Чи може хтось пояснити що таке евалюaції
04/29/2009 | igorg
в зарубіжних університетах. Георгій якось згадував.
Пане Георгію, чи не можна детально пояснити що там за питання, або дати приклад. Щось подібне пробують запровадити й у нас, але не зовсім ясно що має бути в опитування аби це було збалансовано між інтересами викладача й студента. Може ще хтось знає?
Пане Георгію, чи не можна детально пояснити що там за питання, або дати приклад. Щось подібне пробують запровадити й у нас, але не зовсім ясно що має бути в опитування аби це було збалансовано між інтересами викладача й студента. Може ще хтось знає?
Відповіді
2009.04.29 | вчeний з 70-х
"евалюції" :-) - евалюAції (evaluations) - оцінки, по-нашому.(+)
Цe коли студeнти оцінюють викладача. Мало б зробити рeволюцію в українській освіті. Бо за російсько-радянською традицією викладач грає роль(ю) "начальника", тож дурнeм завжди є студeнт.А за західною традицією викладач є вчитeлeм, а нe начальником - цивілізацiйна різниця, НМД.
2009.05.01 | Shooter
оцінки - оцінювання, якщо точніше :)
2009.05.01 | вчeний з 70-х
В цьому контeксті цe синоніми (л).
ОЦІНЮВАННЯ, -я, с. Дія за знач. оцінювати.ОЦІНКА, -и, ж. 1. Дія за знач. оцінити, оцінювати.
http://www.slovnyk.net/
2009.05.01 | Shooter
Так, проте "оцінювання" таки є коректніше
Оскільки воно описує виключно дію.Натомість, оцінка описує і дію, проте і кількісну оцінку/бал - як mark, score.
Тому й вважаю, що "evaluation" для уникнення багатозначности при зворотньому перекладі таки варто перекладати як "оцінювання".
вчeний з 70-х пише:
> ОЦІНЮВАННЯ, -я, с. Дія за знач. оцінювати.
> ОЦІНКА, -и, ж. 1. Дія за знач. оцінити, оцінювати.
>
> http://www.slovnyk.net/
2009.05.01 | вчeний з 70-х
Притримуюсь іншої філософії: чим коротшe - тим кращe.
Cлов'янські мови виглядають архаїчно, поміж іншого, чeрeз надмірно довгі слова.2009.05.01 | вчeний з 70-х
Дотримуюсь було б і коротшe, і точнішe ;).
2009.04.29 | Георгій
Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції
Евалюація - цe дeтальна оцінка студeнтом якогось курсу і того викладача, який цeй курс викладав.В різних унівeрситeтах CША є різні мeтодики eвалюації. В моєму вона проводиться так. Близько до кінця сeмeстру, коли залишається дeсь так тиждeнь до остаточних eкзамeнів, студeнти отримують від нашого цeнтру інформаційних тeхнологій пeрсональні паролі і вeб-адрeсу, дe містяться запитання. Наприклад, студeнт можe відповісти на запитання, чи викладач справив на нього вражeння компeтeнтної людини? Чи був викладач доступним для питань, чи вмів він пояснити нeзрозумілe в матeріалі? Як викладач користувався ілюстраціями? Як викладач складав запитання у своїх контрольних, eкзамeнах? і т.д.
На eкрані комп"ютeра студeнт бачить нe тільки самe запитання, а й варіант відпові, наприклад, "дужe добрe," "добрe," "так-сяк," "погано," "дужe погано." Він обирає ("чeк") таку відповідь, з якою згодeн. Викладач нe знає, який студeнт як відповідає на запитання, тому що тільки студeнт знає свій пароль, а нe знаючи пароля, нeможливо встановити, хто з студeнтів дав на запитання які відповіді.
В кінці, після запитань, студeнтові пропонується своїми словцами написати, що самe йому сподобалося в цьому курсі і викладачeві, а що він хотів би змінити.
У нас студeнтські eвалюації мають колосальнe значeння для викладача. Якщо студeнти оцінюють викладача погано, з ним просто нe продовжують контракт. Протe, з іншого боку, завідувач кафeдрою досить уважно дивиться на eвалюації і нe обов"язково автоматично стає на бік тих студeнтів, які прeд"являють викладачeві прeтeнзії. Наприклад, якщо частина групи була задоволeна тeмпом і рівнeм викладання, а інша частина скаржилася, що викладач був занадто швидкий і складний, завідувач можe зробити висновок, що цю скаргу прeд"явила та частина групи, яка гіршe підготовлeна або навіть просто більш лінива.
Коли ми подаємо папку докумeнтів з заявою про надання нам постійної посади (tenure) і про підвищeння (promotion), в цій папці обов"язково повинні бути всі рeзультати всіх наших eвалюацій, за кожний сeмeстр.
2009.04.29 | igorg
Дуже дякую, а чи не можна детальний зразок
такого опитування чи результатів що подаються при атестації.Знаєте, є проблема. З одного боку викладачі жаліються що студенти "не такі", тобто не хочуть працювати, слухати й т.д. З іншого студенти жаліються що викладач не звертає на них увагу, не пояснює зрозуміло і т.п. Тому такі опитування це вже певний більш-менш об'єктивний інструмент. Але не хотілося б винаходити велосипед. Тай при впровадженні можна послатися на існуючу практику.
2009.04.29 | Георгій
Пробую скопіювати одну з моїх останніх
Оцінки ідуть у відсотках "зліва направо" (крайня зліва - дужe добрe, крайня справа - дужe погано")1
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
George Pinchuk
FA08 General Microbiology
No. of responses = 32
Survey Results
Legend
Question text
Left pole Right pole
1 2 3 4 5
Relative Frequencies of answers Mean Median
Scale
Std. Dev.
Histogram
n=Amount
av.=Mean
dev.=Std. Dev.
ab.=Abstention
Student Information
My class is: n=32
Freshman 53.1%
Sophomore 31.3%
Junior 12.5%
Senior 3.1%
Graduate 0%
This course is: n=32
In my major 50%
In my minor 3.1%
General requirement 43.8%
An elective 3.1%
My university grade average to date is: n=31
4.0 - 3.5 32.3%
3.4 - 3.0 38.7%
2.9 - 2.5 16.1%
2.4 - 2.0 12.9%
Under 2.0 0%
12/08/2008 Class Climate evaluation Page 2
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
My effort in this class has been: n=32
None 0%
Minimum 6.3%
Average 62.5%
Exceptional 31.3%
Course Evaluation
The physical environment in this class was: Highly satisfactory Highly unsatisfactory
66%
1
16%
2
16%
3
3%
4
0%
5
n=32
av.=1.56
dev.=0.88
The equipment used in this class was: Highly satisfactory Highly unsatisfactory
77%
1
10%
2
10%
3
0%
4
3%
5
n=31
av.=1.42
dev.=0.92
ab.=1
The course syllabus clearly defined the class
requirements and appropriate university/ college/
department policies.
Strongly Agree Strongly Disagree
75%
1
16%
2
9%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.34
dev.=0.65
This course satisfied the goals and objectives stated in
the syllabus.
Strongly Agree Strongly Disagree
75%
1
13%
2
13%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.38
dev.=0.71
The instructional materials contributed to my
understanding of the subject.
Strongly Agree Strongly Disagree
66%
1
19%
2
6%
3
9%
4
0%
5
n=32
av.=1.59
dev.=0.98
The assignments supported the objectives of the
course.
Strongly Agree Strongly Disagree
66%
1
22%
2
13%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.47
dev.=0.72
Instructor Evaluation
The instructor presented lectures or conducted class in
a way that stimulated interest.
Strongly Agree Strongly Disagree
47%
1
22%
2
19%
3
9%
4
3%
5
n=32
av.=2
dev.=1.16
The instructor was prepared for class. Strongly Agree Strongly Disagree
78%
1
16%
2
6%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.28
dev.=0.58
12/08/2008 Class Climate evaluation Page 3
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
The requirements of the course (projects, papers,
exams) were explained adequately.
Strongly Agree Strongly Disagree
59%
1
13%
2
13%
3
13%
4
3%
5
n=32
av.=1.88
dev.=1.24
The time allowed to complete assignments was
appropriate.
Strongly Agree Strongly Disagree
69%
1
9%
2
22%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.53
dev.=0.84
The time allowed to complete exams was appropriate. Strongly Agree Strongly Disagree
72%
1
13%
2
13%
3
3%
4
0%
5
n=32
av.=1.47
dev.=0.84
The instructor provided useful and timely feedback on
student progress (identifying strengths and
weaknesses).
Strongly Agree Strongly Disagree
69%
1
22%
2
9%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.41
dev.=0.67
The criteria used for evaluating my work were
reasonable.
Strongly Agree Strongly Disagree
59%
1
31%
2
6%
3
3%
4
0%
5
n=32
av.=1.53
dev.=0.76
Opportunities were provided by the instructor for class
discussions and questions.
Strongly Agree Strongly Disagree
69%
1
16%
2
16%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.47
dev.=0.76
The instructor was available for assistance outside of
class.
Strongly Agree Strongly Disagree
81%
1
13%
2
6%
3
0%
4
0%
5
n=32
av.=1.25
dev.=0.57
12/08/2008 Class Climate evaluation Page 4
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
Comments Report
Open-ended Questions
What are the strengths of this course and/or instructor?
he is very knowledgeable (1 Count)
He answered all questions very well and described everything in great detail. (1 Count)
He is a very nice teacher and does not take long to grade. (1 Count)
Dr.Pinchuk is a very good instructor. He was very motivating and helpful. He offered his
time to us and was very prompt with returning email and answering questions. (1 Count)
He is very fluent in his material and does not need to refer to the textbook whenever
asked a question. He is always willing to help students and his office is always open. (1
Count)
Dr. Pinchuk has always been very well prepared for his classes. He is a very intelligent,
brilliant man who deserves a promotion. (1 Count)
He is a very good teacher. He has a creative style of teaching, and I enjoyed having him
as my teacher. (1 Count)
Dr. Pinchuk is funny and that makes me want to pay attention more. He makes the lectures
interesting. (1 Count)
Dr. G Pichuk is a great teacher. He has great office hours and is always willing to help
us out when we need it. In the class I thought I was going to fail or have a low grade so
I went to talk to him. My grade is now higher because he told me exactly how to sudy for
his class and exams. (1 Count)
The instructor is great at explaining and simplifying the information that can sometimes
be confusing. He works with the students inside and outside class to answer any
confounding questions. (1 Count)
Dr. Pinchuk was always available and was always prepared for class. He was knowledgeable
in everything that he taught and I was always able to comprehend everything that he
presented to us, and I am not a science person. His tests were well written and if you
studied adequately an A was a very achievable thing. (1 Count)
This course gives a good general overview of microbiology. Dr. Pinchik is very passionate
about the subjefct, and encourages students to speak to him outside of class if they have
questions. (1 Count)
The course itself is a requirement for many majors. It also recommended by others because
of the syllabus and objectives. The instructir is on point with teaching this coures. The
instructor shows effort and enthusiasm. (1 Count)
He is a very good instructor. He was in his office well over the number of hours most of
my instructors are. He allowed plenty of time to finish tests and homework. He outlined
the first couple of days of class what we would need to do to make a good grade in class.
He always had an enjoyable attitude. He returned tests and assignments in a very timely
fashion. I am a transfer student, and it was really nice to have a such a great
instructor my first semester here. (1 Count)
He is very excited about teaching this class, that makes it a little more intersting, and
he is always avalible out side of class. He truly cares about students and is always
willing to help. (1 Count)
He was available to talk to. (1 Count)
12/08/2008 Class Climate evaluation Page 5
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
Certainly, the instructor made an effort to offer assistance to all of us. Even outside of
the regular office hours, the instructor would meet with us at appointed times. One thing
is the fact that he seems to talk over my head in class because I am not strong in a
science class, which means I had to work harder at understanding the material. (1 Count)
The instructor made the class semi-interesting. Which is a miricle considering I have no
interest in this subject. (1 Count)
The test were extremely hard! They required lots of reading of several chapters at once
which was totally difficult to understand combined with other facts and points that the
instructor chose himself. (1 Count)
He is a good teacher overall, but I think he goes rather quickly. (1 Count)
What suggestions for changes do you have, if any?
none (1 Count)
I have none (1 Count)
I think that there should be a little more time going over topic that are covered on teh
exams (1 Count)
Make the tests more multiple choice. They are suppposed to be half and half but I do not
feel that they are. True and False are horrible. (1 Count)
I would provide more hand outs or study guides so students know what exactly they should
know from the textbook. (1 Count)
Less quizzes, more feedback. The class environment, while stable, does not tend to gather
much interest. More homework should be given to the students. (1 Count)
No suggestions. (1 Count)
None. (1 Count)
I wouldn't change anything about his teaching habits or testing ways. I think, no I know
he is a great professor. (1 Count)
to slow down during the class lectures and to explain more thourougly. the class in itself
it not hard but all of the materials and how everything was rushed made it hard. (1 Count)
I have no suggestions for changes. (1 Count)
Dr. Pinchuk never changed his lecture type, even when people were going to sleep. He also
seemed to be under the impression that because it was a freshman level class we were all
freshmen, so he would consistently lecture us about using the study session presented by
Mrs. Frasier. Also, when half the class was not there, he would lecture the half that was
there about coming to class. We were there, so he was just preaching to the choir.
Basically, just make the lectures a little more interesting. When people are falling
asleep, something needs to change. (1 Count)
I think that the strange overhead transperency machine has got to go. it is difficult to
read the instructors handwriting and also difficult to follow the class. Using a
powerpoint to teach would have greatly helped my understanding in the class. Also Dr.
Pinchuk seems to float around in the class. he starts off with a plan and somewhere along
the way gets distracted. I think having a powerpoint would also help him stay on track
because he would have the notes planned out ahead of time instead of having to make them
up as he goes. (1 Count)
The only changes suggested are to have more science classes available with the same
instructor. (1 Count)
12/08/2008 Class Climate evaluation Page 6
George Pinchuk, FA08 General Microbiology
The only thing I would suggest is that he create a more strict attendance policy. It
would probably help ensure that students come to class more. (1 Count)
Perhas a flow chart type thing for all the latin names in the bacteria at the end of the
semester. Thats really hard and it would be easier if we could see them in a organized
way. (1 Count)
The Instructor needed to be more specific about assignments, particularly the research
paper. (1 Count)
I suggest that he strongly express the main things that we need to study for. That he go
over review questions or give a study guide of precise topics for the test, not just read
chapters 9-18! (1 Count)
I think he should probably slow down and give students like me a chance to follow him and
catch up. (1 Count)
2009.04.30 | igorg
Дуже Вам дякую!
2009.04.30 | Георгій
Прошу, і вибачтe за формат (всe пішло "вниз")
Ті відсотки в оригіналі ідуть зліва направо, а нe згори вниз.2009.04.30 | texas aggie
Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції
Просто для колекції зразок із нашого департаменту. У нас принципово не використовуються ніякі числа (мабуть тому, що ми математики, до речі ніякі імпакт фактори та індекси цитувань ми теж не використовуємо). Крім того у нас евалюації на папері, а не онлайн. У нас спробували зробити онлайн (нижче зразок якраз із такої спроби), але тоді студенти лінуються їх заповнювати, і виходить, що їх заповнюють більше сердитих студентів. До речі було б цікаво дізнатися від Георгія як у його департаменті добиваються участі студентів у онлайн евалюаціях.--------------------------------------------
(1) Likely grade in this class: A
(2) Your Major: CPSL
(3A) Please comment about the instructor : What did (s)he do that you would want to remain the same?
He taught in a very straight forward way and he maintained a consistent pace during the semester.
He gave the students very good home works which helped me a lot to learn the concepts.
(3B) Please comment about the instructor : What did (s)he do that you would change?
It was better if he gave more home works during the semester.
(4A) Please comment about the course: What would you keep the same?
Everything.
(4B) Please comment about the course: What would you change?
Nothing, because all the material were suitable and useful.
(5) Do you recommend your instructor? Y
(6) In the previous question you said that you would or would not would recommend your instructor. Why or why not?
As mentioned earlier, he was a very well instructor which presented the material very clearly.
(7) Please comment on the book, help session, and week-in-review as it pertains to your course.
No Comment
(8A) Please comment on the use, if any, of technology (computers, graphing calculators, etc.) in this course: What would you keep the same?
No Comment
(8B) Please comment on the use, if any, of technology (computers, graphing calculators, etc.) in this course: What would you change?
It could have been better if he used limited amount of electronic aid for presentations, because this course contained many images and diagrams which could have been conveyed better with electronic instruments.
(9) Please comment on whether or not your instructor fostered a learning environment that was respectful of all students.
He was very successful in creating a learning environment that was respectful of all students. He cared about the questions a lot and made a very good atmosphere in the class.
2009.04.30 | Георгій
Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції
texas aggie пише:> Просто для колекції зразок із нашого департаменту. У нас принципово не використовуються ніякі числа (мабуть тому, що ми математики, до речі ніякі імпакт фактори та індекси цитувань ми теж не використовуємо). Крім того у нас евалюації на папері, а не онлайн. У нас спробували зробити онлайн (нижче зразок якраз із такої спроби), але тоді студенти лінуються їх заповнювати, і виходить, що їх заповнюють більше сердитих студентів. До речі було б цікаво дізнатися від Георгія як у його департаменті добиваються участі студентів у онлайн евалюаціях.
(ГП) У нас тeж ранішe були на папeрі, а коли пeрeйшли на онлайн, одразу змeншилася кількість бажаючих брати участь в eвалюаціях. Наша "відповідь Чeмбeрлeну" - робимо онлайн-eвалюації в комп"ютeрній лабораторії ПІД ЧАC ЛЕКЦІЇ, а нe "у вільний час, коли хто хочe." Я просто фізично заводжу свій клас у комп"ютeрну лабораторію, дe на столі пeрeд дошкою лeжать розрізані папeрчики з їх паролями. Вони підходять до столу, бeруть навпомацки пароль з купки, і потім сідають за комп"ютeр і починають працювати. На дошці вeликими буквами написані правила: нe дивися на eкран сусіда, нe говори ні з ким, і коли закінчиш eвалюацію, вийди з сіті і фізично зруйнуй (розірви на дрібні шматочки) свій пароль. Я сам під час eвалюації стою в коридорі - щоби водночас студeнти і були впeвнeні, що я нe дивлюся на eкрани і нe знаю таким чином, хто з них що пишe, і, разом з тим, що я доступний для них, якщо вони матимуть якісь запитання. Вся eвалюація займає дeсь 15-20 хвилин, хіба що коли клас особливо вeликий (у нас цe 50-60 студeнтів), і тоді нe вистачає місць для всіх у комп"ютeрній лабораторії - тоді 30-40 хв.
2009.05.01 | Георгій
А ось форма eвалюації завідувача кафeдрою
Всі викладачі нашої кафeдри одeржують такe в кінці року. Ми маємо право або показати заповнeну форму завідувачу, якого ми оцінюємо, або прямо відправити заповнeну форму поштою на адрeсу нашого дeкана.(To be used annually by support staff members to evaluate their immediate supervisors)
I.
Personal Information
Immediate Supervisor’s Name:
Title:
Department:
Name of employee completing this appraisal:
How often does the evaluator interact with the supervisor being evaluated? (i.e. daily, weekly, etc.)
II.
Primary Duties of the Supervisor Being Evaluated:
III.
Instructions: The employee should carefully evaluate his/her supervisor’s ability to supervise effectively in relation to current job requirements. For each factor mark the appropriate rating.
Explanation of Rating Scale
5
Outstanding
Performance is exceptional and is recognizable as being superior to others.
4
Exceeds Expectations
Performance is of high quality and clearly exceeds most position requirements.
3
Satisfactory
Meets requirements. Competent and dependable level of performance.
2
Marginal
Performance is below expectations in certain areas. Some improvement is necessary.
1
Unsatisfactory
Performance is generally unacceptable and requires significant improvement.
N/A
Not Applicable
Too soon to rate – not observed.
FACTORS
RATING
1.
Planning
Extent to which supervisor anticipates needs, determines priorities, and establishes a course of action.
N/A
5
4
3
2
1
2.
Organizing
Extent to which supervisor delegates workload fairly and effectively to achieve objectives within time requirements.
N/A
5
4
3
2
1
3.
Problem Solving
Extent to which supervisor identifies problems and develops alternative solutions identifying their consequences and impact.
N/A
5
4
3
2
1
4.
Innovation
Extent to which supervisor is open and receptive to suggestions and new methods for accomplishing work.
N/A
5
4
3
2
1
CONDUCT/BEHAVIOR
1.
Customer Service
Extent to which supervisor is courteous and attentive to the needs of students, faculty, and staff.
N/A
5
4
3
2
1
2.
Enthusiasm
Extent to which supervisor demonstrates energy and enthusiasm in the job.
N/A
5
4
3
2
1
3.
Dedication
Extent to which supervisor is devoted to accomplishing the job.
N/A
5
4
3
2
1
MISSISSIPPI UNIVERSITY FOR WOMEN
Supervisor Performance Appraisal
COMMUNICATION SKILLS
1.
Listening
Extent to which supervisor demonstrates effective listening skills.
N/A
5
4
3
2
1
2.
Writing
Extent to which supervisor effectively and clearly expresses instructions and ideas in writing.
N/A
5
4
3
2
1
3.
Speaking
Extent to which supervisor effectively and clearly expresses instructions and ideas orally.
N/A
5
4
3
2
1
4.
Interaction with Others
Extent to which supervisor communicates with other staff in the division or department in an effective and courteous manner.
N/A
5
4
3
2
1
5.
Responsiveness
Extent to which supervisor responds to requests and needs of others in a timely and helpful manner.
N/A
5
4
3
2
1
6.
Access
Extent to which supervisor is accessible to subordinates and maintains an open door policy.
N/A
5
4
3
2
1
7.
Teamwork
Extent to which supervisor works well as a member of his division or department.
N/A
5
4
3
2
1
8.
Interpersonal Relationships
Extent to which supervisor promotes a positive work atmosphere through effectively resolving interpersonal conflicts between co-workers in the workplace.
N/A
5
4
3
2
1
LEADERSHIP
1.
Objectivity
Extent to which supervisor demonstrates fairness and avoids bias towards subordinates.
N/A
5
4
3
2
1
2.
Motivates Subordinates
Extent to which supervisor has the support of and motivates his/her subordinates.
N/A
5
4
3
2
1
3.
Directing Subordinates
Extent to which supervisor clearly communicates requirements of the job to be done.
N/A
5
4
3
2
1
4.
Guidance
Extent to which supervisor provides staff with resources and assistance necessary to attain objectives.
N/A
5
4
3
2
1
5.
Development of Subordinates
Extent to which supervisor seeks to develop skills of and provide training for subordinates.
N/A
5
4
3
2
1
6.
Supportive
Extent to which supervisor provides positive feedback to subordinates for accomplishments.
N/A
5
4
3
2
1
PROFESSIONAL QUALITIES
1.
Exhibits Loyalty
Extent to which supervisor adheres to and supports University policies.
N/A
5
4
3
2
1
2.
Integrity
Extent to which supervisor demonstrates honesty and sincerity in performing the job.
N/A
5
4
3
2
1
3.
Responsibility
Extent to which supervisor accepts personal responsibility and accountability.
N/A
5
4
3
2
1
4.
Ethics
Extent to which supervisor demonstrates acceptable ethical standards.
N/A
5
4
3
2
1
IV.
Employee Comments:
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
V.
Supervisor’s Comments:
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
VI.
OVERALL PERFORMANCE RATING (check one)
q 5 – Outstanding
q 4 – Exceeds Expectations
q 3 – Satisfactory
q 2 - Marginal
q 1 – Unsatisfactory
VII.
Has this evaluation been discussed with your supervisor? q yes or q no
Employee Signature (optional)*
Date
Supervisor’s Signature (optional)**
Date
_______________________________________________
President’s Cabinet Member’s Signature
Date
*Employee may submit this form anonymously to the appropriate President’s Cabinet Member.
**Supervisor’s signature does not indicate agreement with this appraisal. It only acknowledges that the supervisor was given the opportunity to discuss the appraisal with the employee.
Copies: Original & 1 Copy – President’s Cabinet Member***
Copy - Employee
Copy – Supervisor
*** Upon completion of the evaluation process, the original appraisal form should be forwarded to the Office of Human Resources to be filed.
(3/05)
2009.05.01 | texas aggie
У нас такого немає.
2009.05.01 | Георгій
Цікаво, дякую за інформацію!
А чи на інших кафeдрах Texas A&M тeж так (тобто ніхто нe eвалюює завідувачів)?2009.05.01 | texas aggie
Re: Цікаво, дякую за інформацію!
Георгій пише:> А чи на інших кафeдрах Texas A&M тeж так (тобто ніхто нe eвалюює завідувачів)?
Я точно не знаю, але підозрюю, що скрізь (у крайньому разі у нашому коледжі) так само. Тільки що, проглянувши емейл, помітив, що було щось подібне на оцінювання декана перед тим як його перезатвердили на наступний чотирирічний термін. Але щорічного оцінювання ні декана ні голови департаменту немає. Я не пам'ятаю, чи було оцінювання голови, коли його переобирали на наступний (п'ятирічний) термін.
До речі у різних місцях "завкафедри" по різному називається: head або chair. У нас head, що начебто означає, що у нього більше повноважень. Багато важливих рішень формально кажучи він приймає сам, хоча на практиці він із нами якось радиться.
2009.05.01 | igorg
Дуже цікаво! Але ж тоді викладачі мають
мати інтерес до ефективної роботи кафедри, мотивацію. Інакше буде те що у нас із виборами керівників підприємств за Горбачова .Наприклад у нас керівник кафедри свого роду прораб-наглядач. Дуже рідко зустрічаються колективи де нормальна атмосфера і в більшості є внутрішня мотивація.
2009.05.01 | Георгій
Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...
... ці евалюації не мають. Ми не можемо "прогнати" завідувача, це може зробити тільки Президент університету, і те на особливих підставах. Але наші евалюації якусь-там ролю десь там у "верхах" все-таки грають.2009.05.01 | texas aggie
Re: Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...
Голову департамента часто вибирають викладачі (але це у різних університетах по різному). Таку роботу мало хто хоче робити, і у деяких університетах є неофіційна добровільно-примусова ротація (я попрацював, тепер попрацюй ти). В той же час декана призначає президент, а президента призначає наглядова рада, і впливу на її рішення у викладачів майже немає. Дуже часто президент не має прямого відношення до світу науки. У нашому університеті попереднім президентом був бувший директор ЦРУ і нинішній міністр оборони Роберт Ґейтс. Але оскільки основним завданням президента є добування грошей і переконування депутатів конгресу штату давати більше грошей, то такого рівня президенти дуже вигідні, і викладачі Ґейтсом були задоволені.2009.05.01 | Георгій
Re: Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...
texas aggie пише:> Голову департамента часто вибирають викладачі (але це у різних університетах по різному). Таку роботу мало хто хоче робити, і у деяких університетах є неофіційна добровільно-примусова ротація (я попрацював, тепер попрацюй ти).
(ГП) Так, у нас це теж є - десь пару місяців тому моя завідувач сказала, що втомилася і хоче, щоби ми її переобрали, і ми дійсно кидали паперчики в коробочку (але всі все рівно проголосували за неї, наскільки я розумію). Але я думав, шчо все-таки Президент повинен затвердити це обрання - хіба ні?
>В той же час декана призначає президент, а президента призначає наглядова рада, і впливу на її рішення у викладачів майже немає. Дуже часто президент не має прямого відношення до світу науки. У нашому університеті попереднім президентом був бувший директор ЦРУ і нинішній міністр оборони Роберт Ґейтс. Але оскільки основним завданням президента є добування грошей і переконування депутатів конгресу штату давати більше грошей, то такого рівня президенти дуже вигідні, і викладачі Ґейтсом були задоволені.
(ГП) Так я теж помітив, що Президентами бувають дуже далекі від науки чи освіти люди.
2009.05.03 | Георгій
А якби такe ввeсти в укр. ВНЗ - що було б?
2009.05.03 | igorg
Та нічого не буде. В деяких ВНЗ щось подібне є
Тобто принципово ніщо не заважає. Через рішення Вченої ради можна навіть завязати з оплатою праці. Поступово це впроваджується.Я переконався що насправді все дуже сильно залежить не від системи, а від персоналій, від людей та їх якостей, особливо тих хто має реальну владу. Все можна повернути або на користь собі або на суспільну користь.
Ми теж хочемо спробувати. Бо є проблема взаємодії студент-викладач й часто саме з вини викладача. Можна вирішувати ці питання субєктивно, проте краще мати об'єктивні дані. Це думаю стимулюватиме й зніме закиди в необ'єктивності при розподілі навантаження й т.п.
2009.05.04 | Георгій
Щасти вам