МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Кураєв про Україну в цілому і Галичину зокрема

09/19/2006 | viator
А вот размышление Андрея Кураева о ситуации в современной Украине:
- Украины и украинской гражданской нации как таковой попросту... не существует! Не существует еще единого народа, имеющего совместную самоидентификацию, совместную память о своей истории, совместную модель действия...
...Что же касается западной Украины, то всем хорошо известна Галицийская идеология. Но вот в чем проблема. Сегодня этот наиболее отсталый регион Украины стал считаться наиболее передовым. Локомотивом украинской истории. Эта аномалия болезненно отражается на жизни современной Украины.
повний текст тут http://vt.ucoz.ru/publ/6-1-0-54

Відповіді

  • 2006.09.19 | Георгій

    Ну і нащо постити оцю брєдятину на ФРД?

    Як казав блаженної пам"яті Шелленберг у "17-ті миттєвостях весни," "а какови познанія штандартенфюрера в фізікє?" О. Кураєв, звичайно, як диякон Православної церкви, розуміється на богослов"ї, але чого він лізе в політику, я ніколи зрозуміти не міг. І нащо нам читати його маячню саме на цьому тематичному форумі "Майдану" - тільки тому, що він диякон?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.09.26 | +O

      Re: Ну і нащо постити оцю брєдятину на ФРД?

      Слава Ісусу Христу!

      > Георгій: Ну і нащо постити оцю брєдятину на ФРД? Як казав блаженної пам"яті Шелленберг у "17-ті миттєвостях весни," "а какови познанія штандартенфюрера в фізікє?" О. Кураєв, звичайно, як диякон Православної церкви, розуміється на богослов"ї, але чого він лізе в політику, я ніколи зрозуміти не міг. І нащо нам читати його маячню саме на цьому тематичному форумі "Майдану" - тільки тому, що він диякон?

      +O: :) напевно.
      А стосовно «чого він лізе в політику» — диякон (доречі, вже, наскільки мені відомо від прихожан Російського Храму у Львові, — анатемствуваний якимось (Одеським ?) з Російських Православних Єпископів) є виразником поглядів ве-е-ликої частини росіян (напрошується аналоґія з підтримкою народними массами Жиріновского).
      Те, про що говорить і пише диякон Кураєв, є одночасно політичне і православне, бо Він, на мою думку, є сучасним виразником імперської ідеології «європейської просвітницької місії Росії» серед: «інородців» — народів инакшого (неосілого) способу життя, що пізніше (XVIII-XIXст. і по сьогодні) повністю замінилося: «іновірців» — народів инакшої віри (не православних/нє рускіх).
      Як я ще навчався в Богословській Академії, диякон Кураєв заходив до нас з лекцією-диспутом. Дискусія не получилася...
      Я, прочитавши деякі Його праці, мав вже якесь своє враження про диякона Андрєя Кураєва, але, після наочної зустрічі, воно ду-у-уже погіршилось. Але — Бог Йому Суддя. Шкода лише, що, завдяки талантам Кураєва, утверджуються міжнаціональні конфлікти. А у звязку із тим, що Він є дияконом — від імені Церкви...
      З повагою


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".