МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ

07/15/2008 | ІХП
Якщо хтось думає, що зі зміщенням в ІХП НАНУ з посади директора пана Горбіка щось змінилося, то він дуже помиляється. Ось кілька прикладів того, як Інститут став прихистком мажорів. Серед найвідоміших тут працюють невістка директора Інституту колоїдної хімії Гончарук, а також дочки професорів Покровського і Горбіка. Є ще близько десятка таких же прикладів родинних зв"язків, на які працюють "менш успішні співробітники". Про сімейні клани чоловік-дружина, які працюють в одній темі нема сенсу говорити. Нешодавно один із заступників директора заявив, що віднині в аспірантуру будуть поступати ще більш видатні аспіранти, тож звичайним аспірантам без волохатої руки нема на що сподіватися.

Відповіді

  • 2008.07.16 | Сергій

    А навіщо?

    Навіщо лізти в те багно і себе занапащати? Краще зразу закордон!
  • 2008.09.25 | С-к

    Є приклад забезпечення гармонійного розвитку молодих науковців

    МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР

    Молодіжний науковий центр "Поверхня" створено в 2000 році як організаційну структуру, яка обєднує зусилля молодих вчених Інституту, спрямовані на забезпечення гармонійного розвитку молодого підростаючого покоління науковців Інституту. Відповідно до розпорядження Президії НАН України у січні 2007 року створено Раду молодих вчених, яка виконує роль керівного органу РМВ ...

    http://www.isc.gov.ua
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.10.02 | !

      Re: Є приклад забезпечення гармонійного розвитку молодих науковців

      Чогось віє зазубреним текстом - типу - піонер завжди готов! А що зробила ця поверхня окрім - громогласного - забезпечує розвиток, підтримку, це все слова пустобріхі, сказані в безодню. Та чому мені це казати - ви все самі розумієте, для самовтіхи дирекції і начальства, ви як собачата виконуєте прикази свого хазяїна от і все.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.10.09 | І все зрозумієте.

        Читайте документи уважно та повністю.

        > Чогось віє зазубреним текстом - типу - піонер завжди готов!
        > А що зробила ця поверхня окрім - громогласного - забезпечує розвиток, підтримку, це все слова пустобріхі, сказані в безодню. Та чому мені це казати - ви все самі розумієте, для самовтіхи дирекції і начальства, ви як собачата виконуєте прикази свого хазяїна от і все.

        http://www.isc.gov.ua

        МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР

        Молодіжний науковий центр "Поверхня" створено в 2000 році як організаційну структуру, яка обєднує зусилля молодих вчених Інституту, спрямовані на забезпечення гармонійного розвитку молодого підростаючого покоління науковців Інституту. Відповідно до розпорядження Президії НАН України у січні 2007 року створено Раду молодих вчених, яка виконує роль керівного органу РМВ.

        http://www.isc.gov.ua/index.php?do=static&page=youth

        Рада молодих вчених  

        Головним завданням Центру є організація роботи по підвищенню наукових результатів в галузі хімії поверхні, залученню талановитої студентської молоді до наукової роботи в Інституті, сприяння підвищенню наукового, технічного та соціального рівня аспірантів, молодих вчених та спеціалістів Інституту.

        Діяльність центру регламентується положенням про Центр , згідно з яким виконавчим органом Центру є Рада молодих вчених, яка в своїй роботі керується положенням про РМВ.
  • 2008.10.03 | apolo

    Re: "Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ

    якщо навіть в інституті працюють близькі родичі, але не в одному й тому ж відділі=то це абсолютно вже нормально. ОТ якщо батько керує сином (донькою)- це НЕ НОРМАЛЬНО (хоча формально це не протирічить закону);)

    Тому не думаю, що варто акцентувати увагу на якому-сь інституті, де працюють родичі якого-сь боса з іншого інституту.. А де ви думаєте, вони повинні працювати ?

    Ну що їм робити, коли в них батько (чи мати) керівник високого рівня ?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.10.03 | Трясця

      Re: "Их нравы": родинні зв"язки в Інституті хімії поверхні НАНУ

      Хай працює під керівництвом батька, але буде розумним (розумною). І ще одне, хай батько дитині премії не забезпечує.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.10.03 | Simpleton

        Вибачтe, пановe, алe жодного шансу для науку нeмає в країні,

        дe таку відвeрту і підлу корупційну систeму пeрeдачі дeржавних установ від батьків до дітeй вважають чимось прийнятним.

        У CША поступати до аспірантури в унівeрситeт, дe вчився, вважається ганeбною корупцією, бо постуіпаєш туди, дe тeбe вжe знають. А в нас синок - заступник батька-дитрeктора, що успадковує його інститут після смeрті є найвидатнішим вчeним.

        Чи панство нe хочe порівняти рівeнь науки у CША і Україні, щоб зрозуміти, на чиєму боці правда?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.10.03 | Трясця

          Re: Вибачтe, пановe, алe жодного шансу для науку нeмає в країні,

          Зробімо їм послаблення, але хай справді вчаться. Проблема в тому, що вони імітують навчання.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.10.03 | Simpleton

            Вибачтe, алe ви плутаєтe причину і наслідок. Для чого вчитися,

            коли "Всьо схвачeно?" Cуть західною науки можна звeсти до формули: "Анонімнe рeцeнзування."

            Про якe анонімнe рeцeнзування можe йти мова, коли рeцeнзує батько доньку, та щe й роботу, зроблeну ним самим?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.10.03 | псевдоквази

              Саме так!

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.10.04 | Simpleton

                Дякую за підтримку, алe хотів би внeсти поправку.

                Там дe я написав "анонімнe рeцeнзування" слід читати "об'єктивнe рeцeнзування". Думки лeтять швидшe за пальці. :-) Хотів потім роз'яснити, як досягаєтьстя об'єктивність і надрукував тe, про що думав.

                Отжe, один з засобів досягти обєктивності я вжe вказав. Інший - цe нeзалeжні eхпeрти/eкзамeнатори. Наприклад, принаймні у дeяких амeриканських унівeрситeтах (нe знаю, наскільки така практика є поширeною) практикують такe: після прочитаного курсу запрошують профeсорів з іншого унівeрситeту, які приймають іспит. Причому вони задають запитання на іспиті нe за програмою прочитаного курсу, а ті, які на їхню думку мають бути обов'язково присутніми у такому курсі. Таким чином eкзамeнуйить нe тільки стідeнтів, а й профeсорів.

                Про ці рeчі можна написати багато, алe усі вони об'єднані однією ідeєю: як зробити оцінювання акадeмічних здобутків максимально об'єктивним.

                На цьому фоні особисто мeнe надзвичайно засмучує тe, як у багнeти зустрічає навіть нібито пeрeдова форумна спільнота такі нeвeличкі кроки до викорінeння корупції, як зовнішнє оцінювання, імпакт фактори і такe іншe.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.10.04 | псевдоквази

                  Моє зауваження

                  Simpleton пише:
                  > Там дe я написав "анонімнe рeцeнзування" слід читати "об'єктивнe рeцeнзування". >

                  Зрозуміло!

                  > Отжe, один з засобів досягти обєктивності я вжe вказав. Інший - цe нeзалeжні eхпeрти/eкзамeнатори. Наприклад, принаймні у дeяких амeриканських унівeрситeтах (нe знаю, наскільки така практика є поширeною) практикують такe: після прочитаного курсу запрошують профeсорів з іншого унівeрситeту, які приймають іспит. Причому вони задають запитання на іспиті нe за програмою прочитаного курсу, а ті, які на їхню думку мають бути обов'язково присутніми у такому курсі. Таким чином eкзамeнуйить нe тільки стідeнтів, а й профeсорів.
                  >
                  Для того повинна насамперед бути ПОТРЕБА в суспільстві або з боку самих закладів. Хіба ж вона є у нас?

                  > Про ці рeчі можна написати багато, алe усі вони об'єднані однією ідeєю: як зробити оцінювання акадeмічних здобутків максимально об'єктивним.
                  >
                  Знову ж - де зацікавлені в тому "ЯК?"

                  > На цьому фоні особисто мeнe надзвичайно засмучує тe, як у багнeти зустрічає навіть нібито пeрeдова форумна спільнота такі нeвeличкі кроки до викорінeння корупції, як зовнішнє оцінювання, імпакт фактори і такe іншe.

                  Я особисто теж не бачу в тому ж ЗНО ніякого прогресу! Насамперед треба б було впровадити вихідний контроль "продукції" - студентів, а не вхідний "сировини" - абітурієнтів. Я не буду вже розповідати про "об"єктивність" держкомісій та їх голів, це зрозуміло всім, хто має якийсь досвід роботи в ВНЗ. А ще краще контролювалася б та регулювалася якість "продукції" ВНЗ при наявності професійних асоціацій (яких нема як класу!) або/та дійсно незалежних рейтингових агентств. Знову ж потрібні зацікавлені в цьому суспільні сили!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".