Природа Богом сотворена
04/30/2009 | eletricity
Визнаючи Бога Творця, ми тим самим приписуємо Йому УСЕ сотворене. А раз усе сотворене Ним, отже усе воно БОЖЕ. Визнавати існування природи нЕбожої, означатиме існування якогось іншого творця нЕбога, а це уже дуалізм вчення засуджене Церквою.
Самого ж Бога Творця називати природою в контексті Ним же сотвореного ми не можемо. Тому й кажемо Бог НАДприродній. Й ні в якому випадку не ІНШОприродній, як того намагаються довести єретики. Бо інша природа означала б іще якусь природу окрім Божої, себто нЕбожу, що є єрессю.
Добре В.Н. Лоський про це, з посиланням на святоотцівські джерела:
http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
Ибо Он не есть что-либо из числа вещей существующих, не потому, чтобы вовсе не существовал, но потому что превыше всего существующего, превыше даже самого бытия.
"Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44].
Єретики ж, прагнучи відділити ЛЮДСЬКЕ від БОЖЕСТВЕНОГО, намагаються довести, що людська природа не Божа природа, що вона є окрема від Бога. Що Бог воплотившись, долучив до Себе ту другу іншу земну природу людини, обожествив її і забрав з Собою у небо.
Безпідставність і єретичність таких тверджень ми знаходимо у Святому Письмі й офіційних документах Церкви.
КАТЕХИЗМ Католицької Церкви:
360
Второй Адам [Христос] установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Як бачимо ЛЮДСЬКЕ присутнє у Бога завжди, на образ Кого й сотворена людина, а не після Воплочення, як це намагаються довести єретики.
Також маємо усвідомити, що людскість (душевно/тілесність), не означає видимо/окресове речовинне. "Матеріальність" же духовного тіла є також духовною.
сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. (1-е Кор. 15:44)
Зовнішньо/видима речовинність, це та гріховна пониженість, у котру був посланий Господь нашого ради спасіння.
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі (Римлян 8:3).
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3:21)
Й цю людську видимо/окресову пониженість Господь аж ніяк не забирає з Собою на Небо у вічність. Тілесна пониженість присутня у Богові лиш в часовому потоці.
КАТЕХИЗМ
470
По причине того, что в таинственном союзе Боговоплощения "человеческое естество взято, а не поглощено" http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0456.html
Тож підсумовуючи можемо сказати:
- Божественість і пониженість до Божественого, -- це є ДВА (у своїй різності).
- Бого/Людскість, -- це є ОДНЕ (з'єдинене).
- Різність же ЛЮДСЬКОГО і БОЖОГО виявляється у непослухові.
КАТЕХИЗМ
365
Единство души и тела столь глубоко, что следует рассматривать душу как "форму" тела; это значит, что благодаря духовной душе тело, составленное из материи, есть живое человеческое тело; дух и материя в человеке - не две соединенные природы: союз их создает единую природу.http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
Самого ж Бога Творця називати природою в контексті Ним же сотвореного ми не можемо. Тому й кажемо Бог НАДприродній. Й ні в якому випадку не ІНШОприродній, як того намагаються довести єретики. Бо інша природа означала б іще якусь природу окрім Божої, себто нЕбожу, що є єрессю.
Добре В.Н. Лоський про це, з посиланням на святоотцівські джерела:
http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
Ибо Он не есть что-либо из числа вещей существующих, не потому, чтобы вовсе не существовал, но потому что превыше всего существующего, превыше даже самого бытия.
"Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44].
Єретики ж, прагнучи відділити ЛЮДСЬКЕ від БОЖЕСТВЕНОГО, намагаються довести, що людська природа не Божа природа, що вона є окрема від Бога. Що Бог воплотившись, долучив до Себе ту другу іншу земну природу людини, обожествив її і забрав з Собою у небо.
Безпідставність і єретичність таких тверджень ми знаходимо у Святому Письмі й офіційних документах Церкви.
КАТЕХИЗМ Католицької Церкви:
360
Второй Адам [Христос] установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Як бачимо ЛЮДСЬКЕ присутнє у Бога завжди, на образ Кого й сотворена людина, а не після Воплочення, як це намагаються довести єретики.
Також маємо усвідомити, що людскість (душевно/тілесність), не означає видимо/окресове речовинне. "Матеріальність" же духовного тіла є також духовною.
сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. (1-е Кор. 15:44)
Зовнішньо/видима речовинність, це та гріховна пониженість, у котру був посланий Господь нашого ради спасіння.
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі (Римлян 8:3).
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3:21)
Й цю людську видимо/окресову пониженість Господь аж ніяк не забирає з Собою на Небо у вічність. Тілесна пониженість присутня у Богові лиш в часовому потоці.
КАТЕХИЗМ
470
По причине того, что в таинственном союзе Боговоплощения "человеческое естество взято, а не поглощено" http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0456.html
Тож підсумовуючи можемо сказати:
- Божественість і пониженість до Божественого, -- це є ДВА (у своїй різності).
- Бого/Людскість, -- це є ОДНЕ (з'єдинене).
- Різність же ЛЮДСЬКОГО і БОЖОГО виявляється у непослухові.
КАТЕХИЗМ
365
Единство души и тела столь глубоко, что следует рассматривать душу как "форму" тела; это значит, что благодаря духовной душе тело, составленное из материи, есть живое человеческое тело; дух и материя в человеке - не две соединенные природы: союз их создает единую природу.http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
Відповіді
2009.04.30 | Анатоль
Бог людьми створений і нічого він створити не може і
взагалі нічого не може, крім як бути інформаційним вірусом в інфікованих головах.2009.04.30 | eletricity
гілка починається словами "Визнаючи Бога Творця"
Чому ж так противитесь визнати Бога, й при цьому виспівуючи дифирамби антихристаНе логічно воно, по крайній мірі. А може ви сатаніст
2009.04.30 | Анатоль
"Чому ж так противитесь визнати Бога"
>Чому ж так противитесь визнати Бога, й при цьому виспівуючи дифирамби антихристаАнтихрист - людина (чи ідеологія), як і Христос.
Люди, на відміну від богів, - реальні. А боги - лише людські вигадки.
Христос - ідеологія смерті, рабства, догм.
Антихрист - ідеологія життя, свободи, творчості.
Ви вибираєте перше і раді з того?
Щож, "кожному своє", (як напмсано на воротах крематорію )
2009.04.30 | eletricity
з чого випливають оті ваші твердження
Анатоль пише:> Христос - ідеологія смерті, рабства, догм.
> Антихрист - ідеологія життя, свободи, творчості.
2009.04.30 | Анатоль
Перше з євангелій. Друге як протилежність (анти)
2009.04.30 | eletricity
де саме у Євангелії вам таке завиділося
Власне з цього приводу було сказано достаньо, хотів би лиш підсумувати цитатами з Євангелії і КАТЕХИЗМУ.КАТЕХИЗМ
360
Второй Адам [Христос] установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі,(Римлян 8:1-14, 22,23).
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями. (Галатів 5:24)
Жодних сумнівів не виникає, що Бог на образ Кого ми й сотворені, є ЛЮДЯНИМ, як і не виникає сумнівів, що прийшов Господь на грішну землю, узявши на Себе наше земне/гріховне/понижене тіло.
Єретики, а вірніше служки антихристові, намагаються довести, що саме у цій гріховній пониженості з похотями й пожадливостями й міститься людина.
Що Бог (і це той, що незмінний) не містив у Собі людяности, але став таким, воплотившись у речовинну видиму людську плоть, і забрав цю видиму плоть (і це той Бог що Дух) з Собою у вічність, зробивши це видиме вічним.
Єретичність й недолугість таких тверджень, їх абсолютна невідповідність до Євангелії є очевидною, на що не раз наводились посилання.
Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор.4:16-18)
й отут http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1241879538
Але антихрист, маніпулюючи недолугими умами, усіляко намагається довести, що Бог обожествив те, що сталося через непослух. А отже й непослух уже не є непослухом і нашіптування змія-cпокусника є цілком законними ..
Це якраз той випадок, коли служкам зовсім нічим обстояти себе, але осатаніла налаштованість антихристом не дозволяє їм визнати власну облуду.
Такі закінчують погано.
2009.04.30 | Анатоль
Все вчення Ісуса в цьому. І Ви це добре знаєте. Знехтуй життям
ради ілюзії - чи ж не в цьому суть його ідей?Та й Ви це проповідуєте.
2009.04.30 | eletricity
знехтувати видимим тогочасним заради вічного духовного
Оце й проповідуюАнатоль пише:
> ради ілюзії - чи ж не в цьому суть його ідей?
> Та й Ви це проповідуєте.
2009.04.30 | Георгій
Cотворeнe (космос) - одна "природа" ("усія"), Бог - інша
Лосський говорить прo "природу" в розумінні "сотворeнe, космос, всeсвіт, всeлeннa." Бог дійсно НЕ "цe," Він інший по відношeнню до всього, сотворeного Ним.2009.04.30 | eletricity
давайте по темі, якщо маєте щось сказати
Георгій пише:> Лосський говорить прo "природу" в розумінні "сотворeнe, космос, всeсвіт, всeлeннa." Бог дійсно НЕ "цe," Він інший по відношeнню до всього, сотворeного Ним.
Ось що говорить В.Н. Лоський:
http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
Ибо Он не есть что-либо из числа вещей существующих, не потому, чтобы вовсе не существовал, но потому что превыше всего существующего, превыше даже самого бытия.
"Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44].
Й нічого вставляти вставляти сюди власні вигадки.
Маєте, щось по-суті до написаного -- будь-ласка поговоримо.
2009.04.30 | Георгій
Маю, алe Ви нe слухаєтe
2009.04.30 | eletricity
та слухаю ж я, говоріть по-суті викладеного вчення Церкви
Що зрозуміло, що ні, що підходить вам, а що не підходить, посилаючись на мною написане, а не з пальця висмоктане.Наразі почув від вас, що говорить Лоський коли він говорить
Адже це й так зрозуміло з його слів.
2009.04.30 | Георгій
Вжe сказав, Ви нe слухаєтe
2009.04.30 | eletricity
кажу ж, що готовий вислухати усе, що стосується поданого допису
Звичайно ж вислуховувати що говорив Лоський коли він говорив я не збираюся.Маєте щось сказати по-суті викладеного у титульному дописі вчення Церкви, кажіть.
Не маєте, -- прошу не засмічувати гілку флудом.
2009.04.30 | Георгій
Ні, Ви нe готові
2009.05.01 | eletricity
Re:
вам сюди http://www2.maidan.org.ua/n/about/12411262632009.05.01 | Георгій
Дякую, алe я вжe якось сам вирішу, куди мeні
2009.05.02 | eletricity
Бог слідує за людиною, навіть тоді коли вона відторгує Його
Аби усвідомити Бого/Людскість Творця давайте зупинемось на тому, що Бог може й не творити.І справді таке є цілком логічним, зважаючи на Його ніким і нічим необмежену Божу волю. Адже Бог може УСЕ і чинить те, що вважає за потрібне.
Отож Бог вирішив стати Творцем і саме це СОТВОРЕНЕ Богом дає нам, Ним же сотвореним, ключ до розуміння Самого Бога. Наше людське розуміння підсказує нам, що для такого Божого задуму потрібна розумова діяльність, що може бути реалізованою лише в ПОТЕНЦІАЛІ ЛЮДИНИ, з її розумом і з її тілом. Інші тіла, тваринні наприклад, з їхніми копитами й рилами, мордами і лапами для творення не годяться.
Своїм виявом ЛЮДЯНОСТИ (чого міг би й не робити) Бог немов би додає до Своєї незмінної НЕЗБАГНЕНОЇ сутности ще одну сутність ЛЮДЯНУ, котра не є окремою від Бога, а Його виЯВом.
Є гарний вислів, що Бог ізливає себе людяністю у Своїй любові. Тим самим дає людині приймати участь в Ньому, самій досягаючи Божої досконалости. Такі дії Божі й можемо назвати виЯВом (з непізнано/незбагненого) Його ЛЮДЯНОЇ природи Творця.
Але саме ізлиття, себто урухомлення Божої незмінності, містить у собі МЕЖУ, за котру переступати не можна. Ця межа -- зовіншньо/відчуттєвий світ, куди людині вступати ЗАБОРОНЕНО.
Людина ж, містячи у собі суверенність Божої волі, порушує Божий наказ, свідомо відходить від свого внутрішнього/Божого духовного у зовнішньо/відчуттєве видиме, тим самим прирікаючи себе на загибіль.
Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш! (Буття 2:17)
Вона переступила межу й згідно Богом сказаного повинна померти.
Але милосердний Господь жертвує Своїм Божим Словом і йде за людиною й жертвою Своєю витягує людину з безодні смерти.
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі,
щоб виконалось виправдання Закону на нас, що ходимо не за тілом, а за духом.(Римлян 8:3-5.
2009.05.09 | eletricity
межа між внутрішнім/духовним і зовнішнім/відчуттєвим
«Сотворим человека по образу Нашему». О внутреннем человеке сказано: «Сотворим человека». Однако ты скажешь: «Почему Он не говорит нам о разуме?» Он сказал, что человек (создан) по образу Божию. Разум — это человек. Послушай, что говорит апостол: «Если внешний наш человек и тлеет, то внутренний со, дня на день обновляется». Каким же образом? Я различаю двух людей: одного, кто появляется, и другого, кто скрывается под появившимся, т. е. невидимого; это человек внутренний. Итак, в нас есть внутренний человек, и мы в некотором смысле двойные и, сказать по правде, мы есть бытие внутреннее. «Я» — говорится о человеке внутреннем. То, что находится вне (меня), — это не лично «я», но это «мое». Рука — это не «я», но «я» — это разумное начало души. Рука же — часть человека. Поэтому тело — это (как бы) орудие человека, орудие души; словом «человек» обозначается душа как таковая. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.htmlТож буття внутрішнє і буття видиме.
Видиме, те що зовнішнє, і не належить людині. Такі відчуття й отримуємо іззовні за допомогою п'яти наших органів відчуттів (нюх, слух, зір, смак, дотик), такими відчуттями й вимушений харчуватися наш розум.
Чи єдиний це харч для людської свідомости?.
Адже поряд з зовнішніми відчуттями усім нам добре знайомими, не можемо не помічати іще чогось, що виходить від серця. Ота теплота, що не раз огортає нас ізсередини, або ж млосний сум навіяний невідомо чим .. Такі відчуття важко проаналізувати, вони немов зі сну, із потойбічного буття. Що по той бік видимого світу у нашому серці.
З таких відчуттів й зформоване внутрішнє буття, незбагнено багатше й по-справжньому людське.
Таке буття ніхто не бачив, але ВІРА дозволяє пізнати ЙОГО.
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1231128600