Перепрошую за наївне питання. Ким і звідки є Ігор Шевченко? Якщо подивитися на одну з статей http://www.dt.ua/3000/3100/37485/ -- на фото виглядає на 35 років, "науковими дослідженнями займається чверть століття". Дякую наперед.
Хома Брут пише:
> Перепрошую за наївне питання. Ким і звідки є Ігор Шевченко? Якщо подивитися на одну з статей http://www.dt.ua/3000/3100/37485/ -- на фото виглядає на 35 років, "науковими дослідженнями займається чверть століття". Дякую наперед.
буде час передам ваш комплімент. Насправді трохи більше
Дякую! У мене ці кнопки чомусь дуже далеко за екраном. :(
2008.01.13 | Skapirus
Зберегти для історії
Та привернути увагу до проблеми багатьох тих, хто читає Майдан, але не читає ДТ. Плюс до того, перевірити, чи не викинуло ДТ ще якусь частину матеріалу.
2008.01.14 | apolo
Re: Прекрасна стаття!
Skapirus пише:
> Чи не міг автор розмістити тут її повний варіант, бо я знаю, що ДТ дуже часто ріже матеріали, які їм надсилають.
(apolo)
не чув я про різь суттєву, може хіба що лайка там нестерпна. Стаття ж демонструє цілісність. Файна стаття й подяка автору, та однак все то відомі вже речі.
Зауважу лише, що недосконало показано лінковку еліти державної з науковою (діти державних працівників часто або дипломати, або видатні науковці).. Тобто, працюючи по-новому, зараз у нас апріорно можна налаштувати систему правильно підібраних під кожного, однозначно позитивних критеріїв оцінки, щоб (задовольняючи папика) рухати дитину цього папіка (часто абсолютно ж безпідставно а інколи ще й гірше). От такий спрутик.
2008.01.14 | Членік Асоціації
Що треба розуміти під прекрасним ?
Опис стану науки і проблем, що є наслідком дії чинної системи організацїі науки в Україні (в аспекті фінансування)? чи з"ясування причин такого стану, яких торкнулися автори звернення до ЮТ http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_osvita&key=1198861349&first=1200309304&last=1198845863 ?
Подивіться, чи підписав член Асоціації Ігор Шевченко листи до влади?
Як він збирається вирішувати названі ним проблеми? декларуючи як буде по-розумному? Академіки це і так розуміють (бути зарозумними - це їх професія), проте змінювати діючу систему - НЕ В ЇХ ІНТЕРЕСАХ. Боротися треба з причинами, а не с наслідками. Закликами до "прекрасного далёка" тут нічого не вдієш.
Встановлювати звязки між на перший погляд непов"язаними явищами - це завдання науки (це вже хтось писав тут). Довічна плата - це краєугольний камень (за іншою термінологією - визначальний магніт поряд з безвідповідальною владою академіків розподіляти народні гроші на науку, яку вони ототожнюють з ЛИШЕ собою) всієї сучасної системи організації науки в Україні. Тому боротьба з довічною платою важлива не сама по собі, а як засада, на якій тримається вся система організації теперішньої науки - її роль не обмежується кількістю процентів від всього фінансування науки, як роль ложки дёгтю в діжці меду, або як крапля яду у великій кількості якісних харчів.
Членік Асоціації пише:
> Встановлювати звязки між на перший погляд неповзаними явищами - це завдання науки (це вже хтось писав тут). Довічна плата - це краєугольний камень (за іншою термінологією - визначальний магніт поряд з безвідповідальною владою академіків розподіляти народні гроші на наукук, яку вони ототожнюють з ЛИШЕ собою) всієї сучасної системи організації науки в Україні. Тому боротьба з довічною платою важлива не сама по собі - і не стільки скільки процентів всього фінансування науки вона бере на себе - а завдяки тій ролі, що вона грає у всій системі.
Довічна стипендія - це винагорода за розподіл бюджетних коштів і політичну ЛОЯЛЬНІСТЬ. Дійсно, в юридичному аспекті це незаконно, але влада це може легко "удосконалити". Тому більш важливо запропонувати новий механізм розподілу бюджетних коштів на науку.
...більш важливо запропонувати новий механізм розподілу бюджетних коштів на науку.
(apolo)
І що - таки є сподівання, що ті ж люди стануть правильніше розподіляти, якщо навіть погодяться з новою (запропонованою Вами) системою в принципі ? (Cистеми ж в нас таки по-троху змінюються, та однак результати розподілів коштів такі ж кумедні як і в минулому.)
Думаю, що без стипендій Академікам та Член-Корам була б хоча би одна єдина перемога у напрямку Евроінтеграції. А так - лише балачки - точніше, перепрошую, - "круглі столи".
2008.01.14 | Саваоф
П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької
П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької системи на рівні лабораторій
В попередній його статті (Шевченко І. НАНУ за принципом «знизу догори» // Дзеркало тижня (http://www.zn.kiev.ua). – 2006. – 28.10–3.11) пропонується абсолютна, незалежна (після включення в постійний штат) від результатів наукової діяльності довічна влада керівника лабораторії, якій відіграє роль сучасного академіка-директора. Більш того, якщо рядовий науковець зараз трохи захищений від свавілля директора, то в лабораторії a la Щевченко він буде справжнім рабом.
Не вірите?
«2. Основною структурною одиницею НДІ повинна стати лабораторія, очолювана КВАЛІФІКОВАНИМ ФАХІВЦЕМ (ПРОФЕСОРОМ). У його підпорядкуванні можуть перебувати аспіранти, співробітники, які мають учений ступінь PhD, і технічні помічники (інженери). Діяльність аспірантів обмежена терміном аспірантури. СПІВРОБІТНИКИ ЗІ СТУПЕНЕМ ТА ІНЖЕНЕРИ ПРАЦЮЮТЬ НА КОНТРАКТНІЙ ОСНОВІ (термін контракту – не більше п’яти років).
3. Обіймання вакантної посади завідуючого науковою лабораторією здійснюється на конкурсній основі з участю як українських, так й іноземних претендентів. Конкурс проводить учена рада інституту, що оцінює наукові біографії претендентів, досвід роботи в галузі гаданих досліджень, кількість і якість публікацій, а також викладацькі здібності (у разі залучення до процесу викладання). На проведення конкурсу зі спеціального фонду при НАНУ виділяється цільовий грант.
4. Переможець конкурсу отримує статус професора з випробувальним терміном на шість років. Після того як цей час мине, вчена рада інституту на підставі досягнутих результатів таємним голосуванням вирішує питання адекватності обійманій посаді. У разі позитивного рішення претендент одержує посаду асоційованого професора Й ПЕРЕХОДИТЬ У ПОСТІЙНИЙ ШТАТ ІНСТИТУТУ. Якщо рішення негативне – оголошується новий конкурс».
Назвіть хоча б одну відмінність ПРОФЕСОРА У ПОСТІЙНОМУ ШТАТУ ІНСТИТУТУ від ВІЧНОГО АКАДЕМІКА-ДИРЕКТОРА. Цар, бог и пан.
> «2. Основною структурною одиницею НДІ повинна стати лабораторія, очолювана КВАЛІФІКОВАНИМ ФАХІВЦЕМ (ПРОФЕСОРОМ). У його підпорядкуванні можуть перебувати аспіранти, співробітники, які мають учений ступінь PhD, і технічні помічники (інженери). Діяльність аспірантів обмежена терміном аспірантури. СПІВРОБІТНИКИ ЗІ СТУПЕНЕМ ТА ІНЖЕНЕРИ ПРАЦЮЮТЬ НА КОНТРАКТНІЙ ОСНОВІ (термін контракту – не більше п’яти років).
> 3. Обіймання вакантної посади завідуючого науковою лабораторією здійснюється на конкурсній основі з участю як українських, так й іноземних претендентів. Конкурс проводить учена рада інституту, що оцінює наукові біографії претендентів, досвід роботи в галузі гаданих досліджень, кількість і якість публікацій, а також викладацькі здібності (у разі залучення до процесу викладання). На проведення конкурсу зі спеціального фонду при НАНУ виділяється цільовий грант.
> 4. Переможець конкурсу отримує статус професора з випробувальним терміном на шість років. Після того як цей час мине, вчена рада інституту на підставі досягнутих результатів таємним голосуванням вирішує питання адекватності обійманій посаді. У разі позитивного рішення претендент одержує посаду асоційованого професора Й ПЕРЕХОДИТЬ У ПОСТІЙНИЙ ШТАТ ІНСТИТУТУ. Якщо рішення негативне – оголошується новий конкурс».
>
> Назвіть хоча б одну відмінність ПРОФЕСОРА У ПОСТІЙНОМУ ШТАТУ ІНСТИТУТУ від ВІЧНОГО АКАДЕМІКА-ДИРЕКТОРА. Цар, бог и пан.
(apolo)
Торре, а що хіба у Вас там по-іншому - у порівнянні з тим
, що пропонує пан Шевченко ?
apolo пише:
> Торре, а що хіба у Вас там по-іншому - у порівнянні з тим
> , що пропонує пан Шевченко ?
Ну якщо замінить "інститут" на "University", то те саме.
2008.01.14 | apolo
Re: Саваоф
Саваоф пише:
> П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької системи на рівні лабораторій
аpolo
а що у Европі зав лаб до 65 це цар, бог і отець ? практично ж всІ допрацьовують професорами до 65. Чи не так?
2008.01.14 | Фахівець-Правник
Re: З чим боремося?
"Довічна стипендія - це винагорода за розподіл бюджетних коштів і політичну ЛОЯЛЬНІСТЬ."
Такий розподіл є функцією влади, проте академіки себе владою не визнають. Крім того, чесний розподіл коштів є роботою, за яку має бути призначена винагорода, а за нечесний - відповідальність. Але де ви бачили чесний (неупереджений, за відомими критеріями) розподіл коштів: розподіляють собі же (бо система самозамкнута сама на себе), не-академікам там робити нема чого. Це є дискримінація.
Фахівець-Правник пише:
> Такий розподіл є функцією влади, проте академіки себе владою не визнають. Крім того, чесний розподіл коштів є роботою, за яку має бути призначена винагорода, а за нечесний - відповідальність. Але де ви бачили чесний (неупереджений, за відомими критеріями) розподіл коштів: розподіляють собі же (бо система самозамкнута сама на себе), не-академікам там робити нема чого. Це є дискримінація.
А чи може розподіл бюджетних коштів бути чесним? Це у кращому випадку компроміс...
Відповіді
2008.01.13 | Skapirus
Прекрасна стаття!
Чи не міг автор розмістити тут її повний варіант, бо я знаю, що ДТ дуже часто ріже матеріали, які їм надсилають.2008.01.13 | Iryna_
Re: Прекрасна стаття!
Наскільки я питала в автора, він Майдан не читає, бо часу нема.Так що попросіть самі.
2008.01.13 | Хома Брут
Re: Прекрасна стаття!
Перепрошую за наївне питання. Ким і звідки є Ігор Шевченко? Якщо подивитися на одну з статей http://www.dt.ua/3000/3100/37485/ -- на фото виглядає на 35 років, "науковими дослідженнями займається чверть століття". Дякую наперед.2008.01.13 | Iryna_
Re: Прекрасна стаття!
Хома Брут пише:> Перепрошую за наївне питання. Ким і звідки є Ігор Шевченко? Якщо подивитися на одну з статей http://www.dt.ua/3000/3100/37485/ -- на фото виглядає на 35 років, "науковими дослідженнями займається чверть століття". Дякую наперед.
буде час передам ваш комплімент. Насправді трохи більше
2008.01.14 | Хома Брут
Re: Прекрасна стаття!
> буде час передам ваш комплімент.А про одержувача компліменту буде час розповісти? В пошуку все забиває більш гламурний Шева
2008.01.14 | То Хома Брут
Та зайдіть на сайт асоціації, там все побачите
2008.01.13 | На сайті ДТ вже є купа дописів читачів.
Для чого повний варіант статті.
2008.01.13 | теж_вчоний
Там для чогось кількість коментів штучно обмежено, тож якщо не
сидіти весь час на сайті то важко навіть прослідкувати за логікою дискусії.2008.01.13 | ПОРАДА
Re: Там для чогось кількість коментів штучно обмежено, тож якщо не
Тисніть на •Назад або •Далее перед Новий коментар.2008.01.14 | теж_вчоний
Дякую! У мене ці кнопки чомусь дуже далеко за екраном. :(
2008.01.13 | Skapirus
Зберегти для історії
Та привернути увагу до проблеми багатьох тих, хто читає Майдан, але не читає ДТ. Плюс до того, перевірити, чи не викинуло ДТ ще якусь частину матеріалу.2008.01.14 | apolo
Re: Прекрасна стаття!
Skapirus пише:> Чи не міг автор розмістити тут її повний варіант, бо я знаю, що ДТ дуже часто ріже матеріали, які їм надсилають.
(apolo)
не чув я про різь суттєву, може хіба що лайка там нестерпна. Стаття ж демонструє цілісність. Файна стаття й подяка автору, та однак все то відомі вже речі.
Зауважу лише, що недосконало показано лінковку еліти державної з науковою (діти державних працівників часто або дипломати, або видатні науковці).. Тобто, працюючи по-новому, зараз у нас апріорно можна налаштувати систему правильно підібраних під кожного, однозначно позитивних критеріїв оцінки, щоб (задовольняючи папика) рухати дитину цього папіка (часто абсолютно ж безпідставно а інколи ще й гірше). От такий спрутик.
2008.01.14 | Членік Асоціації
Що треба розуміти під прекрасним ?
Опис стану науки і проблем, що є наслідком дії чинної системи організацїі науки в Україні (в аспекті фінансування)? чи з"ясування причин такого стану, яких торкнулися автори звернення до ЮТ http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_osvita&key=1198861349&first=1200309304&last=1198845863 ?Подивіться, чи підписав член Асоціації Ігор Шевченко листи до влади?
Як він збирається вирішувати названі ним проблеми? декларуючи як буде по-розумному? Академіки це і так розуміють (бути зарозумними - це їх професія), проте змінювати діючу систему - НЕ В ЇХ ІНТЕРЕСАХ. Боротися треба з причинами, а не с наслідками. Закликами до "прекрасного далёка" тут нічого не вдієш.
2008.01.14 | apolo
Re: членіку асс
Перепрошую,здається, в статті Ігоря Шевченка про конкретно стипендії ж не пишеться (чи я погано читав ?)
2008.01.14 | Членік Асоціації
Re: членіку асс
Встановлювати звязки між на перший погляд непов"язаними явищами - це завдання науки (це вже хтось писав тут). Довічна плата - це краєугольний камень (за іншою термінологією - визначальний магніт поряд з безвідповідальною владою академіків розподіляти народні гроші на науку, яку вони ототожнюють з ЛИШЕ собою) всієї сучасної системи організації науки в Україні. Тому боротьба з довічною платою важлива не сама по собі, а як засада, на якій тримається вся система організації теперішньої науки - її роль не обмежується кількістю процентів від всього фінансування науки, як роль ложки дёгтю в діжці меду, або як крапля яду у великій кількості якісних харчів.2008.01.14 | Torr
З чим боремося?
Членік Асоціації пише:> Встановлювати звязки між на перший погляд неповзаними явищами - це завдання науки (це вже хтось писав тут). Довічна плата - це краєугольний камень (за іншою термінологією - визначальний магніт поряд з безвідповідальною владою академіків розподіляти народні гроші на наукук, яку вони ототожнюють з ЛИШЕ собою) всієї сучасної системи організації науки в Україні. Тому боротьба з довічною платою важлива не сама по собі - і не стільки скільки процентів всього фінансування науки вона бере на себе - а завдяки тій ролі, що вона грає у всій системі.
Довічна стипендія - це винагорода за розподіл бюджетних коштів і політичну ЛОЯЛЬНІСТЬ. Дійсно, в юридичному аспекті це незаконно, але влада це може легко "удосконалити". Тому більш важливо запропонувати новий механізм розподілу бюджетних коштів на науку.
2008.01.14 | apolo
Re: Torr
...більш важливо запропонувати новий механізм розподілу бюджетних коштів на науку.
(apolo)
І що - таки є сподівання, що ті ж люди стануть правильніше розподіляти, якщо навіть погодяться з новою (запропонованою Вами) системою в принципі ? (Cистеми ж в нас таки по-троху змінюються, та однак результати розподілів коштів такі ж кумедні як і в минулому.)
Думаю, що без стипендій Академікам та Член-Корам була б хоча би одна єдина перемога у напрямку Евроінтеграції. А так - лише балачки - точніше, перепрошую, - "круглі столи".
2008.01.14 | Саваоф
П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької
П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької системи на рівні лабораторійВ попередній його статті (Шевченко І. НАНУ за принципом «знизу догори» // Дзеркало тижня (http://www.zn.kiev.ua). – 2006. – 28.10–3.11) пропонується абсолютна, незалежна (після включення в постійний штат) від результатів наукової діяльності довічна влада керівника лабораторії, якій відіграє роль сучасного академіка-директора. Більш того, якщо рядовий науковець зараз трохи захищений від свавілля директора, то в лабораторії a la Щевченко він буде справжнім рабом.
Не вірите?
«2. Основною структурною одиницею НДІ повинна стати лабораторія, очолювана КВАЛІФІКОВАНИМ ФАХІВЦЕМ (ПРОФЕСОРОМ). У його підпорядкуванні можуть перебувати аспіранти, співробітники, які мають учений ступінь PhD, і технічні помічники (інженери). Діяльність аспірантів обмежена терміном аспірантури. СПІВРОБІТНИКИ ЗІ СТУПЕНЕМ ТА ІНЖЕНЕРИ ПРАЦЮЮТЬ НА КОНТРАКТНІЙ ОСНОВІ (термін контракту – не більше п’яти років).
3. Обіймання вакантної посади завідуючого науковою лабораторією здійснюється на конкурсній основі з участю як українських, так й іноземних претендентів. Конкурс проводить учена рада інституту, що оцінює наукові біографії претендентів, досвід роботи в галузі гаданих досліджень, кількість і якість публікацій, а також викладацькі здібності (у разі залучення до процесу викладання). На проведення конкурсу зі спеціального фонду при НАНУ виділяється цільовий грант.
4. Переможець конкурсу отримує статус професора з випробувальним терміном на шість років. Після того як цей час мине, вчена рада інституту на підставі досягнутих результатів таємним голосуванням вирішує питання адекватності обійманій посаді. У разі позитивного рішення претендент одержує посаду асоційованого професора Й ПЕРЕХОДИТЬ У ПОСТІЙНИЙ ШТАТ ІНСТИТУТУ. Якщо рішення негативне – оголошується новий конкурс».
Назвіть хоча б одну відмінність ПРОФЕСОРА У ПОСТІЙНОМУ ШТАТУ ІНСТИТУТУ від ВІЧНОГО АКАДЕМІКА-ДИРЕКТОРА. Цар, бог и пан.
2008.01.14 | apolo
Re: to Torr
> «2. Основною структурною одиницею НДІ повинна стати лабораторія, очолювана КВАЛІФІКОВАНИМ ФАХІВЦЕМ (ПРОФЕСОРОМ). У його підпорядкуванні можуть перебувати аспіранти, співробітники, які мають учений ступінь PhD, і технічні помічники (інженери). Діяльність аспірантів обмежена терміном аспірантури. СПІВРОБІТНИКИ ЗІ СТУПЕНЕМ ТА ІНЖЕНЕРИ ПРАЦЮЮТЬ НА КОНТРАКТНІЙ ОСНОВІ (термін контракту – не більше п’яти років).> 3. Обіймання вакантної посади завідуючого науковою лабораторією здійснюється на конкурсній основі з участю як українських, так й іноземних претендентів. Конкурс проводить учена рада інституту, що оцінює наукові біографії претендентів, досвід роботи в галузі гаданих досліджень, кількість і якість публікацій, а також викладацькі здібності (у разі залучення до процесу викладання). На проведення конкурсу зі спеціального фонду при НАНУ виділяється цільовий грант.
> 4. Переможець конкурсу отримує статус професора з випробувальним терміном на шість років. Після того як цей час мине, вчена рада інституту на підставі досягнутих результатів таємним голосуванням вирішує питання адекватності обійманій посаді. У разі позитивного рішення претендент одержує посаду асоційованого професора Й ПЕРЕХОДИТЬ У ПОСТІЙНИЙ ШТАТ ІНСТИТУТУ. Якщо рішення негативне – оголошується новий конкурс».
>
> Назвіть хоча б одну відмінність ПРОФЕСОРА У ПОСТІЙНОМУ ШТАТУ ІНСТИТУТУ від ВІЧНОГО АКАДЕМІКА-ДИРЕКТОРА. Цар, бог и пан.
(apolo)
Торре, а що хіба у Вас там по-іншому - у порівнянні з тим
, що пропонує пан Шевченко ?
2008.01.14 | Torr
Re: to apolo
apolo пише:> Торре, а що хіба у Вас там по-іншому - у порівнянні з тим
> , що пропонує пан Шевченко ?
Ну якщо замінить "інститут" на "University", то те саме.
2008.01.14 | apolo
Re: Саваоф
Саваоф пише:> П.Шевченко пропонує відтворення сучасної рабовласницької системи на рівні лабораторій
аpolo
а що у Европі зав лаб до 65 це цар, бог і отець ? практично ж всІ допрацьовують професорами до 65. Чи не так?
2008.01.14 | Фахівець-Правник
Re: З чим боремося?
"Довічна стипендія - це винагорода за розподіл бюджетних коштів і політичну ЛОЯЛЬНІСТЬ."Такий розподіл є функцією влади, проте академіки себе владою не визнають. Крім того, чесний розподіл коштів є роботою, за яку має бути призначена винагорода, а за нечесний - відповідальність. Але де ви бачили чесний (неупереджений, за відомими критеріями) розподіл коштів: розподіляють собі же (бо система самозамкнута сама на себе), не-академікам там робити нема чого. Це є дискримінація.
2008.01.14 | Torr
Re: З чим боремося?
Фахівець-Правник пише:> Такий розподіл є функцією влади, проте академіки себе владою не визнають. Крім того, чесний розподіл коштів є роботою, за яку має бути призначена винагорода, а за нечесний - відповідальність. Але де ви бачили чесний (неупереджений, за відомими критеріями) розподіл коштів: розподіляють собі же (бо система самозамкнута сама на себе), не-академікам там робити нема чого. Це є дискримінація.
А чи може розподіл бюджетних коштів бути чесним? Це у кращому випадку компроміс...