НЕ ВИНОВАТЫЕ МЫ: СТЕНАНИЯ АКАДЕМИЧЕСКИХ НАЧАЛЬНИЧКОВ
Как калькулятор не могу не уточнить приведенные цифры: В Украине «108 тысяч докторов и кандидатов наук, из которых только 20 тысяч работает в научно-исследовательских учреждениях и системе высшей школы».
Держкомстат приводит такие официальные данные на 2007 г.
Докторов наук в экономике – 12 845, кандидатов – 74191.
Не верите – посмотрите сами. R&D personnel and number of organizations http://ukrstat.gov.ua/control/en/localfiles/display/operativ/operativ2005/ni/ind_rik/ind_e/2002_e.htmL
Ну, а тот бред академиков по поводу того, какие имена употреблять для теперешних кандидатов и докторов наук не стоит того, чтобы тратить на его анализ время. Кстати, должностные лица, персонально ответственные за перепроизводство лжекандидатов и лжедокторов, разыгрывают из себя невинных жертв системы, которую они из всех своих силенок отстаивают под лозунгами здорового консерватизма. Позор!
Re: НЕ ВИНОВАТЫЕ МЫ: СТЕНАНИЯ АКАДЕМИЧЕСКИХ НАЧАЛЬНИЧКОВ
Калькулятор пише:
>
> Как калькулятор не могу не уточнить приведенные цифры: В Украине «108 тысяч докторов и кандидатов наук, из которых только 20 тысяч работает в научно-исследовательских учреждениях и системе высшей школы».
> Держкомстат приводит такие официальные данные на 2007 г.
> Докторов наук в экономике – 12 845, кандидатов – 74191.
> Не верите – посмотрите сами. R&D personnel and number of organizations http://ukrstat.gov.ua/control/en/localfiles/display/operativ/operativ2005/ni/ind_rik/ind_e/2002_e.htmL
>
Таким образом, можно предположить, что около 80% научных степеней присуждено тем. кто лично диссертацию не писал. Ну, может быть, чуть меньше - кто-то мог, разочаровавшись в перспективах науки и образования пойти "заниматься делом" (С)(ТМ). Но все равно цифра говорит сама за себя в т.ч. и о ВАКе.
>
> Ну, а тот бред академиков по поводу того, какие имена употреблять для теперешних кандидатов и докторов наук не стоит того, чтобы тратить на его анализ время. Кстати, должностные лица, персонально ответственные за перепроизводство лжекандидатов и лжедокторов, разыгрывают из себя невинных жертв системы, которую они из всех своих силенок отстаивают под лозунгами здорового консерватизма. Позор!
Нельзя не согласиться!
2008.10.05 | Iryna_
наша пісня гарна нова
"В комментариях информация более ценная чем от этих “заседателей”."
коменти там таки супер
на ВР під час обговорення законів зачитувати треба замість промов академіків
і заседателі з моральним рівнем нижче плінтуса (нмд отой підагог Мадзигон мав би піти і вбитись об стіну взнавши що з довіреністю від нього наймають бандитів і б'ють бабусь - а воно нічого - ходить і щось там ще віщає про науку) нічого зробити не можуть
наука без елементарної моралі - абсурд
кому потрібні результати в системі де можна купити оті папірці?
ну ще Литвин + ректор інституту легкої промисловості
Литвин розповідав що звинувачення в плагіаті - це піар, підняли бучу в газетах і все пройшло
а ректор інституту легкої промисловості віддав стадіон свого інституту для забудови фірмі свого сина, бандити, побиття, викрадення одного з протестуючих в комплекті теж були
і навіть звуку зверху нема про звільнення урода за дискредитацію освіти
бо вони самі такі
2008.10.05 | псевдоквази
Re: Нужен ли украинской науке ВАК и столько докторов и кандидатов ?
Собственно, оригинальными являются только комментарии, т.к. сама статья - перепечатка из ЗН. Но комментарии и вправду интереснее, чем сама статья.
И ответ на вопрос: "Если звезды зажигают, значит, это кому-нибудь нужно..."(С) (ТМ)
Re: Нужен ли украинской науке ВАК и столько докторов и кандидатов ?
псевдоквази пише:
> Собственно, оригинальными являются только комментарии, т.к. сама статья - перепечатка из ЗН. Но комментарии и вправду интереснее, чем сама статья.
От-от, коментарі набагато цікавіщі ... допомогають зрозуміти чому посттоталітарне суспільство - суспільство профеССорів. Пройшло 17 років після розвалу СРСР, а елементи тоталітарної системи не демонтовані і влада зберігає інкапсуляцію країни. Я був шокований коли дізнався, що за закордоним паспортом люди 3 місяці в черзі стоять. В такому середовищі наука навіть теоретично існувать не може.
2008.10.05 | Георгій
Так.
Аджe кандидатові платять більшe, ніж нe-кандидатові, а докторові більшe, ніж кандидатові.
Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
Георгій пише:
> Аджe кандидатові платять більшe, ніж нe-кандидатові, а докторові більшe, ніж кандидатові.
>
> Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
Ну так, а двірника у Києві за ставку, вищу за ставку зав відділом, доктора, найняти не можуть
2008.10.05 | Калькулятор
Re: Так.
Я не большой знаток Гегеля, однако если понимать действительное не как существующее, а как должное, то, что должно быть, то не все существующее разумно.
2008.10.05 | Torr
Re: Так.
Георгій пише:
> Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.
Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
Re: Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
Simpleton пише:
> п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.
>
> Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
>
> Отак трeба відноситись і до ВАКу .
на жаль не завжди виходить
особливо тим кому треба оформляти список літератури згідно вимог ВАК
2008.10.06 | Torr
Re: Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
Simpleton пише:
> п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.
>
> Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
>
> Отак трeба відноситись і до ВАКу .
От-от, ВАК і НАНУ - це все уявне, а тому такє дурне. Це я давненько замислився, як воно такє існує, що за своєю суттю існувать не може. Та коли поїхав закордон постдочити, то зрозумів що то таки наснилося. Моя теорія, що взагалі Україна - уявна країна. В матиматиці є уявні числа які утворюються за допомогою j (квадратний корень з одиниці). Так само утворюються і уявні країни типу jUkraine.
2008.10.06 | Трясця
Гегель був об'єктивним ідеалістом
Окрім того він вважав тогочасну Прусію взірцем для людства. А от у нас половина грамотних громадян вірить у трипільців як сакральних предків, в іншої половини відкрилася чакра. Який там нафіг ВАК? Якщо Кремінь - академік, Янукович - професор, а Ющенко - кандидат, то й ср..а - соловейко.
Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.
Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
Simpleton пише:
> Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.
>
так, Гeгeль правий!
> Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
та не треба чекать поки уявне перетвориться в дійсне. Коли я сідаю в літак у Бориспілі, то кажу: Welcome to Real World!
Torr пише:
> Simpleton пише:
> > Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.
> >
> так, Гeгeль правий!
>
> > Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
>
> та не треба чекать поки уявне перетвориться в дійсне. Коли я сідаю в літак у Бориспілі, то кажу: Welcome to Real World!
впевнений, ВАК бажае один ступінь (адже один раз треба буде "перевіряти") - а єдиний стримуючий фактор - це засвідчення зменшення обсягу роботи. Тому тут і знаходиться шалька терезів (за-проти).
Фальшувальники теж бажають 1 раз захиститись. Адже з захистами вже буде закінчено, й можна буде робити кар'єру. Спец Радам теж полегшення- один захист і готовий спеціаліст (якщо від кого-сь то можна впевнено рухати нагору)
2008.10.18 | xantim
Дурне запитання якесь, вибачайте
Як це, чи потрібні комусь кандидати наук?
А що, це чиєсь діло? ... Нє, я розумію: он, в Китаї - каструють, аби не розмножувалися.
А як це можна комусь заборонити робити науку?
Зміг - молодець, як комусь треба - заплаптить тобі за труди. Як ні - ні. Вибирай сам.
Відповіді
2008.10.05 | Калькулятор
НЕ ВИНОВАТЫЕ МЫ: СТЕНАНИЯ АКАДЕМИЧЕСКИХ НАЧАЛЬНИЧКОВ
Как калькулятор не могу не уточнить приведенные цифры: В Украине «108 тысяч докторов и кандидатов наук, из которых только 20 тысяч работает в научно-исследовательских учреждениях и системе высшей школы».
Держкомстат приводит такие официальные данные на 2007 г.
Докторов наук в экономике – 12 845, кандидатов – 74191.
Не верите – посмотрите сами. R&D personnel and number of organizations http://ukrstat.gov.ua/control/en/localfiles/display/operativ/operativ2005/ni/ind_rik/ind_e/2002_e.htmL
Ну, а тот бред академиков по поводу того, какие имена употреблять для теперешних кандидатов и докторов наук не стоит того, чтобы тратить на его анализ время. Кстати, должностные лица, персонально ответственные за перепроизводство лжекандидатов и лжедокторов, разыгрывают из себя невинных жертв системы, которую они из всех своих силенок отстаивают под лозунгами здорового консерватизма. Позор!
2008.10.05 | псевдоквази
Re: НЕ ВИНОВАТЫЕ МЫ: СТЕНАНИЯ АКАДЕМИЧЕСКИХ НАЧАЛЬНИЧКОВ
Калькулятор пише:>
> Как калькулятор не могу не уточнить приведенные цифры: В Украине «108 тысяч докторов и кандидатов наук, из которых только 20 тысяч работает в научно-исследовательских учреждениях и системе высшей школы».
> Держкомстат приводит такие официальные данные на 2007 г.
> Докторов наук в экономике – 12 845, кандидатов – 74191.
> Не верите – посмотрите сами. R&D personnel and number of organizations http://ukrstat.gov.ua/control/en/localfiles/display/operativ/operativ2005/ni/ind_rik/ind_e/2002_e.htmL
>
Таким образом, можно предположить, что около 80% научных степеней присуждено тем. кто лично диссертацию не писал. Ну, может быть, чуть меньше - кто-то мог, разочаровавшись в перспективах науки и образования пойти "заниматься делом" (С)(ТМ). Но все равно цифра говорит сама за себя в т.ч. и о ВАКе.
>
> Ну, а тот бред академиков по поводу того, какие имена употреблять для теперешних кандидатов и докторов наук не стоит того, чтобы тратить на его анализ время. Кстати, должностные лица, персонально ответственные за перепроизводство лжекандидатов и лжедокторов, разыгрывают из себя невинных жертв системы, которую они из всех своих силенок отстаивают под лозунгами здорового консерватизма. Позор!
Нельзя не согласиться!
2008.10.05 | Iryna_
наша пісня гарна нова
"В комментариях информация более ценная чем от этих “заседателей”."коменти там таки супер
на ВР під час обговорення законів зачитувати треба замість промов академіків
і заседателі з моральним рівнем нижче плінтуса (нмд отой підагог Мадзигон мав би піти і вбитись об стіну взнавши що з довіреністю від нього наймають бандитів і б'ють бабусь - а воно нічого - ходить і щось там ще віщає про науку) нічого зробити не можуть
наука без елементарної моралі - абсурд
кому потрібні результати в системі де можна купити оті папірці?
2008.10.05 | Iryna_
ну ще Литвин + ректор інституту легкої промисловості
Литвин розповідав що звинувачення в плагіаті - це піар, підняли бучу в газетах і все пройшлоа ректор інституту легкої промисловості віддав стадіон свого інституту для забудови фірмі свого сина, бандити, побиття, викрадення одного з протестуючих в комплекті теж були
а мабуть доктор наук
ось як виглядає наша освіта в очах громадськості
(там на плакатах написано)
http://community.livejournal.com/saveoldkyiv/303794.html
і навіть звуку зверху нема про звільнення урода за дискредитацію освіти
бо вони самі такі
2008.10.05 | псевдоквази
Re: Нужен ли украинской науке ВАК и столько докторов и кандидатов ?
Собственно, оригинальными являются только комментарии, т.к. сама статья - перепечатка из ЗН. Но комментарии и вправду интереснее, чем сама статья.И ответ на вопрос: "Если звезды зажигают, значит, это кому-нибудь нужно..."(С) (ТМ)
2008.10.05 | Torr
Re: Нужен ли украинской науке ВАК и столько докторов и кандидатов ?
псевдоквази пише:> Собственно, оригинальными являются только комментарии, т.к. сама статья - перепечатка из ЗН. Но комментарии и вправду интереснее, чем сама статья.
От-от, коментарі набагато цікавіщі ... допомогають зрозуміти чому посттоталітарне суспільство - суспільство профеССорів. Пройшло 17 років після розвалу СРСР, а елементи тоталітарної системи не демонтовані і влада зберігає інкапсуляцію країни. Я був шокований коли дізнався, що за закордоним паспортом люди 3 місяці в черзі стоять. В такому середовищі наука навіть теоретично існувать не може.
2008.10.05 | Георгій
Так.
Аджe кандидатові платять більшe, ніж нe-кандидатові, а докторові більшe, ніж кандидатові.Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
2008.10.05 | VicK_k
Re: Так.
Георгій пише:> Аджe кандидатові платять більшe, ніж нe-кандидатові, а докторові більшe, ніж кандидатові.
>
> Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
Ну так, а двірника у Києві за ставку, вищу за ставку зав відділом, доктора, найняти не можуть
2008.10.05 | Калькулятор
Re: Так.
Я не большой знаток Гегеля, однако если понимать действительное не как существующее, а как должное, то, что должно быть, то не все существующее разумно.2008.10.05 | Torr
Re: Так.
Георгій пише:> Значить, потрібні. За Гeгeлeм: "всe дійснe - розумнe."
додам - "всe недійснe - дурнe."
2008.10.05 | Simpleton
Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
Отак трeба відноситись і до ВАКу .
2008.10.05 | Iryna_
Re: Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
Simpleton пише:> п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.
>
> Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
>
> Отак трeба відноситись і до ВАКу .
на жаль не завжди виходить
особливо тим кому треба оформляти список літератури згідно вимог ВАК
2008.10.06 | Torr
Re: Нe згодeн. Я особисто завжди розумів цe, як пропонує
Simpleton пише:> п. Калькулятор: що усe дурнe, що ми бачимо навкруг нас - цe лишe омана, яка обов'язково зникнe. Нагадаю, що Гeгeль бyв суб'єктивним ідeалістом, тож світ існував для нього лишe в уяві людини.
>
> Цe можна порівняти зі сновидіннями: ви можeтe побачити там надзвичайно дивні рeчі, алe прокинувшись скажeтe: "Насниться ж такa дурня!"
>
> Отак трeба відноситись і до ВАКу .
От-от, ВАК і НАНУ - це все уявне, а тому такє дурне. Це я давненько замислився, як воно такє існує, що за своєю суттю існувать не може. Та коли поїхав закордон постдочити, то зрозумів що то таки наснилося. Моя теорія, що взагалі Україна - уявна країна. В матиматиці є уявні числа які утворюються за допомогою j (квадратний корень з одиниці). Так само утворюються і уявні країни типу jUkraine.
2008.10.06 | Трясця
Гегель був об'єктивним ідеалістом
Окрім того він вважав тогочасну Прусію взірцем для людства. А от у нас половина грамотних громадян вірить у трипільців як сакральних предків, в іншої половини відкрилася чакра. Який там нафіг ВАК? Якщо Кремінь - академік, Янукович - професор, а Ющенко - кандидат, то й ср..а - соловейко.2008.10.06 | Simpleton
Щиро кажучи, свого часу так само думав про CРCР.
Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
2008.10.07 | Torr
Re: Щиро кажучи
Simpleton пише:> Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.
>
так, Гeгeль правий!
> Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
та не треба чекать поки уявне перетвориться в дійсне. Коли я сідаю в літак у Бориспілі, то кажу: Welcome to Real World!
2008.10.17 | apolo
Re: Щиро кажучи
Torr пише:> Simpleton пише:
> > Популярний тоді дeвіз був : "Маразм крєпчаєт" і оця тeорія Гeгeля додавала оптимізму у тому, що цe нe надовго і рано чи пізно систeма впадe. Так і сталося.
> >
> так, Гeгeль правий!
>
> > Можна було б сказати, що й нинішній Україні нeдовго залишилось бути у цьому маразмі. Алe життя людськe короткe, а у славнозвісному Гондурасі український штиб життя панує вжe майжe 200 років. І кінця цьому нe видно... .
>
> та не треба чекать поки уявне перетвориться в дійсне. Коли я сідаю в літак у Бориспілі, то кажу: Welcome to Real World!
впевнений, ВАК бажае один ступінь (адже один раз треба буде "перевіряти") - а єдиний стримуючий фактор - це засвідчення зменшення обсягу роботи. Тому тут і знаходиться шалька терезів (за-проти).
Фальшувальники теж бажають 1 раз захиститись. Адже з захистами вже буде закінчено, й можна буде робити кар'єру. Спец Радам теж полегшення- один захист і готовий спеціаліст (якщо від кого-сь то можна впевнено рухати нагору)
2008.10.18 | xantim
Дурне запитання якесь, вибачайте
Як це, чи потрібні комусь кандидати наук?А що, це чиєсь діло? ... Нє, я розумію: он, в Китаї - каструють, аби не розмножувалися.
А як це можна комусь заборонити робити науку?
Зміг - молодець, як комусь треба - заплаптить тобі за труди. Як ні - ні. Вибирай сам.
І кому ото в голову лізе так задавати питання?...