МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Парафіяни УПЦ МП жорстоко побили священика УПЦ КП

02/09/2004 | Franko
День 7 лютого став для Андрія Савицького трагічним, бо його було жорстоко побито прихильниками УПЦ Московського Патріархату у селі Мирне, Біляївського району, Одеської області.

Саме у село Мирне його було направлено для постійного служіння настоятелем місцевого Свято-Успенського храму Української Православної церкви Київського патріархату.

Московський Патріархат робив неодноразові спроби відібрати цей храм у вірних УПЦ КП. Не припиняються ці спроби і нині.

Від кількох ударів Андрій Савицький втратив свідомість, але його не припиняли бити... Врятувало його втручання єпархіального канцлера отця Ярослава Оробця, який прибув на місце подій і допоміг отцю Андрію добратися до Одеси. В Одесі „швидка допомога” завезла Андрія Савицького до клінічної лікарні №11 де і було зафіксовано важкі рани на голові та тілі...

За словами отця Андрія: „Ми люди духовні і таких речей не повинно бути. Я приїхав до села Мирне з духовним миром і прагненням вирішувати духовні потреби віруючих. Натомість, у ставленні до себе я не відчув миру з боку тих, хто є прихильником Московського Патріархату. Результат Ви бачите самі...”

Стан здоров’я Андрія Савицького нині залишається складним і викликає занепокоєння.


Мдяяяяяяяяяяяяяяяяяя.........
Маю великий сумнів щодо перебуванні благодаті Божої на цих людях. Тоді питання -- а для чого взагалі там ця церква ці священики?

Можливо, модератор мене вилає за таке, але хочу спитати, чи коли-небудь після Незалежності в Україні били священиків парафіяни якоїсь іншої конфесії?

Відповіді

  • 2004.02.09 | Franko

    Джерело - стрічка новин Майдану (-)

  • 2004.02.09 | Ваня

    Re: Парафіяни УПЦ МП жорстоко побили священика УПЦ КП

    Фанатизм у будь якій релігійній конфесії це зло і дія проти самого Бога. Сьогоднішній тероризм спричинений викривленим поняттям віри.
    Тут більше діє фанатизм з домішкою ультра-націоналізму. Московське православіє вимило мозги своїх вірних. У них нема розуміння толерантности.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.09 | Анатолій

      На жаль, християнство ЗАВЖДИ було агресивним!(-)

    • 2004.03.29 | Галаган

      Re: Парафіяни УПЦ МП жорстоко побили священика УПЦ КП

      Странно Ванёк, откуда Вам известно кто кому мозги моет ? А может Вы (извите на слове) националист ? Эти вроде всё про Москву знают, даже наверное КАК мозги промывают.

      :)))


      Ипатий
  • 2004.02.09 | tmp

    :(

    09.02.2004 САРНИ. Філаретівці вчинили хуліганський напад на православний храм

    =======================================================
    8 лютого о дев'ятій годині ранку під час Божественно літургі біля п'ятнадцяти активістів Кивського патріархату разом зі студентами Рівненського духовного училища КП ввірвалися у храм на честь святого Олександра Невського міста Костопіль Рівненсько області, вчинили хуліганський напад з пристосуванням сльозоточивого газу, та побили священиків канонічно Церкви ігумена ларіона (Клебан), протоірея
    Олександра Дзюбока, протоірея вгенія Собчука, та протодиякона Сергія Середи з метою захопити храм. Як повідомили в Сарненському пархіальному управлінні, в храмі також відбувся акт вандалізму - були розбиті ікони та розкидане церковне начиння. На протязі п'яті годин віруючі УПЦ відбивалися від хуліганських дій філаретівців. Прибувший на місце злочину наряд УВС Костопільсько міліці та наряд обласного "Беркута" допомогли віруючим захистити храм від вандалізму.

    --- Прес-служба Сарненсько пархі


    09.02.2004 САРНИ. Віруючі Сарненсько пархі попросили владу захистити х від нападів з боку розкольників
    ====================================================
    Віруючі Сарненсько пархі звернулися з заявою (2134 підписів) на ім'я голови Держкомрелігій В. Бондаренка, голови Рівненсько облдержадміністраці М. Сороки, голови Рівненсько облради Р. Василишина, голови Костопільсько райдержадміністраці М. Кривко, голови Костопільсько міськради . Денісюка, та до Предстоятеля Укрансько
    Православно Церкви Блаженнішого Митрополита Володимира з проханням захистити прихожан костопільського храму на честь святого благовірного князя Олександра Невського від розбійницьких нападів з боку розкольників.
    --- Прес-служба Сарненсько пархі
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.09 | Franko

      В такому разі перепрошую і бачу, що проблема глобальна (-)

    • 2004.02.09 | Ваня

      Re: Хто ж винний?

      Так довго як будуть обзивати один одного "розбійниками" "розкольниками", так довго не буде спокою.
      Не про Бога думають ці люди. Ось так і буде-" зуб за зуб, око за око"
      А де ж христіянська любов до ближнього свого?


      --Православно Церкви Блаженнішого Митрополита Володимира з проханням захистити прихожан костопільського храму на честь святого благовірного князя Олександра Невського від розбійницьких нападів з боку розкольників.--
      --- Прес-служба Сарненсько пархі
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.09 | Георгій

        100%

        Повністю згідний. --ГП
        Ваня пише:
        > Так довго як будуть обзивати один одного "розбійниками" "розкольниками", так довго не буде спокою. Не про Бога думають ці люди. Ось так і буде-" зуб за зуб, око за око" А де ж христіянська любов до ближнього свого?
      • 2004.02.17 | Анатолій

        Винний - природна агресія християн!!!(-)

  • 2004.02.16 | Тестер

    Re А у нас сосед соседа бил вчера велосипедом

    Велосипедом? Ерунда
    Мотоциклом - это да...
    Это дело потруднее...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.16 | Георгій

      "Смело, товарищи, в ногу..."

      Що ж Ви хочете від народу, отруєного такими піснями...
    • 2006.01.18 | Социст

      Да,да,да!!!(---)

  • 2004.02.17 | Георгій

    Що ж все-таки робити з цією ситуацією?

    Чи йде хоч якийсь діалог між УПЦ-МП і УПЦ-КП, хоч якісь спроби порозумітися, примиритися? Адже треба визнати, що українцям з більш проукраїнською ментальністю і українцям з більш проросійською або про-загальнослов'янською ментальністю жити на одній землі ще роки й роки, може і сторіччя... (особливо на Сході)... Невже ці дві релігійні організації так і будуть "буцатися," на потіху матеріалістам і неоязичникам?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.17 | Augusto

      Re: SCHo zh vse-taki robiti z ciiieyu situaciiieyu?

      Nichogo. Lyshe zhorstke prytrymannja pryncypu sekuljarnoi derzhavy postavyt' rosijs'kyx ul'tra-nacionalistiv (shcho 'zagal'noslovjans'kogo" v rosijs'komu nacionalizmi? tak i nimec'kyj nacyzm buv "internacional'nyj" z svoimi "internacionalistami" - fol'ksdojchami) v jakys' ramky.
      Byly kogos' - vtorgnennja v spravy derzhavy, sproba samosudu, vidpovidal'nist' za protypravni dii, netreba tut moskovs'kyj Taliban rozpuskaty.
      Byly kogos' pryxyl'nyky inshogo Talibanu - tezh same.
      Jakshcho podobajet'sja byty ta buty bytymy - je na te kluby dlja sadomazoxystiv.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.20 | Георгій

        Re: SCHo zh vse-taki robiti z ciiieyu situaciiieyu?

        Augusto пише:
        > Nichogo.
        (ГП) Ммм. Думаю, що все-таки ЩОСЬ робити треба...

        >Lyshe zhorstke prytrymannja pryncypu sekuljarnoi derzhavy postavyt' rosijs'kyx ul'tra-nacionalistiv (shcho 'zagal'noslovjans'kogo" v rosijs'komu nacionalizmi? tak i nimec'kyj nacyzm buv "internacional'nyj" z svoimi "internacionalistami" - fol'ksdojchami) v jakys' ramky.
        (ГП) Але ж в якійсь мірі дотримування цього принципу повинно і українських ура-патріотів поставити в рамки... Я маю на увазі те, що і вони не повинні розраховувати на політичну і матеріальну підтримку української держави, тоді як вони розраховують на це.

        > Byly kogos' - vtorgnennja v spravy derzhavy, sproba samosudu, vidpovidal'nist' za protypravni dii, netreba tut moskovs'kyj Taliban rozpuskaty.
        (ГП) Точно. Я б розпорядився заарештувати ВСІХ учасників цієї акції прти священика УПЦ-КП і судити їх, а якщо жюрі присяжних знайде їх винними - ув'язнити їх так років на 25-30 і ще й заставити заплатити штраф у якихось сто тисяч гривень, як це робиться у США.

        > Byly kogos' pryxyl'nyky inshogo Talibanu - tezh same.
        (ГП) Так, безумовно. І ніякі імбецильні виправдовування про "патріотизм" чи "рідну церкву" не повинні тут проходити. Dura lex, sed lex.

        > Jakshcho podobajet'sja byty ta buty bytymy - je na te kluby dlja sadomazoxystiv.
        (ГП) А вже є такі в Україні? :) :) :)
    • 2004.02.17 | tmp

      Набирать 02.. или/и 03 (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.20 | Георгій

        Ні!!! Не тільки це!!!

        Звичайно, коли доходить до кримінальних дій, треба викликати міліцію. Але хіба тільки цим ми, українські християни, маємо моральне право обмежуватися? Чи не МУСИМО ми розібратися, в чому все-таки причина оцього дикунства, цього шаленого озлоблення людей?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.02.20 | tmp

          имхо, это какая-то шизофрения, когда мы

          говорим о дикости или озлобленности людей..

          Откуда пошла эта абсолютно дурнуватая манера чуть-что сразу объявлять свой народ диким, озлобленным плюс ко всему еще и шагающим в ногу, но при этом считая себя "не диким" и ужасно добрым!?

          Интересно, как же Вам удается совместить дикость народа с его же маршевым шагом с одной стороны, и озлобу своего народа (от которого Вы, вероятно, есть "плоть от плоти") со своей добротой и христианством с другой??

          Имхо, для этого нужно быть гением, гением духа и слова подобно Толстому.

          И еще. Что-то я никак не возьму в толк: с каких таких пор принадлежность к христианской религий стала подтверждением права так рассуждать о людях вообще? В отличие от подобных рассуждений "в томленьи интелегентности своея", эти люди абсолютно не абстрактны, но конкретны. Их можно даже пощупать - живы слава Богу.

          Если кому-то не понять людей, то это не значит что можно огульно определять этих людей "непонятным" или "дикими", поскольку такое определение очень быстро приводит к странным нехристианским выводам типа сегрегации, евгенике, первому, второму, третьему миру и прочей мерзости.

          Но!
          Если некий "хриситианин" не толлерантно разбил другому христианину голову в одной стране это еще не значит, что в иной стране третий "христианин" не съел четвертого, причем съел начиная с его половых органов и по "доброму" согласию.

          Не означет это и то, что первая пара были коммунистами, а вторая социал-демократами, но! впрочем, и не исключает сего.

          Зато это совершенно точно означает, что как минимум трое из этих наших героев христианами не являются по определению, а четвертый, тот который с разбитой головой, но не разбитыми костяшками кулаков, с высокой долей вероятности есть настоящим христианином.

          И наконец все это не означает, что эти трое ублюдков не способны перестать ими быть и даже более того - стать добрейшими христианами заслуживающими, с точки зрения Бога, спасения.

          Короче говоря, я решительно отказываюсь учавствовать в обсуждении, а вернее словесной маструбации такого рода. В болтовне, которая призывает меня осуждать некую абстрактную озлобленность, дикость или ущербность моего, ирландского, русского, еврейского или английского народов, подчеркивать мою супер-пупер исключительность, добрость, интеллектуальность, образованность, христианскость, etc.

          Еще раз повторяю: если кого бьют, убивают, едят или режут - просто позвоните в милицию и/или скорую помощь. Если бы Вы были православным, то я бы рекомендовал еще и дать отпор тому кто убивает и помочь умирающему еще до того, как наберете 02/03 и разберетесь судом присяжных кто прав, кто виноват, кто по согласию, а кто нет; и уже после того, как обидчик прийдет в себя - оповестить его, что почти две тысячи лет назад Христос вокрес.

          Все.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.02.20 | Георгій

            Не стрибайте так далеко

            Можна любити народ, і тим не менш думати, чому все-таки він озлоблений (а він все-таки озлоблений).

            Теж все. (Тобто, особисто з Вами на цю тему - сподіваюся, що в інших є інші думки).
    • 2004.03.22 | юра

      Re: Що ж все-таки робити з цією ситуацією?

      ніколи вселенське православіє не визнає Філаретівського розколу, а тому треба залишити канонічну церкву , іншу розпустити черезсуд.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.03.22 | Георгій

        Ну, от вже й "через суд..."

        юра пише:
        > ніколи вселенське православіє не визнає Філаретівського розколу,
        (ГП) Може й так, але в принципі Вселенський Патріарх і інші авторитетні діячі православ'я ніколи не були проти автокефалії УПЦ. Вони не згоджуються не з ідеєю автокефалії, а з методами її досягнення.

        > тому треба залишити канонічну церкву , іншу розпустити черезсуд.
        (ГП) Отут я зовсім не згідний. Що значить "через суд?" Що, в Україні хіба держава (і суд) не відділені від церкви, за Конституцією? Якщо відділені, тоді світський суд не може брати на себе повновагу вирішувати, яка церква повинна існувати, а яка бути розпущеною. Світський суд може судити тільки того чи іншого діяча тієї чи іншої церкви, якщо той робить щось кримінальне. А цілу церкву судити - це не справа світської влади.
  • 2004.03.22 | юра

    Re: Парафіяни УПЦ МП жорстоко побили священика УПЦ КП

    ви висвітлюєте цю проблему однобоко і щось недоговорюєте.
  • 2004.03.29 | Галаган

    Помнится казаки униатов в Днепре топили

    в годах так 1630-х. Оно конечно нехорошо, но очень показательно, как народ относится к "патрийотичной" конфессии.

    Хотя это конечно слишком. Интересно чем он их так достал ?


    Ипатий
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.03.29 | Георгій

      Так, ненависті було багато, але хіба це було добре?

      Ось цікава думка пана Р.М. з цього приводу:

      http://maidan.org.ua/n/rel/1080267188
    • 2004.03.30 | Olel'ko Sivers'kyj

      Re: Помнится казаки униатов в Днепре топили

      Українське козацтво зовсiм не було таким релiгiйно нетерпимим, як то стверджує московська пропаганда. Коли козаки захопили Пiнськ та iншi мiста пiвденної Бiлорусi, де традицiйно було (i зараз є ) багато
      католикiв, Хмельницький пiдтвердив їх право свободи совiстi:

      http://www.geocities.com/doctorpro2002/apanovych/dogovir.html

      "Жданович, пройшовши Галичину до Перемишля, об'єднався з Ракочієм. Разом з козацькими полками і силами Ракочія діяли й шведські війська. Союзницькі сили взяли Ланцут, розбили під Замостям коронного
      гетьмана Потоцького, оволоділи Краковом, зайняли Берестя й, нарешті, —Варшаву. Жданович, зайнявши Берестя, порозумівся з шляхтичами Пінського повіту, цієї стародавньої української землі, яка за княжих
      часів носила назву Турово-Пінської. Шляхта — і православна, і католицька — звернулася до гетьмана з заявою, в якій вказала, що вона з цілим своїм повітом добровільно прилучається "на вічні часи" до
      Української держави. Богдан Хмельницький видав "асекурацію", приймаючи їх у підданство й забезпечуючи права та вольності й, насамперед, свободу католицької релігії."



      Приєднавшись до союзу зi Швецiєю, Прусiєю, Транciльванiєю та протестантською радзивилiвською партiєю Литви, Хмельницький також взяв пiд свою протекцiю кальвiнiстський Слуцьк, так що то було єдине велике мiсто Бiлорусi, яке не зруйнували у ту вiйну московськi вiйська (у iнших мiстах Бiлорусi вони знищували до 80-90% мешканцiв, як католикiв i протестантiв, так i православних)

      http://sasha.inet.ru/au/hr/ur/t9/11/9.11.7.2.htm

      "Се було тоді питаннє дня. По тім як не стало Януша Радивила (в останніх днях грудня 1655 р.) династія Радивилів звернулась по протекцію до гетьмана як старшого свояка...

      “Згідно з наказом і волею в. високости я віддав листи адресовані п. гетьманові і п. канцлєрові,-спеціяльно листа найяснішого короля шведського до власних рук п. гетьмана. Оден і другий прийняли їх вдячно і навзаєм офірують свої щирі послуги в. високости і хочуть незмінно підтримувати заключену приязнь, просять тільки аби й. кор. вел. і ваша високість завсіди щиро до них ставились-а нехай бог карає і нещастє постигне тих які будуть з ними поступати инакше. Я на се відповів, що і король шведський і в. високість готові присягою потвердити, що не лицемірно, а щиро поступають і поступатимуть з ними. Потім (гетьман) покликав мене до себе в ночи і кілька годин говорив зо мною в присутности самого тільки п. Виговського. Головно се велів переказати: в. високости. Перше-аби король шведський не
      давав спокою королеві польському, але настоював на повному його усуненню. Друге-аби король прислав когось з своїх і зазначив, що він відступає їм4)-а вони обіцяють йому, чого він забажає. Листа
      гетьманського до короля переслано в. високости...

      “Сказав я п. гетьманові, що наші бажання й інтереси спільні з їхніми. Він дуже зрадів з тих слів і сказав буквально так: “Отже коли об'єднаємось, підуть справи добре, добємося, що знову розцвіте слава божа, і церкви забрані у вас і нас будуть повернені! Бог поблагословить нас, і крім Бога не будемо нікого більше
      потрібувати. Тепер уже маємо по нашій стороні князя Ракоція-присяг нам союз; воєвода молдавський і мунтянський і хан татарський через своїх послів поновили і потвердили свою приязнь”. Се в моїй
      присутности. Але так я зрозумів, що (гетьман) зістанеться при Москві-поки заключить твердий союз з королем шведським-або польський король буде усунений. Універсали про незайманність Слуцького князівства мині дав, прийняв се князівство цілком у свою протекцію і заявив, що захистить його від кождого неприятеля-призначив уже на се два полки-Київський і Білоцерківський. Наказав мині, щоб негайно сповіщав його, коли б якийсь неприятель загрожував, і обіцяв що кожному дасть відсіч, ані на Москалів не буде дивитись..."



      Навiть на пiвнiчно-схiдних землях нашої Сiверщини, якi зараз перебувають у складi Московщини, за часiв козацької влади була свобода вiровизнання. Див. сайт мiста Стародуб Брянської обл.

      http://www.debryansk.ru/~mir17/zembrian.htm

      "Были здесь, по берегам реки Бабинца, впадающей в Ваблю, высокие кремлевские стены, оборонительные рвы и валы, сторожевые башни, ратуша, костел в готическом стиле, казармы знаменитого Стародубского
      полка и другие замечательные творения... "
  • 2004.03.31 | Сашко

    Re: Парафіяни УПЦ МП жорстоко побили священика УПЦ КП

    написано: "МП робив неодноразові спроби відібрати цей храм у вірних УПЦ КП"

    невже! - Якщо відбирає МП, то чому приїхав піп КП?
    На заміну кого він приїхав?
    Якщо є злі "парафіяни МП", то якого храму (в селі, очевидно, один)?
    Де були прарафіяни КП?
    ЗАЗВИЧАЙ Б'ЮТЬ ТОГО, ХТО ПРИЇЗДЖАЄ НА ЧУЖЕ!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".