МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ідентифікатори та основи.

06/10/2003 | Галаган
Шановне панство форум, шановний пане Георгій, прийшла пора поставити крапки над "і". В цій темі мені хотілося б просто та логічно, але одночасно з цим емоційно, накреслити деякі мої думки стосовно деяких тем цього форуму та ситуації, яка на ньому склалася.

Ідентифікації та позивні :

Культурна ідентифікація - руський.
Національна - росіянин, українець, француз, можливо також єврей.
Громадянська - громадянин України.
Релігійна - православний.
Сексуална - натурал.
Соціальна - буржуа.
Освітня - вища.
професія - рекламіст.
Громадянська позиція - патріот.

Позивні -
Іпатій
Галаган
Іпатій Галаган
Єжи
Денис

Ідентифікаця наводиться з метою покращення впізнання моєї скромної особи з великої кількості сущностей, що зустрічаються вам, шановне панство кожного дня.

Ітак. Я отримав на цьому форумі багато звинувачень та особистих образ. Недивно. Недивно тому, що я добре знаю, як можуть поводити себе люді затяті та гарячі. Не стану сперечатись із тим, чи свиня я чи ні, чи тупий,чи салобон, чи манкурт, чи сволочь, чи гидота, чи триклятий, та чи здохну я. Це назагал усе суб"єктивне сприйняття, які моїй адекватно розвинений самооцінці та відчуттю психологічного віку, не шкодять. Залишилось не з"ясованим інше.

Україножер, зрадник, агент КДБ, москаль, брехун, хам, перекручувач історії і тк.

Як Ви бачите панство, я не наводив жодного з цих слів в своїх ідентифікаторах та позивних. Виходить маленьке непорозуміння.

1. Я брешу.
2. Брешуть або помиляються ті, кто ідентифікував мене таким чином.

Що тут поробиш, мені то воно очевидна в чому справа, іншим нажаль ні. Тому потрібно пояснити. Для пояснення я використоватимему найпростіший логічний ланцюжок. Ітак тема : Українська нація, її духовність.

Пояснення термінв які я використовую в розмові із оппонентами. Наводжу із тією метою, щоб досягнути якомого точного значіння, яке я вкладаю в ці слова.

1. Руська культура, або загальноруська.
Совокупність культурних здобутків трьох націй другого порядку. Південноруської(українська), Північноруської(російська), Беларуської. Які загалом творять одну історичну наднацію Руську.

2. Україна.
Історична назва, згадується вперше в київському літопису для означення землі Переяславської, тобто землі у края, прикордонної землі. Ні в якому випадку не несе негативного відтінку, якого багато хто може вкласти, завдячуючи своїй обмеженності, в слово "окраїна". Саме "Україна" в загальноруському значенні, стала колискою Загальноруською культури, це доволі непогано перегукується з теорією Арнольда Тойнбі про особливе значення прикордонних земель з огляду на систему виклик-відгук. В 13 столітті отримала надпотужний виклик у вигляді монгольської навали, після чого провідна роль у створенні руської культури перейшла до внутрішніх земель - Тверської, Новгородської, Московської.
Приблизно в 17 столітті використовується вже в значенні всієї Південноруської землі.

З 19 століття ця назва остаточно закріплюється за Малоросією.
20 століття вже являє нам Україну, як політичну державну назву, спочатку в 1917 році, а потім в 1991 році.
Тепер так називається моя громадянська Батьківщина.

3. Українська культура.
а) як означення внеску південних руських в загальноруську культуру.
б) частіше, як загальне означення совокупності проявів побутової, та побутово-духовної культури південно-руського населення.

4. Російська культура.
а) як означення внеску північних руських в загальноруську культуру.
б) частіше, як загальне означення совокупності проявів побутової, та побутово-духовної культури північно-руського населення.

5. Фрустрація - травматичне переживання хибності (необов"язково об"єктивної) основ особистісного світогляду. Розщеплення психічного ядра, крізь призму якого людина формує ставлення до об"єктів та явищ.

Думаю поки досить, основні пояснив. Якщо ні то в індивідуальному порядку.

Отже вже з означення термінів та з моєї власної ідентифікації видно, що нічого антиукраїнського вони не мають, не принижують вони українську духовну та культурну гідність й в порівнянні із великоруською культурою. Бо вони рівноправні. Хоча це я кажу тільки для того, щоб збалансувати рівні внесків. Мені ж як південному руському, звісно ж хотілося б щоб наша чаша переважала, але суперечку про кількість/якість внеску я вважаю безглуздою, бо вони, наприклад, дуже різняться в різні часи.

Рівноцінність.

Ітак Твердження 1. Рівноправність культур. Вірніше рівноцінність внесків представників усіх руських піднацій, виняток лише Беларусь, бо мені, як не знавцю Беларусії важко побачити роль Беларусії в формуванні Загальнооруської культури.

Що це означає. Порівнюючи південноруський внесок з північним, не можна говорити про те, чий був більшим, або важливішим. Отож суперечка навколо краще/гірше, більше/менше знімається. Замість неї висувається -спільне.

Приклад. Тільки дивній людині взбреде в голову розсудити, хто ж був краще Дмитро Ростовський або Сергій Радонежський.

Твердження : Рівноцінність.


Національна ідея.

Твердження: національною ідеєю є спасіння во Христі, збереження традицій Святої Русі. Оборона чистоти християнського віровчення. Русь останній оплот православного християнства, після розколу 1054 року та Флорентійської унії 1439 року. Яких спочатку Москва, а за нею й Київ не прийняли.

Приклад: шукайте прикладів в роботах руських православних трудах, як південної так і північної Русі.

Твердження: загальнонаціональна ідея руських є Спасіння во Христі. Та збереження православної традиції Святої Русі.


Державні національні форми.

На мою думку не має принципового значення кількість державних организмів, які утворила Руська культура. Важливішим є наповнення.
Я не проти, наприклад, РІ, але розуміючи важку політичну спадшину, обумовлену руйнівними діями штучної міжнаціональної ворожнечі, мерзеного шовінізму та бездумного сепаратизму, які мали місце з обох сторін. На данному етапі створення спільної держави не можливо.
Я не проти рівноправного та врівноважего децентралізованого об"єднання.

Я не проти політично окрімешної України, але тільки політично, ніяким чином не культурно та не духовно. Я поясню :

1. Великої трагедією буде відмова від спільної культурної спадшини на користь Росії. Тягнути же на себе просто не вийде. Та це й не потрібно.

2. Українська місцева культура, не здатна відіграти роль містка, який з"єднає, як схід так і захід України. Без спільного культурного знаменника, в умовах викривлення історичної дійсності, Україну чекає політичний розкол, культурний вже створено. Можно без кінця махати кулаками та кричати зрадники, але десятки мільйонів не бувають зрадниками. При наймі не дуже безпечно їх так звати. Тим більш безпідставно.

3. Намагання створити замість справжньої загальної культури якійсь псевдо український сурогат, по типу клубних танців в червоних чоботах, снопів соломи та бездарних Шлягерів року, зазнають поразки. Ніхто не дивиться УТ1, який є рупором загальнодержавної культури.
Це й не дивно, за 12 років неможливо на основі радянських заготовок, замінити величезний культурний пласт, якій відбився в генах, як східньої так і західної України.


Далі щось мені важко дотримуватись логічного викладу.
Нехай візьмуть верх емоції. Принаймі ніхто не скаже, що я веду двулічну гру.

Русь створила дивовижну автентичну культуру. Це факт. Створила її на християнській основі, яке у нас має форму Руського Православія. Наша культура на цьому стоїть. Розхитати ці основи не так було б вже просто.
Потрібна була величезна сила для цього, й вона знайшлась.
Вірніше вони. Сили.
Я нараховую їх п"ять.
Більшовизм. Український культурний сепаратизм. Помилки державного апарату Росії (де були присутні і українці також).
Російський шовінізм. Та просто ,місцевими словами, культурне манкурство.
Найбільшою сила була присутня і більшовізмі, найбільша енерція в манкурстві. український сепаратизм є безумовно реактивним явлінням, що його колись спровакував російський державний апарат, та шовінізм в меншій мірі.
Ці п"ять сил пошкодили культурну будівлю, наша справа її зберегти.
Як пошана до попередників, як залог власного спасіння.


Не кажу вже про перекручування історії. Українці в цьому вже встигли преуспіти, кажу так, тому що недавно почитав якогось там Штепу, які бреше, да при тому так нахабно, що навіть більшовики не завжди собі таку історичну брехню дозволяли.


Коротко, можливо навіть не зовсім повно, я накреслив мою позицію.
Вона далека від досконалості, але в неї твердий фундамент моєї правди.
Ця система універсальна, її можна розвинути, навіть потрібно це робити, в основі її не лежить реваншизм, реактивність, презирство.

Проблеми форуму, буцімто пов"язані із моєю появою, та появою пана Пряника, думаю обговоримо далі.

Отак Вам панство моя точка зору.

Багато чого підлягає обговоренню, деяке ні.
Маю надію на розуміння, без моїх Урапатріотичних хрипів.

Прошу не оскорбляти.
Хоча краще сформулюю так. Прошу не демонструвати помилки ваших батьків у тонкій науці виховання.

Ще прохання усі заяви підкрипляти фактами та першоджерелами автентичність яких доведена наукою.


З повагою пан Галаган Іпатій.

Відповіді

  • 2003.06.10 | Георгій

    Re: Ідентифікатори та основи.

    Відповім Вам поки що тільки дуже коротко моїми власними ідентифікаторами.

    >Ідентифікації та позивні :

    >Культурна ідентифікація - руський.
    (ГП) Українець.

    >Національна - росіянин, українець, француз, можливо також єврей.
    (ГП) Українець.

    >Громадянська - громадянин України.
    (ГП) Теж, хоча живу постійно у США (зелена картка з грудня 1995 року).

    >Релігійна - православний.
    (ГП) Тут я не визначений. Почуваю себе християнином, вірю в те, що Христос є мій Господь і Спаситель, Однонароджений Божий Син, який з волі свого Отця став людиною і віддав своє ідеальне, безгрішне людське життя в жертву за гріхи тих, хто в нього увірує. Досить регулярно читаю Біблію і вірю, що вона дійсно є Божим словом. Але до жодної з існуючих християнських організацій все ще не пристав. Знаю, що це ненормально, але все ще не визначився. Аргументи, що православна церква є єдиною "істинною," що іде безпосередньо від Христа і апостолів, мене не переконують. Я дійсно почуваю себе в православній церкві дуже добре - з суто естетичних міркувань, але насправді, якщо без показухи і обману, мені може бути ТАК САМО добре і в католицькій, і в протестантській церкві, і в Залі Царства Свідків Єгови. (Певно я манкурт... :)

    >Сексуална - натурал.
    (ГП) А що це таке? Якщо мова іде про статеву орієнтацію, то вона в мене гетеросексуальна.

    >Соціальна - буржуа.
    (ГП) Науковець-біолог і викладач коледжу. (Інтелігент?)

    >Освітня - вища.
    (ГП) Теж.

    >професія - рекламіст.
    (ГП) Я біолог (вужче - молекулярний імунолог, займаюся проблемами структури варіабельних областей антитіл людини), а також викладач - в останні роки приблизно 50%-50%.

    >Громадянська позиція - патріот.
    (ГП) Я теж, але також водночас космополіт (як це не парадоксально).

    >Позивні -Іпатій, Галаган, Іпатій Галаган, Єжи, Денис
    (ГП) Георгій, Юрій, Юра, George, Dr. P., Prof. :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.06.11 | Галаган

      Re: Ідентифікатори та основи.

      Георгій пише:
      > Відповім Вам поки що тільки дуже коротко моїми власними ідентифікаторами.
      >
      > >Ідентифікації та позивні :
      >
      > > (ГП) Українець.
      >
      > (ГП) Українець.
      > >Релігійна - православний.
      > (ГП) Тут я не визначений. Почуваю себе християнином, вірю в те, що Христос є мій Господь і Спаситель, Однонароджений Божий Син, який з волі свого Отця став людиною і віддав своє ідеальне, безгрішне людське життя в жертву за гріхи тих, хто в нього увірує. Досить регулярно читаю Біблію і вірю, що вона дійсно є Божим словом. Але до жодної з існуючих християнських організацій все ще не пристав. Знаю, що це ненормально, але все ще не визначився. Аргументи, що православна церква є єдиною "істинною," що іде безпосередньо від Христа і апостолів, мене не переконують. Я дійсно почуваю себе в православній церкві дуже добре - з суто естетичних міркувань, але насправді, якщо без показухи і обману, мені може бути ТАК САМО добре і в католицькій, і в протестантській церкві, і в Залі Царства Свідків Єгови. (Певно я манкурт... :)

      Ні пане Ви не манкурт, головне щоб Ви правду шукали. А де Ви її знайдете, то вже друга річ, хоча у тому, що православіє є єдиною істинною церквою, я переконаний.
      >
      > (ГП) А що це таке? Якщо мова іде про статеву орієнтацію, то вона в мене гетеросексуальна.
      ;)
      >
      > > (ГП) Науковець-біолог і викладач коледжу. (Інтелігент?)
      Зі всього видно що так.



      > >Освітня - вища.
      > (ГП) Теж.
      >
      > >> (ГП) Я біолог (вужче - молекулярний імунолог, займаюся проблемами структури варіабельних областей антитіл людини), а також викладач - в останні роки приблизно 50%-50%.

      Я мало чого зрозумів з того, що Ви написали. Я гуманітарій.
      З дитинства відчував повагу до військових та медиків.
      >
      > > (ГП) Я теж, але також водночас космополіт (як це не парадоксально).
      >
      > >Позивні -Іпатій, Галаган, Іпатій Галаган, Єжи, Денис
      > (ГП) Георгій, Юрій, Юра, George, Dr. P., Prof. :)

      Приємно познайомитись, маю надію зустрітись із Вами в реалі. ;)

      Ви киянин ?
  • 2003.06.10 | Георгій

    Трохи далі

    >Українська місцева культура, не здатна відіграти роль містка, який з"єднає, як схід так і захід України. Без спільного культурного знаменника, в умовах викривлення історичної дійсності, Україну чекає політичний розкол, культурний вже створено. Можно без кінця махати кулаками та кричати зрадники, але десятки мільйонів не бувають зрадниками. При наймі не дуже безпечно їх так звати. Тим більш безпідставно.
    (ГП) А нащо об"єднувати? Чи не достатньо просто дати людям жити і дихати тим, чим ВОНИ ХОЧУТь жити і дихати, а не тим, що Ви за них вирішуєте, що от саме цим їм треба жити і дихати? Якщо люди в Києві чи на Харківщині почувають себе, як Ви, "руськими" і не бачать культурного розриву між собою і людьми з Брянська чи Мурома - це їх справа, нехай так живуть. З іншого боку, якщо люди в Луцьку, Рівному чи Стрию БАЧАТь такий розрив - це ТЕЖ ЇХ СПРАВА!!! Не треба переучувати ні тих, ні тих. Головне, щоби люди були ВЗАГАЛІ культурні, щоби вони читали, думали, поводили себе чемно і шляхетно, і щоби не було міжетнічної чи міжрегіональної ворожнечі, гризні. А хто як себе ідентифікує - ми з Вами не поправимо, та й не треба. "Так природа захотела, почему - не наше дело, для чего - не нам судить" (Окуджава).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.06.11 | Галаган

      Re: Трохи далі


      > (ГП) А нащо об"єднувати? Чи не достатньо просто дати людям жити і дихати тим, чим ВОНИ ХОЧУТь жити і дихати, а не тим, що Ви за них вирішуєте, що от саме цим їм треба жити і дихати?
      Якщо люди в Києві чи на Харківщині почувають себе, як Ви, "руськими" і не бачать культурного розриву між собою і людьми з Брянська чи Мурома - це їх справа, нехай так живуть. З іншого боку, якщо люди в Луцьку, Рівному чи Стрию БАЧАТь такий розрив - це ТЕЖ ЇХ СПРАВА!!! Не треба переучувати ні тих, ні тих. Головне, щоби люди були ВЗАГАЛІ культурні, щоби вони читали, думали, поводили себе чемно і шляхетно, і щоби не було міжетнічної чи міжрегіональної ворожнечі, гризні. А хто як себе ідентифікує - ми з Вами не поправимо, та й не треба. "Так природа захотела, почему - не наше дело, для чего - не нам судить" (Окуджава).

      Пропонуєте опустити руки, та дивитись, як руйнується країна.
      Повірте в такому жалюгідному стані у України не має майбутнього.
      Якщо вже подарували нам країнку, так її потрібно до розуму довести.
      Бо поки вона трещить по швах.

      Пане Георгій, українофіли дуже кривляють історію. Уявіть собі таку ситуацію, яка повторюється тисячу разів, що руські батьки, зазираючи в підручник дитини, бачать там, наприклад, що більшовики, то були росіяне. Я знаю випадки, коли вчетелям історії особливо р"яним, в морду давали, за бреїхню.
      сучасна українська ідеологія, та культурний примітивизм, просто замішана на обмані.
      Це не пусті слова, я можу будь кому це довести спираючись на твердження самих націоналістів.


      щоби не було міжетнічної чи міжрегіональної ворожнечі, гризні

      Український націоналізм замішаний на ненависті до росіян.

      Ви сами бачили, як місцевих сепаратистів, просто вигорнає при слові руський.
      Руський, не росіянин.


      Галаган.
  • 2003.06.11 | Гура

    Re: Ідентифікатори та основи.

    Не займайтесь хі#нею, розслабтесь і не зважайте на різних мудаків.

    Мда...
    С ТАКИМИ "проблемами" Україна з дупи ніколи не вилізе. :-(

    Як добре, що я ні в що не вірю :-).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.06.11 | Галаган

      Re: Ідентифікатори та основи.

      Гура пише:
      > Не займайтесь хі#нею, розслабтесь і не зважайте на різних мудаків.
      >
      Так вони на голову садяться.


      > Мда...
      > С ТАКИМИ "проблемами" Україна з дупи ніколи не вилізе. :-(

      Може вилізе, щоб в іншу перелізти.

      Галаган.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.06.11 | БВІ

        Re: Ідентифікатори та основи.

        >>Може вилізе, щоб в іншу перелізти.

        Дуже оптимістично. Може ви фаталіст, шановний? :cry:
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.06.11 | Галаган

          Re: Ідентифікатори та основи.

          Я кажу тільки про випадок, коли сучасний хід речей буде підтримуватись.

          І річ тут не тільки в геть Кучму.

          А взагалі то я оптиміст. ;)

          Єжи.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.06.11 | БВІ

            Re: Ідентифікатори та основи.

            Алеж потрібно з чогось починати. "Старая гвардія" вже мусить відпочивати, квіточки вирощувати, полуничкою та яблучками своїми пишатися. :sol:
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.06.11 | Галаган

              Початок вже покладено ;) повірте (-)

          • 2003.06.11 | Татарин

            Змінемо шило на мило?

            Галаган пише:
            > Я кажу тільки про випадок, коли сучасний хід речей буде підтримуватись.
            >
            > І річ тут не тільки в геть Кучму.
            >
            > А взагалі то я оптиміст. ;)
            >
            > Єжи.


            Та дався Вам той Кучма! Взагалі, дивні речі помічаю - наче б то віруючі люди, а забули про свою ж сентенцію - ніколи людина над людиною не зможе заподіяти мудрого керівництва, тільки Бог. То на що ж Ви сподівалися? Доречі, а чи є, принаймні, хочаб одна країна, де б народ був цілком задоволений своїм урядом? Та й це ж, здається, і не Ваш уряд, Вам то задля чого так перейматися? :)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.06.11 | Галаган

              Re: Змінемо шило на мило?

              >
              > Та дався Вам той Кучма! Взагалі, дивні речі помічаю - наче б то віруючі люди, а забули про свою ж сентенцію - ніколи людина над людиною не зможе заподіяти мудрого керівництва, тільки Бог. То на що ж Ви сподівалися? Доречі, а чи є, принаймні, хочаб одна країна, де б народ був цілком задоволений своїм урядом? Та й це ж, здається, і не Ваш уряд, Вам то задля чого так перейматися? :)

              Чесно кажучі, коли я не дуже цікавлюсь політикою, я скоріше казав про культурну політику. Кучма наш законний президент. Якщо він злочинець нехай його суд судить.

              Не хотів би втягуватись в суперечку стосовно нашої влади.
              Уся влада від Бога, Ви праві. Від Нього все. Якщо нам судилось мати президентом, наприклад, людину безпринципову чи ненажерливу, значить є й наш десь в тому прогріх. Його потрібно виправити.

              Галаган.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.06.11 | Анатолій

                Re: Змінемо шило на мило?

                Я можу погодитися на будь що, тільки ПІДИ ТУДИ, КУДИ Я ТЕБЕ ПОСЛАВ і ЩОБ Я ТЕБЕ, ФАКІН ІДІОТ, НЕ БАЧИВ ТУТ НА ФОРУМІ.
                Анатолій
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.06.11 | Галаган

                  :))))) (-)

  • 2003.06.11 | Ольга

    Сейчас пан Анатолий меня пошлет , но я готова :)

    Пан Галаган , какая полезная тема ! Даже если просто попробовать ответить на эти вопросы .

    Галаган пише:

    > Культурна ідентифікація - руський.

    Мне это нравится . А как иначе? Где список того , что принадлежит России , а что Украине , чтобы я могла определенно сказать ? И как делить , например, Гоголя или “Слово о полку ..“

    > Національна - росіянин, українець, француз, можливо також єврей.

    русская , украинка , в каком-то поколении (как и большинство :) ) возможно еврейка или татарка .

    > Громадянська - громадянин України.

    Аналогично . Живу на Украине почти всю сознательную жизнь (в Луцке)

    > Релігійна - православний.

    Эстетически - правосланая , научно – пока безграмотная , духовно – в поиске.

    Соціальна - украинский :) средний класс – понятно, что с таким доходом не буржуа

    > Освітня - вища.

    Аналогично

    > професія - рекламіст.

    Что-то там с компьютерами :)

    > Громадянська позиція - патріот

    Смутная

    > Позивні -
    > Іпатій

    Ник почти не меняю

    > 1. Руська культура, або загальноруська.
    > Совокупність культурних здобутків трьох націй другого порядку. Південноруської(українська), Північноруської(російська), Беларуської. Які загалом творять одну історичну наднацію Руську.

    Согласна
    ------------------------------
    > 2. Україна.
    > З 19 століття ця назва остаточно закріплюється за Малоросією.
    > 20 століття вже являє нам Україну, як політичну державну назву, спочатку в 1917 році, а потім в 1991 році.
    Тепер так називається моя громадянська Батьківщина.

    Доверяю пану Галагану – он читал летописи и другую литераратуру
    (см Ізборник Галагана )
    ------------------------------
    > 3. Українська культура.
    > 4. Російська культура.
    > Ітак Твердження 1. Рівноправність культур. Вірніше рівноцінність внесків представників усіх руських піднацій,
    > Що це означає. Порівнюючи південноруський внесок з північним, не можна говорити про те, чий був більшим, або важливішим. Отож суперечка навколо краще/гірше, більше/менше знімається. Замість неї висувається -спільне.

    Согласна
    -----------------------------------------
    > Національна ідея.
    > Твердження: загальнонаціональна ідея руських є Спасіння во Христі. Та збереження православної традиції Святої Русі.

    В процессе осмысления .

    -----------------------------------------
    > Державні національні форми.

    > На данному етапі створення спільної держави не можливо.
    > Я не проти рівноправного та врівноважего децентралізованого об"єднання.
    > Я не проти політично окрімешної України, але тільки політично, ніяким чином не культурно та не духовно. Я поясню :
    > 1. Великої трагедією буде відмова від спільної культурної спадшини на користь Росії. Тягнути же на себе просто не вийде. Та це й не потрібно…
    ………………………………………………………
    > Це й не дивно, за 12 років неможливо на основі радянських заготовок, замінити величезний культурний пласт, якій відбився в генах, як східньої так і західної України.

    ВЕРНО !


    > Коротко, можливо навіть не зовсім повно, я накреслив мою позицію.
    > Вона далека від досконалості, але в неї твердий фундамент моєї правди.
    > Ця система універсальна, її можна розвинути, навіть потрібно це робити, в основі її не лежить реваншизм, реактивність, презирство.

    > З повагою пан Галаган Іпатій.

    С уважением к Вам и к Вашей твердой позиции. Ольга. :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.06.11 | Анатолій

      Re: Сейчас пан Анатолий меня пошлет , но я готова :)

      До чого Ви готові, пані чи панно Ольго, дозвольте спитати. Невже принцип провінційної меншовартості такий міцний у ВІас, що Ви вже до чогось готові! Я б волів, щоб Ви краще ставили питання!
      Щодо Вашої національної ідентифікації, то у Вас, як я зрозумів, як в анегдоті - мати полька, батько німець, а я щимрий українець?! Ви знаєте, у мене є один знайомий єврей, так більшої людини, що любить Україну і говорить українською мовою, я ще не бачив. При цьому, він живе у Запоріжжі. От так то, панове.
      Поки Ви мені поставите питання, дозвольте я їх поставлю Вам-
      1. Чому Ви так зневажаєте мову країни, в якій Ви живете?
      2. Чи є у Вас провінційний принцип меншовартості?
      3. Чи знаєте Ви різницю та походження назв між Православ"ям, християнством, та що в них спільне?
      З повагою, Анатолій
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.06.11 | Ольга

        Видя , как Вы оскорбляете пана Галагана ,

        морально подготовилась . И не ошиблась .

        > Щодо Вашої національної ідентифікації, то у Вас, як я зрозумів, як в анегдоті - мати полька, батько німець, а я щимрий українець?! Ви знаєте, у мене є один знайомий єврей, так більшої людини, що любить Україну і говорить українською мовою, я ще не бачив. При цьому, він живе у Запоріжжі. От так то, панове.

        Я не хочу отрекаться от своих предков .
        А Вы уверены в своей чистокровности до 10-го колена ?

        > Поки Ви мені поставите питання, дозвольте я їх поставлю Вам-
        > 1. Чому Ви так зневажаєте мову країни, в якій Ви живете?

        Наоборот , уважаю и люблю .

        > 2. Чи є у Вас провінційний принцип меншовартості?

        Ну Вы же мне поставили диагноз , зачем тогда спрашиваете


        > 3. Чи знаєте Ви різницю та походження назв між Православ"ям, християнством, та що в них спільне?

        Я не специалист . Да и не в тему .

        > З повагою, Анатолій
        Взаимно . Ольга.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.06.11 | Анатолій

          Re: Видя , как Вы оскорбляете пана Галагана ,

          Ваша упередженість та любов до галаганоденисаіпатіяіжака мені дуже імпонує. Залишайтеся з ним, пані (панно) Ольга.
          Щодо чистоти Вашої крові, то я у Вас про це не питав. Щодо християнства-православ"я і т.д. то я питав тому, що це релігійний форум. А отже, залишайтеся з, як Ви дуиаєте, з начитаним...
          Я Вашу думку міняти не збираюся. Ну а про мову, яку Ви любите та зневажаєте, я питав не дарма. Бо Ви вважаєте себе "городською дєвочкою" і думаєте що розмовляючи та пишучи російською Ви стаєте ВИЩЕ українця. Соррі, медем, іт іс йор біг праблем. Отже, залишайтеся такою, якою Ви є. Це для галаганів як масло на хліб. І хоча при цьому хліб є український, але на це їм наплювати, бо ні неньки, ні батька у них не має, безпритульні Ви наші....
          Анатолій
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.06.11 | Ольга

            Re: ,

            Анатолій пише:
            > Ваша упередженість та любов до галаганоденисаіпатіяіжака мені дуже імпонує. Залишайтеся з ним, пані (панно) Ольга.

            Пан Анатолий , да что Вы так зациклились на пане Галагане .
            Меня действительно волнует моя самоидентификация , потому что моя мама русская из старинного города Елец , а отец с Волыни , а родилась в Хабаровске , а в 9 лет очутилась в Луцке , а училась в Киеве . В разное время побывала в Риге , Ленинграде , Москве ,, .
            Читала книги на обоих языках. Я просто не хочу всего этого резать , понимаете ? Не так все просто .

            > Щодо чистоти Вашої крові, то я у Вас про це не питав.

            Значит , я не поняла .

            > Щодо християнства-православ"я і т.д. то я питав тому, що це релігійний форум.
            Мне в этом вопросе еще надо многому учиться . А пан Галаган знает историю и искусство православия . Поэтому уважаю .

            > Я Вашу думку міняти не збираюся. Ну а про мову, яку Ви любите та зневажаєте, я питав не дарма. Бо Ви вважаєте себе "городською дєвочкою" і думаєте що розмовляючи та пишучи російською Ви стаєте ВИЩЕ українця. Соррі, медем, іт іс йор біг праблем. Отже, залишайтеся такою, якою Ви є. Це для галаганів як масло на хліб. І хоча при цьому хліб є український, але на це їм наплювати, бо ні неньки, ні батька у них не має, безпритульні Ви наші....

            Пан Анатолий , ну что Вы опускаетесь до уровня "Ви наше сало їсте".
            Я ем свой хлеб , потому что работаю и не первый год . О языке не буду говорить - не место , да и говорено уже ... У меня друг и подруга - 100 % украинцы . Мы разговориваем каждый на своем . И этим обогащаем друг друга . То же самое на работе .

            > Анатолій
            Ольга
    • 2003.06.11 | Галаган

      Дякую за розуміння пані Ольга, на Анатолія не звертайте уваги(-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".