деякі ВНЗ США: PYTHON замість С
09/01/2008 | Dmitrey
деякі ВНЗ США для курсу введення у computer science обирають мову програмування PYTHON замість С
http://ivory.idyll.org/blog/aug-08/python-for-intro-cs
дивіться також:
деяке вільне наукове ПЗ мовою Пітон -
http://scipy.org/Topical_Software
http://pypi.python.org/pypi?:action=browse&show=all&c=385
http://ivory.idyll.org/blog/aug-08/python-for-intro-cs
дивіться також:
деяке вільне наукове ПЗ мовою Пітон -
http://scipy.org/Topical_Software
http://pypi.python.org/pypi?:action=browse&show=all&c=385
Відповіді
2008.09.02 | Георгій
То можe поясніть, які пeрeваги того Пайтону?
2008.09.02 | kwark
Re: То можe поясніть, які пeрeваги того Пайтону?
Python набагато гнучкіший за С, він дозволяє інтерактивноекспериментувати з кодом. Крім того у нього набагато менш
засмічений синтаксис і він є об'єктно-орієнтований, що
дозволяє легше писати великі програми. Будь-яку підпрограму
на С чи Фортрані можна легко підключити як модуль і використати.
Тобто Пайтон швидше гарна мова для склеювання різноманітних
частин написаних на С чи фортрані у один великий продукт.
2009.03.26 | Игорь
Re: То можe поясніть, які пeрeваги того Пайтону?
А еще на питоне можно очень быстро набросать работоспособный прототип программы. В некоторых случаях десятки строк на Си заменяются одной строкой на питоне.2009.03.25 | Dmitrey15
MIT також буде використовувати Python замість Scheme
Massachusetts Institute of Technology, провідний технічний ВНЗ США, починає використовувати Python замість Schemeлінк:
http://blog.snowtide.com/2009/03/24/why-mit-now-uses-python-instead-of-scheme-for-its-undergraduate-cs-program
коментарі
http://news.ycombinator.com/item?id=530605
2009.03.26 | Игорь
Re: деякі ВНЗ США: PYTHON замість С
Питон лежит в основе бесплатной CMS Plone.2009.03.27 | Dmitrey15
Google збирається пришвидшити Python у 5 разів
http://arstechnica.com/open-source/news/2009/03/google-launches-project-to-boost-python-performance-by-5x.ars2009.05.13 | Dmitrey15
Re: Google збирається пришвидшити Python у 5 разів
The results of the tests on Unladen Swallow 2009Q1 versus CPython 2.6.1 are posted on the project wiki; Unladen Swallow ranges from 7.43% faster to 157.17% faster, beating CPython on every benchmark.http://code.google.com/p/unladen-swallow/wiki/Releases
http://lwn.net/SubscriberLink/332038/e036312707175073/
2009.06.19 | Z
Re: Google збирається пришвидшити Python у 5 разів
Наскільки я розумію корпорації типу гугла зацікавлені в пайтоні оскільки це інтерпретатор, тобто програма буде працювати на будь якому залізі і в будь якій операційній системі, в них просто вибору немає. Сам гугл працює на пайтоні, в них десятки чи може сотні тисяч ком'ютерів з'єднаних докупи. Проблема з інтерпретаторами завжди одна: мала швидкість, і головне, коли треба вирішити просту задачу, то це дві строчки, але вже десять тисяч строк на С неможливо перепрограмувати мовою інтерпретатора, це швидко перетворюється на жах. Схоже, шо пайтон влаштований таким чином, що дозволяє писати досить складні і об'ємні програми. Чесно кажучи я не думаю шо на пайтоні писать швидше, якщо це дві строчки то да, це шидко, а якщо десять тисяч виграшу не буде.2009.06.21 | Рюген
Не вполне, мне кажется, так:
Z пише:Наскільки я розумію корпорації типу гугла зацікавлені в пайтоні оскільки це інтерпретатор, тобто програма буде працювати на будь якому залізі і в будь якій операційній системі, в них просто вибору немає. Сам гугл працює на пайтоні, в них десятки чи може сотні тисяч ком'ютерів з'єднаних докупи. Проблема з інтерпретаторами завжди одна: мала швидкість, і головне, коли треба вирішити просту задачу, то це дві строчки, але вже десять тисяч строк на С неможливо перепрограмувати мовою інтерпретатора, це швидко перетворюється на жах. Схоже, шо пайтон влаштований таким чином, що дозволяє писати досить складні і об'ємні програми. Чесно кажучи я не думаю шо на пайтоні писать швидше, якщо це дві строчки то да, це шидко, а якщо десять тисяч виграшу не буде.
Вообще-то практически все "боевые" языки программирования существуют в двух ипостасях: и как компилируемые и как скриптовые (интерпретаторы).
Вот, например, интерпретатор C++: http://www.softintegration.com/
Аналогично есть компилятор для Питона.
Более того, практически сейчас выжили всего две аппаратные архитектуры: IA32/IA64 и RISC ARM. Так что не представляет большой проблемы делать компилируемый код для любого процессора из-под любого языка. Тем более интерпретируемый. Гораздо больший разнобой в операционных системах. Поэтому программирование вырождается из интеллектуального творчества в набор системных/библиотечных вызовов. А к конкретному языку это имеет уже очень слабое отношение.
2009.05.13 | Skapirus
Cюди ж: безкоштовний SciDAVis замість платного Origin
Подробиці наведені нижче в листі, одержаному від одного з колег. Перше тестування програми показує, що це доволі непогана штука, хоча при обробці великих масивів інформації дуже гальмує, Origin для таких же задач працює швидше. Перевага - на відміну від Origin, SciDaVis працює не лише на Віндоуз, а і на юніксових системах.I'd like to announce that recently, a prominent free Origin clone, named SciDaVis ("Scientific Data Visualization") was released in version 0.2. It's Python-based and licensed under GPL 2.0, so it's "free" in the sense of "free speech". It's linked against QT, a modern platform-independant library and therefore also available for Mac and Linux/x86 and it is provided in several languages including German.
Unfortunately, the cabability to import and to write Origin 7.0 files (which are not subdivided into several folders) which was present in the previous version was removed (because of the extended software patent covering in the USA, I suppose). However, it might be useful for quick and simple visualization tasks. In some ways, I find it even easier to use.
Please find more useful information on the project's homepage under http://scidavis.sourceforge.net/
2009.05.13 | Torr
хто в шо грає
http://soft.compulenta.ru/425727/2009.05.17 | igorg
Цікавий пакет SciDAV, але ж там майже нічого нема
Можна дописувать?2009.05.17 | igorg
PYTHON не є альтернативою С це зовсім різні речі
Просто для одних задач краще застосовувати С а для інших PYTHON. Але принципово С й С++ (а особливо С !!!)неможливо замінити на PYTHON. Таке трактування є грубою помилкою, яка вводить людей в оману.До того ж є компілятори й середовища С і С++ серед вільного ПЗ. Наприклад подивіться QT.
Тобто не треба робити такі протиставлення як С i PYTHON або MatLab і PYTHON. Це все одно що протиставляти що краще велосипед чи авто, танк чи мотоцикл. Щось таке. Можна порівнювати скажімо різні компілятори С++, різних фірм, різні реалізації (та й то це дуже неоднозначно бо завжди є переваги й недоліки).
Розкажіть краще по-суті про можливості, проекти, задачі, характеристики і т.п. На загал це є спеціальна тема для фахівців.
2009.05.17 | вчeний з 70-х
Нe маєтe рації. І C і Python є унівeрсальними мовами
програмування, тобто на них можна запрограмувати що завгодно. Єдина різниця - програма на C потрeбує компіляції, а Python є інтeрпрeтованою мовою. Чeрeз цe згідно з різними оцінками розробка програми на Python-i є у 2 - 10 разів швидшою, а, як відомо, time is money.Відомо, що компільовані мови швидші при роботі програми. Алe тут є два зауважeння. Cучасні процeсори досягли такої швидкості, що інтeрпрeтована програма виконується з такою ж швидкістю, що компільована ~10 років тому. Алe ж дeсять років тому багато задач на тому ж C (наприклад) мали задовільну швидкість виконання. То чому зараз цього нeдостатньо? По-дрyгe: критичні з точки зору швидкості роботи частини Python-івської програ'и програмуються на C. Нарeшті, лишe дужe нeвeлика частина усіх комп"ютeрних програм потрeбує високої швидкості виконання. Для більшості програм цe нe має значeння.
Коротшe, нe вводьтe людeй в оману.
2009.05.17 | igorg
С є скоріше альтернативою для асемблера
й у цій ролі PYTHON ніколи використовуватись не буде. Саме тому що він інтерпретатор. С це мова системного програмування й Embedded system.С ніколи не була гарною мовою для математичних задач. Хоча б через дуже специфічну роботу з масивами. Початково спроектований для обробки текстів, проте виявився вдалим і для системного програмування.
С++ це вже розвиток вдалих рішень С для прикладного програмування. Хоча він виріс зовсім не від С, але зберіг сумісність і синтаксис. Це вносить певну путаницю. Деякі студенти і навіть викладачі, наприклад, вважають що програмують на С++ хоча пишуть чистий С код у С стилі. Певно що PYTHON вважають таки заміною не С а С++, але це знову ж таки нонсенс. Нонсенсом є й самі спроби поєднати чи наблизити характеристики С++ і PYTHON. Зрозуміло, що це своєрідна боротьба за сегменти застосування. Такі гібриди малоперспективні. От хоча б Delphi, дивний гібрид багатьох концепцій, побудований по принципу "чого бажаєте, чайники?!", симбіоз Паскаля й Бейсіка.
Не маю нічого проти PYTHON, проте з таких рекламних дописів не можу взяти нічого конструктивного. Чиста агітація.
Скажімо мене цікавить порівняння PYTHON і сучасного FORTRAN та можливість трансляції кодів FORTRAN у PYTHON (є маса гарних кодів).
Також чи є вільні PYTHON продукти, що можуть бути альтернативою для STATISTIC, SPSS інших статистичних пакетів.
2009.05.17 | вчeний з 70-х
"Чиста агітація." - Cамe так. НМД, Python сьогодні є
найоптимальнішим вибором для освітинських цілeй, бо його дужe часто використовують як "клeй" чи "оболонку" для будь-яких наукових програм. Для того ж пакeту SPSS, наприклад:"...the Python extension allows SPSS to run any of the statistics in the free software package R. From version 14 onwards SPSS can be driven externally by a Python <...> program..."
http://en.wikipedia.org/wiki/SPSS
Звичайно, для спeціалізованої освіти трeба вивчати спeціалізовані ж мови: C(++) для комп'ютeрників чи Fortran для інжeнeрів/фізиків. Алe Python, НМД, будe корисний усім.
2009.05.17 | igorg
От з цим цілком згодний і саме так і треба
вести розмову. Що це класна річ для таких і таких речей тому є корисною для освіти й у певних сферах застосування. Але аж ніяк не порівнювати, а тим більше протиставляти дуже різні речі.2009.05.17 | Dmitrey
Re: От з цим цілком згодний і саме так і треба
igorg пише:> Але аж ніяк не порівнювати, а тим більше протиставляти дуже різні речі.
Де це я протиставляю?! Я навів вам декілька новин, які є конкретними фактами - а саме "деякі ВНЗ США почали вивчати PYTHON замість С та Scheme". Я ж ніде не казав, що Python може замінити С, Fortran і т.і. в УСІХ випадках.
Мою точку зору на Python (у науковому ПЗ) vs C/C++/MATLAB/Fortran і таке інше можете подивитись (анлглійською) тут
http://openopt.org/Python_For_Scientific_Engineering
Якщо хтось має проблеми з англійською, можете користуватись сервісом
http://translate.google.com/