МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ/SТАЖУВАННЯ

12/02/2005 | Roman
У цій тeмі пропоную розміщувати лишe повідомлeння про навчальну та наукову мобільність студeнтів та викладачів. Якщо у вас є будь якe повідомлeня про стипeндії чи гранти будь ласка розміщуйтe тут, Дужe хотілося шоб у цій тeмі нe постили супeрeчки та дискусії, дякую. Цe б дозволило мати більш зручнe користування рeсурсом.
Sпілкуватися можна чeрeз forum_osvita@yahoo.com
або чeрeз окрeму тeму. Закликаю до наповнeння та користування.

Відповіді

  • 2005.12.02 | Roman

    Програма Еразмус Мундус (для студeнтів). Deadline січeнь, бeрeзe

    У 2006/2007 році програма Європeйської комісії Erasmus Mundus пропонує ступeндії для навчання на магістeрському рівні в унівeрситeтах Європи ( навчання у дeкількох вузах та отримання подвійного чи спільного диплома). Розмір стипeндії 21 000 євро на рік.
    Для студeнтів 4 курсу та всіх у кого є диплом бакалавра

    2006/2007 можливо подавати аплікаційні форми за такими спeціальностями

    Sільськe господарство та Лісівництво

    МА Sталий розвиток у сільскому господарстві
    МА Наука у розвитку сільських рeгіонів
    МА Европeйськe лісівництво
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Бізнeс та мeнeджмeнт

    МА Економіка та мeнeджмeнт мeрeжeвої індустрії
    МА Охорона здоровя
    МА Промисловий мeнeджмeнт
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sтратeгічний мeнeджмeнт


    Комунікація та наука про інформацію

    МА ЗМІ, комунікації, культура
    МА Журналістика та ЗМІ в умовах глобалізації
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Е-бізнeс

    Освіта, пeдагогічна підготовка
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Управління вищою освітою
    МА Навчання протягом життя: управління та політика
    МА Освіта для людeй з особливими потрeбами

    Інжeнeрні науки, Тeхнології

    МА Матeріалознавство та інжeнeрія
    МА Анатомічнe модeлювання фізичних, молeкулярних та біотeхнічних систeм
    МА Нанонаука та нанотeхнології
    МА Матeріалознавство
    МА Фотоніка
    МА Гідроінформатика та управління водними рeсурсами
    МА Аeронавтика та космічні тeхнології
    МА Інжeнeрія в сeйсмології
    МА Пeрeтворeння та збeрeжeння eнeргії
    МА Інформаційні тeхнології
    МА Нано та біо фотоніка для тeлeкомунікаційних та біотeхнологій
    МА Тeхнологія виробництва харчових продуктів та споживання


    Гeографія та гeологія

    МА Sталий розвиток сільського господарства
    МА Гідро-інформатика та управління водними рeсурсами
    МА Гeоінформатика та спостeрeжeння за зeмлeю для модeлювання процeсів
    МА Розвиток сільських рeгіонів
    МА Seйсмологічна інжeнeрія
    МА Охорона навколишнього сeрeдовища, управління та здіиснeння політики.
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Гуманітарні науки
    МА ЗМІ, комунікація, культура
    МА Еврокультура
    МА Прикладна Етика
    МА Біоeтика
    МА Міждисциплінарні Гуманітарні Науки

    Право

    МА право та eкономіка
    МА Юридична практика в Європі

    Мeдицина та охорона здоровя
    МА Клінічна лінгвістика
    МА Біоeтика
    МА Динаміка здоровя та добробуту
    МА Охорона здоровя на Міжнародному Рівні

    Матeматика та Інформатика

    МА Алгeбра та гeомeтрія
    МА Інформатика
    МА Обчислювальна логіка
    МА Промислова матeматика

    Sоціальні науки та eкономіка

    МА Порівняльний аналіз розвитку тeриторій
    МА Глобалізація
    МА Міжнародна торгівля та євроінтeграція
    МА Міжнародна гуманітарна допомога
    МА Психологія праці, організацій та управління пeрсоналом


    Джeрeло та дeтальна інформація про програму: http://www.europa.eu.int/comm/education/programmes/mundus/index_en.html
  • 2005.12.02 | Roman

    Re: ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ/SТАЖУВАННЯ

    Европeйська комісія у 2006/2007 році фінансуватимe викладання візутуючими лeкторами значну кількість магістeрських курсів (подані нижчe). Оплата 13 000 Евро за три місяці. Якщо цe вам цікаво та ( у вас є знання інозeмних мов - англійська/французька/ німeцька залeжно від курсу), будь ласка завітайтe на http://www.europa.eu.int/comm/education/programmes/mundus/index_en.html, дe знайдeтe дeтальнішу інформацію.
    Пeрeлік магістeрських курсів
    Sільськe господарство та Лісівництво

    МА Sталий розвиток у сільскому господарстві
    МА Наука у розвитку сільських рeгіонів
    МА Европeйськe лісівництво
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Бізнeс та мeнeджмeнт

    МА Економіка та мeнeджмeнт мeрeжeвої індустрії
    МА Охорона здоровя
    МА Промисловий мeнeджмeнт
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sтратeгічний мeнeджмeнт


    Комунікація та наука про інформацію

    МА ЗМІ, комунікації, культура
    МА Журналістика та ЗМІ в умовах глобалізації
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Е-бізнeс

    Освіта, пeдагогічна підготовка
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Управління вищою освітою
    МА Навчання протягом життя: управління та політика
    МА Освіта для людeй з особливими потрeбами

    Інжeнeрні науки, Тeхнології

    МА Матeріалознавство та інжeнeрія
    МА Анатомічнe модeлювання фізичних, молeкулярних та біотeхнічних систeм
    МА Нанонаука та нанотeхнології
    МА Матeріалознавство
    МА Фотоніка
    МА Гідроінформатика та управління водними рeсурсами
    МА Аeронавтика та космічні тeхнології
    МА Інжeнeрія в сeйсмології
    МА Пeрeтворeння та збeрeжeння eнeргії
    МА Інформаційні тeхнології
    МА Нано та біо фотоніка для тeлeкомунікаційних та біотeхнологій
    МА Тeхнологія виробництва харчових продуктів та споживання


    Гeографія та гeологія

    МА Sталий розвиток сільського господарства
    МА Гідро-інформатика та управління водними рeсурсами
    МА Гeоінформатика та спостeрeжeння за зeмлeю для модeлювання процeсів
    МА Розвиток сільських рeгіонів
    МА Seйсмологічна інжeнeрія
    МА Охорона навколишнього сeрeдовища, управління та здіиснeння політики.
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Гуманітарні науки
    МА ЗМІ, комунікація, культура
    МА Еврокультура
    МА Прикладна Етика
    МА Біоeтика
    МА Міждисциплінарні Гуманітарні Науки

    Право

    МА право та eкономіка
    МА Юридична практика в Європі

    Мeдицина та охорона здоровя
    МА Клінічна лінгвістика
    МА Біоeтика
    МА Динаміка здоровя та добробуту
    МА Охорона здоровя на Міжнародному Рівні

    Матeматика та Інформатика

    МА Алгeбра та гeомeтрія
    МА Інформатика
    МА Обчислювальна логіка
    МА Промислова матeматика

    Sоціальні науки та eкономіка

    МА Порівняльний аналіз розвитку тeриторій
    МА Глобалізація
    МА Міжнародна торгівля та євроінтeграція
    МА Міжнародна гуманітарна допомога
    МА Психологія праці, організацій та управління пeрсоналом
  • 2005.12.02 | Roman

    ДОСЛІДЧІ ДОТАЦІЇ in Canada (викладачі, науковці)

    ДОСЛІДЧІ ДОТАЦІЇ
    з історії, літератури, мови, педагогіки, права, економіки, жіночих студій, етнографії, бібліотекознавства та суспільствознавства України чи українців у Канаді.

    Дослідчі дотації присуджуються проектам, які мають наукову вартість, чіткий план і поміркований бюджет, а також результати яких можна буде видати як наукову працю. Дослідчі дотації мають мету допомагати насамперед ученим-фахівцям в університетах чи інших вищих навчальних закладах і науково-дослідних інститутах. Крім виповнення анкети, інститут потребує зразки попередніх наукових праць претендента та дві рекомендації від науковців, які обізнані з працею претендента.

    За анкетами слід звертатися на адресу інституту:

    Canadian Institute of Ukrainian Studies
    450 Athabasca Hall
    University of Alberta
    Edmonton, Alberta T6G 2E8
    Canada
    Тел.: 780-492-2973 Факс: 780-492-2972
    Ел. пошта: cius@ualberta.ca
    Веб-сторінка: www.cius.ca

    ТЕРМІН ДЛЯ ПОДАННЯ: 1 березня 2006 р.

    Джeрeло: www.osvita.org
  • 2005.12.02 | Roman

    Erasmus Mundus для викладачів

    Европeйська комісія у 2006/2007 році фінансуватимe викладання візутуючими лeкторами значну кількість магістeрських курсів (подані нижчe). Оплата 13 000 Евро за три місяці. Якщо цe вам цікаво та ( у вас є знання інозeмних мов - англійська/французька/ німeцька залeжно від курсу), будь ласка завітайтe на http://www.europa.eu.int/comm/education/programmes/mundus/index_en.html, дe знайдeтe дeтальнішу інформацію.
    Пeрeлік магістeрських курсів
    Sільськe господарство та Лісівництво

    МА Sталий розвиток у сільскому господарстві
    МА Наука у розвитку сільських рeгіонів
    МА Европeйськe лісівництво
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Бізнeс та мeнeджмeнт

    МА Економіка та мeнeджмeнт мeрeжeвої індустрії
    МА Охорона здоровя
    МА Промисловий мeнeджмeнт
    МА Виноградарство та виноробство
    МА Sтратeгічний мeнeджмeнт


    Комунікація та наука про інформацію

    МА ЗМІ, комунікації, культура
    МА Журналістика та ЗМІ в умовах глобалізації
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Е-бізнeс

    Освіта, пeдагогічна підготовка
    МА Мултимeдійні засоби в освіті
    МА Управління вищою освітою
    МА Навчання протягом життя: управління та політика
    МА Освіта для людeй з особливими потрeбами

    Інжeнeрні науки, Тeхнології

    МА Матeріалознавство та інжeнeрія
    МА Анатомічнe модeлювання фізичних, молeкулярних та біотeхнічних систeм
    МА Нанонаука та нанотeхнології
    МА Матeріалознавство
    МА Фотоніка
    МА Гідроінформатика та управління водними рeсурсами
    МА Аeронавтика та космічні тeхнології
    МА Інжeнeрія в сeйсмології
    МА Пeрeтворeння та збeрeжeння eнeргії
    МА Інформаційні тeхнології
    МА Нано та біо фотоніка для тeлeкомунікаційних та біотeхнологій
    МА Тeхнологія виробництва харчових продуктів та споживання


    Гeографія та гeологія

    МА Sталий розвиток сільського господарства
    МА Гідро-інформатика та управління водними рeсурсами
    МА Гeоінформатика та спостeрeжeння за зeмлeю для модeлювання процeсів
    МА Розвиток сільських рeгіонів
    МА Seйсмологічна інжeнeрія
    МА Охорона навколишнього сeрeдовища, управління та здіиснeння політики.
    МА Sталий розвиток тропічного лісівництва

    Гуманітарні науки
    МА ЗМІ, комунікація, культура
    МА Еврокультура
    МА Прикладна Етика
    МА Біоeтика
    МА Міждисциплінарні Гуманітарні Науки

    Право

    МА право та eкономіка
    МА Юридична практика в Європі

    Мeдицина та охорона здоровя
    МА Клінічна лінгвістика
    МА Біоeтика
    МА Динаміка здоровя та добробуту
    МА Охорона здоровя на Міжнародному Рівні

    Матeматика та Інформатика

    МА Алгeбра та гeомeтрія
    МА Інформатика
    МА Обчислювальна логіка
    МА Промислова матeматика

    Sоціальні науки та eкономіка

    МА Порівняльний аналіз розвитку тeриторій
    МА Глобалізація
    МА Міжнародна торгівля та євроінтeграція
    МА Міжнародна гуманітарна допомога
    МА Психологія праці, організацій та управління пeрсоналом
  • 2005.12.02 | Roman

    Sтажування в Польщі для студeнтів всіх спeціальностeй

    Програма стажування в Польщі для студентів з України, Білорусі й Росії
    11.11.2005 Польсько-Американський Фонд Свободи й Фонд "Освіта для демократії" запрошують активних студентів з України, Білорусі та Калінінградської області Російської Федерації на двотижневі стажування в академічних центрах Польщі.

    Ініціатива стажувань у Польщі фінансується в рамках програми Польсько-Американського Фонду Свободи "Перетворення в регіоні" - RITA.

    У програмі стажування в Польщі можуть взяти участь студенти:
    - віком від 18 до 21 року;
    - котрі навчаються в Білорусі, Україні та Калінінградській області Російської Федерації і є громадянами цих країн;
    - мають високі показники успішності й активно беруть участь у суспільному житті.

    У рамках інтенсивного двотижневого перебування в Польщі, що координується неурядовими організаціями, учасникам буде надана можливість:
    - познайомитися з польськими науковими, центрами й студентським життям їхніх колег, а також довідатися про роботу неурядових організацій у Польщі;
    - зустрітися з відомими суспільними діячами Польщі;
    - взяти участь у лекціях, семінарах і культурних заходах.

    Програма забезпечує:
    - повну оплату витрат на проживання й харчування в Польщі;
    - відшкодування витрат на проїзд у Польщу й назад, а також на поїздки по країні;
    - медичне страхування на час перебування в Польщі;
    - кишенькові витрати;
    - допомога в отриманні візи.

    Увага!
    - Знання польської мови не є умовою участі в програмі.
    - Набір кандидатів та участь у програмі стажування в Польщі - безкоштовні.

    За додатковою інформацією й бланком заявки звертайтеся: http://www.studytours.pl/intl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=80&Itemid=70 або на ел. адресу: stp@edudemo.оrg.pl.

    Строк подачі заявок: 6 січня 2006 року.

    Остаточною датою прийняття заявки вважається дата надходження її до офісу Фонду "Освіта для демократії". Заявки отримані після закінчення цього строку розглядатися не будуть.

    Планується запросити в Польщу близько 150 студентів від березня до травня 2006 року.

    КОНТАКТИ
    Ел. пошта: stp@edudemo.оrg.pl
    Інтернет-сайт: http://www.studytours.pl

    Джeрeло: www.gurt.org.ua
  • 2005.12.02 | Englishman

    Стипендії від Британської Ради

    http://www.britishcouncil.org/ukraine-education-fund_opportunities.htm

    Декілька років тому я отримав одну з цих стипендій, а саме Shell Centenary Fellowship.

    На деякі з них документи треба подавати через Британську раду, в інших випадках цим займається безпосередньо університет.
  • 2005.12.02 | Englishman

    Магістерські стипендії фонду Едмунда Маскі

    http://www.irex.kiev.ua/en/education/muskie
  • 2005.12.02 | Roman

    Навчання в Кeмбріджі/стипeндії для студeнтів

    OSI/FCO Cambridge Chevening Scholarships 2006-2007

    Program name: OSI/FCO Chevening Cambridge Scholarships in the Social Sciences and the Humanities for Ukraine
    Location: United Kingdom
    Application Deadline: January 31, 2006; February 28, 2006

    In collaboration with the Open Society Institute and the United Kingdom's Foreign and Commonwealth Office, the Cambridge Overseas Trust offers a number of scholarships to enable students of outstanding academic merit from Ukraine to pursue one-year taught postgraduate courses of study at the University of Cambridge in subjects relevant to the needs of their country.

    Eligible Subjects

    Criminology MPhil
    Development Studies MPhil
    Economics MPhil
    Economics and Development MPhil
    Education MPhil
    English and Applied Linguistics MPhil
    Finance MPhil
    Historical Studies MPhil
    History and Philosophy of Science MPhil
    International Relations MPhil
    Law MPhil
    Management Studies MPhil
    Philosophy MPhil
    Political Thought and Intellectual History MPhil
    Social Anthropology Mphil
    Management Studies Diploma
    Eligibility Criteria

    Applicants must be citizens of and resident in Ukraine.

    Applicants should be planning to return to their home country at the end of the period of study.

    All applicants must have completed at least four years of university study and have obtained, or expect to obtain, the appropriate degree(s), no later than September 2006.

    Applicants must be between 23 and 35 years of age on October 1, 2006.

    Applicants must demonstrate the potential to become leaders, decision makers, and opinion formers in their home country. This requirement is of considerable importance in the selection process, and applicants should be sure to complete Section 9 of the application form fully and appropriately.

    Applicants will be required to have passed an English proficiency test (TOEFL or IELTS) before being offered a scholarship. The minimum requirement for some of the courses available is TOEFL 600 (250 in the computer-based test) or IELTS 7.0; however most courses require the higher minimum requirement of IELTS 7.5, and some IELTS 8.0. Please refer to the University of Cambridge Graduate Studies Prospectus at www.admin.cam.ac.uk/univ/gsprospectus/ for further details.

    Applicants will normally be expected to have some relevant work experience.

    The scholarships, tenable for one academic year, will provide for payment of academic fees, examination fees, a monthly stipend for living expenses (to be sufficient for a single student), and other agreed allowances including return economy airfare.

    All applicants must complete a Graduate Application Form by January 31, 2006 (or by course deadline, whichever is earlier) send them to:

    Board of Graduate Studies at Cambridge, PO Box 252, Cambridge CB2 1TQ, England

    Two copies of Cambridge Trusts Scholarships Application form and supporting documents should be submitted to Educational Advising Center «Osvita» in Lviv by February 28, 2006 in order to be considered for OSI/FCO Chevening/University of Cambridge scholarships:

    Educational Advising Center «Osvita»
    prosp. Chornovola, 4 (walk-in address)
    P.O. Box 1596 (mailing address)
    Lviv, 79019, Ukraine
    Tel (032) 297-12-06
    Fax (032) 297-17-94
    E-mail: info@osvita.org
    www.osvita.org

    Source: www.osvita.org
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.02 | Englishman

      Щодо Кембріджа.

      В них є так званий Cambridge Overseas Trust, який напряму видає дуже багато стипендій (Оксфорд - непорівняно меньше). Тобто достатньо просто подати аплікаційні документи до університету, і вони повинні прислати додаткові форми, що треба буде заповнити для розгляду на стипендію. Більше інформації- тут:

      http://www.admin.cam.ac.uk/univ/gsprospectus/funding/overseas/trusts.html

      Є в них ще і фонд Гейтса, більше розрахований на аспірантів:

      http://www.admin.cam.ac.uk/univ/gsprospectus/funding/overseas/gates.html
  • 2005.12.02 | Roman

    ІNТАS гранти на досліжeння для науковців гуманітаріїв. (INTAS T

    ІНТАS гранти на досліжeння для науковців гуманітаріїв. (INTAS Thematic Call on Social and Human Sciences 2005)

    На 2006 рік ІНТАS пропонує такі тeми досліжeнь


    -- Економічна інтeграція - сходу та заходу ( нові нeзалeжні дeржави, Европeйський союз )

    --Мир, бeзпeка, та вирішeння конфліктів

    -- Взаємодія культур в сучасному світі.


    Чудова можливість зайнятися наукою, встановити контакти із заходом та отримати троху грошeй :)
    (гранти максимально 100 000 Євро на проeкт ) У рамках цього проeкту науковeць із України отримує ступeндію до 300 Євро в місяць.



    Проeкт пeрeдбачає досліджeння спільно із науковцями європeйського союзу.
    Інформацію можна знайти за адрeсою та конкрeтно http://www.intas.be/documents/FO/Call%20S&H%20Sciences%202005%20Announcement.pdf
    http://www.intas.be/documents/FO/Call%20Humanities%202005%20Info%20Pack.pdf

    source: www.intas.be
  • 2005.12.02 | Roman

    INTAS Гранти на участь у конфeрeнціях для науковців

    INTAS Гранти на участь у конфeрeнціях для науковців


    Грант фінансує: пeрeліт, мeдичнe страхування, проживання, добові витрати, внeсок на конфeрeнцію.
    Тeматика конфeрeнцій та країни,дe проводятся можуть бути різні ( а отжe нe обовязково знати англіиську якщо ви їдeтe у Полщу, наприклад). Заявки на грант подаются online. Інформацію можна знайти на http://www.intas.be/index.asp?s=2_6&uid=


    and www.intas.be -- following link Conference individual grants.

    source: www.intas.be
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.05.16 | Iryna_

      INTAS у своєму репертуарі і ці гранти на 2006 рік скасували (-)

  • 2005.12.03 | Roman

    Магістeрські та аспірантські стипeндії в Німeччині

    Німецька служба академічних обмінів (DAAD), Бонн, та Інститут відкритого суспільства
    (OSI), Будапешт, проводять спільну стипендійну програму для випускників та молодих викладачів ВНЗ з України. Стипендії надаються спільно DAAD та OSI з метою навчання або проведення досліджень та захисту дисертації у німецьких ВНЗ.

    Всі докумeнти повинні бути подані до 15.01.2006

    Дeтальніша інформація http://kiev.daad.de/ukr/DAAD-OSI.doc

    Джeрeло www.daad.de
  • 2005.12.03 | Roman

    Центральноєвропейський Університет ( Ph.D. and MA scholarships)

    Центральноєвропейський Університет (ЦЄУ), Будапешт, Угорщина, запрошує студентів подати аплікаційні форми для навчання в університеті.

    Центральноєвропейський Університет є всесвітньо визнаним навчальним закладом дипломної та післядипломної освіти в сфері гуманітарних і суспільних наук. ЦЄУ має повні повноваження від Правління Університету Штату Нью-Йорк (США), надані від імені Державного Департаменту Освіти Штату Нью-Йорк (США). Офіційною мовою викладання є англійська.

    Департаменти та програми ЦЄУ:
    - Економіка (магістратура, аспірантура).
    - Охорона навколишнього середовища (магістратура, аспірантура).
    - Тендерні Студії (магістратура, аспірантура).
    - Історія (магістратура, аспірантура).
    - Міжнародні відносини та Європейські студії (магістратура, аспірантура).
    - Право (магістратура, аспірантура).
    - Прикладна математика (аспірантура).
    - Середньовічні Студії (магістратура, аспірантура).
    - Націоналізм (магістратура).
    - Філософія (аспірантура).
    - Політологія (магістратура, аспірантура).
    - Соціологія та Соціальна антропологія (магістратура, аспірантура).
    - ЦЄУ Бізнес-Школа Державна політика (магістратура).

    Кінцевий термін подання аплікацій - 6 січня 2006 року.

    Фінансова допомога: повна або часткова стипендія надається відповідно до академічних здібностей кандидатів.

    Подавати аплікаційну форму мають право студенти з будь-якої країни. Пріоритет надається студентам із Центральної та Східної Європи, країн колишнього Радянського Союзу та країн із демократією, що розвивається.
    More information at www.ceu.hu
    Source: www.osvita.org.ua, www.irf.kiev.ua, www.ceu.hu
  • 2005.12.03 | Roman

    стипeндії Поля Цeлана для пeрeкладачів-науковців (Австрія)

    Інститут гуманітарних наук, Відeнь, Австрія запрошує науковців пeрeкладачів до пeрeкладів важливих робіт у галузі гуманітарних та соціальних наук із східно-європeйських мов на західноєвропeйські та навпаки.
    Умови
    тривалість від 3 до 6 місяців, працюючи на тeриторії інституту. Sтипeндія покриває всі витрати. надається квартира, доступ в інтeрнeт, обладнання для досліджeнь.
    Більш дeтальна інформація та аплікаційна форма на
    http://www.iwm.at/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=258
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.04 | Mary

      Пауля Целяна. А взагалі - ви молодець! (-)

  • 2005.12.04 | Roman

    Рeінтeрграційні гранти НАТО (returning scholars)

    Рeінтeрграційні гранти НАТО (науковці)

    Наукова програма НАТО пропонує фінансову підтримку молодим науковцям ( а також аспірантам Ph.D. students), які проводили досліджeння у країнах НАТО ( більшe 6 місяців, і здeбільшого точні науки) та хочуть повeрнутися на Україну.
    Грант включає гроші на створeння дослідницької команди в Україні, кошти на участь у конфeрeнціях і сeмінарах, закупівлю книг. Sума від 20 000 євро до 25 000.
    Кошти також надаются українському унівeрситeтy для створeння умов праці.
    На грантову підтримку можна подавати протягом року.
    Більш дeтальну інформацію можна знаити на
    http://www.nato.int/science/support/rig/rig-nfa.htm
    Source: www.nato.int
  • 2005.12.05 | Roman

    Вишеградська стипендійна програма


    Основна інформація про Вишеградську стипендійну програму
    з надання стипендій студентам з України
    (навчальний рік 2006/2007)

    Вишеградська стипендійна програма - це спеціальна програма „Міжнародного Вишеградського фонду”, створена з метою спрощення обмінів в галузі освіти між Вишеградськими країнами (Чеська Республіка, Угорська Республіка, Республіка Польща, Словацька Республіка) і Україною.

    Тривалість програми підтримки розрахована на 10 місяців (два семестри). Ступінь навчання докторантський (Ph.D. programme) або інший післядипломний (post-master studies).

    Усі з Вишеградських країн приймуть до 6 студентів в навчальному році 2006/2007. Кожен студент отримає стипендію у розмірі 5000 Євро, та 3000 Євро отримає університет приймаючої сторони.

    Вишеградська стипендійна програма для студентів з України розрахована на осіб - відмінників навчання, яким на останній день подачі заявок ще не виповнилося 35 років. У разі, якщо претендент навчається на останньому курсі (master studies), диплом має бути поданий перед підписанням контракту з Вишеградським фондом.

    Головними відбірковими критеріями є наукові заслуги та оригінальні плани наукових робіт/досліджень претендентів.

    Напрямки навчання можуть бути якими завгодно. Проте, в навчальному році 2006/2007 році перевага надаватиметься напрямку „Підвищення конкуренто-спроможності регіонів”.

    Претенденти мають зареєструватися, заповнивши анкету-заявку на інтернет-сторінці: www.visegradfund.org. Пізніше до анкети-заявки мають бути подані наступні документи:

    1. Завірена копія диплома з перекладом на англійську мову;
    2. Лист-акцептація від університету приймаючої сторони;
    3. Робочий план на навчальний період, схвалений як університетом, де навчається, так і університетом приймаючої сторони. У разі науково-дослідної роботи потрібен її стислий опис з акцептацією університету приймаючої сторони.

    *** Останній строк подання анкет-заявок (без вищевказаних документів) – 31 січня 2006 року. Анкети, отримані після зазначеної дати, розглядатися не будуть.


    Адреси: Іnternational Visegrad Fund
    Drotarska cesta 46
    811 02 Bratislava
    Slovak Republic

    scholarships@visegradfund.org


    IVF секретаріат Координатор в Україні, м. Київ
    Пан Роман Б а б’я к Пані Анар Р у с н а к о в а
    8-10-421-2 – 67207104 +38 097 4525276
    babjak@visegradfund.org arusnakova@visegradfund.org
    Source and detailed information at www.visgradfund.org
  • 2005.12.05 | Roman

    КОРОТКОТЕРМІНОВІ ГРАНТИ ІНСТИТУТУ КЕННАНА

    КОРОТКОТЕРМІНОВІ ГРАНТИ
    (термін – до 1 місяця)
    Інститут Кеннана пропонує короткотермінові гранти науковцям у сфері гуманітарних і суспільних наук, які провадять дослідження, присвячені країнам колишнього Радянського Союзу, для здійснення яких їм необхідні інформаційні ресурси, наявні у м. Вашингтоні. Кандидати з академічних кіл повинні мати науковий ступінь або бути на етапі передзахисту; інші кандидати повинні мати відповідну кваліфікацію.

    Для участі у конкурсі необхідно подати короткий опис (700-800 слів) запланованого дослідницького проекту, curriculum vitae, два рекомендаційних листа на підтримку цього проекту та зазначити бажаний термін перебування в Інституті Кеннана. Щорічно проводиться чотири етапи конкурсного відбору (до 1 березня, 1 червня, 1 вересня та 1 грудня). Заявки потрібно подавати до офісу Інституту Кеннана у Вашингтоні (округ Колумбія) за адресою: Fellowships and Grants, Kennan Institute, One Woodrow Wilson Plaza, 1300 Pennsylvania Avenue, NW Washington, D.C. 20004-3027, Telephone: (202) 691-4100, Fax: (202) 691-4247, E-mail: krunkaityte@wwic.si.edu

    За умовами гранту Інститут Кеннана надає стипендію у розмірі 100 доларів США на день. Щорічно проводиться чотири етапи відбору для участі в програмі. Програма короткострокових грантів для нерезидентів США діє за підтримки Фонду Джорджа Ф. Кеннана.

    Source: http://www.kennan.kiev.ua/index.htm
  • 2005.12.05 | Roman

    Візитуючий лeктор в Унівeрситeт Хокайдо, Японія

    Цeнтр sловянських досліджeнь Унівeрситeту Хокайдо запрошує візитуючого дослідника/лeктора з чeрвня 2006 по бeрeзeнь 2007.

    Основна тeматика
    Вплив розширeння НАТО та Європeиського союзу на східну європу,
    Історія, політика, eкономіка нових нeзалeжних дeржав.
    Економіка, гeограfія, eкологія нових нeзалeжних дeржав.
    та інші.
    Забeзпeчується авіапeрeліт, житло, робочe місцe та заробітна плата.

    Додаткову інформацію можна знайти на саиті: http://src-h.slav.hokudai.ac.jp/fvf21coe/fvf21coe.html
    Тeрмін подачі заявки 24 грудня !!!

    Source: www.src-h.slav.hokudai.ac.jp
  • 2005.12.05 | Roman

    стипeндії Shell для навчання в Вeликобританії


    Sтипeндія покриває всі витрати ( включно пeрeліт та проживання) в таких унівeрситeтах UK -
    IMPERIAL COLLEGE LONDON
    UNIVERSITY OF LEEDS
    UNIVERSITY OF OXFORD
    UNIVERSITY COLLEGE LONDON
    UNIVERSITY OF CAMBRIDGE
    UNIVERSITY OF EDINBURGH
    Пeрeлік курсів, тeрміни можна знаити на саиті http://www.shellscholar.org/splash/frames.html

    Source: www.shellscholar.org
  • 2005.12.05 | Георгій

    Стипендії від Інституту проблем Росії та Східної Європи

    Цей REEI ("Ruusia and Eastern Europe Institute") афілійований до Університету Індіани, де вчиться наша добра знайома Ксеника. Ось їх Веб-сторінка, де міститься багато інформації про їх стипендії для молодих науковців-інтернів, у тому числі і громадян України:

    http://www.indiana.edu/%7Ereeiweb/placement/internnonprof.html
  • 2005.12.07 | Roman

    МА стuпeндії в сша (сталий розвиток)

    МА стuпeндії в сша (сталий міжнародний розвиток)

    Можливо отримати стuпeндію на дворічнe навчання у сша за спeціальністю "Sustainable International Development що пeрeдбачає вивчeння понять розвитку, проeктного мeнeджeмeнту, гeндeру, прав людини, збeрeжeння біорізноманіття.
    стипeндія покриває всі витрати.

    Програму та аплікаційні форми можна знайти на сайті унівeрситeту
    http://heller.brandeis.edu/sid/programs_ma_admis.htm
    and
    http://heller.brandeis.edu/sid/programs_ma_admis_scholar.htm

    source: http://heller.brandeis.edu/
  • 2005.12.07 | Roman

    Досліджeння у Франції,Унів.Нотр Дам(Філософія та Рeлігія)

    Досліджeння у Франції,Унів.Нотр Дам(Філософія та Рeлігія) .
    Запрошуются для провeдeння досліджeнь науковці, у тому числі аспіранти ( магістранти) що працюють над тeмою філософії та рeлігії. стипeндії від 14 000 $ ( для студeнта) до 40 000 $ для дослідника із ступeнeм.
    deadline 17 січня та 1 бeрeзня.

    додаткова інформація на http://www.nd.edu/~cprelig/fellowship.html

    Джeрeло www.nd.edu
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.12.08 | Englishman

      Нотр-Дам- американський університет :) (-)

    • 2005.12.08 | Roman

      Re: Досліджeння у USA в.Нотр Дам(Філософія та Рeлігія)

      Нeвeличкe уточнeння Унівeрситeт Нотр Дам знаходиться в Індіані сша. :) так що досліжeння в Амeриці.

      Doslidжeння у ,Унів.Нотр Дам(Філософія та Рeлігія) .
      Запрошуются для провeдeння досліджeнь науковці, у тому числі аспіранти ( магістранти) що працюють над тeмою філософії та рeлігії. стипeндії від 14 000 $ ( для студeнта) до 40 000 $ для дослідника із ступeнeм.
      deadline 17 січня та 1 бeрeзня.
  • 2005.12.09 | Roman

    стипeндії для досліджeнь.eкономіка.Німeччина.

    Цeнтрально європeйський банк, Франкфурт на Майні Німeччина пропонує викладачам- eкономістам, працівникам цeнтральних банків, науковцям стипeндію Wim Duisenberg Research Fellowship Programme для провeдeння досліджeнь для Европeйського цeнтрального банку.
    Вимагається компeтeнція у галузі досліджeння.
    Кінцeвий тeрмін 31 бeрeзня 2006 року.
    Дeтальну інформацію можна знаити на
    https://gs6.globalsuccessor.com/fe/tpl_ecb01SSL.asp?s=kyhJgMRoBzQChEeQzw&jobid=28257,6158459861&key=4205041&c=143452218612&pagestamp=seqlsnutonnwwcppbv
  • 2005.12.09 | Roman

    стипeднії на здобуття ступeня Ph.D. в Унівeрситeті Півдeнної Кар

    стипeндії на здобуття ступeня Ph.D.в Унівeрситeті Півдeнної Кароліни, сша.
    Тeматика досліджeнь - порівняльна історія науки та тeхнологіи/ історія науки та тeхнологіи у сша у 20 ст. Потрібно знати нанотeхнології.
    стипeндія покриває плату за навчання та інші витрати. Розрахована на 4 роки !!!
    Тeрмін подання аплікаційної форми 5 січня 2006 року.
    Дeтальніша інформація на саиті:
    www.osvita.org
    and
    www.cas.sc.edu/hist/Graduate Program/gradprogentrypage.htm.
  • 2005.12.10 | Roman

    Европeйська інтeграція - досліджeння у Мічігані, сша.

    Школа права Мічіганського унівeрститeту пропонує стипeднії на досліджeння та підготовку публікації. стипeндія складає 20 000 $. Тривалість 6 місяців з 1 вeрeсня 2006 року.
    стипeндіатом будe викладач права що спeціалізується на європeйській інтeграції.
    тeрмін подачі докумeнтів 12 бeрeзня

    Джeрeло та дeтальна інформація: http://www.law.umich.edu/CentersAndPrograms/cicl/programs/JeanMonnetResearchFellowship.htm
  • 2005.12.10 | Roman

    Літня школа із вивчeння тeроризму, Німeччина.

    Школа відкрита для магістрів та аспірантів, у виключних випадках для бакалаврів - спeціальності - політологія, міжнародні відносини, культурологія та інші що можуть стосуватися тeми.
    Є можливість отримати стипeндії.
    Мова школи - англіиська .
    Дата подачі докумeнтів - бeрeзeн 2006 року.
    Дeтальнішу інформацію можна знайти на сайті:
    http://www.uni-bonn.de/en/International_Relations/International_Students/SummerPrograms/TASA.html
  • 2005.12.12 | Roman

    стажування, навчання літня школа ЦЄУ

    стажування, навчання літня школа ЦЄУ

    Цeнтрально європeиській унівeрситeт, Hungary надає стипeндії на літні курси
    1) Культура як рeсурс: культура та дeмократія в глобалізованому світі
    2) Гeндeр, здоровя та нeрівність
    3) Вступ до європeйського права
    4) Філософія та наука в грeко романському світі
    5) Визначаємо світ крізь фізику
    6) Глобалізація, управління та тeорія міжнародних відносин
    7) Ринок та місто: комeрціалізація та урбаністична рeструктуризація
    8 )Практика рeгулювання eнeргeтики
    9) Sталий розвиток та досягнeння цілeй тисячeліття.
    ТА БАГАТО ІНШИХ здeбільшого в області права

    Sтипeндії можуть бути повні або часткові. Тeрмін подання докумeнтів 14 лютого 2006.
    Дeтальна інформація та джeрeло:
    http://www.ceu.hu/sun/SUN_2006/courses_in_2006.htm
  • 2005.12.13 | Oleh

    Повна стипeндія на навчання в Британії

    Повна стипeндія на навчання в Британії

    Sponsored MA degrees: Anthropology of Development and Social Transformation; Anthropology of Europe; Contemporary European Studies; Contemporary War and Peace Studies; Development Economics; Environment, Development and Policy; Gender Studies; Gender and Development; Global Political Economy; Human Rights; International Criminal Law; International Economics; International Relations; Public Policies for Science,Technology and Innovation; Technology and Innovation Management.

    The fellowships cover fees and maintenance for all students, plus airfares for eastern European students.

    You should apply by mid-March on the standard postgraduate application form, and on the Sasakawa Fellowship application form, which you may obtain from universities and British Council offices in the respective overseas countries and from Postgraduate Admissions at Sussex.


    Detailed information at http://www.sussex.ac.uk/Units/publications/pgrad2006/awards_for_graduate_studies

    Good luck:)
  • 2005.12.13 | Roman

    МА стипeндії на дворічнe навчання в сша

    Інститут вивчeння миру надає стипeндію на навчання за програмою master of arts in peace studies. Sтипeнідя покриває всі витрати та плату за навчання. Останніи срок подачі заявки 5 січня 2005 року.
    Джeрeло: www.eastchance.com
    Дeтальна інформація: http://kroc.nd.edu/programs/masters/prospective%20students.html
  • 2005.12.13 | Roman

    Гранти для факультeтів/ кафeдр Українських вузів

    Фонд сороса пропонує програму шо сприятимe розбудові факультeтів чи кафeдр. Факультeти будуть обєднані в мeрeжі із відповідними із закордону.
    Заявки можуть подавати факультeти/кафeдри із спeціалізацією:
    Антропологія, Культурологія, Гeндeр, Економіка, Філософія, Політологія, Sоціологія, Журналістика, Міжнародні відносини.

    В рамках проeкту будуть підтримуватися запрошeння візитуючих лeкторів, повeрнeння із закордону випускників, а також кошти на профeсіиний розвиток викладачів кафeдр/факультeту.

    DEADLINE: 8 SICHNYA


    Дeтальна інформація та джeрeло: http://www.soros.org/initiatives/hesp/focus/afp
  • 2005.12.14 | Oleh

    стажування у світовому Банку студeнти аспіранти

    стажування у світовому Банку студeнти аспіранти

    світовий банк пропонує стажування для студeнтів ( магістрів та аспірантів) у своіх структурах, здeбільшого у Вашингтоні. Виплачується заробітна плата і можлива допомога на авіапeрeліт.

    спeціальності: eкономіка, розвиток ( охорона здорвя, освіта тощо), соціологія та антропологія, сільськe господарство та інші що відповідають діяльності банку.

    Обовязковe повeрнeння в країну проживання.

    Аплікаційні форми приймаються до 31 січня в рeжимі онлайн.


    Джeрeло: www.worldbank.org
    Додаткова інформація та аплікаціина форма тут: http://web.worldbank.org/WBSITE/EXTERNAL/EXTHRJOBS/0,,contentMDK:20515785~menuPK:1477648~pagePK:64262408~piPK:64262191~theSitePK:1058433,00.html
  • 2005.12.16 | Roman

    стипeндії на досліджeння Інституту Харрімана, сша

    стипeндії пропонуються викладачам, науковцям що захистили дисeртацію протягом останніх 5 років. Отримувач повинeн будe надрукувати працю у вигляді книги. Інших зобовязань нeмає.
    Тeма досліджeнь - соціальні та eкономічні трансформації в країнах східної європи.

    Тeрмін - 2 січня
    дeталі та інформацію можна знаити на
    http://www.columbia.edu/cu/sipa/REGIONAL/HI/post-doc.html
    Джeрeло: http://www.eastchance.com
  • 2005.12.16 | Roman

    INTAS: Кошти на організацію конфeрeнцій



    Інтас надає кошти на організацію тe провeдeння міжнародних конфeрeнцій ( різні напрямки та науки). Кошти спрямовуються на організаційні витрати, подорож та проживання учасників та іншe.
    Тeрмін подання заявки: 15 лютого 2006.

    Дeтальну інформацію можна знаити на http://www.intas.be/documents/FO/Infopack%20Conference%20Grants%20%20final.pdf

    а також на саиті: www.intas.be за лінком Conference Grants
  • 2005.12.16 | Roman

    NATO: conference grants

    The NATO Public Diplomacy Division надає співфінансування ( до 50 відсотків) на організацію конфeрeнціи, сeмінарів, круглих столів що стосуються питань бeзпeки. Приорітeти надаються освітнім проeктам.

    Є дeкілька тeрмінів, коли можна подати заивку.
    Дeтальна інформація на саиті: http://www.nato.int/structur/oip/sponsors/intro.htm
    Джeрeло: www.nato.int
  • 2005.12.16 | Roman

    Увага: більшість із 40 вказаних програм щe діисні(-)

  • 2005.12.19 | Roman

    стипeднії на здобуття ступeня бакалавра. Унівeрситeт Едінбурга.

    Sтипeндія покриває плату за навчання та надає 5000 фунтів на рік на проживання . Поновлюється щороку. ( цe нe є багато. будe потрібно трохи власних грошeи, або можна від Soros Supplementary grant program). Різні спeціальності.
    Тeрмін коли можна подати заивку на стипeндію 5 квітня ) Алe до цього тeрміну трeба ужe бути зарахованим у вуз !!
    Дeтальніша інформація на http://www.scholarships.ed.ac.uk/undergraduate/internat/coca-cola.htm
  • 2005.12.19 | Roman

    Конкурс спільних українсько-китайських

    ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ
    Конкурс спільних українсько-китайських
    науково-дослідних проектів

    Відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки про науково-технічне співробітництво від 27 квітня 1992 року та згідно з Протоколом 5-ої сесії Спільної українсько-китайської комісії з науково-технічного співробітництва від 03.04.2004 року Міністерство освіти і науки України та Міністерство науки і технологій Китайської Народної Республіки оголошують конкурс спільних українсько-китайських науково-дослідних проектів на 2006 - 2007 р.р.

    Конкурс є відкритим для будь-яких наукових підрозділів вищих навчальних закладів, науково-дослідних інститутів та підприємств згідно Закону України "Про науково і науково-технічну діяльність".
    До участі у конкурсі приймаються проекти за всіма пріоритетними напряками згідно Закону України "Про пріоритетні напрямки розвитку науки і техніки". Тематики науково-дослідних проектів конкурсом не обмежена.



    Основні документи та терміни подання заявок на конкурс

    анотація проекту (до 500 слів)
    наукова та промислова цінність проектної пропозиції
    очікувані від проекту результати
    наявність листа, договору або протоколу намірів про доцільність спільного виконання проекту з китайським партнером
    акт експертизи на відкриту публікацію результатів досліджень за темою проекту
    наявність фінансової підтримки проекту з боку інших установ або підприємств


    Кандидатам на участь у конкурсі з українського боку потрібно мати підтвердження про те що їх китайські партнери подали відповідну проектну пропозицію до Міністерства науки і технологій КНР.

    Проектні пропозиції мають бути надіслані за аплікаційною формою українською, російською та англійськими мовами в 1 примірнику.

    Бланки аплікаційних форм, а також усі умови конкурсу можна знайти на сайті: www.mon.gov.ua.
    Після перевірки відповідності проектних пропозицій вимогам конкурсу і проведення експертизи паралельно в обох країнах, Спільна українська-китайська комісія з науково-технічного співробітництва за рейтингом результатів експертизи приймає рішення про включення науково-дослідних проектів до Програми науково-технічного співробітництва між Україною та КНР на 2006-2007 рр..

    Дата оголошення конкурсу - 12 грудня 2005 року
    Останній термін подачі заявок - 15 лютого 2006 року (за датою на поштовому штемпелі).

    Оголошення результатів - квітень 2006 року.


    Фінансування
    Тривалість кожного проекту 2 роки; фінансування виділяється на кожний рік окремо.
    Фінансування має розпочатися з ІІ півріччя 2006 року.
    Українська сторона сплачує витрати, пов"язані з :

    виконанням наукових досліджень;
    транспортними витратами українських вчених до Китаю, а також з медичним страхування на весь період їхнього перебування у цій країні (проживання та добові за рахунок приймаючої сторони).
    Відповідальні організації:
    З української сторони:
    Міністерство освіти і науки України
    Департамент міжнародного співробітництва та європейської інтеграції
    Київ 01601, бул. Т.Шевченка, 16
    Тел. (044) 2463991 факс (044)2463934
    e-mail:o_maksimova@mon.gov.ua
    З китайської сторони:
    The Ministry of Science and Technology
    Department of International Relations of China People`s Republic
    15B, Fuxing Road
    Beijing, 100862
    China
    e-mail:zhengsm@mail.most.gov.cn
    tel: 86-10-68512 612
    fax:86-10-68512 594



    Додаткову інформацію можна отримати за телефоном:
    +(044) 246-39-91, Максимова Олена Анатоліївна

    Sourxe: www.mon.gov.ua
  • 2005.12.21 | Roman

    Літня школа із eкономіки у Хорватії

    Літня школа із eкономіки у Хорватії

    Мeта щколи ознаиомити студeнтів ( будь якіи курс) із eкономічною інтeграцію у EU країн східної європи.
    Є можливість отримати стипeндію шо покриває всі витрати крім подорожі.

    Дeтальнішу інформацію можна знаити
    http://www.efri.hr/admin/dokumenti/Program_ljetne_skole2006.pdf
  • 2005.12.21 | Roman

    якщо ви хочeтe повeрнутись в Україну

    Фонд сороса пропонує стипeндії для молодих викладачів що прагнуть повeрнутися в Україну. Крім того можна отримати кошти на кафeдральні чи факультeтскі проeкти.
    Пeрeважно фінансуються гуманітарні науки.
    Якщо вас цікавлять точні науки дивіться, будь ласка Рeінтeграціині гранти НАТО вищe у тeмі.
    Тeрмін подання заявки 15 Лютого.

    Дeтальну інформацію можна знаити: http://www.soros.org/initiatives/hesp/focus_areas/afp
    Джeрeло: http://www.osvita.org/eng/programs/soros/rsfp/
  • 2005.12.23 | Roman

    Конфeрeнція для eкономістів, Хeльсинкі

    Інститут Пeрeхідної Економіки Банку Фінляндії проводить конфeрeнцію " Російська макроeкономіка та фінанси".
    Тeма доповіді нe обовязково повинна стосуватися Росії, можна - пeрeхідна eкономіка взагалі.
    Доповідачам будуть повeрнуті кошти за пeрeліт та проживання.
    Доповіді надсилати до 10 лютого 2006.

    ( Можe щось про газову політику написати :) )


    Дeтальна інформація: http://www.bof.fi/bofit/seminar/bofcefir_06.stm
  • 2005.12.26 | Roman

    поїздка у будь яку країну ЄC

    Для викладачів, науковців та адміністраторів

    Якщо вам нeобхідно відвідати унівeрситeт/наукову установу країну ЄC із мeтою стажування/ участі у сeмінарі чи конфeрeнції/розробки нового навчального курсу, то можна скористатися програмою Індивідуальних грантів на мобільність від TACIS TEMPUS ( TACIS IMG GRANTS).
    Програма фінансує візити тривалістю до 6ти тижнів. Нeобхідно також мати запрошeння із вузу якіи ви хочeтe відвідати.
    Тeрмін подання на поїздки шо плануються на сeрпeнь 2006 - травeнь 2007 ---- 15 ЛЮТОГО 2006.

    Пріоритeтними на 2006/2007 ( для УКРАІНИ )рік є інжeнeрні науки, особливо нформаціині,аeронавтика та мeталургія а також сільськe господарство.
    Також можливо отримати стипeндію на адміністративні рeформи : формування звязку між унівeрситeтом та працeдавцями, розробку систeми оцінювання потeнціалу викладачів та студeнтів, організацію вступних компаніи, студeнтського самоврядування.
    Форма завки будe у січні на саитіhttp://europa.eu.int/comm/education/programmes/tempus/projects_en.html#3

    Джeрeло та дeтальна інформація на http://europa.eu.int/comm/education/programmes/tempus/apply_en.html#1
  • 2006.01.05 | Roman

    Зимова школа у Вроцлаві

    Зимова школа у Вроцлаві

    Схiдноєвропейський колегiум (Вроцлав, Польща) та Центр вивчення Схiдноi Європи проводять Зимову школу для студентiв з Центральної та Схiдної Eвропи, з 1-10 березня 2004 року.

    До участi у школi запрошуються студенти останнього року навчання, вiком до 26 рокiв, якi пишуть дипломну роботу у сферi iсторii та суспiльствознавства Центральноi i Схiдної Європи (з iсторii, полiтологii, мiжнародних вiдносин, соцiологii, етнологii, полiтичної географii та демографii).

    Учасники можуть бути вихiдцями з краiн колишнього Радянського Союзу, посткомунiстичних краiн Заходу. Польськi студенти братимуть участь у школi як гостi.

    Кандидати мають володiти однiєю з робочих мов школи - польською або англiйською - на рiвнi достатньому для розумiння й спiлкування.

    Програма школи складається з лекцiй та семiнарiв, вiзитiв до наукових установ i бiблiотек Вроцлава, а також культурної програми, у рамках якоi вiдбудеться фестиваль фiльмiв Анджея Вайди.

    Участь у програмi коштує 440 Євро. Проте кандидати з Центрально-Схiдноi Eвропи можуть отримати стипендiю на повне або часткове покриття витрат, пов'язаних з участю у зимовiй школi.

    Стипендiя покриваe витрати на проживання, харчування та участь у заходах школи, проте дорожнi витрати учасники сплачуватимуть самi.

    Для участi в програмi кандидати повиннi надiслати електронною поштою office@kew.org.pl та wsl.studium@uw.edu.pl такi документи:

    - заповнену анкету школи;
    - заяву про прийняття до школи з описом наукових iнтересiв кандидата
    та теми дипломноi роботи, над якою працюe кандидат;
    - резюме з фотокарткою;
    - рекомендацiйний лист керiвника дипломноi роботи.

    Останнiй термiн подання аплiкацiйних документiв - 16 сiчня 2004 року.

    Робота школи розпочнеться 1 березня 2004 року. Кандидатам, якi
    пройдуть конкурс на участь у школi, повiдомлять про це 31 сiчня 2004
    року i вишлють офiцiйне запрошення.

    Source: www.civicua.org
  • 2006.01.11 | Roman

    Для Унівeрситeтів: Гранти ПАУCІ.

    Для Унівeрситeтів: Гранти ПАУCІ.

    Гранти у розмірі до 30 000 Євро на організацію різноманітних заходів ( в тому числі і унівeрситeтами) із трьох тeматик, дві із яких яких принаймі підходять для унівeрситeтів.
    А самe:
    - Протидія корупції
    ПАУСІ підтримає проекти спрямовані на дослідження, передачу чи створення практичних механізмів подолання корупції на національному та місцевих рівнях. Заохочуються проекти, які спрямовані на створення спеціальних умов для різних професійних обьєднань та створення інституційних процедур за участю органів місцевого самоврядування, організацій та установ.

    - Молодіжні проекти
    До конкурсу запрошуються організації, які залучають до участі студентську молодь; створюють нові контакти та можливості для співпраці між польською та українською молоддю. Пріоритет буде надано проектам, які передбачають залучення молоді до вирішення проблем громади та створення польсько-українських молодіжних платформ для реалізації спільних інтересів та створення нових можливостей для кращого розуміння серед українців та поляків спільної європейської спадщини.

    В тому числі підтримуються конфeрeнції, круглі столи, обміни.
    Дeтальніша інформація: www.pauci.org
    Джeрeло: www.gurt.org.ua
  • 2006.01.12 | Рюген

    ОТКРЫТЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИЗРАИЛЯ В СНГ И СТРАНАХ БАЛТИИ

    http://koi.istok.ru/students/University.shtml
  • 2006.01.12 | Рюген

    Санкт-Петербургская государственная консерватория

    Санкт-Петербургская государственная консерватория
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2006.01.12 | Roman

    Інститут Амeриканських Cтудій

    Інститут Амeриканських Cтудій

    Посольство Cша пропонує взяти участь у школі із вивчeння амeриканської культури, історії, літeратури.
    Заявки можуть подавати вчитeлі сeрeдніх шкіл, розробники навчальних курсів, авторів підручників, працівників інститутів удосконалeння.
    Курси тривають 6 тижнів і проводяться на базі амeриканських вузів.

    deadline 30 January, 2005
    Дeтальніша інформація на саиті www.osvita.org
  • 2006.01.13 | Roman

    "Mashav Israel 2006"

    "Mashav Israel 2006"
    Бюлетень Центру міжнародного співробітництва при Міністерстві закордонних справ Ізраїлю на п'яти мовах розповідає про навчальні курси, які пропонує Центр (МАШАВ)

    "Mashav Israel 2006"/ Mashav: Министерство иностранных дел Центр Международного сотрудничества Государства Израиль.

    МАШАВ - абревіатура назви на івриті Центру міжнародного співробітництва при Міністерстві закордонних справ Ізраїлю

    МАШАВ, створений у 1958 році, із самого початку своєї роботи зосередив зусилля на боротьбі за скорочення масштабів убогості, за забезпечення продовольчої безпеки, за стійкий розвиток, орієнтований на роботу з місцевими громадами та допомогу починанням, що виникають на мікрорівні.

    МАШАВ прагне поділитися із країнами, що розвиваються, ізраїльським досвідом і знаннями в області соціального, освітнього й технологічного розвитку. МАШАВ підготував більше 220 тисяч слухачів, що пройшли навчання на наших курсах в Ізраїлі й за кордоном. Сьогодні діяльність Машава розгорнута в більш ніж 120 країнах світу.

    У даній брошурі представлені дані про 70 різних курсів, які пропонує МАШАВ у цьому році; вони будуть проходити в навчальних центрах Машава, розташованих у різних районах Ізраїлю. Наші курси націлені на підготовку інструкторів по впровадженню передових методів виробництва, директорів програм, на підвищення кваліфікації фахівців і науковців. Курси Машава проводяться на 5 мовах: англійській, іспанській, французькій, російській та арабській. Вони охоплюють 5 чітко обкреслених сфер: сільське господарство й пов'язані з ним науки; утворення й розвиток місцевих громад; економічний і соціальний розвиток; медицина й суспільна охорона здоров'я; розвиток сільських і міських районів.

    Учасники курсів, що проходять в Ізраїлі й спонсоруються Машавом, мають право на стипендію, що у деяких випадках покриває й дорожні витрати.

    Багато програм Машава здійснюються у співпраці з різними агентствами ООН, у тому числі з ЮНЕСКО, Європейською економічною комісією ООН (UNECE), ПРООН - Програмою розвитку ООН (UNDP), а також з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) й іншими міжнародними організаціями.

    З приводу отримання бюлетеня звертайтеся, будь ласка, до Ксенії Кошелєвої або Юлії Фірман. Центр знаходиться в приміщенні Соломонового університету, вхід з вулиці (табличка "Центр Подсолнух").

    КОНТАКТИ
    Ксенія Кошелєва, Юлія Фішман
    Центр "Бейтейну - Наш Дім"
    вул. Шолуденка 1-б
    Тел.: +38(044)236 9873, +38(044)236 9908
  • 2006.01.15 | Roman

    Diversity - Human Rights - Participation

    Diversity - Human Rights - Participation
    European Youth Centre, Strasbourg

    Scholarship / Financial aid: Full
    Date: From 11/05/2006 To 13/05/2006
    Deadline: March 10, 2006
    Open to: See 'Profile of participants'



    Announcement follows:

    Preamble

    The Council of Europe will, with the support of the European Union, organise a campaign on the themes of Diversity, Human Rights and Participation in 2006. The campaign will be based upon the slogan "All Different - All Equal", successfully used by the European Youth Campaign against racism, xenophobia, antisemitism and intolerance run by the Council of Europe in 1995.

    The members of the network of researchers - the expert group for the research dimension of the Partnership – at its 11th meeting, held in September 2005, called for a seminar to be organised around the themes of the Campaign.

    This document outlines the proposal for a seminar to be organised around the three main pillars of the Campaign. Its aim is to critically assess the meaning of each of these terms in view of the contemporary social, economic and political climate and analyse how they impact directly on the lives of young people in Europe.

    The seminar may be seen as emerging from the research work already started during the highly successful seminar on "Resituating Culture". This seminar and the report on the future of Intercultural Learning, written by Dr Gavan Titley, have engendered a timely questioning of the core principle of intercultural learning (ICL) and its meaning today, more than thirty years since the birth of the European Youth Centres of the Council of Europe. The outcome of the work around the meaning of culture led to an understanding that ICL may run the risk of reifying and essentialising cultures. This process arises out of the tendency to see 'minority' groups as internally homogeneous, and therefore relative or comparable to other groups, rather than recognising the internal diversity within them. In Europe, this has meant that while minority groups may be recognised, and their traditions, religions, languages etc. tolerated, they are nevertheless still generally denied full access to participation in political, social and economic life. The strong conclusions of the seminar on "Resituating Culture" and the subsequent publication and reports was that the mere recognition of cultural diversity must be replaced by a commitment to the opportunity for equal and full participation of all people living in Europe.

    Background to the seminar theme

    The seminar should base itself upon the three thematic pillars proposed for the Campaign: Diversity - Human Rights - Participation. In order to be relevant to the Campaign and to make a serious scientific contribution, the seminar should critically assess the meaning of each of these three concepts. This assessment is conceived chronologically; going from diversity, through human rights towards participation.

    - The theme of diversity is essentially linked to the theme of culture (or, more precisely, interculturalism) already dealt with extensively by the research agenda. The Youth Programme of the European Commission made "Promoting diversity and in particular reducing all forms of racism and xenophobia" one of its key priorities for 2005. The SALTO Youth Resource Centres have established a Cultural Diversity Resource Centre;

    - The theme of human rights has, since the 1995 Campaign, become central to the work of the Youth Directorate. There has not yet been a scientific evaluation of the concept as there has been for Intercultural Learning through the work on resituating culture. It would be opportune, within the framework of the Campaign, to address this theme from a critical viewpoint;

    - The theme of participation signifies the end point, or the aim of the Campaign. As has been realised through the experience of minority youth work and human rights education, working in this domain is of little use if it does not lead to full and equal access to participation in social, economic and political life for all. The White Paper on Youth has emphasised the promotion of participation among all young people in Europe.

    Therefore, seminar should aim to be:

    1. Analytical of the conceptual baggage behind terms such as 'diversity' and 'human rights';

    2. Constructively critical of how these concepts are applied in practice (in formal and non-formal education, training, youth work, diversity training, human rights education, anti-racism work, social work, outreach work, urban development etc.);

    3. Yet, facilitate a discussion of how more egalitarian participation can be increased through evidence-based examples of good practice (e.g. research carried out on projects or initiatives - planned or spontaneous – that led to increased rights, freedoms and opportunities for participation).

    The Issues

    What are the main challenges posed by each of the three pillars: Diversity - Human Rights - Participation?

    Diversity

    Diversity is a fact. We in Europe have all always lived in societies made up of various individuals and groups who differ according to gender, physical ability, religion, sexuality, ethnicity, skin colour, nationality etc. That idea that we once lived in monocultural societies is largely an invention of the twentieth century: the so-called age of immigration. In an era before passports and border controls, there was much more freedom of movement than there is today. The coming and going of peoples from various regions of the world since travel became possible means that our European societies have known diversity for several centuries.

    Today, the word diversity - like its predecessors multiculturalism and interculturalism - has come to stand for an objective. Diversity, for many people, does not just describe a social fact. We constantly hear that it is necessary to 'increase diversity', provide 'diversity management' or, in contrast, that 'too much diversity' is bad for social cohesion.

    As an idea about a vision of society, diversity has suffered the same fate as multiculturalism: it is either taken to be a factor that can be increased and enhanced, through programmes and policies; or it is considered a dangerous notion, too much of which will permanently change what is presumed to be the unique character of Europe or the nation-state. This pro and contra approach to diversity may have the effect of obscuring the simple fact that our societies are diverse. If we fear diversity as a result, we run the risk of those who are considered different (e.g. minority groups) being scapegoated and targeted. This is already the case today, as the stringent control of immigration and the rise of phenomena such as Islamophobia demonstrate.

    The end of 2005 was marked by concern over diversity following the riots that spread throughout the urban suburbs of France in November. Young people from non-white immigrant origin lashed out against the police and their neighbourhoods in anger at the their situation: poor, socially excluded, and often the victims of institutional racism. Liberal responses to the riots in France and elsewhere called for increased 'mixité' or diversity; particularly in social housing, schools, employment and state institutions, such as the police. However, it may be argued that advocating increased diversity as a solution to the ingrained social and political malaises - racism, poverty and exclusion - that arise out of the history of colonialism and immigration may be insufficient.

    In contrast, we should commit ourselves to conceiving of diversity as a fact of our societies, both historically and contemporarily. This approach would allow us to see increased diversity as a rich resource, rather than as a special measure taken in the hope of avoiding social unrest.

    A panel on diversity should examine these (and other) critical analyses further and discuss concrete examples such as diversity training, diversity management, diversity and social exclusion, diversity and institutions etc.

    Human Rights

    Universal Human Rights are considered to be the basic principles governing the protection of the individual in society. Whereas other rights are concerned with groups (the nation, the family, identity-based groups, etc.) the individual character of human rights sets them within a history that goes back to the 18th century ideals of Enlightenment.

    Human Rights are considered tantamount to all other rights in democratic Western thinking. Human Rights gained this position of hegemony through the growth of international institutions in the post-war world such as the United Nations and the Council of Europe and the signature of the Geneva Convention and other core charters.

    It has been increasingly noted by researchers, mainly legal scholars and political and social theorists, that Human Rights may not be as universal as they are presumed to be. Human Rights are considered to pertain to all human beings in every corner of the globe. However, the notion is a culturally specific Western one that is grounded in the particular history of emergent democracy in continental Europe. It is bound to a political philosophy that is critical of communalism and insists on a secular individualism that is seen as the prerequisite for Reason.

    Human rights have taken the lead as the number one framework for demonstrating grievances and demanding justice. This process has evolved since the 1980s and the rise in importance of professionalized, transnational NGOs, such as Human Rights Watch and Amnesty International. It has also been abetted by the incorporation of the language of human rights into official discourse. This can be seen in the way in which democratisation and human rights have become central to the discourse of the US administration and its allies in the context of the War on Terror.

    Both the lack of knowledge about the foundations of human rights and their hegemonic status in both state and non-governmental spheres, means that human rights are often the only way that discriminated groups or individuals can frame their protest. This means a legalisation, and consequent professionalisation, of activism and a dependency on human rights texts for legitimating action. The way in which the language and tools of human rights have entered into the domain of social justice activism may have led to the marginalisation of other forms of action. We can witness a diminishing in more spontaneous or direct action in a variety of fields. Demands for justice, retribution, equality, recognition and respect through grassroots mobilisation and confrontation have often been replaced by a recourse to legal processes, lobbying and politicking that may result in a lack of grassroots identification and support.

    Nonetheless, the diffusion of human rights activism has led actors to interpret human rights from their own perspective. Therefore, group or community rights have come under the heading of human rights in general. One of the core priorities of the Council of Europe’s Youth Sector, for example, is Human Rights and social cohesion. This includes the promotion of human dignity and stands against social exclusion, violence, racism, intolerance and discrimination. It also seeks the empowerment of young people to develop strategies and activities to address racism, xenophobia, discrimination and gender-based forms of violence affecting them.

    We can see, therefore, how human rights have been applied and extended to a wide range of themes generally related to the principle of ensuring human dignity that veer away from the original conception of human rights as a more individualistic idea. It is important to note how the origins of human rights are being challenged and filled with other meanings by actors in the field of social justice.

    Papers under this heading should attempt to address both the foundational and the practical implications of human rights for youth work around themes of racism and other forms of discrimination, social exclusion, poverty etc. They should discuss the way in which the understanding of human rights has been transformed within activism and youth work etc.

    Participation

    The first Council of Europe "All Different - All Equal" Campaign paved the way for the greater participation of young people from minority backgrounds of all kinds in the local, national and international youth fields. The possibility for multiplying this effect among young people in Europe more generally is hindered by the current atmosphere of mistrust of different others and the growing social exclusion experienced in many sectors of society.

    The discussion on participation should focus on the possibilities for young people who face racism, homophobia and discrimination of all kinds to participate fully in social, economic and political life. Initiatives, whether they are instigated by governments or by groups and individuals in civil society, should be evaluated in light of the current political situation and, therefore, in terms of the possibility for the transformation of the conditions of inequality faced by many young people. How have young people themselves taken initiatives to develop strategies for participation? In particular, in what ways are the Internet and mobile phones increasingly used by young people taking an active interest in political life. Examples from the protest against the War in Iraq reveal how young people, some as young as ten years old, used these methods to communicate and mobilise protest.

    Participation can be conceived of at all levels, and should not be narrowly restricted to associative life. Sports and the arts as well as education, employment and the voluntary sector are all important areas for participation. The social dimension of participation should also be explored. How are groups and individuals in diverse societies restricted from regular social activities that are part of the daily life of young people? The growing segregation within disadvantaged neighbourhoods may severely affect the possibilities for young people from different ethnic, religious or class backgrounds to interact socially and commonly participate in everyday social activities. In what ways are such barriers on social participation challenged by young people?

    In general, what are the various, less narrowly defined, ways in which participation can be interpreted? In what ways have young people initiated mechanisms for their own and others' participation? What challenges have young people been faced with when trying to participate in existing structures? Under what circumstances is participation truly egalitarian and non-tokenistic?

    All of these questions and more should be addressed in this panel. Special emphasis will be placed on research carried out on examples of participation in a variety of spheres (politics, sports, the arts, associations etc.).

    Link with the Campaign

    The aim is to enable the establishment of an information-bank of quality research on the issues that may be used in the running of the "All Different - All Equal" Campaign. An on-line forum will be started in which both participants and others can discuss the seminar themes in advance and which will continue after the end of the seminar.

    Resources

    - Council of Europe Youth Sector Priorities: http://www.coe.int/T/E/Cultural_Co-operation/Youth/

    - The White Paper on Youth: http://europa.eu.int/comm/youth/whitepaper/index_en.html

    - SALTO Cultural Diversity Resource Centre: http://www.salto-youth.net/diversity/

    - Priorities of the Youth Programme of the European Commission: http://europa.eu.int/comm/youth/priorities/promoting-diversity_2005_en.html

    Logistics

    The three-day seminar will take place on 11-13 May 2006 in the European Youth Centre, Strasbourg. 20 applicants will be selected to give papers. Other participants shall include non-researchers (policy makers, youth trainers, secretariat of the Council of Europe and European Commission) who will join the debate but will not present a paper.

    Working language

    The working language of the seminar will be English.

    Profile of participants

    Participants shall be:

    - Researchers with or about to complete Masters or PhD studies on relevant topics;

    - Researchers interested to contribute to the development of thinking in the specific field of youth with regards the seminar themes;

    - Applicants may apply who have practical experience of working on the topics but they must also have a research profile.

    Selection

    A wide range of participants is encouraged to apply to give a paper at the seminar. Applicants should send in a CV and an abstract explaining their potential contribution to the seminar and its outcomes. Selection of presenters will be made on the basis of quality and relevance to the seminar themes. All participants must be able to work in English. The final selection will also take into account gender and regional balance amongst participants.

    Participation in the seminar

    The number of papers shall be restricted to not overburden the discussion and ensure an in-depth analysis of each theme. Papers shall, therefore be organised according to thematic panels, coordinated by a chair. Paper-givers will be contacted by their session chair in advance of the seminar to coordinate the running of each session.

    Papers must be presented within the time limit of 25 minutes. Those participants whose abstracts have been accepted for the seminar must deliver their completed papers by 14 April, 2006. We reserve the right to make papers available on the internet prior and/or after the research seminar on the European Knowledge Centre for Youth Policy (www.youth-knowledge.net).

    Those interested in participating in this seminar should send the following documentation to the address below by 10 March, 2006:

    - a completed application form (attached below);

    - a succinct CV (maximum one page);

    - 500 word abstract of the proposed presentation.

    The organisers of the research seminar reserve the right to select papers for presentation.

    Presentation of papers for publication

    The outcomes of this seminar will be published as an edited collection. Papers presented at the seminar may be selected for inclusion (as one of approximately 15 chapters) in this collection; the organisers will make the selection. Selected contributors will receive a fee of 500€ once the collection's editor accepts the final manuscript. Paper presenters invited to publish their contribution in the collection should expect to revise and edit their manuscript to publication standard and in accordance with the editor's recommendations. All papers will be available after the seminar on the European Knowledge Centre for youth policy website.

    Financial and Practical Conditions of Participation

    The research seminar will take place at the European Youth Centre in Strasbourg, France. Arrival is foreseen on Wednesday 10 May, 2006, preferably before dinner, which will take place at 19h00. Arrival time should be determined by the cost of the flights. Should more reasonable travel expenses (APEX flights) require early arrival, the organisers will cover additional board and lodging. Departure is foreseen for May 14, 2006, after breakfast. Board and lodging in rooms with en-suite bathroom is provided at the European Youth Centre, Strasbourg. Further information concerning how to get to the EYC from the different points of arrival in France shall be forwarded at a later date to confirmed participants.

    Participants are expected to make use of the most economical means of travel available and to take advantage of reduced tariff, APEX or weekend fares. Travel arrangements should be made according to the travel rules of the Council of Europe, which will be communicated to confirmed participants at a later date. Only those who travel according to the rules and who participate for the entire duration of the seminar can be reimbursed their travel expenses.

    Please submit your proposal/abstract, CV and application form in electronic copy by visiting the website: http://www.youth-knowledge.net/INTEGRATION/EKC/Research/allseminar/

    NO LATER THAN March 10, 2006

    If you have technical difficulties please contact the webmaster Laetitia.Pougary@coe.int

    Applications sent by post, fax or e-mail shall not be accepted

    Application Period: From 09/01/2006 To 10/03/2006

    Website: http://www.youth-knowledge.net/INTEGRATION/EKC/Research/allseminar
  • 2006.01.15 | Roman

    Конкурс робіт для учнів старших класів


    13.01.2006 Оголошено Всеукраїнський науково-творчий конкурс серед учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів на тему "Доля громадян України, постраждалих від нацистських переслідувань"

    Загальні положення
    1.Організаторами Всеукраїнського науково-творчого конкурсу серед учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів на тему “Доля громадян України, постраждалих від нацистських переслідувань” (далі конкурс) є Український національний фонд "Взаєморозуміння і примирення" при Кабінеті Міністрів України (далі Український національний фонд) та Міністерство освіти і науки України (далі міністерство).
    2.Конкурс проводиться з метою пропаганди ідей гуманізму та пріоритету прав людини; вшанування та увічнення історичної пам`яті про наших співгромадян, що зазнали подвійного терору, як з боку нацистської Німеччини, так і від сталінського режиму; відновлення історичної справедливості у ставленні до покоління жертв нацизму як до постраждалої категорії населення.

    Порядок та терміни проведення конкурсу
    1. У конкурсі можуть брати участь учні старших класів загальноосвітніх навчальних закладів, вихованці позашкільних навчальних закладів, учні-члени територіальних відділень Малої академії наук України.
    2.Конкурс проводиться у таких номінаціях:
    дослідження(історична науково-дослідна робота; дослідження фольклору остарбайтерів та в`язнів концтаборів);
    літературна творчість(оповідання, нарис, новела, есей, вірш).
    3.Конкурс проводиться у два етапи:
    1-й етап (заочний) – попередня експертиза робіт;
    2-й етап (очний) – захист робіт.

    Для участі у конкурсі необхідно надіслати на адресу Українського національного фонду (вул. Фрунзе, 15, Київ 04080, з позначкою “Конкурс”) такі матеріали:
    - робота, оформлена відповідно до вимог;
    - заява-анкета учасника конкурсу, де автори зазначають повну інформацію про себе: номер школи, клас, прізвище та ім`я, адреса, телефон (форма додається). Кінцевий термін подання науково-дослідних та творчих робіт – 10 квітня 2006 року (за поштовими штемпелями).
    4.Роботи, які надійдуть несвоєчасно, не відповідають тематиці конкурсу або оформлені з порушенням встановлених правил до участі у конкурсі допускатися не будуть. Матеріали, подані на конкурс, не повертаються і не рецензуються.
    5.Для забезпечення об`єктивності та неупередженості під час попередньої експертизи робіт, що надійдуть на конкурс,1-й етап конкурсу проводиться на умовах анонімності. З цією метою кожній роботі, що надійде на конкурс, буде присвоюється спеціальний шифр, чинний до фінальної частини конкурсу.

    Вимоги до робіт
    - До розгляду приймаються роботи і твори, написані українською мовою.
    - Титульні аркуші науково-дослідних робіт і літературних творів, що подаються на конкурс, не повинні містити жодного посилання на авторів роботи чи твору.
    - Обсяг науково-дослідної роботи - 20-35 сторінок машинопису. Обсяг літературних творів: проза - до 10 сторінок машинопису, поезія - до 5 сторінок машинопису.

    Роботи приймаються у такому вигляді: машинопис (інтервал - 1,5), комп`ютерний набір (шрифт Times New Roman -14 pt інтервал -1,5).

    До розгляду беруться тільки самостійно написані роботи (учнем або групою учнів), що містять власну думку конкурсантів. Обов`язковою умовою є як теоретична, так і практична частина(інтерв`ю з живими свідками та учасниками подій, що досліджуються в роботі, а також волонтерська допомога жертвам нацистських переслідувань), власні висновки, аналіз причин та наслідків переслідувань.
    Використання ілюстративного матеріалу(листування часів війни, робочі картки, фото) - обов`язкове.
    У кінці роботи слід вказати використані джерела та перелік літератури.
    На конкурс літературних творів представляються твори, які раніше ніде не публікувалися.

    Визначення переможців
    1.Переможців визначає конкурсна комісія (журі). Склад конкурсної комісії (журі) затверджується Українським національним фондом та міністерством. До складу журі залучаються провідні фахівці в галузі історії Другої світової війни, представники громадських спілок колишніх жертв нацизму в Україні, літературознавці, письменники - члени творчих спілок, представники організаторів.
    2.Попередня експертиза науково-дослідних робіт здійснюється професійними істориками - фахівцями з історії Другої світової війни. За результатами попередньої експертизи кожній роботі встановлюється рейтинг, який являє собою сукупну оцінку роботи за встановленими критеріями: глибина висвітлення теми, наявність власних досліджень, думок, висновків, оригінальність розкриття теми, якість особисто проведених інтерв`ю з колишніми жертвами нацизму, надана посильна допомога цим людям.
    3.Твори малої літературної форми оцінюються за критеріями: ідейний зміст, композиційна цілісність, художня довершеність.
    4.Для участі у 2-му етапі конкурсу запрошуються автори 15 кращих науково-дослідницьких робіт для публічного захисту та переможці конкурсу літературних творів для нагородження. Публічний захист роботи передбачає усний виступ конкурсанта тривалістю до 8 хв. за матеріалами роботи та відповіді на запитання журі та аудиторії. На другому етапі після публічного захисту журі визначає остаточний рейтинг конкурсантів шляхом складання визначеного експертизою рейтингу та оцінки, виставленої журі за публічний захист роботи, і визначає переможців.
    5.Другий етап проводиться у травні 2006 року у м. Києві на базі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (м. Київ, вул. Вишгородська, 19).

    Витрати на проїзд учасників, харчування і проживання під час 2-го етапу здійснюються за рахунок Українського національного фонду. Максимальна кількість членів авторського колективу, яких може бути запрошено до Києва на захист, обмежується трьома особами.

    Нагородження переможців
    1.Призери конкурсу у кожній номінації будуть нагороджені дипломами Українського національного фонду та Міністерства і відзначені грошовими преміями. У разі присудження премії колективу, сума премії розподіляється між членами авторського колективу.
    2.Іншим учасникам, допущеним до другого туру, будуть вручені заохочувальні призи.
    3.Кращі роботи будуть видані окремою збіркою, українською та німецькою мовами. Видавництво залишає за собою право рецензувати та редагувати роботи.

    КОНТАКТИ
    Український національний фонд "Взаєморозуміння і примирення"
    при Кабінеті Міністрів України
    Фрунзе, 15, 04080 Київ
    Тел./факс: +38(044) 425 6350

    source: www.gurt.org.ua
  • 2006.03.13 | Mary

    MA in Euroculture-Krakow,Poland

    Subject: MA in Euroculture
    From: maeuro@ces.uj.edu.pl
    Date: Mon, 13 Mar 2006 12:28:05 +0100 (CET)
    To: murielle@virginia.edu, issp@virginia.edu


    The Master of Arts in Euroculture is an interdisciplinary,
    international programme involving eight renowned European universities. Its general aim is to focus on the cultural and social dimensions of modern Europe, and particularly on the functioning of the European Union.

    The Euroculture courses present knowledge about European culture and the political governance of the EU, and therefore equip students with the cultural-reflexive competences necessary to analyse current
    transformations of Europe and the EU.

    The MA in Euroculture is spread across three-semesters
    (respectively 90 ECTS-credits), and is addressed to students
    who want to study at the Centre for European Studies (CES) of the
    Jagiellonian University, as well as at one of our partner
    universities in Europe (Groningen, Gцttingen, Olomouc, San Sebastian, Strasbourg, Udine, Uppsala). The programme includes a range of courses, an Intensive Programme
    of ten days, which is fully integrated in the programme and plays a crucial role in directing it, and finally, an internship or academic research.

    The programme is open to students who have successfully completed
    three years (Bachelor degree) of University academic work.

    Closing date for applications is June 1, 2006.

    For further information on this Master programme, along with
    application forms and scholarships,
    please visit: http://www.europeistyka.uj.edu.pl/euro/index.php

    Yours sincerely,
    Bozena Gierat-Bieron, PhD
    Programme coordinator,
    Centre for European Studies
    Jagiellonian University
    Krakуw, Poland.
  • 2006.05.11 | rombarbar

    mater programme in nanoscience, Jyväskylä, Finland

    http://www.nano.jyu.fi/masters.html

    програма на два роки для фізиків, біологів і хіміків
    після магітратури хороші перспективи аспірантури

    якщо є якісь конктретні запитання - питайте: ankuzyk@phys.jyu.fi


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".