Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
08/25/2008 | Shooter
Довелося розмовляти з родинами трьох цьогорічних абітурієнтів. Родини освічені (всі дорослі - з вищою освітою), але, як сьогодні водиться, явно не з багатих.
У всіх трьох діти поступили. Завдяки СВОЇЙ праці та СВОЇЙ голові. Поступили куди хотіли. Без хабаря чи навіть могорича.
Надіюсь, ставлення цих людей до ЗНО є зрозумілим?
У всіх трьох діти поступили. Завдяки СВОЇЙ праці та СВОЇЙ голові. Поступили куди хотіли. Без хабаря чи навіть могорича.
Надіюсь, ставлення цих людей до ЗНО є зрозумілим?
Відповіді
2008.08.25 | Roman
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
Ставлення цих батьків та студентів, звичайно, зрозуміло. Я не можу зрозуміти іншого: якщо все справедливо, то чому у Києвському інституті міжнародних відносин, всі студенти першокурсники діти відомих політиків та бізнесменів ?2009.03.10 | Віталій
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
Перш ніж так стверджувати, візьміть списки абітурієнтів і перевірте.Roman пише:
> Ставлення цих батьків та студентів, звичайно, зрозуміло. Я не можу зрозуміти іншого: якщо все справедливо, то чому у Києвському інституті міжнародних відносин, всі студенти першокурсники діти відомих політиків та бізнесменів ?
2009.03.19 | Koala
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
По-перше, надайте джерело інформації.По-друге, на 100% знищити корупцію неможливо. Але скоротити вдвічі - можна.
2008.08.25 | sama
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
всі, хто нормально вчився поступили без грошей на кілька місць і потім вибирали.Звичайно на київський міжнар не замахувалися - не їхнє середовище. Вступ у києво- могилянку за повторними тестами здався легким. Частина батьків починає розуміти, що хороші оцінки в поганій школі - це погано. Дехто злоститься - раніше проблеми дітей вирішувалися за місяць-другий - а тепер вчитися треба наполегливо і довго.Кажуть, десь на сайті центру незалежного оцінювання є рейтинг шкіл за результатами тестування з різних предметів.Хотілося б побачити на власні очі.
2008.08.25 | Skapirus
Це наче як тут (л):
sama пише:> Кажуть, десь на сайті центру незалежного оцінювання є рейтинг шкіл за результатами тестування з різних предметів.Хотілося б побачити на власні очі.
http://www.testportal.gov.ua/index.php/text/statistik/
На жаль, менi не вдалося зацiнити давно очiкувану статистику, бо програма чомусь показує лише знаки питання. Може, хтось iнший напише вiдгук?
До речі, що стосується тестування (це я до Шутера), то ідея дуже правильна. Було б зовсім прекрасно, аби в Вакарчука вистачило сміливості підняти планку для тих, хто може поступати у виші, аби врешті-решт погнати нафік з пляжу штампувальників дипломів про вищу освіту для грошовитих недоумків та ледарів.
2009.03.08 | Skapirus
Нема слів! Статистика зникла! Може в когось зберігся файл?
2008.08.25 | Roman
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
Якщо це справді так, то я дуже радий.2008.08.26 | псевдоквази
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
Простонароддя взагалі дуже радіє, коли щось отримує "на шару". Тепер по суті справи. І у РФ теж перший рік раділи, коли було ЕГЕ (=ЗНО), ось знайдіть тут - http://scientific.ru/society/forum.php?topic=959.0 - тепер не радіє ніхто, бо це не тільки нічого не вирішило, але й створило нові проблеми. Чого не вирішило? - А якість вищої освіти від цього не покращилася (а середньої - погіршилася), тобто на ефективності системи це ніяк не відображається. Звичайно, оцей захід політично популярний і популістський, а якже - боротьба з корупцією і за справедливість!Ну, порадійте, бо знаєте, куди ці корупційні гроші підуть? Вже у наступні роки вони підуть двома шляхами - у міністерство і особливо у оте... як там, його - УЦОЦЯО чи як? і друге - шкільним вчителям за підготовку до тестів ЗНО. Витрати з бюджету (до речі, остаточна цифра була оприлюднена?) на оте ЗНО ми, звичайно, не рахуємо - тож державний, не сімейний бюджет. Ну, досвід РФ для нас не існує - москалі ж дурні, а ми розумні...І знову ж таки задам питання - якщо всі "за справедливість" тоді ж чому не введуть вступ до ВНЗ за шкільними атестатами? Відповідь очевидна - атестатам шкіл нема довіри, бо... оте саме... Так питання - чому побудували нову структуру замість того, щоб навести порядок в школах, щоб була довіра до атестатів? А як ото УЦОЦЯО спаскудеться, то знову зверху щось прибудують?
До речі, якість вищої освіти в деякій мірі навіть в існуючих умовах покращило б вдосконалення контролю "кінцевого продукту" ВНЗ - випускників, а не "сировини" - абітурієнтів, бо тоді б ВНЗ самі б думали про сировину для себе. Частково див. у статті за посиланням.
2009.03.18 | Игорь
Re: Що каже простонароддя про цьогорічне ЗНО
Чомусь в Росії з цього року вступ до вищів тільки за результатами ЕГЕ (це щодо використання їхнього досвіду).Гроші які підуть до шкільним вчителям за підготовку до тестів ЗНО аж ніяк не можна назвати корупційними.
2009.03.18 | псевдоквази
Нам нужна побєда? Ми за ценой нє постоїм?
Игорь пише:> Чомусь в Росії з цього року вступ до вищів тільки за результатами ЕГЕ (це щодо використання їхнього досвіду).
> Гроші які підуть до шкільним вчителям за підготовку до тестів ЗНО аж ніяк не можна назвати корупційними.
Звичайно, все залежить від Ваших пріоритетів.
Ви вважаєте головною проблемою системи освіти України саме корупцію і при цьому тільки виключно корупцію при вступі до ВНЗ. Ну щож, корупцію скоро подолаємо. Причому саме цю, а не взагалі.
А інше, здається, зовсім не важливо.
Не важливо, що батьки як платили, так і платитимуть (аби не більше!) - дарма, що в іншу кишеню.
Не важливо, що створено нову структуру, що поглинає бюджетні гроші, яким можна було б знайти краще використання.
Не важливо, що ВНЗ як приймають дубів, як випускали липу, то так і буде. Корупція в самому ВНЗ, до речі, так і залишиться, де була.
Не важливо, що якість шкільної освіти ще впаде.
Не важливо, що ефективність системи освіти від цього ЗНОшення ніяк не підвищиться, а скоріше навпаки.
Головне - подолати корупцію при вступі до ВНЗ.
Що ж, вперед!
Тільки ось ще 1 факт про масштаб того страшного монстра, з яким йде така боротьба. Тут ось недавно пройшло, що деякі ВНЗ України скористаються правом підняти прохідний бал з ЗНО для вступників. Так от. Таких ВНЗ, здається, налічили чи 6, чи 7. Та й то не на всіх факультетах. Таким чином, ось для цих 7 ВНЗ і для їх, скажемо, 20 факультетів та проблема була. А для інших 360 чи там скільки ВНЗ і їх 2 000 чи там скільки факультетів є інша проблема - як затягти до себе ВСІХ бажаючих і ще НЕБАЖАЮЧИХ, їх викладачі за вимогою ректорів ще з осені гасають по школах і селах, ловлять абітурієнтів. Яка при цьому корупція при вступі до цих ВНЗ?!
Але то ж неважливо. Борітеся собі! І поборете...
Але
2008.08.27 | Iryna_
цікаво, хоч одна дитинка з непростонароддя не вступила туди куди
хотіла за результатами ЗНО?думаю, що всі зайняли місця у відповідності до куплених квитків
"постраждали" деякі діточки з того ж таки простонароддя батьки яких заготували грошенят на хабарі, але з бажаним вузом за результатами ЗНО не склалося, і засобів впливу на сертифікати цього року не знайшли
та й думаю багато хто з нормальних підготовлених дітей, місця яких зайняли "пільговики" теж постраждав
2008.08.27 | псевдоквази
До речі про "пільговиків"
Пільговики - це взагалі дуже рельєфна ілюстрація місця нашої освіти у нашому суспільстві. Якщо освіта - то підготовка кадрів, потрібних суспільству, то які можуть бути пільговики, тоді ж постає завдання взяти найбільш здібних для цієї підготовки? А якщо є пільговики, то це щось на зразок видачі соціальної допомоги, хабаря чи відкату електорату... тоді це не освіта.2008.08.27 | Iryna_
Re: До речі про "пільговиків"
агадесь писали про 80% відсотків пільговиків з дуже низькими балами на деяких медичних факультатах
дуже корисно для суспільства
2009.03.10 | igorg
Про плюси й мінуси
Безумовно, що ЗНО є великим плюсом. Однак вимагати від нього абсолюту навряд чи варто, досить якщо вже є значимий позитивний результат.Чи залишилася корупція? Так, залишилася, але перемістилася з ВНЗ в інші місця, процес став складнішим й менш доступним. НМД зараз основне джерело це пільгова категорії - інваліди. Отримати пільгу можна через ВКК. Згодом інвалідність можна зняти, а студент залишиться .
Доступ до БД ЗНО значно складніше й доступно лише чиновникам високого рівня. Альтернатива: сам процес тестування, який не скрізь достатньо контролюється.
Для ректорів ЗНО це велике благо, бо вони мають дуже вагомі підстави уникнути тиску на них. Вони просто розводять руками .
Що можна зробити для покращення.
1) Перейти до відкритих тестів (з відомими запитаннями) з великою кількістю запитань. До того ж це дасть можливість оцінити якість питань, складність питань, застосувати IRT теорію.
2) Дозволити прийом на конкурс з меншим числом паперів й без особистої присутності, але за мінімальну плату, якщо подаються не оригінали документів. Скажімо копія атестату, виписка з атестату, копія сертифікату, анкетні дані. Далі конкурс у три тури, можна навіть через інтернет. Класична прийомна компанія завалює ВНЗ непотрібними паперами й забирає масу часу як працівників ВНЗ так і абітурієнтів.
3) Продовжити дію сертифікату принаймні на один рік.
4) Ввести зворотній зв'язок по успішності на 1-му курсі, аби виявити точки необєктивності або зловживань.
5) Тест з укр.мови зробити у вигляді: диктант+переказ+тест. Доля тесту має бути не більше 1/4. Дію тесту поширити як критерій знання укр. мови для держслужбовців та громадян що набувають укр.громадянства.
2009.03.18 | псевдоквази
Альтернатива.
Нічого того не треба. Просто відлучити ВНЗ від бюджету і МОНу, а там хай собі як знають, так і набирають студентів. І все.Звичайно, треба відповідним чином зменшити податок для громадян. Нехай платять його самі кому і якщо потрібно.
Та того не буде. Бо скоро вибори. Як завжди...
2009.03.19 | Трясця
А як учать у школі?
Екзамени - це тільки перевірка знань. А знань немає, бо1. Старих "радянських" учителів майже не залишилося. Нові (принаймні, в Києві) - це здебільшого молоденьки дурепи-дівчата, які ніде в іншому місці влаштуватися не змогли, або хлопці, які косять від армії (невеликий відсоток).
2. Держстандарт створений некваліфікованими особами.
3. Програми погані, бо складені в Академії педнаук, а там жодного фахівця з жодного предмету немає, і навіть за радянських часів не було.
4. Підручники здебільшого - це повний відстій, нав"язані АПНУ.
5. Діти бачать, що, скажімо, Ю. та Я., попри природну недолугість, успішно вилізли нагору. Нащо тоді вчитися.
6. Повний занепад моралі під "релігійні" співи.
7. Фальшиві перевірки "зрізу знань" у школах.
8. Хабарі на всіх етапах життя молодого громадянина.
Додайте своє.
Ліквати треба не симптоми, а хворобу.
2009.03.19 | псевдоквази
Re: А як учать у школі?
Все вірно! За п. 8. - ну так до нас вже приходять студенти - колишні школярі, які вже добре навчилися, як то треба підкатуватися з "допомогою кафедрі". Втім, може, цей необхідний у житті предмет вивчають ще в дитячому садочку і школа не винна? - того не скажу, бо своїх дітей до садочка не водив.