МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

(P) Так і не може, що би не нагадити ..

06/04/2008 | P.M.
Ось за цю єресь, Георгію, й будете знищені.
Думки ваші гидкі і облудні, звичайно ;)

Георгій пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212501820
> (ГП) Бог як існував, так і існує, алe Христос додав до Cвоєї вічної, нeзмінної божeствeнної природи нашу, людську, яка утворилася з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом.
За усіма цими облесними слівцями виглядує людоненависницький оскал антихриста -- а саме намагання оправдати гріх.
Адже якщо Христос до Своєї Божественої природи додав ту природу, що сталася в людині внаслідок непослуху, це означатиме, що ця понижена природа стала обожествленою, а сам непослух оправданий.

Господь долучає до Себе й таким чином спасає людину, не тому що долучає до Себе нею набуте на землі, а тому що, постраждавши в людському тілі, визволяє її від гріховної набутості і тим самим повертає людину до її первозданного стану.

p.s. А тим, що вуха порозвішували, подумайте чим керуєтесь. Здоровим глуздом керуйтесь, а не емоціями меншовартісними.

p.s. p.s. Людина змінюється (відроджується) у Христі, а не Христос в людині. Запам'ятайте це.

Відповіді

  • 2008.06.04 | P.M.

    і це після того, як сам визнав, що ..

    Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може!
    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1209160565
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.04 | +О

      Re:не тіло сталося в наслідок непослуху, а його смертність

      тіло може і не гнити
      З повагою
      о.Олег
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.04 | P.M.

        Re:не тіло сталося в наслідок непослуху, а його смертність

        +О пише:
        > тіло може і не гнити
        Преображене
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.06.05 | +О

          Re: так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)

          тобто: преображене тіло не = воскресле тіло.

          Слава Ісусу Христу!
          З повагою
          о.Олег
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.06.05 | +О

            Re: так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)

            перепрошую - не можу замінити, бо вкралася прикра помилка в назві
            замість:
            так, як і в Христа (Преображення стаєтьсої смерти)
            читай
            так, як і в Христа (Преображення стається до смерти)

            допоможіть замінити, якщо можна
  • 2008.06.04 | +О

    Re: Так і не може, що би не нагадити ..

    Христос Воскрес!
    віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця. Ця теза пана Георгія зовсім не оправдує гріх, а пояснює, що за вірою Католицької Православної Церкви:
    1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
    2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
    3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником

    З повагою
    о.Олег


    Ось за цю єресь, Георгію, й будете знищені.
    Думки ваші гидкі і облудні, звичайно

    Георгій пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212501820
    > (ГП) Бог як існував, так і існує, алe Христос додав до Cвоєї вічної, нeзмінної божeствeнної природи нашу, людську, яка утворилася з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом.

    За усіма цими облесними слівцями виглядує людоненависницький оскал антихриста -- а саме намагання оправдати гріх.
    Адже якщо Христос до Своєї Божественої природи додав ту природу, що сталася в людині внаслідок непослуху, це означатиме, що ця понижена природа стала обожествленою, а сам непослух оправданий.

    Господь долучає до Себе й таким чином спасає людину, не тому що долучає до Себе нею набуте на землі, а тому що, постраждавши в людському тілі, визволяє її від гріховної набутості і тим самим повертає людину до її первозданного стану.

    p.s. А тим, що вуха порозвішували, подумайте чим керуєтесь. Здоровим глуздом керуйтесь, а не емоціями меншовартісними.

    p.s. p.s. Людина змінюється (відроджується) у Христі, а не Христос в людині. Запам'ятайте це.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.04 | P.M.

      Re: Так і не може, що би не нагадити ..

      +О пише:
      > Христос Воскрес!
      Воістину воскрес!

      > віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця. Ця теза пана Георгія зовсім не оправдує гріх, а пояснює, що за вірою Католицької Православної Церкви:
      > 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
      Не забуваймо додати земною людиною, або історичною, як це прийнято говорити. Для людин ж також існує первісний і есхатологічний вимір.
      І не треба маніпулювати актуальністю. Реальність у котрій перебуває людина, завжди є актуальною для людини.

      > 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
      Думки, що до гріховності Христа недопустимі.

      > 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
      Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.05 | +О

        Re: не маніпулюю

        Слава Ісусу Христу!
        вітаю з святом Вознесіння!
        не маніпулюю актуальністю - мені йдеться про рівну (духовно)душевнотілесну актуальність для людини земної (мене/Вас/инших) і (духовно)душевнотілесну актуальність людини небесної (Ісуса Христа): та ж сама (духовно)душевнотілесна людська природа, але з одною різнцею - Христос Воскрес, а ми очікуємо (не обов`язково для Воскресіння мусимо, доречі, встигнути померти - згадайте в Івана: "ви, що живете, не випередите покійних..."). Дуже гарно на сьогоднішнє свято пише св.І.Золотоуст (перепрошую - з пам`яті): ангели дивуються що людина, яка не є достойною жити навіть на землі - піднята на Небо; херувим, що оберігав ворота Раю від входу до нього людини здивувався, що людина тепер є над ним... Та ж сама людина, один з нас! Це і є сенс приходу Бога-Людини у світ - спасти, відновити упалу людську природу. Більше того: святі Отці Церкви пишуть про гріх Адама: "щаслива провина", бо людину через переступ потрібно було спасати і Бог цим не обмежився, а ввів нас у Спільноту Пресвятої Трійці. Тому і пишу
        1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
        2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
        3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником

        > P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
        Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо
        Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...
        Ще раз наголошу важливе НМД розрізнення, що - Силою Божою: преображується фізично жива людина; воскрешається фізично мертва.
        З повагою
        о.Олег
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.06.05 | P.M.

          не лізьмо поперед батька в пекло

          +О пише:
          > Слава Ісусу Христу!
          > вітаю з святом Вознесіння!
          Слава навіки!

          > 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною на всі віки
          Визначіться в розумінні:
          - що є перебувати у віках (у часі)
          - що є перебуваи у вічності (там де часу немає)

          > 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
          Так.

          > 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
          Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній

          > > P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.
          > Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо
          > Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...
          ".. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку"
          А ви поперед батька в пекло лізете ;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.06.05 | +О

            Re: термінологія

            в Церкві кажемо "на/во віки віків/вічні" - синонім вічно, тобто:

            1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною від того моменту вічно

            2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)

            3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником

            > P.M.: Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній

            +О: гріх міститься і у безтілесних бісах; душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.


            > > P.M.: Взяти на себе тіло/воплотитися, означає стати людиною земною, не більше і не менше.

            > +О: Бог став (духовно)душевнотілесною людиною земною і возніс людину (духовно)душевнотілесну на Небо Церква точно знає, що возніс кожного, хто візьме на себе-земного труд віддатися Богові/преобразитися, як це є з живущими серед нас святцями (як у катихизмовому прикладі з Серафимом Саровським), за долю инших - надіється...

            > P.M.: ".. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку" А ви поперед батька в пекло лізете

            +О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба. Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба :) - це проти людської природи...
            З повагою
            о.Олег
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.06.05 | P.M.

              Безтілесні духи-біси опановують душу людини

              +О пише:
              > в Церкві кажемо "на/во віки віків/вічні" - синонім вічно, тобто:
              > 1. Христос став людиною саме у момент Воплочення (до цього лише Бог, не людина) і перебуває людиною від того моменту вічно
              Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.

              > 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)
              Так.


              > 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником
              Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.


              > > (P.M.) Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній
              > +О: гріх міститься і у безтілесних бісах;
              Безтілесні духи-біси опановують душу людини.


              > +О:душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.
              Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.


              От ви уже й трішечки порозумнішали :)
              Бачите, як усе просто, комар носа не підточить.
              Тепер вам, як і нєкоторим ;), доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.
            • 2008.06.05 | P.M.

              Умерти МУСИМО -- для гріху

              +О пише:
              > +О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба.
              Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей.
              раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...
              Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)



              > Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба :) - це проти людської природи...
              Умерти МУСИМО -- для гріху.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.06.05 | Георгій

                А 1 Кoр. 15:51 що кажe?

                Нe всі "заснуть..." Ті, хто будe живий в дeнь Другого пришeстя, нe помруть. Cмeрть нe є нeохбідною умовою для знищeння гріха. Ceрeд тих, кого Дeнь Господній застанe живим, бeзумовно будуть і святі.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.06.06 | +О

                Re: Умерти МУСИМО -- для гріху

                Слава Ісусу Христу!

                > Р.М.: Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.

                +О: ми вже про це говорили у темі Трійці - момент в термінології, що пробує говорити про Бога, не є ознака часу, а ознака перебігу подій: момент Бога без людської природи; момент Бога з долученою людською природою.

                >> +О: 2. Христос ніколи не містив і не містить гріха (був є і буде безгрішний)

                > Р.М.: Так.


                >> +О: 3. Тіло не дорівнює гріх - взяти на себе тіло/воплотитися означає стати людиною і не означає стати грішником

                > Р.М.: Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.

                +О: Ісус Христос став людиною історичною / не став грішником.

                > > >(P.M.) Тіло не дорівнює гріху. Гріх міститься в людині душевно/тілесній

                >> +О: гріх міститься і у безтілесних бісах;

                > Р.М.: Безтілесні духи-біси опановують душу людини.

                +О: і не опановуючи душу людини, безтілесні біси містять гріх. Гріх не = актуальна/земна тілесність; не обов`язково бути особою (духовно)душевнотілесною, щоб містити гріх; земне тіло не є наслідком гріха - наслідком гріха є дочасна смерть цього тіла. Саме наслідок гріха (смерть) взяв на Себе Бог (Син) і став Першим з людей після гріха Адама, хто є (духовно)душевнотілесною безсмертною людиною


                >> +О:душевнотілесна людина Ісус Христос не містив/не містить гріха.

                > Р.М.: Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.

                +О: Церква вчить, що Ісус Христос є вповні людиною. Історичний/земний/тілесний шлях людини не дорівнює "містити гріх"

                > Р.М.: От ви уже й трішечки порозумнішали Бачите, як усе просто, комар носа не підточить. Тепер вам, як і нєкоторим , доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.

                +О: "А о я є" - вигук радости в гуцула від усвідомлення себе в просторі і часі :)

                >> +О: ні - я грішний лише пояснив різницю між преображенням і воскресінням. НМД Ви путаєте ці два поняття, тому наголошую, що Церква називає преображенням - Ісус на Горі Тавор; воскресінням - Ісус на третій день після Смерті на Хресті. Для нас з Вами це важливо в роз`ясненні процесу фізичного земного життя людини, у якому має бути місце для преображення: людина, що преобразилася (як Серафим Саровський/инші святі) ще до фізичної смерті, ходячи по землі - мешканець Неба.

                > Р.М.: Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей. раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!... Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)

                +О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення

                >> +O: Вмирати для преображення не треба. Вмирати взагалі не треба - це проти людської природи...

                > Р.М.: Умерти МУСИМО -- для гріху.

                +О: умерти для гріха є передумовою преображення. Преображуємося за земного/фізичного/тілесного/актуального життя. Преображуймося - живімо свято!
                З повагою
                о.Олег
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.06.08 | P.M.

                  Re: Умерти МУСИМО -- для гріху

                  +О пише:
                  > Слава Ісусу Христу!
                  Слава навіки!


                  > > (Р.М.) Бог НЕЗМІННИЙ ПОЗАЧАСОВИЙ. Від жодних моментів не залежить.
                  > +О: ми вже про це говорили у темі Трійці - момент в термінології, що пробує говорити про Бога, не є ознака часу, а ознака перебігу подій: момент Бога без людської природи; момент Бога з долученою людською природою.
                  Це словоблуддя і нерозуміння. Ні моменти, ні перебіг подій не можуть відноситися до НЕЗМІННОГО Бога, а лиш до Ним сотвореного.


                  > > (Р.М.) Означає стати людиною історичною. Первісне ж призначення людини -- есхатологічне.
                  > +О: Ісус Христос став людиною історичною / не став грішником.
                  У моїй тезі не сказано, що Ісус став грішником.


                  > > (Р.М.) Безтілесні духи-біси опановують душу людини.
                  > +О: і не опановуючи душу людини, безтілесні біси містять гріх. Гріх не = актуальна/земна тілесність; не обов`язково бути особою (духовно)душевнотілесною, щоб містити гріх; земне тіло не є наслідком гріха - наслідком гріха є дочасна смерть цього тіла. Саме наслідок гріха (смерть) взяв на Себе Бог (Син) і став Першим з людей після гріха Адама, хто є (духовно)душевнотілесною безсмертною людиною
                  Ви не згодні, що безтілесні духи-біси опановують душу людини?


                  > > (Р.М.) Святий Дух Отцівський перебуває в Христі.
                  > +О: Церква вчить, що Ісус Христос є вповні людиною. Історичний/земний/тілесний шлях людини не дорівнює "містити гріх"
                  Ви не згодні, що Святий Дух Отцівський перебуває в Христі?


                  > > Р.М.: От ви уже й трішечки порозумнішали Бачите, як усе просто, комар носа не підточить. Тепер вам, як і нєкоторим , доведеться знову ізвиватися. Не робіть цього.
                  > +О: "А о я є" - вигук радости в гуцула від усвідомлення себе в просторі і часі :)
                  І я радію від вашого захоплення :)


                  > > (Р.М.) Плутаєте ви, не відаючи елементарних речей. раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!... Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.(1-е Кор. 15:52,53)
                  > +О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення
                  От ви й самі визнали, що поки це не сталося -- маємо змогу жити
                  Як тепер викручуватися будете, напару з Георгієм? ;) Знову доведеться жовч виплескувати :lol:


                  > > (Р.М.) Умерти МУСИМО -- для гріху.
                  > +О: умерти для гріха є передумовою преображення. Преображуємося за земного/фізичного/тілесного/актуального життя. Преображуймося - живімо свято!
                  Знову словоблуддя і нерозуміння.
                  На землі людина відроджується в Дусі Святому. Преображається ж після фізичної смерти.
                  УСЕ матеріальне без виключення (у тому числі й мощі святих), що знаходиться на тлінній землі -- ТЛІННЕ.

                  Тепер гоцуле, можете починати вигукувати ;)
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.06.09 | +О

                    Re: Умерти МУСИМО -- для гріху

                    Слава Ісусу Христу!

                    Віримо в Пресвяту Трійцю саме тому, що Бог нам привідкрив Тайну Міжособових відносин. Звичайно, що немічні спроби людини описати словами Трійцю можна назвати "словоблуддя і нерозуміння", але не спроби Церкви. Для розуміння відповідального ставлення Церкви до опису Трійці потрібно вивчати Тринітарне Богословіє. Трошки привідкривається ця тема у поданому мною Катехизмі 232-260

                    Всі инші Ваші тези пов`язані з приписуванням земній тілесності - "наслідок гріха". Опоную цьому твердженню Вірою Церкви: земна тілесність не є наслідком гріха, наслідком гріха є смертність земної тілесності. Приклад: біс (вільний від "опанування душі людини" :) ) не містить земної тілесности, але містить гріх (тобто - гріх не в тілі); Ісус Христос-Бог наш взяв на Себе земну тілесність і не містить гріх (тобто - гріх не в тілі).
                    про "жовч"/инше не розумію - я грішний постійно наголошую на потребу преображення саме за життя (розрізнити преображення і воскресіння) Ще раз наголошую: преображення стається тут на землі (прочитайте Життя Ісуса Христа - преобразився саме за життя на землі: саме про це і йдеться) - це і є у випадку нас з Вами "відродження у Святому Дусі"; після фізичної смерті людина покликана воскреснути (знову ж - як Ісус Христос; преображення людини після воскресення - инше преображення, про цю Переміну не говорю, бо наголошую саме на першому етапі для нас, живих на землі)

                    З повагою
                    о.Олег
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.06.09 | P.M.

                      Re: Умерти МУСИМО -- для гріху

                      +О пише:
                      > Слава Ісусу Христу!
                      Cлава навіки!


                      > Віримо в Пресвяту Трійцю саме тому, що Бог нам привідкрив Тайну Міжособових відносин. Звичайно, що немічні спроби людини описати словами Трійцю можна назвати "словоблуддя і нерозуміння", але не спроби Церкви. Для розуміння відповідального ставлення Церкви до опису Трійці потрібно вивчати Тринітарне Богословіє. Трошки привідкривається ця тема у поданому мною Катехизмі 232-260
                      От я й кажу, з немічними спробами "словоблуддям і нерозумінням" треба припиняти.


                      > Всі инші Ваші тези пов`язані з приписуванням земній тілесності - "наслідок гріха". Опоную цьому твердженню Вірою Церкви: земна тілесність не є наслідком гріха, наслідком гріха є смертність земної тілесності. Приклад: біс (вільний від "опанування душі людини" :) ) не містить земної тілесности, але містить гріх (тобто - гріх не в тілі); Ісус Христос-Бог наш взяв на Себе земну тілесність і не містить гріх (тобто - гріх не в тілі).
                      А також треба пипиняти з крутійством, персмикуванням і нав'язуванням комусь того, чого немає.


                      > про "жовч"/инше не розумію - я грішний постійно наголошую на потребу преображення саме за життя (розрізнити преображення і воскресіння) Ще раз наголошую: преображення стається тут на землі
                      Пане +О, ви вкотре говорите дурниці.
                      Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
                      Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)

                      Коли прийде Спаситель, а ви пишете, що Cлава Богу цього ще не сталося :) і ми маємо змогу жити :crazy:
                      +О: це, як писав вже пан Георгій, може статися вже. І Слава Богу! Цього ще не сталося? Слава Богу! маємо змогу жити на землі/актуально і знайти у своєму житті "Гору Тавор" для преображення http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1212745042

                      То ж коли прийде Спаситель, фізичного життя на землі не буде.
                      Думайте, перед тим, як щось сказати.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.06.10 | +О

                        Re: Умерти МУСИМО -- для гріху

                        Слава Ісусу Христу!
                        Я грішний не пишу, що радий з того, що Христос ще вдруге не прийшов, а пишу, що за все треба Бога славити і дякувати. Маємо Дар Божий земного життя, і, доки Бог дарує його вести, переживаймо Преображення земного життя. Це за земного життя зробив Ісус Христос (Мт.17,1-9), це осягнули багато з Його Святих і немає причин, щоб цього не осягнув я/Ви - земність не є перешкодою Преображення, а є місцем, на якому Преображення здійснюється. Перше Преображення християнин покликаний пережити за життя на землі, і це преображення є запорукою настання Другого преображення після воскресіння фізичного життя. І Перше, і Друге преображення є Преображенням людини (духовно)душевнотілесної.
                        З повагою
                        о.Олег
    • 2008.06.05 | Василь Васьківський

      Схоластичне запитання до +О

      +О пише:
      > віримо, що Ісус Христос Бог наш не містив гріха ні до, ні під-час, ні опісля свого земного життя: прийняти Богові на Себе людську природу значить стати людиною (духовно)душевнотілесною. Стати людиною (духовно)душевнотілесною за нашою вірою означає: прийняти від батьків створене ними тіло і від Бога - створену Ним душу. Тобто, якщо про Ісуса Христа і Його Людську природу, Тіло "з клітин Його прeсвятої Матeрі, Діви Марії, осяйнутої Cвятим Духом" і душу від Бога Отця.
      А від кого отримав свою душу +О?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".