Найбільша в світі мережа електро-вітряків
10/06/2007 | Sych
буде побудована у морі біля берегів Англії. До 2010 року планується забезпечити 25% Лондона елетроенелгією від цієї мережі.
Ціна проекту поки що зросла з 3 млрд. до 4 мрлд. доларів. (!!!)
P.S. НМХД, ця мережа ніколи не окупиться. Слільки тільки буде додатково коштувати підтримка/ремонт вітряків в морі? Як кажуть, money well wаsted.
http://www.treehugger.com/files/2007/10/worlds_largest_8.php
Ціна проекту поки що зросла з 3 млрд. до 4 мрлд. доларів. (!!!)
P.S. НМХД, ця мережа ніколи не окупиться. Слільки тільки буде додатково коштувати підтримка/ремонт вітряків в морі? Як кажуть, money well wаsted.
http://www.treehugger.com/files/2007/10/worlds_largest_8.php
Відповіді
2007.10.06 | casesensitive
во всем мире общественный транспорт убыточен
тем не менее, его поддерживают и даже развивают.Ветряки, кстати. строятся за инвестиции и окупаются нормально. Сейчас проблема получить генератор - очередь на некоторые модели до 5 лет.
2007.10.06 | stefan
проблема найти генератор -черга 5 років
casesensitive пише:> тем не менее, его поддерживают и даже развивают.
Правильно роблять*
>
> Ветряки, кстати. строятся за инвестиции и окупаются нормально. Сейчас проблема получить генератор - очередь на некоторые модели до 5 лет.
В якій країні?
2007.10.06 | casesensitive
в Канаде
несколько проектов были отложены из-за того что генераторы все раскуплены. На PEI в частности - они хотят довести ветроэнергетику до 15% от всей мощности2007.10.07 | Sych
А лінк можна?
2007.10.07 | Sych
Ну, "нормально" - це поняття розтяжиме.
До того ж - вітряк на землі та вітряк на морі такі речі різні. Будівництво на морі буде коштувати в два рази дороще, як мінімум. Підтримка/ремонт на човнах? В декілька разів дороще ніж на суші. Це при тому що, як правило, вітряк на землі окупається якраз десь під кінець ескплуатації...2007.10.07 | casesensitive
имхо все дело в предсказуемости
сейчас стоимость топлива предсказать очень тяжело (включая уран), а при строительстве ветряков стоимость капитальных инвестиций просчитывается один раз, после чего все текущие расходы это обслуживание (не очень дорогое), "топливо" бесплатное. Другое дело что морские ВЭС пока в новинку, технические риски присутствуют. Но после одного-двух крупных проектов где риски частично скомпенсирует государство, строительство таких ВЭС пойдет на потоке с финансированием из частных источников.Да и технический риск не очень-то высокий, морские нефтяные платформы существуют уже десятки лет, а ветряки намного проще в эксплуатации.
2007.10.08 | Вячеслав Хаврусь
Ви не на те дивитеся
Sych пише:> До того ж - вітряк на землі та вітряк на морі такі речі різні. Будівництво на морі буде коштувати в два рази дороще, як мінімум. Підтримка/ремонт на човнах? В декілька разів дороще ніж на суші. Це при тому що, як правило, вітряк на землі окупається якраз десь під кінець ескплуатації...
Насправді експлуатація вітряка на морі через постійність вітру значно вигідніша через те, що вітер там дме більше, ніж на суші. Читайте наприклад курс DIERET - http://www.ecomuseum.kz/dieret/wind/wind.html
До речі, дякую за інфу - зараз поставлю новину на основі Вашого матеріалу.
2007.10.08 | Вячеслав Хаврусь
В Україні ситуація трохи простіша
Я цікавився, на наших фірмах (див. список тут: http://maidanua.org/wiki/index.php/Енергетика) щодо побутових вітряків (потужність від 1 до кількох кіловат), мені повідомили, що треба чекати виготовлення близько двох місяців, бо є черга.2007.10.08 | casesensitive
очереди на бытовые ветряки нет
у моих знакомых на даче стоит 5-и киловаттник - очередь есть на промышленные модели.2007.10.08 | Вячеслав Хаврусь
Re: очереди на бытовые ветряки нет
Якщо можна, дайте контакти фірми. І якщо знаєте, то напишіть бслк скільки коштує нині 5-кВт вітряк.2007.10.08 | casesensitive
поинтересуюсь
и фирма и знакомые в Канаде - если нужна инфа я спрошу. Ветряк довольно внушительный, на мачте высотой метров 6.