лично мну нынешнее положение моей УПЦ (МП) очень нравится
Мы ни там ни сям.
Здесь мы как бы еще не подстилка и там как бы уже не..
Хотим - можем сказать, что мы в меру гонимы (это полезно для имиджа и вредно для "Врагов Православия" ТМ).
Хотим - что мы "єдина та неповторна традиційна, шира українська" (это полезно для церковной кассы и вредно для госбюджета).
Очень удобно, имо
По видимому, "многовекторность" это неотїемлимая черта жителей нашей страны независимо от вероисповедания, национальности и сексориентации.
А УПЦ (МП), как ни старайся - плоть от плоти жители оной.
А вообще - глядишь и научимся со временем какой-то самостоятельности: и от Старшого и от местных.
Дай Бог. Но я в чем лично - не уверен.
Ибо соблазн велик.
Мені моя Автономна Прав. Метрополія в Зах. Європі і Америках теж
... подобається: живемо, молимося, приймаємо Св. Таїнства, існуємо в "communion" з усім православним світом. Але це - поки я тут, в "Гамериці." Не знаю, що буде, як повернемося в Україну...
tmp пише:
> а вот с этого места, если можно, чуть подробнее.. вы возвращаться надумали?!??
(ГП) Так. Мабуть не завтра і не через рік (хіба що як запросять до Могилянки, але цього швидше всього не станеться). На пенсію, років так через 10-12. Не хочемо помирати в Америці. Якщо тільки наша Мар"янка вийде заміж за американця і пустить тут коріння, тоді може залишимося, але в іншому випадку повернемося в Україну.
Георгій пише:
> tmp пише:
> > а вот с этого места, если можно, чуть подробнее.. вы возвращаться надумали?!??
> (ГП) Так. Мабуть не завтра і не через рік (хіба що як запросять до Могилянки, але цього швидше всього не станеться). На пенсію, років так через 10-12. Не хочемо помирати в Америці. Якщо тільки наша Мар"янка вийде заміж за американця і пустить тут коріння, тоді може залишимося, але в іншому випадку повернемося в Україну.
tmp пише:
> Ведь какая разница где именно умирать? По моему, важно где/как жить..
(ГП) Згоден, але ми "живемо" не зовсім в Америці, ми головним чином "заробляємо" тут. Родичів підтримуємо.
tmp пише:
>а не могли бы Вы рассказать, как вы вообще там оказались?
(ГП) Після аспірантури я працював (у другій половині 1980-х років) в Інституті фізіології ім. О.О. Богомольця АН УРСР. Був молодий і одержимий бажанням прославитися, стати світилом науки. Отримав запрошення з Університету Південної Каліфорнії на посаду постдока, приїхав до США, почав працювати. Так і засмоктала "гамерика."
2007.03.17 | один_козак
А, між іншим, шічого особливого...
tmp пише:
> А УПЦ (МП), как ни старайся - плоть от плоти жители оной.
>
> А вообще - глядишь и научимся со временем какой-то самостоятельности: и от Старшого и от местных.
>
> Дай Бог. Но я в чем лично - не уверен.
> Ибо соблазн велик.
Це, між іншим, дуже легко долається. Причина насправді полягає не в тому, шо ви - "плоть від плоті", а в тому, що фактично - "плоть у плоті". Не відійшла далеко.
В цій же самій Укоаїні є певна кількість релігійних спільнот, які не мають цієї проблеми. Тільки тому, що цілі їхньої діяльності є суто релігійні. Їх цікавить у першу чергу Бог, у другу - Бог, у третю - теж Бог.
Наша УАПЦ - дещо інший різновид. Конфесія "патріотична", з великим процентом "національно свідомих". Але щодо стосунків з державою дотримується принципу відділення. Ми твердо переконані, що надто тісна співпраця Церкви з державою шкідлива, і у першу чергу - для Церкви. Якби ми були, як протестанти, "не традиційні" зовсім не зацікавлені в якихось політичних питаннях, то, можливо, Й розхвивалися б собі не погано. А так ось вже n+першу спробу остаточного знищення переживаємо. В здоровенній та порожній Андріївській церкві, з дозволу Кучми, служить "крот" Мефодій, лідер проекту а-ла "Янукович - Президент". А ми тіснимося в малопридатному приміщенні. Зарубано низку цікавих та корисних справ. Поруйновано структуру. Церковну владу узурповано, юридичну особу віднято, викинуто людей, які були від початку відродження нашої конфесії та є носіями ідей, на яких базувалася ця справа. Владу посіли такі вовки, що на них овечі шкури навіть не тримаються. Через те завдається тяжкої шкоди авторитетові Церкви. При тому - не тільки нашої конфесії.
Але Господь не залишає. Є приємні перспективи.
один_козак пише:
>Господь не залишає. Є приємні перспективи.
(ГП) Дай Вам Боже. У США різні православні юрисдикції теж часто крихітні, дуже страждають від браку фінансів, приміщень, і також від того, що на православних американський "мейнстрім" дивиться головним чином як на "етнічну" екзотику. Але дійсно, Господь не залишає.
2007.03.20 | tmp
Кстати! Вопрос:
А Вы не в той ли части УАПЦ, что и архиепископ Игорь (Исиченко)?
Відповіді
2007.03.14 | tmp
лично мну нынешнее положение моей УПЦ (МП) очень нравится
Мы ни там ни сям.Здесь мы как бы еще не подстилка и там как бы уже не..
Хотим - можем сказать, что мы в меру гонимы (это полезно для имиджа и вредно для "Врагов Православия" ТМ).
Хотим - что мы "єдина та неповторна традиційна, шира українська" (это полезно для церковной кассы и вредно для госбюджета).
Очень удобно, имо
По видимому, "многовекторность" это неотїемлимая черта жителей нашей страны независимо от вероисповедания, национальности и сексориентации.
А УПЦ (МП), как ни старайся - плоть от плоти жители оной.
А вообще - глядишь и научимся со временем какой-то самостоятельности: и от Старшого и от местных.
Дай Бог. Но я в чем лично - не уверен.
Ибо соблазн велик.
2007.03.14 | Георгій
Мені моя Автономна Прав. Метрополія в Зах. Європі і Америках теж
... подобається: живемо, молимося, приймаємо Св. Таїнства, існуємо в "communion" з усім православним світом. Але це - поки я тут, в "Гамериці." Не знаю, що буде, як повернемося в Україну...2007.03.14 | tmp
Re: Мені моя Автономна Прав. Метрополія в Зах. Європі і Америках теж
Георгій пише:> ... як повернемося в Україну...
а вот с этого места, если можно, чуть подробнее..
вы возвращаться надумали?!??
2007.03.14 | Георгій
Так, надумали
tmp пише:> а вот с этого места, если можно, чуть подробнее.. вы возвращаться надумали?!??
(ГП) Так. Мабуть не завтра і не через рік (хіба що як запросять до Могилянки, але цього швидше всього не станеться). На пенсію, років так через 10-12. Не хочемо помирати в Америці. Якщо тільки наша Мар"янка вийде заміж за американця і пустить тут коріння, тоді може залишимося, але в іншому випадку повернемося в Україну.
2007.03.14 | tmp
Re: Так, надумали
Георгій пише:> tmp пише:
> > а вот с этого места, если можно, чуть подробнее.. вы возвращаться надумали?!??
> (ГП) Так. Мабуть не завтра і не через рік (хіба що як запросять до Могилянки, але цього швидше всього не станеться). На пенсію, років так через 10-12. Не хочемо помирати в Америці. Якщо тільки наша Мар"янка вийде заміж за американця і пустить тут коріння, тоді може залишимося, але в іншому випадку повернемося в Україну.
интересно..
хоть и не понятно
2007.03.14 | Георгій
Невже дійсно "непонятно?"
2007.03.14 | tmp
вобщем - да.. :)
Ведь какая разница где именно умирать?По моему, важно где/как жить..
2007.03.15 | Георгій
Re: вобщем - да.. :)
tmp пише:> Ведь какая разница где именно умирать? По моему, важно где/как жить..
(ГП) Згоден, але ми "живемо" не зовсім в Америці, ми головним чином "заробляємо" тут. Родичів підтримуємо.
2007.03.17 | tmp
а не могли бы Вы рассказать, как вы вообще
там оказались?2007.03.17 | Георгій
Re: а не могли бы Вы рассказать, как вы вообще
tmp пише:>а не могли бы Вы рассказать, как вы вообще там оказались?
(ГП) Після аспірантури я працював (у другій половині 1980-х років) в Інституті фізіології ім. О.О. Богомольця АН УРСР. Був молодий і одержимий бажанням прославитися, стати світилом науки. Отримав запрошення з Університету Південної Каліфорнії на посаду постдока, приїхав до США, почав працювати. Так і засмоктала "гамерика."
2007.03.17 | один_козак
А, між іншим, шічого особливого...
tmp пише:> А УПЦ (МП), как ни старайся - плоть от плоти жители оной.
>
> А вообще - глядишь и научимся со временем какой-то самостоятельности: и от Старшого и от местных.
>
> Дай Бог. Но я в чем лично - не уверен.
> Ибо соблазн велик.
Це, між іншим, дуже легко долається. Причина насправді полягає не в тому, шо ви - "плоть від плоті", а в тому, що фактично - "плоть у плоті". Не відійшла далеко.
В цій же самій Укоаїні є певна кількість релігійних спільнот, які не мають цієї проблеми. Тільки тому, що цілі їхньої діяльності є суто релігійні. Їх цікавить у першу чергу Бог, у другу - Бог, у третю - теж Бог.
Наша УАПЦ - дещо інший різновид. Конфесія "патріотична", з великим процентом "національно свідомих". Але щодо стосунків з державою дотримується принципу відділення. Ми твердо переконані, що надто тісна співпраця Церкви з державою шкідлива, і у першу чергу - для Церкви. Якби ми були, як протестанти, "не традиційні" зовсім не зацікавлені в якихось політичних питаннях, то, можливо, Й розхвивалися б собі не погано. А так ось вже n+першу спробу остаточного знищення переживаємо. В здоровенній та порожній Андріївській церкві, з дозволу Кучми, служить "крот" Мефодій, лідер проекту а-ла "Янукович - Президент". А ми тіснимося в малопридатному приміщенні. Зарубано низку цікавих та корисних справ. Поруйновано структуру. Церковну владу узурповано, юридичну особу віднято, викинуто людей, які були від початку відродження нашої конфесії та є носіями ідей, на яких базувалася ця справа. Владу посіли такі вовки, що на них овечі шкури навіть не тримаються. Через те завдається тяжкої шкоди авторитетові Церкви. При тому - не тільки нашої конфесії.
Але Господь не залишає. Є приємні перспективи.
2007.03.19 | Георгій
Добре Вас розумію
один_козак пише:>Господь не залишає. Є приємні перспективи.
(ГП) Дай Вам Боже. У США різні православні юрисдикції теж часто крихітні, дуже страждають від браку фінансів, приміщень, і також від того, що на православних американський "мейнстрім" дивиться головним чином як на "етнічну" екзотику. Але дійсно, Господь не залишає.
2007.03.20 | tmp
Кстати! Вопрос:
А Вы не в той ли части УАПЦ, что и архиепископ Игорь (Исиченко)?