Любителям арифметики
06/07/2007 | Василь Петрів
Цитата 1.
Більшість випускників, які взяли участь у тестуванні, продемонстрували достатній та високий рівень знань (за тестовою шкалою від 160 до максимальної 200 балів, 180 балів відповідає шкільним 12 балам): біологія - 36,7%; фізика - 43,5%; хімія - 54%; математика - 33,3%; історія України - 53,9%; українська мова - 56,8%.
Джерело : http://www.mon.gov.ua/newstmp/2007/05_06/2/
Цитата 2.
Оцінювання за результатами тестування здійснювалось на основі експертної та статистичної оцінки складності тестових завдань і аналізу векторів відповідей учнів, які набрали ту чи іншу кількість тестових балів. Також було здійснено порівняння оцінок за результатами тестування з шкільними оцінками у нормативних групах. Представлення результатів у стандартизовані шкалі 100-200 балів здійснено шляхом нелінійного перетворення з використанням в якості еталону нормального розподілу. Оцінки у. шкалі 100-200 балів мають середнє арифметичне 150 і стандартне відхилення 15. Незалежно від предмету тестування оцінка 150 означає, що учень набрав середню кількість тестових балів, а також, що половина учасників тестування мають нижчу оцінку. Бал 175 означає, що учень має оцінку вище середньої і його результат належить до 6% кращих результатів.
Джерело : http://www.testportal.com.ua/ua/documents/
Питання. Як може БІЛЬШІСТЬ випускників отримати 160 і більше балів?
Більшість випускників, які взяли участь у тестуванні, продемонстрували достатній та високий рівень знань (за тестовою шкалою від 160 до максимальної 200 балів, 180 балів відповідає шкільним 12 балам): біологія - 36,7%; фізика - 43,5%; хімія - 54%; математика - 33,3%; історія України - 53,9%; українська мова - 56,8%.
Джерело : http://www.mon.gov.ua/newstmp/2007/05_06/2/
Цитата 2.
Оцінювання за результатами тестування здійснювалось на основі експертної та статистичної оцінки складності тестових завдань і аналізу векторів відповідей учнів, які набрали ту чи іншу кількість тестових балів. Також було здійснено порівняння оцінок за результатами тестування з шкільними оцінками у нормативних групах. Представлення результатів у стандартизовані шкалі 100-200 балів здійснено шляхом нелінійного перетворення з використанням в якості еталону нормального розподілу. Оцінки у. шкалі 100-200 балів мають середнє арифметичне 150 і стандартне відхилення 15. Незалежно від предмету тестування оцінка 150 означає, що учень набрав середню кількість тестових балів, а також, що половина учасників тестування мають нижчу оцінку. Бал 175 означає, що учень має оцінку вище середньої і його результат належить до 6% кращих результатів.
Джерело : http://www.testportal.com.ua/ua/documents/
Питання. Як може БІЛЬШІСТЬ випускників отримати 160 і більше балів?
Відповіді
2007.06.07 | igorg
Завдяки нелінійному перетворенню