МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Звернення трудового колективу АНТК ім. Антонова

05/28/2005 | Михайло Свистович
Президентові України
Ющенку Віктору Андрійовичу

Голові Верховної Ради
Литвину Володимиру Михайловичу

Прем'єр-міністрові України
Тимошенко Юлії Володимирівні


Звернення трудового колективу
Авіаційного Науково - Технічного Комплексу
імені Олега Костянтиновича Антонова

Ми - трудовий колектив АНТК ім. О. К. Антонова, який у ці дні відмічає своє 59-річчя, за всю свою історію тільки славив батьківщину, створюючи численний ряд сільськогосподарських, пасажирських і вантажних авіалайнерів, у т.ч. найбільших у світі. Ми вистояли в найважчі для країни часи, навіть залишившись без фінансування з її боку, знайшовши засоби не стати для неї важким тягарем, а навпаки, заробляти кошти для своєї діяльності, освоївши вантажні перевезення; зберегти могутній потенціал авіаційних фахівців та, розміщуючи свої замовлення на споріднених підприємствах і оплачуючи їх, підтримати всю авіаційну галузь України, яка опинилась у тім же становищі. Створивши в цей період літаки Ан-70,-38, - 140, - 74ТК-200, - 148, які безумовно необхідні країні, ми завоювали авторитет і довіру всього ділового світу й у цей час міцно утримуємо позиції на ринку перевезень великогабаритних й унікальних вантажів. Майже нічого не одержуючи від держави, ми є одним з найбільших платників податків. І зараз стоїмо на порозі руйнування всього цього налагодженого механізму успішної діяльності, що залежить від одного розчерку пера – підписання указу про створення державного концерну шляхом примусового об'єднання підприємств авіаційної промисловості: АНТК, ХДАВП, КиДАЗ, 410 АРЗ, УкрНДІАТ.

Економічне обґрунтування доцільності такого об'єднання викликає недовіру і серйозні заперечення всіх поєднуваних підприємств, крім ініціатора його створення – ХДАВП, втягнутого його керівництвом у багатомільйонні борги, і доведеного до грані банкрутства. У зв'язку із чим напрошується висновок, що, прикриваючись державними інтересами, пропоноване об'єднання задумане для задоволення корпоративних та особистих інтересів ініціаторів і їхніх високопоставлених покровителів за рахунок підприємств, що приєднують, шляхом розділу і присвоєння їхньої власності і фінансових коштів. І саме тому обрано форму об'єднання з єдиними фінансами й керуванням, і зовсім ігнорується позиція і думка АНТК, багаторазово аргументовано викладена нашим керівництвом на всіх рівнях й у ЗМІ.

Такі дії поставили під загрозу подальшу діяльність на посту

Генерального конструктора П.В.Балабуєва, з іменем якого колектив однозначно пов’язує не тільки успіхи в розробці нових сучасних зразків авіаційної техніки, але і сам факт збереження фірми в умовах економічної кризи останніх літ.

Побоювання підтверджуються публікаціями в пресі про наміри продажу або передачі іншим структурам літаків АНТК, заволодіння його землями, зменшення ролі фірми до СКБ при серійному заводі. Тобто пропонована реорганізація призведе до розчленовування й розвалу АНТК, як головної наукової організації авіапрому України та, як наслідок, до розвалу всієї галузі, що може призвести до соціального вибуху, тому що спричинить знищення десятків тисяч робочих місць. При цьому райдужні перспективи опікуваного підприємства досить сумнівні, з огляду на методи й результати керівництва ним.

Звертаємо Вашу увагу на те, що Господарчий суд м.Києва визначенням від 31 березня 2005 року заборонив створювати інтеграційну структуру за участю ХДАВП і АНТК та визнав багатомільйонні борги ХДАВП. А також на те, що примусове об'єднання кваліфікується Господарським Кодексом України (гл.3) як ДИСКРИМІНАЦІЯ суб'єктів господарської діяльності й ЗАБОРОНЕНО Законом.

Галузева угода Профспілки авіабудівників України та Міністерства промислової політики України також передбачає проведення будь-яких об'єднань підприємств і зміни форм власності тільки з відома та за згодою трудових колективів підприємств. Таким чином, свідомо планується порушення нормативних документів і законодавства.

Усвідомлюючи свою відповідальність за долю авіаційної науки, технології й промисловості України, а також трудових колективів суміжних підприємств і Співрозробників, ми вважаємо зовсім неприйнятним, категорично заперечуємо й протестуємо проти прийняття будь-яких рішень, що вносять зміни в діяльність нашої фірми, без врахування думки нашого колективу і всіх підприємств, на чиїй долі вони неминуче позначаться!

Ми вимагаємо:

- Не проводити об'єднань фірми з ким би то не було до обнародування результатів економічного аналізу та обґрунтування ефективності пропонованого об'єднання, його структури й джерел фінансування всіх напрямків діяльності, і узгодження з колективом фірми.

- Рішучих заходів по звільненню нашого літака АН-124 “Руслан” з-під арешту в Бельгії і забезпеченню можливості виконання польотів літаками авіакомпанії «Авіалінії Антонова» в усьому світі, якої ми позбавлені з вини Фонду держмайна України.

Ми протестуємо проти знищення фірми і сповнені рішучості захищати її всіма доступними методами.

Звернення прийнято на конференції трудового колективу АНТК ім.О.К. Антонова 24 травня 2005 року.


Голова первинної
профспілкової організації
В.О.Буслаєв


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".