Відкритий лист Миколі Томенку щодо квитків на Євробачення
03/23/2005 | otar
Відкритий лист Віце-премєр-міністру України з гуманітарних питань Миколі Томенку
Шановний пане Томенку!
Хочу висловити Вам свою глибоку стурбованість тим, як відбувається продаж квитків на Євробачення, що має пройти в Києві наприкінці травня. Згідно офіційних повідомлень, продаж квитків мав розпочатися вчора, 21 березня, через офіційну веб-сторінку Євробачення www.eurovision.tv. Проте сайт www.eurovision2005.in.ua, на якому, згідно офіційної веб-сторінки, мав відбуватися продаж, повідомляє, що планування залу ще не закінчене, і покупцеві пропонується слідкувати за інформацією на сайті протягом наступних днів.
Шановний пане Томенку! Конкурс Євробачення користується великою популярністю в Європі, і іноземці - фанати конкурсу - вчора цілий день очікували на початок офіційного продажу. Багато хто з них вже замовили квитки на літак і готелі, і дуже невдоволені тим, що квитки неможливо купити. Окремі фанати навіть відклали всі свої справи, плануючи цілий день провести за комп'ютером, щоб не прогавити початок продажу. Проте до цього часу квитків у продажу через офіційну веб-сторінку немає; більше того, немає навіть повідомлення про те, коли ж продаж розпочнеться, і вибачення за незручності. На сайті www.esctoday.com, який користується дуже великою популярністю серед фанатів конкурсу, лише за вчорашній день зявилося понад 200 відгуків, які висловлюють дуже велике невдоволення організацією конкурса і вимагають його перенесення в іншу країну. Більше того, частина європейців, що планувала приїхати, вже відмовилася від цієї ідеї через погану організацію та закликає інших до бойкотування конкурсу. Хочу нагадати, що цьогорічний конкурс є ювілейним, а отже, користується дуже високою популярністю в Європі.
В той же час, згідно інформації телеканалу ICTV, що з'явилася вчора ввечері, квитки на фінал вже майже розкуплені. Виявляється, вчора продаж квитків здійснювався фірмою Ольвія, через веб-сторінку www.olvia.com.ua (посилання на яку, до речі, неможливо знайти на офіційній веб-сторінці конкурсу). Проте ця веб-сторінка доступна лише російською мовою, і, отже, недоступна для прочитання більшості європейців. Крім того, початкова ціна квитків на фінал Євробачення на цій веб-сторінці становить 800 гривень, в той час як, згідно офіційної веб-сторінки, початкова ціна квитків на фінал становить 75 гривень. Отже, ціна відрізняється більш ніж в десять разів!
Проте навіть при покупці квитка через фірму Ольвія, сам квиток отримати неможливо. Замість нього можна отримати лише ваучер, який потім пропонується обміняти на квиток. Це не є проблемою для киян, проте що пропонується робити тим, хто живе за межами Києва? Крім того, доставка ваучерів здійснюється лише в межах України і, отже, є недоступною для іноземців.
Шановний пане Томенку! Нещодавно Ви з гордістю розповідали про популярність бренду України в Європі. Проте подібні ситуації є неприпустимими в Європі і складають дуже негативне враження про нашу країну у іноземців. Тому маю дуже велику надію, що Ви зможете прочитати цього листа і докласти зусиль з виправлення цієї дуже неприємної ситуації. Принаймні офіційне вибачення організаторів з приводу затримки і точна дата початку продажу квитків через ОФІЦІЙНУ ВЕБ-СТОРІНКУ конкурсу були б дуже доречними.
З повагою,
Ірина Коваль.
Шановний пане Томенку!
Хочу висловити Вам свою глибоку стурбованість тим, як відбувається продаж квитків на Євробачення, що має пройти в Києві наприкінці травня. Згідно офіційних повідомлень, продаж квитків мав розпочатися вчора, 21 березня, через офіційну веб-сторінку Євробачення www.eurovision.tv. Проте сайт www.eurovision2005.in.ua, на якому, згідно офіційної веб-сторінки, мав відбуватися продаж, повідомляє, що планування залу ще не закінчене, і покупцеві пропонується слідкувати за інформацією на сайті протягом наступних днів.
Шановний пане Томенку! Конкурс Євробачення користується великою популярністю в Європі, і іноземці - фанати конкурсу - вчора цілий день очікували на початок офіційного продажу. Багато хто з них вже замовили квитки на літак і готелі, і дуже невдоволені тим, що квитки неможливо купити. Окремі фанати навіть відклали всі свої справи, плануючи цілий день провести за комп'ютером, щоб не прогавити початок продажу. Проте до цього часу квитків у продажу через офіційну веб-сторінку немає; більше того, немає навіть повідомлення про те, коли ж продаж розпочнеться, і вибачення за незручності. На сайті www.esctoday.com, який користується дуже великою популярністю серед фанатів конкурсу, лише за вчорашній день зявилося понад 200 відгуків, які висловлюють дуже велике невдоволення організацією конкурса і вимагають його перенесення в іншу країну. Більше того, частина європейців, що планувала приїхати, вже відмовилася від цієї ідеї через погану організацію та закликає інших до бойкотування конкурсу. Хочу нагадати, що цьогорічний конкурс є ювілейним, а отже, користується дуже високою популярністю в Європі.
В той же час, згідно інформації телеканалу ICTV, що з'явилася вчора ввечері, квитки на фінал вже майже розкуплені. Виявляється, вчора продаж квитків здійснювався фірмою Ольвія, через веб-сторінку www.olvia.com.ua (посилання на яку, до речі, неможливо знайти на офіційній веб-сторінці конкурсу). Проте ця веб-сторінка доступна лише російською мовою, і, отже, недоступна для прочитання більшості європейців. Крім того, початкова ціна квитків на фінал Євробачення на цій веб-сторінці становить 800 гривень, в той час як, згідно офіційної веб-сторінки, початкова ціна квитків на фінал становить 75 гривень. Отже, ціна відрізняється більш ніж в десять разів!
Проте навіть при покупці квитка через фірму Ольвія, сам квиток отримати неможливо. Замість нього можна отримати лише ваучер, який потім пропонується обміняти на квиток. Це не є проблемою для киян, проте що пропонується робити тим, хто живе за межами Києва? Крім того, доставка ваучерів здійснюється лише в межах України і, отже, є недоступною для іноземців.
Шановний пане Томенку! Нещодавно Ви з гордістю розповідали про популярність бренду України в Європі. Проте подібні ситуації є неприпустимими в Європі і складають дуже негативне враження про нашу країну у іноземців. Тому маю дуже велику надію, що Ви зможете прочитати цього листа і докласти зусиль з виправлення цієї дуже неприємної ситуації. Принаймні офіційне вибачення організаторів з приводу затримки і точна дата початку продажу квитків через ОФІЦІЙНУ ВЕБ-СТОРІНКУ конкурсу були б дуже доречними.
З повагою,
Ірина Коваль.