МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Британских школьников уже учат математике из Индии

09/11/2010 | The Guardian
В британской школе Эшмаунт (Ashmount) на севере Лондона ученикам предложили дополнительные дистанционные занятия по математике. Их проводят через интернет преподаватели из индийского штата Пенджаб, сообщает The Daily Mail.

Для занятий по математике ученики получили наушники с микрофоном и логин для входа на сайт, где они могут пообщаться с преподавателем. По словам представительницы школы Ребекки Стейси (Rebecca Stacey) пока дистанционными уроками математики пользуются ученики шестого класса, однако в учебном заведении программу обучения собираются расширить также на четвертый и пятый классы.

Руководство школы заключило контракт с компанией BrightSpark Education, которая организовала в индийском штате Пенджаб центр дистанционного обучения с более чем сотней выпускников местного университета. Все учителя проходят дополнительное обучение английскому языку и знают особенности британской школьной программы.

Такие дополнительные курсы обходятся школе в 12 фунтов стерлингов за час занятий с ученика. При этом, как отмечает издание, цена услуги местного учителя математики в Великобритании составляет в среднем 40 фунтов в час. Помимо дешевизны, дистанционный способ обучения также помогает британским школам преодолеть проблемы с нехваткой квалифицированных преподавателей. Как отмечает The Guardian, в 2009 году в Индии университеты выпустили около 690 тысяч студентов с дипломами по математическим дисциплинам, в то время как британские вузы - только 5980.

http://www.guardian.co.uk/education/2010/sep/10/indian-maths-tutors-for-uk-pupils
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1310682/Primary-pupils-given-maths-tuition-teachers-INDIA.html

Відповіді

  • 2010.09.11 | простий науковець

    Ось що мав би розвивати український міністр освіти у зв'язку з

    нестачею кваліфікованих вчителів.

    Але ж тут не видно, що можна покласти до кишені, тому й не думають у цьому напрямку...

    Треба натякнути, що можна буде скоротити тисяч зі 100 вчителів, от і зайві гроші у міністерстві з'являться. ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.09.11 | Трясця

      Є ще пропозиція

      Скоротимо міністра науки та освіти. Замість нього дистанційно буде керувати нашими педагогами та науковцями видатний міністр Росії пан Фурсенко. А Нафтогазом дистанційно керуватиме пан Міллер. А ось президент в Україні зайвий і поготів. Хай пан Путін керує нами дистанційно.

      А може так вже воно і є?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.09.12 | thinker

        Я пpосто вражений глибиною

        останньої пропозиції -- бо, воно, фактично, вже майже так і є, нами вже давно керують дистанційно як з Росії так і зі США... Тільки ось ми тільки зараз здогадалися про це!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.09.12 | простий науковець

          От ви жартуєте, а Біл Ґейтс, наприклад, вважає, що вже сьогодні

          через Інтернет можна здобути найкращу у світі освіту, бо можна oбирати найкращі лекції найкращих професорів з усього світу. І передрікає, що у найближчому майбутньому такий вид освіти стане домінуючим, а потім і єдиним.

          А ще й соціальну справедливість можна встановити: Чому дитина з провінції має бути менш освіченою, ніж житель мегаполісу?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.09.12 | Хома Брут

            Re: з іншого боку

            Я думаю, якщо рік навчання в гарному виші коштує 30-40 тис. доларів, а квиток до місця його розташування 300-400 доларів, то поки що економічного сенсу в цьому немає. Бо для чого університету продавати свої послуги на інтернеті набагато дешевше, ніж в реальному виконанні?

            А в Україні, в зв"язку з великою вартістю комерційного житла порівняно з квартплатою, ці розрахунки можуть бути вже іншими.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.09.12 | Iryna_

              вуз це 50% знань, 50% тусівки

              а в гарвардах думаю що співвідношення на користь тусівки ще вища...

              так що нічого інтернет не замінить - не кажучи вже про те що в багатьох вузах важливі практикуми, лабораторії
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.09.12 | Хома Брут

                Re: воно звичайно так.

                Співпадіння, вчора якраз про це говорив з колегою і висунув такий аргумент: середньостатистичний студент молодших курсів 50% знайомих має на інтернеті і ніколи їх не зустрічав в реалі. Тут, звичайно, є американська специфіка, але тенденція перетікання тусівки в інтернет існує. Можливо з розвитком відео передачі таке спілкування буде все більш повноцінним. Я не скажу, що це щось доводить, але...
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.09.12 | простий науковець

                  А коли ще 3D стане повсякденністю... (л) (л)

                  http://www.tixeo.com/
                  http://www.chrisharrison.net/projects/3dvideo/index.html
                  http://www.vidyo.com/

                  etc., etc., etc., ...
                • 2010.09.12 | thinker

                  Re: воно звичайно так.

                  Цей факт є важливий, але тільки як ІНІЦІАЦІЯ процесу спілкування ПО СУТІ, а так-то, взагалі, це є поверхова форма, котра швидко надоїдає і не веде далі до змістовного продовження... Факт, статистика!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.09.13 | Перехожий

                    Факт? Статистика?

                    Посилання на експеримент, будь ласка.
              • 2010.09.12 | thinker

                Re: вуз це 50% знань, 50% тусівки

                Мудро!
            • 2010.09.12 | thinker

              Re: з іншого боку

              ваші зауваги мають цілковиту рацію, бо так і є! На заході, н-д в США не вельми сприяють інтернет освіті для молоді, тільки виключно для пенсіонерів, отаких собі чудо-бабок під 80 років, які в цьому віці здобуівають вищу освіту ( а нафіга питається!!!) і про яких потім пишуть різні газетки,..
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.09.12 | Хома Брут

                іронія з приводу пенсіонерів

                thinker пише:
                > тільки виключно для пенсіонерів, отаких собі чудо-бабок під 80 років
                може бути передчасною. Розмови ідуть дуже серйозні, в найкращих місцях:
                http://www.insidehighered.com/news/2010/08/03/california
                На даний момент, я погоджуюсь, більшість інтернет-курсів це стара добра "заочна освіта" з її методичками і т.ін. Але колись і над автомобілями сміялись, розїжджаючи кіньми.
          • 2010.09.12 | псевдоквази

            Re: От ви жартуєте, а Біл Ґейтс, наприклад, вважає, що вже сьогодні

            Отож і раджу вкраїнській молоді, яка хоче знань, а не "пластику", вчитися дистанційно в університетах Європи та Півн. Америки, а не втрачати час у вітчизняних пунктах продажу дипломів, що за якимосб непорозумінням звуться університетами та академіями...


            простий науковець пише:
            > через Інтернет можна здобути найкращу у світі освіту, бо можна oбирати найкращі лекції найкращих професорів з усього світу.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.09.12 | thinker

              Тут ніби одні "жартівники" зараз на темі -

              Хотів би я бачити а краще потім ПЕРЕВІРИТИ Вашу цю так звану "інтернет" освіту!!!!... Ця "освіта" називалася б так ЛИШЕ до першої ж фахової зустрічі із будь-яким спеціалістом, котрий потребував би співробітника з відповідної спеціальності! - По цім тесті з цієї вибачте на слові "освіти" залишилися би хіба гіркі спогади...
              ( Це мені нагадало вислів одного вельми відомо науковця про якість наукових праць одного "вченого" - "Ці його праці МОЖУТь вважатися ПРАВИЛЬНИМИ до тої хвилі, поки вини є мною не прочитані "!.........
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.09.13 | псевдоквази

                Перевіряйте -

                тирнет широкий! Тільки ось що можу сказати - деякі шановні англійські університети не дали б нікому від свого імені давати дипломи, якби не були впевнені, що то таки освіта.
                З іншого боку, як альтернатива вітчизняним пунктам продажу дипломів все піде за визначенням, бо вже, здається, нема куди падати. Це вже перевірено - сам у такому пункті досі працюю...


                thinker пише:
                > Хотів би я бачити а краще потім ПЕРЕВІРИТИ Вашу цю так звану "інтернет" освіту!!!!... Ця "освіта" називалася б так ЛИШЕ до першої ж фахової зустрічі із будь-яким спеціалістом, котрий потребував би співробітника з відповідної спеціальності!
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.09.13 | thinker

                  Та не жартуйте про англійські університети -

                  в мене є з 10 колег котрі там працюють уже понад 10 років! Вони вам можуть розказати яку "супер"-освіту там можна отримати, це раз, і як ці університети легко віддають права свої надавати титули свого університету (н-д Університет Ліверпулю, Йорку тощо!!!) за липову освіту і повну освітню туфту, яку вони пропонують в інтернеті!...
                  Вашів аргументи навіть не зручно коментувати!
                  Про це і Гейтсу написали: "Just because this guy (one of the few) was extremely successful without a college education, he thinks everyone can do it?"
              • 2010.09.13 | Перехожий

                Re: Тут ніби одні "жартівники" зараз на темі -

                Не просто перевірити, але і порівняти з рівнем учня після традиційного навчання. Чи всі очні студенти показують блискучі результати?
          • 2010.09.12 | thinker

            Мені дійсно дивно таке читати -

            бо складається враження, що Ви ніколи не займались наукою, не читали лекцій-спецкурсів своїм кращим студентам і не виховували ніколи собі талановитих учнів, надихаючи їх своїм прикладом, ентузіазмом, переконанням важливості обраного дослідження тощо...Ви напевно ніколи не чули про світового класу наукові Школи Л. Ландау, М. Боголюбова, Л. Фаддєєва та ін. в Союзі, школи М.Атьї в Англії, школи Алекса Гротендіка у Франції, школу Бурбакі і т.д.... Та який там інтенрнет! ЦЕ база даних, почта, тощо...але НІЩО не відмінить живих і творчих міжнародних Воркшопів, Конференцій і Симпозіумів, котрих чекають як свіжого повітря сотні сотень молодих і маститих вчених по всьому світі...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.09.12 | простий науковець

              100% освіти отримав з книжок, що на порядок важче,

              ніж з Інтернету. Причина? Професори КДУ були підібрані КҐБ спеціально так, щоб в Україні ніколи не було жодної науки - у цьому переконаний також на 100%.

              Ось маленький приклад: У 80-х коли мій друг намагався робити дослідження генетичних причин виникнення раку, професура біофаку (100% лисенківців) йому сказала: Доки ми живі, генетики в КДУ не буде. Підкреслюю : 80-ті роки ХХ-го століття.

              Людина, яку після університету й докторантури хтось має особисто переконувати у необхідності займатися науковою роботою не має жодної цінності для науки і краще б вона знайшла собі іншу роботу.

              Мої (типу) наукові керівники не дали мені _жодного біту_ знань. Тільки вимагали співавторства.

              Так звані школи Ландау і Боголюбова, які налічували тисячі членів по усьому Союзу: Ви хочете сказати, що Ландау і Боголюбов особисто вчили усіх цих людей? А як ні, то чим навчання по книжці Боголюбова є кращим за навчання по книжці Фейнмана? Насправді, ці школи були науковими мафіями, що боролися за владу і фінанси.

              Особисто я вчився по книжкам Фейнмана і прочитав у нього таке:

              - Добрий вчитель може щось дати лише доброму учню. Але, як показує досвід, добрі учні взагалі вчителів не потребують.

              Ось я й був одним з таких. ;)

              П.С. Ну а конференції і симпозіуми - це спадок ХІХ століття, коли не було ще засобів масової комунікації.

              Сьогодні це порожня витрата часу і Інтернет все це знищить. ;)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.09.12 | Torr

                Re: 100% освіти отримав з книжок, що на порядок важче,


                > Сьогодні це порожня витрата часу і Інтернет все це знищить. ;)

                на жаль ні, Інтернет і книжки - це теоретична підготовка, без практики-екперименту - це фата-моргана.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.09.12 | простий науковець

                  Американські школярі вже років із десять керують через Інтернет

                  _реальним_ марсоходом. Маєте щось краще у Вашому універі? ;)

                  Більш ср'йозно: усе це можна легко вирішити - було б бажання. Обговорюючи це американці вказують, що дистанційна освіта _набагато дешевша_. Отже, зекономлені кошти можна направити на кращі лабораторні і практичні заняття. Скажімо, кожен студент зможе купити собі особисто прилади, які в універі призначені лише для тимчасового вжитку у групі (5-ть хвилин на ознайомлення з приладом, чи скільки захочеш - є різниця?).
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.09.12 | Хома Брут

                    знову про питання ціни

                    простий науковець пише:
                    > дистанційна освіта _набагато дешевша_.
                    Це в принципі одне з найголовніших питань. Якщо розуміти дистанційну освіту як можливість тиражувати лекції на необмежене коло студентів, то все очевидно. Але існує думка (яку я підтримую), що без певного часу та частоти персонального контакту з викладачем якість освіти сильно впаде. І буде "заочна освіта", так, як ми її знаємо і любимо.

                    Якщо з забезпечити доступ до викладача/професора на тому ж рівні, що в реальному універвитеті, то треба платити зарплату тій самій кількості викладачів в розрахунку на одного студента. Економія відбувається на приміщеннях, може трохи на транспорті. Додаються розходи на інфраструктуру, програмне забезпечення процесу, підтримку ІТ. Що буде в результаті? Може десь є цікаві дослідження?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2010.09.12 | простий науковець

                      Наразі це лише обговорюється (л) (сам виступ Ґейтса мав місце

                      лише десь у серпні, якщо не помиляюсь).

                      http://techcrunch.com/2010/08/06/bill-gates-education/

                      Очевидно, є різні думки, але мені найближча така, що дистанціина освіта відрізняється від освіти на кампусі лише відсутністю постійного похмілля. ;) ("On campus is education is no different than online education minus the hangover.") i дівчат ;) ("It's hard to concentrate on learning when your checking out the hotties on campus.")
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.09.13 | Хома Брут

                        не можу втриматись

                        > мені найближча така, що дистанціина освіта відрізняється від освіти на кампусі лише відсутністю постійного похмілля. ;) i дівчат ;)
                        ну і живіть з хлопцями, якщо Вам відсутність дівчат не заважає! :) :) ;)

                        Я просто хочу звернути увагу на те, що всі люди різні. А Ви дуже часто аргументуєте свої висновки персональним прикладом, або якоюсь винятковою людиною. На це ніхто нічого сказати не може, бо Вас персонально не знають (ну, принаймі я не знаю), а винятки на те й винятки, щоби не бути правилом. Така мотивація мало що доводить в питанні про вищу освіту в цілому. Про це і Гейтсу написали: "Just because this guy (one of the few) was extremely successful without a college education, he thinks everyone can do it?"
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2010.09.13 | простий науковець

                          1). Хіба обов'язково з дівчиною слухати лекції з математики? НМД

                          тут вона лише заважатиме. ;)
                          2). Ви навели власну позицію + думку одного з дописувачів.
                          Я навів власну позицію + думку одного з дописувачів.
                          То чому Ви гадаєте, що щось довели?
              • 2010.09.13 | thinker

                Це що Вас нічому НЕ НАВЧИЛИ

                ВЧИТЕЛІ... є безумовно трагедія, просто Вам, на жаль, сильно не повезло. Я Вам зараз же назву сотні випадків зовсім протилежного змісту, в цьому ж Київському Університеті! і назову десятки вчених-вчителів. котрі створювали не мафії (це Ви так сказали...Бог вам суддя), а справжні Школи-колективи творчих людей-однодумців, відданих науці... І котрі водночас багато напрацювали гарних і цікавих речей на науку..
                (для прикладу назву Вам тільки кілька з 70-90-х років з Математики: Анатолій Скороход, М. Ядренко, А. Самойленко, В. Сущанський, Юрій Петунін...і т.д.-Ви спитайте у їх учнів - чи ці люди НЕ НАВЧИЛИ розуміння своїх учнів їх науки? - Ви будете вражені...Бо це були справжні вчителі, котрі вели своїх учнів ще зі студентської лави у світ науки...)
              • 2010.09.13 | thinker

                Ось тут з Вами я поспорю серйозно-

                бо дійсно, з книжок МОЖНА отримати сяку-таку вищу само-освіту, безсумніву, бо книжка є КНИЖКА, вона спонукає до дійства мислення, продумування прочитаного, тощо, але щоб в кінці-кіців ЩОСЬ-ТАКИ зрозуміти ГЛИБОКО з того, що там було прочитано в книжках, ВИ ніде не зможете, як окрім СПІЛКУЮЧИСЬ із людьми, зацікавлених глибоко ТИМИ ж речами, проблемами і при цьому ж по справжньому допитливими, чого не зобразиш ні в книжках, ні в Інтернеті...
                Та поза всім сказаним, вибирати Вам, бо ж всі люди різні, і може Вам і вистарчить на життя цієї повехневої дистанційно-заочної "освіти"...
                Як казав один мудрий чоловік, ЗАОЧНО НАВЧАТИСЬ це МАЙЖЕ ЦЕ САМЕ, що ЗАОЧНО ОБІДАТИ!, ЧИ заочно ... КОХАТИСЬ, (останнє перетворюється в звичайний о...нізм!)
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.09.13 | простий науковець

                  Вибачте, але це вже якийсь магічний світогляд. У книжках усе

                  викладено набагато ширше, ніж на лекції. Лекції, власне, й існують для тих, хто має занадто малу головy, щоб вмістити книжку. ;) Порівняйте будь-який курс лекцій з матаналізу зі стандартним підручником моїх часів - "Фіхтенгольцем". І "почувствуйте разницу", як кажуть.

                  Т. зв. школа Ландау - це ті, хто вивчив його дев'ять книжок, бо мало хто мав можливість спілкуватися з ним вживу.

                  Нарешті, оскільки мова не про власне науку, авторитет Фейнмана для мене у цьому питанні є абсолютним, бо був, окрім іншого, всесвітньо-відомим викладачем.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.09.16 | thinker

                    Тут дозвольте не погодитись -

                    Я вам назву масу наукових книжок та підручників, в котрих написано масу різних речей, навіть правильних речей, але даю Вам майже сто відсотків певності, що Ви з них не навчитесь НІЧОГО! Чому?,- та дуже просто - більшість з цих кних написані людьми, котрі напевно щось там знали з цих наук (з досвіду їх праці), але МАЛО що розуміли з того, про що вони писали... Тепер кілька слів про лекції - жодна книжка не замінить толкової лекції, в котрій лектор розказує окрім самого матеріалу і те, що там не написано, або лише мається на увазі між її рядками, або не може бути взагалі написано в підручнику! І після лекції завжди можна подискутувати із лектором про те, що є неясним, або контроверсійним у сприйнятті - саме Фейнманівські лекції на живо і володіли тими всіма якостями! Тексти ж книжок на тему його лекцій, це вже як кажуть, бліда копія його живих лекцій!
                • 2010.09.13 | простий науковець

                  Вибачте, але це вже якийсь магічний світогляд. У книжках усе

                  викладено набагато ширше, ніж на лекції. Лекції, власне, й існують для тих, хто має занадто малу головy, щоб вмістити книжку. ;) Порівняйте будь-який курс лекцій з матаналізу зі стандартним підручником моїх часів - "Фіхтенгольцем". І "почувствуйте разницу", як кажуть.

                  Т. зв. школа Ландау - це ті, хто вивчив його дев'ять книжок, бо мало хто мав можливість спілкуватися з ним вживу.

                  Нарешті, оскільки мова не про власне науку, авторитет Фейнмана для мене у цьому питанні є абсолютним, бо був, окрім іншого, всесвітньо-відомим викладачем.
                • 2010.09.13 | псевдоквази

                  Не треба...

                  абсолютизувати досвід ХХ сторічча

                  thinker пише:
                  > бо дійсно, з книжок МОЖНА отримати сяку-таку вищу само-освіту, безсумніву, бо книжка є КНИЖКА, вона спонукає до дійства мислення, продумування прочитаного, тощо, але щоб в кінці-кіців ЩОСЬ-ТАКИ зрозуміти ГЛИБОКО з того, що там було прочитано в книжках, ВИ ніде не зможете, як окрім СПІЛКУЮЧИСЬ із людьми, зацікавлених глибоко ТИМИ ж речами, проблемами і при цьому ж по справжньому допитливими, чого не зобразиш ні в книжках, ні в Інтернеті...
                  Чого експерт не зобразить у книжці чи інтернеті - того він сам ще не зрозумів. Коли зрозуміє - то зможе і зобразити.
                  > Та поза всім сказаним, вибирати Вам, бо ж всі люди різні, і може Вам і вистарчить на життя цієї повехневої дистанційно-заочної "освіти"...
                  Та комусь і вистачає того, що його філейна частина змогла витримати 5 років відсижування на лекціях, переписаних зі старих книжок, у наших вишах.
                  > Як казав один мудрий чоловік, ЗАОЧНО НАВЧАТИСЬ це МАЙЖЕ ЦЕ САМЕ, що ЗАОЧНО ОБІДАТИ!, ЧИ заочно ... КОХАТИСЬ, (останнє перетворюється в звичайний о...нізм!)
                  Заочно обідати? - А треба обов"язково обідати в колективі (їдальні, ресторані) чи так можна і самому вдома? Можна і вдома...
                  А заочно кохатись... Аналогія не завжди спрацьовує. Зверніть увагу, що перед тим, як розводити дискусію, треба було б визначитися з предметом дискусії. ЧОМУ САМЕ навчатися? Навчитися, наприклад, математиці, малюванню, програмуванню, писбьмовому перекладу, юридичним наукам і т.д. МОЖНА заочно, через книжки, відео, інтернет. А навчитися заочно стріляти з рушниці без рушниці, робити операції без розрізання тіл, чи боксувати без партнера або грати в футбол без команди і м"яча - ні, це ж зрорзуміло. І ніхто цьому не вчить, здається.
                  А Ви все, і з першої, і з другої групи відкидаєте. Не треба так.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.09.16 | thinker

                    Re: Не треба...

                    Не жартуйте, ще ніхто не навчився справжньої математики і як її робити по книжках та з інтернету... Чи цю ж фізику чи біологію...

                    Це навіть не є невдалий жарт!!!

                    (можу допустити, що якийсь одинокий геній це і потрафити, але не нормальні люди, на котрих ця математика тримається і дякуючи кому вона розвивається і існує...)
    • 2010.09.12 | простий науковець

      До речі, ось що вже є (л) (Досить-таки вражаюче.)

      http://www.spdrdng.com/category/posts/posts/further-education-online-free-top-websites
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.09.12 | sama

        Істина десь посередині:))

        Недавно в розмові з однокурсником, згадуючи студентські роки , ми відмітили, що 80% університетського курсу пішло за принципом ЗЗЗ (зазубрив, здав, забув). А що запам"яталося на все життя - то спілкування з професорами, які для нас, сільських випускників, були представниками нового для нас світогляду, рівня культури і стандартів поведінки.Зустріч з цими людьми і спонукала нас до фахового росту і досягнення в результаті ( після 35 років роботи) досить високого професійного рівня. Тобто спілкування між студентами та викладачами просто так з рахунку скидати не варто.Не можна недооцінювати і студентську тусовку - насправді там не тільки дівчата і похмільний синдром.

        Поряд з тим, частина курсів може бути зовсім добре вивчена розумним студентом дистанційно.Але в жодному разі дистанційне навчання не повинно бути переходом на рівень нашої заочної освіти.

        Ну і зрозуміло, фізик-експериментатор, чи лікар -хірург дистанційно фаху не здобудуть.Навіть якщо, як писалося в одному з попередніх постів, на зекономлені гроші куплять собі прилади чи їх фрагменти:))
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.09.12 | Георгій

          100%! Re: Істина десь посередині:))

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.09.13 | thinker

            Re: 100%! Re: Істина десь посередині:))

            Щодо медицини...і не тільки! думаю далеко НЕ ПОСЕРЕДИНІ, а в лабораторіях та хірургіях лікарень та мед-вузів... Хотів би я побачити також Інтернет-"підготовленого" фізика-ядерщика по обслуговуванню ядерних реакторів тощо...(а може у нас саме таких і ... готують!...)
        • 2010.09.15 | Shooter

          Re: Істина десь посередині:))

          sama пише:
          > Не можна недооцінювати і студентську тусовку - насправді там не тільки дівчата і похмільний синдром.

          ...а також ще похмільний синдром від дівчат ;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.09.15 | sama

            Re: Істина десь посередині:))

            Shooter пише:
            > sama пише:
            > > Не можна недооцінювати і студентську тусовку - насправді там не тільки дівчата і похмільний синдром.
            >
            > ...а також ще похмільний синдром від дівчат ;)


            Не знаю, як для Вас, а для мене Університет був першим конкурентним середовищем.В ті часи набір був насправді конкурсним, конкурс був досить сильним, саме в університеті починала формуватися майбутня еліта. Хтось плив по комсомольській лінії- зараз добре видно куди заплив, інші долучалися до протестних рухів, хтось вибирав науку. Багато можна було навчитися від однокурсників і методом наслідування і методом заперечення.
            Ну, а відносно дівчат і синдромів , звиняйте, досвіду не маю.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.09.15 | Shooter

              Re: Істина десь посередині:))

              ух сурйозна Ви яка ;) ))

              sama пише:
              > Shooter пише:
              > > sama пише:
              > > > Не можна недооцінювати і студентську тусовку - насправді там не тільки дівчата і похмільний синдром.
              > >
              > > ...а також ще похмільний синдром від дівчат ;)
              >
              >
              > Не знаю, як для Вас, а для мене Університет був першим конкурентним середовищем.В ті часи набір був насправді конкурсним, конкурс був досить сильним, саме в університеті починала формуватися майбутня еліта. Хтось плив по комсомольській лінії- зараз добре видно куди заплив, інші долучалися до протестних рухів, хтось вибирав науку. Багато можна було навчитися від однокурсників і методом наслідування і методом заперечення.

              я також проходив нормальний конкурс, етс.

              але для мене студентські роки - це, власне, найкращі роки життя :)
              в т.ч., я вважаю, це були найкращі роки життя в Україні років, мабуть, за 80 :)

              попри дипломи-знання, саме життя :)

              > Ну, а відносно дівчат і синдромів , звиняйте, досвіду не маю.

              рідко знайдеш яку жінку, в якої синдром від дівчат ;)
            • 2010.09.16 | thinker

              Відносно дівчат і синдрому

              я маю досвід, і хочу сказати - просто чудовий! Дякуючи йому я отримав чудову дружину-математичку і стимул до наукових досліджень на майбутні сто років!
              Дівчатам - Ура!!!!!!!!!!!
      • 2010.09.13 | thinker

        Re: До речі, ось що вже є (л) (Досить-таки вражаюче.)

        перглядав я цей сайт... деякі лінки там із професійної точки зору викликають враження дешевої реклами, бо нічого не мають із справжніми новітніми дослідженнями фахівців! Сумно...Ось пропонується така собі "жвачка", як воно є тепер прийнято в рекламних кампаніях...
  • 2010.09.13 | Ігор

    Re: Британских школьников уже учат математике из Индии

    Мені здалося, що деякі присутні на форумі просто не уявляють сучасних технологій дистанційного навчання.
    BrightSpark Education використовує для дистанційного консультування вебінари з можливістю бачити/чути викладача, бачити презентацію та робити на ній різні написи, бачити навчальне відео, сайти, спілкуватися з викладачем в текстовому чаті чи голосом, отримувати запис свого заняття та багато разів переглядати його.
    Розглянемо ідеальний випадок, коли учень хоче навчитися.
    Перший учень починає виконувати домашнє завдання і виявляє, що не все зрозумів з пояснень вчителя. Що йому робити? Лізти в підручник, телефонувати знайомим тощо.
    Другий учень крім всіх можливостей першого має можливість консультації з професійним викладачем.
    В кого з цих учнів більше шансів мати гарні знання?
  • 2010.09.13 | Аня Каменец & Ниру Пахария

    материал по теме

    образование 2.0: университеты будущего не за горами
    http://www2.maidan.org.ua/n/osvita/1274739331

    Peer2Peer University - университет в оболочке социальной сети
    http://www2.maidan.org.ua/n/osvita/1277272967
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.09.13 | простий науковець

      Дякую, дуже цікаво. І один коментар:

      "Более того, открою вам секрет: мы не считаем, что должны конкурировать с крупными традиционными университетами."

      Радикально не згоден. Усі революційні технології радикально посилювали відповідні галузі. Чи можна порівняти кінську тягу з механічною? Чи можна порівняти радіозв'язок зі зв'язком за допомогою африканських барабанів чи гірськиx трембіт ?

      Комп'ютеризaція + Інтернет піднесуть освіту на нові небачені рівні.

      І коли мені кажуть, що Гарвард зі своїми багатосоттисячними з/п завжди матиме перевагу, я запитаю, чи погодиться професор читати лекції за $200 К у Гарварді з його аудиторією y ~200 студентів чи вважатиме за краще читати для 10 мільйонів студентів за з/п у 10 мільйонів доларів? ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.09.13 | texas aggie

        Re: Дякую, дуже цікаво. І один коментар:

        Повіртe, зарплати тих, хто читає лeкції чeрeз інтeрнeт у рази мeнші за тих, хто читає їх в аудиторії. Online лeкцію можна, зрeштою записати, і крутити нeобмeжeну кількість разів.

        Ось гляньтe інформацію про такі online унівeрситeти:

        http://www.bloomberg.com/news/2010-08-04/for-profit-colleges-boiler-room-recruiting-described-at-senate-hearing.html

        По суті цe мало чим відрізньається від заочної освіти радянських часів.

        А щодо відeоконфeрeнціи. У мeнe дeкілька співавторів з інших країн. По email`у і skype`у максимум що вдається, цe дописувати статтю. Рeально співпрацювати заочно нe виходить чомусь. Нeзважаючи на сучасні засоби, конфeрeнціи проводиться всe більшe і більшe.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.09.13 | простий науковець

          Що це доводить? У часи братів Райт Конгрес навіть заборонив

          державне фінансування цієї дурні (літаків). А гелій для дирижаблів ще й досі зберігають за державний кошт - не знають тепер, що з ним робити.

          І Попов не став мільйонером у Росії - бо кому воно було тоді потрібне, те радіо, коли телеграф був на порядки кращим.

          І так далі. Навіть Нью-Йоркську підземку лише з 11-го разу вдалося побудувати. А вигода ж завжди була очевидною.

          200 студентів Гарварду мають платити по тисячі на рік кожному професорові, щоб той зміг мати свої 200 К.

          А тепер уявіть, що 10 мільйонів студентів з Китаю, Індії, Індонезії, ..., можуть лише _за один долар на рік_ слухати лекції найкращого у світі спеціаліста. Де слухати? У 3D кінотеатрі бувaли?

          Усе, що хочу сказати, що економічна доцільність завжди перемагaє. І якщо можна з тими ж зусиллями, що й 200 спеціалістів підготувати 10 мільйонів - традиційна освіта є приреченою (у перспективі, звичайно).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.09.13 | texas aggie

            Re: Що це доводить? У часи братів Райт Конгрес навіть заборонив

            > І так далі. Навіть Нью-Йоркську підземку лише з 11-го разу вдалося побудувати. А вигода ж завжди була очевидною.

            Прямої eкономічної вигоди нeмає, мeтро збитковe. Алe цe нe так важливо.

            > 200 студентів Гарварду мають платити по тисячі на рік кожному професорові, щоб той зміг мати свої 200 К.
            >
            > А тепер уявіть, що 10 мільйонів студентів з Китаю, Індії, Індонезії, ..., можуть лише _за один долар на рік_ слухати лекції найкращого у світі спеціаліста. Де слухати? У 3D кінотеатрі бували?

            Про 3D кінотeатри смішно. Чому ж тоді тeлeвізіині школи нe витіснили звичайні? І кінотeатри були вжe давно, алe чомусь ніхто в кіно нe ходить на лeкції.

            Я нe кажу, що дистанціиного навчання ніколи нe будe. Просто тe що є зараз, такої низької якості, що по ньому судити про тe, яким будe навчання в майбутньому - цe тeж самe, що судити по дирижаблях, як будуть у майбутньому люди подорожувати.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.09.14 | простий науковець

              Тобто, "Iсторія вчить, що історія нічого не вчить"? Може, у наш

              динамічний час треба бути мудрішими?

              А те, що над новаторами завжди сміялися лише доводить спостереження Б. Шоу:

              "Людина розумна пристосовується до обставин життя, що існують. Людина нерозумна намагається пристосувати обставини до себе. Отже, прогрес людства залежить виключно від людей нерозумних." ;)

              Росіяни таких розумників звуть "мудрими піскарями".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.09.15 | Хома Брут

                отак, пане texas aggie,

                так і вивели Вас на чисту воду. Мудрішими треба бути! А новаторів та раціоналізаторів -- не руш!

                > простий науковець пише:
                > динамічний час треба бути мудрішими?
                > А те, що над новаторами завжди сміялися лише доводить спостереження Б. Шоу: "Людина розумна пристосовується до обставин життя, що існують. Людина нерозумна намагається пристосувати обставини до себе. Отже, прогрес людства залежить виключно від людей нерозумних." ;)
                > Росіяни таких розумників звуть "мудрими піскарями".
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.09.15 | простий науковець

                  А що, оцей комп'ютер, на якому Ви пишете придумали в ІБМ?

                  "Начальник" якої казав у часи першого "Епла":

                  - Ніхто ніколи не матиме жодної потреби у домашньому комп'ютері.

                  І це був не якийсь хіпар з вулиці, а гендиректор найзнменіитішої і найбільшої в світі комп'ютерної компанії. Певен, не один мудрець насміхався тоді з таких наївняків, як Джобс і Ґейтс. І таких прикладів _у наш час_ (підкреслюю) можна навести скільки завгодно.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.09.15 | texas aggie

                    Re: А що, оцей комп'ютер, на якому Ви пишете придумали в ІБМ?

                    Протилежних прикладів теж чимало. Літаки-автомобілі, що телебачення витіснить кіно, радіо і театр. Ось, наприклад, маленька підбірка

                    http://www.phrenicea.com/oops.htm

                    Ще раз повторю. Я не казав, що дистанційного викладання не буде. Я лише казав, що те, що є зараз дуже низької якості, і на даний момент майже не відрізняється від добре відомої заочної освіти. А як буде в майбутньому ніхто не знає (див. вище).

                    І не ворог я технологіям :) Я сам навіть виступав на "вебінарі". Було цікаво, але він чомусь не став дуже активним. Пару моїх лекцій на конференціях досі доступні в інтернеті. Але я дуже сумніваюся, що їх хтось буде слухати. Стиль інтернету не лекції, а твіттер. Все інше - "мноґа букафф". Може це зміниться з часом.
                • 2010.09.16 | thinker

                  Re: отак, пане texas aggie,

                  а українці таки розумників зовуть "самовпевненими говорунами"....
          • 2010.09.16 | thinker

            Чому дивуватись -

            мало якої дурні Конгрес приймав і дозволяв, чи забороняв..........
            Це нічого не доводить, літаки все одно літали б...
        • 2010.09.16 | thinker

          Влучне зауваження, ну аж

          ніяк не виходить по інтернету щось путнього написати і край! Приходиться зустрічатись, їхати за сотні кілометрів один до одного чи зустрічатись на воркшопах і там вже - спільно творити..............


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2021. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua