Реформа аспірантури i cтановлення третього циклу освіти
06/24/2009 | Майдан-ІНФОРМ
26 червня 2009 року, п’ятниця
1-й корпус НаУКМА, ауд.301, вул. Сковороди, 2
початок роботи о 10:00
Науково-практичний семінар під такою назвою пройде в Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Його мета – відповідь на, здавалося б, просте, а насправді складне і багатоаспектне питання: чим є докторські студії у світі і в Україні, чим вони відрізняються від традиційної аспірантської підготовки?
Підписання Україною Болонської декларації поставило нас перед необхідністю реформування (причому до 2010 р.) системи вищої освіти згідно з вимогами Єдиного європейського освітнього простору (ЕНЕАD). Одна з найважливіших складових цього процесу – створення і ведення науково-освітніх програм т. зв. третього циклу освіти, тобто тих, що ведуть до здобуття вищої наукової кваліфікації – ступеня доктора філософії у певній галузі знань (PhD). Наразі системи підготовки молодих науковців в Україні та за кордоном сутнісно відмінні.
НаУКМА нагромадив, без перебільшення, найбільший в Україні досвід вивчення, адаптації та успішного впровадження докторських програм європейського зразка в освітню практику. Протягом двох років у НаУКМА виконувався міжнародний проект «Впровадження принципів третього циклу вищої освіти ЕНЕАD в Україні», підтриманий Єврокомісією у рамках програми TEMPUS/Tacis, а також науково-дослідна тема «Створення діючої моделі Докторської школи, що відповідає принципам третього циклу освіти ЕНЕАD». Фахівці НаУКМА стажувалися у США, Франції, Іспанії, Норвегії, Швейцарії, вивчаючи досвід організації кращих докторських шкіл Європи та Америки і можливість його імплементації у вітчизняну освітню практику.
Нарешті, 2008 року у НаУКМА була відкрита перша в Україні Докторська школа європейського зразка у складі перших трьох докторських програм («Фінанси», «Масові комунікації», «Охорона громадського здоров’я”). Тож цей практичний досвід, а також можливості його застосування і стануть темою обговорення учасників і – щиро сподіваємося – допоможуть поширити єдиний європейський простір вищої освіти й на Україну.
До участі у семінарі запрошені відповідальні працівники вищої школи, Міністерства освіти і науки, Вищої атестаційної комісії, Комітету з науки і освіти Верховної Ради України.
Додаткова інформація :
Наталія Линник, помічник віце-президента з науково-навчальних студій НаУКМА,
тел 463-66-68.
1-й корпус НаУКМА, ауд.301, вул. Сковороди, 2
початок роботи о 10:00
Науково-практичний семінар під такою назвою пройде в Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Його мета – відповідь на, здавалося б, просте, а насправді складне і багатоаспектне питання: чим є докторські студії у світі і в Україні, чим вони відрізняються від традиційної аспірантської підготовки?
Підписання Україною Болонської декларації поставило нас перед необхідністю реформування (причому до 2010 р.) системи вищої освіти згідно з вимогами Єдиного європейського освітнього простору (ЕНЕАD). Одна з найважливіших складових цього процесу – створення і ведення науково-освітніх програм т. зв. третього циклу освіти, тобто тих, що ведуть до здобуття вищої наукової кваліфікації – ступеня доктора філософії у певній галузі знань (PhD). Наразі системи підготовки молодих науковців в Україні та за кордоном сутнісно відмінні.
НаУКМА нагромадив, без перебільшення, найбільший в Україні досвід вивчення, адаптації та успішного впровадження докторських програм європейського зразка в освітню практику. Протягом двох років у НаУКМА виконувався міжнародний проект «Впровадження принципів третього циклу вищої освіти ЕНЕАD в Україні», підтриманий Єврокомісією у рамках програми TEMPUS/Tacis, а також науково-дослідна тема «Створення діючої моделі Докторської школи, що відповідає принципам третього циклу освіти ЕНЕАD». Фахівці НаУКМА стажувалися у США, Франції, Іспанії, Норвегії, Швейцарії, вивчаючи досвід організації кращих докторських шкіл Європи та Америки і можливість його імплементації у вітчизняну освітню практику.
Нарешті, 2008 року у НаУКМА була відкрита перша в Україні Докторська школа європейського зразка у складі перших трьох докторських програм («Фінанси», «Масові комунікації», «Охорона громадського здоров’я”). Тож цей практичний досвід, а також можливості його застосування і стануть темою обговорення учасників і – щиро сподіваємося – допоможуть поширити єдиний європейський простір вищої освіти й на Україну.
До участі у семінарі запрошені відповідальні працівники вищої школи, Міністерства освіти і науки, Вищої атестаційної комісії, Комітету з науки і освіти Верховної Ради України.
Додаткова інформація :
Наталія Линник, помічник віце-президента з науково-навчальних студій НаУКМА,
тел 463-66-68.
Відповіді
2009.06.26 | Ігор Кобель
Re: Реформа аспірантури i cтановлення третього циклу освіти
Пропоную Вам розглянути питання про створення Докторату у педагогіці і навчальній психології. Через кілька місяців я буду захищати докторську дисертацію в Університеті Альберти (магістра отримав в 2003 тут же) і повертаюся в Україну. Ще є ілюзія, що я там потрібен.ігор Кобель ikobel@ualberta.ca
2009.06.26 | Iryna_
У вас ілюзія. Не морочте собі голову
ті "педагоги"-академіки які у нас є - кончені уродив мене звісно власний досвід - у нас у дворі на "замовлення" інституту педагогіки АПН хотіли будувати будинок з наслідками руйнування 4-8 існуючих (будівельники цього не приховували, там такі грунти що то очевидно) і виганяння на вулицю до тисячі людей (жодні компенсації законом не передбачені), якщо вони залишаться живі
по ходу були побиття людей, в тому числі жінок-пенсіонерок
погрози життю, посадити, відібрати все майно (мені в тому числі)
про це нешановним академікам (забудовники говорили відкрито що вони заплатили Кременю + обіцяли йому квартиру в центрі 200м)повідомляли
результат - вони відмовлялись спілкуватись з мешканцями і передавали всі листи забудовнику
знайомі сусідів - власники будівельних фірм розповідали, що їм Кремень пропонував цей об'єкт. Вони йому говорили що вбивцями бути не хочуть (ви розумієте можливі наслідки руйнування будинків де живуть люди - люди б нікуди не поділись). Кремень знайшов урода який на це погодився.
Вам досить про моральний рівень верхівки педагогічної науки чи ще додати?
2009.06.26 | Нік-ніка
Re: У вас ілюзія. Не морочте собі голову
А я знаю Вченого секретаря цієї ж академії, Ляшенка. Він ніби-то фізик. Цинічний пройдисвіт. За нього недолугі аспіранти пишуть недолугі підручники, а він їх "пропихує" черех міністерство (Вакарчуче, мої вітання!). Бальш нахабного монстра останнім часом серед "інтелігенції" не бачила. Так що запишіть і цього пса до синодика, коли ставитимете свічку Кременю. Він теж причетний до будівельної афери. А ще він є агентом китайських фірм, які продають до шкіл погане приладдя. Країна повинна знати своїх "героїв".2009.06.27 | Iryna_
прохання до Нік-Ніка (л)
подивіться будь-ласка оцей лінк - http://www.klov.org.ua/novyny%2017-12-08.htmчи нема там того Ляшенка?
2009.06.27 | Нік-Ніка
Re: прохання до Нік-Ніка (л)
Ляшенко -- русявий чоловік поважного віку з імпозантною зовнішністю та борідкою а-ля 19 століття. На цих фотках його немає.2009.06.30 | thinker
Re: Реформа аспірантури i cтановлення третього циклу освіти
Prosymo zaspokojitys i pozbutys iliuzij- nafik wy, i ne tilky wy, komus tut potribni!!!.... Tak samo jak i WAM KHTOS!!!...2009.06.26 | Георгій
НаУКМА - дай вам Божe...
2009.06.27 | Torr
і до чого вони досемінарились?