Стаття про освіту не у нас (л)
11/29/2007 | Iryna_
http://www.polit.ru/analytics/2007/11/20/bikbov.html?refresh=1
про відомий конфлікт на соціологічному факультеті МГУ
але добре проаналізована ситуація і структура конфлікту - а у нас ситуація у "престижних" вузах 100% подібна.
"Кроме того, эта административная прослойка активно воспроизводила не только корпус претендентов на преподавательские должности, но и целые армии выпускников с фантомными компетентностями."
"Чем же, в таком случае, он привлекает абитуриентов? Какой конкурентоспособный продукт предлагает на образовательном рынке? Ответ весьма банален: марку МГУ – для тех, кому нужен диплом. И несколько лет необременительного социального пережидания под той же престижной аббревиатурой – для тех, кому родители заранее гарантировали место в жизни. Вся актуальная механика социологического факультета МГУ обеспечивает спрос на эти две специфические услуги. А остальная активность факультета служит формальным прикрытием, игрой в соответствие университетскому уровню. Если на факультете остаются сколько-нибудь компетентные сотрудники, это происходит не благодаря механике факультетской карьеры, а помимо нее. Если на факультет приходят интеллектуально амбициозные студенты, это потому, что они не осведомлены о специфике факультета и по своей неосведомленности продолжают ориентироваться на «флагманскую» марку МГУ. "
про відомий конфлікт на соціологічному факультеті МГУ
але добре проаналізована ситуація і структура конфлікту - а у нас ситуація у "престижних" вузах 100% подібна.
"Кроме того, эта административная прослойка активно воспроизводила не только корпус претендентов на преподавательские должности, но и целые армии выпускников с фантомными компетентностями."
"Чем же, в таком случае, он привлекает абитуриентов? Какой конкурентоспособный продукт предлагает на образовательном рынке? Ответ весьма банален: марку МГУ – для тех, кому нужен диплом. И несколько лет необременительного социального пережидания под той же престижной аббревиатурой – для тех, кому родители заранее гарантировали место в жизни. Вся актуальная механика социологического факультета МГУ обеспечивает спрос на эти две специфические услуги. А остальная активность факультета служит формальным прикрытием, игрой в соответствие университетскому уровню. Если на факультете остаются сколько-нибудь компетентные сотрудники, это происходит не благодаря механике факультетской карьеры, а помимо нее. Если на факультет приходят интеллектуально амбициозные студенты, это потому, что они не осведомлены о специфике факультета и по своей неосведомленности продолжают ориентироваться на «флагманскую» марку МГУ. "
Відповіді
2007.12.01 | Мікробіолог
Тема освіти Зварича не розкрита
2007.12.01 | Iryna_
Re: Тема освіти Зварича не розкрита
на жаль, в нашій освіті куди більше проблем, ніж освіта Зварича.Це так, "зєркало русской рєволюції"
2007.12.03 | Гість
Re: Тема освіти Зварича не розкрита
А хтось, крім вас, про це знає?В скільки разів ці проблеми більші від проблеми освіти Зварича?
Може варто американо-українську робочу групу створити з проблм американської і української освіти? Американцям було б цікаво послухати ваші поради, як їм обустроить Колумбійський університет.
Iryna_ пише:
> на жаль, в нашій освіті куди більше проблем, ніж освіта Зварича.
>
> Це так, "зєркало русской рєволюції"
2007.12.03 | Iryna_
Re: Тема освіти Зварича не розкрита
Я не маю ніяких питань чи пропозицій до Колумбійського університету. На відміну від Зварича, Колумбійський університет не стверджував, що Зварич має диплом...2007.12.03 | Уляна
Університети створюють, щоб стверджувати трохи інші речі.
Iryna_ пише:
> Я не маю ніяких питань чи пропозицій до Колумбійського університету. На відміну від Зварича, Колумбійський університет не стверджував, що Зварич має диплом...
Але претензії маєте. Колумбійський Університет щось стверджував про Зварича? Біда українським науківцям: Колумбійський університет стверджує не те, в чому вони так гарно розбираються. І чому українські університети не навчать їх українським вартостям освіти?
2007.12.04 | Iryna_
Re: Університети створюють, щоб стверджувати трохи інші речі.
Уляна пише:>
> Iryna_ пише:
> > Я не маю ніяких питань чи пропозицій до Колумбійського університету. На відміну від Зварича, Колумбійський університет не стверджував, що Зварич має диплом...
>
> Але претензії маєте. Колумбійський Університет щось стверджував про Зварича? Біда українським науківцям: Колумбійський університет стверджує не те, в чому вони так гарно розбираються. І чому українські університети не навчать їх українським вартостям освіти?
наскільки я пам'ятаю, Колумбійський Університет стверджував, Зварич там вчився, але ніяких дипломів не одержав. Мене б цілком влаштував Зварич без диплома, який би про нього не брехав. Лінки я Вам особисто вже наводила.
2007.12.04 | Уляна
Re: Університети створюють, щоб стверджувати трохи інші речі.
По-перше, Зварич ніколи не писав чи стверджував про свої дипломи. Ви впевнені, що при здачі своєї трудової книжки у відділ кадрів він надав їм диплом? (Таке враження, що для вас відділ кадрів найцікавіше місце на землі.) По друге, Колумбійський університет ніколи не стверджував про відсутність дипломів у будь-кого. По-третє, що Ви своїм інтересом в дипломі Зварича хочете заявити? Що ви найрозумніша? Найчесніша? Найточніша? Найтерпиміша до чогось чи найнетерпиміша до чогось? У Вас є досвід навчання у професора, хто не мав Ph.D.? У мене є. Таких професорів не так вже й мало. І вони не такі вже й погані.Ви можете зрозуміти, що тут мається на увазі?
Along the way to earning the Ph.D. in
Philosophy at Columbia, students automatically fulfill the requirements
for
the M.A. and M. Phil. Degrees. The possession of these degrees is often
a
prerequisite to various fellowship and teaching assignments both within
and
outside of the University. The Philosophy Department therefore urges
students to apply for these degrees as soon as they have completed the
requirements.
http://www.columbia.edu/cu/philosophy/Graduate/Ph.D.%20program/ph.d.program-o.html
Що таке "аутоматікалі фулфілз зе рікваярментс"? Як досвідчений кадровик, як збираєтеся інтегрувати таке неподобство у свій світогляд?
Iryna_ пише:
> наскільки я пам'ятаю, Колумбійський Університет стверджував, Зварич там вчився, але ніяких дипломів не одержав. Мене б цілком влаштував Зварич без диплома, який би про нього не брехав. Лінки я Вам особисто вже наводила.
2007.12.04 | Iryna_
Re: Університети створюють, щоб стверджувати трохи інші речі.
Цитат я тут наводила вже багато,нема часу зараз шукати. Таки стверджував Зварич, що диплом є, і таки його нема - як би вам не хотілося іншого, і незалежно від того, які чудові знання він має.В цій гілці зверніть увагу, що Вашого улюбленця я не чіпала. Наведений мною перший лінк ніякого стосунку до нього не має. Просто Зварич вже став фольклорним героєм типу Штірліца і Чапаєва - коли згадують про освіту, часто і його згадують, тому мабуть Мікробіолог і перефразував падонківський жаргон.
2007.12.04 | Englishman
Re: Університети створюють, щоб стверджувати трохи інші речі.
Уляна пише:>
> Але претензії маєте. Колумбійський Університет щось стверджував про Зварича? Біда українським науківцям: Колумбійський університет стверджує не те, в чому вони так гарно розбираються. І чому українські університети не навчать їх українським вартостям освіти?
Уляна, не заводьте знов цю шарманку. Так, Коламбія- непоганий університет, так, вчитися там (навіть без отримання диплому)- цінний досвід. Проте неправдиві відомості про отримання вищої освіти- справа неприпустима, і беззмістовні апеляції до авторитету західних університетів тут ні до чого. Регістратура Коламбії стверджувала лише те, про що її питали, і що можуть зрозуміти навіть (важко уявити!) нещасні українські науковці.
2007.12.01 | Сергій Вакуленко
Re: Стаття про освіту не у нас (л)
Я ще коли навчався в аспірантурі в Москві наприкінці 80-х, чув несхвальні відгуки про МГУ (одразу застережуся, про гуманітарні факультети).2007.12.02 | Iryna_
Re: Стаття про освіту не у нас (л)
Сергій Вакуленко пише:> Я ще коли навчався в аспірантурі в Москві наприкінці 80-х, чув несхвальні відгуки про МГУ (одразу застережуся, про гуманітарні факультети).
Зараз я весь час чую несхвальні відгуки не тільки про гуманітарні...
Порівняння (не моє) - так, у Києві провінціалізм і 19 сторіччя, але в МГУ - просто порнографія. Не знаю, це мені говорили ті, хто там працює або просто добре знає ситуацію. Власної думки у мене нема, хіба що якісь непрямі факти які про щось свідчать.
2007.12.04 | Iryna_
Для Уляни (л)
http://www.ua-reporter.com/novosti/17457/ось краще з американським доктором економіки посперечайтесь
у нього набагато різкіша думка по темі
2007.12.05 | Хома Брут
футуролог, хоть слово дико...
Цікаво, а що відомо про Осипа Мороза? А то така біографія - від дійсного члена УВАН і футуролога одночасно -- до радника по профспілкам. І він теж правий. І Ви. І Уляна.І ще - якщо розглядати Зварича як узагальнений персонаж, як Штрірліца, Чапаєва і Пєтьку, то треба НМД і базу фактичну розширювати, тобто розглядати ставлення в у.-суспільстві до освіти, її суті, атрибутів і призначення не лише на прикладі Зварича. Бо ми ж врешті не зваричезнавці. Нам би краще говорити про загальні явища, до яких Зварич, його диплом і Columbia University є лише прокладом.
От наскільки я розумію Уляна могла б навести таку аналогію. Пише людина в анкеті "піднімаю штангу до 100 кг." Але насправді піднімає 98,5 кг. Якою має бути рекація мас, ЗМІ і т.п.? Якщо додатково припустити що пересічний предствник цих груп піднімає 10 кг.?
2007.12.06 | Уляна
Кадровики слухають Армянскоє радіо.
Всі оці "просунуті" науковці на фоні тих, кого вони лають, як жебраки, що нажебрали 15 копійок і вчепилися в того, хто нажебрав 10. Кадровики, одним словом. "Разговор с фининспектором о поэзии."2007.12.07 | Гість
Дубль з вільного форуму (там за Яценюкова освіту взялися)
Демос в Україні, як малоумна істота. Сдєлайтє ім красіво, або кінець світу. Демос, іди вчитися.Типовий культ карго у нашого демоса. Хочете вирішувати проблему - то треба знати, яку проблему. Де її найтоньше місце. Треба її вирішувати, не просто ворушити ворушаємоє. Ви мене хочете здивувати гоніннями хвиль? Смикати за те, що стирчить. Пєть, о том, что віжу. Не набридло?
Те, що ви пропонуєте, типова відсутність технології думки. Не дожену, так зігріюся. Кажете перше, що прийшло в голову. Ніби вашу першу думку хтось зараз вкраде і втече з нею на Острови Зеленого Мису, як з частиною бюджету. Подумайте, може те, що ви пропонуєте виявиться є парою в свисток. Може є кращі стартові точки для виходу на бій з неякісною освітою. Чи яка проблема зараз була піднята? Може сформулюєте?
Це до того, що борці зі зваричами (і прімкнувшимі Яценюкамі) намалювали свій рівень. А думають, що намалювали його Зваричу. Наш "реформатор-учоний"-мисливець пішов на полювання, та ще й вудочки з собою прихопив. Та ще й думає, що він гарний хлопець, бо от так от може. Та ще й, що крутіших і чесніших ніде у світі нема.