МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Дебіли: до повернення 11-річної освіти (/)

07/04/2010 | Almodovar
http://www.focus.ua/society/130027

Школа 5 років готувалась і вже 10 років переходить на 12-річку, і тепер із-за дебільної забаганки Табачника - все котові під хвіст? А де обговорення? А де думка АПН??? Де громадськість?
Ну, і куди дівати 2 мільярди, витрачених на перехід на 12-річну освіту? куди дівати близько 90 тисяч вчителів? Куди дівати підручники для 12-річної школи? Тепер знову писати ПОВНИЙ комплект НОВИХ підручників?
В яких навчальних закладах вчити дошкільнят?
І що це за дебілізм: школу обізвати 11-річною, але зробити обовязковим дошкільне навчання! І де їх вчити? До цього нормально вони вчилися в школі, а тепер їх відти вигонять і куди? всі дітсадки давно розпродані!
Слід зупинити цю комуністично-табачну диверсію!

Відповіді

  • 2010.07.04 | sama

    Re: Дебіли... питання - надовго чи назавжди?

    У нас як завжди - меблі міняють.Проблеми в українській школі значно глибші. Перехід на 12 річне навчання супроводжувався зміною навчальних програм, яка велася кулуарно, групами зацікавлених, часто пов"язаних родинними або фінансовими зв"язками людей.Міністерство освіти - досить монолітна організація, честь мундира і дружній лікоть там святе.Навіть Вакарчук не зміг підняти хвилю на тому тихому болоті.
    Проводилися , звичайно наради спеціалістів, але їх думку або не враховували, або перекручували так, як собі вигідно. Хто перекручував? А ті хто взяв хороші гроші з бюджету за розробку, підготовку, редагування, видання нових навчальних матеріалів, підручників, методичок. Наслідок- частина програм втратила роками вироблену логіку і перетворилася в салат з перемішаних тем . Втратився міжпредметний зв"язок: тепер хімія вчить те, про що на фізиці не чули, а фізика пропонує завдання, для яких нема математичних знань.Найтрагічніше, що такий салат з перемішаних тем є тепер у вчительських головах. Тому часто , зі слів дітей, :"Вчителька пояснює так, не дуже зрозуміло, і до неї треба ходити на післяурочні заняття, а хто не ходить - має гірші оцінки." " Збірників задач у нас нема, ми розв"язуємо лише вправи з підручника". " Ми заповнюємо такі спеціальні зошити...","Нам не пояснювали, ми конспектували з підручника", - "Щоб підвищити оцінку - потрібно реферат з інтернету...". "Контрольна буде з цієї книжки. Мій варіант третій..."
    Результат - десь у 7 класі дитина пререстає боротися з тим ідіотизмом і йде в "підпілля", замикаючись в собі і втрачаючи надію на розуміння і підтримку дорослих.
    Хто має в родині учнів - поговоріть з ними, і не списуйте їхніх проблем на лінивство та неуважність.
    Який з того вихід- чесно кажучи, не знаю.Вчителі роками виховувалися за принципом "чего изволите". "Найретельніші" ставали начальниками. І сподіватися, що вони будуть виправляти систему не доводиться. Їм зараз зручніше.
    Як повернути в школу мудрого і справедливо-вимогливого вчителя при теперішньому стані суспільства? Питання риторичне.Навіть підвищення зарплат ( а звідки?) його швидко вирішити не зможе.
    А 10, 11 чи 12 років навчання в такій школі- це справа вже не така важлива. Ясно, що в держави нема і не передбачається грошей ні на підтримку шкіл, ні на зарплату зайвим вчителям, ні на все решта.
    Що я буду робити в цій ситуації зі своїми внуками? -1) слідкувати за станом речей, 2)вчити частину предметів з моєю допомогою,принаймні я можу підібрати послідовність завдань, які є індикаторами ситуації, 3)шукати нормального репетитора з решти важливих, на мою думку, предметів.Ну і від народження дбати про загальний розвиток.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.07.04 | псевдоквази

      Re: Дебіли... питання - надовго чи назавжди?

      sama пише:
      > У нас як завжди - меблі міняють....Навіть підвищення зарплат ( а звідки?) його швидко вирішити не зможе.
      > А 10, 11 чи 12 років навчання в такій школі- це справа вже не така важлива. Ясно, що в держави нема і не передбачається грошей ні на підтримку шкіл, ні на зарплату зайвим вчителям, ні на все решта.

      Це так. Але треба дивитися ще глибше - ясно, що в суспільстві нема та не передюачається ПОПИТУ на справжні знання, вміння і т.п. Тому що 12-річка, що 4-річка (особливо якщо того ж букваря не тягнути цілий рік, що навіть в радянській школі півроку займало) дають приблизно теж саме, тільки різниця у строках і вартості. А зайвих вчителів дешевше всього достроково на пенсію.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.07.04 | sama

        Re: Дебіли... питання - надовго чи назавжди?

        псевдоквази пише:
        А зайвих вчителів дешевше всього достроково на пенсію.

        А за яким критерієм визначатимемо зайвих?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.07.04 | псевдоквази

          Табачник визначить!

          Або гороношники з директорами (ну, ці визначать..., але це нічого - хто з вчителів до чогось придатний, а таких і звільнять ці, той врешті свої сили спрямує на щось корисне + пенсія = не пропаде...). Та хоча б і жереб тягти! :-)
          sama пише:
          > А за яким критерієм визначатимемо зайвих?
          Так що це не до мене...
  • 2010.07.06 | sama

    Як і передбачали ..... (л)

    http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/07/06/235887


    Віднині навчання у загальній середній школі триватиме не 12, а 11 років
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.07.06 | Almodovar

      Re: Як і передбачали ..... (л)

      Підтверджую: вони ДЕБІЛИ!
      Все було зроблено, щоби так, як в Росії.
      А кадри для дошкільних закладів? А де їх взагалі брати, ці заклади? будувати? за останні 100 років не збудували, а тепер?

      Паршиво й те, що убрали із Закону граничне навантаження по класам на рік, адже саме це давало Європі можливість визнання наших атестатів. тепер дулю: тільки в рашкє.

      Дебіли!
      Геть таку владу до біса!

      А ось тут докладніше про фальсифікацію авторами законопроекту:

      http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1278423358&first=1278424090&last=1278349650
  • 2010.07.06 | Владимир

    Re: Дебіли: до повернення 11-річної освіти (/)


    Almodovar:
    > Дебіли: до повернення 11-річної освіти (/)

    Надо еще разобраться, кто дебил. Разумно ли учиться 18 лет, чтобы получить диплом? Я за 18 лет закончил школу+университет+аспирантуру и считаю, что получил очень хорошее образование. Нам читали только базовые предметы, причем на 5-м курсе лекций уже почти не было. А сейчас на старших курсах студенты уже работают и редко ходят на занятия, как раньше старшекурсники-вечерники, но мало что теряют так как многие курсы совершенно ненужные и их читают по указанию минвуза.

    Пока Табачник все делает правильно.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.07.06 | Almodovar

      Табачник і правильно???

      В світі обов*язковим є БАЗОВА ередні освіта, тобто, 9-річна! у нас же обов*язкова ПОВНА, в чому і вся різниця. Саме тому учні вимушені сидіти в школі 12 років всі, і ті хто йдуть до вишів і ті, хто не йдуть.
      А ці дебіли обмежили саме повну середню освіту, тобто ІІІ рівень при цьому (УВАГА!) додали фактично 1 рік до початкової??? ! рік в дошкільному закладі + 4 роки початкова школа?
      ІІІ рівень має бути 3 роки - це нормально для підготовки до вузу. А нга фіга початкова школа 5 років - ну це вище моїх сил для пояснення.


      Сьогодні мав спілкування із співробітником районного відділу освіти. що курує дошкільну освіту. Вона показала свій зошит, де лише в один (!) дитсадок стоїть черга 60 осіб!
      А місць -нуль! І це - велике промислове місто.

      І до Вашого допису. Так пан пропонує скоротити що? Виші? школи?
      Справа в тому, що при 12-річній освіті вишівські терміни повинні бути коротшими, а деякі предмети загального спрямування взагалі перенесені до школи. Наприклад, історія України, якісь елементи математичні, загальної фізики, хімії, тощо. Це, власне, і передбачала Болонська система, якої в Україні не було в жодному вузі а тепер і не буде.
      Є стандарт навчання стосовно термінів і я б радив пану детальніше вивчити європейські принципи організації навчання, наприклад зміст поняття кредит, система організації навчання за кредитною системою, поняття рейтинг, особливо прочитати про ірландські дескриптори рівнів (ирландские дескрипторы уровней)і Ви б зрозуміли, що гуляти у вузі при справжній європейській (назвіть її Болонська) системі організації навчання В ПРИНЦИПІ рівнозначно освітньому самогубству.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.07.07 | Трясця

        Хіба справа в кредитах-модулях?

        Головне - правильний підбір викладачів і студентів. Гуманітарні науки вмерли в Україні ще протягом 30-х років минулого століття, і вже ніколи не відродяться. А відсутність гуманітарної освіти зробило суспільство жлобським, споживацьким, тупим. "Заслуга" знищення технічної освіти в Україні повністю належить урядам доби нинішньої псевдо-квазі-незалежності.

        Резюме: як не борсайся, а з тими кадрами, що маємо, ані школу, ані ВНЗ не підняти.

        Ну, а головні винуватці, поза сумнівом - злочинні академіки, які, власне, вичерпали весь ресурс та спотворили мораль. Табачник - дзеркало нашої деградації, а не її причина, бо в нормальній країні він ніколи й доктором не був би.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.07.07 | Almodovar

          Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

          ніц не погоджуся! Викладачі-студенти - які є , інших немає!
          "Других писателей у меня нет!" (с) Коба.

          А от організація навчального процесу - річ об*єктивна, і саме пропонована Болонською системою (підкреслюю, в такому вигляді її не було і немає ніде, а пану Трясці можу особисто пояснити сутність, буде його панська воля. бо бачу, що пан теж помиляється), так от, "болонська організація" істотно унеможливлює хабарі, практично до мінімума, створює конкурентне середовитще серед студентів і серед викладачі і забезпечує зростання якості навчання і викладання. Я мав нагоду тричі виступати з доповіддю і на кафедрі, на науково-методичні раді вузу і на раді факультету щодо Болонської системи, і всюди після зхакінчення, всі казали одне : "у нас такого бути не може ніколи", усвідомлюючи, що у нас немає ані клаптика болонської системи, повірте!

          повертаючись до депутатодебілів: як вони мислять, дійсно, дошкільну освіту: платно чи безкоштовно? Адже освіта у нас безкоштовна, то і дошкільна повинна стати такою, а, значить - де будемо гроші брати, а, пани автори закону???
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.07.07 | Владимир

            Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

            Болонская система и тесты способны совсем погубить наше образование.
            В России ведущие университеты отказываются внедрять болонскую систему, и правильно делают.

            Я разговаривал с немецким профессором, он был недоволен тем, что в Германии вводится болонская система. Он сказал, что это - американская система, но она не лучшая в мире, скорее наоборот.

            28/01/10 Бабрак Обама выступил со своим первым докладом о положении дел в США, в котором сказал, что принятая в США система тестирования погубила их образование и надо переходить к обычным экзаменам.

            Цитата из "Лекарство Обамы для Америки: ЕГЭ должен уйти" http://www.rian.ru/analytics/20100128/206668052.html
            "4 миллиарда, например, потребуются на то, чтобы уничтожить расширенную при Джордже Буше программу тестирования для оценки успеваемости ученика. России известную как ЕГЭ. Система эта - давняя американская болезнь, которая уже десятилетия как делала американское образование удобным разве что для умственно отсталых, но при Буше ее попытались сделать универсальной для всех школ. И стало ясно, что дело дошло до последней точки - с таким образованием дальше ехать некуда."
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.07.07 | Almodovar

              Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

              Вы - преподаватель? Имеете отношение к организации учебного процесса или нет?

              Тесты - это всего лишь метод контроля И Не БОЛЕЕ ТОГО. Причем, он может быть как бессмысленным, так и объективным. Вопрос в СОДЕРЖАНИИ тестов.
              Споры о тестах идут лет 80 в педагогике.Тесты при этом успешно существуют.
              Для американской школы причиной кризиса стали НЕ тесты, а особенности методики преподавания и системы организации обучения.
              традиционная советская система преподавания построена на ответственности учителя за знания учащихся. При этом учитель обязан был применять апробированные и довольно эффективные методы обучения, чтобы получить требуемый уровень усвоения знаний. Отсюда всё: и родительская забота классного руководителя, его постоянное вмешательство в личную жизнь семьи, и дополнительные занятия, и так далее.
              В нашей системе образования учат МНОГО, у нас много обязательных предметов и так далее.
              В американской системе образования важное значение имеют курсы по выбору. а ответственность за успешность ученика лежит на нем самом и на родителях.
              При этом методы преподавания довольно отличаются ото наших, и внешне производят впечатление рассчитаных на дебилов.
              Американские программы в разы меньше наших, то что у нас учат в 3-5 классе - там, зачастую, чуть не в выпускном. У них масса (кажется, до 400) курсов по выбору, довольно бредовых, как на нашего ученика.
              На выходе имеем два разных образования.
              ЗНО имеет целью объективизацию оценивания. И, надо сказать, чем дальше - тем лучше справляется с этим.
              Что же касаетмя неуданых вопросов по химии или по биологии, как тут где-то писали: так сколько их? Все? Нет, одно-два. Ну, нет предела совершенству! И на старуху бывает поруха!
              Американцы отменяют тестирование в силу краха существующей системы преподавания. Ну, или кризиса, как там у них.
              У нас же система преподавания НЕ меняется и, поверьте - не сменится очень долго!
              ЗНО должно продолжить свое существование, но должно совершенствоваться. Проблемы Америки не всегда идентичны проблемам Украины.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.07.07 | 2

                Все или почти все. Вам надо примеров - их есть у меня

                Almodovar пише:

                > Что же касаетмя неуданых вопросов по химии или по биологии, как тут где-то писали: так сколько их? Все? Нет, одно-два.

                8 Зміст завдання: Визначте тип хімічного зв’язку в молекулі сполуки, утвореної хімічними елементами з порядковими номерами 11 і 17.

                А
                ковалентний полярний
                Б
                Йонний ...


                Дальше продолжать не надо. Люди не знают, что ионная связь – частный (предельный) случай ковалентной полярной. Томущо в качестве правильного ответа предлагается пункт Б.


                13 Зміст завдання: у харчовій промисловості під час виробництва печива використовують суміш сухої харчової соди (кристалів) та розчину оцтової кислоти...

                Непонимание значения слова "смесь".Типо готовят суміш кислоты с основанием и засовывают потом ее в печенье.
              • 2010.07.07 | Almodovar

                Ну хіба воно не дебіл? (/)

                http://www.profinews.com.ua/c2257640005842ab/0/add1d80f3d1d9e2ac22577590067ade5

                Табачник:
                "родителей не будут принуждать отдавать своих чад в детские сады, вместо этого они могут получить дошкольное образование на дому с помощью учителей".

                А як тоді розуміти термін "обовязкова"??? Якщо так, як каже так званий міністр, то до цього часу була яка?

                В соответствии с имеющимися у МОН данными на 1 февраля в Украине насчитывалось 422 219 детей 5-летнего возраста, возможность дошкольного образования есть для 93,5% из них.. Остальное планируется покрыть за счет создания так называемых образовательных округов, в которые будут входить школы и детские сады, а также за счет отказа от непрофильного использования помещений садиков"

                Цей великий професосіАнал, за своєю старою звичкою бере ціфірь з Універсального довідника Стеля (хто не знає такого - підніміть очі уверх і погялньте на стелю). Бо більшість садиків давно в приватній власності, і як воно збирається їх повернути у комунальну(!!!) власність - тайна сія вєліка єсть.
                Ну а стосовно 93% забезпечення - то дивись мій допис вище, а насправді якщо і є 30% - то то добре.

                Дебіли, одним словом...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.07.08 | sama

                  Знову Нью-Васюки, тепер дошкільні (л)

                  http://unian.net/ukr/news/news-385514.html
                  + коментарі до даної статті

                  У наближених загорілися очі в передчутті дерибану.Красти вже нема звідки - хіба з бюджету.Підготувати класи і спальні для 5 річних дітей в школах- той маразм ми вже проходили в 90-х роках.Табачник село бачив тільки через затемнене скло. Але директори шкіл добре знають всі проблеми. Та щось їх змушує до чергового одностайного схвалення.
                  Нація і так здоров"ям не вирізняється- див середній вік. Виконуючи нове революційне рішення про навчання з 5 років слід дотримуватися основного принципу- НЕ ЗАШКОДЬ. Опорно-руховий апарат, очі і психіка 5 річних малят потребують особливої уваги з боку вихователів.Наслідки перевантажень ведуть в подальшому до серйозних проблем.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.07.08 | Трясця

                    Системний процес

                    Коли писалося про оборудки з підручниками за часів Вакарчука, то чомусь особливої підтримки матусь та татусів на форумі не відчувалося. Суспільство принишкло. Тому зараз МОН знахабнів остаточно.

                    Наступним їх кроком буде (за прикладом братньої Росії) чотирирічне навчання релігії (РПЦ-МП) та російській мові в куцому варіанті, щоб дитина могла по складам читати псалтир та звернення Януковича, написані Герман. А решта шкільної освіти - за великі гроші, бо бюджет порожній. Тоді нинішні витівки Табачника і кумпанії здадуться вам дитячими пустощами.
                  • 2010.07.08 | Almodovar

                    Re: Знову Нью-Васюки, тепер дошкільні (л)

                    Мерзенна позиція гівнюків-освітян. Вкотре переконуюсь, що освітяни, особливо -вчителі, в абсолютній більшості своїй - тупі раби, тому займають достойне місце в суспільній ієрархії, між бомжами і дешевими вокзальними шльондрами.

                    Тепершні табачні зміни настільки політичні, настількі шкідливі, що всю ту кодлу, що їх придумала -смердючих американських вонючок самойлик, заобісрубінських, собаіників і іже з ними - слід "ловить, казнить и вешать" (с)Омелян Пугачьов.

                    А чого мовчить Академія педнаук? Де ці всі психологи-піздагоги та методисти-штундисти? Я здивований мовчазною згодою суспільства щодо цих кардинальних змін!

                    Я здивований тупістю освітян, що піідтримують цей маразм! Відібрати від старшой школи, яка готує до вузу, з її складнішою і насиченою програмою рік навчання і додати його до початкової школи! Яка і без того абсолютно нормально існувала! вводити навчання з 5 років вже з 1 вересня. як я розумію, БЕЗ програм, БЕЗ нгаукового обгрунтування взагалі цього кроку, БЕЗ методик, БЕЗ матеріальної бази (абсолютно!!!), БЕЗ підготовлених кадрів, БЕЗ будь-якого фінансування, БЕЗ підручників, нарешті!
                    Люди! Адже в садочках працюють НЕ ВЧИТЕЛІ, а ВИХОВАТЕЛІ із СЕРЕДНЬОЮ освітою. А для дошкільної освіти потрібні ВЧИТЕЛІ! Де вони?? а лікарі для дошкільнят??
                    І хто там казав про інклюзивні класи? У нас що, вже є шкільне обладнання для інвалідів? туалети спеціальні для колясочників? лікарі по всім школам??? Та у нас і медсестри не всюди є, але ж для інвалідів потрібна присутність саме лікаря!
                    Що, розроблені програми для навчання інвалідів? Видані спеціальні підручники? Збільшено штат вчителів? Вчителі пройшли перепідготовку щодо навчання дітей-інвалідів???

                    Гнати поганою мітлою з посади табачника, цю бездарну потвору! І судити за за шкідництво! Як і всю цю бандючу владу янучар!
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2010.07.08 | Кушкін

                      То Табачника нам американці підсунули? Мабуть, хочуть, щоб з

                      російською мовою, яку той нав'язує, Україна втратила лідируючі позиції в економіці і перестала створювати США конкуренцію у високотехнологічних галузях.

                      Almodovar пише:

                      > Тепершні табачні зміни настільки політичні, настількі шкідливі, що всю ту кодлу, що їх придумала -смердючих американських вонючок самойлик, заобісрубінських, собаіників і іже з ними - слід "ловить, казнить и вешать" (с)Омелян Пугачьов.
                      >
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.07.08 | Almodovar

                        Ви, пане, книжки в дитинстві читали?

                        Кіно дивились? Є такі поняття: старпер і амвон, тобто, старий пердун і американська вонючка. Чому саме американська - не знаю. Вперше термін амвон був застосований в книжці Пантелєєва і Белих "Республіка ШКіД". Словом амвон, або американська вонючка, називають занудних, скандальних, мерзенних діто- і людоненависниць так у віці за 50, що часту зустрічаються як вахтери, прибиральниці, двірники, виховательки та вчительки початкових класів, старі комуністки, колишні рай-міськомівські бляді, тощо. Їх вигляд часто: яскрава червона помада, волоси, освітлені пергідролем, повна харя пудри і штукатурки, духи типу "Шехерезада" та свята віра у власну правоту у всьому.
                        Ось що таке американська вонючка самойлик. Вона - классика.
                        До США ця шобра не має ніякого стосунку.
                    • 2010.07.08 | sama

                      Re: Знову Нью-Васюки, тепер дошкільні (л)

                      Almodovar пише:
                      > Мерзенна позиція гівнюків-освітян. Вкотре переконуюсь, що освітяни, особливо -вчителі, в абсолютній більшості своїй - тупі раби, тому займають достойне місце в суспільній ієрархії, між бомжами і дешевими вокзальними шльондрами.

                      На жаль, кращих вже в школах нема.
                      В школі більшість вчителів безправна, залякана, залежна від адміністрації, милостиво даних нею годин, які на пару сотень збільшують жебрацьку зарплату, яка ніяк не досягне середньої по промисловості.Будь яке відхилення від цього стандарту поведінки накликає на голову вчителя громи небесні.Від перевірки конспектів до відвідування і аналізу ( часто тупо-некваліфікованого) проведених уроків . Атестація- окрема пісня.Хто не зміг змиритися з таким положенням - вже або накивав п"ятами зі школи або тихо смокче валідол.

                      > А чого мовчить Академія педнаук? Де ці всі психологи-піздагоги та методисти-штундисти? Я здивований мовчазною згодою суспільства щодо цих кардинальних змін!

                      А ці люди ніколи до реальних шкільних проблем не опускалися.Вони десь на білих хмаринках обсервують міжнародний досвід.

                      > Я здивований тупістю освітян, що підтримують цей маразм!
                      Підтримують ті, хто завджи спішив лизнути першим.
                    • 2010.07.08 | Iryna_

                      Re: Знову Нью-Васюки, тепер дошкільні (л)

                      Almodovar пише:
                      > А чого мовчить Академія педнаук? Де ці всі психологи-піздагоги та методисти-штундисти? Я здивований мовчазною згодою суспільства щодо цих кардинальних змін!

                      Академія педнаук готується в черговий раз виганяти тисячу людей з квартир щоб Кременю квартиру в 200 м на Липках побудувати
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.07.08 | Almodovar

                        Ну, ото і вся нам шана!

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2010.07.08 | Almodovar

                          Re: Ну, ото і вся нам шана!

                          І пару лінків, для загального розвитку:
                          В першому лінку прошу звернути увагу на галіматью, що її несе чи то пьяна, чи то непохмелена, чи то у стані глибокого невиліковного маразму Амвон Самойлик:
                          "Возврат к 11-летней школе принесет миллионные убытки и сокращения"
                          http://banker.ua/bank_news/govregulations/2010/07/08/1180441003/

                          Ну а другий лінк - тим "учням" і "вчителям", що так дуже хотіли 11-річку:

                          "Школьники с 1 сентября будут учиться и по субботам"
                          http://ru.proua.com/news/2010/07/08/125835.html
                          Як то кажуть, с праззнікам!

                          для прихильників навчання по суботам, пропоную ознайомитися з вчительскою зарплатнею.

                          Ось тут тарифна сітка: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1298-2002-%EF

                          12 розряд - то зарплата директора школи. 11 розряд -вчитель ВИЩОЇ категорії, відповідно 10 - першої, 9-другої і 8-спеціаліст, що тільки-но прийшов з вузу. Для розрахунків повідомлю, шо там внизу вказано тариф 1-го розряду: 570 гривень. От на цю суму і множте коефіцієнти.
                          А потім примусьте цих вчителів працювати ще в суботу ЗА ТІ Ж САМІ ГРОШІ !
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2010.07.08 | sama

                            Вони ідуть до вас , двічі на тиждень(л)

                            Половині п'ятирічних дітей місць у нульових класах не досить?

                            http://unian.net/ukr/news/news-385695.html

                            Майже половина дітей п’ятирічного віку не зможуть цьогоріч сісти за парти, бо для обов’язкового нульового класу в дитячих садках немає місць.

                            Про це пише тижневик «Коментарі:», аналізуючи наслідки повернення до одинадцятирічної освіти.

                            Як відзначає видання, показник охоплення дітей дошкільними навчальними закладами, за даними Міносвіти, становить 57% (у містах - 69%, у селах - лише 33%). Навіть у найблагополучніших щодо цього областях він не дотягує до 80%. Так, у Черкаській області дошкільну освіту отримують 70% дітей, у Севастополі - 69%, у Донецькій і Сумській областях - 67%. Збільшення показника охоплення за останні роки вдавалося досягти, серед іншого, за рахунок альтернативних форм здобуття дошкільної освіти - відкриття так званих груп короткочасного перебування, груп підготовки дітей до шкільного навчання при загальноосвітніх закладах, впровадження соціально-педагогічного патронату, коли додому до дітей, які не відвідують дитячі садки, двічі на тиждень навідується соціальний педагог.

                            Однак, коли освіта з п’ятирічного віку стає обов’язковою подібні форми навряд чи забезпечать її якість, повноцінний психічний та емоційний розвиток дітей, формування їхньої шкільної зрілості, відзначають «Коментарі:».
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2010.07.08 | Almodovar

                              Це чергове піідтвердження брехні табачника

                              який заявляв, що за даними МОН забезпечення дитсадками становить 93% і заявляв він це вчора саме отуточки:

                              http://www.profinews.com.ua/c2257640005842ab/0/add1d80f3d1d9e2ac22577590067ade5
                            • 2010.07.08 | псевдоквази

                              Гы-гы, а откуда они возьмутся?!

                              sama пише:

                              > ... впровадження соціально-педагогічного патронату, коли додому до дітей, які не відвідують дитячі садки, двічі на тиждень навідується соціальний педагог.
                              >
                              Что это еще за фрукт - социальный педагог? И откуда он упал? И как их можно за 3 месяца наделать?
                              Вот лично мне ничего этого не надо, отвалили бы они лично от меня со своей обязательной школой, тем более с детсадом. Впрочем, все эти прекраснодушные (по мнению МОН и ВР) законы и указы ждет одно - фактическое невыполнение. Примерно как указ по борьбе с курением, которое по теории уже должно быть побеждено. Потому можно не переживать.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2010.07.08 | sama

                                Re: Гы-гы, а откуда они возьмутся?!

                                псевдоквази пише:
                                > sama пише:
                                > ... впровадження соціально-педагогічного патронату, коли додому до дітей, які не відвідують дитячі садки, двічі на тиждень навідується соціальний педагог.

                                Не звинувачуйте мене в чужих гріхах, це не я пишу а
                                http://unian.net/ukr/news/news-385695.html
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2010.07.08 | псевдоквази

                                  Re: Гы-гы, а откуда они возьмутся?!

                                  Та я ж Вас і не звинувачую, зрозуміло, що це не Ви таке придумали, а МОН з ВР. Ну ці багато якої дурні вже наприймали - однією більше, однією менше...


                                  sama пише:
                                  > псевдоквази пише:
                                  > > sama пише:
                                  > > ... впровадження соціально-педагогічного патронату, коли додому до дітей, які не відвідують дитячі садки, двічі на тиждень навідується соціальний педагог.
                                  >
                                  > Не звинувачуйте мене в чужих гріхах, це не я пишу а
                                  > http://unian.net/ukr/news/news-385695.html
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2010.07.09 | Almodovar

                                    Ну,і в стосовно грошей (/)

                                    ВР сьогодні, зрозуміло, за поданням уряду, скоротила видатки на підучники для закладів освіти у 16 (!) разів, із 198 до 12 мільйонів гривень. От і вся рехворма.
                                    Витрати на АП, КМУ та ВР не зменшилися ані на копійку.


                                    http://www.zaxid.net/newsua/2010/7/9/134815/


                                    Гершуні був правий в усьому!!!
              • 2010.07.23 | Владимир

                Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

                Цитата из интервью с В. И. Арнольдом

                http://www.gzt.ru/topnews/education/-vladimir-arnoljd-opasatjsya-kompetentnyh-/308825.html?cpage=2

                С Вашей точки зрения, введение единого госэкзамена поможет появлению в России новых математических гениев?

                ЕГЭ доказал свою непригодность, когда я проэкзаменовал успешно его прошедших школьников обычным образом. Оказалось, что эти «успешно прошедшие» ничего не знают и не умеют. Удручающая статистика этого официального эксперимента, к сожалению, до сих пор засекречена. Надо бы ее опубликовать! Хотя результат введения этого очковтирательства скажется не сразу, оно приведет со временем к серьезному падению сперва интеллектуального уровня страны, затем индустриального, а впоследствии и оборонного. Это тоже почему-то засекречено.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.07.24 | Ігор

                  Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

                  Було б добре ще проекзаменувати учнів після звичайних екзаменів. Думаю, що рівень знань та вмінь буде ще менший.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.07.24 | Владимир

                    Re: Хіба справа в кредитах-модулях?

                    Ігор пише:
                    > Було б добре ще проекзаменувати учнів після звичайних екзаменів. Думаю, що рівень знань та вмінь буде ще менший.

                    Это если сравнивать с экзаменами в школах, а не со вступительными экзаменами в хорошие ВУЗы, которые сейчас заменили ГЭКом.
  • 2010.08.08 | yurchyk

    Re: Дебіли: до повернення 11-річної освіти (/)

    Переваги упровадження 11-річного терміну здобуття повної середньої освіти (версія МОН)

    http://www.usw.com.ua/forum/topics/perevagi-uprovadzhennya


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".