Тестування: декларації і реальність
10/27/2006 | Василь Петрів
Джерело: "Учитель вчить, а репетитор «дресирує» за тестами..."
http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=51467
Цитата перша: декларації.
Методист з української мови Українського центру оцінювання якості освіти Людмила Коваленко:
"Усю інформацію ми надавали у закодованому вигляді лише самим учням, щоб не гуляли, як казала Матіос, гак і паля... Вже були такі випадки, коли директори шкіл, керівники органів управління освітою погрожували вчителям звільненням з роботи, якщо за підсумками тестувань наступного року учні матимуть результат менший ніж 7 балів... Це неприпустимо."
Цитата друга: реальність.
Директор Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти Геннадій Кузьменко:
"Коли незалежне тестування запрацює на повну силу, воно стане критерієм оцінки роботи вчителя і, відповідно, оплати його праці. Знаю одного вчителя-математика, учителя-методиста. З 23 його учнів на зовнішньому тестуванні тільки двоє отримали по 7 балів, а всі інші - від шести до двох балів. А зарплата його вища, ніж в інших вчителів, які показали кращі результати..."
Вчитель навіть не має права знати результатів своїх учнів, а пан Кузьменко знає все, бо, як колись казали, "допущен к сведениям". Може про когось відверто натякнути, повісити ярличок на людину, школу чи район. А може і промовчати...
Суть не в тому, як ставитись до спроб використання інформації про результати тестування. Сам факт створення "компетентних органів" в освіті є неприпустимим в демократичному суспільстві. Якщо інформація про зміст тестів та результати тестування буде відома лише дуже вузькому колу людей, вони завжди зможуть використати її з користю для себе.
http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=51467
Цитата перша: декларації.
Методист з української мови Українського центру оцінювання якості освіти Людмила Коваленко:
"Усю інформацію ми надавали у закодованому вигляді лише самим учням, щоб не гуляли, як казала Матіос, гак і паля... Вже були такі випадки, коли директори шкіл, керівники органів управління освітою погрожували вчителям звільненням з роботи, якщо за підсумками тестувань наступного року учні матимуть результат менший ніж 7 балів... Це неприпустимо."
Цитата друга: реальність.
Директор Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти Геннадій Кузьменко:
"Коли незалежне тестування запрацює на повну силу, воно стане критерієм оцінки роботи вчителя і, відповідно, оплати його праці. Знаю одного вчителя-математика, учителя-методиста. З 23 його учнів на зовнішньому тестуванні тільки двоє отримали по 7 балів, а всі інші - від шести до двох балів. А зарплата його вища, ніж в інших вчителів, які показали кращі результати..."
Вчитель навіть не має права знати результатів своїх учнів, а пан Кузьменко знає все, бо, як колись казали, "допущен к сведениям". Може про когось відверто натякнути, повісити ярличок на людину, школу чи район. А може і промовчати...
Суть не в тому, як ставитись до спроб використання інформації про результати тестування. Сам факт створення "компетентних органів" в освіті є неприпустимим в демократичному суспільстві. Якщо інформація про зміст тестів та результати тестування буде відома лише дуже вузькому колу людей, вони завжди зможуть використати її з користю для себе.
Відповіді
2006.11.02 | АВК
Тестування Аля "Ukraine"
Примусове тестування (без відповідної підготовки) брутально порушує права учнів, батків та вчітелів.