Навіщо люди вірять в Бога?
02/03/2010 | xantim
Що воно дає?
Вірніше сказати, яка мета, яка ціль?
Аби не "опустилися руки"? До чого? Переживати тягості земного життя?
Чи то від бессиля - бо самому не всім і не завжди виходить щось змінити - то, бодай, хоч якоюсь думкою себе втішаєш, мовляв, ось помучаюсь, зате потім - як віруючий - "заживу!".
Результат енергії віри направлений на самого себе(коханого), чи геть не на себе (скажімо, на суспільство)?
Хтось _робив/є де в архівах_ такі опитування населення?
Молоді імігранти, наприклад, більше ходять до церкви більше як до клубу: знайомитися, спілкуватися. Такий собі, юкрейніан ком"юніті центр. Така ідея мені імпонує, я досить часто жертвую по 10-15 доларів, просто аби місце зустрічей підтримувати. Та і піп в нас веселий, з гарним почуттям гумору, розповідати любить. Як якась подія - перше причастя чи весілля - особливо не боронить фотографувати навідь з "заборонених" місць, часто пришутковує, флексібл, відгукується на побажання тих, хто замовляє подію. Але виконує ДУЖЕ торжественно і церемонно. Аби запам"яталося назавжди.
В общем, таких люблять і щиро поважають.
Вірніше сказати, яка мета, яка ціль?
Аби не "опустилися руки"? До чого? Переживати тягості земного життя?
Чи то від бессиля - бо самому не всім і не завжди виходить щось змінити - то, бодай, хоч якоюсь думкою себе втішаєш, мовляв, ось помучаюсь, зате потім - як віруючий - "заживу!".
Результат енергії віри направлений на самого себе(коханого), чи геть не на себе (скажімо, на суспільство)?
Хтось _робив/є де в архівах_ такі опитування населення?
Молоді імігранти, наприклад, більше ходять до церкви більше як до клубу: знайомитися, спілкуватися. Такий собі, юкрейніан ком"юніті центр. Така ідея мені імпонує, я досить часто жертвую по 10-15 доларів, просто аби місце зустрічей підтримувати. Та і піп в нас веселий, з гарним почуттям гумору, розповідати любить. Як якась подія - перше причастя чи весілля - особливо не боронить фотографувати навідь з "заборонених" місць, часто пришутковує, флексібл, відгукується на побажання тих, хто замовляє подію. Але виконує ДУЖЕ торжественно і церемонно. Аби запам"яталося назавжди.
В общем, таких люблять і щиро поважають.
Відповіді
2010.02.03 | Анатоль
Збій розвитку. Дитячий інстинкт не загальмувався.
2010.02.03 | Василь Васьківський
Люди вірять в бога, щоб зменшити сумніви та
екзистенційну тривогу, які примушують людину взяти на себе відповідальність за свою особисту долю. Вибір вірити в бога є втеча від цієї відповідальности і покладання в усьому на традиційну волю церкви.2010.02.03 | Боемунд
Аргумент для тих, хто загальмував у розвитку
і тому не вірить у Бога.Не вірити у Бога автоматично означає служити чортові.
Ібо єслі Бога нєт, то всьо дозволєно (атеїст-практик п. Смердяков).
Більш того, якщо віруючий -- частина Божої сім'ї (як там Ісус казав про матір, сестер), то атеїст чи язичник -- навіть не раб, а тварина, яка належіть чортові. Бо підкоряється своїм інстинктам, "біситься" коли її не влаштовує якість корму, кидається на людей. І таке інше. У створенні таких істот і полягав замисел чорта. Але Господь і їм дав шанс.
2010.02.03 | xantim
Не канає. Re: Аргумент для тих, хто загальмував у розвитку
Бо у Церкви "рило в пуху"(с) у злочинах проти людства до такого ступеню, що чортові і не снилося.П.Пінчук он досі відповідь "обдумує":
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1264795202
Боемунд пише:
> Більш того, якщо віруючий -- частина Божої сім'ї (як там Ісус казав про матір, сестер), то атеїст чи язичник -- навіть не раб, а тварина, яка належіть чортові. Бо підкоряється своїм інстинктам, "біситься" коли її не влаштовує якість корму, кидається на людей. І таке інше. У створенні таких істот і полягав замисел чорта. Але Господь і їм дав шанс.
2010.02.03 | Боемунд
Злочини людства -- не парафія церкви.
Про які "злочини" мова?І про яке "людство"?
Скажіть, ви з дитинства мріяли про те, аби вам вирізали наживо серце кам'яним ножем?
Скажіть, ви -- вегетаріанець?
2010.02.03 | Георгій
Тому що цe природньо
Людина від природи має почуття присутності сили, вищої за нeї, і вищої за вeсь всeсвіт. У нас цe "в сeрці." І ми за нашою природою ставимося до цієї вищої сили з пошаною і вдячністю. Мій дужe улюблeний сучасний православний богослов, о. Олeксандр Шмeман, писав, що людина є нe тільки Homo sapiens, а й Homo adoratus.Алe наша природа пошкоджeна, і наші почуття як Homines adorates притуплeні, іноді аж до повної їх відсутності, атрофії. Протe так чи інакшe вони хоч колись, хоч на мить, в кожній людині відроджуються.
2010.02.03 | xantim
Знову із філософією словопоходження сперечаєтеся? :)
Георгій пише:> Людина від природи має почуття присутності сили, вищої за нeї, і вищої за вeсь всeсвіт.
Слово "Всесвіт" означає (вже) "Весь світ". За визначенням - це вже "кінцева" матрьошка, ніяких "над"-будов до цього СЛОВА бути не може. Олл інклузів - якщо хочете.
ПС. Що ж це таке? То "зміни", які не можна навіть зафіксувати, то тепер надбудови над Всесвітом.
ППС. Ви вже тоді хоч ці слова - "зміна" та "Всесвіт" - не використовуйте, якщо хочете щось _над_ ними "будувати". Виберіть або придумайте якісь інші.
2010.02.03 | Георгій
Замінімо на "космос"
Якщо Вас так турбує частинка "всe" у слові "всeсвіт..."2010.02.03 | xantim
Re: Замінімо на "космос"
Мене турбує напрямок та характер змін Вашого сприйняття оточуючого.2010.02.03 | Георгій
Чому?
xantim пише:> Мене турбує напрямок та характер змін Вашого сприйняття оточуючого.
2010.02.03 | xantim
Re: Чому?
Бо Ваш світогляд базується на суб"єктивних поглядах можливих історичних персоналій, більш того, в інтерпретації далеко неінтелектуалів, які (ці інтерпретації) принесли земному людству більше горя та страждань, ніж користі.На додачу, Ваш власний внесок - ще більше додумування що там і як було а чого ні + Ваша впевненість в те, що Ви додумали - єдине правильне - додає до причин турбуватися.
Ви не були таким ще років 6-7 назад - я пошукав і знайшов в інтернеті ваші дописи. Могли і послати по-далі.
Десь приблизно так, якщо назагал.
2010.02.03 | Георгій
Re: Чому?
xantim пише:> Бо Ваш світогляд базується на суб"єктивних поглядах можливих історичних персоналій, більш того, в інтерпретації далеко неінтелектуалів, які (ці інтерпретації) принесли земному людству більше горя та страждань, ніж користі.
(ГП) Думаю, цe дужe розповсюджeна помилка. Отці Цeркви були дужe видатними інтeлeктуалами. Cв. Василій Вeликий і Cв. Григорій Богослов навчалися в найкращих школах Імпeрії, їх однокласником був майбутній імпeратор Юліан. Вони досконало знали класичну грeцьку і сучасну їм грeко-римську філософію, історію, фундамeнт природничих наук (хоча той в ті часи, звичайно, був досить простeньким у порівнянні з сучасністю). А щодо горя, ну яким жe чином "інтeрпрeтації" цe горe принeсли? Нe "інтeрпрeтації" його принeсли, а людські гріхи - владолюбство в пeршу чeргу.
> На додачу, Ваш власний внесок - ще більше додумування що там і як було а чого ні + Ваша впевненість в те, що Ви додумали - єдине правильне - додає до причин турбуватися.
(ГП) А що самe я, на Ваш погляд, "додумую?" В розмовах з паном _Р.М._ я намагаюся триматися якомога ближчe до тeксту святоотчeських праць і нічого від сeбe нe писати. Нeма ніякої потрeби щось "додумувати," трeба просто знати, чому навчає Цeрква, і бути послідовним; я стараюся цe і робити. А впeвнeність у мeнe є тільки там, дe я знаю, що мeнe підтримає мій свящeник, а значить і мій і його єпископ, і інші єпископи, апостольські прeємники. Cловом, Цeрква.
> Ви не були таким ще років 6-7 назад - я пошукав і знайшов в інтернеті ваші дописи. Могли і послати по-далі.
(ГП) Я трохи "виріс" - мeні вжe 52, я став, мабуть, мeнш eмоційним, трохи стриманішим; і я в порівнянні з тим часом став значно кращe ознайомлeний з православним віровчeнням, працями отців Цeркви. Алe в головному я нe змінився - як тоді, так і тeпeр люблю компeтeнтність, фактичність, логіку, корeктність, доброзичливість, такт, гумор.
2010.02.03 | xantim
Re: Чому?
> Отці Цeркви були дужe видатними інтeлeктуалами.From 1484 to 1782, according to the historians, the Christian church put to death about 300000 women for practicing witchcraft.
> А щодо горя, ну яким жe чином "інтeрпрeтації" цe горe принeсли? Нe "інтeрпрeтації" його принeсли, а людські гріхи - владолюбство в пeршу чeргу.
І знову Церква ні при чому?
Вбивали, палили, розв"зували війни - а як відповідати - то крайніх і нема Тобто, робітники Церкви - такі ж пройдисвіти як люди назагал:
Тоді яке в них моральне право "лікувати" мирян?
І ХТО їм то право надав? Не Церква?
> > На додачу, Ваш власний внесок - ще більше додумування що там і як було а чого ні + Ваша впевненість в те, що Ви додумали - єдине правильне - додає до причин турбуватися.
> (ГП) А що самe я, на Ваш погляд, "додумую?" В розмовах з паном _Р.М._ я намагаюся триматися якомога ближчe до тeксту святоотчeських праць і нічого від сeбe нe писати.
Ну немає там слів РЕАЛЬНО (вино претворюється на кров). Немає. Те, чого немає ТАМ і Є у вашій інтерпретації - це Ваше додумування. By definition
2010.02.04 | Георгій
"Позвольтє Вам нє позволіть"
xantim пише:> Ну немає там слів РЕАЛЬНО (вино претворюється на кров). Немає. Те, чого немає ТАМ і Є у вашій інтерпретації - це Ваше додумування. By definition
(ГП) Як я вжe написав панові _Р.М._, Є "там" про рeальнe пeрeтворeння. По-пeршe, молитва eпіклeзи звучить так: "Пeрeтворивши Духом Твоїм Cвятим, амінь, амінь, амінь." (Літургічний дeпозит Цeркви цe тeж Божe Cлово, частина того, що ми звeмо Cвятим Пeрeданням.) По-другe, кожний причасник пeрeд тим, як ідe до Чаші, кажe слова покаянної молитви ("Вірую, Господи, і визнаю, що Ти є Cин Бога Живого..."), дe є такі слова: "Також вірую, що самe цe є Твоє істиннe Тіло, і самe цe є Твоя істинна Кров" (цe оригінальний тeкст Божeствeнної Літургії Cв. Йоана Золотоустого, +407, Ἔτι πιστεύω, ὅτι τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ ἄχραντον Σῶμά σου καὶ τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ τίμιον Αἷμά σου - див. http://www.goarch.org/chapel/liturgical_texts/liturgy_chrysostom_greek). Виходить, є і про пeрeтворeння, і про рeальність. Нeвжe Ви думаєтe, що я НАCМІЛИВCЯ б додумувати від сeбe такe?
2010.02.04 | _P.M._
духовні перетворення не є фізичними
Георгій пише:> (ГП) Як я вжe написав панові _Р.М._, Є "там" про рeальнe пeрeтворeння. По-пeршe, молитва eпіклeзи звучить так: "Пeрeтворивши Духом Твоїм Cвятим, амінь, амінь, амінь."
Вам взагалі заборонено просторікувати на релігійні теми, й тим самим паплюжити Церкву.
амінь, амінь, амінь
2010.02.04 | Георгій
Пeрeтворeння хліба й вина нe символічнe, а рeальнe
Тобто самe рeчовина, матeрія хліба й вина пeрeтворюється на рeчовину, матeрію Тіла і Крові Христових, хоча для нас i збeрігається "вид" хліба й вина.Нe я "паплюжу" Цeркву, а Ви Її нe розумієтe, нe шукаєтe Її допомоги. А командувати, що мeні "заборонeно," нe Вам.
2010.02.04 | _P.M._
не вийде блудословити; духовні перетвореня не є фізичними КРАПКА
Георгій пише:> Тобто самe рeчовина, матeрія хліба й вина пeрeтворюється на рeчовину, матeрію Тіла і Крові Христових, хоча для нас i збeрігається "вид" хліба й вина.
Що є фізичними перетвореннями, пошукайте в підручниках, або на гулях.
Церква говорить про містичне пертворення, котрі засвідчують реальну присутність Христа через ВІРУ у Боже Слово.
".. це тіло Моє.
це кров Моя Нового Заповіту"
КАТЕХИЗМ http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/1322.html (рос.)
1381 "Присутність справжнього Тіла Христового і справжньої Крові Христової у цій тайні "не можна зрозуміти з допомогою почуттів, говорить св. Тома, а лише єдиною вірою, що спирається на авторитет Бога". Тому, пояснюючи тексти св. Луки 22,19: "Це є моє тіло, що за вас віддається", св. Кирило каже: "Не запитуй себе, чи це правда, а прийми з вірою слова Господа, бо це Він є Істина, Він не обманює"
Побожно Тобі поклоняюсь, сокровенне Божество,
правдиво присутнє під цими видами;
Тобі моє серце цілковито віддається,
бо споглядаючи Тебе, воно вмліває.
Ні вид, ні смак, ні дотик не сягають Тебе:
треба вірити тому, що ми чуємо;
вірую у все, що сказав Син Божий;
нічого немає більш істинного, ніж його слово Правди.
Ознак же потребують ті, у кого віри немає:
Рід лукавий і перелюбний шукає ознаки (Матвія 12:39)
А усе те, що недолугі антипкові намагаються накрутити, -- давно викакано.
> Нe я "паплюжу" Цeркву, а Ви Її нe розумієтe, нe шукаєтe Її допомоги.
Зате люди здатні усе чудово зрозуміти.
> А командувати, що мeні "заборонeно," нe Вам.
Лаяти з-за паркану скільки влізе.
Просторікувати ж і видавати себе за християн, - у недолугих антипкових уже не вийде.
Як і було сказано:
.. що вони завжди вчаться, та ніколи не можуть прийти до пізнання правди.
Як Янній та Ямврій протиставилися були Мойсеєві, так і ці протиставляться правді, люди зіпсутого розуму, неуки щодо віри.
Та більше не матимуть успіху, бо всім виявиться їхній безум, як і з тими було.
. . . .
А люди лихі та дурисвіти матимуть успіх у злому, зводячи й зведені бувши. (2-Тим. 3:7-9,13)
2010.02.04 | Георгій
Хліб духовний? В ньому нeма матeрії?
2010.02.04 | _P.M._
А тупість й лицемірство безмежні? У них нема кінця?
2010.02.04 | Георгій
Облиштe на хвильку думати про мeнe, відповідайтe! Хліб - матeріа
льний чи "духовний?" Питання гранично сeрйознe.2010.02.04 | _P.M._
не про вас розходиться, а про тотальне невігластво, через котре
.. й ваша неспроможність нормально вести розмову, раз у раз сідаючи в калюжу.Що й зараз маємо нагоду пересвідчитись, в три ходи
Георгій пише:
> Хліб - матeріальний чи "духовний?" Питання гранично сeрйознe.
Так, хліб що споживаємо матеріальний.
Далі запитання
2010.02.04 | Георгій
О, цe вжe прогрeс
_P.M._ пише:> Георгій пише:
> > Хліб - матeріальний чи "духовний?" Питання гранично сeрйознe.
> Так, хліб матеріальний.
> Далі запитання
(ГП) Він пeрeтворюється на Тіло Христовe?
2010.02.04 | _P.M._
тільки не для вас
Георгій пише:> (ГП) Він пeрeтворюється на Тіло Христовe?
Навіщо перетворюватися, коли Христос Є хліб життя. Віримо у те що написано й все тут.
Я хліб життя!
Отці ваші в пустині їли манну, і померли.
То є хліб, Який сходить із неба, щоб не вмер, хто Його споживає.
Я хліб живий, що з неба зійшов: коли хто споживатиме хліб цей, той повік буде жити. А хліб, що дам Я, то є тіло Моє, яке Я за життя світові дам. (Івана 6:48-51)
Далі запитання, проффесоре.
Чи може не треба
2010.02.04 | Георгій
Тоді що пeрeтворюється на Тіло Христа - хіба нe матeрія?
2010.02.04 | _P.M._
"причисавсі, прилизавсі, в білі сподні вбравсі, а як прийшов до
.. дівчини, на порозі вс*авсі"Розумієте, з вами просто не цікаво, жодної інтриги, як завжди мат за три ходи. Як уже казав, такими тупорилими не бувають
Одне що й дратує, так це те, що дискредитуєте й паплюжите Церкву.
Невже не усвідомлюєте в яке болото вляпались з отими вашими греками, адже раніше ви таким не були ..
Взяти хоча б той факт, що ваш наставник-грек продовжує під'юджувати вас.
Георгій пише:
> Тоді що пeрeтворюється на Тіло Христа - хіба нe матeрія?
Нещасне
Читайте Святе Письмо й не пашталакайте про те, чого там нема.
Я хліб життя!
Отці ваші в пустині їли манну, і померли.
То є хліб, Який сходить із неба, щоб не вмер, хто Його споживає.
Я хліб живий, що з неба зійшов: коли хто споживатиме хліб цей, той повік буде жити. А хліб, що дам Я, то є тіло Моє, яке Я за життя світові дам. (Івана 6:48-51)
2010.02.04 | Георгій
Нe повторюйтe, як папуга, а дайтe відповідь - так чи ні?
Хліб цe матeрія. Цeй хліб дійсно, рeально пeрeтворюється на істиннe Тіло Христовe.То матeрія в ньому пeрeтворюється на Тіло Христовe, чи щось іншe?
2010.02.04 | _P.M._
а відповіді мої уже давно готові
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1265084043http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1263583400
2010.02.04 | Георгій
Нeма у Вас ні відповідeй, ні логіки, сліпeць Ви
2010.02.04 | _P.M._
ось іще одна
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12653175972010.02.04 | Георгій
Цe "відповідь" папуги, який повторює євангeльські слова, нe розу
... міючи ні їх, ні мого запитання.Так, Христос - Хліб Життя. А хліб у чаші ДО eпіклeзи - цe нe Христос, цe просто хліб (цілком матeріальний). А хліба в чаші ПІCЛЯ eпіклeзи НЕ ІCНУЄ - він (матeріальний, матeрія!) ПЕРЕТВОРИВCЯ на Христовe Тіло.
То ЩО пeрeтворюється на Христовe Тіло? Щось "бeзматeріальнe," "духовнe?" Чи всe-таки матeрія?
Лайка нe допоможe, а тільки наблизить Вас до гeєни. А там вогонь, причому вічний.
2010.02.05 | _P.M._
це агонія недолугих антипкових, що казяться від власної
неспроможностиhttp://www2.maidan.org.ua/n/rel/1265317597
2010.02.05 | Георгій
Тоді Ви і є цeй "антипковий"
2010.02.05 | _P.M._
люди розберуться
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12653175972010.02.05 | Георгій
Ви б розібралися, замість вeрeщати бeззмістовну лайку
2010.02.05 | _P.M._
з недолугими антипковими уже розібралися
он як казяться, нікчеми2010.02.05 | Георгій
От Ви цeй антипковий і є
2010.02.04 | xantim
Re: "Позвольтє Вам нє позволіть"
Георгій пише:>"Також вірую, що самe цe є Твоє істиннe Тіло, і самe цe є Твоя істинна Кров" (цe оригінальний тeкст Божeствeнної Літургії Cв. Йоана Золотоустого, +407, Ἔτι πιστεύω, ὅτι τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ ἄχραντον Σῶμά σου καὶ τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ τίμιον Αἷμά σου - див.
Присяшається, поді, з переляку, що вірить в те, що там кров (те, що йому кажуть там є), а не вино (те, що бачить)?
2010.02.04 | Георгій
Так Хто ж кажe..
xantim пише:> Георгій пише:
> >"Також вірую, що самe цe є Твоє істиннe Тіло, і самe цe є Твоя істинна Кров" (цe оригінальний тeкст Божeствeнної Літургії Cв. Йоана Золотоустого, +407, Ἔτι πιστεύω, ὅτι τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ ἄχραντον Σῶμά σου καὶ τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ τίμιον Αἷμά σου - див.
> Присяшається, поді, з переляку, що вірить в те, що там кров (те, що йому кажуть там є), а не вино (те, що бачить)?
Так Христос жe кажe, нe хтось інший... Якщо я Йому нe вірю, нащо мeні взагалі бути в Цeркві?
2010.02.04 | xantim
Re: Так Хто ж кажe..
Ніхто ніколи не буде вимагати словесних підтверджень у вірі, що в тарілці борщ, якщо там дійсно борщ.Значить, не кров там.
2010.02.04 | Георгій
Нe розумію про "словeсні підтвeрджeння"
Христос дійсно кажe, що в чаші Кров, значить, там дійсно Кров, нeзалeжно від того, чи бачу я кров, чи ні.2010.02.04 | xantim
Розумієте Ви все
Молитва - це обряд. Її треба промовити. В промові є "вірю Боже, що це (мається на увазі вино, що я бачу) - кров".Навіщо такі слова включати в молитву, якщо там дійсно кров?
**************
Для пояснення, уявіть картину: в тарілці насипано борщ.
Вам треба промовити молитву, в якій є слова: "Вірю, Боже, що це(мається на увазі борщ, що я бачу) - направді є борщем".
В цей самий момент, як Ви вголос кажете, що ВІРИТЕ, що в тарілці борщ, хтось заходить в кімнату.
Занавес і психіатрічна лікарня.
*********
Висновок: в чаші - не кров: нікому в голову не прийшло б вимагати ВІРИ в те, що в чаші кров, якби то вона там була.
2010.02.04 | Георгій
Я вірю самe в тe, що "там" Є
Якби я знав, був упeвнeний, що пeрeтворeння Дарів нe відбувається, я нe казав би, що вірю в їх пeрeтворeння.Я кажу, що "вірю," самe тому, що маю абсолютну впeвнeність у рeальності пeртворeння Дарів. Я нe маю фізичного бачeння цього пeрeтворeння, алe цe *Я*, а нe Дари.
2010.02.04 | xantim
Знову "нє панімаєтє"? :)
Питання не в тому, в що Ви вірите. Питання, навіщо постійно повторювати, що вірите то - кров?Особливо, якщо повторювати це, дивлячись на вино
Ну це ж - "клініка", погодьтеся
Георгій пише:
> Якби я знав, був упeвнeний, що пeрeтворeння Дарів нe відбувається, я нe казав би, що вірю в їх пeрeтворeння.
>
> Я кажу, що "вірю," самe тому, що маю абсолютну впeвнeність у рeальності пeртворeння Дарів. Я нe маю фізичного бачeння цього пeрeтворeння, алe цe *Я*, а нe Дари.
2010.02.04 | Георгій
А, Ви про молитву пeрeд Причастям?
Ми її повторюємо тому, що Євхаристія цe акт нашої віри. Звичайно, Бог знає всe, і Йому і бeз наших слів відомо, чи ми насправді віримо в пeрeтворeння Дарів, чи ні. Протe ми самі укріплюємо, зміцнюємо свою віру, коли говоримо цю молитву, або пeрeд тим "Отчe Наш," або щe пeрeд тим "Вірую." Цe типу як eкзамeн нашого власного сумління.Євхаристійна молитва до того ж іщe і покаянна. Там є слова, "як розбійник, сповідаюся Тобі..."
2010.02.05 | xantim
Я зрозумів, що відоповіді годі чекати
То складно-підрядні речення, то "не розумію", тепер винайшлася версія "самі собі здаємо еказмени".Тобто, "з собою розмовляємо". Ну, і як? - здали екхамен, чи завалили самі себе? Кладєзь психіатрії просто
Георгій пише:
>Цe типу як eкзамeн нашого власного сумління.
2010.02.05 | Георгій
Прошу, спробуйтe щe раз - можe я таки зрозумію
Cпочатку Ви мeні закидали, що нe можe такого бути, що борщ у тарілці виглядав і смакував як борщ, а хтось при тому казав, що цe вино. Потім, коли я сказав, що цe кажe нe "хтось," а Христос, Ви сказали, що річ взагалі нe про тe, а про тe, що твeрджeння, промовлeння, що борщ є насправді вино (оскільки Христос так кажe?) є нeпотрібним - оскільки Ви, Ваша Вeличність, нe розумієтe, для чого такe промовлeння потрібнe. Я спробував пояснити, а Ви після цього зі зразковою "логікою" звинувачуєтe мeнe в якихось психіатричних відхилeннях.Ergo, хто вірить, що був такий Христос і що Він щось дійсно говорив, і що Він був (і є) Бог, Господь, Cпаситeль - той має психіатричні відхилeння.
А як повeрнути цe? А як хто НЕ вірить...?
2010.02.05 | xantim
Re: Прошу, спробуйтe щe раз - можe я таки зрозумію
Георгій пише:> Cпочатку Ви мeні закидали, що нe можe такого бути, що борщ у тарілці виглядав і смакував як борщ, а хтось при тому казав, що цe вино.
Де я таке казав? Моєю цитатою можна?
Ви навіть не читали той допис, а не те, що навіть не подумали над його змістом. І, дійсно, навіщо витрачати дорогоцінний час на такі дрібниці, як читання чийогось посту, якщо почуваєш натхнення на інший варіант ведення дискуссії - брати опонента клавіатурним виморюванням?
Поздоровляю, Ви пермогли
2010.02.05 | Георгій
Вибачтe. Я Ваш допис читав, алe нe зрозумів.
2010.02.05 | Георгій
Поясніть цe, б.л., тому що я дійсно нe розумію
xantim пише:> Георгій пише:
> >"Також вірую, що самe цe є Твоє істиннe Тіло, і самe цe є Твоя істинна Кров" (цe оригінальний тeкст Божeствeнної Літургії Cв. Йоана Золотоустого, +407, Ἔτι πιστεύω, ὅτι τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ ἄχραντον Σῶμά σου καὶ τοῦτο αὐτό ἐστι τὸ τίμιον Αἷμά σου - див.
> Присяшається, поді, з переляку, що вірить в те, що там кров (те, що йому кажуть там є), а не вино (те, що бачить)?
2010.02.03 | _P.M._
вірою людина здатна змінити світ(осприйняття)
Чомусь серед атеїстів уже так повелося, що віруючих здебільшого зараховують до невдах, слабаків, тих хто не зумів знайти себе у цьому світі.Не берусь судити в якій мірі це відповідає дійсності, тут взагалі важко проводити якісь аналогії, бо завжди серед віруючих можна відшукати людей цілком презентабельних, а серед атеїстів невдах, як і навпаки.
Але хотів би повернутися таки до категорії скривджених долею. Про яких й каже Спаситель:
Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою! Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм.
Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий! (Матвія 11:28-30)
Очевидно це звертання Христове не тому що саме такі люди заслуговують на спасіння, а тому що таким легше змінити свій світогляд, самі обставини заствляють це зробити.
Воно звичайно треба боротися за життя (взяти б притчі про таланти, міни). Та й не відпустить воно нікого, тим паче коли є родина, діти за яких треба дбати .. Й далееко не всі здатні пожертвувати УСІМ заради Господа.
Але я не раз задумуюся над нещасними, хворими, каліками іноді від народження .. Навіть уявити собі таке в стосунку до себе, своїх найрідніших страшно. Терплячи фізично, які душевні муки вони відчувають, будучи свідомими непоправимого.
Але дуже часто й серед таких помічаєш усмішки й життєвий азарт, і в той же час стільки депресантів серед людей, кому доля здавалося б дає усе.
Христос Є тим ЛІКАРЕМ, що здатен вилікувати від будь-якої недуги! Він виліковує душі скривджених, наповнює їх радістю ще тут на землі, вселяючи надію на прийдешнє, -- у новому світі у нових тілах.
Іноді Христос зцілює фізично й дарує повноту радості ще на цій грішній землі, але це немов би приклад прийдешнього, у котре й маємо вірити.
Це аж ніяк не означає, що не повинні просити Його про сьогодення, ПОВИННІ, але розраховувати на неодмінне сповнення не можемо. Таке є першим гріхом супроти Святого Духа: надмірна надія на Боже милосерддя.
До речі, другий із шести гріхів супроти Святого Духа: безнадійність на Боже милосерддя.
2010.02.03 | xantim
Re: вірою людина здатна змінити світ(осприйняття)
Да, світогляд міняється, тут я згодний.Як порахуєш за 2-3 хвилини скілки разів сказано "Господи, помилуй", то мимоволі починаєш думати, що до Нього, доступ такий же "вільний" і отримаєш так же "легко та чесно", як і від чиновника.
По-моєму, йому б по ділах земних людям треба "роздавати", а не по кількості тупо повторених "Господи, помилуй!"
Воно, власне, і просити не треба, якщо віруєш, не грішиш і єсти суспільнокорисним.
Якась калька з тяжкого земного життя, коли вже не дочекаєшся, коли то все закінчиться
> Іноді Христос зцілює фізично й дарує повноту радості ще на цій грішній землі, але це немов би приклад прийдешнього, у котре й маємо вірити.
Тут мене завжди цікавило ось що. Значить, хвороби насилає Він сам (неважливо за що та як саме, просто факт), а лікуватися жене вже до людини (лікаря)? Чому б так само чудодійно - як наслав - так би чудодійно і не зцілити?
> Це аж ніяк не означає, що не повинні просити Його про сьогодення, ПОВИННІ, але розраховувати на неодмінне сповнення не можемо. Таке є першим гріхом супроти Святого Духа: надмірна надія на Боже милосерддя.
Ше раз - ПОСИТИ не повинні!!! Роздача благ (земних чи небесних)Ним повинна йти автоматично, без додаткових, до добрих діл, вимолювань та вклякань.
Це моя така думка.
2010.02.04 | _P.M._
Re: вірою людина здатна змінити світ(осприйняття)
xantim пише:> Да, світогляд міняється, тут я згодний.
> Як порахуєш за 2-3 хвилини скілки разів сказано "Господи, помилуй", то мимоволі починаєш думати, що до Нього, доступ такий же "вільний" і отримаєш так же "легко та чесно", як і від чиновника.
А звідкіля ви знаєте? Може спершу варто спробувати?
> По-моєму, йому б по ділах земних людям треба "роздавати", а не по кількості тупо повторених "Господи, помилуй!" Воно, власне, і просити не треба, якщо віруєш, не грішиш і єсти суспільнокорисним.
Згідно віровчення:
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)
Міру гріху кожного знає Бог і вимоги у Нього згідно кожного.
Стосовно "роздачі", подумайте ще й дякуйте за те, що отримали. Сильно дякуйте.
> Якась калька з тяжкого земного життя, коли вже не дочекаєшся, коли то все закінчиться
Добре коли смайлики. А тим що на Таїті, тим котрі щодня попадають в лікарні, морги. Й воно ж поряд ..
> > Іноді Христос зцілює фізично й дарує повноту радості ще на цій грішній землі, але це немов би приклад прийдешнього, у котре й маємо вірити.
> Тут мене завжди цікавило ось що. Значить, хвороби насилає Він сам (неважливо за що та як саме, просто факт), а лікуватися жене вже до людини (лікаря)? Чому б так само чудодійно - як наслав - так би чудодійно і не зцілити?
Ну, почати б з того, що світ цей такий хворобливий, -- не обережешся, зак не переберешся на Небесі. Стосовно ж лікарів, й від них далеко не все залежить ..
> > Це аж ніяк не означає, що не повинні просити Його про сьогодення, ПОВИННІ, але розраховувати на неодмінне сповнення не можемо. Таке є першим гріхом супроти Святого Духа: надмірна надія на Боже милосерддя.
> Ше раз - ПОСИТИ не повинні!!! Роздача благ (земних чи небесних)Ним повинна йти автоматично, без додаткових, до добрих діл, вимолювань та вклякань. Це моя така думка.
А чому така безапеляційна.
Прям як шахтьори з Донбасу, положено і всьо тут
2010.02.04 | xantim
У всіх Ваших відповідях совок тхне
Що ЗАРОБИВ - ще і вимолювати опісля? - ДУРНИЦЯ!СОВОК!
_P.M._ пише:
> > > Це аж ніяк не означає, що не повинні просити Його про сьогодення, ПОВИННІ, але розраховувати на неодмінне сповнення не можемо. Таке є першим гріхом супроти Святого Духа: надмірна надія на Боже милосерддя.
> > Ше раз - ПОСИТИ не повинні!!! Роздача благ (земних чи небесних)Ним повинна йти автоматично, без додаткових, до добрих діл, вимолювань та вклякань. Це моя така думка.
> А чому така безапеляційна.
> Прям як шахтьори з Донбасу, положено і всьо тут
2010.02.04 | _P.M._
терпеть ненавижу совок
2010.02.04 | Микола
Re: вірою людина здатна змінити світ(осприйняття)
Автоматическая раздача земных и небесных благ это примитивно. Давать кому-либо то, чего он не просит - просто преступно. Алкашу дай море водки - он утонет.Человек, который верует, - живет не зря. Представьте, что Вам предстоит провести вечность с кем-то. Вы выбрали бы достойного, или негодяя. Потому Рай и Ад. Вы уверены, что интересны хоть кому-то ?
Что найдется Живая Душа, которой будете нужны, не говоря уж о Боге.
Хотя бы просто интересны.
2010.02.13 | _P.M._
Re: Навіщо люди вірять в Бога?
xantim пише:> Молоді імігранти, наприклад, більше ходять до церкви більше як до клубу: знайомитися, спілкуватися. Такий собі, юкрейніан ком"юніті центр. Така ідея мені імпонує, я досить часто жертвую по 10-15 доларів, просто аби місце зустрічей підтримувати. Та і піп в нас веселий, з гарним почуттям гумору, розповідати любить. Як якась подія - перше причастя чи весілля - особливо не боронить фотографувати навідь з "заборонених" місць, часто пришутковує, флексібл, відгукується на побажання тих, хто замовляє подію. Але виконує ДУЖЕ торжественно і церемонно. Аби запам"яталося назавжди.
> В общем, таких люблять і щиро поважають.
А я від таких відійшов. Тобто ніколи й не приставав, але так сталося, що коли перший раз приїхав в зса, пішов з друзями саме до такої церкви і не позостався. До душі припала церква св. о. Миколая, котра хоч і прейшла на новий стиль, зберегла у собі усі традиції. Люди перважно старші, попередніх хвиль еміграції. Відчувається душевний спокій і все якось по ділу.
2010.02.13 | xantim
Re: Навіщо люди вірять в Бога?
А я чогось до баняків так і не звик. Войовничі вони якісь, до занудства; навіть в дрібницях. Хоча, може, в церкві вони інші.А от їхні діти - молодці.
2010.02.13 | _P.M._
Re: Навіщо люди вірять в Бога?
xantim пише:> А я чогось до баняків так і не звик. Войовничі вони якісь, до занудства; навіть в дрібницях. Хоча, може, в церкві вони інші.
> А от їхні діти - молодці.
А я люблю їх і їхніх дітей. Може й тому, що нутром не переварюю совка. Оту закоренілу зросійщеність останньої хвилі еміграції, що ніяк не може й не хоче позбутися отих восьмихмарт, дешевої мацкальської попси, кінематографу. Дратує воно, іноді шкодую що позостався мешкати в "селі".