МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

70% випускників українських шкіл не знають теореми Піфагора

09/21/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Український центр оцінювання якості освіти на своєму сайті оприлюднив «Офіційний звіт про результати зовнішнього оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України 2009 р.». Цей документ уперше став доступним для широкої громадськості, що є черговим підтвердженням проголошеної Українським центром оцінювання якості освіти лінії на відкритість та прозорість системи зовнішнього оцінювання.
У звіті наведено багато інформації, яка дає можливість неупередженим поглядом оцінити стан ситуації в сфері загальної середньої освіти, назвати загальноосвітні навчальні заклади, випускники яких показали найкращі і найгірші результати після участі в зовнішньому оцінюванні.
Зокрема, привертають увагу результати зовнішнього оцінювання з математики. Психометричний аналіз свідчить, що тест із математики був нескладним. Однак учасники зовнішнього оцінювання показали незадовільні знання. Так, лише 25% учасників виконали завдання з найпростішим тригонометричним рівнянням, 16% – змогли знайти об’єм кулі, 9% – розв’язали завдання на застосування властивостей функції, 8,6% – практичну задачу на обчислення витрат фарби для фарбування кімнати, що має форму прямого паралелепіпеда. Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора.
Не кращими є знання з історії України. Лише 41% учасників зовнішнього оцінювання визначили чинники, що зумовили виникнення українського козацтва у XV–XVI століттях. Вірно назвати подію, з якої розпочалося визволення України від нацистської окупації, змогли 29% тих, хто складав тести з історії України. Лише 46% учасників тестування знають про державотворчі процеси в Україні початку 90-х років XX століття. Усього 38% майбутніх студентів змогли правильно вказати дати прийняття Конституції незалежної України, схвалення Декларації про державний суверенітет, Акту проголошення незалежності України.
Аналіз матеріалів, наведених у звіті, свідчить про те, що далеко не всі загальноосвітні навчальні заклади підтверджують наданий їм статус ліцеїв, гімназій, спеціалізованих закладів. Так, в одній із шкіл м. Києва, яка спеціалізується на вивченні французької мови, її для складання тестів вибрали лише 7 осіб. Але жоден із них не показав результат вищий від 172 балів. Аналогічною є ситуація в одній із столичних шкіл із поглибленим вивченням української мови та літератури. Лише одна особа із 25 випускників цього закладу отримала результат в межах 173–183 балів. Жоден не набрав 200 балів.
Звіт про проведення зовнішнього оцінювання направлений вищому керівництву держави, усіх регіонів України, в науково-дослідні інституції, бібліотеки, вищі навчальні заклади, органи управління освітою.

Прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти

Відповіді

  • 2009.09.21 | Koala

    Прес-служба УЦОЯО не знає законів логіки

    Заголовок: "70% випускників українських шкіл не знають теореми Піфагора"
    Дивимося в текст: "Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора."
    Не зрозуміло, чи мова йде про застосування всіх теорем разом чи по 70% на кожну; але і їжаку зрозуміло: незнання і невміння застосовувати - це різні речі.
  • 2009.09.21 | Skapirus

    Я думаю, це ще навіть оптимістичні дані

    Втім, навіть їх достатньо, аби не вживати риторику голови комітету ВР з питань освіти та науки В.Полохала, яку він розіслав до ЗМІ з привітанням до 1-го вересня: "Здобутки української освіти і науки незаперечні. Імена наших уславлених учених знає світ, наші учні і студенти стають призерами міжнародних олімпіад і престижних конкурсів. Це дає нам право пишатися своїми величезними освітніми і науковими традиціями, сміливо спиратися на власний інтелектуальний потенціал і бути переконаними, що Україна гідна бути рівною серед рівних у галузі освіти, фундаментальних досліджень та інноваційних технологій, мати розвинену освіти і науку на рівні сучасних світових стандартів, здатну забезпечити її сталий економічний розвиток, гарантувати гідне місце у глобалізованому світі..." (кінець цитати).

    Дуже цікаво, яким чином корелюють 70% тих, хто "не вміє на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора" з переможними твердженнями Полохала.

    Попри всю мою критичність по відношенню до поточного стану з тестами, маю визнати, що наведені дані дадуть немало підстав для далекосяжних висновків стосовно стану освіти в Україні, було б лише кому розгрібати цей завал. Для історії зберігаю лінк на сторінку зі звітом: http://www.testportal.gov.ua/index.php/text/zno2009/ Пам"ятаючи таємниче зникнення результатів тесту-2008, я зберіг відповідні файли у себе на комп"ютері, при потребі зможу вислати.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.09.22 | лоцмен

      Re: Я думаю, це ще навіть оптимістичні дані

      Пифагоровы штаны
      1) дырявые
      2) на все стороны равны
      3) новые
      4) красные
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.09.22 | peredurok

        1.чому не лоцман. 2.чому діраві, нові, червоні?

        лоцмен пише:
        > Пифагоровы штаны
        > 1) дырявые
        > 2) на все стороны равны
        > 3) новые
        > 4) красные
        =================
        "на всі строни рівні" - то вчили в школі. :)
      • 2009.09.22 | sama

        А от цікаво

        Майдан-ІНФОРМпише:
        Зокрема, привертають увагу результати зовнішнього оцінювання з математики. Психометричний аналіз свідчить, що тест із математики був нескладним. Однак учасники зовнішнього оцінювання показали незадовільні знання. Так, лише 25% учасників виконали завдання з найпростішим тригонометричним рівнянням, 16% – змогли знайти об’єм кулі, 9% – розв’язали завдання на застосування властивостей функції, 8,6% – практичну задачу на обчислення витрат фарби для фарбування кімнати, що має форму прямого паралелепіпеда. Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора.
        Не кращими є знання з історії України. Лише 41% учасників зовнішнього оцінювання визначили чинники, що зумовили виникнення українського козацтва у XV–XVI століттях. Вірно назвати подію, з якої розпочалося визволення України від нацистської окупації, змогли 29% тих, хто складав тести з історії України. Лише 46% учасників тестування знають про державотворчі процеси в Україні початку 90-х років XX століття. Усього 38% майбутніх студентів змогли правильно вказати дати прийняття Конституції незалежної України, схвалення Декларації про державний суверенітет, Акту проголошення незалежності України.


        Цікаво довідатися Який відсоток при перевірці цих знань ми б отримали серед
        а) вчителів середніх шкіл
        б) керівників освіти середньої ланки ( директорів, інспекторів, зав райвно)
        в) керівників різних галузей виробництва
        г) депутатів Верховної Ради
        д)претендентів на пост Президента
        Проблема не в тому, що всі мають знати все- так не буває, а в тому, щоб ті хто може і хоче отримати ці знання могли це зробити незалежно від місця проживання та соціального статусу.
        Тести показують майже реальну картину стану освіти.Можливо трохи прикрашену.Суспільство ще не готове повірити, що ми далеко не самі-самі.І вже досить давно. І в багатьох галузях. Чому б освіті бути винятком?
        Щоб щось змінити в нашому житті, слід зробити два перших кроки- перестати брехати і перестати красти. Результати тестування -це спроба першого кроку.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.09.22 | Skapirus

          Підтримую. Про це тут давно вже говорилося

          Питання лиш в тому, як втілити цю ідею? Посади і погони високопосадовці отримували не для того, аби їх втратити через якесь тестування.

          sama пише:
          > Цікаво довідатися Який відсоток при перевірці цих знань ми б отримали серед
          > а) вчителів середніх шкіл
          > б) керівників освіти середньої ланки ( директорів, інспекторів, зав райвно)
          > в) керівників різних галузей виробництва
          > г) депутатів Верховної Ради
          > д)претендентів на пост Президента
          Додайте сюди ще кандидатів і докторів наук. Багато хто з них звіряє життя з гороскопами і навіть знаю пару таких, які вірять, що воду двічі кип"ятити не можна, бо бачте там накопичується важка вода, яка шкідлива для здоров"я.


          > Тести показують майже реальну картину стану освіти.Можливо трохи прикрашену.Суспільство ще не готове повірити, що ми далеко не самі-самі.І вже досить давно. І в багатьох галузях. Чому б освіті бути винятком?
          Так і є. Бо учасники олімпіад - це мала частина існуючого розподілу. Вони поки що є завдяки вчителям з великої літери, яких попри все ще трошки є в Україні. Але пройде 10-15 років і хто прийде навзамін їх, хто буде вчити переможців олміпіад?


          > Щоб щось змінити в нашому житті, слід зробити два перших кроки- перестати брехати і перестати красти. Результати тестування -це спроба першого кроку.
          Так і є. Дуже жаль лише, що навіть результати тестування використовують для того, аби продовжувати брехати. Продивіться наприклад список подяк на початку звіту.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.22 | sama

            Re: Підтримую. Про це тут давно вже говорилося

            Skapirus пише:

            > Так і є. Бо учасники олімпіад - це мала частина існуючого розподілу. Вони поки що є завдяки вчителям з великої літери, яких попри все ще трошки є в Україні. Але пройде 10-15 років і хто прийде навзамін їх, хто буде вчити переможців олміпіад?

            Так. Їх менше десятка і можна перерахувати за прізвищами.
            І мушу сказати, що ці вчителі працюють не завдяки, а всупереч ставленню до них всяких чиновників.Вони постійно відчувають себе інородним тілом у нашій системі освіти.Це не просто добрі фахівці. Це, як правило, яскраві і сильні особистості, які не бояться висловити свою думку.А системі це не подобається.Тому "друзям все , а іншим - закон".Як казав один керівник- "курку, яка несе золоті яйця, ніхто не ріже, але ніхто й не годує".
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.22 | Skapirus

              Додати нічого

          • 2009.09.22 | igorg

            Друже Scapiruse, я боюся що справи набагато гірше

            Бо насправді факти нічого не значать. Навіть у нинішньому вигляді результати тестування кажуть дуже багато. Те що бали змістили й змінили масштаб суті не міняє. Проте, якщо навіть добитися аби вони лишилися так як є то це також нічого не змінить. Їм дадуть потрібну інтерпретацію, або просто не братимуть до уваги.
            Проблема в тому що ті хто позбавлені принципів й гнучкі мають перевагу перед тими хто їх має. Їх поле дій значно ширше. І це некомфортно лише до певної межі, доки не утвориться досить широке безпринципне середовище.
          • 2009.10.03 | Skapirus

            Мабуть, Литвин прочитав наше обговорення (л)

            http://www.osvita.org.ua/news/46951.html

            В.Литвин запропонував провести диктант з української мови серед кандидатів у президенти

            Голова Верховної Ради Володимир Литвин запропонував провести диктант на знання державної мови серед кандидатів на пост Президента України. Про це він повідомив у ході прес-конференції в Одесі.

            На його думку, якщо провести такий диктант, то 2-го туру виборів не буде.

            Спікер також висловив думку, що необхідно заборонити кандидатам в президенти порушувати "мовну тему". "Особливо тим, хто і одну мову нормально не знає", - відзначив Литвин.

            Він підкреслив, що обіцянки кандидатів в президенти зробити російську мову другою державною - безпідставні, оскільки для цього за Конституцією необхідно проводити референдум. А це, у свою чергу, як підкреслив спікер, розділить країну надвоє.

            Голова Верховної Ради також заявив, що державний чиновник повинен знати мінімум дві мови, одна з яких - обов'язково державна. "Інакше він не повинен йти на таку посаду", - заявив він.

            При цьому Володимир Литвин підкреслив, що не підтримує політику нав'язування української мови, у тому числі на телебаченні. "Особисто мене дратують титри. Не потрібні мені ці милиці, я як-небудь сам розберуся", - підкреслив спікер.
        • 2009.09.27 | sama

          Re: А от цікаво

          Чи хтось то бачив? Мені знайома написала

          "Жаль, что ты не видела по СТБ, как спрашивали теор Пифогора после этого сообщения у студентов первого курса Киевского нац. ун-та экономики (из 7 чётко ответила 1 девочка), а потом "подлые" журналисты попёрлись спрашивать депутатов ВР. Чётко и быстро ответил лишь Чорновил, который сказал о результатах, что ему страшно, а остальные... Шкиль вообще сказал, что ему это не надо, т.к. он "гуманитарий (Стоматолог он на самом деле), а Тарасюк тоже блеял что-то подобное, ну и другие ещё
          человека 3 - не помню, кто, такие же ..."
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.28 | Iryna_

            Re: А от цікаво

            КНЕУ то капець і заповідник дебілів (знайомі там викладають, нормальні студенти 2-3 на групу, інші рівня 1/2+1/2=2/4 або реакція на мінус - а шо ото за рисочка, мабуть помилка)

            Шкіль фармацевт - вчився в групі з знайомою

            а взагалі ситуація ук нас ще та, і припиняти брехати поки що ніхто не збирається
      • 2009.09.30 | Люмен

        Re: Я думаю, це ще навіть оптимістичні дані

        ГГГ...та якби ж то такі тести були...ех
    • 2009.09.22 | псевдоквази

      Re: Я думаю, це ще навіть оптимістичні дані

      Skapirus пише:
      > Втім, навіть їх достатньо, аби не вживати риторику голови комітету ВР з питань освіти та науки В.Полохала, яку він розіслав до ЗМІ з привітанням до 1-го вересня: "Здобутки української освіти і науки незаперечні. ...
      >
      > Дуже цікаво, яким чином корелюють 70% тих, хто "не вміє на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора" з переможними твердженнями Полохала.


      Полохало - то партійний пропагандист у команді Саме Тої, що ВОНА ПРАЦЮЄ, тож і він ото...

      До речі, оті 70% що не вміють... то 30% вміють? Щось мене сумніви беруть. Чи це може 70% ніколи не чули, що буває хоч 1 з перерахованих теорем? Тоді вірю. Бо останніми роками все більше стає у мене (технічний ВНЗ!) студентів, що рахують таким чином:

      1/2 +1/2 = 2/4 = 1/2 (деякі вже і на 2/4 зовсім зупиняються)

      Які ще там фалєси - сінуси?!

      > Попри всю мою критичність по відношенню до поточного стану з тестами, маю визнати, що наведені дані дадуть немало підстав для далекосяжних висновків стосовно стану освіти в Україні, було б лише кому розгрібати цей завал.

      Було б ще у кого хочаб бажання це колись робити...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.09.22 | хeмік

        "Які ще там фалєси - сінуси?!" (л)

        http://mathworld.wolfram.com/ThalesTheorem.html
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.09.22 | псевдоквази

          Re: "Які ще там фалєси - сінуси?!" (л)

          І до чого це посилання?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.23 | хeмік

            Відповідь на Ваше запитання. А як ні, то висліовлюйтесь чіткіше.

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.24 | Skapirus

              МОД: Подальша перепалка видалена

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.24 | псевдоквази

                Re: МОД: Подальша перепалка видалена

                Не проти, але варто було б видалити на 1 більше або на 1 меньще. Та й не я починав.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.09.24 | Skapirus

                  Я не розбирався в тому. Залишив лиш більш-менш пристойне

                • 2009.09.24 | хeмік

                  БНГ. Покажіть пункт правил, який забороняє постити на форумі.

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.09.25 | Skapirus

                    Довідка: Правила Форумів Майдану (л)

                    http://maidan.org.ua/wiki/index.php/Help:MaidanForumRules

                    0. Підміна обговорення теми образами опонента, опонентів, інших учасників форуму

                    Прямі образи учасників форуму, висловлені як у формі "Петя - дурак", так і у формі "Каков дурак этот Петя!", вилучаються модератором незалежно від того, чи дійстають вони відповідь у тому ж дусі, чи ні.

                    Розмови між учасниками форуму, що містять виключно особисті випади (тобто - не містять нічого більше, незалежно від наявності прямих брутальних образ), вважаються офтопіком та можуть бути видалені модератором без попередження.

                    У разі систематичного (більше трьох разів) порушення правил форуму з боку конкретного учасника його доступ до форуму може бути блоковано адмін-групою.

                    1. Відверта та тупа провокація та відповідь на неї.
                    У разі будь яких відповідей на відверті та тупі провокації вилучатися будуть повідомлення і провокатора, і того, хто відповідає. Без огляду на зміст та персоналії.

                    Дефініція відвертої та тупої провокації та відповіді на неї. Це дуже просто: "Дурак!" - "Сам дурак!", або "Гав" - "Гав".

                    І обидва ідуть у смітник історії. Ніяких обговореннь. Ніяких волань про цензуру.

                    Якщо "Дурак!" не отримує відповіді, то на розсуд адмінгрупи - закривається на обговорення і йде в архів еволюційним шляхом або - вилучається.
  • 2009.09.22 | Ігор

    Re: 70% випускників українських шкіл не знають теореми Піфагора

    Подивився аналіз відповідей з фізики. Висновок: більшість учнів на тестами не замислювалось, відповідали інтуїтивно. Більш менш правильно розв'язували задачі на одну формулу.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.09.22 | sama

      Щодо фізики

      З фізикою давно вже великі проблеми. У сільських школах фізику дуже часто читають вчителі інших предметів (математики, наприклад) за сумісництвом, тому що фахівець не набирає годин на ставку.Знищена мотивація вивчення предмета відміною його на вступі на інженерні спеціальності і навіть на фізичні факультети ( учень може здавати за вибором або фізику або математику).Випускники фізичних факультетів при досить великій кількості привабливих бюджетних місць не можуть потім знайти роботу за фахом.
      Але це квіточки . Ягідки заховані у новій програмі 12 річної школи.Програма побудована методом перемішування звичних для вчителя тем в довільному порядку,неузгодженості курсів фізики та математики,завдяки чому відсутня математична база для вивчення фізичних законів, зменшення кількості тижневих годин і явній недостатності системних збірників задач.От після такого вивчення вже настане повний капець.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.09.22 | ziggy_freud

        схоже на програму дебілізації суспільства

        якщо дітей, включно з "дітьми" 15-18 років, так довго тримають в стінах середньої школи, могли б за цей час хоч чомусь навчити. Як не ядерній фізиці, то хоча б друкуванню текстів та водінню трактора.

        має бути спеціалізація, хоча б у старшіх класах. В 9-10 років, як правило, вже чітко зрозуміло, хто потенційний гуманітарій, хто натураліст, а хто математик.

        недавно йшов повз парк, де засідали студенти одного технічного ВНЗ. На лавочках грали в "дурня". Хто вчився в 80-ті, має пам*ятати, що тоді грали в преферанс. В КНУ теж. Не розумні деградували протягом навчання, а середні тягнулись до їх рівня. Мабуть, наступні генерації будуть різатись в доміно. Бо через зловживання алкоголем стрибати по деревах важко.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.09.22 | Shooter

          Re: схоже на програму дебілізації суспільства

          ziggy_freud пише:

          > має бути спеціалізація, хоча б у старшіх класах. В 9-10 років, як правило, вже чітко зрозуміло, хто потенційний гуманітарій, хто натураліст, а хто математик.

          Cаме так. Більшість середніх шкіл після 8/9 класу має бути спеціалізована.

          Так і працює освіта в "нормальних" країнах.
        • 2009.09.22 | sama

          Re: схоже на програму дебілізації суспільства

          ziggy_freud пише:
          > якщо дітей, включно з "дітьми" 15-18 років, так довго тримають в стінах середньої школи, могли б за цей час хоч чомусь навчити. Як не ядерній фізиці, то хоча б друкуванню текстів та водінню трактора.

          Так у нас їх нікуди пристроїти. Тюрми переповнені , робочі місця не створені. Вигідніше гнати дешеву контрабанду через всі кордони , ніж розвивати своє виробництво.Особливо гірке становище сільської молоді- телестандартний рівень життя і щоденна реальність настільки для них не співпадають, що вони швидко поповнюють ряди зневірених, питущих або в кращому випадку шукають роботу поза..Правда, частина з них ще встигає залишити зароблені батьками гроші у всяких платних навчальних закладах , де отримують дипломи ніби юристів, ніби економістів чи ніби управлінців персоналом.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.22 | Torr

            якшо є програма, то є і виконавці

            чи міністр освіти не один із них?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.22 | sama

              Re: якшо є програма, то є і виконавці

              Система і передові її вдосконалення склалися до нього і не за одного попередника. Вакарчук взявся її змінювати , показуючи реальний стан. Ця картинка нікому не подобається і , думаю , стане причиною його відставки. Але її вже побачили. Куди далі? А куди суспіству буде зручніше.
              Тут і вже не раз говорилося про шляхи можливих змін:
              -про скорочення кількості і покращення якості ВНЗ;
              -про державне замовлення на гостро потрібні н\г спеціальності і платну освіту за будь яким іншим напрямком;
              -про ліквідацію пільг;
              -про спеціалізацію у старших класах;
              -про відміну деяких бездумно введених в освіті "інновацій";
              -і соромно повторювати- про відповідність зарплати вчителя середній по н\г.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.22 | Torr

                Re: якшо є програма, то є і виконавці

                sama пише:
                > Система і передові її вдосконалення склалися до нього і не за одного попередника. Вакарчук взявся її змінювати , показуючи реальний стан. Ця картинка нікому не подобається і , думаю , стане причиною його відставки. Але її вже побачили. Куди далі? А куди суспіству буде зручніше.
                > Тут і вже не раз говорилося про шляхи можливих змін:
                > -про скорочення кількості і покращення якості ВНЗ;
                > -про державне замовлення на гостро потрібні н\г спеціальності і платну освіту за будь яким іншим напрямком;
                > -про ліквідацію пільг;
                > -про спеціалізацію у старших класах;
                > -про відміну деяких бездумно введених в освіті "інновацій";
                > -і соромно повторювати- про відповідність зарплати вчителя середній по н\г.

                цікаво, Вакарчук намагався втілити шось з цього списку чи як завжди - обставини заважали?
            • 2009.09.22 | псевдоквази

              А це повинні бути куратори.

              Torr пише:
              > чи міністр освіти не один із них?

              Цікаво, що наші "рехворми" йдуть в основному таких же ж реформ у РФ при тому, що на час впровадження наших вже явно можна було побачити кричущі недоліки тих реформ. Але пішли, не кліпнувши оком. Мабуть, то наказ кураторів, а не власна впертість та дурість, бо тої дурості повинно бути забагато.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.22 | Torr

                Re: А це повинні бути куратори.

                псевдоквази пише:
                > Torr пише:
                > > чи міністр освіти не один із них?
                >
                > Цікаво, що наші "рехворми" йдуть в основному таких же ж реформ у РФ при тому, що на час впровадження наших вже явно можна було побачити кричущі недоліки тих реформ. Але пішли, не кліпнувши оком. Мабуть, то наказ кураторів, а не власна впертість та дурість, бо тої дурості повинно бути забагато.

                то по вашому пан В. - російський шпигун?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.09.22 | псевдоквази

                  Re: А це повинні бути куратори.

                  Torr пише:

                  > то по вашому пан В. - російський шпигун?

                  Та ні, він, здається, такий же ж виконавець чиїхось наказів, як і його колеги з РФ.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.09.22 | Torr

                    Re: А це повинні бути куратори.

                    псевдоквази пише:
                    > Torr пише:
                    >
                    > > то по вашому пан В. - російський шпигун?
                    >
                    > Та ні, він, здається, такий же ж виконавець чиїхось наказів, як і його колеги з РФ.

                    Цей пан розумна людина, навіть написав непоганий підручник по квантам, то він ніяк не може бути "виконавцем чиїхось наказів" за одну зарплату. Може йому шось доплачують за врєдітєльство?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.09.23 | псевдоквази

                      Re: А це повинні бути куратори.

                      Torr пише:

                      > Цей пан розумна людина, навіть написав непоганий підручник по квантам, то він ніяк не може бути "виконавцем чиїхось наказів" за одну зарплату. Може йому шось доплачують за врєдітєльство?

                      Ну от якщо ми припустимо, що існує ТАЄМНИЙ світовий уряд, то з самого визначення випливає, що навряд чи той уряд розмістив би в інтернеті зарплатну відомість з вказівкою, кому і скільки дали за "врєдітєльство". :-) Це ж очевидно. Так що викрити шкідників, сидячи на форумі Майдану, навряд чи вдасться. :-(

                      Але хочу звернути Вашу увагу, що розумний пан В. продовжує рух курсом, яким рухав освіту його попередник - комсомолець ПТУшник пан Н., що великим розумом не відзначається і ледь нашкрябав щось там благеньке з псевдонауки-педагогіки. А той в свою чергу продовжував робити те, що започаткував його попередник - пан К. Бачите, система працює майже автоматично, і не так вже й важливо, хто там формально керує.
                      До того ж хочу нагадати, що уряд зараз формується за партєйним принципом, за квотами. Так що хто квоту заповнив, той міністрів і танцює.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.09.23 | Torr

                        Re: А це повинні бути куратори.

                        псевдоквази пише:
                        > Ну от якщо ми припустимо, що існує ТАЄМНИЙ світовий уряд, то з самого визначення випливає, що навряд чи той уряд розмістив би в інтернеті зарплатну відомість з вказівкою, кому і скільки дали за "врєдітєльство". :-) Це ж очевидно. Так що викрити шкідників, сидячи на форумі Майдану, навряд чи вдасться. :-(
                        >
                        Методом дедукції - можливо! Якшо є xфакт врєдітєльства, то мусять бути і шкідники, і замовники, і зарплатна відомість.

                        > Але хочу звернути Вашу увагу, що розумний пан В. продовжує рух курсом, яким рухав освіту його попередник - комсомолець ПТУшник пан Н., що великим розумом не відзначається і ледь нашкрябав щось там благеньке з псевдонауки-педагогіки. А той в свою чергу продовжував робити те, що започаткував його попередник - пан К. Бачите, система працює майже автоматично, і не так вже й важливо, хто там формально керує.
                        > До того ж хочу нагадати, що уряд зараз формується за партєйним принципом, за квотами. Так що хто квоту заповнив, той міністрів і танцює.

                        Так в тому то і парадокс що курс інваріантний до партєйної належності і персональних данних кермачів! Якшо курс хибний, то це дуже комусь потрібно. А може міністрів зомбують?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.09.23 | псевдоквази

                          Re: А це повинні бути куратори.

                          Torr пише:
                          А може міністрів зомбують?

                          А спитайте-но в них, може ж розкажуть...
        • 2009.09.22 | igorg

          Цю програму успішно продукує й реалізує АПН

          Лишень прогляньте що там продукується, досліджується й захищається. Ось товариш мав нагоду потрапити на захист й ніяк не відійде від гуманітарного шоку. Це навіть не марсіяни, це небожителі. З висот вони просто не бачать реальних проблем освіти й не беруть їх до уваги.
        • 2009.09.24 | 123

          Вважаєте, в дурня так вже просто грати?

          ziggy_freud пише:
          > недавно йшов повз парк, де засідали студенти одного технічного ВНЗ. На лавочках грали в "дурня". Хто вчився в 80-ті, має пам*ятати, що тоді грали в преферанс.

          І в дурня теж грали, якщо хотілося в дурня :)

          Насправді в дурня грати складніше ніж в преферанс - рахувати складніше. У преферансі засвічені карти виходять з гри, кількість карт у гравців однакова і стабільно просто змінюється. В дуракє засвічені карти можуть як вийти з гри, так і перейти до будь-якого іншого гравця, кількість карт у гравців змінюється непередбачувано в обидва боки.

          ziggy_freud пише:
          > Не розумні деградували протягом навчання, а середні тягнулись до їх рівня. Мабуть, наступні генерації будуть різатись в доміно. Бо через зловживання алкоголем стрибати по деревах важко.

          Може це у Вас "стариковське" ставлення до молоді? ;);)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.24 | Skapirus

            Та ніфіга

            123 пише:
            > ziggy_freud пише:
            > > недавно йшов повз парк, де засідали студенти одного технічного ВНЗ. На лавочках грали в "дурня". Хто вчився в 80-ті, має пам*ятати, що тоді грали в преферанс.
            >
            > І в дурня теж грали, якщо хотілося в дурня :)
            У нас в КПІ на початку 90-х ми грали винятково в преф. Не знаю чому, але гра в дурня тоді була непрестижною, може тому, що преф вважався грою начальства, а дурень - робітничого класу. Хоча може бути, що якщо в дурня не просто ляпати картами, а щось там рахувати, то невідомо чия візьме.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.24 | 123

              Re: Та ніфіга

              Skapirus пише:
              > 123 пише:
              > > ziggy_freud пише:
              > > > недавно йшов повз парк, де засідали студенти одного технічного ВНЗ. На лавочках грали в "дурня". Хто вчився в 80-ті, має пам*ятати, що тоді грали в преферанс.
              > >
              > > І в дурня теж грали, якщо хотілося в дурня :)
              > У нас в КПІ на початку 90-х ми грали винятково в преф. Не знаю чому, але гра в дурня тоді була непрестижною, може тому, що преф вважався грою начальства, а дурень - робітничого класу. Хоча може бути, що якщо в дурня не просто ляпати картами, а щось там рахувати, то невідомо чия візьме.

              У нас грали в преф і у школі, але це не означає що грати в дурня простіше :) Складніше, якщо рахувати.
          • 2009.09.25 | ziggy_freud

            преферанс складніший

            123 пише:
            > Насправді в дурня грати складніше ніж в преферанс - рахувати складніше. У преферансі засвічені карти виходять з гри, кількість карт у гравців однакова і стабільно просто змінюється. В дуракє засвічені карти можуть як вийти з гри, так і перейти до будь-якого іншого гравця, кількість карт у гравців змінюється непередбачувано в обидва боки.

            так вже й непередбачувано. Один елемент випадковості - роздача (як не махлювати :-) ). Далі все досить очевидно; хіба що хтось з гравців робитиме дурні ходи, або дуже підступні, для чого мало опцій.

            Принципова відмінність преферанса в тому, що там є момент торгівлі. Зокрема, можна добре розвести того, хто початково має нормальну карту.
            Це як мінімум складніша стратегія гри, а може й інший культурний код.

            > ziggy_freud пише:
            > Може це у Вас "стариковське" ставлення до молоді? ;);)

            мабуть, вже на часі ;-) Але скоріше негативне ставлення до дурня і доміно, що за Совєтів також виконували роль соціальних маркерів. Президент-преферансист в нас вже був...

            до речі, математики та фізики в КНУ зараз засвоїли брідж. Що для мене заскладно, але тут я схвалюю вибір молоді :-)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.25 | хeмік

              Цікавий факт прочитав десь у сітці. Як відомо, в радянській

              армії серед офіцерів заохочувались шахи як гра, що розвиває стратегічне мислення.

              Так от в американській армії шахи рекомендувались для сержантів, а для офіцерів - бридж. Вважаю це лоґічним, бо шахи передбачають вирішення задачі в умовах повної поінформованості, у той час як на війні, як і в бриджі, наявна лише часткова й непевна інформація.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.25 | ziggy_freud

                так, це принципова різниця...

                хeмік пише:
                > армії серед офіцерів заохочувались шахи як гра, що розвиває стратегічне мислення.

                як не важко, киньте посилання.

                > Так от в американській армії шахи рекомендувались для сержантів, а для офіцерів - бридж. Вважаю це лоґічним, бо шахи передбачають вирішення задачі в умовах повної поінформованості, у той час як на війні, як і в бриджі, наявна лише часткова й непевна інформація.

                ото-ж. Це відмінність карт від шахів взагалі. Оперування константами проти оперування ймовірностями. Уявити шахи, де гравців троє (або четверо), і кожного разу невідомо, які саме фігури є в іншої сторони. Це ж додаткова інтрига.

                Багато сильних шахістів також грають в брідж, той же Каспаров. А щоб в дурня, якось не чув...

                хоча декому і шахи вже заважають.

                http://www.liveinternet.ru/users/xupyprep/post109036786
                Кураев о канонiчном запрете шахмат
                Вторник, 25 Августа 2009 г. 17:45 (ссылка)
                И топологию твою бл#дскую запретим
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.09.25 | хeмік

                  Про Радянську армію - це в мене інформація ще з до нової ери

                  [тобто до Інтернету :) ], і, як усе в тій армії, мабуть, була секретною.

                  А щодо бриджа хотів би підкреслити, що це командна гра (2 х 2) де потрібна комунікація (нечітка) між партнерами і перехоплення інформації (нечіткої) між супротивниками, що, НМД, робить цю гру унікальною у порівнянні з іншими іграми y карти.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.09.26 | kfmn

                    Re: Про Радянську армію - це в мене інформація ще з до нової ери

                    хeмік пише:

                    > А щодо бриджа хотів би підкреслити, що це командна гра (2 х 2) де потрібна комунікація (нечітка) між партнерами і перехоплення інформації (нечіткої) між супротивниками, що, НМД, робить цю гру унікальною у порівнянні з іншими іграми y карти.

                    Командная игра 2х2 -- это не только бридж.

                    Помню, мы как-то в общаге до шести утра играли в подкидного дурака пара на пару перед сдачей экзамена по военке (прошу прощения, что не в преф и не в бридж). И, что характерно, все четверо сдали на 5.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.09.26 | хeмік

                      А Ви, часом, не математик? Бо один математик, Рассел, здається,

                      сказав таке: Хто ідеально грає у бридж, той ідеально мислить. А ще Карпов і Каспаров мали його як хоббі...

                      А зрештою - ніхто ж Вас не примушує - не подобається - не грайте.

                      I ще: А Чи знаєте Ви, що таке квасний патріотизм?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.09.26 | kfmn

                        не математик, но логику изучал

                        поэтому знаю, что высказывание "хто ідеально грає у бридж, той ідеально мислить" не равносильно высказыванию "хто ідеально мислить, той ідеально грає у бридж".

                        > А зрештою - ніхто ж Вас не примушує - не подобається - не грайте.

                        Игрывал и в бридж, и в преферанс, и в дурака, и в очко. Всё это довольно тупые игры, идеально подходящие для убиения времени в поезде.

                        >
                        > I ще: А Чи знаєте Ви, що таке квасний патріотизм?

                        Когда напоминают, что английская игра "бридж" происходит от русской игры "бирюч" (без всяких шуток, первая книга по бриджу вышла в Англии в 1886 году под названием "Бирюч, или русский вист") -- это квасной патриотизм или как?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.09.26 | хeмік

                          "это квасной патриотизм или как?" - Саме воно ;).

                        • 2009.09.27 | ziggy_freud

                          мабуть, і шахи Лівша вперше вирізав

                          kfmn пише:
                          > Игрывал и в бридж, и в преферанс, и в дурака, и в очко. Всё это довольно тупые игры, идеально подходящие для убиения времени в поезде.

                          а які знаєте розумні?

                          > Когда напоминают, что английская игра "бридж" происходит от русской игры "бирюч" (без всяких шуток, первая книга по бриджу вышла в Англии в 1886 году под названием "Бирюч, или русский вист") -- это квасной патриотизм или как?

                          ґм. Карти - очевидно західноєвропейська придумка. Перша колода скоріш за все походить з Італії або півдня Франції. Тож без аккад. Фоменка (до речі, русо-акадця ;-) ) в цій гіпотезі навряд обійшлось..
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.09.27 | kfmn

                            Левша, но индийский

                            ziggy_freud пише:
                            > kfmn пише:
                            > > Игрывал и в бридж, и в преферанс, и в дурака, и в очко. Всё это довольно тупые игры, идеально подходящие для убиения времени в поезде.
                            >
                            > а які знаєте розумні?
                            >

                            ну, к примеру, в Чапаева в поезде играть не с руки, :) за шашками под лавки ползать утомительно.

                            > > Когда напоминают, что английская игра "бридж" происходит от русской игры "бирюч" (без всяких шуток, первая книга по бриджу вышла в Англии в 1886 году под названием "Бирюч, или русский вист") -- это квасной патриотизм или как?
                            >
                            > ґм. Карти - очевидно західноєвропейська придумка. Перша колода скоріш за все походить з Італії або півдня Франції. Тож без аккад. Фоменка (до речі, русо-акадця ;-) ) в цій гіпотезі навряд обійшлось..

                            Согласен насчёт происхождения карт, но вот бридж и его название совершенно определённо происходит из России, см. книгу http://en.wikisource.org/wiki/Biritch,_or_Russian_Whist (публикатор оцифрованной версии отмечает: This is the earliest known description of a form of the game of bridge. Modern writers usually refer to this obsolete form of the game as straight bridge or bridge-whist.) См. также http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_contract_bridge
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.09.28 | ziggy_freud

                              не стану заперечувати, адже

                              герої російської клясики дворянського стану часто різались в віст. Наскільки з того чи паралельно тому з*явився брідж, сказати важко. Бо "єгипетське таро" теж винайшли не цигани.

                              Ті самі клясики іронічно пишуть про "дурачкі", в які грає прислуга на кухні, або бариня з приживалкою. В якийсь період гравців у віст явно поменшало. Та й гра в "чапаєва" навряд виникла раніше фільма...

                              А згодом державою стала правити номенклатурна "кухарка". Хоча прямого зв*язку причини-наслідку тут, звичайно, нема.
            • 2009.09.28 | 123

              Ви пробували грати з тим, хто в дурня рахує? :)

              ziggy_freud пише:
              > 123 пише:
              > > Насправді в дурня грати складніше ніж в преферанс - рахувати складніше. У преферансі засвічені карти виходять з гри, кількість карт у гравців однакова і стабільно просто змінюється. В дуракє засвічені карти можуть як вийти з гри, так і перейти до будь-якого іншого гравця, кількість карт у гравців змінюється непередбачувано в обидва боки.
              >
              > так вже й непередбачувано. Один елемент випадковості - роздача (як не махлювати :-) ). Далі все досить очевидно; хіба що хтось з гравців робитиме дурні ходи, або дуже підступні, для чого мало опцій.

              Тобто Ви вважаєте, що, граючи "очевидним способом" (тобто не прораховуючи карти), Ви в середньому гратимете не гірше того, хто все рахує? А Ви пробували грати з тими, хто все рахують? :)

              > Це як мінімум складніша стратегія гри, а може й інший культурний код.

              Див. нижче :)

              > > ziggy_freud пише:
              > > Може це у Вас "стариковське" ставлення до молоді? ;);)
              >
              > мабуть, вже на часі ;-) Але скоріше негативне ставлення до дурня і доміно, що за Совєтів також виконували роль соціальних маркерів. Президент-преферансист в нас вже був...

              Це виглядає просто соціальним снобізмом, перепрошую :)

              Будь-яка гра - це лише гра, і якщо вона навіть і здається (чи навіть є) соціальним маркером соціальної групи, яка Вам не відповідає - це не є однозначним "тавром" цієї гри як "поганої". В того самого дурня можна грати тупо гидаючи карти в масть, а можна все рахувати - і це буде зовсім інший рівень гри.

              Так само і в шахи можна грати в дуже широкому діапазоні класу, і це будуть різні ігри. Це, за великим рахунком, лише позитивно характеризує гру - як універсальну, і все.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.28 | хeмік

                "Будь-яка гра - це лише гра"- Візьмeмо, наприклад, класичну гру:

                хрeстики-нолики на 9-ти клітинах. От мeні, наприклад, важко уявити собі аристократичний клуб, дe нe відходячи від столу у цю гру різались би англійські лорди.

                Чому я згадав лордів. Історію "винайдeння" сeндвіча розказують так. Був собі в Англії лорд на ім'я Ceндвіч. І настільки йому було нeнависною нeобхідність відриватися від столу (картярського) щоб поїсти, що він наказав своєму "бeрімору" ;) принeсти йому два шматки хліба, між якими покласти шматок ... далі Ви знаєтe. :)
              • 2009.09.28 | ziggy_freud

                я навіть в шахи з розрядниками грав

                і нормально як для дитини виходило. Але цілком припускаю, що можу програти в більшість ігор тому, хто частіше за мене вправляється.

                в карти з профі не сідаю принципово. Бо починаючи з певного рівня грають роль нематематичні засоби. Скажімо, вміння правильно здати. Або вміння запам*ятати нюанси вигляду "сорочки" карт.

                снобізм - застигла соціальна позиція. Ми кращі просто тому що ми кращі. За собою поки не помічав...

                однак пропоную розрізняти:
                - гра як спосіб провести час або отримати розрядку;
                - гра як спосіб тренувати певні навички. Логіку, інтуїцію або способи спілкування з партнерами.
        • 2009.09.30 | хeмік

          Re: схоже на програму дебілізації суспільства

          Чи не можна подібні випадки використовувати для пропаганди шкільної освіти з фізики, принаймні?

          http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,206383891

          В азербайджанском селе Бадамагаджы (на юге страны) два человека погибли и еще 13 пострадали от ударов током. Причиной этого, как сообщает Day.Az, стала ошибка, допущенная монтером.

          Ранее на высоковольтной линии, снабжающей село электроэнергией, произошел обрыв. Прибывший на место происшествия электромонтер, как сообщает агентство, "по ошибке соединил линию электропередачи с телефонной".

          В результате в 30 домах села, как передает Day.Az, одновременно зазвонили телефоны. Те, кто взял трубку, получили удар током. Погибли два человека 1991 и 1947 года рождения.

          Между тем ANSPRESS, описывая произошедшее, не упоминает монтера. По версии издания, "линия электропередач, оборвавшись, упала на провода телефонной связи". Также издание называет иное число раненых - 12 человек.

          Инцидент в селе Бадамагаджы расследует прокуратура.
      • 2009.09.25 | В.Г.

        Re: Щодо фізики

        sama пише:
        > З фізикою давно вже великі проблеми. У сільських школах фізику дуже часто читають вчителі інших предметів (математики, наприклад) за сумісництвом, тому що фахівець не набирає годин на ставку.Знищена мотивація вивчення предмета відміною його на вступі на інженерні спеціальності і навіть на фізичні факультети ( учень може здавати за вибором або фізику або математику).Випускники фізичних факультетів при досить великій кількості привабливих бюджетних місць не можуть потім знайти роботу за фахом.
        > Але це квіточки . Ягідки заховані у новій програмі 12 річної школи.Програма побудована методом перемішування звичних для вчителя тем в довільному порядку,неузгодженості курсів фізики та математики,завдяки чому відсутня математична база для вивчення фізичних законів, зменшення кількості тижневих годин і явній недостатності системних збірників задач.От після такого вивчення вже настане повний капець.
        Золотые слова. Именно так - всё совершенно верно. Как получилось, что такая программа принята? Где и когда проходил конкурс. Каким образом победил этот идиотизм? Как удалось вовлечь массу (вполне, иногда, приличных самих по себе) учителей в написание учебников, задачников и т.п.? Это всё - при живом министре - физике по образованию? Он-то что - не понимает нифига вообще???
        А вы читали методички? Читаю для 8 класса, что, оказывается, Зенон - придурок был полный: не верно выбрал систему отсчёта (пить нужно меньше - это Зенону совет). А так, оказывается, никаких парадоксов бы и не было
        А какой смысл в законе Кулона без возможности порешать задачи - векторы ж не проходили вообще - все ключевые задачи решать нельзя...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.09.26 | sama

          Re:Re: Щодо фізики


          В.Г. пише:

          > А какой смысл в законе Кулона без возможности порешать задачи - векторы ж не проходили вообще - все ключевые задачи решать нельзя...

          Такий же, як в геометричній оптиці та в освітленості без геометрії та без синусів-косинусів.
          Програми були затверджені ще до Вакарчука, а потім поїзд поїхав- конкурси проведені , підручники видані, гроші освоєні- ліквідувати це все за рік виявилося неможливим.
          Сумлінні вчителі під керівництвом ОІППО вже склали методичні розробки на тему, "як вдягати штани через голову" і все тихенько працює.А дітям тихенько рекомендую почитати Ландсберга,Суорца і порозв"язувати Слободецького та Козела.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.09.26 | Iryna_

            Re:Re: Щодо фізики (л)

            http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1253795830&first=1253884073&last=1253796858
          • 2009.09.26 | В.Г.

            Re:Re: Щодо фізики

            Да! Оптика в 7 классе - это перл. Определения фотометрии по уровню доступности могут конкурировать только с философически -глубокомысленными определениями материи (всё, что нас окружает),вещества (та материя, которую можно воспринимать органами чувств), поля (нельзя пощупать), энергии (общая количественная мера движения и взаимодействия различных видов материи - ребёнку всё ясно (взрослому тоже))
            Но! Критиковать можно сколько угодно. Вопрос в том, что нужно ДЕЛАТЬ? Моё предложение таково: нужно написать и опубликовать статью - открытое письмо, адресованное Вакарчуку. Собрать бы подписи авторитетных учителей и специалистов. В Харькове - не гарантирую (Харьков - поставщик печатной продукции не только для Украины, но и для России). А вот Львов, Одесса, Киев...??? Есть ли согласие в этом вопросе?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.09.26 | sama

              Re:Re: Щодо фізики (л)

              Вакарчук в курсі.
              Лист такий потрібен.
              Але працюючі вчителі будуть боятися підписати такий лист, вони завжди залежні від адміністрації, якій - аби тихо,, а непрацюючих (навіть титулованих) звинуватять в старечому маразмі.
              От якісь просвітлення свідомості намічаються:-
              Яценюк про модель освіти в Україні
              http://maidanua.org/static/news/2009/1253960922.html
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.09.26 | В.Г.

                Re:Re: Щодо фізики (л)

                Я говорю о конкретном. Я - работающий учитель.Готов участвовать и в разработке соответствующего документа. Ну и подпишу, разумеется. Кто типа ещё?
                Кстати. Школьным, районным и прочим подобным начальникам совершенно безразлично, какая программа по физике будет. Разумеется, тем, кто включён в игру (пишет и издаёт учебники-решебники) отнюдь не безразлично. Ну так они и не подпишут, само собой. Ясно, однако, что всё не переменится за год, так что и эти последние не слишком переволнуются. С третьей стороны, перспектива кардинальных перемен программы - это перспектива новых учебников-решебников, а, значит, и коммерческий интерес.
                Теоретически, волноваться должны только те, кто принимал дурные решения. Полагаю, однако, что все эти ребята спать могут совершенно спокойно...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.09.26 | sama

                  Re:Re: Щодо фізики (л)

                  В.Г. пише:
                  Школьным, районным и прочим подобным начальникам совершенно безразлично, какая программа по физике будет.

                  Як показує практика - не байдуже. У них є власні діти, які теж є жертвами цього маразму.
                  При нормальній роботі ОІППО достатньо було б узагальнити думки вчителів-методистів, які там групами збираються на всілякі курси. Але в нашій ситуації інститути цього не будуть робити.
                  Якщо моя допомога буде корисна- з радістю Вам допоможу.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.09.26 | В.Г.

                    Re:Re: Щодо фізики (л)

                    sama пише:
                    > В.Г. пише:
                    > Школьным, районным и прочим подобным начальникам совершенно безразлично, какая программа по физике будет.
                    >
                    > Як показує практика - не байдуже. У них є власні діти, які теж є жертвами цього маразму.
                    Так это в каком смысле: они поддержат начинание, направленное на устранение маразма, или, наоборот, не поддержат, чтобы собственные дети не тревожились ничем?
                    > При нормальній роботі ОІППО достатньо було б узагальнити думки вчителів-методистів, які там групами збираються на всілякі курси. Але в нашій ситуації інститути цього не будуть робити.
                    Не знаю, как в иных местах, но в Харькове "узагальнювати думки" решительно не с кем. Все мало-мальски "методисты" заняты писанием учебников-решебников по новой программе. Пилить сук, на котором они сидят не будут, разумеется. Я преподаю в ОІППО не один год и, таким образом, познакомился, фактически, с контингентом учителей в полном объёме. Итак, дело не работе ОІППО (нормальной её, конечно, не назовёшь), а в контингенте освітян
                    > Якщо моя допомога буде корисна- з радістю Вам допоможу.
                    На всю нашу немалую державу найдётся, увы, лишь мизерное количество профессионалов, которые имеют ясную позицию по рассматриваемому вопросу, могут эту позицию сформулировать и отстаивать. Эти люди должны как-то найти друг друга. Положение с новой программой по физике - достаточно серьёзный повод для того, чтобы собраться
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.09.27 | Ігор

                      Re: То давайте організуємо спільноту вчителів фізики

                      Почнемо із програми з фізики та математики (узгодження), потім зробимо альтернативний курс, а там дійде і до альтернативної освіти. На біса нам ті бюрократи в МОН?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.09.27 | Iryna_

                        хороша ідея

                        я не вчитель і не спец в темі, але принаймні в збиранні грошей на сайт з задоволенням візьму участь
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.09.27 | В.Г.

                          Re: хороша ідея

                          я полагаю, что в сложившейся ситуации оптимальна конференция в скайпе. просто интересно, сколько ж человек откликнется. мой скайп epshtinvg
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.09.27 | Ігор

                            Re: хороша ідея

                            Я більше текстом полюбляю спілкуватися, скайп мені ще налаштовувати треба.
                        • 2009.09.27 | Ігор

                          Re: хороша ідея

                          Допомога буде потрібна, моральна, ідеями, робочим часом, але не грошима. Спільноту можна створити на основі груп та робочих зон Google, там все безкоштовно.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.09.27 | sama

                            Re: хороша ідея

                            Я маю контакти по емейлу з багатьма вчителями з різних куточків України але мені треба трохи часу щоб пояснити їм про що йдеться:))
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.09.27 | В.Г.

                              Re: хороша ідея

                              замечательно! (только что заметил ошибку: скайп epshteinvg - пропустил букву случайно
                      • 2009.09.28 | Torr

                        Re: То давайте організуємо спільноту вчителів фізики

                        Ігор пише:
                        > Почнемо із програми з фізики та математики (узгодження), потім зробимо альтернативний курс, а там дійде і до альтернативної освіти. На біса нам ті бюрократи в МОН?

                        На біса вам ті програми?! Підручників з фізики та математики у світі тисячі. Вчитель має лише вибрати шо йому подобається а дітям підходить.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.09.28 | Ігор

                          Re: То давайте організуємо спільноту вчителів фізики

                          Програма як план, послідовність підготовки потрібна навіть для індивідуального навчання. А особливо необхідна якщо треба зберегти логіку навчання математики та фізики і одночасно узгодити їх.
                      • 2009.09.30 | Ігор

                        Re: То давайте організуємо спільноту вчителів фізики

                        Я зареєстрував в Google групу "Шкільна фізика" за адресою http://groups.google.com/group/sp-ua?hl=uk . Прошу зацікавлених реєструватися.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.10.01 | sama

                          давайте організуємо:) (-)

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.10.02 | В.Г.

                            Re: давайте організуємо:)

                            я - за. но это же серьёзное дело. под никами ж никак не получится. следует знать кто поддерживает начинание и каковы позиции сторон. нужна предварительная переписка по мейлу или скайпу. мой мейл vepsht@yahoo.com
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.10.03 | Ігор

                              Re: давайте організуємо:)

                              Зачем усложнять? Вас мы знаем, резюме читали. Про меня в организованной группе Google почитаете. Другие при регистрации тоже о себе расскажут, вот и познакомимся, и позиции согласуем.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2009.10.03 | sama

                                Не в резюме справа.

                                Люди, які практично щось роблять щоб витягнути освіту з потенціальної ями, створеної недолугими програмами, авторитарним керівництвом і не буду казати якими коннтролерами від освіти - це люди що живуть в постійному цейтноті.Вони можливо долучаться до нової справи, якщо їм буде зрозуміло що група збирається обговорювати чи пропонувати.
                                Перше питання , яке можна підштовхнути вже-
                                От В.Г пише
                                " Украина и Молдова (про Киргизию и Таджикистан с Узбекистаном не знаю) - единственные гос., в которых для поступления на инженерно-технические и научные отделения Университетов не нужно сдавать физику (В Казахстане, Белоруси и России - нужно).
                                Фізику на вступ можна повернути вже цього року.Давайте попробуєм?
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2009.10.03 | В.Г.

                                  Re: Не в резюме справа.

                                  sama пише:

                                  > Перше питання , яке можна підштовхнути вже-
                                  > От В.Г пише
                                  > " Украина и Молдова (про Киргизию и Таджикистан с Узбекистаном не знаю) - единственные гос., в которых для поступления на инженерно-технические и научные отделения Университетов не нужно сдавать физику (В Казахстане, Белоруси и России - нужно).
                                  > Фізику на вступ можна повернути вже цього року.Давайте попробуєм?
                                  Давайте. Но, полагаю, это, мягко выражаясь, не просто. Контраргумент известен. Если это сделать, все рванут в другие вузы. Уровень незнания физики таков, что происходят определённые сдвиги в среде учителей и учащихся. Все забыли вообще, что такое ЗНАТЬ, РАЗБИРАТЬСЯ (многие учителя, в том числе). Я уже рассказывал: недавно я наблюдал на районной олимпиаде стопку ЧИСТЫХ ЛИСТОЧКОВ. Это значит, что НИ ОДИН учащийся из ПОБЕДИТЕЛЕЙ школьных олимпиад не знает как решаются ЭЛЕМЕНТАРНЫЕ задачи (других в задании не было)
                                  Итак. Что нужно сделать, чтобы "повернути вже цього року"?
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2009.10.03 | sama

                                    Re:Re:

                                    Для початку озвучуємо - що є (можна пропустити, чому, бо дуже сумно), що має бути (стосовно включення фізики до числа вступних іспитів) і яку мету сподіваємося цим досягти.Виставляємо на помітне місце і чекаємо відгуків та реагування.Сайт читається, а перед виборами читається уважно:)).
                          • 2009.10.03 | Ігор

                            Re: давайте організуємо:)

                            Хочу сказати, що створення групи Google та організація спільноти, то різні речі. Група - це просто технічна основа для спільноти, її може створити будь-хто, не принципово. Спільнота - продукт діяльності багатьох.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.10.03 | Skapirus

                              Пропозиція

                              Коли визначитеся з форматом і напрямками, то дайте будь ласка знати тут. Тоді поставимо анонс про Вашу групу на стартову сторінку сайту аби залучити інших зацікавлених, хто цей форум не читає. Я також перешлю інформацію про вашу діяльність двом своїм знайомим вчителям, думаю, вони теж могли б долучитися.
                            • 2009.10.03 | В.Г.

                              Re: давайте організуємо:)

                              Ігор пише:
                              > Спільнота - продукт діяльності багатьох.
                              Отож. Что-то не видно "багатьох", однако
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2009.10.03 | Ігор

                                Re: давайте організуємо:)

                                Один зайде - не видно багатьох, другий зайде - теж не видно. Звідки вони візьмуться, якщо група тільки створена? Просто не сприймайте цю групу як щось статичне. Це просто зручний механізм отримувати поштою та відповідати поштою на повідомлення по окремим темам (або через веб-інтерфейс як кому зручніше).
                • 2009.09.26 | псевдоквази

                  Чтобы помочь физике

                  "Всю систему менять надо!" (С) (ТМ) - правильно голосуйте на выборах... но это тема для других веток :-)
  • 2009.09.22 | igorg

    Що за дурня! Вони отримують фундаментальну освіту згідно

    Гумбольта! Навіщо їм та теорема Піфагора?
    Ось сьогодні вчена спецрада в університеті Драгоманова дружно проголосувала за присвоєння доктора за розробку ідей фундаменталізації інформаційної освіти у ВНЗ. Те що завдяки такій розробці із 40 студентів 1-4 курсу жоден не може написати програму з одним циклом, що рахує суму ряду, до уваги не прийнято. Ба, це їх навіть образило, бо що таке уміння мислити алгоритмічно, коли мова йде про фундаменталізацію освіти програмістів. Зате вони можуть гарно розповісти про круті речі :) й мають широкий світогляд. Дай Бог щоб ці концепції та не почали втілюватися у життя. Та боюся що будуть. І ви не уявляєте навіть як із цим важко боротися.

    Ось обговорення на студентському форумі (закінчують 3-й курс):
    ________________________________________________________________
    дают задание - смотрим..
    1е задание - тупо на знание printf(), потипу "вводите в аргументы программы вашу фамилию и год рождения, программа выводит "Ваша фамилия... Ваш возраст..."

    2е задание - математика, у меня было
    Код:
    1-(x^2/2!)+(x^4/4!)-(x^6/6!)+...

    материал первого курса, сколько не пытался - не смог вспомнить..

    3е задание работа с числами+математика, кому попалось из введённых чисел найти максимальное и минимальное, а мне "вводиться от 3х до 12ти чисел, найти сумму, среднеквадратическое и среднеарифметическое отклонения, медиану и вывести на экран"..опять таки математика и вспомнить не получилось, интернета нет, советоваться или спрашивать конкретно по функциям - нельзя.
    ___________________________________________________________________

    Якщо почитати спілкування на форумі, подивитися на поведінку й спілкування то можна подумати що більш розвинених й ерудованих фахівців й студентів в Україні просто нема. На елементарну перевірку виходить повний пшик.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".