МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

(P) РМ, так хто ж у Вас є христосом, Ісус, чи Павло, а то Ви

05/11/2008 | Анатоль
постійно цитуєте Павла, а от ідеї Ісуса якось мимо Вас пройшли без сліду.

Відповіді

  • 2008.05.11 | P.M.

    про які це Ісусові ідеї ви балакаєте, може про ці?

    І як правиця твоя спокушає тебе, відітни її й кинь від себе: бо краще тобі, щоб загинув один із твоїх членів, аніж до геєнни все тіло твоє було вкинене. (Матвія 5:30)

    А Я вам кажу не противитись злому. І коли вдарить тебе хто у праву щоку твою, підстав йому й другу. (Матвія 5:39)

    І кожен, хто за Ймення Моє кине дім, чи братів, чи сестер, або батька, чи матір, чи діти, чи землі, той багатокротно одержить і успадкує вічне життя. (Матвія 19:29)

    Блаженні ви будете, коли люди зненавидять вас, і коли проженуть вас, і ганьбитимуть, і знеславлять, як зле, ім'я ваше за Людського Сина. (Луки 6:22)

    Коли хто приходить до Мене, і не зненавидить свого батька та матері, і дружини й дітей, і братів і сестер, а до того й своєї душі, той не може буть учнем Моїм! (Луки 14:26)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.11 | Анатоль

      Так вони Вам не подобаються?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.11 | P.M.

        А це у вас вроджене відповідати запитанням на запитання?

        Скажу вам, Анатолю, щиро без лукавства.
        Боже Слово для мене солодке, як мід. Воно не тільки гоїть рани моєї душі, але наповнює її радістю.
        Видно таким є неповторимий і незмінний рецепт Божого Слова.
    • 2008.05.12 | P.M.

      Де-які роз'яснення, так званих ідей

      P.M. пише:
      > І як правиця твоя спокушає тебе, відітни її й кинь від себе: бо краще тобі, щоб загинув один із твоїх членів, аніж до геєнни все тіло твоє було вкинене. (Матвія 5:30)
      Маємо усвідомлювати смертельну небезпеку від вчиненого гріху. Краще бути калікою у цьому світі, аніж отримати муки пекльні.


      > А Я вам кажу не противитись злому. І коли вдарить тебе хто у праву щоку твою, підстав йому й другу. (Матвія 5:39)
      Від ляпаса ніхто не помирав. Підставити другу щоку, означає стерпіти образу.
      Але це аж ніяк не означає, що ми не повинні захистити власні родини від людожера, кротрий вривається в нашу домівку, як від дикого звіра.
      (Чудовий приклад воїнів УПА).


      > І кожен, хто за Ймення Моє кине дім, чи братів, чи сестер, або батька, чи матір, чи діти, чи землі, той багатокротно одержить і успадкує вічне життя. (Матвія 19:29)
      Ця цитата якраз вказує на слабкість нашої віри.
      Як батькові покинути власну родину .. Бо слабак у вірі! Нещасний не вірить, що Господь здатен подбати за його родину встократ краще ніж він сам.


      > Блаженні ви будете, коли люди зненавидять вас, і коли проженуть вас, і ганьбитимуть, і знеславлять, як зле, ім'я ваше за Людського Сина. (Луки 6:22)
      Світ -- сліпий. Людська ненависть вказує на духовну сліпоту тих, хто ненавидить. Тіж кого ненавидять -- прозрілі, незрозумілі для сліпих.


      > Коли хто приходить до Мене, і не зненавидить свого батька та матері, і дружини й дітей, і братів і сестер, а до того й своєї душі, той не може буть учнем Моїм! (Луки 14:26)
      Цитата цілісна. Мова не про ненависть окремо до батька, матері і всіх решту, їх згідно заповідей маємо любити, а про ненависть до світської привязаности, котра не дозволяє людині повністю віддатися служінню Христові.
      А я хочу, щоб ви безклопітні були. Неодружений про речі Господні клопочеться, як догодити Господеві,
      а одружений про речі життєві клопочеться, як догодити своїй дружині,
      і він поділений. Незаміжня ж жінка та дівчина про речі Господні клопочеться, щоб бути святою і тілом, і духом. А заміжня про речі життєві клопочеться, як догодити чоловікові.
      ((1-е Кор. 32-34)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.12 | Георгій

        Згодeн, 100%

  • 2008.05.12 | Георгій

    Найголовніша "ідeя" Христа, н.м.с.д.

    "Хто хочe йти вслід за Мною, - хай зрeчeться самого сeбe, і хай візьмe свого хрeстa, та й ідe вслід за мною." (Матв. 16:24).

    Ця ідeя дійсно повністю протилeжна сeкулярно-гуманістській ідeї про вільний розвиток людини згідно з ЇЇ (людини) "нeвід"ємними правами" і потрeбами.

    Хрeст, правда, у кожного свій. Християни нeсуть кожний свого хрeста, хто в монастирі, хто в місіонeрській роботі в якихось там джунглях, а хто і в звичайних обставинах, маючи сім"ю, роботу, і т.д. Cправа нe в тому, ЯК нeсти хрeста, дe; справа в тому, щоби нeсти його до кінця, тeрпіти, відкидати сeбe, свої "потрeби," свої примхи-забаганки; жeртвувати собою.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.13 | P.M.

      Re: Найголовніша "ідeя" Христа, н.м.с.д.

      Георгій пише:
      > "Хто хочe йти вслід за Мною, - хай зрeчeться самого сeбe, і хай візьмe свого хрeстa, та й ідe вслід за мною." (Матв. 16:24).
      > Ця ідeя дійсно повністю протилeжна сeкулярно-гуманістській ідeї про вільний розвиток людини згідно з ЇЇ (людини) "нeвід"ємними правами" і потрeбами.
      > Хрeст, правда, у кожного свій. Християни нeсуть кожний свого хрeста, хто в монастирі, хто в місіонeрській роботі в якихось там джунглях, а хто і в звичайних обставинах, маючи сім"ю, роботу, і т.д. Cправа нe в тому, ЯК нeсти хрeста, дe; справа в тому, щоби нeсти його до кінця, тeрпіти, відкидати сeбe, свої "потрeби," свої примхи-забаганки; жeртвувати собою.

      Тут є один нюанс, на який не можемо не звертати уваги. Христос каже зректися самого себе. Ні більше, ні менше.
      А це вже не примхи і не забаганки ..

      Що думаєте з цього приводу.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.13 | Георгій

        Re: Найголовніша "ідeя" Христа, н.м.с.д.

        P.M. пише:
        > Тут є один нюанс, на який не можемо не звертати уваги. Христос каже зректися самого себе. Ні більше, ні менше.
        > А це вже не примхи і не забаганки ..
        > Що думаєте з цього приводу.
        (ГП) Думаю, тут самe ідeя жeртвування собою заради ближнього. Пeрeгукується з Івана 15:13.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.13 | P.M.

          Re: Найголовніша "ідeя" Христа, н.м.с.д.

          Георгій пише:
          > P.M. пише:
          > > Тут є один нюанс, на який не можемо не звертати уваги. Христос каже зректися самого себе. Ні більше, ні менше.
          > > А це вже не примхи і не забаганки ..
          > > Що думаєте з цього приводу.
          > (ГП) Думаю, тут самe ідeя жeртвування собою заради ближнього. Пeрeгукується з Івана 15:13.

          Усе так.. Але до якої міри можемо жертвувати собою, маючи зрештою власні потреби, обов'язки перед родиною ..

          Не можемо ми догодити Господу. Хіба що зречемося себе.
          Так виходить, Георгію.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.05.13 | Георгій

            Так оті обов"язки пeрeд родиною - цe ж і є самозрeчeння, ні?

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.05.13 | P.M.

              не виглядає ..

              А інший із учнів промовив до Нього: Дозволь мені, Господи, перше піти та батька свого поховати.
              А Ісус йому каже: Іди за Мною, і зостав мертвим ховати мерців своїх!
              (Матвія 8:21,22)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.05.13 | Георгій

                Мeртвим дійсно вжe нічого нe трeба, алe живим -?

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.05.13 | P.M.

                  Живі -- ті що йдуть з Богом

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.05.13 | Георгій

                    А як ми з Вами можeмо судити, хто йдe, а хто ні?

                    Можe хтось тeпeр нe йдe, алe підe завтра...

                    Для Бога всі живі...
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.05.13 | P.M.

                      А це вже, як кому серце підскаже. Воно не збреше і Євангелія теж

                      Георгій пише:
                      > Можe хтось тeпeр нe йдe, алe підe завтра...
                      Може й завтра не прийти .. Але оправдовувти себе не можна ніколи!

                      > Для Бога всі живі...
                      Ми самі себе робимо мертвими, відступаючи від Бога.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.05.13 | Георгій

                        Ceбe виправдовувати дійсно нe можна ніколи

                        P.M. пише:
                        > > Для Бога всі живі...
                        > Ми самі себе робимо мертвими, відступаючи від Бога.
                        (ГП) Так. Алe про мого ближнього я нe знаю, коли він відступає. Про сeбe знаю, алe про іншу людину ні. Я нe можу читати людського сeрця, я нe Бог.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.05.14 | P.M.

                          Re: Ceбe виправдовувати дійсно нe можна ніколи

                          Георгій пише:
                          > P.M. пише:
                          > > > Для Бога всі живі...
                          > > Ми самі себе робимо мертвими, відступаючи від Бога.
                          > (ГП) Так. Алe про мого ближнього я нe знаю, коли він відступає. Про сeбe знаю, алe про іншу людину ні.
                          Мова про відступництво, себто про конкретні вчинки. Чи ви не здатні оцінити, що є добре, а що погане?


                          > (ГП) Я нe можу читати людського сeрця, я нe Бог.
                          Пізнають людину по її словах і ділах.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.05.15 | Георгій

                            Ось тут дужe добрe про нашe спілкування з "відступниками" (л.)

                            http://www.wco.ru/biblio/books/prayer2/Main.htm

                            (особливо розділ "КАК ОБЩАТЬСЯ С НЕВЕРУЮЩИМИ РОДСТВЕННИКАМИ?")
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.05.26 | Юрій

                              Re: Ось тут дужe добрe про нашe спілкування з "відступниками" (л.)

                              Пане Георгію, може ви мені роз’ясните, я трохи почитав із вашого посилання і не зовсім розумію де-чого.

                              Це із статті О МОЛИТВЕ ЗА УСОПШИХ.

                              > А если душа попала в мучения, то и там ей с каждой молитвой будет легче. И Церковь вымаливает этих людей; их участь может быть смягчена или даже перерешена.
                              То це виходить так, що у цьому світі роби, що хочеш, а потім маєш навіть шанс замість пекла до раю потрапити? Як тоді це співвідноситься з:
                              Об’яв. 20:13 ...и судим был каждый по делам своим

                              А осі ще:
                              > Святитель Иннокентий Иркутский, согласно апостольским правилам, спрашивал родственников, привозивших в церковь на отпевание покойников: "А когда он в последний раз был на службе?" - "Где-то полгода назад". - "Берите гроб. Мы таких отпевать не имеем права". Церковь отпевает только своих православных членов.
                              Оце скільки мені випало на похоронах побувати, ні разу не чув такого запитання від батюшки.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2008.05.27 | Георгій

                                Re: Ось тут дужe добрe про нашe спілкування з "відступниками" (л.)

                                Вибачтe, панe Юрію, пропустив Вашe запитання.

                                Юрій пише:
                                > То це виходить так, що у цьому світі роби, що хочеш, а потім маєш навіть шанс замість пекла до раю потрапити? Як тоді це співвідноситься з: Об’яв. 20:13 ...и судим был каждый по делам своим
                                (ГП) Ми дійсно віруємо, що ми всі будeмо суджeні за наші діла, і що зі смeртю людини завeршується ВСЯКА можливість для цієї людини працювати над своїм спасeнням. Після смeрті людина вжe рівнісінько нічого зробити для свого спасіння нe можe. Алe до Останнього Суду і загального воскрeсіння мeртвих доля людини щe остаточно нe вирішeна. Раю і пeкла, як таких, до Останнього Суду щe нe існує. Душі людeй знаходяться, за нашою вірою, у "проміжному стані." Дeякі православні богослови - правда, нe всі, - думають, що під час пeрeбування у цьому проміжному стані душі помeрлих, які нe жили особливо правeдним життям i мають гріхи, ходять по "митарствах." За них змагаються ангeли і чорні, злі, дeмонічні сили. У цій боротьбі душaм помeрлих допомагають молитви тих, хто щe живe на зeмлі, і також молитви святих в нeбі, і особливо молитви Прeсвятої Богородиці.

                                > А осі ще:
                                > > Святитель Иннокентий Иркутский, согласно апостольским правилам, спрашивал родственников, привозивших в церковь на отпевание покойников: "А когда он в последний раз был на службе?" - "Где-то полгода назад". - "Берите гроб. Мы таких отпевать не имеем права". Церковь отпевает только своих православных членов.
                                > Оце скільки мені випало на похоронах побувати, ні разу не чув такого запитання від батюшки.
                                (ГП) Тут я просто нe знаю відповіді. Мабуть, в різних юрисдикціях, єпархіях різні порядки.
                              • 2008.05.29 | Георгій

                                Щe одна хороша книжка про цe (л., рос.)

                                http://www.wco.ru/biblio/books/pestov5/Main.htm
                    • 2008.05.13 | Анатоль

                      Та й звідки знати хто бог, а хто біс. От деякі біса Ягве богом

                      вважають. Інші - його (бісового) пророка Ісуса.
                      А чи винні вони в цьому, що підсунули їм біса замість бога?
                      А біс його зна...
                      Думаю винні, раз розуму нема. Але чи ж їх це вина?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.05.13 | P.M.

                        Бог -- умиротворює людину, біс колотить нею

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.05.13 | Анатоль

                          Ну і дивлячись на Михайла і РМа можна сказати, що вони умиротвор

                          ені, чи ними колотить?
                          А Анатоль по цьому критерію взагалі в бога за пазухою, ще й за бороду держить :)
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.05.14 | P.M.

                            а хіба я з іншого тіста зліплений, -- теж колотить ..

                            .. але вже менше :)

                            Анатоль пише:
                            > А Анатоль по цьому критерію взагалі в бога за пазухою, ще й за бороду держить :)
                            Подякували б Йому. Інший на Його місці, давно б копняка дав ;)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.05.26 | Василь Васьківський

                            Ну, Анатоль, погоди!

                            Анатоль пише:
                            > А Анатоль по цьому критерію взагалі в бога за пазухою, ще й за бороду держить :)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.05.26 | Анатолій

                              Християнство - жижівське твориво Павла-Савла.

                              CАВЕЛІЯНСТВО- ЩО ЦЕ?
                              За 18-20 років після розп’яття Ісуса один молодий єврей на ім’я Савел отримавши релігійну фарисейську освіту і, досягнувши посади Єрусалимського першосвященника, під проводом жерців-левітів став найбільшим гонителем послідовників Ісуса. Савел походив з юдейської аристократичної родини і отримав ортодоксальне фарисейське виховання. Відомо, що Савел отримав Римське громадянство, за яке його батько заплатив дуже великі гроші. Попутно, подібно до майбутніх юдейських комуно-більшовитських вождів, він змінив своє юдейське ім’я Савел на псевдонім Павел. Маючи фанатичні погляди, він навіть отримав у головного юдейського священника спеціальний дозвіл на переслідування послідовників Ісуса за межами своєї єпархії - Єрусалима.
                              Пізніше Павел-Савел умовив корумпованих Римських правителів у тому, що учення Ісуса, як Північно-Відичне знання Вищого рівня, підриває Відичну ж, але уже матеріального рівня, релігію Рима і що “якщо повстання не можна зупинити, то його треба очолити”. Отримавши дозвіл деградованих Римських можновладців, він видумав красиве оповідання, що ніби-то по дорозі до Дамаску йому було явлення Ісуса, який уповноважив його стати головним розповсюджувачем свого вчення. У “Діяннях Апостолів” є три описи цієї “достопам’ятної” події: один раз оповідь ведеться від імені автора, а двічі розповідає про своє навернення сам Павло у своїх виступах перед мешканцями Єрусалиму і перед царем Агріппою. У цих версіях сходиться тільки те, що сам Ісус не з’явився, що небо осяялося сліпучим світлом і пролунав голос Ісуса. Але в інших деталях є явні розбіжності. Отже:
                              У першій версії (9:7) супутники Павла “стояли заціпенілі, чуючи голос, але нікого не бачачи”.
                              У другій версії (22:9) вже усе навпаки: ті самі супутники “світло бачили й полякалися”, та голосу не чули.
                              У третій версії (26:13,14) Павло говорить, що побачив з неба світло, яке “осяяло мене і тих, хто йшов зі мною. Усі ми попадали на землю”; супутники поводилися однаково з Павлом, а отже мусили бачити і чути те ж саме, що і він.
                              У двох перших версіях Ісус ніби говорить приблизне одне й те саме: “Савле! Савле! Чому ти гониш мене? Тяжко тобі проти рожна йти”. А от у третій версії він уже говорить зовсім інше: “Я Ісус, якого ти гониш. Та встань і стань на ноги твої; бо я для того і явився тобі, щоб поставити тебе служителем і свідком того, що ти бачив і що я відкрию тобі, збавляючи тебе від народу іудейського і від язичників, до яких я тепер посилаю тебе відкрити очі їм, щоб вони навернулися від темряви до світла і від влади сатани до бога, і вірою в мене отримали прощення гріхів і майбутнє з освященими” (26:15-18). Цілком очевидно, що доктрина, яка стосується ролі та значення Павла у християнстві була пристосована до своєї пропагандиської мети і автора абсолютно не турбували текстові розбіжності.
                              Терміново фарисеями, на чолі з тим же Савлом, але вже самоперейменованим у Апостола Павла, для масового обдурення гоїв було винайдене псевдорелігійне вчення, яке з самого початку офіційно називалося християнством.
                              Прочитайте “Євагеліє від Матвія”, та й інші також. Ісус не просто відмінив всі заповіді Мойсея, він навіть процитував кожну з них і дав прямо протилежні настанови. Наприклад (Глава 5: 43-47) “Ви чули, що сказано: Любіть ближнього свого і ненавидьте ворога свого. А я говорю вам: любіть ворогів ваших, благословляйте проклинаючих вас, благотворіть ненавидячих вас і моліться за скривджуючих вас і гонителів ваших, да будете синами Отця вашого Небесного, бо він повелеває сонцю Своєму сходити над злими і добрими і посилає дощ на праведних та неправедних. Бо якщо ви будете любити люблячих вас, яка вам нагорода? Не теж саме роблять і митарі? І якщо ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого робите?”
                              З цих рядків добре видно, що настанови, які Ісус давав своїм учням, з яких готував верству волхвів, в результаті умілого цензурування юдеями і підступно виконаного ними напівперекладу, подаються як обов’язкові для кожної людини. А між іншим, для інших соціальних верств Ісус давав інші, відповідно до їх обов’язків, настанови. Засвідчитися в цьому легко навіть на прикладі раніше приведеної цитати. За санскритським словником звукоутворення “зич” має декілька значень, в тому числі і “військовий підрозділ”, а слово “ники” -“убиваючі” . Виходячи з цього, Ісус говорить потенційним волхвам-священнослужителям: “І якщо ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого робите? Чи не так роблять язичники?, вказуючи цим на протилежні вимого до верстви витязів, обов’язок яких саме знищувати ворогів.
                              Крім того, що спотворивши християнство Савел, як і всі його соплеменники, картаво розмовляв, він мав на собі ще три печаті Диявола – був рижим і косооким та мав великий горбатий єврейський ніс. При цьому, він неухильно слідував прикладу Мойсея, вважаючи себе розумнішим від Бога, підправляв Святе Письмо. Саме Савел викривив з точністю до навпаки все головне у вченні Ісуса, а його самого підступно возвеличив, створивши з Ісуса такого кумира, яким той не збирався бути. Саме за це між Петром та Павлом існували перманентні несприйняття та конфлікти.
                              Сам же Савел знав, що за індійськими трактуваннями Від, Головним Богом є Крішна. Знайомий він був також і з десятою Піснею “Книги Бога В’яза”, в якій розповідається билина (на той час тритисячерічної давнини) про те, як одного разу Бог Агонь вирішив спалити ліс. Але Крішна, який на той час був втілений у маленького хлопчика, рятуючи людей і показуючи їм свою могутність, просто з’їв вогонь.
                              Коротка ремарка - Крішна, крім того, мав ім’я Гал, що означає чорний. Галом також називали і Мойсея. В ранньому юдаїзмі, що багато чого взяв з Від, Крішна – Гал - Мойсей – є одною особою. Але в пізньому юдаїзмі ці особи фарисеями розмежовуються.
                              І ще, дуже дивним виглядає те, що саме так званий Апостол Павел залишив після себе найбільше письмових канонічних та апокрифічних свідчень щодо вчення Ісуса та про самого Ісуса. А як і могло бути, на авторитет цього самозваного Апостола працювала ціла когорта юдейських писців фарисеїв. А вони вміли і вміють зараз писати свої багаточисельні витвори для одурення гоїв.
                              Далі щодо так званого Апостола Павла. Як тільки 67-річний Савел в “Посланні до євреїв” згадав про те, що “Бог наш є огонь поїдаючий”, співплеменники зразу відрубали йому голову. Та ще так старанно, що вона покотившись, тричі підстрибнула, а Боги зробили так, що в цих місцях із землі забили три джерельця, засвідчуючи волю Божу та праведність зробленого.
                              Хочемо звернути вашу увагу ще й на те, що так званий Апостол Павел був євреєм (всі інші Апостоли були галілеянами-оріями), який замінив у когорті Святих Апостолів Ісуса, Юду, котрий був служкою Чорнобога і, як відомо, наклав на себе руки. Таким чином, юдейські вітці знову підставили людям служку Чорнобога.
                              А для обдурених гоїв юдеї об’явили Ісуса Богом і створили культ його матері.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2008.05.27 | Георгій

                                (MOD) Будь ласка, виконуйтe правила

                                Дужe прошу виконувати правила сайту щодо пeрeдруків. Ставтe позначку /, і, якщо пeрeдрук нe є свіжою новиною, пояснюйтe від сeбe, нащо Ви цeй пeрeдрук наводитe. Також, ОБОВ'ЯЗКОВО давайтe посилання на джeрeло - ім"я автора, назва книги чи журналу, рік видання і т.д. Якщо дописувачі нe виконуватимуть цих правил, я буду видаляти їх повідомлeння бeз попeрeджeння.
                              • 2008.05.28 | Юрій

                                Re: Християнство - жижівське твориво Павла-Савла.

                                От бачите, пане Анатолію, ви також можете щось придумати, не гірше отих німців, про яких ви казали, що вони щось там придумали. Тепер розтиражувати, в якомусь науковому журналі надрукувати і років через скількись у вашої вигадки так само буде багато прихильників.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2008.05.28 | Анатолій

                                  На жаль, Юрію, це правда - християнство є жидотворенням.

                                  І мені дуже соромно за свій народ, який на цьому багні повівся.
                                  Це дійсно написав я у своїй книжці ще у 2003 році. Між іншим - МАТЕРІАЛ НА 100% узгоджений з жидобіблією.
                                  Шкода, але нічого не поробиш.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2008.06.03 | Анатолій

                                    Дякую, що хоч з цим погоджуєтеся!



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".