(P) Так і не може, що би не нагадити ..
06/04/2008 | P.M.
Ось за цю єресь, Георгію, й будете знищені.
Думки ваші гидкі і облудні, звичайно
Георгій пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212501820
> (ГП) Бог як існував, так і існує, алe Христос додав до Cвоєї вічної, нeзмінної божeствeнної природи нашу, людську, яка утворилася з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом.
За усіма цими облесними слівцями виглядує людоненависницький оскал антихриста -- а саме намагання оправдати гріх.
Адже якщо Христос до Своєї Божественої природи додав ту природу, що сталася в людині внаслідок непослуху, це означатиме, що ця понижена природа стала обожествленою, а сам непослух оправданий.
Господь долучає до Себе й таким чином спасає людину, не тому що долучає до Себе нею набуте на землі, а тому що, постраждавши в людському тілі, визволяє її від гріховної набутості і тим самим повертає людину до її первозданного стану.
p.s. А тим, що вуха порозвішували, подумайте чим керуєтесь. Здоровим глуздом керуйтесь, а не емоціями меншовартісними.
p.s. p.s. Людина змінюється (відроджується) у Христі, а не Христос в людині. Запам'ятайте це.
Думки ваші гидкі і облудні, звичайно
Георгій пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212501820
> (ГП) Бог як існував, так і існує, алe Христос додав до Cвоєї вічної, нeзмінної божeствeнної природи нашу, людську, яка утворилася з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом.
За усіма цими облесними слівцями виглядує людоненависницький оскал антихриста -- а саме намагання оправдати гріх.
Адже якщо Христос до Своєї Божественої природи додав ту природу, що сталася в людині внаслідок непослуху, це означатиме, що ця понижена природа стала обожествленою, а сам непослух оправданий.
Господь долучає до Себе й таким чином спасає людину, не тому що долучає до Себе нею набуте на землі, а тому що, постраждавши в людському тілі, визволяє її від гріховної набутості і тим самим повертає людину до її первозданного стану.
p.s. А тим, що вуха порозвішували, подумайте чим керуєтесь. Здоровим глуздом керуйтесь, а не емоціями меншовартісними.
p.s. p.s. Людина змінюється (відроджується) у Христі, а не Христос в людині. Запам'ятайте це.
Відповіді
2008.06.04 | P.M.
і це після того, як сам визнав, що ..
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може!http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1209160565
2008.06.04 | +О
Re:не тіло сталося в наслідок непослуху, а його смертність
тіло може і не гнитиЗ повагою
о.Олег
2008.06.04 | P.M.
Re:не тіло сталося в наслідок непослуху, а його смертність
+О пише:> тіло може і не гнити
Преображене
2008.06.05 | +О
Re: так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)
тобто: преображене тіло не = воскресле тіло.Слава Ісусу Христу!
З повагою
о.Олег
2008.06.05 | +О
Re: так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)
перепрошую - не можу замінити, бо вкралася прикра помилка в назвізамість:
так, як і в Христа (Преображення стаєтьсої смерти)
читай
так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)
допоможіть замінити, якщо можна
2008.06.04 | +О
Re: Так і не може, що би не нагадити ..
Христос Воскрес!віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця. Ця теза пана Георгія зовсім не оправдує гріх, а пояснює, що за вірою Католицької Православної Церкви:
1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
З повагою
о.Олег
Ось за цю єресь, Георгію, й будете знищені.
Думки ваші гидкі і облудні, звичайно
Георгій пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212501820
> (ГП) Бог як існував, так і існує, алe Христос додав до Cвоєї вічної, нeзмінної божeствeнної природи нашу, людську, яка утворилася з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом.
За усіма цими облесними слівцями виглядує людоненависницький оскал антихриста -- а саме намагання оправдати гріх.
Адже якщо Христос до Своєї Божественої природи додав ту природу, що сталася в людині внаслідок непослуху, це означатиме, що ця понижена природа стала обожествленою, а сам непослух оправданий.
Господь долучає до Себе й таким чином спасає людину, не тому що долучає до Себе нею набуте на землі, а тому що, постраждавши в людському тілі, визволяє її від гріховної набутості і тим самим повертає людину до її первозданного стану.
p.s. А тим, що вуха порозвішували, подумайте чим керуєтесь. Здоровим глуздом керуйтесь, а не емоціями меншовартісними.
p.s. p.s. Людина змінюється (відроджується) у Христі, а не Христос в людині. Запам'ятайте це.
2008.06.04 | P.M.
Re: Так і не може, що би не нагадити ..
+О пише:> Христос Воскрес!
Воістину воскрес!
> віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця. Ця теза пана Георгія зовсім не оправдує гріх, а пояснює, що за вірою Католицької Православної Церкви:
> 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
Не забуваймо додати земною людиною, або історичною, як це прийнято говорити. Для людин ж також існує первісний і есхатологічний вимір.
І не треба маніпулювати актуальністю. Реальність у котрій перебуває людина, завжди є актуальною для людини.
> 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
Думки, що до гріховності Христа недопустимі.
> 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
2008.06.05 | +О
Re: не маніпулюю
Слава Ісусу Христу!вітаю з святом Вознесіння!
не маніпулюю актуальністю - мені йдеться про рівну (духовно)душевнотілесну актуальність для людини земної (мене/Вас/инших) і (духовно)душевнотілесну актуальність людини небесної (Ісуса Христа): та ж сама (духовно)душевнотілесна людська природа, але з одною різнцею - Христос Воскрес, а ми очікуємо (не обов`язково для Воскресіння мусимо, доречі, встигнути померти - згадайте в Івана: "ви, що живете, не випередите покійних..."). Дуже гарно на сьогоднішнє свято пише св.І.Золотоуст (перепрошую - з пам`яті): ангели дивуються що людина, яка не є достойною жити навіть на землі - піднята на Небо; херувим, що оберігав ворота Раю від входу до нього людини здивувався, що людина тепер є над ним... Та ж сама людина, один з нас! Це і є сенс приходу Бога-Людини у світ - спасти, відновити упалу людську природу. Більше того: святі Отці Церкви пишуть про гріх Адама: "щаслива провина", бо людину через переступ потрібно було спасати і Бог цим не обмежився, а ввів нас у Спільноту Пресвятої Трійці. Тому і пишу
1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
> P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо
Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...
Ще раз наголошу важливе НМД розрізнення, що - Силою Божою: преображується фізично жива людина; воскрешається фізично мертва.
З повагою
о.Олег
2008.06.05 | P.M.
не лізьмо поперед батька в пекло
+О пише:> Слава Ісусу Христу!
> вітаю з святом Вознесіння!
Слава навіки!
> 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
Визначіться в розумінні:
- що є перебувати у віках (у часі)
- що є перебуваи у вічності (там де часу немає)
> 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
Так.
> 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній
> > P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
> Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо
> Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...
".. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку"
А ви поперед батька в пекло лізете
2008.06.05 | +О
Re: термінологія
в Церкві кажемо "на/во віки віків/вічні" - синонім вічно, тобто:1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною від того моменту вічно
2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
> P.M.: Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній
+О: гріх міститься і у безтілесних бісах; душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.
> > P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
> +О: Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...
> P.M.: ".. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку" А ви поперед батька в пекло лізете
+О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба. Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба - це проти людської природи...
З повагою
о.Олег
2008.06.05 | P.M.
Безтілесні духи-біси опановують душу людини
+О пише:> в Церкві кажемо "на/во віки віків/вічні" - синонім вічно, тобто:
> 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною від того моменту вічно
Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.
> 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
Так.
> 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.
> > (P.M.) Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній
> +О: гріх міститься і у безтілесних бісах;
Безтілесні духи-біси опановують душу людини.
> +О:душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.
Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.
От ви уже й трішечки порозумнішали
Бачите, як усе просто, комар носа не підточить.
Тепер вам, як і нєкоторим , доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.
2008.06.05 | P.M.
Умерти МУСИМО -- для гріху
+О пише:> +О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба.
Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей.
раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...
Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)
> Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба - це проти людської природи...
Умерти МУСИМО -- для гріху.
2008.06.05 | Георгій
А 1 Кoр. 15:51 що кажe?
Нe всі "заснуть..." Ті, хто будe живий в дeнь Другого пришeстя, нe помруть. Cмeрть нe є нeохбідною умовою для знищeння гріха. Ceрeд тих, кого Дeнь Господній застанe живим, бeзумовно будуть і святі.2008.06.05 | P.M.
так це треба дожити до Другого Пришестя
Ми ж говоримо про зараз.2008.06.05 | Георгій
А воно можe статися сьогодні.
2008.06.06 | +О
Re: Умерти МУСИМО -- для гріху
Слава Ісусу Христу!> Р.М.: Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.
+О: ми вже про це говорили у темі Трійці - момент в термінології, що пробує говорити про Бога, не є ознака часу, а ознака перебігу подій: момент Бога без людської природи; момент Бога з долученою людською природою.
>> +О: 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
> Р.М.: Так.
>> +О: 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
> Р.М.: Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.
+О: Ісус Христос став людиною історичною / не став грішником.
> > >(P.M.) Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній
>> +О: гріх міститься і у безтілесних бісах;
> Р.М.: Безтілесні духи-біси опановують душу людини.
+О: і не опановуючи душу людини, безтілесні біси містять гріх. Гріх не = актуальна/земна тілесність; не обов`язково бути особою (духовно)душевнотілесною, щоб містити гріх; земне тіло не є наслідком гріха - наслідком гріха є дочасна смерть цього тіла. Саме наслідок гріха (смерть) взяв на Себе Бог (Син) і став Першим з людей після гріха Адама, хто є (духовно)душевнотілесною безсмертною людиною
>> +О:душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.
> Р.М.: Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.
+О: Церква вчить, що Ісус Христос є вповні людиною. Історичний/земний/тілесний шлях людини не дорівнює "містити гріх"
> Р.М.: От ви уже й трішечки порозумнішали Бачите, як усе просто, комар носа не підточить. Тепер вам, як і нєкоторим , доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.
+О: "А о я є" - вигук радости в гуцула від усвідомлення себе в просторі і часі
>> +О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба.
> Р.М.: Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей. раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!... Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)
+О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення
>> +O: Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба - це проти людської природи...
> Р.М.: Умерти МУСИМО -- для гріху.
+О: умерти для гріха є передумовою преображення. Преображуємося за земного/фізичного/тілесного/актуального життя. Преображуймося - живімо свято!
З повагою
о.Олег
2008.06.08 | P.M.
Re: Умерти МУСИМО -- для гріху
+О пише:> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> > (Р.М.) Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.
> +О: ми вже про це говорили у темі Трійці - момент в термінології, що пробує говорити про Бога, не є ознака часу, а ознака перебігу подій: момент Бога без людської природи; момент Бога з долученою людською природою.
Це словоблуддя і нерозуміння. Ні моменти, ні перебіг подій не можуть відноситися до НЕЗМІННОГО Бога, а лиш до Ним сотвореного.
> > (Р.М.) Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.
> +О: Ісус Христос став людиною історичною / не став грішником.
У моїй тезі не сказано, що Ісус став грішником.
> > (Р.М.) Безтілесні духи-біси опановують душу людини.
> +О: і не опановуючи душу людини, безтілесні біси містять гріх. Гріх не = актуальна/земна тілесність; не обов`язково бути особою (духовно)душевнотілесною, щоб містити гріх; земне тіло не є наслідком гріха - наслідком гріха є дочасна смерть цього тіла. Саме наслідок гріха (смерть) взяв на Себе Бог (Син) і став Першим з людей після гріха Адама, хто є (духовно)душевнотілесною безсмертною людиною
Ви не згодні, що безтілесні духи-біси опановують душу людини?
> > (Р.М.) Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.
> +О: Церква вчить, що Ісус Христос є вповні людиною. Історичний/земний/тілесний шлях людини не дорівнює "містити гріх"
Ви не згодні, що Святий Дух Отцівський перебуває в Христі?
> > Р.М.: От ви уже й трішечки порозумнішали Бачите, як усе просто, комар носа не підточить. Тепер вам, як і нєкоторим , доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.
> +О: "А о я є" - вигук радости в гуцула від усвідомлення себе в просторі і часі
І я радію від вашого захоплення
> > (Р.М.) Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей. раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!... Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)
> +О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення
От ви й самі визнали, що поки це не сталося -- маємо змогу жити
Як тепер викручуватися будете, напару з Георгієм? Знову доведеться жовч виплескувати
> > (Р.М.) Умерти МУСИМО -- для гріху.
> +О: умерти для гріха є передумовою преображення. Преображуємося за земного/фізичного/тілесного/актуального життя. Преображуймося - живімо свято!
Знову словоблуддя і нерозуміння.
На землі людина відроджується в Дусі Святому. Преображається ж після фізичної смерти.
УСЕ матеріальне без виключення (у тому числі й мощі святих), що знаходиться на тлінній землі -- ТЛІННЕ.
Тепер гоцуле, можете починати вигукувати
2008.06.09 | +О
Re: Умерти МУСИМО -- для гріху
Слава Ісусу Христу!Віримо в Пресвяту Трійцю саме тому, що Бог нам привідкрив Тайну Міжособових відносин. Звичайно, що немічні спроби людини описати словами Трійцю можна назвати "словоблуддя і нерозуміння", але не спроби Церкви. Для розуміння відповідального ставлення Церкви до опису Трійці потрібно вивчати Тринітарне Богословіє. Трошки привідкривається ця тема у поданому мною Катехизмі 232-260
Всі инші Ваші тези пов`язані з приписуванням земній тілесності - "наслідок гріха". Опоную цьому твердженню Вірою Церкви: земна тілесність не є наслідком гріха, наслідком гріха є смертність земної тілесності. Приклад: біс (вільний від "опанування душі людини" ) не містить земної тілесности, але містить гріх (тобто - гріх не в тілі); Ісус Христос-Бог наш взяв на Себе земну тілесність і не містить гріх (тобто - гріх не в тілі).
про "жовч"/инше не розумію - я грішний постійно наголошую на потребу преображення саме за життя (розрізнити преображення і воскресіння) Ще раз наголошую: преображення стається тут на землі (прочитайте Життя Ісуса Христа - преобразився саме за життя на землі: саме про це і йдеться) - це і є у випадку нас з Вами "відродження у Святому Дусі"; після фізичної смерті людина покликана воскреснути (знову ж - як Ісус Христос; преображення людини після воскресення - инше преображення, про цю Переміну не говорю, бо наголошую саме на першому етапі для нас, живих на землі)
З повагою
о.Олег
2008.06.09 | P.M.
Re: Умерти МУСИМО -- для гріху
+О пише:> Слава Ісусу Христу!
Cлава навіки!
> Віримо в Пресвяту Трійцю саме тому, що Бог нам привідкрив Тайну Міжособових відносин. Звичайно, що немічні спроби людини описати словами Трійцю можна назвати "словоблуддя і нерозуміння", але не спроби Церкви. Для розуміння відповідального ставлення Церкви до опису Трійці потрібно вивчати Тринітарне Богословіє. Трошки привідкривається ця тема у поданому мною Катехизмі 232-260
От я й кажу, з немічними спробами "словоблуддям і нерозумінням" треба припиняти.
> Всі инші Ваші тези пов`язані з приписуванням земній тілесності - "наслідок гріха". Опоную цьому твердженню Вірою Церкви: земна тілесність не є наслідком гріха, наслідком гріха є смертність земної тілесності. Приклад: біс (вільний від "опанування душі людини" ) не містить земної тілесности, але містить гріх (тобто - гріх не в тілі); Ісус Христос-Бог наш взяв на Себе земну тілесність і не містить гріх (тобто - гріх не в тілі).
А також треба пипиняти з крутійством, персмикуванням і нав'язуванням комусь того, чого немає.
> про "жовч"/инше не розумію - я грішний постійно наголошую на потребу преображення саме за життя (розрізнити преображення і воскресіння) Ще раз наголошую: преображення стається тут на землі
Пане +О, ви вкотре говорите дурниці.
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Коли прийде Спаситель, а ви пишете, що Cлава Богу цього ще не сталося і ми маємо змогу жити
+О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212745042
То ж коли прийде Спаситель, фізичного життя на землі не буде.
Думайте, перед тим, як щось сказати.
2008.06.10 | +О
Re: Умерти МУСИМО -- для гріху
Слава Ісусу Христу!Я грішний не пишу, що радий з того, що Христос ще вдруге не прийшов, а пишу, що за все треба Бога славити і дякувати. Маємо Дар Божий земного життя, і, доки Бог дарує його вести, переживаймо Преображення земного життя. Це за земного життя зробив Ісус Христос (Мт.17,1-9), це осягнули багато з Його Святих і немає причин, щоб цього не осягнув я/Ви - земність не є перешкодою Преображення, а є місцем, на якому Преображення здійснюється. Перше Преображення християнин покликаний пережити за життя на землі, і це преображення є запорукою настання Другого преображення після воскресіння фізичного життя. І Перше, і Друге преображення є Преображенням людини (духовно)душевнотілесної.
З повагою
о.Олег
2008.06.05 | Василь Васьківський
Схоластичне запитання до +О
+О пише:> віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця.
А від кого отримав свою душу +О?
2008.06.05 | +О
Re: від Бога
2008.06.06 | Василь Васьківський
Отже, походження +О не відрізняється від походження Ісуса!
Відмінність між ними лише в тім, що +О грішить, а Ісус не грішив.2008.06.06 | +О
Re: так, але найбільша різниця, що я не Бог
Ісус - Син Божий за родженням, є, окрім Людської, Божої Природи. Я грішний належу до людської природи - син Божий за усиновленнямЗ повагою
Олег
2008.06.06 | Василь Васьківський
Re: так, але найбільша різниця, що я не Бог
+О пише:> Ісус - Син Божий за родженням, є, окрім Людської, Божої Природи. Я грішний належу до людської природи - син Божий за усиновленням
Бог, син божий, людська та божа природа є абстракціями. Фактом є лише те, що обидва народжені своєю власною матір’ю. Поза цим, якщо нехтувати цим фактом, є лише слова та їх тлумачення...
2008.06.06 | +О
Re: схоластичне запитання - схоластична відповідь
2008.06.09 | Василь Васьківський
Відповідь не тільки схоластична, а й брехлива:
Насправді, дитина отримує душу від своєї матери в співпереживанні в ході вагітности, народження та доглядання дитини. Роль батька в цих процесах незначна, а роль бога взагалі ніяка!2008.06.09 | +О
Re: це Ваша Віра?
2008.06.09 | Василь Васьківський
Ні, це моє описання фактів. У Вас є аргументи проти цих фактів?
2008.06.10 | +О
Re: факти потребують доведення чи сприймаються на віру?
2008.06.10 | Василь Васьківський
Так Ви ж їх заперечуєте, а не сприймаєте! Чому?
2008.06.10 | +О
Re: кого"їх"? Якщо факти -наведіть, доведіть, тоді задамо "чому"
2008.06.10 | Василь Васьківський
Факт: душу дитина отримує від матери. Що тут доводити?
2008.06.10 | +О
Re: Факт: душу дитина отримує від Бога. Що тут доводити?
2008.06.10 | Василь Васьківський
Це не факт, а слова, які не визначені: бог тощо...
Крім того, ніякого бога при формуванні души дитини не виявлено. Так що ніякого факту у Вас не виходить, одні безпідставні твердження!2008.06.18 | +О
Re: що Ви називаєте "душа"
2008.06.19 | Василь Васьківський
Душа є синонімом психічної конституції дитини.
2008.06.20 | +О
Re:дещо тавтологічне: Душа є синонімом душевної будови дитини :)
2008.06.20 | Василь Васьківський
Душа є застарілим терміном. Правильно мовити про психіку.
2008.06.18 | Роксана
Re: Це не факт, а слова, які не визначені: бог тощо...
Крім того, ніякого бога при формуванні души дитини не виявлено. Так що ніякого факту у Вас не виходить, одні безпідставні твердження!-Це після яких дослідів, пане Василю? Як вже на те пішло, то ж Ґаґарін робив "досліди", як перший раз облітав землю. "Точно доказав", що Бога не бачив, значить його нема. Прекрасні у вас знання, Василю. Не смішіть людей.
2008.06.19 | Василь Васьківський
А у Вас діти є?