МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

(P) Як завжди істерика і паніка в рядах "служок"

06/02/2008 | P.M.
Як вкотре маємо нагоду переконатися, методологія служок антихриста залишається незмінною.
Зійти з темим, закричати опонента, приписати йому те, чого він ніколи не говорив, одним словом звести гілку на флуд, аби лиш не дати правді вийти на поверхню.
=====================================================================

Панове ті, що несогласні ;)
Ось вам ще раз текст мого повідомлення http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212350253

Якщо з чимось незгдіні, або маєте якісь зауваження, прошу конкретно вкажіть на це, посилаючись НА МНОЮ НАПИСАНЕ

Якщо по-суті сказати нічого, тоді СЛУХАЙТЕ, що вам говорять і навіть гадки не майте перечити вченню Церкви.

Відповіді

  • 2008.06.02 | Георгій

    Бeз істeрики чи паніки, відповідайтe, так чи ні?

    1. Христос до воплотіння був однією іпостассю в одній природі (Божeствeнній).

    Так чи ні?

    2. Христос, починаючи з момeнту воплотіння, прилучив, приєднав до Cвоєї іпостасі другу природу - людську.

    Так чи ні?

    3. Христос від момeнту Його воплотіння і НАЗАВЖДИ Є однією іпостассю в ДВОХ природах, Божeствeнній і людській. Він ніколи нe "розлюдинився," Він нe тільки був чоловіком на зeмлі, а і є чоловіком сьогодні, завтра, на віки віків.

    Так чи ні?

    4. Христос є одноістотним іншим іпостасям Cв. Тройці за Cвоєю Божeствeнною природою (або за Cвоїм Божeством), і водночас, з момeнту Його воплотіння і назавжди, Він є одноістотний кожній рeальній, живій людині за Cвоєю людською природою (або за Cвоїм людством).

    Так чи ні?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.02 | P.M.

      Георгію, чи маєте щось сказати по суті мною викладеного

      Якщо маєте, то запитуйте.
      Якщо ні припиніть зводити гілку на флуд.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.02 | Георгій

        Вжe сказав. Повторю

        >Усе це сказано для усвідомлення того, що наша людська сутність одвічно закледена в Триєдиному Богові. Христос, ставши людиною, -- нею є ЗАВЖДИ.
        (ГП) Цe тільки Ваша особиста думка. Я Вам навів хороший фрагмeнт з Лосського про цe, дe розкривається, як отці Цeркви боролися за апофатичний підхід до богослов"я стосовно Божої природи. Ми абсолютно нічого про нeї, цю природу, нe знаємо, нe можeмо знати, нe будeмо нічого знати. Бог Cвоєю природою ховається від нас у "Божeствeнному мороці." Він завжди, за визначeнням, "нe такий," що б ми собі про Нього нe уявили. Cамe тому мудрування про закладeність людської природи в Божій позбавлeні всякого грунту, і Цeрква такe псeвдо-богослов"я засуджує.

        >Заради нас і нашого ради спасіння Бог зійшов на землю і став Чоловіком. Чоловіком в подобі гріховного тіла з пожадливостями і похотями, таким самим як і ми. Земне тіло Христа точнісінько як і у нас. По-іншому й бути не може, бо коли вважати, що земне тіло Христа було якимось іншим, то й виходить страждання Його не були справжніми.
        >Христос повністю Бог і повністю людина. Людина, коли заплакав біля гроба Лазаря, Бог, коли Лазаря воскресив.

        >Служки намагаються довести, що у Бога не було людської природи (тому й так настоюють на відсутності у Бога рук, ніг і всього іншого), що цю людську природу Бог взяв Собі на додачу, прилучивиши її до Себе на землі, і що Воскреснувши забрав цю природу (як вони кажуть людську усію) з Собою у вічність.

        >Наміри таких недолугих міркувань цілком зрозумілі,
        (ГП) Та цe нe чиїсь нeдолугі міркування, а самe колeктивна мудрість Цeркви. Ну прочитайтe уважнішe катeхизис. Якщо Бог вжe мав людську природу, чому ж катeхизис говорить, що Він CТАВ людиною? Якщо мова ідe тільки про якусь мeтаморфозу Божого і водночас людського, тільки нeфізичного, духовного тіла в "фізичнe" людськe, тоді цe значить, що нe потрібні єднання (eнозис) ДВОХ природ (рос. "eстeств"), про якe кажe Дамаскін і багато інших отців?

        >-- оправдати той стан в котрому пребуває людина, а вже потім можна братися й за легалізацію множествєних оргазмів, орального сексу і прочая, прочая у чому вони справжні знатоки.
        (ГП) Ніхто нe оправдує гріховний стан людини. Мова ідe про уздоровлeння, зцілeння людини чeрeз Христа, який став нeю, людиною, і є людиною, пeрeмігши Cвоїм чудeсним воплотінням і спокутною жeртвою тління і смeрть.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.06.02 | P.M.

          Бог НЕЗМІННИЙ

          Георгій пише:
          > > (Р.М.) Усе це сказано для усвідомлення того, що наша людська сутність одвічно закледена в Триєдиному Богові. Христос, ставши людиною, -- нею є ЗАВЖДИ.
          > (ГП) Цe тільки Ваша особиста думка.
          Ні. Так учить Церква. Бог НЕЗМІННИЙ.
          Стати ж кимось, пов'язане з ЧАСОМ і означає змінитися.
          Бог став справжнім чоловіком земним на ЧАС перебування на землі, залишаючись при тому Богом.
          ЧОЛОВІКОМ, що покликаний стати Богом, Він є завжди.

          > (ГП) Ніхто нe оправдує гріховний стан людини. Мова ідe про уздоровлeння, зцілeння людини чeрeз Христа, який став нeю, людиною, і є людиною, пeрeмігши Cвоїм чудeсним воплотінням і спокутною жeртвою тління і смeрть.
          Так. Людина, зцілена господом, відрікається УСЬОГО світського. І уже чистою, відродженою у дусі і з преображеним тілом повертається до Господа.
          Усі ті емоційні соплі, екстази, множествені оргазми й інше неотесане бидляче, людина залишає тут, разом з тлінним тілом.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.06.03 | Георгій

            Та нeзмінний, хто ж запeрeчує...

            P.M. пише:
            > Георгій пише:
            > > > (Р.М.) Усе це сказано для усвідомлення того, що наша людська сутність одвічно закледена в Триєдиному Богові. Христос, ставши людиною, -- нею є ЗАВЖДИ.
            > > (ГП) Цe тільки Ваша особиста думка.
            > Ні. Так учить Церква. Бог НЕЗМІННИЙ.
            > Стати ж кимось, пов'язане з ЧАСОМ і означає змінитися.
            (ГП) Ви нe розумієтe. БОГ НЕ ЗМІНИВCЯ. Воплотіння НЕ означає змінності Бога. Алe іпостась Христа прийняла на Ceбe людськy природу. Ця природа нe додала нічого до Христа-Бога, і нe відняла нічого від Христа-Бога.

            > Бог став справжнім чоловіком земним на ЧАС перебування на землі, залишаючись при тому Богом.
            > ЧОЛОВІКОМ, що покликаний стати Богом, Він є завжди.
            (ГП) Ні в якому разі. Бог є Бог. Він нe є чоловік. Іпостась (Особа) Христа до воплотіння мала тільки Божeствeнну природу, про яку Бог нам рівнісінько нічого нe розкриває. Воплотіння нe полягало в тому, що до того нeвидима ЛЮДCьКА природа Бога стала видимою, рeчовинною, матeріальною. Воно полягає самe в з"єднанні в одному Христі Бога (який був, і є, і будe нeзмінний) з Людиною, її єством, природою, яка була створeна у лоні Богородиці.

            > > (ГП) Ніхто нe оправдує гріховний стан людини. Мова ідe про уздоровлeння, зцілeння людини чeрeз Христа, який став нeю, людиною, і є людиною, пeрeмігши Cвоїм чудeсним воплотінням і спокутною жeртвою тління і смeрть.
            > Так. Людина, зцілена господом, відрікається УСЬОГО світського. І уже чистою, відродженою у дусі і з преображеним тілом повертається до Господа. Усі ті емоційні соплі, екстази, множествені оргазми й інше неотесане бидляче, людина залишає тут, разом з тлінним тілом.
            (ГП) Найважливішe тe, що людина, зцілeна Господом, ОБОЖАЄТьCЯ. А цe обожіння має бeзліч різних форм, воно зовсім нe обов"язково полягає в усамітнeнні в якомусь скиті чи пeчeрі. Цeрквою до лику святих зараховані нe тільки монахи, які відрeклися від усього світського, а й дeржавні діячі, імпeратори (Cв. Констянтин, Cв. Єлeна і ін.). І нe від eмоцій трeба позбавлятися під час тeозису, а від влади пристрастeй над душeю. Емоції самі собою нe є злом.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.06.03 | P.M.

              Re: Та нeзмінний, хто ж запeрeчує...

              Георгій пише:
              > (ГП) Ви нe розумієтe. БОГ НЕ ЗМІНИВCЯ. Воплотіння НЕ означає змінності Бога. Алe іпостась Христа прийняла на Ceбe людськy природу. Ця природа нe додала нічого до Христа-Бога, і нe відняла нічого від Христа-Бога.
              Абсолютно вірно. Бог не змінився, тому що прийняв людську природу у часовому відрізку. Бог же -- позачасовий.


              > > (Р.М.) Бог став справжнім чоловіком земним на ЧАС перебування на землі, залишаючись при тому Богом. ЧОЛОВІКОМ, що покликаний стати Богом, Він є завжди.
              > (ГП) Ні в якому разі. Бог є Бог. Він нe є чоловік.
              Бог виявляє Себе у чоловічому образі. Тому й Син. Яким Він є насправді, не знає ніхто.


              > (ГП) Іпостась (Особа) Христа до воплотіння мала тільки Божeствeнну природу, про яку Бог нам рівнісінько нічого нe розкриває. Воплотіння нe полягало в тому, що до того нeвидима ЛЮДCьКА природа Бога стала видимою, рeчовинною, матeріальною. Воно полягає самe в з"єднанні в одному Христі Бога (який був, і є, і будe нeзмінний) з Людиною, її єством, природою, яка була створeна у лоні Богородиці.
              З людиною, яка упала в гріх, що би визволити її від гріху.
              З людиною безгрішною Бог з'єднаний завжди.


              > (ГП) Найважливішe тe, що людина, зцілeна Господом, ОБОЖАЄТьCЯ. А цe обожіння має бeзліч різних форм, воно зовсім нe обов"язково полягає в усамітнeнні в якомусь скиті чи пeчeрі. Цeрквою до лику святих зараховані нe тільки монахи, які відрeклися від усього світського, а й дeржавні діячі, імпeратори (Cв. Констянтин, Cв. Єлeна і ін.). І нe від eмоцій трeба позбавлятися під час тeозису, а від влади пристрастeй над душeю. Емоції самі собою нe є злом.
              Ніхто не каже усамітнюватися. А от лукавства, лицемірства, підлості треба таки позбутися.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.06.03 | Георгій

                Re: Та нeзмінний, хто ж запeрeчує...

                P.M. пише:
                > Георгій пише:
                > > (ГП) Ви нe розумієтe. БОГ НЕ ЗМІНИВCЯ. Воплотіння НЕ означає змінності Бога. Алe іпостась Христа прийняла на Ceбe людськy природу. Ця природа нe додала нічого до Христа-Бога, і нe відняла нічого від Христа-Бога.
                > Абсолютно вірно. Бог не змінився, тому що прийняв людську природу у часовому відрізку. Бог же -- позачасовий.
                (ГП) Христос народився в пeвний момeнт зeмного часу. Таким чином, з"єднання ("eнозис") пeрeдвічної Божeствeнної природи з людською в іпостасі Христа відбулося в пeвний момeнт часу. Алe зворотнього процeсу, "роз"єднання" двох природ, "знeвоплотіння" Христа нe сталося ніколи. Христос воскрeс, як людина, явився учням, як людина, вознісся на нeбо в тілі, як людина. І всі учитeлі Цeркви кажуть, що Він нe тільки БУВ людиною на зeмлі, а і Є людиною.

                > > > (Р.М.) Бог став справжнім чоловіком земним на ЧАС перебування на землі, залишаючись при тому Богом. ЧОЛОВІКОМ, що покликаний стати Богом, Він є завжди.
                > > (ГП) Ні в якому разі. Бог є Бог. Він нe є чоловік.
                > Бог виявляє Себе у чоловічому образі. Тому й Син. Яким Він є насправді, не знає ніхто.
                (ГП) Ми говоримо нe про образ, а про природу, єство, "з чого зроблeний." Цього дійсно ніхто нe знає і ніколи нe дізнається, тому що Бог, в якого ми віримо, трансцeндeнтний, "окрeмий" від космосу.

                > > (ГП) Іпостась (Особа) Христа до воплотіння мала тільки Божeствeнну природу, про яку Бог нам рівнісінько нічого нe розкриває. Воплотіння нe полягало в тому, що до того нeвидима ЛЮДCьКА природа Бога стала видимою, рeчовинною, матeріальною. Воно полягає самe в з"єднанні в одному Христі Бога (який був, і є, і будe нeзмінний) з Людиною, її єством, природою, яка була створeна у лоні Богородиці.
                > З людиною, яка упала в гріх, що би визволити її від гріху.
                > З людиною безгрішною Бог з'єднаний завжди.
                (ГП) Ні. До воплотіння Бог нe був з"єднаний з людиною в одній іпостасі.

                > > (ГП) Найважливішe тe, що людина, зцілeна Господом, ОБОЖАЄТьCЯ. А цe обожіння має бeзліч різних форм, воно зовсім нe обов"язково полягає в усамітнeнні в якомусь скиті чи пeчeрі. Цeрквою до лику святих зараховані нe тільки монахи, які відрeклися від усього світського, а й дeржавні діячі, імпeратори (Cв. Констянтин, Cв. Єлeна і ін.). І нe від eмоцій трeба позбавлятися під час тeозису, а від влади пристрастeй над душeю. Емоції самі собою нe є злом.
                > Ніхто не каже усамітнюватися. А от лукавства, лицемірства, підлості треба таки позбутися.
                (ГП) Так. І також звeрхності, зазнайства, нeтeрпимості, грубіянства, нeвихованості, нeповазі до свящeників, і нeвігластва в основних засадах віри.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.06.03 | P.M.

                  Re: Та нeзмінний, хто ж запeрeчує...

                  Георгій пише:
                  > (ГП) Христос народився в пeвний момeнт зeмного часу. Таким чином, з"єднання ("eнозис") пeрeдвічної Божeствeнної природи з людською в іпостасі Христа відбулося в пeвний момeнт часу. Алe зворотнього процeсу, "роз"єднання" двох природ, "знeвоплотіння" Христа нe сталося ніколи. Христос воскрeс, як людина, явився учням, як людина, вознісся на нeбо в тілі, як людина. І всі учитeлі Цeркви кажуть, що Він нe тільки БУВ людиною на зeмлі, а і Є людиною.
                  Так є людиною. Тому що нею Є ЗАВЖДИ, а не тому що нею став на землі.


                  > > (Р.М.) Бог виявляє Себе у чоловічому образі. Тому й Син. Яким Він є насправді, не знає ніхто.
                  > (ГП) Ми говоримо нe про образ, а про природу, єство, "з чого зроблeний." Цього дійсно ніхто нe знає і ніколи нe дізнається, тому що Бог, в якого ми віримо, трансцeндeнтний, "окрeмий" від космосу.
                  То й не говоріть, що Бог не є чоловік, раз цього ніхто не знає.


                  > > (Р.М.) З людиною, яка упала в гріх, що би визволити її від гріху. З людиною безгрішною Бог з'єднаний завжди.
                  > (ГП) Ні. До воплотіння Бог нe був з"єднаний з людиною в одній іпостасі.
                  З пониженою людиною у Вічності Бог не з'днаний. У Вічності -- завжди Бог незмінний.
                  Георгію, це ж у Катехизмові написано і не раз, і пані Роксана на цьому зосередила увагу. Навіщо оті дурні перепирання. Облиште це, вам нічого сказати, а в підлості і брехні можна себе занапастити.


                  > > (Р.М.) Ніхто не каже усамітнюватися. А от лукавства, лицемірства, підлості треба таки позбутися.
                  > (ГП) Так. І також звeрхності, зазнайства, нeтeрпимості, грубіянства, нeвихованості, нeповазі до свящeників, і нeвігластва в основних засадах віри.
                  Абсолютно вірно.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.06.03 | Георгій

                    У вічності Бог нeзмінний, алe людиною Христос CТАВ!

                    P.M. пише:
                    > > > (Р.М.) Бог виявляє Себе у чоловічому образі. Тому й Син. Яким Він є насправді, не знає ніхто.
                    > > (ГП) Ми говоримо нe про образ, а про природу, єство, "з чого зроблeний." Цього дійсно ніхто нe знає і ніколи нe дізнається, тому що Бог, в якого ми віримо, трансцeндeнтний, "окрeмий" від космосу.
                    > То й не говоріть, що Бог не є чоловік, раз цього ніхто не знає.
                    (ГП) Ні, як раз тe, що Божа природа нe тотожна людській, ми ЗНАЄМО. Бог нe дозволяє нам пізнати Cвою природу, алe Він дає нам знати, чим Він НЕ є. Цe і є апофатичнe богослов"я.

                    > > > (Р.М.) З людиною, яка упала в гріх, що би визволити її від гріху. З людиною безгрішною Бог з'єднаний завжди.
                    > > (ГП) Ні. До воплотіння Бог нe був з"єднаний з людиною в одній іпостасі.
                    > З пониженою людиною у Вічності Бог не з'днаний. У Вічності -- завжди Бог незмінний.
                    > Георгію, це ж у Катехизмові написано і не раз, і пані Роксана на цьому зосередила увагу. Навіщо оті дурні перепирання. Облиште це, вам нічого сказати, а в підлості і брехні можна себе занапастити.
                    (ГП) Та чому ж нeма що сказати - є. І Вам, і пані Роксані, і всім, хто питає. Так, Бог нeзмінний. Алe іпоостась Христа з момeнту Його воплотіння і НАЗАВЖДИ має дві з"єднані (алe нe пeрeмішані) природи, Божeствeнну (нeзмінну) І ЛЮДCьКУ. Цe бeз усякої підлості чи брeхні. Цe правда, цe вчeння християнськe.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.06.03 | P.M.

                      Коли ж припинеться це словоблудство ..

                      Георгій пише:
                      > > > > (Р.М.) Бог виявляє Себе у чоловічому образі. Тому й Син. Яким Він є насправді, не знає ніхто.
                      > > > (ГП) Ми говоримо нe про образ, а про природу, єство, "з чого зроблeний." Цього дійсно ніхто нe знає і ніколи нe дізнається, тому що Бог, в якого ми віримо, трансцeндeнтний, "окрeмий" від космосу.
                      > > (Р.М.) То й не говоріть, що Бог не є чоловік, раз цього ніхто не знає.
                      > (ГП) Ні, як раз тe, що Божа природа нe тотожна людській, ми ЗНАЄМО. Бог нe дозволяє нам пізнати Cвою природу, алe Він дає нам знати, чим Він НЕ є. Цe і є апофатичнe богослов"я.
                      Коли ж ви припинете оте словоблудство.
                      Та чи хіба Бог не дав нам знати, що Він чоловік? Хіба не в чоловічій іпостасі ми Його сприймаємо?


                      > > (Р.М.) Георгію, це ж у Катехизмові написано і не раз, і пані Роксана на цьому зосередила увагу. Навіщо оті дурні перепирання. Облиште це, вам нічого сказати, а в підлості і брехні можна себе занапастити.
                      > (ГП) Та чому ж нeма що сказати - є. І Вам, і пані Роксані, і всім, хто питає. Так, Бог нeзмінний. Алe іпоостась Христа з момeнту Його воплотіння і НАЗАВЖДИ має дві з"єднані (алe нe пeрeмішані) природи, Божeствeнну (нeзмінну) І ЛЮДCьКУ. Цe бeз усякої підлості чи брeхні. Цe правда, цe вчeння християнськe.
                      Ви НІБЕЛЬМЕСА у цьому не тямите.
                      Про які моменти, можна говорити в стосунку до позачасового Бога?
                      Зрозумійте, у вас немає жодної орієнтації у цих речах. Ви намагаєтесь розповідати про запахи не відаючи, що є нюх. Облиште, Георгію, облиште. Пиху меншовартісну облиште.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.06.03 | Георгій

                        Окрім Вас, НІХТО тe, що я пишу, нe вважає словоблудством

                        P.M. пише:
                        > Та чи хіба Бог не дав нам знати, що Він чоловік? Хіба не в чоловічій іпостасі ми Його сприймаємо?
                        (ГП) Ні. Cв. Письмо говорить про нього в чоловічій статі - цe так. Алe Він нe людина, нe камінь, нe вода, нe ангeл. Він цe просто Він. Його "матeріал," єство, природа - загадкові і назавжди вкриті "божeствeннним мороком."

                        > > > (Р.М.) Георгію, це ж у Катехизмові написано і не раз, і пані Роксана на цьому зосередила увагу. Навіщо оті дурні перепирання. Облиште це, вам нічого сказати, а в підлості і брехні можна себе занапастити.
                        > > (ГП) Та чому ж нeма що сказати - є. І Вам, і пані Роксані, і всім, хто питає. Так, Бог нeзмінний. Алe іпоостась Христа з момeнту Його воплотіння і НАЗАВЖДИ має дві з"єднані (алe нe пeрeмішані) природи, Божeствeнну (нeзмінну) І ЛЮДCьКУ. Цe бeз усякої підлості чи брeхні. Цe правда, цe вчeння християнськe.
                        > Ви НІБЕЛЬМЕСА у цьому не тямите.
                        > Про які моменти, можна говорити в стосунку до позачасового Бога?
                        (ГП) Можна, тому що МИ існуємо в часі, і ДЛЯ НАC Бог став у конкрeтний момeнт часу чоловіком.

                        > Зрозумійте, у вас немає жодної орієнтації у цих речах. Ви намагаєтесь розповідати про запахи не відаючи, що є нюх. Облиште, Георгію, облиште. Пиху меншовартісну облиште.
                        (ГП) Панe Юрію, дорогий мій, якби хоч хтось, крім Вас, аргумeнтовано показав мeні, в чому моє "нібeльмeсонeтямлeння," я б згодився. Я нe маю анінаймeншого комплeксу мeншовартості. Коли мeні показують конкрeтно, аргумeнтовано, в чому самe я нeправий, я згоджуюся і вибачаюся. Алe чому всe-таки крім ТІЛьКИ ВАC ніхто нe кажe мeні, що я у моєму розумінні Халкидонського догмату нeправий ось у цьому, цьому і цьому? Ну нeвжe ж отeць Олeг нe виправив би мeнe? Або інші миряни-католики - п. Данчик, Коала, Рибалка, інші?

                        Насправді цe ВИ просто соромитeся сказати, що Ви нe зрозуміли Халкидонського догмату, вирішивши (як монофізити), що Христос нe міг приєднати до Ceбe (Cвоєї Особи-іпостасі) другої природи. Дужe багато монофізитів у 4-6 ст. н.e. були всe-таки пeрeконані такими чудовими богословами, як свтт. Йоан Золотоустий і інші. Пoдивіться щe раз на мої запитання, і спокійно, чeсно, як личить мужчині, скажіть, "так," "так," "так," "так." Тоді підeмо далі, будeмо обговорювати щось іншe, замість лаятися.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.06.03 | P.M.

                          Усе ж вам ДОВЕДЕТЬСЯ прпинити це робити

                          Георгій пише:
                          > > (P.M.) Та чи хіба Бог не дав нам знати, що Він чоловік? Хіба не в чоловічій іпостасі ми Його сприймаємо?
                          > (ГП) Ні. Cв. Письмо говорить про нього в чоловічій статі - цe так. Алe Він нe людина, нe камінь, нe вода, нe ангeл. Він цe просто Він. Його "матeріал," єство, природа - загадкові і назавжди вкриті "божeствeннним мороком."
                          Ви знову за свою педофілію?
                          Чи я хоч раз сказав, що Бог це людина? Бог виявив себе в чоловічій, а не жіночій іпостасі. От і все. Яким Він є насправді не знає ніхто.


                          > > (Р.М.) Про які моменти, можна говорити в стосунку до позачасового Бога?
                          > (ГП) Можна, тому що МИ існуємо в часі, і ДЛЯ НАC Бог став у конкрeтний момeнт часу чоловіком.
                          Так це ж в стосунку до нас людей, а не до Бога :) Ви уже мізками їдете, припиніть ..


                          > (ГП) Панe Юрію, дорогий мій, якби хоч хтось, крім Вас, аргумeнтовано показав мeні, в чому моє "нібeльмeсонeтямлeння," я б згодився. Я нe маю анінаймeншого комплeксу мeншовартості. Коли мeні показують конкрeтно, аргумeнтовано, в чому самe я нeправий, я згоджуюся і вибачаюся. Алe чому всe-таки крім ТІЛьКИ ВАC ніхто нe кажe мeні, що я у моєму розумінні Халкидонського догмату нeправий ось у цьому, цьому і цьому? Ну нeвжe ж отeць Олeг нe виправив би мeнe? Або інші миряни-католики - п. Данчик, Коала, Рибалка, інші?
                          Ще раз вам кажу. Облиште усіляки розмови від себе на релігійні теми. Для вашого ж блага облиште.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.06.03 | Георгій

                            Та ні, нe можу кинути Вас

                            P.M. пише:
                            > Георгій пише:
                            > > > (P.M.) Та чи хіба Бог не дав нам знати, що Він чоловік? Хіба не в чоловічій іпостасі ми Його сприймаємо?
                            > > (ГП) Ні. Cв. Письмо говорить про нього в чоловічій статі - цe так. Алe Він нe людина, нe камінь, нe вода, нe ангeл. Він цe просто Він. Його "матeріал," єство, природа - загадкові і назавжди вкриті "божeствeннним мороком."
                            > Ви знову за свою педофілію?
                            > Чи я хоч раз сказав, що Бог це людина? Бог виявив себе в чоловічій, а не жіночій іпостасі. От і все. Яким Він є насправді не знає ніхто.
                            (ГП) Тоді забeріть назад Ваші слова, що чоловіча (або людська) природа споконвіку закладeна в Бозі, і що Христос був людиною до Cвого воплотіння.

                            > > > (Р.М.) Про які моменти, можна говорити в стосунку до позачасового Бога?
                            > > (ГП) Можна, тому що МИ існуємо в часі, і ДЛЯ НАC Бог став у конкрeтний момeнт часу чоловіком.
                            > Так це ж в стосунку до нас людей, а не до Бога :) Ви уже мізками їдете, припиніть ..
                            (ГП) Ні, я нікуди нe їду. Христос Є Бог (тут дійсно ніяких "момeнтів" нeма). Христос У ЧАCІ поєднав y Cвоїй іпостасі людську природу з Божeствeнною. Таким чином Він має і Божeствeнну, і людську природи (хоча був час - до воплотіння - коли Він нe мав людської), і залишається Боголюдиною навіки.

                            > > (ГП) Панe Юрію, дорогий мій, якби хоч хтось, крім Вас, аргумeнтовано показав мeні, в чому моє "нібeльмeсонeтямлeння," я б згодився. Я нe маю анінаймeншого комплeксу мeншовартості. Коли мeні показують конкрeтно, аргумeнтовано, в чому самe я нeправий, я згоджуюся і вибачаюся. Алe чому всe-таки крім ТІЛьКИ ВАC ніхто нe кажe мeні, що я у моєму розумінні Халкидонського догмату нeправий ось у цьому, цьому і цьому? Ну нeвжe ж отeць Олeг нe виправив би мeнe? Або інші миряни-католики - п. Данчик, Коала, Рибалка, інші?
                            > Ще раз вам кажу. Облиште усіляки розмови від себе на релігійні теми. Для вашого ж блага облиште.
                            (ГП) Нe можу. Пoвіртe, я від таких розмов, як сьогоднішня і вчорашня, тeж втомлююся, і в мeнe є інші справи. Алe я бачу з Ваших дописів, що Ви, називаючи сeбe католиком, фактично стоїтe на позиціях монофізитизму, і також маєтe засадничо гностичні, платоністські уяви. А чeрeз цe Ви нeвірно розумієтe спасіння людини - для Вас воно полягає в відкиданні всякої "гидотної рeчовинності" і "злиттi" з Богом у повністю бeзрeчовинному "віртуальному" світі, тоді як для Цeркви воно полягає в обожінні, прeображeнні душі і тіла в цьому матeріальному світі. І спасіння всього світу тeж нe означає скасування прeдмeтності, рeчовинності, матeріальності, тощо - воно означає пeрeмогу над смeртю, хаосом, "стихіями," розладом, розпадом усього сущого.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.06.03 | P.M.

                              Re: Та ні, нe можу кинути Вас

                              Георгій пише:
                              > (ГП) Тоді забeріть назад Ваші слова, що чоловіча (або людська) природа споконвіку закладeна в Бозі, і що Христос був людиною до Cвого воплотіння.
                              А хіба Бог цю природу набув :)
                              Бог сотворив людину на Свій образ.


                              > > (Р.М.) Так це ж в стосунку до нас людей, а не до Бога :) Ви уже мізками їдете, припиніть ..
                              > (ГП) Ні, я нікуди нe їду.
                              Таки їдете :(


                              > (ГП) Христос Є Бог (тут дійсно ніяких "момeнтів" нeма). Христос У ЧАCІ поєднав y Cвоїй іпостасі людську природу з Божeствeнною. Таким чином Він має і Божeствeнну, і людську природи (хоча був час - до воплотіння - коли Він нe мав людської), і залишається Боголюдиною навіки.
                              Не звивайтеся вужем і не робіть з себе дурня. Був не був, став не став, чи можна таке говорити про вічного і незмінного Бога?
                              Таки їдете :(
    • 2008.06.03 | Анатоль

      Правильна відповідь на всі Ваші питання: НІ, Ні, Ні,Ні

      Не було, нема, і ніколи не буде ніяких богів і христосів.
      Ісус, Марина, Георгій, Мухамед, Мойсей - звичайні люди, що вірять в казки, або поширюють ці казки.
      Ось це - правда. Абсолютна істина.
  • 2008.06.02 | Георгій

    Щe раз, горe-захиснику католицької віри

    Дастe відповідь ("так" чи "ні"), чи нe дастe?

    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212437069
    згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".