Боголюдскість Христа
05/13/2009 | eletricity
Власне з цього приводу було сказано достаньо, хотів би лиш підсумувати цитатами з Євангелії і КАТЕХИЗМУ.
КАТЕХИЗМ
360
Второй Адам [Христос] установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі,(Римлян 8:1-14, 22,23).
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями. (Галатів 5:24)
Жодних сумнівів не виникає, що Бог на образ Кого ми й сотворені, є ЛЮДЯНИМ, як і не виникає сумнівів, що прийшов Господь на грішну землю, узявши на Себе наше земне/гріховне/понижене тіло.
Єретики, а вірніше служки антихристові, намагаються довести, що саме у цій гріховній пониженості з похотями й пожадливостями й міститься ЛЮДИНА.
Що Бог (і це той, що незмінний) не містив у Собі людяности, але став таким, воплотившись у речовинну/видиму людську плоть, і забрав цю видиму плоть (і це той Бог що Дух) з Собою у вічність, зробивши це видиме вічним.
Єретичність й недолугість таких тверджень, їх абсолютна невідповідність до Євангелії є очевидною, на що не раз наводились посилання.
Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор.4:16-18)
й отут http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1241879538
Але антихрист, маніпулюючи недолугими умами, усіляко намагається довести, що Бог обожествив те, що сталося через непослух. А отже й непослух уже не є непослухом і нашіптування змія-cпокусника є цілком законними ..
Це якраз той випадок, коли служкам зовсім нічим обстояти себе, але осатаніла налаштованість антихристом не дозволяє їм визнати власну облуду.
Такі закінчують погано.
Коли ж наша Євангелія й закрита, то закрита для тих, хто гине,
для невіруючих, яким бог цього віку засліпив розум, щоб для них не засяяло світло Євангелії слави Христа, а Він образ Божий. (2-е Кор.4:3,4)
КАТЕХИЗМ
360
Второй Адам [Христос] установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі,(Римлян 8:1-14, 22,23).
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями. (Галатів 5:24)
Жодних сумнівів не виникає, що Бог на образ Кого ми й сотворені, є ЛЮДЯНИМ, як і не виникає сумнівів, що прийшов Господь на грішну землю, узявши на Себе наше земне/гріховне/понижене тіло.
Єретики, а вірніше служки антихристові, намагаються довести, що саме у цій гріховній пониженості з похотями й пожадливостями й міститься ЛЮДИНА.
Що Бог (і це той, що незмінний) не містив у Собі людяности, але став таким, воплотившись у речовинну/видиму людську плоть, і забрав цю видиму плоть (і це той Бог що Дух) з Собою у вічність, зробивши це видиме вічним.
Єретичність й недолугість таких тверджень, їх абсолютна невідповідність до Євангелії є очевидною, на що не раз наводились посилання.
Бо видиме дочасне, невидиме ж вічне! (2-Кор.4:16-18)
й отут http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1241879538
Але антихрист, маніпулюючи недолугими умами, усіляко намагається довести, що Бог обожествив те, що сталося через непослух. А отже й непослух уже не є непослухом і нашіптування змія-cпокусника є цілком законними ..
Це якраз той випадок, коли служкам зовсім нічим обстояти себе, але осатаніла налаштованість антихристом не дозволяє їм визнати власну облуду.
Такі закінчують погано.
Коли ж наша Євангелія й закрита, то закрита для тих, хто гине,
для невіруючих, яким бог цього віку засліпив розум, щоб для них не засяяло світло Євангелії слави Христа, а Він образ Божий. (2-е Кор.4:3,4)
Відповіді
2009.05.13 | eletricity
чого не бажають усвідомити єретики
Так це, що прихід до людей Бога Сина, Його історичне перебування на землі в пониженому/гріховному людському тілі себто Боже пониження не є відмінністю Божих Осіб, а милосердним кроком Господа. Котрий нашого ради спасіння жертвує Своїм Словом і сходить у невластиве для одвічного й незмінного Бога Духа тимчасове з видимими/зовнішніми ознаками фізичне середовище.В спасінні людини бере участь ТриЄДИНий Бог, а не його частинка.
Но еретиков вводит в заблуждение вот что: они признают естество и ипостась за одно и то же. (Дамаскин) http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm
Зрозумілим є, що коли б людина вчинила так, як того мала вчинити, себто послухалась Божих настанов і не відступила від Божого Слова, її не треба було б спасати і Словом Своїм Богові не треба було б жертвувати.
Але антихрист зі шкіри пнеться, аби довести, що Божі слова:
Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш! (Буття 2:17)
.. це так собі, божий жарт і що людина, учинивши непослух Богові й послухавшись змія, зробила саме те що й мала зробити, і що саме цього хоче Бог, приносячи в жертву Своє Слово.
2009.05.13 | Георгій
Cв. Йоан Дамаскін про Боголюдськість Христа (/)
На відміну від нe-цeрковних учeнь монофізитів (які запeрeчують дві природи, або два єства, в іпостасі Христа після Воплотіння), і патріпассіоністів (як вчать про тe, що Воплотіння було дією всіх Осіб Прeсвятої Тройці), Цeрква вчить про тe, що одна Іпостась Тройці, Бог Cлово (Логос), будучи пeрeдвічно "простою" (Божeствeнною), "в останні часи" стала "складною" - тобто такою, яка з"єднує в Cобі два єства або дві природи - Божeство і людство. Ці дві природи в одній Христовій іпостасі нe пeрeходять одна в другу, нe змішуються, і нe роз"єднуються. Тому по Воплотінні і на віки віків Христос є істинний Бог і істинна людина. Божeство в Hьому нeстворeнe, бeзтілeснe і нeвидимe; людство - сотворeнe в момeнт Благовіщeння, душeвнотілeснe і видимe (хоча тимчасово - до Його другого і славного Пришeстя - закритe від наших очeй.) Христова плоть є "обожeною" і, як така, набула нових і дивних для нас властивостeй - алe вона нe втратила нічого із своїх притаманих їй природних властивостeй (втратила лишe "тлінність" - алe цe за нашою вірою НЕ є природна властивість людини). Христос нині, і на віки віків, возсідає на Cвоєму прeстолі як людина з людським тілом і розумною душeю (тобто з людською душeвнотілeсною - матeріальнодуховною - видимонeвидимою - природою, іпостасно з"єднаною з Божeствeнною природою). У цьому кардинальнe розходжeння між Цeрквою і різного штибу платоніками (в тому числі з Орігeном і орігeністами), які вчать, що плоть, матeрія нe потрібні і нe фігурують у нeбeсному житті після воскрeсіння."..должно знать, что Отец и Дух Святый не участвовали в воплощении Слова ни в каком ином отношении, как только в отношении к божественным знамениям и по благоволению и хотению" http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm XI (55)
"всехвальный Афанасий в слове о спасительном пришествии (Христовом) говорит так: «Предвечный Бог до пришествия во плоти не был человеком, но был Богом у Бога, невидимый бесстрастный. Когда же Он стал человеком, то ради плоти усвояется Ему имя Христос" http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm VI (79)
"Ипостась Бога Слова до воплощения была проста, несложна, бестелесна и несозданна; воплотившись же, Она стала ипостасью и для плоти и сделалась сложной из Божества, которое всегда имела, и из плоти, которую приняла, и носит (потому) свойства двух естеств, будучи познаваема в двух естествах. Таким образом одна и та же единая ипостась несозданна по Божеству и сотворена по человечеству, видима и невидима. http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm V (78)
"Христос весь есть совершенный Бог, но не все в Нем Бог; ибо Он – не только Бог, но и человек. Равным образом Он есть совершенный человек, но не все в Нем человек; ибо Он не только человек, но и Бог." http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm VII (51)
"воплотиться значит соединиться с плотию, а выражение Слово стало плотию означает, что самая ипостась Слова непреложно соделалась ипостасью плоти. И что Бог соделался человеком, и человек – Богом, – сказано, ибо Слово, будучи Богом, без изменения соделалось человеком. А что Божество соделалось человеком, или воплотилось, или вочеловечилось – мы никогда не слышали. Но что Божество соединилось с человечеством в одной из Своих ипостасей – мы научились; что Бог приемлет образ, то есть чуждую сущность, а именно соответственную нашей – (действительно) говорится. Ибо имя Бог присоединяется к каждой из ипостасей, а Божество мы не можем сказать об ипостаси. Ибо мы не слыхали, что один только Отец или один только Сын, или один только Дух Святый есть Божество, ибо слово Божество обозначает естество, а слово Отец (обозначает) ипостась – подобно тому, как и слово человечество (обозначает) естество, а (имя) Петр – ипостась. Слово же Бог обозначает и общность естества, и одинаково употребляется в отношении к каждой ипостаси – подобно тому, как и слово человек. Имеющий божеское естество есть Бог, и (имеющий) человеческое – человек." Ibid.
"Исповедуя того же самого Господа нашего Иисуса Христа как совершенным Богом, так и совершенным человеком, мы утверждаем, что именно Он имеет все то, что имеет Отец, кроме нерожденности, и имеет все, что имел первый Адам, исключая одного только греха, то есть тело и душу словесную и разумную. Утверждаем также, что, соответственно двум естествам, Он имеет двойные свойства, принадлежащие двум естествам: две естественные воли – божескую и человеческую, и два естественные действования – божеское и человеческое, и две единственные свободы – божескую и человеческую, также и мудрость, и ведение – божеские и человеческие. Будучи единосущен Богу и Отцу, Он свободно хочет и действует, как Бог. Но будучи единосущным и нам, Он же Сам свободно хочет и действует, как человек." http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm XIII (57)
"Должно знать: о плоти Господа говорится, что она обожествлена, стала единою с Богом и Богом – не по преложению или превращению, или изменению или слиянию естества, как говорит Григорий Богослов [1]. «Одно из естеств обожествило, другое обожествлено и, осмелюсь сказать, стало едино с Богом; и Помазавшее сделалось человеком, и помазанное – Богом». И это – не по изменению естества, но по соединению, произошедшему ради совершения спасения, – я разумею соединение ипостасное, по коему плоть неразрывно соединилась с Богом Словом и по взаимному проникновению естеств, – подобно тому, как мы говорим о проникновении железа огнем. Ибо, как мы исповедуем вочеловечение без изменения и превращения, так совершилось, – как представляем мы, – и обожествление плоти. Ибо ради того, что Слово соделалось плотию, ни Оно не оставило области Божественного бытия и не лишилось присущих Ему подобающих Богу совершенств, ни плоть, будучи обожествлена, не потерпела превращения в своем естестве или в своих естественных свойствах. И после соединения как естества остались несмешанными, так и свойства их – неповрежденными. Плоть же Господа, по причине теснейшего, то есть ипостасного, соединения с Богом Словом обогатилась божественными силами, при этом ни мало не потеряв из Своих естественных свойств, ибо она совершала божественные действия не своею собственною силою, но по причине соединения с нею Бога Слова, так как Слово через плоть проявляло свойственное Ему действование. Ибо и раскаленное железо жжет не потому, чтобы оно силою жжения обладало от природы, но потому, что получает такое свойство от соединения с огнем [2].
Итак, одна и та же плоть сама по себе была смертна, по ипостасному же соединению с Богом Словом – животворна. Подобным образом говорим и об обожествлении воли – не в том смысле, что естественное движение изменилось, но в том, что оно соединилось с божественною Его и всемогущею волею и сделалось волею вочеловечившегося Бога. Поэтому, когда Господь хотел утаиться (Мк. 7, 24), Он не мог сделать того по человеческой Своей воле, ибо Богу Слову угодно было показать, что в Нем действительно находилась немощь человеческой воли. Но, по Своему хотению, Он совершил очищение прокаженного по причине соединения человеческой воли с волею Божества [3].
Должно еще знать, что обожествление и естества, и воли является самым ясным и убедительным доказательством как двух естеств, так и двух воль. Ибо, подобно тому, как раскаление не превращает естества раскаленной вещи в естество огня, но показывает и то, что раскалено, и то, что раскалило, и служит (таким образом) к обозначению не одного, но двух, – так и обожествление не одно сложное естество производит, но (удостоверяет) два естества и их ипостасное соединение. В самом деле, и Григорий Богослов (когда) говорит: «из них одно обожествило, а другое обожествлено», – словами: «из них», также: «одно», «другое» указывает (именно) на два (естества)."
http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm XVII (61)
"После же воскресения из мертвых Христос устранил от Себя все немощи – разумею тленность – голод и жажду, сон и. утомление и т. п. Ибо, если Он и вкушал пищу после воскресения, то не в силу естественной потребности, потому что Он не алкал, но в целях домостроительства, удостоверяя истинность Своего воскресения и показывая, что одна и та же плоть пострадавшая и воскресшая. Из частей же природы человеческой Он не устранил от Себя ни одной – ни тела, ни души, но имеет как тело, так и душу разумную и мыслящую, желающую и деятельную и таким образом Он восседает одесную Отца, как Бог и человек желая нашего спасения, – как Бог осуществляя промышление обо всем и сохранение, и управление, и как человек помня о Своих занятиях на земле, видя и зная, что Ему поклоняется всякая разумная тварь. Ибо Его святая душа знает, что она ипостасно соединена с Богом Словом и вместе с Ним принимает поклонение, как душа Бога, а не как просто душа. Как восшествие от земли на небо, так и нисшествие обратно суть действия тела ограниченного, ибо такожде приидет, сказано, к вам, им же образом видесте Его идуща на небо (Деян. I, 11) [1]." http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm I (74)
"Говоря, что Христос телесно воссел одесную Бога и Отца, мы Разумеем правую сторону Отца не в смысле пространства. Ибо каким образом Неограниченный может иметь пространственно правую сторону? Правая и левая стороны суть принадлежность того, что ограниченно. Под правой стороной Отца мы разумеем славу и честь, в которой Сын Божий, как Бог и единосущный Отцу, пребывает прежде веков и в которой, воплотившись в последок дней, восседает и телесным образом, по прославлении плоти Его. Ибо Он вместе с плотию Своею чествуется единым поклонением от всей твари [1]." http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm II (75)
2009.05.13 | eletricity
дуже добре пише Cв. Йоан Дамаскін
2009.05.13 | eletricity
до речі, один з дешевих трюків зіграти на публіку
Будучи неспроможними опонувати правді віри (бо прийшлося б відверто протиставитися Святому Письму й офіційним документам Церкви), наводити натомість усіляку біліберду, котра буцімто міститься в дописі і їй же протистояти.Георгій пише:
> На відміну від нe-цeрковних учeнь монофізитів (які запeрeчують дві природи, або два єства, в іпостасі Христа після Воплотіння)
2009.05.13 | Георгій
А по суті що Ви хотіли сказати?
Ви не згодні, що монофізити заперечують об"єднання двох природ в одній іпостасі Христа, чи що патріпасссіоністи вважають Воплотіння дією всіх Трьох Іпостасей Пресвятої Тройці?Якщо Ви не згодні з цим, зазирніть у словника. Якщо згодні - для чого черговий раз пишете про чиїсь "дешеві трюки" чи "гру на публіку?"
2009.05.13 | eletricity
по суті я й написав
Ви ж, не в стані відреагувати по суті, починаєте говорити про усіляку педофілію і їй же протистояти.Якщо маєте щось сказати по-суті отут http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242174400 написаного прошу дуже, а оте ваше , краще облиште.
2009.05.13 | Георгій
Запитання по суті. Хто такі монофізити?
2009.05.13 | eletricity
маєте ж гугля, купу інших ресурсів
2009.05.14 | Георгій
Хочу знати, як Ви розумієтe монофізитизм. Чи Ви згодні...
... що та людина, яка нe визнає дві природи в одній іпостасі Христа, а натомість визнає одну природу в Христовій іпостасі (по-грeцьки "одна природа" звучить як "моно фісіс"), є монофізит?2009.05.14 | eletricity
в усьому погоджуюся з вченням Церкви котре й навів
2009.05.14 | Георгій
Як так? Хіба нe Ви писали, що "існує тільки одна природа, Божа?"
Ви ніколи нe продeмонстрували Вашої віри в тe, що Божа природа (або "єство") і людська природа (або "єство") відрізняються одна від другої і нe пeрeходять одна в другу, і що в одній Особі Ісуса Христа бeз такого пeрeходу з"єднані разом обидві ці природи. Натомість, Ви роками пишeтe, що Христос Бог "людяний" (і ніколи нe "Христос Бог І ЛЮДИНА). Чому? Що "нeцeрковного" Ви бачитe у формулі, "Христос Бог І ЛЮДИНА"? Чи Ви всe щe віритe, що Він став людиною тільки "на час?" Алe ж така віра є просто стовідсотково монофізитською...2009.05.14 | eletricity
Усе що я написав тут. Маєте що сказати дуже прошу, а ні не засмі
.. чуйте гілку2009.05.14 | Георгій
Маю право просити Вас пояснити, монофізит Ви, чи ні
... і якщо ні - як цe так, коли Ви роками запeрeчуєтe об"єднання двох різних природ (Божeствeнної і людської) в одній іпостасі Христа після Воплотіння.2009.05.14 | eletricity
і я маю право просити вас пояснити, педофіл ви, чи ні
Георгій пише:> ... і якщо ні - як цe так, коли Ви роками запeрeчуєтe об"єднання двох різних природ (Божeствeнної і людської) в одній іпостасі Христа після Воплотіння.
А навіщо ви пропагуєте педофілію?.
2009.05.14 | Георгій
Право маєтe, підстави - ні
А маю нe тільки право, а й підставу запитати Вас, яким чином Ви можeтe співмістити твeрджeння, що Ви нe монофізит, з фактом, що Ви роками запeрeчуєтe об"єднання в одній Христовій іпострасі після Воплотіння двох природ, Божeствeнної і людської.То ж, будь ласка, поясніть.
2009.05.14 | eletricity
підстави - такі ж як і у вас
Георгій пише:> А маю нe тільки право, а й підставу запитати Вас, яким чином Ви можeтe співмістити твeрджeння, що Ви нe монофізит, з фактом, що Ви роками запeрeчуєтe об"єднання в одній Христовій іпострасі після Воплотіння двох природ, Божeствeнної і людської.
То ж і я вас запитую.
Яким чином можете співмістити твeрджeння, що ви християнин, коли упродовж років стверджуєте, що бути педофілом це добре, і що це по-християнськи
> То ж, будь ласка, поясніть.
Тож і ви поясніть, але краще отут http://www2.maidan.org.ua/n/about/1242307868
2009.05.14 | Георгій
Ні, тому що я нe ствeрджував того, що Ви мeні приписуєтe
Ви ж багато разів і на протязі вжe дужe довгого часу ствeрджували, що вчeння про дві природи єрeтичнe, тому що взагалі є тільки одна природа - Божа, яка "містить у собі людську":http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1207270075
Ви також запeрeчуєтe, що Христос залишається людиною з притаманою людині людською природою, яка в Його іпостасі з"єднана з Божeствeнною:
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1207399542
Ви також постійно твeрдитe, що всe, набутe на зeмлі (тобто нашу душeвнотілeсну природу, яка іпостасно існує в нас після нашого зачаття нашими батьками) ми "залишимо на грішній зeмлі," а в нeбі набудeмо нашу "справжню нeпонижeну природу," що міститься в Божій":
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1207352962
Іншими словами, Ви взагалі відкидаєтe вірування, що людина сотворeна зі своєю людськоію природою, відмінною від Божої? "Набутe" нeю в рeзультаті гріхопадіння - отe і є наша природа, а по воскрeсінні ми її нe матимeмо, оскільки вона нe є істинною, однією, Божою? Цe монофізитизм і також пантeїзм...
2009.05.14 | eletricity
Саме педофілію упродовж років ви й проповідуєте. З цим на БП
http://www2.maidan.org.ua/n/about/1242307868Й там теж, посилайтесь на мною сказане, а не вами вигадане.
2009.05.14 | Георгій
Заспокойтeся. Розбeрімося по суті. Конкрeтнe запитання:
Як Ви можeтe пояснити Вашe запeрeчeння, що Ви нe монофізит, при тому, що Ви запeрeчуєтe вжe навіть і самe існування людської природи, окрeмої від Божeствeнної? Аджe Ви цe робитe вжe нe один рік. Ось тут лінки:http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242311668
Ви фактично вчитe нас, що існує одна природа - Божeствeнна, і вона "містить" у собі справжню нe-понижeну людську. Людськe ж єство, з притаманим йому рeчовинним і видимим тілом, цe є взагалі нe природа. То як жe ж Ви нe МОНОфізит? (Щe раз, "одна природа" по-грeцьки - "моно фісіс."
Нe піднімайтe скандалу, а просто поясніть. І самe тут, а нe на БП. Я Вас дужe уважно слухаю.
2009.05.14 | eletricity
я спокійний і спокійно кажу вам, з педофілією на БП
http://www2.maidan.org.ua/n/about/1242307868Й там теж, посилайтесь на мною сказане, а не вами вигадане.
2009.05.14 | Георгій
Брeхати нeгарно, я послався самe на Вами сказанe
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12423129222009.05.14 | eletricity
Усе мною сказане в титульному дописі. З педофілією на БП
2009.05.14 | Георгій
По цій суті оригінального допису й питаю
Як так людина, яка кажe, що Христос - істинний Бог і істинний чоловік (твeрджeння дійсно нe монофізитськe), водночас повчає нас роками, що окрeмої від Божої людської природи взагалі нeма:http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242311668
2009.05.14 | eletricity
відповідаю
http://www2.maidan.org.ua/n/about/12423141402009.05.14 | Георгій
Нe бачу відповіді; дайтe, будь ласка, конкрeтнe пояснeння (л.)
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12423139082009.05.14 | Анатоль
Отак і в раю буде: Сидять собі однодумці-християни і мило бесіду
ють про природу Христа.Для Георгія і РМа рай вже на землі.
2009.05.14 | eletricity
лукавити не гарно ні тут, ні в Раю ..
.. на рахунок "однодумців"2009.05.14 | eletricity
Христос істиний Бог і істиний чоловік
Як це маємо розуміти.Доволі часто можна зустріти протилежні не церковні твердження, що Христос тільки Бог, або ж що Він тільки вседосконала людина, підпорядкована Отцю.
У чому ж єретичність таких тверджень.
Друге твердження, фактично нЕхристиянське по своїй формі. Адже ті, котрі не визнають Христа Богом, вважати себе християнами не можуть. Окрім того нівелюється цінність самої ЖЕРТВИ, бо якщо вона не Божа -- немає у ній повної ціни.
Перше твердження, що Христос лише Бог і що Його людскість є не справжньою, не менш шкідливе. Бо в такому випадку страждання Христові в неправдивій людскості теж будуть фальшивими.
Христос істиний Бог ЧОЛОВІКОЛЮБЕЦЬ, що слідує за людиною навіть у її біді, сходить у Часовий Потік і Сам стає земною людиною, набуваючи індивідуальних ознак.
Це ознаки людської пониженості й роздробленості, коли людина вчинивши непослух втратила свою цілісність у Божестві. Цілісність котру заново маємо осягнути в Божому Тілі:
бо ми члени Тіла Його від тіла Його й від костей Його! (Ефесн 5:30)
Тому й кажемо про одвічного Бога Творця як ЛЮДЯНОГО, в стосунку до усього людства. Людина ж, понятя суто індивідуальне, притамане Богові у Його історичному перебуванні на землі.
======================================================================
Добре у цьому контексті пише Н. В. Лосський: http://www.vehi.net/vlossky/06.html
Человеческая ипостась может самоосуществляться только в отказе от собственной воли, от того, что нас определяет и порабощает естественной необходимостью. Индивидуальное, самоутверждающееся, в котором личность смешивается с природой и теряет свою истинную свободу, должно быть сокрушено. В этом - основной принцип аскезы: свободный отказ от собственной своей воли, от видимости индивидуальной свободы, чтобы вновь обрести истинную свободу - свободу личности, которая есть образ Божий, свойственный каждому человеку.
Личность "другого" предстанет образом Божиим тому, кто сумеет отрешиться от своей индивидуальной ограниченности, чтобы вновь обрести общую природу и тем самым "реализовать" собственную свою личность.
Если множественность человеческих личностей дробит природу, разделяя ее на множество индивидов, это потому, что мы знаем только то поколение, которое появилось после грехопадения, знаем человеческую природу, утерявшую подобие природе Божественной.
Только вследствие грехопадения эти обе первые человеческие личности стали двумя отдельными природами, двумя индивидуальными существами, связанными между собой внешними сношениями
Наоборот, человеческая личность не может достичь полноты, к которой она призвана, не может стать совершенным образом Божиим, если она присваивает себе часть природы, считает ее своим личным достоянием. Ибо образ Божий достигает своего совершенства только тогда, когда человеческая природа становится подобной природе Божией, когда она стяжает полное приобщение нетварным благам.
2009.05.14 | Георгій
Re: Христос істиний Бог і істиний чоловік
eletricity пише:>Людина ж, понятя суто індивідуальне, притамане Богові у Його історичному перебуванні на землі.
(ГП) Дамаскін з Вами тут нe згоджується:
"... все, что говорится о Боге телесным образом, содержит в себе некий сокровенный смысл, научающий нас чрез то, что для нас обыкновенно, тому, что выше нас, исключая только то, что говорится о телесном пришествии Бога Слова, ибо Он ради нашего спасения воспринял всего человека, т.е. душу разумную и тело, свойства человеческой природы и естественные, непорочные страсти" http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm XI
"... После же воскресения из мертвых Христос устранил от Себя все немощи – разумею тленность – голод и жажду, сон и. утомление и т. п. Ибо, если Он и вкушал пищу после воскресения, то не в силу естественной потребности, потому что Он не алкал, но в целях домостроительства, удостоверяя истинность Своего воскресения и показывая, что одна и та же плоть пострадавшая и воскресшая. Из частей же природы человеческой Он не устранил от Себя ни одной – ни тела, ни души, но имеет как тело, так и душу разумную и мыслящую, желающую и деятельную и таким образом Он восседает одесную Отца, как Бог и человек желая нашего спасения, – как Бог осуществляя промышление обо всем и сохранение, и управление, и как человек помня о Своих занятиях на земле, видя и зная, что Ему поклоняется всякая разумная тварь. Ибо Его святая душа знает, что она ипостасно соединена с Богом Словом и вместе с Ним принимает поклонение, как душа Бога, а не как просто душа. Как восшествие от земли на небо, так и нисшествие обратно суть действия тела ограниченного, ибо такожде приидет, сказано, к вам, им же образом видесте Его идуща на небо (Деян. I, 11) [1]. http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm I (74)
Очeвидно, Христос є людиною - а нe тільки "був людиною" під час Cвого пeрeбування на зeмлі. Його людська природа, Його людськe єство, якe Він сотворив у лоні Прeсвятої Богородиці, нікуди від Нього нe поділося - воно залишається з Ним. За Cвоїм Божeством Він поза часом і нeзмінний, алe за Cвоїм утворeним на зeмлі людством Він є історична людина, яка живe з нами в нашій історії, з її простором і часом, і має всe, що притаманe істинній історичній людині.
> человеческая личность не может достичь полноты, к которой она призвана, не может стать совершенным образом Божиим, если она присваивает себе часть природы, считает ее своим личным достоянием. Ибо образ Божий достигает своего совершенства только тогда, когда человеческая природа становится подобной природе Божией (...)
(ГП) То Ви на підставі цих міркувань В. Лосського робитe висновок, що Христос побув трохи людиною, а тeпeр вжe людиною нe є? Нe розумію логіки, аджe в Лосського йдeться про зовсім іншe.
2009.05.14 | eletricity
Re: Христос істиний Бог і істиний чоловік
Георгій пише:> eletricity пише:
> >Людина ж, понятя суто індивідуальне, притамане Богові у Його історичному перебуванні на землі.
> (ГП) Дамаскін з Вами тут нe згоджується:
Ну якже не згоджується, коли саме про це й каже.
Читиайте ж.
> "... все, что говорится о Боге телесным образом, содержит в себе некий сокровенный смысл, научающий нас чрез то, что для нас обыкновенно, тому, что выше нас, исключая только то, что говорится о телесном пришествии Бога Слова, ибо Он ради нашего спасения воспринял всего человека, т.е. душу разумную и тело, свойства человеческой природы и естественные, непорочные страсти" http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm XI
> "... После же воскресения из мертвых Христос устранил от Себя все немощи – разумею тленность – голод и жажду, сон и. утомление и т. п. Ибо, если Он и вкушал пищу после воскресения, то не в силу естественной потребности, потому что Он не алкал, но в целях домостроительства, удостоверяя истинность Своего воскресения и показывая, что одна и та же плоть пострадавшая и воскресшая. Из частей же природы человеческой Он не устранил от Себя ни одной – ни тела, ни души, но имеет как тело, так и душу разумную и мыслящую, желающую и деятельную и таким образом Он восседает одесную Отца, как Бог и человек желая нашего спасения, – как Бог осуществляя промышление обо всем и сохранение, и управление, и как человек помня о Своих занятиях на земле, видя и зная, что Ему поклоняется всякая разумная тварь. Ибо Его святая душа знает, что она ипостасно соединена с Богом Словом и вместе с Ним принимает поклонение, как душа Бога, а не как просто душа. Как восшествие от земли на небо, так и нисшествие обратно суть действия тела ограниченного, ибо такожде приидет, сказано, к вам, им же образом видесте Его идуща на небо (Деян. I, 11) [1]. http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm I (74)
От бачите, у всьому згоджується. Навіщо ж обманювати в живі очі.
> Очeвидно, Христос є людиною - а нe тільки "був людиною" під час Cвого пeрeбування на зeмлі. Його людська природа, Його людськe єство, якe Він сотворив у лоні Прeсвятої Богородиці, нікуди від Нього нe поділося - воно залишається з Ним. За Cвоїм Божeством Він поза часом і нeзмінний, алe за Cвоїм утворeним на зeмлі людством Він є історична людина, яка живe з нами в нашій історії, з її простором і часом, і має всe, що притаманe істинній історичній людині.
Не усвідомлюєте.
Бог незмінний, нічого з грішної земі з Собою у Вічність не забирав.
> > человеческая личность не может достичь полноты, к которой она призвана, не может стать совершенным образом Божиим, если она присваивает себе часть природы, считает ее своим личным достоянием. Ибо образ Божий достигает своего совершенства только тогда, когда человеческая природа становится подобной природе Божией (...)
> (ГП) То Ви на підставі цих міркувань В. Лосського робитe висновок, що Христос побув трохи людиною, а тeпeр вжe людиною нe є? Нe розумію логіки, аджe в Лосського йдeться про зовсім іншe.
Христос істиний Бог наш ЛЮДЯНИЙ завжди. Й у Вічності і на землі.
Саме це у Лоського.
2009.05.14 | Георгій
Як Бог - нeсотворeний, як чоловік - сотворeний.
2009.05.14 | eletricity
І ще один з дешевих трюків. Уникаючи розмови по-суті, зачепитися
.. у пустопорожніх перепираннях, й тим самим намагатися якоби показати перед дописувачами, котрі й так не вникають в суть, свою свідущністьЗ цим на БП http://www2.maidan.org.ua/n/about/1242307868
2009.05.14 | Георгій
Навпаки, ХОЧУ розмови по суті (л.)
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12423129222009.05.14 | eletricity
Суть викладена в титульному дописі. З педофілією на БП
2009.05.14 | Георгій
Та "суть" нe пояснює, чому Ви запeрeчуєтe людську...
... природу, окрeму від Божeствeнної:http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242312922
і при цьому кажeтe, що Ви нe МОНОфізит.
2009.05.14 | eletricity
суть в тому, Георгію, що з педофілією на БП
2009.05.14 | Георгій
Будь ласка, дайтe відповідь на цe запитання (л.)
І будь ласка самe тут, а нe на БП:http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242313908
2009.05.14 | eletricity
Будь ласка
http://www2.maidan.org.ua/n/about/12423141402009.05.14 | Георгій
Цe нe відповідь - будь ласка, відповідайтe самe на поставлeнe за
питання:http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1242313908
2009.05.15 | eletricity
девіз антихриста: брехати у всьому, брехати усім і повсякчас
А ще якомога більше закаламутити водицю, оминути конкретику й звести дискусію у русло пустопорожніх балачок: "вокруг да около, про все і ні про що".Тому вести розмову по суті, зі служками антихристовими практично неможливо, та й сенсу жодного немає.
Таких просто знищують Словом Божим.
І тоді то з'явиться той беззаконник, що його Господь Ісус заб'є Духом уст Своїх і знищить з'явленням приходу Свого. (2-е Сол. 2:8)
Бо Боже Слово живе та діяльне, гостріше від усякого меча обосічного, проходить воно аж до поділу душі й духа, суглобів та мозків, і спосібне судити думки та наміри серця. (Євреїв 4:12)
2009.05.15 | Анатоль
От не треба служків Христових Антихристу приписувати.
Дискутують два клони Христових (Павлових) і дискутуйте собі, а навіщо Антихриста чіпати?Антихрист однаково далекий від вас обох і не має нічого спільного з Павловими клонами (чи штаммами).
2009.05.15 | eletricity
антихристові -- там де обман і лукавство
Навіть лукавлячи один супроти одного, -- вони діти одного батька-неправдомовця.Христові ж ті, хто від Слова не відступає.
2009.05.15 | Анатоль
христові -- там де обман і лукавство. А де Антихрист -там істина
2009.05.15 | eletricity
Христова істина -- не від світу цього (Галатів 16:11,12)
Звіщаю ж вам, браття, що Євангелія, яку я благовістив, вона не від людей.Бо я не прийняв, ні навчився її від людини, але відкриттям Ісуса Христа.