Зовнішнє незалежне оцінювання намагаються скасувати через суд
11/26/2008 | Майдан-ІНФОРМ
26 листопада до Громадянської мережі ОПОРА від одеських юристів надійшло повідомлення щодо Ухвали Одеського окружного адміністративного суду, якою було заборонено Міністерству освіти та науки України вчиняти будь-які дії щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Нагадуємо, що з 1 грудня 2008 року розпочинається реєстрація на участь у ЗНО, яка стане підставою для вступу до ВНЗ у 2009 році.
Ми є свідками спроби зупинити реформу в галузі освіти, однією зі складових якої є обов'язкове зовнішнє незалежне оцінювання рівня знань випускників шкіл. Напередодні першого тестування з української мови та літератури в квітні 2008 року абітурієнти отримали струс від політичних заяв щодо недоцільності ЗНО та експериментального характеру оцінювання 2008 року. Після того, як по факту завершення кампанії було дано високу оцінку нововведенню на урядовому та державному рівні, з боку громадськості, фахівців, експертів знову порушується питання про доцільність такого формату оцінювання. Журнал "Кореспондент" визначив 10 справ українських чиновників, що принесли найбільшу користь країні, серед яких виявилося й запровадження зовнішнього оцінювання. Варто зазначити, що Міністерство освіти та науки України вперше завчасно на початку жовтня підготувало та оприлюднило Умови прийому до ВНЗ на наступний рік, що сприяє підготовці абітурієнтів до вступної кампанії. Серед нормативних актів, що оскаржується позивачем, є також і вимога скасувати Наказ МОН, яким затверджено Умови.
Зі свого боку, ОПОРА вважає однією з причин вчинення даної дії реакцію на зняття пункту 15 з Умов прийому в редакції 2008 року, що перешкоджає продовженню практики надання безпідставних привілеїв окремій групі абітурієнтів, зокрема слухачам довузівської підготовки.
Події, що розгортаються навколо ЗНО 2009, починають нагадувати класичну рейдерську схему.
Громадянська мережа ОПОРА продовжує слідкувати за розвитком подій у Одеському окружному адміністративному суді, розгляд справи в якому по суті відбудеться 5 грудня 2008 року.
Контактна особа:
Андрій Гевко
координатор освітніх програм ГМ ОПОРА
8 063 617 96 87
Поставив skapirus
Ми є свідками спроби зупинити реформу в галузі освіти, однією зі складових якої є обов'язкове зовнішнє незалежне оцінювання рівня знань випускників шкіл. Напередодні першого тестування з української мови та літератури в квітні 2008 року абітурієнти отримали струс від політичних заяв щодо недоцільності ЗНО та експериментального характеру оцінювання 2008 року. Після того, як по факту завершення кампанії було дано високу оцінку нововведенню на урядовому та державному рівні, з боку громадськості, фахівців, експертів знову порушується питання про доцільність такого формату оцінювання. Журнал "Кореспондент" визначив 10 справ українських чиновників, що принесли найбільшу користь країні, серед яких виявилося й запровадження зовнішнього оцінювання. Варто зазначити, що Міністерство освіти та науки України вперше завчасно на початку жовтня підготувало та оприлюднило Умови прийому до ВНЗ на наступний рік, що сприяє підготовці абітурієнтів до вступної кампанії. Серед нормативних актів, що оскаржується позивачем, є також і вимога скасувати Наказ МОН, яким затверджено Умови.
Зі свого боку, ОПОРА вважає однією з причин вчинення даної дії реакцію на зняття пункту 15 з Умов прийому в редакції 2008 року, що перешкоджає продовженню практики надання безпідставних привілеїв окремій групі абітурієнтів, зокрема слухачам довузівської підготовки.
Події, що розгортаються навколо ЗНО 2009, починають нагадувати класичну рейдерську схему.
Громадянська мережа ОПОРА продовжує слідкувати за розвитком подій у Одеському окружному адміністративному суді, розгляд справи в якому по суті відбудеться 5 грудня 2008 року.
Контактна особа:
Андрій Гевко
координатор освітніх програм ГМ ОПОРА
8 063 617 96 87
Поставив skapirus
Відповіді
2008.11.26 | Skapirus
Якщо скасують, то вузівській освіті буде повний гаплик
2008.11.26 | xobbit
і саме в Одесі - чи хтось буде протестувати? чекаю на пропозиції
2008.11.26 | neformat
В новости фактов НЕТ ВООБЩЕ и из неё не понятно ничего!!!
Оценивать действия суда негативно - не возможно!!! Или была ещё информация???2008.11.27 | Skapirus
Re: В новости фактов НЕТ ВООБЩЕ и из неё не понятно ничего!!!
Там наведені контактні дані людини, яка може сказати більше.2008.11.27 | псевдоквази
Re: Зовнішнє незалежне оцінювання намагаються скасувати через суд
Майдан-ІНФОРМ пише:> Ми є свідками спроби зупинити реформу в галузі освіти ... кампанії було дано високу оцінку нововведенню на урядовому та державному рівні, з боку громадськості, фахівців, експертів знову порушується питання про доцільність такого формату оцінювання. Журнал "Кореспондент" визначив 10 справ українських чиновників, що принесли найбільшу користь країні, серед яких виявилося й запровадження зовнішнього оцінювання.
Читав та плакав. Якщо оте ЗНО йде як реформи, то вже тоді освіті та науці в Україні дійсно беззаперечний та незворотний гаплик. Особливо сподобалось про "було дано високу оцінку нововведенню на урядовому та державному рівні". А що, були варіанти, що будуть вони самі себе лаяти за свою ж задумку з ПіАру своїх псевдореформ? А про користь країні це вже зовсім космічне чи комічне.
2008.11.27 | Shooter
Cебто, краще буде як відмінять ЗНО?
Я правильно розумію хід Ваших думок?2008.11.27 | псевдоквази
Re: Cебто, краще буде як відмінять ЗНО?
Shooter пише:> Я правильно розумію хід Ваших думок?
Найкращим варіантом було б якби воно ніколи і не з"являлося (принаймі, у його нинішньому вигляді). Але якщо відмінять, то це таки краще, ніж його існування. Принаймі, буде зекономлено певні бюджетні кошти та не буде приводу крутити платівку про якісь там успіхи на шляху реХХформування освіти. Хоча щодо останнього... то закрутять платівку ім. Кучми "мнє нє давалі работать". Але все ж кошти таки зекономлять.
2008.12.05 | Skapirus
Новини по справі (2 лінки) + додаткова інформація
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1228505726.htmlhttp://revisor.od.ua/news/Oleg_Nichka_-_ne_edinstvennyj_kto_reshil_osporit-000709/
До речі, за повідомленнями з Одеси, за справою проти тестування стоять люди Ківалова.
2008.12.05 | псевдоквази
Re: Новини по справі (2 лінки) + додаткова інформація
Skapirus пише:> До речі, за повідомленнями з Одеси, за справою проти тестування стоять люди Ківалова.
Ну да, опять все сводится к тому "кто за кем стоит" и "на чью мельницу льет воду Х.?" А ведь суд обязан ответить на простые вопросы, прежде всего противоречит ли ВНОшение существующему законодательству. Как по моему юридически профанскому мнению, так противоречит. МОН взялся внедрять ВНОшение не подготовив соотв. законодательную базу. Хороший пример студентам-будующим юристам из системы МОН и школьникам - наглядное пособие для изучения основ права.
А вся эта популистская пурга про борьбу с коррупцией и "за справедливость" (любимая народная популистская цацка... в данном случае за очень нехилые бюджетные деньги) смешна любому, кто видел вживую проблемы реального ВУЗа. Может, это волнует желающих стать каким-нибудь международным юристом-журналистом в экс-скопенковской конторе, но 99% ВУЗов и студентов это не касается никак. Ну не смешите - какая там коррупция при вступлении, когда берут всех, кто приходит и еще с начала осени всех преподавателей гоняют по школам и селам для отлавливания будующих студентов на следующий сезон?! Чтобы была почва для коррупции (а равно и для хотя бы минималього качества образования) нужен КОНКУРС в ВУЗы, а его НЕТ, а чтоб он был надо число студенческих мест сократить раза в 4-5 как минимум, ну а этого не будет никогда по политическим мотивам.
Так что ВНО - не более чем любимый пиар-ход МОНа на его бессмысленном пути иммитации реформ и его отмена только сэкономит бюджетные деньги и не более. Лично мне до лампочки, как будут отбирать клиентом для системы продажи дипломов имени МОНа, я материально не заинтересован при любом варианте, но бюджетных денег жалко, да и МОНовские псевдореформаторы достали своей трепотней об успехах их якобы реформ.
2008.12.05 | Skapirus
Поживемо - побачимо хто був правий
2008.12.06 | псевдоквази
Поживемо - побачимо ?
Як побачимо? Для цього треба всі факультети всіх ВНЗ країни розділити навпіл - половина з ВНО, половина без (та ще буде проблема з відбором однакових за рівнем студентів), а потім порівнювати результати. А практично можливі є лише два варіанти - всі з ЗНО, або ж всі без ЗНО. То як можна побачити обидва варіанти одночасно коли можливий лише один з них?2008.12.06 | neformat
Ага, то добра фєя допомагає бідненькому мальчєгу... :)
1. Ніфіга не суперечать.2. все вказане в першому лінку - не ПР-ход міністерства.
Коли суд грубо порушує закон, мабудь судді розуміють що їм за це нічого не буде.
Чи ви вірете у добру фею, панянку спвіробника ОНЮА й захисника інтересів Ківалова в інших справах, яка вирішила зайнятись благодійністю й допомогти бідненькому хлопчику (що вступає в ОНЮА)???
Маячня...
2008.12.06 | псевдоквази
До чого тут фея?
neformat пише:> 1. Ніфіга не суперечать.
Мабуть, Ви правник... хочаб у душі... Але все ж вирішує суд. Не подобається рішення суду - йду до суду вищого і так далі. А то нам рішення суду не до вподоби, тож ми його будемо ігнорувати. Висока правова культура МОНу!
> 2. все вказане в першому лінку - не ПР-ход міністерства.
>
Блажен кто вєруєт...
> Коли суд грубо порушує закон, мабудь судді розуміють що їм за це нічого не буде.
>
Коли хтось порушує закон, то спершу треба довести, що він його порушує. В суддівській системі це робиться ще простіше - звертанням до суду вищої інстанції.
> Чи ви вірете у добру фею, панянку спвіробника ОНЮА й захисника інтересів Ківалова в інших справах, яка вирішила зайнятись благодійністю й допомогти бідненькому хлопчику (що вступає в ОНЮА)???
>
Як би там не було, добра то фея чи ні (до речі, а де я писав, що я в неї вірю?), але якби позов не був нічим обгрунтований, то суддя б не взяв справу до розгляду і тим більше не виніс би позитивного рішення. А те, що хлопчик вирішив перевірити професіоналізм тих, до кого він вступати зібрався, то це він мудро зробив , а то є такі ВНЗ, що їх випускників не те що адвокатом. а й охоронцем адвокатської контори не беруть.
> Маячня...
А Ви, шановний, самі в ВНЗ працювали? Ну хоч лаборантом?
Повторюю знову - мені все одно, як там будуть приймати дубів до ВНЗ, якщо все одно випускають липу, але шкода чималих бюджетних коштів на те ЗНО.
2008.12.06 | Skapirus
Пропоную радикальне рішення відповідно до Вашої логіки
псевдоквази пише:> Повторюю знову - мені все одно, як там будуть приймати дубів до ВНЗ, якщо все одно випускають липу, але шкода чималих бюджетних коштів на те ЗНО.
Мені теж багато на що шкода бюджетних коштів, але то мої проблеми. Пропоную Вам не зупинятися на висловленій пропозиції, а запропонувати заради економії бюджетних коштів відмінити бюджетне фінансування всієї освітньої системи починаючи з дитсадка, школи і закінчуючи вишами всіх рівнів включно з міністерством. Заодно цікаво було б почути, куди на Вашу думку підуть зекономлені бюджетні кошти.
2008.12.06 | псевдоквази
Підуть за призначенням!
Skapirus пише:> псевдоквази пише:
> > Повторюю знову - мені все одно, як там будуть приймати дубів до ВНЗ, якщо все одно випускають липу, але шкода чималих бюджетних коштів на те ЗНО.
> Мені теж багато на що шкода бюджетних коштів, але то мої проблеми. Пропоную Вам не зупинятися на висловленій пропозиції, а запропонувати заради економії бюджетних коштів відмінити бюджетне фінансування всієї освітньої системи починаючи з дитсадка, школи і закінчуючи вишами всіх рівнів включно з міністерством. Заодно цікаво було б почути, куди на Вашу думку підуть зекономлені бюджетні кошти.
Таки це було б добре рішення! Я б бажав, щоб мені (ВСІМ!) зменшили податки, а на зекономлені кошти я б сам знайшов, хто б ЯКІСНО вчив моїх дітей. А так я займаюся тим же, але ще не відомо за що сплачую податки на так звану освіту, та й ще не можу виписати диплом встановленого державою зразка.
А щодо ЗНО... то яку Ви з нього користь бачите крім користі працівникам МОНу прославитися як великим реХХХформаторам та потрафити т. зв. "справедливості"? За що ті гроші на нього кинули? Як те ЗНО може вплинути на те, що вищі випускають, наприклад, таких випускників-інженерів, що не здатні відповісти на елементарні питання з програми фізики за 5-6 клас середньої школи зі своєї спеціальності та не можуть скласти дві прості дробі? Ви, сподіваюся, читали дописи В. Петріва про ЗНОшений гумовий метр? Ви взагалі колись працювали у ВНЗ? Ви щось маєте прокоментувати на мій допис он на два вищій від цього?
2008.12.06 | Skapirus
Re: Підуть за призначенням!
псевдоквази пише:> Я б бажав, щоб мені (ВСІМ!) зменшили податки, а на зекономлені кошти я б сам знайшов, хто б ЯКІСНО вчив моїх дітей.
Відповідь невдала. По секрету скажу Вам, що відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов"язаний сплачувати податки, а відповідно до статті 74 питання податків не може бути винесене на референдум. Так що Ваша думка щодо цього питання наших доблесних владоможців не цікавить, Ви для них щось типу раба, який має приносити лише прибутки. Вважайте, що зекономлені Вашими стараннями кошти дістануться тим же владоможцям. То повертаємося до початку - куди Ви пропонуєте спрямувати зекономлені кошти?
> А так я займаюся тим же, але ще не відомо за що сплачую податки на так звану освіту, та й ще не можу виписати диплом встановленого державою зразка.
Детальніше блск.
> А щодо ЗНО... то яку Ви з нього користь бачите крім користі працівникам МОНу прославитися як великим реХХХформаторам та потрафити т. зв. "справедливості"?
Принаймні не "т. зв." Для початку справедливість хоча б в тому, що батьки почнуть думати, як краще вивчити свою дитину, аби краще здала тести та поступила в престижний ВУЗ, який раніше був для них недоступний через хабарництво.
> Як те ЗНО може вплинути на те, що вищі випускають, наприклад, таких випускників-інженерів, що не здатні відповісти на елементарні питання з програми фізики за 5-6 клас середньої школи зі своєї спеціальності та не можуть скласти дві прості дробі?
Так це питання до вишів чи все-таки до школи? Навіщо ж таких брали виші? Подібні екземпляри мали ще не пройти на стадії вступу до вишу завдяки тому ж нелюбимому Вами тестуванню.
> Ви, сподіваюся, читали дописи В. Петріва про ЗНОшений гумовий метр?
Читав. І що? Я сам противник того, аби встановлювати межу для вступу на рівні 125, але сподіваюся, що все-таки організаотри тестування запровадять норму на рівні хоча б 150 чи скільки там, аби до вишів мали змогу поступати лише 30% найкращих випускників шкіл.
> Ви взагалі колись працювали у ВНЗ? Ви щось маєте прокоментувати на мій допис он на два вищій від цього?
Не працював, але маю друзів, які там працюють, тож маю інформацію з перших рук.
2008.12.06 | псевдоквази
Re: Підуть за призначенням!
Skapirus пише:> псевдоквази пише:
> > Я б бажав, щоб мені (ВСІМ!) зменшили податки, а на зекономлені кошти я б сам знайшов, хто б ЯКІСНО вчив моїх дітей.
> Відповідь невдала. По секрету скажу Вам, що відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов"язаний сплачувати податки, а відповідно до статті 74 питання податків не може бути винесене на референдум. Так що Ваша думка щодо цього питання наших доблесних владоможців не цікавить, Ви для них щось типу раба, який має приносити лише прибутки. Вважайте, що зекономлені Вашими стараннями кошти дістануться тим же владоможцям. То повертаємося до початку - куди Ви пропонуєте спрямувати зекономлені кошти?
>
1. Задаючи питання Ви не згадували про якість обмеження, включно з Конституцією. Ну нехай собі. Ну тоді на підвищення заробітної плати, на оборону або на космічні програми. А ще більш актуальне - на підтримання та заміну вкрай зношених комунікацій (водоводів, каналізації, електромереж) у містах та селах. Задоволені?
2. А так ті ж гроші дурно втрачаються на псевдоосвіту, фактично систему продажу дипломів. А ще ця система (12 років школи та 4-5-6 в виші для 90% молоді) створює проблему нестачі робочих професій, що дає привід всіляким фельдманам лобіювати завоз в Україну іноземців, що закладає бомбу під її майбутнє за зразком французьської та ін.
>
> > А так я займаюся тим же, але ще не відомо за що сплачую податки на так звану освіту, та й ще не можу виписати диплом встановленого державою зразка.
> Детальніше блск.
Диплом одне, а знання - інше. Диплом держ. зразка вимагає працедавець. Шкільний атестат держ. зразка вимагають при вступі до ВНЗ. Ну ще був би якийсь сенс в тому ЗНО, якби можна було вступати до ВНЗ без шкільного атестату (що, до речі, є в багатьох університетах США), або це був засіб контролю шкільних знань. А так атестат про закінчення школи - необхідний але ідіотський шмат пластику. І т.д.
>
> > А щодо ЗНО... то яку Ви з нього користь бачите крім користі працівникам МОНу прославитися як великим реХХХформаторам та потрафити т. зв. "справедливості"?
> Принаймні не "т. зв." Для початку справедливість хоча б в тому, що батьки почнуть думати, як краще вивчити свою дитину, аби краще здала тести та поступила в престижний ВУЗ, який раніше був для них недоступний через хабарництво.
>
>
> > Як те ЗНО може вплинути на те, що вищі випускають, наприклад, таких випускників-інженерів, що не здатні відповісти на елементарні питання з програми фізики за 5-6 клас середньої школи зі своєї спеціальності та не можуть скласти дві прості дробі?
> Так це питання до вишів чи все-таки до школи? Навіщо ж таких брали виші? Подібні екземпляри мали ще не пройти на стадії вступу до вишу завдяки тому ж нелюбимому Вами тестуванню.
>
Шановний, я в цьому році (добр.-прим.) був інспектором на тому ЗНО, та ще на такому предметі, який не вивчав, бо вчився не в 9-10 класі, а у технікумі, та ще за тим фахом не працюю. Так я подивився, що здав би його балів на 185 мінімум. Я геній?! Кого ж воно відсіює? 10% самих-самих. А потрібно б 70-75%.
Тепер про "навіщо брали". Зрозуміло, що Ви в ВНЗ не працювали, а то б знали про таке собі співвідношення між кількістю студентів та викладачів, яке ніяк не можна порушувати. Знову ж не візьмуть тут - візьмуть там. А ще тому, що нема ПІДСТАВ (тобто ВНЗ ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ взяти документи та провести конкурс ВИКЛЮЧНО за ЗНОшними балами) не брати того, хто здав ЗНО і бажає от тут таки вчитися на снайпера, хоч народився без очей. Продовжувати далі про гроші і т.п чи вже зрозуміло?
>
> > Ви, сподіваюся, читали дописи В. Петріва про ЗНОшений гумовий метр?
> Читав. І що? Я сам противник того, аби встановлювати межу для вступу на рівні 125, але сподіваюся, що все-таки організаотри тестування запровадять норму на рівні хоча б 150 чи скільки там, аби до вишів мали змогу поступати лише 30% найкращих випускників шкіл.
>
Прочитайте ще раз, чому там відповідають ті 150 балів - це СЕРЕДНЯ кількість вірних відповідей по країні, тобто 50% все одно отримають 150-200, хоч може дадуть (вгадають!) 2 вірні відповіді з 60.
Ну а сподіватися на всяке таке ніхто не забороняе, але того не буде ніколи.
>
> > Ви взагалі колись працювали у ВНЗ? Ви щось маєте прокоментувати на мій допис он на два вищій від цього?
> Не працював, але маю друзів, які там працюють, тож маю інформацію з перших рук.
Або не все ті друзі розповідають, або Ви їх пагано чуєте, вибірково, так би мовити. От підіть попрацюйте хоч з півроку, краще викладачем, або хоч повчіться знову як студент, тоді багато чого Вам відкриється.
Головна проблема нашої освіти - вона в нас лише імітує освіту, друга - нема відбору (відсіву) ні на навчання, ні під час навчання, ні під час завершення навчання. І це від школи аж до захисту дисертацій. А як відбирати дубів до липової системи - то питання 100-го порядку у черзі проблем, не варте витрат бюджетних коштів.
2008.12.09 | neformat
суд нічого нікому не забороняв!
Я співробітник Адвокатської компанії "Агєєв і Федур".Суд нікому і нічого не забороняв. Суд призупинив дію наказів, що мали технічне значення. Вони нічого абсолютно не регламентували.
Заборонили МОНу здійснювати реєстрацію на ЗНО, але МОН її і не здійснював ніколи, а здійснював реєстрацію спеціально створений центр. До центру чомусь ніхто не позивається...
Ви кажете правовий нігілізм МОН, та ми готові розглядати справу по суті. Однак 05.12.2008 року ПЕРШЕ засідання на яке запросили МОН, ПЕРШЕ. До того МОН не запрошували і жодних ухвал не надсилали, окрім ухвали про призупинення наказів, що носять формальний характер. А на тому де МОН було - суддя "захворіла".
http://oleksandrslavsk.livejournal.com/128163.html - отут почитайте більше.
Це гра в якій і хлопець і суд - тільки пішаки. А гравці інші люди - ОНЮА(вважай - Ківалов) проти МОНу.
2008.12.09 | псевдоквази
Re: суд нічого нікому не забороняв!
Ну ото відповідь по суті. Не забороняв - тоді можна. Хоч варто було б оте ЗНО і оте УЦОЦЯО чи як там його відправити у небуття. А якщо суддя винесла нечинне рішення, то най ті юристи дбають, як його скасувати.А от з тим, що ота "рехформа" така хороша, таки не погоджуюся. У Вас логіка у стилі "або... або", тобто або ЗНО- це добре а Ківалов і його Академія пагані, або ж навпаки якщо хто скаже, що ЗНО - то пагано, то він повинен казати, що Ківалов з Академією - хороші і пухнасті. А я Вам кажу свою таки думку: "ЗНО - то дурне витрачання грошей, тому це пагано, а про Квалова з Академією, того хлопчика і його батьків я особисто знаю ну дуже небагато, проте казати, що вони хороші і пухнасті НЕ БУДУ, та й навряд чи вони такі, проте це ніяк не змінює мою думку щодо ЗНО". Все.
2008.12.06 | Skapirus
Заява МОН (л)
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1228556134.html2008.12.06 | псевдоквази
Знову ж у стилі "На чий млин л"є воду ..."
2008.12.08 | Владимир
тесты на определение способности к обучению
Ще один маразм:"В Минобразования решили еще больше усложнить поступление в вузы"
04 декабря 2008 в 09:00
http://job.ukr.net/news/v-minobrozovaniya-reshili-escho-bolshe-yslojnit-postyplenie-v-vyzu/
Министерство образования и науки намерено ввести тесты на определение способности к обучению в высших учебных заведениях для абитуриентов в системе внешнего независимого тестирования. Об этом говорится в сообщении пресс-службы Минобразования.
Министр образования и науки Иван Вакарчук провел семинар-совещание при участии специалистов министерства, ученых, представителей международных и общественных организаций, в ходе которого обсуждались пути повышения эффективности отбора студентов в вузы.
По мнению участников совещания, введение тестов на способность к обучению в вузах поможет повысить эффективность отбора студентов по результатам внешнего тестирования и прозрачность вступления в вузы.
Вакарчук считает, что введение такого теста будет способствовать повышению качества образования в целом.
По результатам совещания была создана рабочая группа по разработке теста на способность к обучению в вузах.
2008.12.08 | псевдоквази
Не с того конца берутся!
Нельзя сказать не видя тех тестов, может в них и есть какое рациональное зерно. Но опять не за ту проблему хватаются! Хотят отобрать способных к обучению - ну а конкурса-то нет. Чтоб был конкурс - надо сократить число студентов и абитуриентов (ВУЗов тоже) - а этого не делают и делать не собираются, вместо этого городят новые тесты и структуры, их проводящие. Это как на машине без двигателя устанавливать стереосистему и думать о том, какую музыку лучше слушать. А ведь машина может и без музыки ездить.И еще одна штука есть с этим ВНО, которую борцы за справедливость совсем не понимают. Ну вот им такой пример. Приходит какая-нибудь девочка-одуванчик с высокими баллами ВНО и подает документы, скажем, на специальность "социальная работа" (модно и красиво звучит, вот потому). И все - считайте, она студентка автоматически. Все родственники радуются. А потом на 2-3-4-м курсе она выясняет, что эта модная специальность означает лазить по чердакам, подвалам и свалкам, общаться с бомжами и наркоманами и пр. Девочка в слезы, мама за валидол. А ведь будь хотя бы собеседование, может (впрочем, вряд ли если нет конкурса, но может быть), той девочке может быть хоть объяснили бы из жалости, куда ж это она поступает. Ну и хрен с дурно потраченными деньгами, годами и нервами, зато НЕТ КОРРУПЦИИ, ура! И эта, как ее... СПРАВЕДЛИВОСТЬ, да, справедливость, это конечно, куда ж народу без справедливости. А по мне это идиотизм.
2008.12.08 | Трясця
Хабарники вічні
Скільки б не міняли правила, на юридичні, економічні та політичні факультети, де нездари навічають покидьків, будуть шалені конкурси, що супроводжуватимуться величезними хабарами. І серед покидьків виберуть найбагатших покидьків, а здібній дитині залишиться лише шрам на сідницях від копняка.