МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Лист на пошту Майдану - прокоментуйте, хто в курсі

06/15/2006 | Mary
Здраствуйте.
Хотел бы узнат у Вас, если это в Вашей компитенции, можно ли как то повлият на такую
ситуацию:
в этом году приняли закон о том что студенты ВУЗов не могут поступать
на 2 высшее образование по специаьности не приближенной текущей, пока
не закончат текущее обучение на данном факультете...
я Обучаю на 3м курсе Банковского дела в КНЕУ им.Вадима Гетьмана, и хочу поступить
еще на Юрфак.., я хорошо учусь и помимо
того у меня много свободного времени, что дает мне возможность легко
обучатсья другому любимому предмету на другом факультете, а согласно закону
вышедшему в этом году, как мне сказали
в приемной комиссии, не могу я обучаться предмему другого направления
пока не закончу образование на данном факультете, либо поступайте на
схожую специальность, но простите зачем мне одно итоже учить еще раз,
отличатьсчя будут только специализированые предметы... .
Хотел бы обратиться за помошью. не подскажите ли вы мне куда обратиться?
я не понимаю почему правительство не дает мне учиться, это же просто
бред...З

Відповіді

  • 2006.06.22 | igor

    Цей лист гарна ілюстрація стану освіти

    Вибачте, а що тут коментувати? Лист чи закон?
    Студент третього курсу (через рік - бакалавр) не може звязно описати проблему й зробити елементарні кроки. Хоча б вияснити про який закон йде мова :(.
    Добре якби це був просто випадок, але на жаль мій досвід дозволяє говорити про масове падіння загального рівня підготовки студентів і саме економічного фаху. І в силу цілком об'єктивних причин. МОН, адміністрація, просто економлять на якості освіти. Наприклад, в цьому семестрі у мене у залікових відомостях більше 300 студентів. В програмі курсу 18 годин практичних занять і 20 лекційних. Інше - самостійна і індивідуальна робота. В семестрі вони вивчають 12-15 дисциплін. 1/3 студентів не в змозі зв'язно будувати речення. Основний метод навчання у більшості викладачів - прочитати з ст... по ст..., законспектувати і завчити. Тут навіть розумний отупіє.
    Роблю експеримент. Невимушено прошу студента пояснити, що за дисципліну він вивчає (наприклад психологію) і що там цікавого і корисного. Ті що старанні відразу видають завчені штампи, або просто гордо зачитують підходящі фрази з конспекту. Інші просто не розуміють про що йде мова.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.06.23 | vazazh

      Re: Цей лист гарна ілюстрація стану освіти

      По моим представлениям, проблема не уменя изложить свои мысли устно и даже на бумаге, в определенной степени возникла с дурной системой экзаменов не с устной сдачей, а тестированием. При устной сдаче требовалось умение изложить свои знания, а иногда и покрутиться как белка в колесе, пошевелить мозгами, привлечь то, что есть в подкорке. Тестирование убило это все. И это не только у гуманитариев, я вижу более 10 лет как сдают экзамены в аспирантуру, т.е. это вроде бы высший слой студентов. Но с изложением, анализом и мышлением - просто тоска в 90 %.
      В этом смысле не надо слепо копировать Запад, а подумать, почему наши спецы находят работу на Западе. Потому что их приучили мозгами шевелить и находить выход из сложных ситуаций. Но уровень падает, об этом приходилось слышать и от коллег с Запада, к которым попадают наши бывшие студенты.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.06.23 | igor

        Не зовсім так

        бо іспит це вже результат. А ще потрібно навчити спілкуватися. На це часу фактично не виділяється. Навіть у школі. Тобто, МОН навязується система освіти, де спілкування вчитель-учень практично виключене. І тут є три фактори. Мала кількість годин, велика кількість студентів (учнів) і перевантаженість програм. Процес зорієнтований на тупе заучування а не на розвиток мислення. Тому штампами ще трохи розмовляють, а чуть в сторону і виходить пшик ...
  • 2006.06.27 | ВАЛЕРА

    Re: Лист на пошту Майдану - прокоментуйте, хто в курсі

    ВЫ СНАЧАЛА НАУЧИТЕСЬ ГРАММОТНО ПИСАТЬ,А ПОТОМ ПОСТУПАЙТЕ НА ЮРФАК. КАК ВЫ ВООБЩЕ ПОСТУПИЛИ В УНИВЕРСИТЕТ?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.06.27 | loup-garou

      5 балів за "граммотність" (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".