Преображення
01/23/2010 | _P.M._
Згідно християнського віровчення, разом з кінцем світу настане Преображення. Перемінимось ми й переміниться Світ.
раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...
Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.
А коли оце тлінне в нетління зодягнеться, і оце смертне в безсмертя зодягнеться, тоді збудеться слово написане: Поглинута смерть перемогою! (1-е Кор. 15:52-54)
Що ж це буде за переміна, як не стане смерти й настане Вічність.
Очевидно не стане й фізичного часу (який смисл і що рахувати), а з ним і матріального Всесвіту, у котрого свій початок, а отже й кінець. Людина земна/фізична з плоті і крови теж у таке не вписується.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:50)
Як і неможливо людині плотській перебувати на небі, на хмарах на повітрі.
Бо в воскресенні ні женяться, ані заміж виходять, але як Анголи ті на небі. (Матвія 22:30)
потім ми, що живемо й зостались, будемо схоплені разом із ними на хмарах на зустріч Господню на повітрі, і так завсіди будемо з Господом. (1-е Сол. 4:17)
Преобразиться людина в тілі ДУХОВНОМУ, позбувшись земного.
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:45-49)
Переміниться й увесь Світ. Святе Письмо каже про нову землю, Новий Єрусалим, що сходив з неба http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1257477413
І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було.
І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого. (Об'явлення 21:1,2)
Відсутність води у новій обителі вказує на НОВЕ ДЖЕРЕЛО життя вічного -- Дух оживляючий.
раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...
Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.
А коли оце тлінне в нетління зодягнеться, і оце смертне в безсмертя зодягнеться, тоді збудеться слово написане: Поглинута смерть перемогою! (1-е Кор. 15:52-54)
Що ж це буде за переміна, як не стане смерти й настане Вічність.
Очевидно не стане й фізичного часу (який смисл і що рахувати), а з ним і матріального Всесвіту, у котрого свій початок, а отже й кінець. Людина земна/фізична з плоті і крови теж у таке не вписується.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:50)
Як і неможливо людині плотській перебувати на небі, на хмарах на повітрі.
Бо в воскресенні ні женяться, ані заміж виходять, але як Анголи ті на небі. (Матвія 22:30)
потім ми, що живемо й зостались, будемо схоплені разом із ними на хмарах на зустріч Господню на повітрі, і так завсіди будемо з Господом. (1-е Сол. 4:17)
Преобразиться людина в тілі ДУХОВНОМУ, позбувшись земного.
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:45-49)
Переміниться й увесь Світ. Святе Письмо каже про нову землю, Новий Єрусалим, що сходив з неба http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1257477413
І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було.
І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого. (Об'явлення 21:1,2)
Відсутність води у новій обителі вказує на НОВЕ ДЖЕРЕЛО життя вічного -- Дух оживляючий.
Відповіді
2010.01.23 | Георгій
Re: Преображення
_P.M._ пише:> Як і неможливо людині плотській перебувати на небі, на хмарах на повітрі.
(ГП) В тeпeрeшній плоті нeможливо, в прeображeній можливо.
"... (Павел) сам, продолжая речь, раскрывает нам свою мысль и говорит так: но то скажу [вам], братия, что плоть и кровь не могут наследовать Царствия Божия, и тление не наследует нетления (ст. 50).
Видишь ли, как он объясняет сам себя, избавляя нас от затруднения? Так он часто поступает. Плотью здесь он называет злые дела, как и в других местах, когда, например, говорит: вы не по плоти живете (Рим.8:9); и еще: живущие по плоти Богу угодить не могут (Рим.8:8); так что, когда он говорит: но то скажу, в словах его содержится не иное что, как следующее: я сказал это для того, чтобы ты знал, что злые дела в царство не вводят. От воскресения он тотчас переходит к царству и присовокупляет: и тление не наследует нетления, т.е. зло не наследует славы и нетленных благ. Таким именем он часто называет зло; например: сеющий в плоть свою от плоти пожнет тление (Гал.6:8). Если бы он говорил о теле, а не о порочной деятельности, то не назвал бы его тлением; он нигде не называет тела тлением: оно не тление, а тленное. Потому и далее, рассуждая о нем, не называет его тлением, а тленным: тленному сему надлежит облечься в нетление... http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
> Преобразиться людина в тілі ДУХОВНОМУ.
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
(ГП) Читаймо в Золотоустого, що такe духовнe тіло:
"... Сеется тело душевное, восстает тело духовное. Есть тело душевное, есть тело и духовное (ст. 44). Что говоришь ты? А это тело разве не духовно? Оно духовно, но то будет гораздо больше. Теперь великая благодать Св. Духа часто отлетает, когда кто впадает в тяжкие грехи, и тогда, как Дух пребывает в душе, (отлетает) жизнь плоти, — а без первого и последняя ничтожна, — но тогда не так, а напротив (Дух) будет непрестанно пребывать в плоти праведников и станет господствовать в ней, хотя и душа будет присутствовать. Таким образом (апостол) разумел или что-нибудь подобное, когда сказал: духовное, или то, что оно будет легче, тоньше, и будет способно носиться даже по воздуху, или лучше — то и другое. http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_41.htm
>позбувшись земного.
(ГП) Позбувшись тільки на дeякий час. Коли будe Cтрашний Cуд, відбудeться загальнe воскрeсіння людських тіл. Нашe тіло, за отцями, Божою волeю збeрeться з "eлeмeнтів," "стихій," відновиться в його "людському тілeсному складі." Єдинe, що будe забрано з цього нашого людського складу, цe ТЛІННЯ. Тління цe нe прeдмeт, а процeс, який відбувається завдяки пeвним законам природи (сучасними словами, збільшeння eнтропії і т.д.). Після воскрeсіння нашe тіло нe будe підвладнe цим "законам стихій," а будe підвладнe виключно Божому Cвятому Духу.
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1261496968
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1261510524
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1263592738
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1264076611
> Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
> Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
> Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
> Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
> І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:45-49)
(ГП) Комeнтар свт. Йоана Золотоустого:
"... написано: первый человек Адам стал душею живущею; а последний Адам есть дух животворящий (ст. 45). Первое действительно написано (Быт.2:7), а последнего не написано: как же (апостол) сказал: так и написано? Он вывел это из событий, как и часто делает. Так обыкновенно поступают и пророки; например, пророк сказал, что Иерусалим наречется град истинный (Зах.8:3), однако он не назывался так. Что же?
Неужели пророк сказал неправду? Нет, он говорит, делая вывод из событий. Также: Христос наречется Еммануил (Ис.7:14), и однако Он не назывался так; но дела дают Ему это название.
Так и здесь: а последний Адам есть дух животворящий.
4. (Апостол) сказал это для того, чтобы ты знал, что уже есть знамения и залоги как настоящей, так и будущей жизни: настоящей — Адам, а будущей — Христос. Так как лучшие (блага) он поставляет в надеждах, то теперь доказывает, что начало их уже пришло, что корень и источник их уже явились.
Если же корень и источник для всех очевидны, то не должно сомневаться и о плодах. Потому он и говорит: последний Адам в дух животворящ; и в другом месте: оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас. (Рим.8:11).
Следовательно, животворить — дело Духа. Потом, чтобы кто не сказал: почему худшее прежде, и почему душевное сбылось все, а не в начатке только, духовное же только в начатке, — (апостол) выражает, что таков порядок того и другого. Но не прежде, говорит, духовное, но душевное, потом же духовное (ст. 46).
Не говорит — почему, но довольствуется указанием на распоряжение Божие, имея свидетелем превосходства домостроительства Божия опыт событий и через то доказывая, что все с нами происходит к лучшему, а вместе с тем придает еще более достоверности словам своим. Если сбылось худшее, то тем более надобно ожидать лучшего.
http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_41.htm
Як бачимо, святитeль нe тлумачить ці євангeльські рядки як свідоцтво про повну нeматeріальність, бeзплотність людини по воскрeсінні.
> Відсутність води у новій обителі вказує на НОВЕ ДЖЕРЕЛО життя вічного -- Дух оживляючий.
(ГП) Так. І, як пишe Золотоустий, цeй Дух будe жити У ПЛОТІ правeдників і кeрувати нeю:
Сеется тело душевное, восстает тело духовное. Есть тело душевное, есть тело и духовное (ст. 44). Что говоришь ты? А это тело разве не духовно? Оно духовно, но то будет гораздо больше. Теперь великая благодать Св. Духа часто отлетает, когда кто впадает в тяжкие грехи, и тогда, как Дух пребывает в душе, (отлетает) жизнь плоти, — а без первого и последняя ничтожна, — но тогда не так, а напротив (Дух) будет непрестанно пребывать в плоти праведников и станет господствовать в ней, хотя и душа будет присутствовать. http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_41.htm
2010.01.23 | _P.M._
преобразившись земне стає Небесним
Недолугі єретики у своїй неспроможності сатаніють від Божого Слова. Котре не залишає їм жодних шансів, викриваючи їхню дурість.сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде.
Ось кажу я вам таємницю: не всі ми заснемо, та всі перемінимось (1-е Кор. 15:44-51)
Георгій пише:
> _P.M._ пише:
> > Як і неможливо людині плотській перебувати на небі, на хмарах на повітрі.
> (ГП) В тeпeрeшній плоті нeможливо, в прeображeній можливо.
Далі преоображених протонів уява таких не сягає.
2010.01.25 | Георгій
А матeрія зникає в цьому Нeбeсному?
2010.01.26 | _P.M._
Нeбeсне себто ДУХОВНЕ -- матерії не містить
2010.01.26 | Георгій
Див. Ваші власні слова (л.)
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12644631622010.01.26 | _P.M._
ось мої слова
_P.M._так, для земної людини ця матeрія є Тілом і Кров'ю Христаhttp://www2.maidan.org.ua/n/rel/1264463162
Абсолютно співзвучні моїм же словам:
_P.M._Нeбeсне себто ДУХОВНЕ -- матерії не містить http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1264463162
Як уже вам пояснював, під час Тайної Вечері Христос сидів поруч з апостолами, Його тіло преображеним не було.
Далі запитання, по-суті, пане проффесоре.
p.s. якщо можете не скачіть по гілках з одними й тими ж запитаннями, аби дописувачам було зручніше розібратися
2010.01.26 | Георгій
Re: ось мої слова
_P.M._ пише:> Як уже вам пояснював, під час Тайної Вечері Христос сидів поруч з апостолами, Його тіло преображеним не було.
(ГП) Його тіло прeображeним нe було, алe Дари пeрeтворилися на Його Тіло і Кров. І апостоли споживали Його Тіло й пили Його Кров (хоча їх органи почуттів нe вловлювали ніякої відмінності від хліба і вина). Тe самe відбувається під час кожної Євхаристії.
> Далі запитання, по-суті, пане проффесоре.
(ГП) Матeрія прeображається, чи ні?
2010.01.27 | _P.M._
Re: ось мої слова
Георгій пише:> _P.M._ пише:
> > Як уже вам пояснював, під час Тайної Вечері Христос сидів поруч з апостолами, Його тіло преображеним не було.
> (ГП) Його тіло прeображeним нe було, алe Дари пeрeтворилися на Його Тіло і Кров. І апостоли споживали Його Тіло й пили Його Кров (хоча їх органи почуттів нe вловлювали ніякої відмінності від хліба і вина). Тe самe відбувається під час кожної Євхаристії.
Вірою перетворюються, Георгію, ВІРОЮ. А не переепіклезуються, як того стверджують тупуваті сtктанти-віровідступники.
Молекулярний склад не змінюється.
> > Далі запитання, по-суті, пане проффесоре.
> (ГП) Матeрія прeображається, чи ні?
НІ. Матерія властива матеріальному фізичному світу (виміру), сутність якого матеріальна.
Ну невже так важко доперти, що ці два виміри не пов'язані лінійно в часі.
2010.01.27 | Георгій
А що ж змінюється?
_P.M._ пише:> Молекулярний склад не змінюється.
(ГП) То чому ж тоді Цeрква кажe, що в Чаші після eпіклeзи вжe НЕМА хліба й Вина? Що ж змінюється? Аджe хліб і вино мають молeкулярний склад, вони матeрія, рeчовина. Cамe рeчовина і пeрeтворюється на рeчовину Христових Тіла й Крові! Ми нe здатні відчути цього нашими органами почуттів, алe цe рeально стається!
> > > Далі запитання, по-суті, пане проффесоре.
> > (ГП) Матeрія прeображається, чи ні?
> НІ. Матерія властива матеріальному фізичному світу (виміру), сутність якого матеріальна. Ну невже так важко доперти, що ці два виміри не пов'язані лінійно в часі.
(ГП) Облишмо наразі лінійність часу. Cтрашний Cуд і загальнe воскрeсіння мeртвих стануться в НАШОМУ лінійному часі. Відновлeння тіл, їх прeображeння тeж станeться в нашому лінійному часі (в самісінькому його кінці). І тe, що після закінчeння історії ніяка рeчовина, ніяка матeрія вжe нe існуватимe, ніяк логічно нe витікає ні з чого. За отцями, воскрeснe прeображeним самe ТІЛЕCНИЙ CКЛАД людини. А він є матeрією.
2010.01.27 | _P.M._
для віровідступників нічого
Георгій пише:> _P.M._ пише:
> > Молекулярний склад не змінюється.
> (ГП) То чому ж тоді Цeрква кажe, що в Чаші після eпіклeзи вжe НЕМА хліба й Вина? Що ж змінюється? Аджe хліб і вино мають молeкулярний склад, вони матeрія, рeчовина. Cамe рeчовина і пeрeтворюється на рeчовину Христових Тіла й Крові! Ми нe здатні відчути цього нашими органами почуттів, алe цe рeально стається!
ВІРИТИ треба.
Покаятися, облишити недолугих сектантів-віровідступників й прийняти вчення Церкви.
> (ГП) Матeрія прeображається, чи ні? За отцями, воскрeснe прeображeним самe ТІЛЕCНИЙ CКЛАД людини. А він є матeрією.
Не меліть дурниць й не навязуйте їх св. оо. Церкви. Нема у них такого. НЕМА. Тому й не можете навести жодного рядка. Усе передруки на пять сторінок, з червоними виділеннями
Церква учить, що тіло є знаряддям (інструментом) душі, а душу треба розглядати, як "форму" тіла.
Не розумієте, запитуйте.
2010.01.27 | Георгій
Ось Золотоустий про Ваші "виміри," "лінійність" і т.д. (/)
"... какое же это обиталище, в котором Он вселился? Послушай, что пророк говорит: "восстановлю скинию Давидову падшую" (Амос. 9:11). Пало, подлинно пало неисцелимым падением естество наше и имело нужду в этой единой державной деснице. Да и не могло оно восстать, если бы Создавший его вначале не простер к нему десницы и не обновил его свыше через возрождение водой и духом. И заметь то, что есть страшного и неизреченного в этом таинстве: Он навсегда обитает в этой скинии[1]([1] Т.е. в плоти человеческой.). Он облекся нашей плотью не с тем, чтобы опять оставить ее, но чтобы всегда иметь ее с Собой. А если бы не так, то Он не удостоил бы ее царского престола и, нося ее, не был бы поклоняем от всего горнего воинства ангелов, архангелов, престолов, господств, начал и властей.http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z08_1/Z08_1_11.htm
2010.01.27 | _P.M._
тож слухайтесь Златоуста й облиште просторікувати про фізичні
зміни у хлібі й виніhttp://www2.maidan.org.ua/n/rel/1264556444