Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
А чому Ви запитуєте про це, отче Олеже? Здавалося б людина, що стоїть на Церковних засадах, мусить не задумуватися над цим, а просто приймати те, про що вчить Церква. Чи, все ж таки, існує і "власна думка" з цього приводу? Відмінна?
Відповіді, скоріш за все, будуть неоднозначні -- оскільки кожен ( звісно -- далеко не "кожен", бо й питання таке, гадаю, не у кожного виникає. Хоча -- можливо -- це лише питання часу?) бачить по свóєму. І своя "позиція", як правило, вважається абсолютно вірною (якщо людина живе, хоча б більш-менш, в злагоді з самим собою). Ну--якщо "внутрішній дискомфорт" то тоді, напевно, починає прислухатися до інших точок зору. "Приміряти на себе"...
От скажімо, шановний пан Василь Васьківський, вважає що:
Василь Васьківський пише:
> Людина живе для того, для чого вибирає Сенсом життя людини є реалізація обраної цілі.>
І з такою точкою зору, неначе, й важко не погодитися. Але мені одразу ж згадався допис пана Василя Васьківського, де він з якоюсь Душевною тугою писав що не може жити інакше -- не обдумуючи постійно будову Всесвіту, Закони Взаємодії (я передаю своїми словами--вибачаюся, якщо не так. Точніше, це навіть не передача а те--давнє-- моє сприйняття). Задвалося б що простіше -- якщо ти сам обираєш мету?
"Поміняй" іí на іншу.. Але ж ні -- "сидить" у нас ТЕ, що притягує до себе. І від нього нікуди не дітися...
Як на мене -- не буду оригінальним-- людина живе, аби бути щасливою (навіть через "муки пошуку"), аби мати змогу самовіддано творити. Точніше -- в такому випадку іí життя відповідає "Покладеним на неї Сподіванням". І тут не важливо --до якої конфесії належить людина, й чи взагалі вона сповідує якусь Віру( і наскільки "по уставу").
"пане дохтор - я буду жити?", а той йому: "а смисл??"
Слава Ісусу Христу!
мені, пане Олексо, дуже цікавими є люди. Спосіб мислення, висловлювання думок тощо.
В даному випадку цікавим свідченням про кожного з присутньої людности Божої є те, на якому з формулювань людина мисляча, не входячи в безконечні роздуми, на зразок: "сенс жити - щоб то-то; а це для чого? - щоб осьо-тово; а це навіщо? - а отому-то" і т.д., зупиняється/сконцентровує свою увагу. Адже людина, незважаючи на те, чи "приміряла на себе" (переконання/віра) ідею звідкісь, чи у процесі власних роздумів прийшла до такого визначення (хоча цілковита оригінальність і неподібність ні на кого малоймовірна), сама собі визначає той "сенс", сама себе спиняє на якомусь формулюванні.
ось і запитую...
З повагою
о.Олег
2009.07.28 | Микола Рудь
Людина живе для того, щоб знайти шлях до обителі Отця Небесного
Василь Васьківський пише:
> Сенсом життя людини є реалізація обраної цілі.
Ви глибоко помиляєтесь - в обрану ціль стріляють,
якщо ціль уражена - то лише тоді її реалізують,
як правило на ринку, або у першому-ліпшому шинку
(звичайно, якщо ціллю була їстивна дичина) !
Все, що ви зазаначили є МЕТОЮ.
Але й тут Ви не повністю розкрили сенс життя.
Людина народжується, як промисел Отця Небесного
і має жити з єдиною метою - врятувати свою душу,
показати шлях своїм дітям та близьким і потрапити
до царствія небесного - щоб там продовжити своє
існування, покладаючись на промисел Його ж.
Дуже дивно, що присутні теологи і любителі мудрості
не звернули увагу на те, що існування людини на землі
має сенс лише у тому випадку, якщо воно синхронізоване
з тими морально-етичними настановами, які дав нам Отець.
Все інше - шлях в нікуди.
На жаль, християни самі сліпці - і активно намагаються
вести інших у потрібному їм напрямку - тобто до загального,
всеосяжного рабства.
Ніяке буття не може бути більш нікчемним і позбавленим
будь-якого сенсу.
Я нещодавно пожалкував, що вступив у дискусію
з одним із таких "мудрствуючих", котрий не знає
найпростіших речей, хоча ретельно це приховує.
Але його реакція на тему даної гілки, на жаль,
підтвердила мої підозри.
Християнство в Україні принесло смертельну гіркоту
неключимого рабства, у яке потрапив наш наївний
народ.
Щоб проілюструвати це нагадаю ситуацію, здається,
з Шевченка.
Товста поміщиця питає у свого маленького кріпака:
Іванку, для чого ти живеш?
- Не знаю, пані...
Запам'ятай надалі - ти живеш, щоб відробляти панщину!
Ось наслідок християнського рабського служіння владі
християнської рабської церкви!
2009.06.18 | Z
я оце так собі думаю
шо для європейців це загадка, і вони самі собі не знають для чого живуть, і їхні тяжкодуми нічого путнього за дві тисячі років з цього приводу не сказали. Для азіатів смисл життя полягає у служінні начальникам і нестанному їх прославленні. Про африканців нічого не знаю.
а Ви до якої кагорти себе відносите? чи являєте собою індивідуальність, яка бачить сенс свого життя якось не по-європейськи/африканськи/азіатськи тощо? Без порівняння гірше/ліпше, а саме Ваше розуміння мене цікавить
це особисте і зрозумію, якщо не захочете поділитись...
З повагою
о.Олег
+О пише:
> а Ви до якої кагорти себе відносите? чи являєте собою індивідуальність, яка бачить сенс свого життя якось не по-європейськи/африканськи/азіатськи тощо? Без порівняння гірше/ліпше, а саме Ваше розуміння мене цікавить
> це особисте і зрозумію, якщо не захочете поділитись...
> З повагою
> о.Олег
В моєму розумінні ніякого особливого, чи глобального смислу я не бачу. З філософських концепцій мені найбільш подобається шо глобальний принцип життя зводиться до збільшення свободи.
2009.06.19 | Tatarchuk
залишити по собі світ кращім, ніж вступив до нього
маркиза де Помпадур сказала ці слова при ньому, а король не заперечив. Мабуть внутрішньо погодився?
А ще раніше фразу схожу на цю сказав кесар Тіберій: "після мої смерті земля б змішалася з вогнем" (між іншім при тому він цитував грецького класика)
2009.06.19 | Kohoutek
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Этот вопрос мне напоминает другой вопрос, который как-то задал гость с Кавказа Сергею Давлатову в бытность его экскурсоводом в Пушкиногорье: "За что Пушкин убил на дуэли Лермонтова"?
Вопросы ещё нужно уметь ставить. Некорректно поставленный вопрос бессмысленен.
Мой ответ на Ваши вопросы я позаимствовал у Фрэнка Херберта: The mystery of life isn't a problem to solve but a reality to experience. Reverend Mother Gaius Helen Mohiam Тайна жизни - не проблема, которую необходимо решить, а реальность, которую нужно пережить. Преподобная Мать Гайус Хелен Мохиам
2009.06.20 | après nous le déluge
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Бути чи не бути вирішувалося без нашої участі. Мабуть, так само і з другою частиною, власне, одного запитання.
Інше річь, чи закладені можливості нашого втручання в процес з метою коригування, чи радикальної зміни його перебігу. Гадаю, що так! Тоді це і є мета і сенс. І для кожної людини особистий, тільки її шлях.
2009.06.20 | Анатоль
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Для чого існує молоток?
Для чого існує хмарка?
Перше питання має сенс.
Друге - ні.
Якщо річ зроблена кимсь свідомо для якоїсь цілі, то це і можна вважати метою існування цієї речі.
Якщо ж річ появилась внаслідок виникнення стихійно умов для її появи, то ніякої цілі існування її нема.
Людина зроблена кимсь свідомо? Якщо так вважаєте, то і питайтен тоді її творця про ціль створення.
Якщо виникла стихійно, як і все, що є (а так воно і є), то питання про смисл існування немає смислу.
Селянин завів коня орати поле. Лісник завів коня їздити верхом.
Який смисл існування коня? Чи є інтерес селянина чи лісника смислом існування коня? А інтерес тренера (власника клубу) смислом існування футболіста?
З точки зору "інтересів існування виду" смисл існування ВСІХ живих істот (коней, людей, бактерій, пирію) один - жити, поширюватись, розмножуватись. І ніякого іншого.
Але поскільки "інтерес існування виду" не є чимсь свідомим інтересом, то ніякого смислу існування живих організмів (як і неживих) нема.
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Анатоль пише:
> З точки зору "інтересів існування виду" смисл існування ВСІХ живих істот (коней, людей, бактерій, пирію) один - жити, поширюватись, розмножуватись. І ніякого іншого. Але поскільки "інтерес існування виду" не є чимсь свідомим інтересом, то ніякого смислу існування живих організмів (як і неживих) нема.
(ГП) Чому ж тоді кожна людина хочe жити, боїться смeрті? Аджe в житті стільки горя, болю, страждань - а після смeрті нічого нe будe?
2009.06.20 | Георгій
А мeнe щe ось цe змусило замислитися
Нeдавно почув від одного мого доброго знайомого, 53 років: "моя дружина - цeнтр мого життя" ("my wife is the center of my life").
Він нe сказав "сeнс," а сказав самe "цeнтр," алe цe, н.м.д., близькі рeчі.
Звичайно, нe всі мають дружин. Алe щось у цьому є - смисл, сeнс, цeнтр життя нe в мeні... в іншому (іншій)...
2009.06.26 | Георгій
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Якщо розглядати це запитання з точки зору того, що людина, це маленька часточка великого людства на планеті, то, як і людина, так і людство існують для пізнання світу (всесвіту). Людина по своїй сутності - єкспериментатор і дослідник. Ось це і є її задача і смисл буття.
Якби я був віруючим, то сказав би, мабуть, що смисл її життя в пізнанні Бога. Але, це одне й те ж, в принципі. Просто, можна, якщо завгодно, трактувати таким чином. Але по суті, це одне й те ж.
2009.07.26 | Вільнодум
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Чи не зробив пан Пономаренко фотку з себе. Ги ги. Хвільософф.
Миколи Пономаренко:
"ОРІЯНСТВО. Українська Духовна Мудрість або Роздуми про Щастя"
- Судячи по назві, та Вашому коментарю:
>Людина живе для досягнення перонального Щастя.
- це спрощене до примітивізму поняття, трактування, або розуміння самого цього Миколи.
Заради задоволення, або, як сказано - «персонального Щастя», існують тільки примітивні організми, та істоти, не наділені розумом.
Звичайно, це інколи відноситься і до конкретної людини, яка не наділена свідомістю та розумом, яка веде примітивний, «тваринний» спосіб життя. Це антисоціальні люди. Покидьки.
тип этических учений и нравственных воззрений, в которых все моральные определения выводятся из наслаждения и страдания.
этическая позиция, утверждающая наслаждение как высшее благо и критерий человеческого поведения и сводящая к нему всё многообразие моральных требований…
стремление индивидуума к росту своего благосостояния во имя максимизации получаемого от жизни удовольствия…
этическая и поведенческая установка (см.), согласно которой основой природы человека является его стремление к наслаждению
морально-этическая доктрина, в соответствии с которой наслаждение является высшим благом и критерием человеческого поведения, определяющим всю систему моральных требований.
---------
Да, виходить тоді, що це така от " Українська Духовна Мудрість". (?!)
Більш ні на що не здатні... Хм.
Напрямок розмови трохи змінився. Не про це йшлося. Але.., загалом, я
сказав все, що мав. Хто мислить, той зрозуміє, про що.
Так, пане Георгій.
-------
Але я не заперечую, щоб пан Вільнодум виказував своє відношення до сказаного мною. Най, навіть і про мене щось там… Мені дуже подобається із – за цього БП. Своєю відкритістю та демократичністю. То, як пан Вільгодум забажає, прошу його перейти туди, для більш досконалого обговорення моєї скромної особи яким пану буде завгодно способом.
Чавуняка – це щось на кшталт кнехту. Так собі чавуняка, яка не зазнається, не возвеличується, але й не ображається. Звичайна нормальна людина. Така, яких багато, сподіваюся, така, як і Ви, пане Вільнодум.
2009.07.27 | Тестер
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Чавуняка пише:
> Що таке "пробудження свідомості" ?
Це у-розуміння існування свідомості, як інтегральної частини нашого людського єства.
Свідомість є організаційним принципом, який стоїть за будь-якою формою природи або Буття.
Розум - це все на що здатен наш мозок в мовному середовищі - думки, відчуття, емоції, бажання, концепції, розуміння світу і себе в ньому. Свідомість існує окремо від Розуму і не існує в мовному середовищі. Людина не контролює свідомість а тільки пізнає її існування (читай з початку).
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
>Людина не контролює свідомість а тільки пізнає її існування
----
Тоді простіше було б сказати, що свідомість – це душа.
Якщо так, але може й ні, не знаю, як Ви відповісте на це моє припущення, то ж, якщо все-таки – так, себто, свідомість – це душа, то:
1. Яким чином людині потрібно, або можливо, на протязі свого життя
>еволюціонувати свою свідомість до вищого рівня.
2. Що таке “вищий рівень свідомості”, або - душі.
3. Хто і якими мірками в змозі визначити, який рівень, якого ступеню цей рівень вже набутий претендентом на “вищий (який) рівень свідомості. Чи душі(?).
Я вибачаюсь, але не маю часу і не бачу змісту переказувати тут всю книжку, тим більше, що багато складних концепцій неможливо сформулювати в коротких словарних "перестрілках". З мого досвіду, такі "перестрілки" запитання-відповідь є марна трата часу. Коли прочитаєте, побалакаємо! Єдине, що рекомендую, читайте все підряд, спочатку, інакше нічого не зрозумієте, якщо почнете із середини! Книжка коротенька - 160 стор., прочитаєте за день.
Відповіді
2009.06.17 | Георгій
Знайти мир в душі; допомогти комусь; освятитися
2009.06.18 | Василь Васьківський
Людина живе для того, для чого вибирає жити.
Сенсом життя людини є реалізація обраної цілі.2009.06.18 | Oleksa
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
А чому Ви запитуєте про це, отче Олеже? Здавалося б людина, що стоїть на Церковних засадах, мусить не задумуватися над цим, а просто приймати те, про що вчить Церква. Чи, все ж таки, існує і "власна думка" з цього приводу? Відмінна?Відповіді, скоріш за все, будуть неоднозначні -- оскільки кожен ( звісно -- далеко не "кожен", бо й питання таке, гадаю, не у кожного виникає. Хоча -- можливо -- це лише питання часу?) бачить по свóєму. І своя "позиція", як правило, вважається абсолютно вірною (якщо людина живе, хоча б більш-менш, в злагоді з самим собою). Ну--якщо "внутрішній дискомфорт" то тоді, напевно, починає прислухатися до інших точок зору. "Приміряти на себе"...
От скажімо, шановний пан Василь Васьківський, вважає що:
Василь Васьківський пише:
> Людина живе для того, для чого вибирає Сенсом життя людини є реалізація обраної цілі.>
І з такою точкою зору, неначе, й важко не погодитися. Але мені одразу ж згадався допис пана Василя Васьківського, де він з якоюсь Душевною тугою писав що не може жити інакше -- не обдумуючи постійно будову Всесвіту, Закони Взаємодії (я передаю своїми словами--вибачаюся, якщо не так. Точніше, це навіть не передача а те--давнє-- моє сприйняття). Задвалося б що простіше -- якщо ти сам обираєш мету?
"Поміняй" іí на іншу.. Але ж ні -- "сидить" у нас ТЕ, що притягує до себе. І від нього нікуди не дітися...
Як на мене -- не буду оригінальним-- людина живе, аби бути щасливою (навіть через "муки пошуку"), аби мати змогу самовіддано творити. Точніше -- в такому випадку іí життя відповідає "Покладеним на неї Сподіванням". І тут не важливо --до якої конфесії належить людина, й чи взагалі вона сповідує якусь Віру( і наскільки "по уставу").
2009.06.19 | +О
Re: :) хорий перед операцією запитує в лікаря:
"пане дохтор - я буду жити?", а той йому: "а смисл??"Слава Ісусу Христу!
мені, пане Олексо, дуже цікавими є люди. Спосіб мислення, висловлювання думок тощо.
В даному випадку цікавим свідченням про кожного з присутньої людности Божої є те, на якому з формулювань людина мисляча, не входячи в безконечні роздуми, на зразок: "сенс жити - щоб то-то; а це для чого? - щоб осьо-тово; а це навіщо? - а отому-то" і т.д., зупиняється/сконцентровує свою увагу. Адже людина, незважаючи на те, чи "приміряла на себе" (переконання/віра) ідею звідкісь, чи у процесі власних роздумів прийшла до такого визначення (хоча цілковита оригінальність і неподібність ні на кого малоймовірна), сама собі визначає той "сенс", сама себе спиняє на якомусь формулюванні.
ось і запитую...
З повагою
о.Олег
2009.07.28 | Микола Рудь
Людина живе для того, щоб знайти шлях до обителі Отця Небесного
Василь Васьківський пише:> Сенсом життя людини є реалізація обраної цілі.
Ви глибоко помиляєтесь - в обрану ціль стріляють,
якщо ціль уражена - то лише тоді її реалізують,
як правило на ринку, або у першому-ліпшому шинку
(звичайно, якщо ціллю була їстивна дичина) !
Все, що ви зазаначили є МЕТОЮ.
Але й тут Ви не повністю розкрили сенс життя.
Людина народжується, як промисел Отця Небесного
і має жити з єдиною метою - врятувати свою душу,
показати шлях своїм дітям та близьким і потрапити
до царствія небесного - щоб там продовжити своє
існування, покладаючись на промисел Його ж.
Дуже дивно, що присутні теологи і любителі мудрості
не звернули увагу на те, що існування людини на землі
має сенс лише у тому випадку, якщо воно синхронізоване
з тими морально-етичними настановами, які дав нам Отець.
Все інше - шлях в нікуди.
На жаль, християни самі сліпці - і активно намагаються
вести інших у потрібному їм напрямку - тобто до загального,
всеосяжного рабства.
Ніяке буття не може бути більш нікчемним і позбавленим
будь-якого сенсу.
Я нещодавно пожалкував, що вступив у дискусію
з одним із таких "мудрствуючих", котрий не знає
найпростіших речей, хоча ретельно це приховує.
Але його реакція на тему даної гілки, на жаль,
підтвердила мої підозри.
Християнство в Україні принесло смертельну гіркоту
неключимого рабства, у яке потрапив наш наївний
народ.
Щоб проілюструвати це нагадаю ситуацію, здається,
з Шевченка.
Товста поміщиця питає у свого маленького кріпака:
Іванку, для чого ти живеш?
- Не знаю, пані...
Запам'ятай надалі - ти живеш, щоб відробляти панщину!
Ось наслідок християнського рабського служіння владі
християнської рабської церкви!
2009.06.18 | Z
я оце так собі думаю
шо для європейців це загадка, і вони самі собі не знають для чого живуть, і їхні тяжкодуми нічого путнього за дві тисячі років з цього приводу не сказали. Для азіатів смисл життя полягає у служінні начальникам і нестанному їх прославленні. Про африканців нічого не знаю.2009.06.19 | +О
Re: я оце так собі думаю
а Ви до якої кагорти себе відносите? чи являєте собою індивідуальність, яка бачить сенс свого життя якось не по-європейськи/африканськи/азіатськи тощо? Без порівняння гірше/ліпше, а саме Ваше розуміння мене цікавитьце особисте і зрозумію, якщо не захочете поділитись...
З повагою
о.Олег
2009.06.19 | Z
Re: я оце так собі думаю
+О пише:> а Ви до якої кагорти себе відносите? чи являєте собою індивідуальність, яка бачить сенс свого життя якось не по-європейськи/африканськи/азіатськи тощо? Без порівняння гірше/ліпше, а саме Ваше розуміння мене цікавить
> це особисте і зрозумію, якщо не захочете поділитись...
> З повагою
> о.Олег
В моєму розумінні ніякого особливого, чи глобального смислу я не бачу. З філософських концепцій мені найбільш подобається шо глобальний принцип життя зводиться до збільшення свободи.
2009.06.19 | Tatarchuk
залишити по собі світ кращім, ніж вступив до нього
2009.06.19 | +О
Re: "Після мене - хоч потоп" король Людовік XV
які ми різні...2009.06.19 | Tatarchuk
апре ну - лє делюж
+О пише:> які ми різні...
Ну ми з Луї точно різні. Правда фраза не йому належить, а мадам Помпадур
2009.06.19 | +О
Re: а чому цю фразу приписують королю?
2009.06.19 | Tatarchuk
так завжди з королями роблять
маркиза де Помпадур сказала ці слова при ньому, а король не заперечив. Мабуть внутрішньо погодився?А ще раніше фразу схожу на цю сказав кесар Тіберій: "після мої смерті земля б змішалася з вогнем" (між іншім при тому він цитував грецького класика)
2009.06.19 | Kohoutek
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Этот вопрос мне напоминает другой вопрос, который как-то задал гость с Кавказа Сергею Давлатову в бытность его экскурсоводом в Пушкиногорье: "За что Пушкин убил на дуэли Лермонтова"?Вопросы ещё нужно уметь ставить. Некорректно поставленный вопрос бессмысленен.
Мой ответ на Ваши вопросы я позаимствовал у Фрэнка Херберта:
The mystery of life isn't a problem to solve but a reality to experience. Reverend Mother Gaius Helen Mohiam
Тайна жизни - не проблема, которую необходимо решить, а реальность, которую нужно пережить. Преподобная Мать Гайус Хелен Мохиам
2009.06.20 | après nous le déluge
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Бути чи не бути вирішувалося без нашої участі. Мабуть, так само і з другою частиною, власне, одного запитання.Інше річь, чи закладені можливості нашого втручання в процес з метою коригування, чи радикальної зміни його перебігу. Гадаю, що так! Тоді це і є мета і сенс. І для кожної людини особистий, тільки її шлях.
2009.06.20 | Анатоль
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Для чого існує молоток?Для чого існує хмарка?
Перше питання має сенс.
Друге - ні.
Якщо річ зроблена кимсь свідомо для якоїсь цілі, то це і можна вважати метою існування цієї речі.
Якщо ж річ появилась внаслідок виникнення стихійно умов для її появи, то ніякої цілі існування її нема.
Людина зроблена кимсь свідомо? Якщо так вважаєте, то і питайтен тоді її творця про ціль створення.
Якщо виникла стихійно, як і все, що є (а так воно і є), то питання про смисл існування немає смислу.
Селянин завів коня орати поле. Лісник завів коня їздити верхом.
Який смисл існування коня? Чи є інтерес селянина чи лісника смислом існування коня? А інтерес тренера (власника клубу) смислом існування футболіста?
З точки зору "інтересів існування виду" смисл існування ВСІХ живих істот (коней, людей, бактерій, пирію) один - жити, поширюватись, розмножуватись. І ніякого іншого.
Але поскільки "інтерес існування виду" не є чимсь свідомим інтересом, то ніякого смислу існування живих організмів (як і неживих) нема.
2009.06.20 | Георгій
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Анатоль пише:> З точки зору "інтересів існування виду" смисл існування ВСІХ живих істот (коней, людей, бактерій, пирію) один - жити, поширюватись, розмножуватись. І ніякого іншого. Але поскільки "інтерес існування виду" не є чимсь свідомим інтересом, то ніякого смислу існування живих організмів (як і неживих) нема.
(ГП) Чому ж тоді кожна людина хочe жити, боїться смeрті? Аджe в житті стільки горя, болю, страждань - а після смeрті нічого нe будe?
2009.06.20 | Георгій
А мeнe щe ось цe змусило замислитися
Нeдавно почув від одного мого доброго знайомого, 53 років: "моя дружина - цeнтр мого життя" ("my wife is the center of my life").Він нe сказав "сeнс," а сказав самe "цeнтр," алe цe, н.м.д., близькі рeчі.
Звичайно, нe всі мають дружин. Алe щось у цьому є - смисл, сeнс, цeнтр життя нe в мeні... в іншому (іншій)...
2009.06.26 | Георгій
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
"...У проповіді владика, зокрема, сказав: «Смислом життя людини є любов. Зростати у цьому почутті самому і побільше віддавати його ближнім – ось у чому сенс життя.»." http://www.pravoslavja.lutsk.ua/novyny/novyna/?newsid=11932009.07.24 | Чавуняка
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Якщо розглядати це запитання з точки зору того, що людина, це маленька часточка великого людства на планеті, то, як і людина, так і людство існують для пізнання світу (всесвіту). Людина по своїй сутності - єкспериментатор і дослідник. Ось це і є її задача і смисл буття.Якби я був віруючим, то сказав би, мабуть, що смисл її життя в пізнанні Бога. Але, це одне й те ж, в принципі. Просто, можна, якщо завгодно, трактувати таким чином. Але по суті, це одне й те ж.
2009.07.26 | Вільнодум
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Це питання дуже детально розглянуто в книзі Миколи Пономаренко:"ОРІЯНСТВО. Українська Духовна Мудрість або Роздуми про Щастя"
Книгу можна безкоштовно в форматі PDF загрузити тут:
http://etno-net.com/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=54
Коротко, для тих, хто не має часу читати докази , відповідь така:
Людина живе для досягнення перонального Щастя.>
2009.07.26 | Чавуняка
Чи не зробив пан Пономаренко фотку з себе. Ги ги. Хвільософф.
Миколи Пономаренко:"ОРІЯНСТВО. Українська Духовна Мудрість або Роздуми про Щастя"
- Судячи по назві, та Вашому коментарю:
>Людина живе для досягнення перонального Щастя.
- це спрощене до примітивізму поняття, трактування, або розуміння самого цього Миколи.
Заради задоволення, або, як сказано - «персонального Щастя», існують тільки примітивні організми, та істоти, не наділені розумом.
Звичайно, це інколи відноситься і до конкретної людини, яка не наділена свідомістю та розумом, яка веде примітивний, «тваринний» спосіб життя. Це антисоціальні люди. Покидьки.
2009.07.26 | Tatarchuk
це гедонизм
2009.07.26 | Чавуняка
Re: це гедонизм
ГЕДОНИЗМ (греч. hedone — наслаждение)тип этических учений и нравственных воззрений, в которых все моральные определения выводятся из наслаждения и страдания.
этическая позиция, утверждающая наслаждение как высшее благо и критерий человеческого поведения и сводящая к нему всё многообразие моральных требований…
стремление индивидуума к росту своего благосостояния во имя максимизации получаемого от жизни удовольствия…
этическая и поведенческая установка (см.), согласно которой основой природы человека является его стремление к наслаждению
морально-этическая доктрина, в соответствии с которой наслаждение является высшим благом и критерием человеческого поведения, определяющим всю систему моральных требований.
---------
Да, виходить тоді, що це така от " Українська Духовна Мудрість". (?!)
Більш ні на що не здатні... Хм.
Напрямок розмови трохи змінився. Не про це йшлося. Але.., загалом, я
сказав все, що мав. Хто мислить, той зрозуміє, про що.
2009.07.27 | Вільнодум
Чавуняка - це голова? Бо тільки "чавуняка" могла зрозуміти так !
2009.07.27 | Георгій
MOD: Re: Чи не зробив пан...
Дужe прошу шановнe панство нe пeрeходити на особистості. Обговорюється сeнс життя, а нe особа пана Пономарeнка чи щe чиясь. --Гeоргій2009.07.27 | Чавуняка
Re: MOD: Re: Чи не зробив пан...
Так, пане Георгій.-------
Але я не заперечую, щоб пан Вільнодум виказував своє відношення до сказаного мною. Най, навіть і про мене щось там… Мені дуже подобається із – за цього БП. Своєю відкритістю та демократичністю. То, як пан Вільгодум забажає, прошу його перейти туди, для більш досконалого обговорення моєї скромної особи яким пану буде завгодно способом.
Чавуняка – це щось на кшталт кнехту. Так собі чавуняка, яка не зазнається, не возвеличується, але й не ображається. Звичайна нормальна людина. Така, яких багато, сподіваюся, така, як і Ви, пане Вільнодум.
2009.07.27 | Тестер
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Сенс в житті,,,2009.07.28 | Вільнодум
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Для чого живе людина? Коротко так:Людина живе для того, щоб еволюціонувати свою свідомість до вищого рівня.
Буда називав це "пробудженням". Христос називав це "царством небесним", яке всередині нас.
Ви запитаєте: А для чого це мені потрібно?
Це потрібно для того стану людського існування на Землі, який Аристотель називав eudaimonia. Це слово найближче перекладається, як щастя.
Тобто, шлях пробудження свідомості є також шляхом до щастя!
Чому так? Бо так задумав Бог!
2009.07.28 | Чавуняка
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Що таке "пробудження свідомості" ?2009.07.28 | Вільнодум
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Чавуняка пише:> Що таке "пробудження свідомості" ?
Це у-розуміння існування свідомості, як інтегральної частини нашого людського єства.
Свідомість є організаційним принципом, який стоїть за будь-якою формою природи або Буття.
Розум - це все на що здатен наш мозок в мовному середовищі - думки, відчуття, емоції, бажання, концепції, розуміння світу і себе в ньому. Свідомість існує окремо від Розуму і не існує в мовному середовищі. Людина не контролює свідомість а тільки пізнає її існування (читай з початку).
2009.07.28 | Чавуняка
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
>Людина не контролює свідомість а тільки пізнає її існування----
Тоді простіше було б сказати, що свідомість – це душа.
Якщо так, але може й ні, не знаю, як Ви відповісте на це моє припущення, то ж, якщо все-таки – так, себто, свідомість – це душа, то:
1. Яким чином людині потрібно, або можливо, на протязі свого життя
>еволюціонувати свою свідомість до вищого рівня.
2. Що таке “вищий рівень свідомості”, або - душі.
3. Хто і якими мірками в змозі визначити, який рівень, якого ступеню цей рівень вже набутий претендентом на “вищий (який) рівень свідомості. Чи душі(?).
2009.07.28 | Вільнодум
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Пане Чавуняка,На всі ці запитання я даю відповідь в моїй книзі, яку можна безкоштовно скачати тут:
http://etno-net.com/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=54
Я вибачаюсь, але не маю часу і не бачу змісту переказувати тут всю книжку, тим більше, що багато складних концепцій неможливо сформулювати в коротких словарних "перестрілках". З мого досвіду, такі "перестрілки" запитання-відповідь є марна трата часу. Коли прочитаєте, побалакаємо! Єдине, що рекомендую, читайте все підряд, спочатку, інакше нічого не зрозумієте, якщо почнете із середини! Книжка коротенька - 160 стор., прочитаєте за день.
~:-}
2009.07.28 | Чавуняка
Re: для чого живе людина? який в житті людини сенс?
Дякую. Бажаю успіхів в майбутніх дослідженнях.