МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

(л) "То так міністр Вакарчук ш його команда бореться з корупцією

07/19/2008 | Simpleton
бореться з корупцією в освіті?" Цe запитання читача "ДТ" до цієї статті:

http://www.dt.ua/3000/3300/63586/

А я від сeбe додам, що, як видається, пан міністр просто нe зміг сказати "ні" "народному прeзидeнту", за квотою якого (чeрeз НУНC) одeржав посаду. Як можна зрозуміти зі статті, Ющeнко "благоволить" до новоспeчeного рeктора, на якому, як видається, клeйма нідe ставити. Мeнe особисто цікавить питання: Для чого Ющeнку потрібeн на батуринських грошах такий одіозний пeрсонаж? Пeрeдчуття близьких виборів?

Відповіді

  • 2008.07.20 | псевдоквази

    Re: (л) "То так міністр Вакарчук ш його команда бореться з корупцією

    Ось деякі цікаві коментарі відвідувачів:

    20.07.2008
    02:47
    Автор: Alex Вакарчук того же племени, что и все остальные. Вся эта борьба ерунда, пока не изменена роль ректора в вузе (не генерал, а главный хозяйственник), нет автономии вузов, не выстроено внутреннее устройство вуза на демократических принципах, роль министерства не сведена к минимуму и т.д. Сотрясение воздуха...


    19.07.2008
    22:52
    Автор: Ustace А бывший мэр г.Днепродзержинска Швец В.Я., снятый за воровство и вымагательство, за три года стал кандидатом и доктором экономических наук. А в промежутке этих двух событий - ещё и Заслуженным економистом Украины. Ректор Днепропетровской горной академии Пивняк помог такими же схемами (0,5; 0,25). А сейчас он возглавляет ВУЗ от МАУП. И ничего!!!!!!

    19.07.2008
    13:19
    Автор: Д.О.Цент Ребята, что вы тут круглые глаза делаете - что, не знаете, сколько всяких начальников (притом и гораздо мельче по рангу, чем губернаторы) числяться в ВУЗах на 0.25 и 0.5 ставки, чтобы потом иметь ко всем благам еще "научную" пенсию?! А еще подумаем, насколько денежным есть пост ректора, раз бедный банкир на него соблазнился.

    що навіть краще розкривають корені проблеми, ніж це робиться у статті.
  • 2008.07.20 | igorg

    Для мене взагалі загадка для чого оті вибори

    Фактично єдине їх призначення - виявити незгодних. Але виходить так що ніби ж вибрали, навіть якщо й не вибрали. Досить тільки того що вже вибирали. За таких обставин єдиний розумний вихід не проводити вибори, блокувати їх. Нехай МОН призначає сам і сам несе відповідальність.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.24 | Трясця

      Re: Для мене взагалі загадка для чого оті вибори

      А де ж славнозвісна автономія університетів? А немає її. А чому? Бо тоді Андрій Ю. працював би двірником, а не студіював у дипломатичному ВНЗ.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.26 | igorg

        Ну чому відразу А.Ю. і одразу двірником

        Кожен начальник вирішує свої проблеми на своєму рівні. І Ющенко скажімо мягко тут якраз і не є прикладом, а скоріше винятком.

        Проблема в тому що якщо зараз надати автономію ВНЗ то 80-90% деградують з надзвичайною швидкістю. Був подібний приклад з виборами керівників підприємств у часи Горбачова :).
        Чому?
        Ось тут трошки вище допис Scapirus про причетність д.н. до вбивства. Така компанія підібралась.
        Й інший фактор. Працівники ВНЗ переважно або малозабезпечені, або не чисті на руку. Тому горизонт їх інтересів не перевищує поділу навантаження на наступний навчальний рік. Нема автономії складових - не буде й автономії в цілому. Щось на зразок сталінських колхозів.
        Відсутні реальні механізми для автономії.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.26 | Трясця

          Автономія

          Як не було б автономії, то може Ви мали б рацію. Але ж вона є, на папері. Тобто, взагалі, в нашій країні немає нічого однозначного. Або ректора (директора інституту НАНУ) обирають викладачі, або призначає МОН (Президія НАНУ). Але ж, воно ніби-то й так, але, як придивитися, то не зовсім. Бардак, звичайно, кращий за фашистську або комуністичну диктатуру, але гірший за демократію з чітким розмежуванням повноважень та виписаними процедурами.

          А щодо паскудних "мажорів" на паскудних "престижних" факультетах з найгіршими викладачами та найбільшими амбіціями, то вони були б до одного місця всім нам, але ж те чмо "завершить" числитися у ВНЗ, і його одразу "зарахують" першим секретарем або навіть амбасадором до, скажімо, Нідерландів. Воно отримуватиме величезну платню нізащо та продаватиме національні інтереси, а наших заробітчан зневажатиме, бо воно походить від Калнишевського (Атіли, Рюріка, трипільців, Гедімінаса - закресліть непотрібне). З цим треба щось робити, бо розшарування суспільства дійде до рівня фізіологічних відмінностей між морлоками та елоями (за Уелсом). Або весь розумний люд утече за кордон, а на наших теренах утвориться якась інша державка.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.27 | igorg

            То давайте робити, хтось заважає? Ось гляньте

            яка характерна особливість більшості форумів. Чого там більше розєднання чи обєднання, деструктиву чи конструктиву і яка пропорція?
            Ніби ж так здається, що мали б знаходитися й згуртовуватися однодумці й народжуватись якийсь конструктив. Хоча й інформобмін це краще ніж нічого.
            Ну а з мажорами нічого не поробиш, добре якщо лише послом, мінімум шкоди.
        • 2008.07.26 | псевдоквази

          Re: Ну чому відразу А.Ю. і одразу двірником

          igorg пише:

          > Проблема в тому що якщо зараз надати автономію ВНЗ то 80-90% деградують з надзвичайною швидкістю. Був подібний приклад з виборами керівників підприємств у часи Горбачова :).
          > Чому?

          Таки навіть на папері є щось на зразок "напівавтономії", хоч на практиці того нема. А щодо деградації... так то і був би той самий відбір, років через 5-10 було б і зрозуміло, яке з "ВНЗ" дійсно ВНЗ, один біс кількість ВНЗ у країні неймовірно велика.
          > Й інший фактор. Працівники ВНЗ переважно або малозабезпечені, або не чисті на руку. Тому горизонт їх інтересів не перевищує поділу навантаження на наступний навчальний рік. Нема автономії складових - не буде й автономії в цілому. Щось на зразок сталінських колхозів.
          А де ж інших взяти? Завезти з США? Як буде від їх голосу щось залежити, особливо їх же ж майбутнє, так і горизонт змінеться, а як не змінеться, то... див. попередній абзац.
          > Відсутні реальні механізми для автономії.
          Ото їх нові екогномічні реалії і породять!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.27 | igorg

            В принципі таке можливо, але чомусь не виникають

            незалежні й автономні начальні заклади де б вчили фаху не оглядаючись на МОН. Бачите, у законодавстві залізно вписано диплом державного зразка. Без нього карєра закрита. Це й соціальні питання й ще багато чого.
            А чи випливуть? Важко сказати, ймовірніше що ні. Бо не випливли ж чомусь ділові, підприємливі, талановиті. Семиренки, Терещенки й т.п., а випливла одна бандота. Частина ВНЗ буде зруйнована під роздачу майна, частина рейдерами. Вельми ласий кусок. До речі, процес уже пішов. Рейдерство на школу в Одесі, на бібліотеку в Полтаві.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.27 | псевдоквази

              Re: В принципі таке можливо, але чомусь не виникають

              Буде потреба в суспільстві, так і щось випливе, а також щось нове виникне. А ні - так ні... (як в старому радянсько-антирадянському анекдоті). Можна не за один раз це робити, а поступово. Однак це все абстрактна дискусія, бо поки що нема ніяких дій щодо дійсного реформування системи, йде лише консервація та підфарбовування радянського спадку.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.07.28 | igorg

                Є певний прогрес. У ВНЗ нема парткомів,

                хоча залишилися кафедри: філософії, політекономії, тощо.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.28 | псевдоквази

                  Re: Є певний прогрес. У ВНЗ нема парткомів,

                  А це знову ж таки щоб була повсюдна справедливість і ніхто не залишився без роботи.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.07.29 | vsv

                    Re: Є певний прогрес. У ВНЗ нема парткомів,

                    Конечно, например, в свое время декан истфака КГУ, Слюсаренко, читавший историю КПСС, стал читать историю экологии.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.07.29 | псевдоквази

                      Re: Є певний прогрес. У ВНЗ нема парткомів,

                      vsv пише:
                      > Конечно, например, в свое время декан истфака КГУ, Слюсаренко, читавший историю КПСС, стал читать историю экологии.

                      А у нас некоторые политэкономы стали экономистами и финансистами на вновь открытых специальностях (что соответственно сказалось на качестве престижных "изделий"), а историю КПСС преобразовали сначала в "историю мировой культуры" (в рамках гуманизации-дебилизации), а потом в "СПИД (социально-политическая история движений) ХХ века". :) В общем, все остались при деле, справедливость и гуманизм победили. А все бывшие комсорги - в руководителях. Комсомол - наследник КПСС!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".