Новий шкільний підручник історії від прахвесора Пометун (/)
08/27/2011 | E-st
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?u_pidruchniki_povernuli_veliku_vitchiznyanu_viynu&objectId=1234732
І сторика С.Кульчицького - на фіг, зняли з держзамовлення, зате вставили підручник чергової "державної шлюхи" (с) Ю.Шевчук.
Пару перлів від автора:
Учасників націоналістичного руху називають борцями проти сталінського тоталітаризму, але паралельно згадують в числі колабораціоністів (прислужників окупантів)
Що стосується колабораціоністів з націоналістами, то прямо прислужниками їх у підручнику не називаємо, а констатуємо факти. Говориться, що були різні прояви колабораціонізму - поліцаї, співробітники управ, журналісти, "здійснювалися спроби прислужитися новій владі і з боку лідерів українського націоналістичного руху" (зворот цей ввела, до речі, літературний редактор)", - заявила Пометун.
"Ігри з термінами "Велика Вітчизняна війна" і "Друга світова війна" йдуть уже 20 років, який з них йде в шкільний підручник, залежить від лінії міністерства. Особисто я наполягаю на першому - це данина поваги до літніх людей, для яких війна завжди була тільки Вітчизняною.
Найбільше змінився розділ "Україні часів незалежності". Термін "помаранчева революція" більше не застосовується - об'єктивно ті події революцією не були, тому що кардинальних змін не принесли", - підкреслила вона.
Що стосується подій Майдану 2004 року, то вони описані лише кількома абзацами, без оціночних суджень, а визначення "помаранчева революція" не використовується.
Науковий підхід так і пре! Особливо стосовно ІІ світової війни! А як бути із "даниною поваги" для тих, для кого ця війна не була вітчизняною, а таки була світовою? Я просто в шоці від такої "науки"...
тобачникові виблядки...
І сторика С.Кульчицького - на фіг, зняли з держзамовлення, зате вставили підручник чергової "державної шлюхи" (с) Ю.Шевчук.
Пару перлів від автора:
Учасників націоналістичного руху називають борцями проти сталінського тоталітаризму, але паралельно згадують в числі колабораціоністів (прислужників окупантів)
Що стосується колабораціоністів з націоналістами, то прямо прислужниками їх у підручнику не називаємо, а констатуємо факти. Говориться, що були різні прояви колабораціонізму - поліцаї, співробітники управ, журналісти, "здійснювалися спроби прислужитися новій владі і з боку лідерів українського націоналістичного руху" (зворот цей ввела, до речі, літературний редактор)", - заявила Пометун.
"Ігри з термінами "Велика Вітчизняна війна" і "Друга світова війна" йдуть уже 20 років, який з них йде в шкільний підручник, залежить від лінії міністерства. Особисто я наполягаю на першому - це данина поваги до літніх людей, для яких війна завжди була тільки Вітчизняною.
Найбільше змінився розділ "Україні часів незалежності". Термін "помаранчева революція" більше не застосовується - об'єктивно ті події революцією не були, тому що кардинальних змін не принесли", - підкреслила вона.
Що стосується подій Майдану 2004 року, то вони описані лише кількома абзацами, без оціночних суджень, а визначення "помаранчева революція" не використовується.
Науковий підхід так і пре! Особливо стосовно ІІ світової війни! А як бути із "даниною поваги" для тих, для кого ця війна не була вітчизняною, а таки була світовою? Я просто в шоці від такої "науки"...
тобачникові виблядки...
Відповіді
2011.08.27 | 2
Скопипастьте на ВФ под названием: мыздобулы, або покращення вже сьогодни.
2011.08.27 | E-st
Відомості про автора
Народилася в Росії. Середню школу закінчила в Естонії. Після закінчення школи навчалась у Луганському державному педагогічному інституті, де здобула спеціальність "Історія, правознавство, методика виховної роботи". Працювала вчителем у загальноосвітніх навчальних закладах, доцентом кафедри історії в Луганському державному педагогічному інституті, професором Академії МПС.Далі писати?
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/NarOsv/redkol/pometyn.htm
Оссь ще звідти ж:
Досліджує і запроваджує в Україні інтерактивні й тренінгові технології навчання і підвищення кваліфікації вчителів, викладачів. Співпрацює із професійними вчительськими асоціаціями. Директор та науковий керівник багатьох освітніх проектів організації "Вчителі за демократію та партнерство", основними напрямами діяльності якої є розробка і здійснення загальнодержавних, регіональних, місцевих та міжнародних програм, спрямованих на сприяння демократизації й соціальному партнерству в галузі освіти, впровадження інноваційних навчальних програм та матеріалів для вчителів та учнів, сучасних методів, технологій та засобів навчання.
Питання: який стосунок це все має до історії?
2011.08.27 | 2
Re: Відомості про автора
E-st пише:> Працювала ... професором Академії МПС.
Министерства путей сообщения?
2011.08.27 | E-st
Re: Відомості про автора
Треба думати так... А є варіанти?Про ці, прсти Боже, "академії", вже писано і переписано. Якщо людина хизується цим, це вже знак.
Мені важливий інший факт: доктор ПЕДнаук ( а є така наука - педагогіка?) пише підручник з історії (а чого не з фізики?), а для фахівця, авторитетного і відомого академіка-історика - нема фінансування.