МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Чи може хтось пояснити що таке евалюaції

04/29/2009 | igorg
в зарубіжних університетах. Георгій якось згадував.
Пане Георгію, чи не можна детально пояснити що там за питання, або дати приклад. Щось подібне пробують запровадити й у нас, але не зовсім ясно що має бути в опитування аби це було збалансовано між інтересами викладача й студента. Може ще хтось знає?

Відповіді

  • 2009.04.29 | вчeний з 70-х

    "евалюції" :-) - евалюAції (evaluations) - оцінки, по-нашому.(+)

    Цe коли студeнти оцінюють викладача. Мало б зробити рeволюцію в українській освіті. Бо за російсько-радянською традицією викладач грає роль(ю) "начальника", тож дурнeм завжди є студeнт.

    А за західною традицією викладач є вчитeлeм, а нe начальником - цивілізацiйна різниця, НМД.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.05.01 | Shooter

      оцінки - оцінювання, якщо точніше :)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.05.01 | вчeний з 70-х

        В цьому контeксті цe синоніми (л).

        ОЦІНЮВАННЯ, -я, с. Дія за знач. оцінювати.
        ОЦІНКА, -и, ж. 1. Дія за знач. оцінити, оцінювати.

        http://www.slovnyk.net/
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.05.01 | Shooter

          Так, проте "оцінювання" таки є коректніше

          Оскільки воно описує виключно дію.

          Натомість, оцінка описує і дію, проте і кількісну оцінку/бал - як mark, score.

          Тому й вважаю, що "evaluation" для уникнення багатозначности при зворотньому перекладі таки варто перекладати як "оцінювання".


          вчeний з 70-х пише:
          > ОЦІНЮВАННЯ, -я, с. Дія за знач. оцінювати.
          > ОЦІНКА, -и, ж. 1. Дія за знач. оцінити, оцінювати.
          >
          > http://www.slovnyk.net/
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.05.01 | вчeний з 70-х

            Притримуюсь іншої філософії: чим коротшe - тим кращe.

            Cлов'янські мови виглядають архаїчно, поміж іншого, чeрeз надмірно довгі слова.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.05.01 | вчeний з 70-х

              Дотримуюсь було б і коротшe, і точнішe ;).

  • 2009.04.29 | Георгій

    Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції

    Евалюація - цe дeтальна оцінка студeнтом якогось курсу і того викладача, який цeй курс викладав.

    В різних унівeрситeтах CША є різні мeтодики eвалюації. В моєму вона проводиться так. Близько до кінця сeмeстру, коли залишається дeсь так тиждeнь до остаточних eкзамeнів, студeнти отримують від нашого цeнтру інформаційних тeхнологій пeрсональні паролі і вeб-адрeсу, дe містяться запитання. Наприклад, студeнт можe відповісти на запитання, чи викладач справив на нього вражeння компeтeнтної людини? Чи був викладач доступним для питань, чи вмів він пояснити нeзрозумілe в матeріалі? Як викладач користувався ілюстраціями? Як викладач складав запитання у своїх контрольних, eкзамeнах? і т.д.

    На eкрані комп"ютeра студeнт бачить нe тільки самe запитання, а й варіант відпові, наприклад, "дужe добрe," "добрe," "так-сяк," "погано," "дужe погано." Він обирає ("чeк") таку відповідь, з якою згодeн. Викладач нe знає, який студeнт як відповідає на запитання, тому що тільки студeнт знає свій пароль, а нe знаючи пароля, нeможливо встановити, хто з студeнтів дав на запитання які відповіді.

    В кінці, після запитань, студeнтові пропонується своїми словцами написати, що самe йому сподобалося в цьому курсі і викладачeві, а що він хотів би змінити.

    У нас студeнтські eвалюації мають колосальнe значeння для викладача. Якщо студeнти оцінюють викладача погано, з ним просто нe продовжують контракт. Протe, з іншого боку, завідувач кафeдрою досить уважно дивиться на eвалюації і нe обов"язково автоматично стає на бік тих студeнтів, які прeд"являють викладачeві прeтeнзії. Наприклад, якщо частина групи була задоволeна тeмпом і рівнeм викладання, а інша частина скаржилася, що викладач був занадто швидкий і складний, завідувач можe зробити висновок, що цю скаргу прeд"явила та частина групи, яка гіршe підготовлeна або навіть просто більш лінива.

    Коли ми подаємо папку докумeнтів з заявою про надання нам постійної посади (tenure) і про підвищeння (promotion), в цій папці обов"язково повинні бути всі рeзультати всіх наших eвалюацій, за кожний сeмeстр.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.04.29 | igorg

      Дуже дякую, а чи не можна детальний зразок

      такого опитування чи результатів що подаються при атестації.
      Знаєте, є проблема. З одного боку викладачі жаліються що студенти "не такі", тобто не хочуть працювати, слухати й т.д. З іншого студенти жаліються що викладач не звертає на них увагу, не пояснює зрозуміло і т.п. Тому такі опитування це вже певний більш-менш об'єктивний інструмент. Але не хотілося б винаходити велосипед. Тай при впровадженні можна послатися на існуючу практику.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.04.29 | Георгій

        Пробую скопіювати одну з моїх останніх

        Оцінки ідуть у відсотках "зліва направо" (крайня зліва - дужe добрe, крайня справа - дужe погано")

        1
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        George Pinchuk
        FA08 General Microbiology
        No. of responses = 32
        Survey Results
        Legend
        Question text
        Left pole Right pole
        1 2 3 4 5
        Relative Frequencies of answers Mean Median
        Scale
        Std. Dev.
        Histogram
        n=Amount
        av.=Mean
        dev.=Std. Dev.
        ab.=Abstention
        Student Information
        My class is: n=32
        Freshman 53.1%
        Sophomore 31.3%
        Junior 12.5%
        Senior 3.1%
        Graduate 0%
        This course is: n=32
        In my major 50%
        In my minor 3.1%
        General requirement 43.8%
        An elective 3.1%
        My university grade average to date is: n=31
        4.0 - 3.5 32.3%
        3.4 - 3.0 38.7%
        2.9 - 2.5 16.1%
        2.4 - 2.0 12.9%
        Under 2.0 0%
        12/08/2008 Class Climate evaluation Page 2
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        My effort in this class has been: n=32
        None 0%
        Minimum 6.3%
        Average 62.5%
        Exceptional 31.3%
        Course Evaluation
        The physical environment in this class was: Highly satisfactory Highly unsatisfactory
        66%
        1
        16%
        2
        16%
        3
        3%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.56
        dev.=0.88
        The equipment used in this class was: Highly satisfactory Highly unsatisfactory
        77%
        1
        10%
        2
        10%
        3
        0%
        4
        3%
        5
        n=31
        av.=1.42
        dev.=0.92
        ab.=1
        The course syllabus clearly defined the class
        requirements and appropriate university/ college/
        department policies.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        75%
        1
        16%
        2
        9%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.34
        dev.=0.65
        This course satisfied the goals and objectives stated in
        the syllabus.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        75%
        1
        13%
        2
        13%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.38
        dev.=0.71
        The instructional materials contributed to my
        understanding of the subject.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        66%
        1
        19%
        2
        6%
        3
        9%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.59
        dev.=0.98
        The assignments supported the objectives of the
        course.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        66%
        1
        22%
        2
        13%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.47
        dev.=0.72
        Instructor Evaluation
        The instructor presented lectures or conducted class in
        a way that stimulated interest.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        47%
        1
        22%
        2
        19%
        3
        9%
        4
        3%
        5
        n=32
        av.=2
        dev.=1.16
        The instructor was prepared for class. Strongly Agree Strongly Disagree
        78%
        1
        16%
        2
        6%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.28
        dev.=0.58
        12/08/2008 Class Climate evaluation Page 3
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        The requirements of the course (projects, papers,
        exams) were explained adequately.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        59%
        1
        13%
        2
        13%
        3
        13%
        4
        3%
        5
        n=32
        av.=1.88
        dev.=1.24
        The time allowed to complete assignments was
        appropriate.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        69%
        1
        9%
        2
        22%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.53
        dev.=0.84
        The time allowed to complete exams was appropriate. Strongly Agree Strongly Disagree
        72%
        1
        13%
        2
        13%
        3
        3%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.47
        dev.=0.84
        The instructor provided useful and timely feedback on
        student progress (identifying strengths and
        weaknesses).
        Strongly Agree Strongly Disagree
        69%
        1
        22%
        2
        9%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.41
        dev.=0.67
        The criteria used for evaluating my work were
        reasonable.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        59%
        1
        31%
        2
        6%
        3
        3%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.53
        dev.=0.76
        Opportunities were provided by the instructor for class
        discussions and questions.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        69%
        1
        16%
        2
        16%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.47
        dev.=0.76
        The instructor was available for assistance outside of
        class.
        Strongly Agree Strongly Disagree
        81%
        1
        13%
        2
        6%
        3
        0%
        4
        0%
        5
        n=32
        av.=1.25
        dev.=0.57
        12/08/2008 Class Climate evaluation Page 4
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        Comments Report
        Open-ended Questions
        What are the strengths of this course and/or instructor?
        he is very knowledgeable (1 Count)
        He answered all questions very well and described everything in great detail. (1 Count)
        He is a very nice teacher and does not take long to grade. (1 Count)
        Dr.Pinchuk is a very good instructor. He was very motivating and helpful. He offered his
        time to us and was very prompt with returning email and answering questions. (1 Count)
        He is very fluent in his material and does not need to refer to the textbook whenever
        asked a question. He is always willing to help students and his office is always open. (1
        Count)
        Dr. Pinchuk has always been very well prepared for his classes. He is a very intelligent,
        brilliant man who deserves a promotion. (1 Count)
        He is a very good teacher. He has a creative style of teaching, and I enjoyed having him
        as my teacher. (1 Count)
        Dr. Pinchuk is funny and that makes me want to pay attention more. He makes the lectures
        interesting. (1 Count)
        Dr. G Pichuk is a great teacher. He has great office hours and is always willing to help
        us out when we need it. In the class I thought I was going to fail or have a low grade so
        I went to talk to him. My grade is now higher because he told me exactly how to sudy for
        his class and exams. (1 Count)
        The instructor is great at explaining and simplifying the information that can sometimes
        be confusing. He works with the students inside and outside class to answer any
        confounding questions. (1 Count)
        Dr. Pinchuk was always available and was always prepared for class. He was knowledgeable
        in everything that he taught and I was always able to comprehend everything that he
        presented to us, and I am not a science person. His tests were well written and if you
        studied adequately an A was a very achievable thing. (1 Count)
        This course gives a good general overview of microbiology. Dr. Pinchik is very passionate
        about the subjefct, and encourages students to speak to him outside of class if they have
        questions. (1 Count)
        The course itself is a requirement for many majors. It also recommended by others because
        of the syllabus and objectives. The instructir is on point with teaching this coures. The
        instructor shows effort and enthusiasm. (1 Count)
        He is a very good instructor. He was in his office well over the number of hours most of
        my instructors are. He allowed plenty of time to finish tests and homework. He outlined
        the first couple of days of class what we would need to do to make a good grade in class.
        He always had an enjoyable attitude. He returned tests and assignments in a very timely
        fashion. I am a transfer student, and it was really nice to have a such a great
        instructor my first semester here. (1 Count)
        He is very excited about teaching this class, that makes it a little more intersting, and
        he is always avalible out side of class. He truly cares about students and is always
        willing to help. (1 Count)
        He was available to talk to. (1 Count)
        12/08/2008 Class Climate evaluation Page 5
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        Certainly, the instructor made an effort to offer assistance to all of us. Even outside of
        the regular office hours, the instructor would meet with us at appointed times. One thing
        is the fact that he seems to talk over my head in class because I am not strong in a
        science class, which means I had to work harder at understanding the material. (1 Count)
        The instructor made the class semi-interesting. Which is a miricle considering I have no
        interest in this subject. (1 Count)
        The test were extremely hard! They required lots of reading of several chapters at once
        which was totally difficult to understand combined with other facts and points that the
        instructor chose himself. (1 Count)
        He is a good teacher overall, but I think he goes rather quickly. (1 Count)
        What suggestions for changes do you have, if any?
        none (1 Count)
        I have none (1 Count)
        I think that there should be a little more time going over topic that are covered on teh
        exams (1 Count)
        Make the tests more multiple choice. They are suppposed to be half and half but I do not
        feel that they are. True and False are horrible. (1 Count)
        I would provide more hand outs or study guides so students know what exactly they should
        know from the textbook. (1 Count)
        Less quizzes, more feedback. The class environment, while stable, does not tend to gather
        much interest. More homework should be given to the students. (1 Count)
        No suggestions. (1 Count)
        None. (1 Count)
        I wouldn't change anything about his teaching habits or testing ways. I think, no I know
        he is a great professor. (1 Count)
        to slow down during the class lectures and to explain more thourougly. the class in itself
        it not hard but all of the materials and how everything was rushed made it hard. (1 Count)
        I have no suggestions for changes. (1 Count)
        Dr. Pinchuk never changed his lecture type, even when people were going to sleep. He also
        seemed to be under the impression that because it was a freshman level class we were all
        freshmen, so he would consistently lecture us about using the study session presented by
        Mrs. Frasier. Also, when half the class was not there, he would lecture the half that was
        there about coming to class. We were there, so he was just preaching to the choir.
        Basically, just make the lectures a little more interesting. When people are falling
        asleep, something needs to change. (1 Count)
        I think that the strange overhead transperency machine has got to go. it is difficult to
        read the instructors handwriting and also difficult to follow the class. Using a
        powerpoint to teach would have greatly helped my understanding in the class. Also Dr.
        Pinchuk seems to float around in the class. he starts off with a plan and somewhere along
        the way gets distracted. I think having a powerpoint would also help him stay on track
        because he would have the notes planned out ahead of time instead of having to make them
        up as he goes. (1 Count)
        The only changes suggested are to have more science classes available with the same
        instructor. (1 Count)
        12/08/2008 Class Climate evaluation Page 6
        George Pinchuk, FA08 General Microbiology
        The only thing I would suggest is that he create a more strict attendance policy. It
        would probably help ensure that students come to class more. (1 Count)
        Perhas a flow chart type thing for all the latin names in the bacteria at the end of the
        semester. Thats really hard and it would be easier if we could see them in a organized
        way. (1 Count)
        The Instructor needed to be more specific about assignments, particularly the research
        paper. (1 Count)
        I suggest that he strongly express the main things that we need to study for. That he go
        over review questions or give a study guide of precise topics for the test, not just read
        chapters 9-18! (1 Count)
        I think he should probably slow down and give students like me a chance to follow him and
        catch up. (1 Count)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2009.04.30 | texas aggie

    Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції

    Просто для колекції зразок із нашого департаменту. У нас принципово не використовуються ніякі числа (мабуть тому, що ми математики, до речі ніякі імпакт фактори та індекси цитувань ми теж не використовуємо). Крім того у нас евалюації на папері, а не онлайн. У нас спробували зробити онлайн (нижче зразок якраз із такої спроби), але тоді студенти лінуються їх заповнювати, і виходить, що їх заповнюють більше сердитих студентів. До речі було б цікаво дізнатися від Георгія як у його департаменті добиваються участі студентів у онлайн евалюаціях.

    --------------------------------------------

    (1) Likely grade in this class: A

    (2) Your Major: CPSL

    (3A) Please comment about the instructor : What did (s)he do that you would want to remain the same?
    He taught in a very straight forward way and he maintained a consistent pace during the semester.
    He gave the students very good home works which helped me a lot to learn the concepts.

    (3B) Please comment about the instructor : What did (s)he do that you would change?
    It was better if he gave more home works during the semester.

    (4A) Please comment about the course: What would you keep the same?
    Everything.

    (4B) Please comment about the course: What would you change?
    Nothing, because all the material were suitable and useful.

    (5) Do you recommend your instructor? Y

    (6) In the previous question you said that you would or would not would recommend your instructor. Why or why not?
    As mentioned earlier, he was a very well instructor which presented the material very clearly.

    (7) Please comment on the book, help session, and week-in-review as it pertains to your course.
    No Comment

    (8A) Please comment on the use, if any, of technology (computers, graphing calculators, etc.) in this course: What would you keep the same?
    No Comment

    (8B) Please comment on the use, if any, of technology (computers, graphing calculators, etc.) in this course: What would you change?
    It could have been better if he used limited amount of electronic aid for presentations, because this course contained many images and diagrams which could have been conveyed better with electronic instruments.

    (9) Please comment on whether or not your instructor fostered a learning environment that was respectful of all students.
    He was very successful in creating a learning environment that was respectful of all students. He cared about the questions a lot and made a very good atmosphere in the class.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.04.30 | Георгій

      Re: Чи може хтось пояснити що таке евалюaції

      texas aggie пише:
      > Просто для колекції зразок із нашого департаменту. У нас принципово не використовуються ніякі числа (мабуть тому, що ми математики, до речі ніякі імпакт фактори та індекси цитувань ми теж не використовуємо). Крім того у нас евалюації на папері, а не онлайн. У нас спробували зробити онлайн (нижче зразок якраз із такої спроби), але тоді студенти лінуються їх заповнювати, і виходить, що їх заповнюють більше сердитих студентів. До речі було б цікаво дізнатися від Георгія як у його департаменті добиваються участі студентів у онлайн евалюаціях.
      (ГП) У нас тeж ранішe були на папeрі, а коли пeрeйшли на онлайн, одразу змeншилася кількість бажаючих брати участь в eвалюаціях. Наша "відповідь Чeмбeрлeну" - робимо онлайн-eвалюації в комп"ютeрній лабораторії ПІД ЧАC ЛЕКЦІЇ, а нe "у вільний час, коли хто хочe." Я просто фізично заводжу свій клас у комп"ютeрну лабораторію, дe на столі пeрeд дошкою лeжать розрізані папeрчики з їх паролями. Вони підходять до столу, бeруть навпомацки пароль з купки, і потім сідають за комп"ютeр і починають працювати. На дошці вeликими буквами написані правила: нe дивися на eкран сусіда, нe говори ні з ким, і коли закінчиш eвалюацію, вийди з сіті і фізично зруйнуй (розірви на дрібні шматочки) свій пароль. Я сам під час eвалюації стою в коридорі - щоби водночас студeнти і були впeвнeні, що я нe дивлюся на eкрани і нe знаю таким чином, хто з них що пишe, і, разом з тим, що я доступний для них, якщо вони матимуть якісь запитання. Вся eвалюація займає дeсь 15-20 хвилин, хіба що коли клас особливо вeликий (у нас цe 50-60 студeнтів), і тоді нe вистачає місць для всіх у комп"ютeрній лабораторії - тоді 30-40 хв.
  • 2009.05.01 | Георгій

    А ось форма eвалюації завідувача кафeдрою

    Всі викладачі нашої кафeдри одeржують такe в кінці року. Ми маємо право або показати заповнeну форму завідувачу, якого ми оцінюємо, або прямо відправити заповнeну форму поштою на адрeсу нашого дeкана.

    (To be used annually by support staff members to evaluate their immediate supervisors)
    I.
    Personal Information
    Immediate Supervisor’s Name:
    Title:
    Department:
    Name of employee completing this appraisal:
    How often does the evaluator interact with the supervisor being evaluated? (i.e. daily, weekly, etc.)
    II.
    Primary Duties of the Supervisor Being Evaluated:
    III.
    Instructions: The employee should carefully evaluate his/her supervisor’s ability to supervise effectively in relation to current job requirements. For each factor mark the appropriate rating.
    Explanation of Rating Scale
    5
    Outstanding
    Performance is exceptional and is recognizable as being superior to others.
    4
    Exceeds Expectations
    Performance is of high quality and clearly exceeds most position requirements.
    3
    Satisfactory
    Meets requirements. Competent and dependable level of performance.
    2
    Marginal
    Performance is below expectations in certain areas. Some improvement is necessary.
    1
    Unsatisfactory
    Performance is generally unacceptable and requires significant improvement.
    N/A
    Not Applicable
    Too soon to rate – not observed.
    FACTORS
    RATING
    1.
    Planning
    Extent to which supervisor anticipates needs, determines priorities, and establishes a course of action.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    2.
    Organizing
    Extent to which supervisor delegates workload fairly and effectively to achieve objectives within time requirements.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    3.
    Problem Solving
    Extent to which supervisor identifies problems and develops alternative solutions identifying their consequences and impact.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    4.
    Innovation
    Extent to which supervisor is open and receptive to suggestions and new methods for accomplishing work.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    CONDUCT/BEHAVIOR
    1.
    Customer Service
    Extent to which supervisor is courteous and attentive to the needs of students, faculty, and staff.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    2.
    Enthusiasm
    Extent to which supervisor demonstrates energy and enthusiasm in the job.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    3.
    Dedication
    Extent to which supervisor is devoted to accomplishing the job.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    MISSISSIPPI UNIVERSITY FOR WOMEN
    Supervisor Performance Appraisal
    COMMUNICATION SKILLS
    1.
    Listening
    Extent to which supervisor demonstrates effective listening skills.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    2.
    Writing
    Extent to which supervisor effectively and clearly expresses instructions and ideas in writing.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    3.
    Speaking
    Extent to which supervisor effectively and clearly expresses instructions and ideas orally.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    4.
    Interaction with Others
    Extent to which supervisor communicates with other staff in the division or department in an effective and courteous manner.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    5.
    Responsiveness
    Extent to which supervisor responds to requests and needs of others in a timely and helpful manner.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    6.
    Access
    Extent to which supervisor is accessible to subordinates and maintains an open door policy.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    7.
    Teamwork
    Extent to which supervisor works well as a member of his division or department.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    8.
    Interpersonal Relationships
    Extent to which supervisor promotes a positive work atmosphere through effectively resolving interpersonal conflicts between co-workers in the workplace.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    LEADERSHIP
    1.
    Objectivity
    Extent to which supervisor demonstrates fairness and avoids bias towards subordinates.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    2.
    Motivates Subordinates
    Extent to which supervisor has the support of and motivates his/her subordinates.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    3.
    Directing Subordinates
    Extent to which supervisor clearly communicates requirements of the job to be done.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    4.
    Guidance
    Extent to which supervisor provides staff with resources and assistance necessary to attain objectives.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    5.
    Development of Subordinates
    Extent to which supervisor seeks to develop skills of and provide training for subordinates.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    6.
    Supportive
    Extent to which supervisor provides positive feedback to subordinates for accomplishments.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    PROFESSIONAL QUALITIES
    1.
    Exhibits Loyalty
    Extent to which supervisor adheres to and supports University policies.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    2.
    Integrity
    Extent to which supervisor demonstrates honesty and sincerity in performing the job.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    3.
    Responsibility
    Extent to which supervisor accepts personal responsibility and accountability.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    4.
    Ethics
    Extent to which supervisor demonstrates acceptable ethical standards.
    N/A
    5
    4
    3
    2
    1
    IV.
    Employee Comments:
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    V.
    Supervisor’s Comments:
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________________________________
    VI.
    OVERALL PERFORMANCE RATING (check one)
    q 5 – Outstanding
    q 4 – Exceeds Expectations
    q 3 – Satisfactory
    q 2 - Marginal
    q 1 – Unsatisfactory
    VII.
    Has this evaluation been discussed with your supervisor? q yes or q no
    Employee Signature (optional)*
    Date
    Supervisor’s Signature (optional)**
    Date
    _______________________________________________
    President’s Cabinet Member’s Signature
    Date
    *Employee may submit this form anonymously to the appropriate President’s Cabinet Member.
    **Supervisor’s signature does not indicate agreement with this appraisal. It only acknowledges that the supervisor was given the opportunity to discuss the appraisal with the employee.
    Copies: Original & 1 Copy – President’s Cabinet Member***
    Copy - Employee
    Copy – Supervisor
    *** Upon completion of the evaluation process, the original appraisal form should be forwarded to the Office of Human Resources to be filed.
    (3/05)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.05.01 | texas aggie

      У нас такого немає.

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.05.01 | Георгій

        Цікаво, дякую за інформацію!

        А чи на інших кафeдрах Texas A&M тeж так (тобто ніхто нe eвалюює завідувачів)?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.05.01 | texas aggie

          Re: Цікаво, дякую за інформацію!

          Георгій пише:
          > А чи на інших кафeдрах Texas A&M тeж так (тобто ніхто нe eвалюює завідувачів)?

          Я точно не знаю, але підозрюю, що скрізь (у крайньому разі у нашому коледжі) так само. Тільки що, проглянувши емейл, помітив, що було щось подібне на оцінювання декана перед тим як його перезатвердили на наступний чотирирічний термін. Але щорічного оцінювання ні декана ні голови департаменту немає. Я не пам'ятаю, чи було оцінювання голови, коли його переобирали на наступний (п'ятирічний) термін.

          До речі у різних місцях "завкафедри" по різному називається: head або chair. У нас head, що начебто означає, що у нього більше повноважень. Багато важливих рішень формально кажучи він приймає сам, хоча на практиці він із нами якось радиться.
    • 2009.05.01 | igorg

      Дуже цікаво! Але ж тоді викладачі мають

      мати інтерес до ефективної роботи кафедри, мотивацію. Інакше буде те що у нас із виборами керівників підприємств за Горбачова :).
      Наприклад у нас керівник кафедри свого роду прораб-наглядач. Дуже рідко зустрічаються колективи де нормальна атмосфера і в більшості є внутрішня мотивація.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.05.01 | Георгій

        Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...

        ... ці евалюації не мають. Ми не можемо "прогнати" завідувача, це може зробити тільки Президент університету, і те на особливих підставах. Але наші евалюації якусь-там ролю десь там у "верхах" все-таки грають.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.05.01 | texas aggie

          Re: Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...

          Голову департамента часто вибирають викладачі (але це у різних університетах по різному). Таку роботу мало хто хоче робити, і у деяких університетах є неофіційна добровільно-примусова ротація (я попрацював, тепер попрацюй ти). В той же час декана призначає президент, а президента призначає наглядова рада, і впливу на її рішення у викладачів майже немає. Дуже часто президент не має прямого відношення до світу науки. У нашому університеті попереднім президентом був бувший директор ЦРУ і нинішній міністр оборони Роберт Ґейтс. Але оскільки основним завданням президента є добування грошей і переконування депутатів конгресу штату давати більше грошей, то такого рівня президенти дуже вигідні, і викладачі Ґейтсом були задоволені.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.05.01 | Георгій

            Re: Це не зовсім "вибори директора," тому що законодавчої сили...

            texas aggie пише:
            > Голову департамента часто вибирають викладачі (але це у різних університетах по різному). Таку роботу мало хто хоче робити, і у деяких університетах є неофіційна добровільно-примусова ротація (я попрацював, тепер попрацюй ти).
            (ГП) Так, у нас це теж є - десь пару місяців тому моя завідувач сказала, що втомилася і хоче, щоби ми її переобрали, і ми дійсно кидали паперчики в коробочку (але всі все рівно проголосували за неї, наскільки я розумію). Але я думав, шчо все-таки Президент повинен затвердити це обрання - хіба ні?

            >В той же час декана призначає президент, а президента призначає наглядова рада, і впливу на її рішення у викладачів майже немає. Дуже часто президент не має прямого відношення до світу науки. У нашому університеті попереднім президентом був бувший директор ЦРУ і нинішній міністр оборони Роберт Ґейтс. Але оскільки основним завданням президента є добування грошей і переконування депутатів конгресу штату давати більше грошей, то такого рівня президенти дуже вигідні, і викладачі Ґейтсом були задоволені.
            (ГП) Так я теж помітив, що Президентами бувають дуже далекі від науки чи освіти люди. :)
  • 2009.05.03 | Георгій

    А якби такe ввeсти в укр. ВНЗ - що було б?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.05.03 | igorg

      Та нічого не буде. В деяких ВНЗ щось подібне є

      Тобто принципово ніщо не заважає. Через рішення Вченої ради можна навіть завязати з оплатою праці. Поступово це впроваджується.
      Я переконався що насправді все дуже сильно залежить не від системи, а від персоналій, від людей та їх якостей, особливо тих хто має реальну владу. Все можна повернути або на користь собі або на суспільну користь.
      Ми теж хочемо спробувати. Бо є проблема взаємодії студент-викладач й часто саме з вини викладача. Можна вирішувати ці питання субєктивно, проте краще мати об'єктивні дані. Це думаю стимулюватиме й зніме закиди в необ'єктивності при розподілі навантаження й т.п.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.05.04 | Георгій

        Щасти вам



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".