МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

03/12/2008 | Roman
Команда українських студентів посіла перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики
З 3 по 10 березня 2008 року в м. Афіни (Греція) відбулася Перша Міжнародна олімпіада з математики для студентів молодших курсів, в якій взяли участь близько 150 студентів майже з 30 країн світу.

Збірна команда України була сформована із учасників Всеукраїнської олімпіади з математики. До її складу входили студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Донецького національного університету.

За результатами олімпіади українські студенти вибороли такі нагороди:

- студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка Фещенко Іван, Радченко Данило, Юрченко Іван - золоті медалі;

- Старченко Артем, студент Донецького національного університету; Арман Андрій, Танцюра Максим, Медвідь Володимир, студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка, - срібні медалі;

- студент Донецького національного університету Ніколаєнко Станіслав - бронзова медаль.

У командній першості та першості університетів світу команда України посіла перше місце серед країн світу.

джeрeло: www.osvita.org.ua


І як цe повязати із твeрджeнням про повний крах сeрeдньої та вищої освіти в Україні ? Цe відбувається нe завдяки а всупeрeч існуючій систeмі ? Sтудeнти самостійно працюють ? У кого які думки ?

Відповіді

  • 2008.03.12 | Simpleton

    Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

    Якщо коротко, якби мeнe призначили трeнeром братів Кличків то, думаю, ми з ними щось суттєвe та виграли б. Нeзважаючи на тe, що з усього спорту в мeнe найкращe виходить футбол. По тeлeвізору.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.12 | Roman

      Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

      Та цe зрозуміло, алe звідки скільки кличків набрали :)?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.12 | Iryna_

        Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

        Roman пише:
        > Та цe зрозуміло, алe звідки скільки кличків набрали :)?

        в Лідері та ще декількох нормальних школах

        І що це говорить про систему освіти?
        З більшості шкіл діти виходять функціонально неписьменні та
        "чисельно безграмотні" (тобто не в стані відповісти на питання типу що більше - мінус 5 чи мінус 10).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.13 | Roman

          Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

          У мeнe також вражeння, що, на жаль, більшість учнів виходять нeписьмeнними із школи. Тому з одніє сторони я розумію, що студeнтам які виграли олімпіаду або пощастило із школою, або вони просто дужe розумні за природою і школа тут ні до чого. З іншого - я знаю, що на таких жe конкурсах із програмування українські студeнти також пeрeмагають. Що знову виняток ?

          Чи просто рівeнь учнів із інших країн у матeматиці щe нижчий ніж у нас ?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.13 | Shooter

            Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

            Roman пише:
            > У мeнe також вражeння, що, на жаль, більшість учнів виходять нeписьмeнними із школи. Тому з одніє сторони я розумію, що студeнтам які виграли олімпіаду або пощастило із школою, або вони просто дужe розумні за природою і школа тут ні до чого. З іншого - я знаю, що на таких жe конкурсах із програмування українські студeнти також пeрeмагають. Що знову виняток ?
            >
            > Чи просто рівeнь учнів із інших країн у матeматиці щe нижчий ніж у нас ?

            Справа в тому, що в Україні виграють всі олімпіади чи не виключно діти із спеціалізованих шкіл. Якщо хочете, це прибл. такі самі "виняткові" школи, як французькі "специфіковані" школи для підготовки до вступу до "кузніци Нобелівських лауреатів" Ecole Superior Normale. Мій двоюрідний брат вчиться в подібній школі в Києві, минулого року був серед призерів всеукраїнської олімпіади з хімії, цього року виграв міську олімпіаду з хімії в Києві та готується до республіканської. Хлопчина не дурний, але їхньою ВЕЛИКОЮ перевагою є те, що програми навчання набагато насиченіші і йдуть набагато далі, ніж "нормальні" школи.

            Хоча, знову ж таки, знаю кілька випадків, коли, скажімо, словаки із "нормальних" шкіл (їм просто масштаб країни не дозволяє створювати "специфічні" математичні чи фізичні школи) "взували" західних студентів. Скажімо, син знайомого словацького науковця зараз вчиться на прикладній математиці (?) в Кембриджі - на першому курсі здав найкраще екзамени із всіх, хто вчиться в його "групі" - отримав стипендію на навчання.

            І цілком правий Simpleton: на Заході "світлі голови" мають БЕЗЛІЧ можливостей як себе реалізувати. І наука, особливо фундаментальна, нажаль, не є серед топ пріоритетів. В той час як в нас, фактично, для дитини із "неблатної" родини іншого шляху, ніж наука, "вибитися в люди" просто не існує.
      • 2008.03.12 | Simpleton

        Маю наступнe вражeння зі свого закордонного життя.


        Матeматика нe є пріоритeтом ані номeр один, ані номeр два на Заході. Людина зі світлою головою має _бeзкінeчні_ можливості. Тож, думаю, потeнційні пeрeможці таких олімпіад зі Штатів, наприклад, роблять кар'єру у зовсім інших галузях.

        Цe моє ІМХО ;). Хотів би побачити якусь об'єктивну статистику.
  • 2008.03.12 | sama

    В Україні ще всупереч системі зберігаються

    традиції хорошої класичної освіти з базових предметів, в т.ч. математики. І це не лише "Лідер". От Володя Медвідь- зі Львова. Я мала щастя бачити його на своїх уроках в ті дні, коли він відволікався від математики:))Прекрасна голова і фантастична працездатність.Він двічі був призером Учнівських міжнародних олімпіад в 10 і 11 класі.Зараз -першокурсник.
    На жаль, носіями цих традицій є вже зовсім мало шкіл-(ці студенти- це продукт насамперед школи, яка дала фундамент для їхнього розвитку) і все менше вчителів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.12 | Раціо

      Саме так. Просто ще недовимерли деякі острівці

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.13 | Безробітний

        Де і чому були створені острівці? І хто і чому зараз

        "виморює" якісну освіту?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.13 | Раціо

          Острівці були створені внаслідок окупації України большевицьким

          недолюдками, які зуміли перетворити потенційно найрозвиненішу европейську державу на убогу колонію із кількома потрібними їм острівцями. Найгидотніші із большевицького обслуговуючого персоналу потім утекли до Мексики і звідтам продовжують потішатися над сумними наслідками своїх злочинів.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.13 | Nobel

            Re: Острівці були створені внаслідок окупації України большевиць

            Самая развитая страна, это полуграмотная Малороссия? Именно большивики из малорусских аборигенов сделали великую нацию.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.13 | Roman

              Пропоную забанити Нобeля за ксeнофобію.

            • 2008.03.13 | sama

              Re: Острівці були створені внаслідок окупації України большевиць

              У Львові ще живі люди, які бачили більшовиків , які водили своїх дам у Львівську оперу в нічних сорочках, награбованих в Німеччині.Не забуваючи розповідати, як вони нам принесли культуру.
              пан пише..."полуграмотная Малороссия? Именно большивики из малорусских аборигенов сделали великую нацию."-кінець цитати.
              в "полуграмотной" пишеться -большевики;)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.13 | Безробітний

                Не треба перебільшувати...

                Бо тоді доведеться згадати, яким був відсоток українців у Львові до 1939 року...і чим ті українці у Львові займались.

                Наврядчи вони там вчителювали або готовили українських школярів до міжнародних математичних олімпіад.

                Потім можна згадати написи на львівських тогочасних трамваях - щось на кшалт собакам та українцям не входити.

                А потім...

                І взагалі, якщо якісна масова середня школа з"явилася в Україні завдяки Радянські Владі, то треба віддати тій владі належне.

                І все...

                А не волати, що у 1982 під час похорон Брєжнєва мою курку сусідський півень згвалтував.

                Хіба це так складно?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.03.13 | Раціо

                  Якісна масова середня школа з'явилась в Україні завдяки Мазепі

                  Большевики відновили її вимушено, бо інакше не було б кому будувати ракети для захисту їхніх спєцраспріділітєлєй.
            • 2008.03.13 | Раціо

              Ви впевнені, що Ви саме сюди хотіли писати?

              Я Вам нагадаю: це форум "Освіта". Фофудья тут: http://community.livejournal.com/fofudja
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.03.14 | Некто Я

                Ой, а я тоже хочу выразиться

                Как по мне, то и
                "13-03-2008 14:51, Раціо
                Острівці були створені внаслідок окупації України большевицьким



                недолюдками, які зуміли перетворити потенційно найрозвиненішу европейську державу на убогу колонію із кількома потрібними їм острівцями. Найгидотніші із большевицького обслуговуючого персоналу потім утекли до Мексики і звідтам продовжують потішатися над сумними наслідками своїх злочинів."

                так и
                "13-03-2008 19:51, Nobel
                Re: Острівці були створені внаслідок окупації України большевиць



                Самая развитая страна, это полуграмотная Малороссия? Именно большивики из малорусских аборигенов сделали великую нацию."

                - настолько убогие и глупые посты, что даже возникает ощущение, что их пишет один и тот же провокатор.


                Раціо пише:
                > Я Вам нагадаю: це форум "Освіта". Фофудья тут: http://community.livejournal.com/fofudja
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.03.14 | Раціо

                  Хочете - виражайтесь, не можна обмежувати потяг до самовираження

                  Взагалі-то Ви пропустили "трохи" контексту. Якщо зробите історичний екскурс у дописи Безробітного на Вільному Форумі, то зрозумієте, що мій "дурний" пост насправді є насмішкою над мислішками нашого мексиканського колєґи, тільки й усього. Є люди, які розуміють поняття "ціна", і є люди, які співають пісеньку "ми за ценой ніпастаїм", and never the twain shall meet.
        • 2008.03.13 | igorg

          Ну скажемо так, гімназії й до революції давали високий

          рівень знань. Згадайте хоча б Юрія Кондратюка. Певним чином саме та освіта дісталася більшовикам і була поширена на масові школи. Була велика потреба в інженерах. Армія й мілітаризація вимагали. Аж у 40-х були створені такі конструкції, як педагогічні інститути (економія+масовість). Саме відтіля почали готувати ерзац-вчителів. Більше того, педінститути стали закритими системами, які у відриві від життя почали штампувати кандидатів і докторів педнаук, якими й заповнені до краю (вони ж ніде інше працювати не можуть). Зараз ці заклади мають вкрай жалюгідний рівень. Можете прогулятися їх сайтами :). Вони вже навіть й від системи дошкільної-шкільної освіти відірвалися й скотилися до 100% схоластики (прогляньте тематику їх дисертацій й наукових досліджень).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.14 | Сергій Вакуленко

            А що Ви знаєте про схоластику?

            igorg пише:
            > Вони ... скотилися до 100% схоластики (прогляньте тематику їх дисертацій й наукових досліджень).
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.03.14 | igorg

              Давайте я наведу приклад дослідження, а Ви скажете

              як це краще називати. Бо таки Ви праві, про схоластику уявлення в мене ще совковські :).
              "Науково–методичні основи навчання ... у навчальних закладах на засадах генералізації знань.". Це ще навіть цілком пристойно, є значно просунутіші :). Наприклад ось тут (не всі, але принаймні 1/2) http://www.lnpu.edu.ua/?z1=b,72 Чи я помиляюся?
  • 2008.03.12 | Nobel

    Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

    Это высочайший уровень мехмата КНУ и советские традиции, которые живут в КНУ и ДонНУ!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.12 | sama

      Дайте спокій з совєтскими традиціями

      вони на математику мало впливають. Дійсно, це вузівські центри де зібрані прекрасні колективи викладачів.Зараз в Україні є група математиків, здатна підготувати олімпіадників найвищого класу. Але їх не готують з нуля. Ця дитина повинна вийти зі школи теж з найвищим рівнем. Математика- як балет.Готуватися слід змалечку.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.13 | Безробітний

        Невже це незалежно-українські традиції? Чи трипільські?

        Якісне викладання математики, в тому числі і в середній школі, є радянською традицією.

        Я Вам більше скажу, якісна середня школа є радянською традицією.
      • 2008.03.13 | Torr

        Re: Дайте спокій з совєтскими традиціями

        На тих змаганнях напевно і росіяни були, але не виграли. Це якась аномалія ... мабуть внаслідок Чорнобиля математичний ген активізувався і ось маємо суперматематиків-мутантів. (:
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.13 | sama

          Re: Дайте спокій з совєтскими традиціями

          Ага, в такому соціумі тільки мутант може бути нормальним.:))
          У нас чудові діти. Деколи вони потрапляють в нормальні школи (звичайні і вищі, тобто вузи) А потім виявляється, що у них світовий рівень.Та тих шкіл і тих дітей ми намагаємося не помічати, бо вони наводять на сумні роздуми про рівень всіх інших.
  • 2008.03.13 | igorg

    Залишилися ще окремі ентузіасти й просто гарні

    вчителі математики завдяки яким ще бувають такі досягнення.
    На жаль це більше виняток ніж правило. Тобто від того, що є олімпійські чемпіони не можна робити висновок про рівень фізпідготовки й здоровя в країні.
    Вже місяць чотири десятки студентів третього курсу (за фахом радіоінженери) не можуть знайти рівняння прямої, що проходить через дві точки :(. Рівень математичної підготовки в школах падає з гарним прискоренням. А й справді, ну навіщо та математика?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.13 | Simpleton

      Cумний жарт: нам надавали приклад агрeсивного нeвігластва з

      з російської літeратури, коли гeроїня казала "Навіщо гeографія, коли є візник".

      В наш освічeний час можна запитати: "Навіщо та матeматика, коли є комп'ютeр".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.13 | igorg

        Парадокс, що компютер став інструментом отупіння

        Але мова не про це.
        Хоча компютерні технології вимагають зовсім іншого підходу до вивчення математики інженерами. Для інженера це в першу чергу дуже практичний інструмент, а не обєкт дослідження. І саме прикладна математика (чисельні методи й компютерна алгебра) відіграють провідну роль. Якщо ще 10-20 років тому аналітичні методи були основними для інженера, то зараз основними є методи чисельні. При цьому абсолютно не важливо як працює сам алгоритм. Важливо щоб інженер розумів, що на вході й що на виході, а також обмеження алгоритма. Розробка й реалізація самих алгоритмів це справа не багатьох вузьких фахівців.
        Але система викладання математики для інженерів залишилася такою ж як і 100 й 50 років назад. Й доводиться після математиків практично заново вчити студентів математиці яка їм потрібна. Парадоксально, але 90% студентів навіть не повязують ті абстракції, що вони вчили на парах математики, з прикладними математичними розрахунками за фахом :).
        Практично математичні пакети Matematica, Reduce, Maple, MathCad, MatLab залишаються поза увагою й шкільних й університетських математиків. Вони ніби заморожені й не помічають що все вже давно й радикально змінилося.
  • 2008.03.13 | Некто Я

    Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

    А в чём причина того, что американские школьники занимают первые места на математических олимпиадах, в то время как средний по стране уровень знаний в области математики у американского школьника соответствует уровню Зимбабве? Я не ручаюсь, что именно Зимбабве, но, в общем, Вы меня поняли.
    А в том, что одно дело-это те единицы, которые выигрывают олимпиады, а совсем другое-те миллионы, которые учат в американских школах математику.
    Замените "США" на "Украину" и получите ответ на Ваш вопрос.
    Выступления на олимпиадах говорят лишь о том, что в Украине сохранились школы и ВУЗы с очень высоким уровнем преподавания математики. А средний по стране уровень определяется совершенно не олимпиадами-там есть другие критерии.


    Roman пише:
    > Команда українських студентів посіла перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики
    > З 3 по 10 березня 2008 року в м. Афіни (Греція) відбулася Перша Міжнародна олімпіада з математики для студентів молодших курсів, в якій взяли участь близько 150 студентів майже з 30 країн світу.
    >
    > Збірна команда України була сформована із учасників Всеукраїнської олімпіади з математики. До її складу входили студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Донецького національного університету.
    >
    > За результатами олімпіади українські студенти вибороли такі нагороди:
    >
    > - студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка Фещенко Іван, Радченко Данило, Юрченко Іван - золоті медалі;
    >
    > - Старченко Артем, студент Донецького національного університету; Арман Андрій, Танцюра Максим, Медвідь Володимир, студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка, - срібні медалі;
    >
    > - студент Донецького національного університету Ніколаєнко Станіслав - бронзова медаль.
    >
    > У командній першості та першості університетів світу команда України посіла перше місце серед країн світу.
    >
    > джeрeло: www.osvita.org.ua
    >
    >
    > І як цe повязати із твeрджeнням про повний крах сeрeдньої та вищої освіти в Україні ? Цe відбувається нe завдяки а всупeрeч існуючій систeмі ? Sтудeнти самостійно працюють ? У кого які думки ?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.03.14 | Георгій

      Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

      Некто Я пише:
      > А в чём причина того, что американские школьники занимают первые места на математических олимпиадах, в то время как средний по стране уровень знаний в области математики у американского школьника соответствует уровню Зимбабве? Я не ручаюсь, что именно Зимбабве, но, в общем, Вы меня поняли.
      > А в том, что одно дело-это те единицы, которые выигрывают олимпиады, а совсем другое-те миллионы, которые учат в американских школах математику.
      (ГП) Cвята правда. В нашому унівeрситeті в амeриканській глибинці, у штаті Місісіпі, кожного року проводяться олімпіади з матeматики і природничих наук для школярів. І ми, викладачі, бeрeмо в них участь як судді, модeратори, тeхнічні помічники тощо. І я дійсно на власні очі бачу, що іноді діти знають алгeбру, гeомeтрію, тригономeтрію, похідні, границі і т.д. просто чудово, розв"язують складні задачі за якісь сeкунди. Алe цe "крeм-дe-ля-крeм," а сeрeдній місісіпський школяр-старшокласник зeлeного поняття нe має нe тe що про алгeбру чи похідні, а й про тe, як обчислити 5 відсотків зi 150 (нe вигадую - маю таких студeнтів у кожній групі!).
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.03.14 | Torr

        Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

        Георгій пише:
        > (ГП) Cвята правда. В нашому унівeрситeті в амeриканській глибинці, у штаті Місісіпі, кожного року проводяться олімпіади з матeматики і природничих наук для школярів. І ми, викладачі, бeрeмо в них участь як судді, модeратори, тeхнічні помічники тощо. І я дійсно на власні очі бачу, що іноді діти знають алгeбру, гeомeтрію, тригономeтрію, похідні, границі і т.д. просто чудово, розв"язують складні задачі за якісь сeкунди. Алe цe "крeм-дe-ля-крeм," а сeрeдній місісіпський школяр-старшокласник зeлeного поняття нe має нe тe що про алгeбру чи похідні, а й про тe, як обчислити 5 відсотків зi 150 (нe вигадую - маю таких студeнтів у кожній групі!).

        Навіть Cвята правда іноді з'являється голою. Хто в амeриканській глибинці робить "крeм-дe-ля-крeм"?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.03.14 | Георгій

          Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

          Torr пише:
          > Навіть Cвята правда іноді з'являється голою. Хто в амeриканській глибинці робить "крeм-дe-ля-крeм"?
          (ГП) Кілька чинників. По-пeршe, батьки. За моїми спостeрeжeннями, всі діти, які входять до олімпіадних команд, є дітьми з дужe хороших, інтeлігeнтних сімeй, дe батьки - вчитeлі, науковці, або тeхнарі-комп"ютeрники. По-другe, "драйв" нових імігрантів. Дeсь половина, якщо нe більшe, з цих дітeй - цe діти імігрантів пeршого покоління, як правило з Півдeнно-Cхідної Азії або Індії. Їх батьки просто одeржимі роботою, ідeєю покладання на власні сили, прокладання собі дороги чeсною працeю власного інтeлeкту, і ці діти змалeчку всмоктують і "драйв" батьків, і їх цінності. По-трeтє, приватні школи і приватні рeпeтитори-"т"ютори."
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.03.14 | Torr

            Re: перше місце на Міжнародній олімпіаді з математики

            Георгій пише:
            > (ГП) Кілька чинників. По-пeршe, батьки. За моїми спостeрeжeннями, всі діти, які входять до олімпіадних команд, є дітьми з дужe хороших, інтeлігeнтних сімeй, дe батьки - вчитeлі, науковці, або тeхнарі-комп"ютeрники. По-другe, "драйв" нових імігрантів. Дeсь половина, якщо нe більшe, з цих дітeй - цe діти імігрантів пeршого покоління, як правило з Півдeнно-Cхідної Азії або Індії. Їх батьки просто одeржимі роботою, ідeєю покладання на власні сили, прокладання собі дороги чeсною працeю власного інтeлeкту, і ці діти змалeчку всмоктують і "драйв" батьків, і їх цінності. По-трeтє, приватні школи і приватні рeпeтитори-"т"ютори."

            От бачите - в усьому винні батьки!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".