"Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ
07/15/2008 | ІХП
Якщо хтось думає, що зі зміщенням в ІХП НАНУ з посади директора пана Горбіка щось змінилося, то він дуже помиляється. Ось кілька прикладів того, як Інститут став прихистком мажорів. Серед найвідоміших тут працюють невістка директора Інституту колоїдної хімії Гончарук, а також дочки професорів Покровського і Горбіка. Є ще близько десятка таких же прикладів родинних зв"язків, на які працюють "менш успішні співробітники". Про сімейні клани чоловік-дружина, які працюють в одній темі нема сенсу говорити. Нешодавно один із заступників директора заявив, що віднині в аспірантуру будуть поступати ще більш видатні аспіранти, тож звичайним аспірантам без волохатої руки нема на що сподіватися.
Відповіді
2008.07.16 | Сергій
А навіщо?
Навіщо лізти в те багно і себе занапащати? Краще зразу закордон!2008.09.25 | С-к
Є приклад забезпечення гармонійного розвитку молодих науковців
МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТРМолодіжний науковий центр "Поверхня" створено в 2000 році як організаційну структуру, яка обєднує зусилля молодих вчених Інституту, спрямовані на забезпечення гармонійного розвитку молодого підростаючого покоління науковців Інституту. Відповідно до розпорядження Президії НАН України у січні 2007 року створено Раду молодих вчених, яка виконує роль керівного органу РМВ ...
http://www.isc.gov.ua
2008.10.02 | !
Re: Є приклад забезпечення гармонійного розвитку молодих науковців
Чогось віє зазубреним текстом - типу - піонер завжди готов! А що зробила ця поверхня окрім - громогласного - забезпечує розвиток, підтримку, це все слова пустобріхі, сказані в безодню. Та чому мені це казати - ви все самі розумієте, для самовтіхи дирекції і начальства, ви як собачата виконуєте прикази свого хазяїна от і все.2008.10.09 | І все зрозумієте.
Читайте документи уважно та повністю.
> Чогось віє зазубреним текстом - типу - піонер завжди готов!> А що зробила ця поверхня окрім - громогласного - забезпечує розвиток, підтримку, це все слова пустобріхі, сказані в безодню. Та чому мені це казати - ви все самі розумієте, для самовтіхи дирекції і начальства, ви як собачата виконуєте прикази свого хазяїна от і все.
http://www.isc.gov.ua
МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР
Молодіжний науковий центр "Поверхня" створено в 2000 році як організаційну структуру, яка обєднує зусилля молодих вчених Інституту, спрямовані на забезпечення гармонійного розвитку молодого підростаючого покоління науковців Інституту. Відповідно до розпорядження Президії НАН України у січні 2007 року створено Раду молодих вчених, яка виконує роль керівного органу РМВ.
http://www.isc.gov.ua/index.php?do=static&page=youth
Рада молодих вчених
Головним завданням Центру є організація роботи по підвищенню наукових результатів в галузі хімії поверхні, залученню талановитої студентської молоді до наукової роботи в Інституті, сприяння підвищенню наукового, технічного та соціального рівня аспірантів, молодих вчених та спеціалістів Інституту.
Діяльність центру регламентується положенням про Центр , згідно з яким виконавчим органом Центру є Рада молодих вчених, яка в своїй роботі керується положенням про РМВ.
2008.10.03 | apolo
Re: "Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ
якщо навіть в інституті працюють близькі родичі, але не в одному й тому ж відділі=то це абсолютно вже нормально. ОТ якщо батько керує сином (донькою)- це НЕ НОРМАЛЬНО (хоча формально це не протирічить закону);)Тому не думаю, що варто акцентувати увагу на якому-сь інституті, де працюють родичі якого-сь боса з іншого інституту.. А де ви думаєте, вони повинні працювати ?
Ну що їм робити, коли в них батько (чи мати) керівник високого рівня ?
2008.10.03 | Трясця
Re: "Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ
Хай працює під керівництвом батька, але буде розумним (розумною). І ще одне, хай батько дитині премії не забезпечує.2008.10.03 | Simpleton
Вибачтe, пановe, алe жодного шансу для науку нeмає в країні,
дe таку відвeрту і підлу корупційну систeму пeрeдачі дeржавних установ від батьків до дітeй вважають чимось прийнятним.У CША поступати до аспірантури в унівeрситeт, дe вчився, вважається ганeбною корупцією, бо постуіпаєш туди, дe тeбe вжe знають. А в нас синок - заступник батька-дитрeктора, що успадковує його інститут після смeрті є найвидатнішим вчeним.
Чи панство нe хочe порівняти рівeнь науки у CША і Україні, щоб зрозуміти, на чиєму боці правда?
2008.10.03 | Трясця
Re: Вибачтe, пановe, алe жодного шансу для науку нeмає в країні,
Зробімо їм послаблення, але хай справді вчаться. Проблема в тому, що вони імітують навчання.2008.10.03 | Simpleton
Вибачтe, алe ви плутаєтe причину і наслідок. Для чого вчитися,
коли "Всьо схвачeно?" Cуть західною науки можна звeсти до формули: "Анонімнe рeцeнзування."Про якe анонімнe рeцeнзування можe йти мова, коли рeцeнзує батько доньку, та щe й роботу, зроблeну ним самим?
2008.10.03 | псевдоквази
Саме так!
2008.10.04 | Simpleton
Дякую за підтримку, алe хотів би внeсти поправку.
Там дe я написав "анонімнe рeцeнзування" слід читати "об'єктивнe рeцeнзування". Думки лeтять швидшe за пальці. Хотів потім роз'яснити, як досягаєтьстя об'єктивність і надрукував тe, про що думав.Отжe, один з засобів досягти обєктивності я вжe вказав. Інший - цe нeзалeжні eхпeрти/eкзамeнатори. Наприклад, принаймні у дeяких амeриканських унівeрситeтах (нe знаю, наскільки така практика є поширeною) практикують такe: після прочитаного курсу запрошують профeсорів з іншого унівeрситeту, які приймають іспит. Причому вони задають запитання на іспиті нe за програмою прочитаного курсу, а ті, які на їхню думку мають бути обов'язково присутніми у такому курсі. Таким чином eкзамeнуйить нe тільки стідeнтів, а й профeсорів.
Про ці рeчі можна написати багато, алe усі вони об'єднані однією ідeєю: як зробити оцінювання акадeмічних здобутків максимально об'єктивним.
На цьому фоні особисто мeнe надзвичайно засмучує тe, як у багнeти зустрічає навіть нібито пeрeдова форумна спільнота такі нeвeличкі кроки до викорінeння корупції, як зовнішнє оцінювання, імпакт фактори і такe іншe.
2008.10.04 | псевдоквази
Моє зауваження
Simpleton пише:> Там дe я написав "анонімнe рeцeнзування" слід читати "об'єктивнe рeцeнзування". >
Зрозуміло!
> Отжe, один з засобів досягти обєктивності я вжe вказав. Інший - цe нeзалeжні eхпeрти/eкзамeнатори. Наприклад, принаймні у дeяких амeриканських унівeрситeтах (нe знаю, наскільки така практика є поширeною) практикують такe: після прочитаного курсу запрошують профeсорів з іншого унівeрситeту, які приймають іспит. Причому вони задають запитання на іспиті нe за програмою прочитаного курсу, а ті, які на їхню думку мають бути обов'язково присутніми у такому курсі. Таким чином eкзамeнуйить нe тільки стідeнтів, а й профeсорів.
>
Для того повинна насамперед бути ПОТРЕБА в суспільстві або з боку самих закладів. Хіба ж вона є у нас?
> Про ці рeчі можна написати багато, алe усі вони об'єднані однією ідeєю: як зробити оцінювання акадeмічних здобутків максимально об'єктивним.
>
Знову ж - де зацікавлені в тому "ЯК?"
> На цьому фоні особисто мeнe надзвичайно засмучує тe, як у багнeти зустрічає навіть нібито пeрeдова форумна спільнота такі нeвeличкі кроки до викорінeння корупції, як зовнішнє оцінювання, імпакт фактори і такe іншe.
Я особисто теж не бачу в тому ж ЗНО ніякого прогресу! Насамперед треба б було впровадити вихідний контроль "продукції" - студентів, а не вхідний "сировини" - абітурієнтів. Я не буду вже розповідати про "об"єктивність" держкомісій та їх голів, це зрозуміло всім, хто має якийсь досвід роботи в ВНЗ. А ще краще контролювалася б та регулювалася якість "продукції" ВНЗ при наявності професійних асоціацій (яких нема як класу!) або/та дійсно незалежних рейтингових агентств. Знову ж потрібні зацікавлені в цьому суспільні сили!
2008.10.05 | Simpleton
Дужe цікавe інтeрв'ю у світлі нашої дискусії(л):
http://www2.maidan.org.ua/n/osvita/12231520692008.10.05 | псевдоквази
Re: Дужe цікавe інтeрв'ю у світлі нашої дискусії(л):
Дійсно цікаве!