Оголошено вибори до Національної академії педагогічних наук України. Пропоную обговорювати кандидатури.
Відповіді
2010.09.29 | Проф. Плейшнер
Re: Вибори в НАПНУ
30 серпня 2010 року Вченою радою Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького висунуто кандидатуру пані Тарасенкової Н.А. на вакансію члена-кореспондента НАПН України. Значна частина наукової громадськості Черкащини зустріла такий крок з обуренням.
Пані Н.А. Тарасенкова захистила у 2004 році докторську дисертацію з теорії і методики навчання математики. Результати цієї роботи були впроваджені у більшості районів Черкаської області (про що є відповідні довідки). Разом з цим, починаючи з 2004 року рівень підготовки школярів з геометрії на Черкащині неухильно падає, про що є численні свідчення як представників вчительської громадськості, так і викладачів вузів. Саме впровадженя так званих наукових результатів має прямим наслідком падіння рівня математичної освіти в регіоні.
Ретельний аналіз так званих наукових публікацій цієї пані дозволяє стверджувати про їх низький науковий рівень. Разом з тим більшість з цього „доробку” опублікована в підконтрольних Тарасенковій журналах, як то Вісник Черкаського університету, п. Тарасенкова є заступником головного редактора і проректором університету. У п. Тарасенкової немає жодної публікації у реферованих виданнях, а також у науково-популярних виданнях для школярів, як то „Квант” чи „У світі математики”. Це є свідченням того, що п. Тарасенкова не бажає спускатись зі своїх наукових вершин до рівня простого українського школяра, залишаючи свої наукові потуги у високих сферах абстрактної теорії і методики навчання математики. Шкода від так званої наукової діяльності п. Тарасенкової була б значно меншою, якби не її нестримне бажання до відтворення собі подібних „вчених” через аспірантуру та докторантуру. Цей процес ще більш активізувався після створення у Черкаському національному університеті спеціалізованої вченої ради, де п. Тарасенкова може протягнути будь-які свої фантазії і відверту халтуру в якості (поки що) кандидатської дисертації. Деякі з цих дисертацій є відвертим плагіатом. Н.А. Тарасенкова не допускає жодної наукової критики своїх робіт та робіт своїх учнів, займається переслідуванням за наукові погляди. Вона створює в університеті атмосферу 30-х років 20 століття.
Низький моральний рівень п. Тарасенкової, низький науковий рівень її наукових робіт, відсутність належного зв’язку між її абстрактиними вимислами і реальною шкільною практикою не дозволяє п. Тарасенковій претендувати на високу честь бути обраною до числа членів-кореспондентів НАПН України.
Серед науковців Черкащини є значна кількість справжніх педагогів – майстрів своєї справи, які могли представляти її у НАПН України.
Ця дама як раз і відповідає рівню та способу життя академіків НАПНУ, а хороші вчителі були б там білими воронами. Більше того, ці хороші вчителі завдяки невтомній праці НАПНУ з кожним роком більше заробляють як репетитори. Отже, все гаразд. Треба Вам лише не забути вчасно виставити квіти на підвіконня.
Не наплутав. Спочатку йому треба було дивитися чи стоять квіти на підвіконні. Лише в тому випадку заходити до під"їзду. А вже потім, не подивившись вчасно на квіти, він отруївся і, як Ви слушно зазначили, випав.
2010.09.30 | thinker
Re: Вибори в НАПНУ
а на фіг, ця суєта -- Що воно дасть???? Тим більше, обговорювати мають компетентні люди, професіонали, і відкрито (а не інкогніто на цім сайті, де кожен може ляпати, що йому не ліньки і взбреде до голови...)
"професіонали". А якщо вони "проффесіонали", то ми під ніками теж повинні мовчати? У зв"язку з цим усім, назвіть, будь-ласка, хоча б декілька справжніх професіоналів (на Вашу думку) з-поміж академіків НАПНУ.
під "професіоналом" НЕ обовязково треба розуміти "академік АПН", є й кандидати наук, доктори наук, компетентні люди в країні, - і тоді в академіки АПН вибиратимуть дійсно достойних, а не тих, про кого десь-там хтось ля-ля і фа-фа під ніком "справедливий" тощо... А якщо мовчати і в "тряпочку" ля-лякати під різними ніками на сайтах, то з того нічого доброго не вийде...
З "ля-ля" на форумі хоча б нічого поганого не вийде. А я Вам тепер пропоную назвати мені, принаймні, кілька видатних докторів педнаук, якщо академіків назвати не можете.
можна назвати і академіків, діло не в тому, - було ж сказано, що ОКРІМ академіків є й багато докторів і кандидатів... (логіка...). Тим більше, що академіки беруться чи кооптуються з докторів наук, от їм і карти в руки! (Називати пофамільно тут є ж просто неетично, бо ж завжди можна когось пропустити з тих, кого ви добре не знаєте... Все-таки, ми не повинні навіть тут, - на інкогніто-сайті, - опускатись нижче "плінтуса"...)
Звичайно, можу назвати теж (в міру моєї компетентності) декілька достойних імен докторів, член-корів педнаук, але в приватній розмові чи в і-мейлі, бо ж, повторюю, вважаю це робити тут, на сайті, є дещо неетичним...
2010.10.09 | thinker
Re: Давайте зробимо це етично
Власне ви почали з дійсно загально-визнаного педагогічного негативу - Кременя, бувшого недолугого міністра освіти, і його соратників...
В рамках же етики, назову тут дійсно видатного і талановитого член-кора академії педагогічних наук, бувшого ректора Львівської політехніки, професора, доктора фіз.-мат-наук Юрія К. Рудавського, котрий на жаль, зовсім недавно помер від інфаркту серця в 60 років...
Рудавського я не знав, але Вам вірю. Але що я точно знаю, так це те, що він ніколи не впливав на шкільні підручники з фізики (може не допускали?). Так що його позитивні риси не відбилися, принаймні, на цьому фрагменті освітнього життя.
Маєте цілковиту рацію - у нього були певні спроби "повпливати" свого часу на ряд підручників, але ...як кажуть, не дано було статися, а здоровя не вистачило на все. Деякі його "друзі", займаючи свого часу високі становища в тій же академії та в міністерстві освіти в цім добре "постарались"...
2010.10.10 | igorg
Може хтось згадає хоч одного відомого (навіть не знаментого)
педагога з АПН? Або хоч одне наукове досягнення що мало б хоч якийсь результат, принаймні відомість.
добре відомі серед фахівців та пед-громад (зокрема, за кордоном) науково-педагогічні праці пані доктор пед. наук Ірини М. Козловської... та деяких інших (не буду тут називати більше...)
thinker пише:
> добре відомі серед фахівців та пед-громад (зокрема, за кордоном) науково-педагогічні праці пані доктор пед. наук Ірини М. Козловської... та деяких інших (не буду тут називати більше...)
В каких отечественных и зарубежных журналах можно ознакомиться с ее педагогическими идеями?
н-д, Козловська І. М. "Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи", Монографія,Львів,
1999., та інші праці і наукові виступи на різних конфах, але тут, як вже відзначалося. не є місце професійного аналізу...... Для цього є семінари, воркшопи тощо...
Спасибо за информацию о книге Козловська І. М. "Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи", Монографія,Львів,1999
Как я понимаю, книга имеет отношение скорее к философии образования, чем к конкретной практической педагогике, то есть системе новаторских приемов более эффективного обучения учеников рабочим профессиям (Теоретико-методологічні аспекти, інтеграція, знання, основи ...).
Признаю, что, как преподавателю одного из университетов, мне трудно оценить научную и практическую значимость книги для обучения учащихся профессионально-технических школ.
Тем не менее постараюсь ознакомиться с книгой в ЦНБ.
Несколько удивлен названием книги. Получается, что теоретико-методологические аспекты интеграции знаний образуют дидактические основания.
Был бы признателен, если бы кто-то из преподавателей профессионально-технической школы рассказал, как он применяет в своей работе рекомендации этой книги.
"Для цього є семінари, воркшопи тощо..." Где, какие? Поиск по Google and scholar.google ничего не дал.
Подскажите.
Можливо на якійсь зустрічі на конфі-семінарі - без проблем, але не в цьому суть, ВСЕ ОДНО - виберуть "достойних" незалежно від наших "блєяній" на сайті... (шкода, але вибачайте за сувору правду... - сам маю досвід цього ганебного фарсу "вибори у член-кори"...)
Відповіді
2010.09.29 | Проф. Плейшнер
Re: Вибори в НАПНУ
30 серпня 2010 року Вченою радою Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького висунуто кандидатуру пані Тарасенкової Н.А. на вакансію члена-кореспондента НАПН України. Значна частина наукової громадськості Черкащини зустріла такий крок з обуренням.Пані Н.А. Тарасенкова захистила у 2004 році докторську дисертацію з теорії і методики навчання математики. Результати цієї роботи були впроваджені у більшості районів Черкаської області (про що є відповідні довідки). Разом з цим, починаючи з 2004 року рівень підготовки школярів з геометрії на Черкащині неухильно падає, про що є численні свідчення як представників вчительської громадськості, так і викладачів вузів. Саме впровадженя так званих наукових результатів має прямим наслідком падіння рівня математичної освіти в регіоні.
Ретельний аналіз так званих наукових публікацій цієї пані дозволяє стверджувати про їх низький науковий рівень. Разом з тим більшість з цього „доробку” опублікована в підконтрольних Тарасенковій журналах, як то Вісник Черкаського університету, п. Тарасенкова є заступником головного редактора і проректором університету. У п. Тарасенкової немає жодної публікації у реферованих виданнях, а також у науково-популярних виданнях для школярів, як то „Квант” чи „У світі математики”. Це є свідченням того, що п. Тарасенкова не бажає спускатись зі своїх наукових вершин до рівня простого українського школяра, залишаючи свої наукові потуги у високих сферах абстрактної теорії і методики навчання математики. Шкода від так званої наукової діяльності п. Тарасенкової була б значно меншою, якби не її нестримне бажання до відтворення собі подібних „вчених” через аспірантуру та докторантуру. Цей процес ще більш активізувався після створення у Черкаському національному університеті спеціалізованої вченої ради, де п. Тарасенкова може протягнути будь-які свої фантазії і відверту халтуру в якості (поки що) кандидатської дисертації. Деякі з цих дисертацій є відвертим плагіатом. Н.А. Тарасенкова не допускає жодної наукової критики своїх робіт та робіт своїх учнів, займається переслідуванням за наукові погляди. Вона створює в університеті атмосферу 30-х років 20 століття.
Низький моральний рівень п. Тарасенкової, низький науковий рівень її наукових робіт, відсутність належного зв’язку між її абстрактиними вимислами і реальною шкільною практикою не дозволяє п. Тарасенковій претендувати на високу честь бути обраною до числа членів-кореспондентів НАПН України.
Серед науковців Черкащини є значна кількість справжніх педагогів – майстрів своєї справи, які могли представляти її у НАПН України.
2010.09.29 | Трясця
Дорогий професор Плейшнер!
Ця дама як раз і відповідає рівню та способу життя академіків НАПНУ, а хороші вчителі були б там білими воронами. Більше того, ці хороші вчителі завдяки невтомній праці НАПНУ з кожним роком більше заробляють як репетитори. Отже, все гаразд. Треба Вам лише не забути вчасно виставити квіти на підвіконня.2010.09.29 | Torr
ви, Трясця, тут наплутали -
за сценарієм професор випадає з вікна.2010.09.29 | Трясця
Re: ви, Трясця, тут наплутали -
Не наплутав. Спочатку йому треба було дивитися чи стоять квіти на підвіконні. Лише в тому випадку заходити до під"їзду. А вже потім, не подивившись вчасно на квіти, він отруївся і, як Ви слушно зазначили, випав.2010.09.30 | thinker
Re: Вибори в НАПНУ
а на фіг, ця суєта -- Що воно дасть???? Тим більше, обговорювати мають компетентні люди, професіонали, і відкрито (а не інкогніто на цім сайті, де кожен може ляпати, що йому не ліньки і взбреде до голови...)2010.09.30 | Трясця
Особливо мені в цьому контексті подобається слово
"професіонали". А якщо вони "проффесіонали", то ми під ніками теж повинні мовчати? У зв"язку з цим усім, назвіть, будь-ласка, хоча б декілька справжніх професіоналів (на Вашу думку) з-поміж академіків НАПНУ.2010.09.30 | thinker
Вам добре відомо, що
під "професіоналом" НЕ обовязково треба розуміти "академік АПН", є й кандидати наук, доктори наук, компетентні люди в країні, - і тоді в академіки АПН вибиратимуть дійсно достойних, а не тих, про кого десь-там хтось ля-ля і фа-фа під ніком "справедливий" тощо... А якщо мовчати і в "тряпочку" ля-лякати під різними ніками на сайтах, то з того нічого доброго не вийде...2010.10.01 | Трясця
Re: Вам добре відомо, що
З "ля-ля" на форумі хоча б нічого поганого не вийде. А я Вам тепер пропоную назвати мені, принаймні, кілька видатних докторів педнаук, якщо академіків назвати не можете.2010.10.02 | thinker
Re: Вам добре відомо, що
можна назвати і академіків, діло не в тому, - було ж сказано, що ОКРІМ академіків є й багато докторів і кандидатів... (логіка...). Тим більше, що академіки беруться чи кооптуються з докторів наук, от їм і карти в руки! (Називати пофамільно тут є ж просто неетично, бо ж завжди можна когось пропустити з тих, кого ви добре не знаєте... Все-таки, ми не повинні навіть тут, - на інкогніто-сайті, - опускатись нижче "плінтуса"...)2010.10.03 | Трясця
Давайте зробимо це етично
Я називаю КІЛЬКА (не всі!!!) імен недолугих педакадеміків, а Ви КІЛЬКА імен славнозвісних членів НАПНУ або докторів педнаук. Згода?Отже, мої кандидати на негатив
академіки НАПНУ Кремінь, Ляшенко, Ільченко.
2010.10.04 | thinker
Re: Давайте зробимо це етично
Звичайно, можу назвати теж (в міру моєї компетентності) декілька достойних імен докторів, член-корів педнаук, але в приватній розмові чи в і-мейлі, бо ж, повторюю, вважаю це робити тут, на сайті, є дещо неетичним...2010.10.09 | thinker
Re: Давайте зробимо це етично
Власне ви почали з дійсно загально-визнаного педагогічного негативу - Кременя, бувшого недолугого міністра освіти, і його соратників...В рамках же етики, назову тут дійсно видатного і талановитого член-кора академії педагогічних наук, бувшого ректора Львівської політехніки, професора, доктора фіз.-мат-наук Юрія К. Рудавського, котрий на жаль, зовсім недавно помер від інфаркту серця в 60 років...
2010.10.10 | Трясця
Етично
Рудавського я не знав, але Вам вірю. Але що я точно знаю, так це те, що він ніколи не впливав на шкільні підручники з фізики (може не допускали?). Так що його позитивні риси не відбилися, принаймні, на цьому фрагменті освітнього життя.2010.10.10 | thinker
Re: Етично
Маєте цілковиту рацію - у нього були певні спроби "повпливати" свого часу на ряд підручників, але ...як кажуть, не дано було статися, а здоровя не вистачило на все. Деякі його "друзі", займаючи свого часу високі становища в тій же академії та в міністерстві освіти в цім добре "постарались"...2010.10.10 | igorg
Може хтось згадає хоч одного відомого (навіть не знаментого)
педагога з АПН? Або хоч одне наукове досягнення що мало б хоч якийсь результат, принаймні відомість.2010.10.12 | thinker
Звичайно, що можна -
добре відомі серед фахівців та пед-громад (зокрема, за кордоном) науково-педагогічні праці пані доктор пед. наук Ірини М. Козловської... та деяких інших (не буду тут називати більше...)2010.10.13 | Калькулятор
Re: Звичайно, що можна -
thinker пише:> добре відомі серед фахівців та пед-громад (зокрема, за кордоном) науково-педагогічні праці пані доктор пед. наук Ірини М. Козловської... та деяких інших (не буду тут називати більше...)
В каких отечественных и зарубежных журналах можно ознакомиться с ее педагогическими идеями?
2010.10.13 | thinker
Re: Звичайно, що можна -
н-д, Козловська І. М. "Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи", Монографія,Львів,1999., та інші праці і наукові виступи на різних конфах, але тут, як вже відзначалося. не є місце професійного аналізу...... Для цього є семінари, воркшопи тощо...
2010.10.13 | Калькулятор
Re: Звичайно, що можна -
Спасибо за информацию о книге Козловська І. М. "Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи", Монографія,Львів,1999Как я понимаю, книга имеет отношение скорее к философии образования, чем к конкретной практической педагогике, то есть системе новаторских приемов более эффективного обучения учеников рабочим профессиям (Теоретико-методологічні аспекти, інтеграція, знання, основи ...).
Признаю, что, как преподавателю одного из университетов, мне трудно оценить научную и практическую значимость книги для обучения учащихся профессионально-технических школ.
Тем не менее постараюсь ознакомиться с книгой в ЦНБ.
Несколько удивлен названием книги. Получается, что теоретико-методологические аспекты интеграции знаний образуют дидактические основания.
Был бы признателен, если бы кто-то из преподавателей профессионально-технической школы рассказал, как он применяет в своей работе рекомендации этой книги.
"Для цього є семінари, воркшопи тощо..." Где, какие? Поиск по Google and scholar.google ничего не дал.
Подскажите.
2010.10.15 | thinker
Re: Звичайно, що можна -
Можливо на якійсь зустрічі на конфі-семінарі - без проблем, але не в цьому суть, ВСЕ ОДНО - виберуть "достойних" незалежно від наших "блєяній" на сайті... (шкода, але вибачайте за сувору правду... - сам маю досвід цього ганебного фарсу "вибори у член-кори"...)