Царство боже
10/11/2004 | Социст
Перша заповідь гласить: дочекайся своєї власної смерти! В царстві божому всі доживають до своєї смерти. Але те царство не є від цього світу, в якому більшість не помирає від своєї смерти, а від чужого насильства. Бо цей світ є світ, яким володіє насильство: зінституйоване насильство держави, незінституйоване організоване насильство глобального тероризму, чи незінституйоване неорганізоване індивідуальне насильство. Вбивства, чи нещасні випадки, чи природні катастрофи, викликані нездатністю людей їх уникнути, чи передчасні хвороби– ось короткий перелік наслідків правління Кесаря цього світу. Двері до божого царства на землі відчиняться лише після того, як світ держав перейде в небуття. Але й останнє царство цього світу відімре своєю власною смертю. Добро єсть...
11.10.2004р.
Василь Васьківський
http://www.socys.narod.ru
11.10.2004р.
Василь Васьківський
http://www.socys.narod.ru
Відповіді
2004.10.11 | Георгій
Re: Царство боже
Пане Социст, вітаю Вас на нашій сторінці. Ласкаво просимо.Ви пишете:
> Перша заповідь гласить: дочекайся своєї власної смерти! В царстві божому всі доживають до своєї смерти.
(ГП) Згідно з біблійними пророцтвами, кінцева мета Божого Царства - взагалі ліквідувати смерть (див., наприклад, Осії 12:14; 1 Коринфян 15:54, 55; Об'явлення 20:14). Ми зараз не розуміємо, як саме це станеться, але для християн саме це є надія.
> Але те царство не є від цього світу, в якому більшість не помирає від своєї смерти, а від чужого насильства. Бо цей світ є світ, яким володіє насильство: зінституйоване насильство держави, незінституйоване організоване насильство глобального тероризму, чи незінституйоване неорганізоване індивідуальне насильство. Вбивства, чи нещасні випадки, чи природні катастрофи, викликані нездатністю людей їх уникнути, чи передчасні хвороби– ось короткий перелік наслідків правління Кесаря цього світу.
(ГП) Так. Ще треба додати жахливу соціальну несправедливість, яка викликає голод (на нашій планеті як мінімум одна людина помирає голодною смертю кожні 10-15 секунд), бідність, брак освіти, заляканість, відсутність почуття внутрішньої свободи, політичну байдужість, нездатність до осмисленої координованої суспільної дії, тощо.
> Двері до божого царства на землі відчиняться лише після того, як світ держав перейде в небуття. Але й останнє царство цього світу відімре своєю власною смертю. Добро єсть...
(ГП) Який би не був конкретний історико-політичний сценарій, для християн найважливіше бути "посланцями" Христа в цьому світі - звіщати людям Добру Звістку і залишатися завжди чистими, добрими, м'якосердними, чесними, щирими, діяльними, живими людьми.
2007.10.31 | Василь Васьківський
Чи Єгова обіцяв безсмертя?
Георгій пише:> > Перша заповідь гласить: дочекайся своєї власної смерти! В царстві божому всі доживають до своєї смерти.
> (ГП) Згідно з біблійними пророцтвами, кінцева мета Божого Царства - взагалі ліквідувати смерть (див., наприклад, Осії 12:14; 1 Коринфян 15:54, 55; Об'явлення 20:14). Ми зараз не розуміємо, як саме це станеться, але для християн саме це є надія.
Процитуйте, де Єгова обіцяв безсмертя?
2007.10.31 | Георгій
Воскрeсіння після смeрті - Даниїла 12:1, 2
2007.11.05 | Василь Васьківський
З яких це пір Єгова Даниїлом зветься?
"І повстане того часу Михаїл, великий той князь, що стоїть при синах твого народу, і буде час утиску, якого не було від існування люду аж до цього часу. І того часу буде врятований із народу твого кожен, хто буде знайдений записаним у книзі.І багато-хто з тих, що сплять у земному поросі, збудяться, одні на вічне життя, а одні на наруги, на вічну гидоту."
В процитованому Вами розділі немає й згадки про Єгову!
2007.11.05 | Георгій
Ви запитали, я відповів
В книзі Даниїла Бог (Єгова) говорить про повeрнeння мeртвих до життя.2007.11.05 | Василь Васьківський
Re: Ви запитали, я відповів
Георгій пише:> В книзі Даниїла Бог (Єгова) говорить про повeрнeння мeртвих до життя.
Навпаки, там Єгова взагалі не згадується!
2007.11.05 | Георгій
Формально Ви праві
Дійсно, в книзі Даниїла нe згадується ім"я Єгова, алe тим нe мeнш Даниїл у своїх видіннях спілкується з Богом (він Його називає "Xтось, схожий на Cина Людського" або "Хтось, Хто Як Чоловік"), і отримує свідчeння самe від Бога. Прочитайтe тeкст і звeрніть увагу, як Даниїл, після своїх спілкувань з цим "Кимось" у марeннях, прокидається і одразу співає хвалу Богові.2007.11.05 | Василь Васьківський
Я питав про Єгову, а не про Даниїла!
2007.11.05 | Георгій
Так і я відповідаю про Єгову, а нe про Даниїла
Єгова (Бог) у книзі Даниїла говорить Даниїлові, що мeртві повeрнуться до життя.2007.11.05 | Василь Васьківський
Зовсім, ні!
Георгій пише:> Єгова (Бог) у книзі Даниїла говорить Даниїлові, що мeртві повeрнуться до життя.
Там пише, що це не Єгова говорить Даниїлові, а один чоловік, одягнений у льняну одіж!
2007.11.05 | Георгій
Так
Василь Васьківський пише:> Георгій пише:
> > Єгова (Бог) у книзі Даниїла говорить Даниїлові, що мeртві повeрнуться до життя.
> Там пише, що це не Єгова говорить Даниїлові, а один чоловік, одягнений у льняну одіж!
(ГП) Цeй чоловік є Божим вісником. Як я вжe Вам написав, судячи з тeксту, Даниїл сприймає всі ці сказані йому уві сні слова як Божі. Тому він і дякує Богові, і співає хвалeбну пісню, коли прокидається.
2007.11.05 | Василь Васьківський
Отже, Єгова ніякого безсмертя не обіцював!
2007.11.05 | Георгій
Дурням - ні
2007.11.06 | Василь Васьківський
А хто на форумі є дурнєм?
2007.11.06 | Георгій
А чому Ви питаєтe? І чому вирішили, що цe про форум?
2007.11.07 | Василь Васьківський
Питаю, бо Ви не визначили, хто є дурнєм і винесли свою заяву на
форум! Тобто, Ваша заява сприймається як звернення до форуму. Тому, дайте визначення дурня і вкажіть, хто на форумі є дурнєм!2007.11.14 | Василь Васьківський
Висновок: пан Георгій не відповідає, бо його теза не є вірною!
Єгова ніякого безсмертя нікому не обіцяв і ніякого безсмертя нікому не буде!2008.05.09 | Василь Васьківський
Мовчання є ознака чого?
2004.10.20 | Вільнодум
Re: Царство боже - це Свідомість Людини.
> Василь Васьківський http://www.socys.narod.ru(Вільнодум) Пане Василю, я переглянув Вашу сторінку. Також переглянув цю гілку коментаріїв на Ваш початковий допис. І зрозумів, що Вас ніхто тут не зрозумів. Що не дивно
Вашу книжку "Царство Свободи" пролистав, але уважно не читав ще. Збираюсь почитати. Моє враження таке, що Ви шукаєте відповіді на ті самі запитання, на які я шукаю також. Зразу бачу, що наші підходи різняться, але цілі ні. Будемо спілкуватися!
Хотів Вам це сказати, бо Вам тут стільки наговорили ...
З повагою,
Вільнодум
2004.10.24 | Георгій
Re: Царство боже - це Свідомість Людини.
Пане Василю, я теж продивився Вашу книжку. Дуже цікаво, але я маю деякі запитання.1. Ви вважаєте, що передбачення Маркса щодо "заперечення заперечення" збулося і зараз світ заперечує заперечення капіталізму. Але чи це насправді було Марксовою думкою? Так званий закон заперечення заперечення - це один з постулатів діалектичної системи Гегеля. Маркс його не вигадав, він тільки зробив спробу застосувати його до суспільних стосунків, тоді як сам Гегель вважав цей закон таким, що діє тільки у сфері "абсолютного духу." Філософська система Гегеля стала дуже розповсюдженою в Європі, тому що вона проста і відповідає примітивним обивательським уявам про циклічність світових процесів (вчора було те, сьогодні це, а завтра знову буде те). Маркс взагалі не був філософом, тому й не дивно, що він з патрохами купився на цю суперглибоку теорію, і поширив її на суспільні й історичні процеси. Але ж були і інші, як на мене, значно глибші європейські філософи. Хоча б Зерен К'єркегор, який не залишив від гегелівської примітивщини каменя на камені. К'єркегор запропонував дивитися на людське існування і на людську історію під зовсім іншим кутом зору. Може, варто і про нього згадати?
2. Ви впевнені, що економічне передбачення Маркса про зникнення примусової праці пошириться на ВСЕ людство? Це надзвичайно, як на мою думку, важливе питання. Є економісти, які вважають це утопією, чимось таким, що не є можливим. Наприклад, дуже серйозний вчений, Нобелівський лауреат Ноам Чомський (або Хомський) вважає, що історія розвиватиметься за Марксовою моделлю (тобто в бік зменшення частки нецікавої, нудної, нетворчої праці) тільки для ЧАСТИНИ людства, а саме для тих, хто, через випадковість народження, живе у промислово розвинутих країнах типу США, Західної Європи чи Японії. Решта людей НІКОЛИ не житиме за Марксовою моделлю, тому що могутні корпорації розвинутих країн їм цього НЕ ДОЗВОЛЯТЬ. Адже хтось повинен бути офіціантом, чи прибирати готельні номери, чи міняти пелюшки стареньким бабуськам, чи ще щось таке. Це комп'ютерами не заміниш, тому ПОТРІБНИЙ приплив дешевої, по суті РАБСЬКОЇ робочої сили до індустріально розвинутих країн з "не-розвинутих" або "не так розвинутих" країн типу Мексики, Португалії, Македонії чи України. Що Ви про це думаєте?
3. Яке відношення все-таки ці Ваші роздуми мають до Божого Царства? Воно ж зветься Божим тому, що його встановлює Бог. Чи Ви, особисто, вірите в існування Бога і в Його активну творчу роль у всесвіті? Якщо так, тоді чи так вже треба прив'язувати це Царство до соціально-економічної активності людей - чи ця активність є вирішальним фактором у встановленні Божого Царства? А якщо ні, нащо Ви використовуєте епітет "Боже"? Чи не чесніше сказати просто щось типу Царство Людського Щастя?
Дякую, і всього Вам найкращого.
Георгій
2004.10.25 | Социст
Re: Царство боже - це Свідомість Людини.
Пане Георгію!Наскільки я зрозумів, Ви переглянули книгу першу „Світ без кордонів та свобода людини“. Але це тільки вступ до моєї книги „Царство свободи“, про зміст якої Ви можете дізнатись на сторінці http://www.socys.narod.ru/carstvo.htm . Правда, повний текст цієї книги існує лише в рукописному варіанті, який мені ще треба також відредагувати, бо є багато русизмів та деякі інші неточності. Книга вцілому є викладом моєї філософії єдности.
1. З Вашою оцінкою філософії Маркса я повністю згоден. Я вважаю Маркса політичним спекулянтом, про що згадую далі в моїй книзі в розділі VIII 4. Осягнення поняття (через пару тижнів з цим розділом можете ознайомитись на відповідній сторінці). Напочатку своєї книги я згадую про Маркса лише в зв'язку з його конкретною фразою про заперечення заперечення капіталізму. Уявлення про те, що „Так званий закон заперечення заперечення - це один з постулатів діалектичної системи Гегеля“ – це один з постулатів спекулятивної системи Маркса. Насправді, в системі Гегеля існують не закони, а система понять, які всі разом розкривають зміст абсолютної ідеї. В зв'язку з цим слід згадати про три форми розвитку розуму, які згадує Гегель, а саме: початкова форма здорового глузду, перехідна форма діалектичного розуму і вища форма спекулятивного розуму. А свою власну систему Гегель вважає справжньою реалізацією спекулятивного розуму. Справа в тім, що вивчання Гегеля дійсно може привести до втрати здорового глузду, бо він повністю відмовляється від світу людей і присвячує все своє життя світу ідей. Я, в свою чергу, на першому місці покладаю осягнення єдности, чому я присвячую свою книгу. Вважаю, що від спекуляції нема куди втікти, тому я розглядаю її як в першій книзі, так і в другій книзі, в моїй онтології, розділ VII 3.Спекуляція. Вся третя книга „Принципи спекуляції“ є детальним розглядом ролі спекуляції в світі. Хочу згадати, що я називаю XXI століття століттям спекуляції. Про К'єркегора я нічого конкретного сказати не можу: він є пізнішим автором, тому звичайно намагався „дивитися на людське існування і на людську історію під зовсім іншим кутом зору“, але я ще не мав можливости його вивчати, а зараз займаюсь осягненням єдности, об'явами на „Майдані“. Але, коли це пройде, сяду вивчати сучасну науку...
2. Я впевнений, що нас очікує всесвітня спекуляція, внаслідок якої світ держав зникне з лиця землі. Поки що цей апокаліпсис відбувається під прапором глобальної війни з тероризмом. Але саме війна є формою тероризму, а глобальна війна – особливо. Цей апокаліпсис вже вийшов на свій другий круг, коли манія всіх воювати переходить в депресію від безглуздя розпаленої війни (приклад – Беслан), але ця депресія не водить до кінця війни, а лише посилюється ескалацією терору. Третій круг розпочнеться утворенням халіфату. А четвертий круг буде війною за роззброєння світу. Коли держави цього світу втратять можливість вести війну внаслідок глобального роззброєння, вони всі одна за одною перейдуть у небуття. Але й останнє царство цього світу відімре своєю власною смертю, а не від насилля. Тоді й відчиняться двері до царства божого...
„Адже хтось повинен бути офіціантом, чи прибирати готельні номери, чи міняти пелюшки стареньким бабуськам, чи ще щось таке. Це комп'ютерами не заміниш, тому ПОТРІБНИЙ приплив дешевої, по суті РАБСЬКОЇ робочої сили до індустріально розвинутих країн з "не-розвинутих" або "не так розвинутих" країн типу Мексики, Португалії, Македонії чи України. Що Ви про це думаєте?“ Я про це думаю наступне: поки одні будуть воювати, інші будуть оволодівати світом. Влада в усьому світі перейде до фінансово – спекулятивних структур мирним шляхом, шляхом всесвітньої спекуляції, шляхом утвердження полюсів глобальної переваги, які будуть контролювати весь світ ринкової експансії за допомогою спекулятивних важелів. Одним з таких важелів є те, що держава, яка веде війну, розпочати яку вона завжди може, але зупинити вже не може, неодмінно стає банкрутом. Іншим з таких важелів є те, що корпорація, яка поширює на весь світ масштаби своєї експансії в конкретній ринковій сфері, неминуче зіткнеться з необхідністю перетворення фабричного капіталу в капітал спекулятивний, бо експансія глобального масштабу є саме спекулятивною експансією. Необхідність дешевої, по суті рабської робочої сили фактично зникне через пару десятиліть внаслідок повної роботизації виробничих процесів, а ще через пару десятиліть – і сфери услуг. Так що на те, щоб стати служанкою Європи, Україні розраховувати не треба. Першим кроком до піднесення України я вважаю осягнення єдности національної спільноти. А Україна під гнітом, бо немає єдности національної спільноти...
3. В зв'язку з царством божим виникають багато питань, які, напевно, будуть сформульовані і знайдуть свою адекватну відповідь. Але основним, тобто фундаментальним питаннаям є питання про те, що таке бог. В зв'язку з цим я згадаю про те, що подібною протягом всієї історії людства була проблема зворотньої сторони Місяця. Весь час люди бачили тільки одну сторону Місяця і не могли побачити його зворотньої сторони, поки не пішли і не побачили її з точки зору спостерігача, який знаходиться з другого боку Місяця. Аналогічною є проблема з богом. Люди створили образ бога з точки зору людини: людина створює різні предмети, бог створює те, чого людина створити не може – він створює весь світ, людина дає життя дітям – бог дав життя першій людині, люди царюють на землі – бог є царем неба. Можна продовжувати подібні силогізми до безкінечности, але це „погана“ безкінечність, бо є безкінечним повторенням однієї і тієї ж людської точки зору на бога. Віра тут не допомагає, бо один вірить в хреста, а інший – в свастику. Все це символи і вищим символом вважається бог. Але справа не в символах, бо втішання символами є шлях не до бога, а до відмови від царства божого. А царство боже є не від світу сього...
Щоб осягнути бога, треба не пізнавати, а піти й осягнути. Треба осягнути те, чого не вистачає людині в цьому світі. А не вистачає людині в цьому світі одного: не вистачає єдности. З точки зору єдности бог є символом абсолютної єдности. Але символ абсолютної єдности не є богом. Бо єдність не є об'єктом для символізації чи пізнання. І всі подібні спроби є не осягненням єдности, а інобуттям осягнення. Заповідь друга гласить: життя твоє є осягненням єдности!
2005.07.09 | Социст
Апокаліптичні тези.
Я спробую в тезисній формі систематизувати емпіричні свідчення того, що світ держав є на порозі свого переходу в небуття.1. Озброєння держави не дає безпеки її громадянам. Ядерні держави є навіть більш небезпечними для життя, ніж без'ядерні.
2. Війна не є спосіб боротьби з тероризмом. Навпаки, війна є рідним братом тероризму, веде лише до його ескалації, а не до його зникнення.
3. Сучасний світ є в стані війни з ісламським халіфатом. Ця війна є ще в стадії своєї ескалації, тобто розгорання, і теоретично її ще можна зупинити, але практичних ознак того, що ця війна буде зупинена, нема. Жертвами цієї війни є переважно мирні громадяни, бо саме такою є логіка цієї війни. Війна ця продовжиться пів-століття, або й більше. Наслідком цієї війни буде повний розвал світу держав, внутрішня імплозія.
4. Соціальна перспектива, пов'язана зі сростанням безробіття та з крахом європейської моделі соціальної держави, погіршується в усіх країнах світу.
5. Глобальним явищем є зростання ксенофобії та націоналізму, що викликані переселенням значних мас людей, які не інтегруються до корінних націй, а утворюють ізольовані анклави з власною ієрархією, яка, як правило, не визнає правил демократії.
6. Ніякий державний устрій – ні авторитарний, ні демократичний, ні тоталітарний – не взмозі розв'язати ці зростаючі протиріччя та уникнути посилення глобального напруження як в середині окремих держав, так і між цими державами чи регіональними об'єднаннями держав.
7. Єдиною світлою глобальною перспективою, реалізація якої вже досить буксує, є перспектива глобального вільного ринку, тобто редукція ролі держави до санітарного мінімуму.
8. Чим повільніше просуваються глобальні переговори про лібералізацію світової торгівлі, тим більше розповсюджуються настрої, спільним знаменником яких є глобальна спекуляція апокаліптичного штибу.
2007.11.02 | Василь Васьківський
Чи в царстві божому є місце для розбійників?
Запитання до всіх небайдужих до царства божого.2007.11.05 | Георгій
Нeма.
2007.11.20 | Василь Васьківський
Re: Нeма.
А як же бути з тими розбійниками, що захопили царство боже шляхом Неправди, обманюючи народ божий, що, буцімто, Єгова створив світ, еволюцію, життя та надіслав людям свого сина, щоб вони його вбили; що смерть є формою вічного життя і т.д., і т.п.?2007.12.03 | Василь Васьківський
Питання розбійників, що захопили царство боже шляхом неправди
Георгій пише:http://www2.maidanua.org/news/index.php3?bn=maidan_rel&key=1196426392&action=view&trs=-1
> Василь Васьківський пише:
> > Георгій пише:
> > > Василь Васьківський пише:
> > > > Зрозумілими є Ваші намагання очистити своє сумління надмірною набожністю, але обговорюваного тут питання розбійництва це не стосується! Може, Ви й справді є розбійником, але зовсім не тому, що проявили незрілість в стосунку до своїх батьків.
> > > (ГП) Панe Василю, алe чи Ви нe помічали, що самe тоді, коли люди проявляють нeзрілість, вони самі цього нe розуміють... І інші вади характeру видніші іншим, а нe нам самим. Люди від природи нe самокритичні. Cамe в той момeнт, коли людина завдає болю іншим, вона, як правило, впeвнeна, що ніякого болю вона тим іншим нe завдає, або як і завдає, то так їм, тим іншим, і трeба. Критичність до сeбe - цe рeзультат навчання, трeнування (по-грeцьки трeнування - "аскeза").
> > Я все помічав, але це не про розбійництво. Питання було про те, як бути з розбійниками, які захопили царство боже шляхом неправди, обманувши народ божий, що буцімто Єгова створив світ, еволюцію, життя та надіслав людям свого сина, щоб вони його вбили; що смерть є формою вічного життя іт.д., іт.п.?
> (ГП) Так хто ж вони? Як кажуть, "огласітe вeсь спісок, пожалуйста." Імeна в студію. А то я так само можу сказати, що атeїсти - цe розбійники. І "аргумeнтів" навeсти аж по вінця. Нeсeрйозно.
Я погоджуюсь з Вашою тезою, що розбійники, які захопили царство боже шляхом неправди, є атеїстами, але Ви знову не відповіли на моє запитання, як з ними бути!
2007.11.20 | Роксана
Re: Нeма. Не згідна
Пане Георгію,Ви мабуть призабули за того розбійника ,який був розп'ятий разом з Ісусом. Він же , після розкаяння, опинився в царстві небеснім.
2007.11.21 | Василь Васьківський
Мішанина понять
Роксана пише:> Пане Георгію,
> Ви мабуть призабули за того розбійника ,який був розп'ятий разом з Ісусом. Він же , після розкаяння, опинився в царстві небеснім.
Шановна пані Роксано!
На превеликий жаль, змушений Вас проінформувати, що Ви відповіли не на моє запитання! Я питав про царство боже на Землі, а не про померлих людей, що "опинились в царстві небеснім"!
Не змішуйте грішного з праведним, а царства божого на Землі – з метафізичними ілюзіями стародавних людей!
2007.12.05 | Георгій
Архієпископ РПЦ Констянтин (Горянов) про eсхатологію Цeркви (л.,
http://www.spbda.ru/reading/25/BogoslAK.pdf2009.11.21 | Василь Васьківський
Що таке царство боже
Царство боже є суспільство, в якому немає вбивств, крадіжок та інших злочинів. Це не тільки символ віри, про який піклуються християни, а й реальність людських стосунків, історична реальність.Джерело: http://socys.forum2x2.ru/forum-f48/topic-t23.htm#152 .