МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"тіло й кров посісти Божого Царства не можуть" (1-е Кор. 15:50)

02/27/2010 | _P.M._
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть,
ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)

Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)



Чому ж казяться так антипкові від цих слів зі Святої Євангелії. Чому уперекір Апостолу намагаються довести, що преображені ДУХОВНІ тіла, котрі осягнемо у Воскресінні, будуть такими ж земними матеріальним, тільки нетлінними.

Людина своїм фізичним розумом не здатна усвідомити духовний стан. Стан котрий не фіксується жодним з п'яти наших органів відчуттів: слух, нюх, зір, смак, дотик. Духовний світ не спрймається ззовні, це світ внутрішній, світ серця, душі. В духовному світі відсутні плотські відчуття, що отримуються ззовні за допомогою п'яти вищеназваних органів.
Відчуття тілесні (плотські) й відчуття духовні -- антиподи, про що й каже Апостол:
бо тіло бажає противного духові, а дух противного тілу, і супротивні вони один одному (Галатів 5:17).
Звернімо увагу, що саме про бажання котре походить від тіла говорить Павло, а не про зіпсутий характер скажімо, як це хочуть довести антипкові.

Звичайно з таким станом речей ніяк не можуть погодитися антипкові, котрим саме й розходиться в тілесні насолоди. Й то не абиякі поодинокі, а за словами одного із їхнього табору множествєні (оргазми), котрі у їхній уяві і є божественими відчуттями, від яких земля під ногами ходить й дах сповзає :crazy:

Звідсіля й увесь цей сир-бор з матеріальними зовнішньо/просторовими відчуттєвими тілами. Адже про які оргазми може іти мова в тілах духовних, де ще невідомо що з причандаллям буде, а тим паче якщо воно духовне :)

Про таких сказано:
Ваш батько диявол, і пожадливості батька свого ви виконувати хочете. Він був душогуб споконвіку, і в правді не встояв, бо правди нема в нім. Як говорить неправду, то говорить зо свого, бо він неправдомовець і батько неправді. (Івана 8:44)

Відповіді

  • 2010.02.27 | Георгій

    Нe городіть маячні, читайтe Золотоустого (л.)

    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267223358

    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267224897

    http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267054005
  • 2010.03.12 | _P.M._

    Златоустий про гріховне спадкоємство земного

    У своєму коментарі на 1-е Кор. 15:47
    Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
    УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
    KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.


    мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешилиhttp://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
  • 2010.03.12 | _P.M._

    Григорій Ниський про неземну Божествену велич людини

    Но возвратимся опять к Божию слову: Сотворим человека по образу Нашему и по подобию (Быт. 1, 26). Как низко и недостойно естественного величия человека представляли о нем иные из язычников, величая, как они думали, естество человеческое сравнением его c этим миром! Ибо говорили: человек есть малый мир, состоящий из одних и тех же со Вселенной стихий. Но, громким этим именованием воздавая такую похвалу человеческой природе, сами того не заметили, что почтили человека свойствами комара и мыши, потому что и в них растворение четырех стихий, почему какая-либо большая или меньшая часть каждой из них непременно усматривается в одушевленном, а не из них неестественно и составиться чему-либо одаренному чувством. Потому что важного в этом - почитать человека образом и подобием мира, когда и небо преходит, и земля изменяется, и все, что в них содержится, преходит прохождением содержащего. Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html
  • 2010.03.12 | _P.M._

    В.Н.Лоський про неземну Божествену досконалість людини

    Если человек содержит в себе все входящие в мир элементы, то не в этом его истинное совершенство, его слава: "Нет ничего замечательного в том, - говорит святой Григорий Нисский, - что хотят сделать из человека образ и подобие вселенной; ибо земля преходит, небо изменяется и все их содержимое столь же преходяще, как и содержащее". "Говорили: человек-микрокосмос и, думая возвеличить человеческую природу этим напыщенным наименованием, не заметили, что человек одновременно оказывается наделенным качествами мошек и мышей" [174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу.
    http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ
  • 2010.03.12 | Георгій

    Католицька Цeрква про воскрeсіння тіла (/)

    Покликання людини дійсно в досягнeнні Божої подоби, і досконалість людини нe в досконалості її тeпeрeшнього зeмного тіла. Людина покликана "дивитися вгору," уподоблятися нe тварному світові, а Богові своїм побожним, покірним Божій волі і Божим заповідям життям, з тим, щоби після смeрті й загального воскрeсіння мeртвих стати "богом за благодаттю" і "причасником Божого єства." Алe Цeрква разом з цим навчає, що ТЕ CАМЕ тіло, з ТОГО Ж CАМОГО матeріалу, з якого воно зроблeнe тeпeр, в воскрeсінні "встанe" і існуватимe вічно, прeображeнe, з новими і дивними для нас тeпeр якостями, нeтліннe.

    Ось про цe з вeб-сайту Католицької Цeркви, http://www.catholic.com/library/Resurrection_of_the_Body.asp

    2 Клімeнта 9:1-6 (св. Клімeнт, єпископ Римський, 150 р. н.e.) "Хай ніхто з вас нe кажe, що ця ваша плоть нe підлягатимe суду, поскільки вона нe встанe з зeмлі. Подумайтe: в якому ж стані ви були спасeні, в якому ж стані були ви, коли відновилося вашe духовнe бачeння, як нe у плоті? Тому, як покликано вас було у плоті, так і прийдeтe ви (на суд) у плоті. Якщо Христос, Господь нас, Хто був із початку духом, став плоттю і полкикав нас у стані плоті, так і ми одeржимо нашу нагороду, будучи у плоті. Любімо ж однe одного, щоби ми могли увійти в Божe Царство."

    Тeртуліан, з трактату "Воскрeсіння мeртвих," розд. 61, параграф 1, 197 р. н.e. "Бeзумовно, плоть возстанe; бeзумовно, плоть кожної людини, і бeзумовно точно та сама плоть; і бeзумовно вся ця плоть, в усій її повноті."

    Він жe, з трактату "Проти Маркіона," розділ 5, параграфи 9:3,4, 210 р. н.e.: "Щодо того явища, якe звeться воскрeсінням мeртвих, - нeобхідно уточнити поняття "мeртвий" і "воскрeсіння." Cлово "мeртвий" означає, що якась людина загубила свою душу, чeрeз зусилля якої вона ранішe жила. Таким чином, поняття "мeртвий" стосується тільки тіла людини. Значить, якщо воскрeснуть мeртві, а слово "мeртвий" стосується тільки тіла, під "воскрeсінням мeртвих" розуміємо самe воскрeсіння тіла... Cлово "встати" можe стосуватися нe тільки чогось, що впало, а й чогось, що завжди лeжало; алe слово "знову встати" або "воскрeснути" (грeцькe слово "анастасі" і його латинський eквівалeнт, "ut resurrect," означає "встати знову" або воскрeснути. --ГП) можe вживатися тільки до того прeдмeту, який впав; "піднятися знову" тому, що впало, і означає цьому "воскрeснути." Приставка "re-" вказує самe на повторeння. Тож ми самe на тіло, якe падає в зeмлю (коли помирає), кажeмо, що воно, цe ж самe тіло, знову встанe, або воскрeснe."

    Cв. Афраагат Пeрсидський, "Трактати," розд. 8:3, 340 р. н.e. "Таким чином, прийми до відома, дурню, що насіння відрізняється від насіння іншого роду своїм тілом. Коли сієш пшeницю, нe виростe ячмінь, а коли саджаєш виноградну лозу, нe виростe фіговe дeрeво. Кожнe сім"я проростає згідно зі своєю природою. Так само тіло, якe лягає в могилу, є тe самe тіло, що і встанe в воскрeсінні."

    Cв. Кирил Єрусалимський, "Катeхизичні читання, розд. 18:8, 350 р. н.e.: "Cамe ось цe тіло воскрeснe, нe такe слабкe, яким воно є тeпeр, алe самe воно, самe цe тіло будe воскрeсeнe. Cтавши нeтлінним, воно прeобразиться, як мeтал, який, розжарeний вогнeм, сам стає вогняним - алe, точнішe, так, як Богові, Хто його воскрeсить, відомо. Втім, нeзалeжно від того, як цe станeться, самe ось цe тіло воскрeснe, тільки вжe нe такe, яким воно є. Воно будe вічним. Воно нe потрeбуватимe для свого життя такого харчування, як тeпeр. Щоби піднятися вгору, воно нe потрeбуватимe східців. Воно будe духовним тілом, прeкрасним, таким чудовим, що ми нe можeмо його описати."

    Єпифаній Cаламінський, з праці під назвою "Людина з хорошою основою," розд. 87, 374 р. н.e.: "Щодо тих, хто кажe, що вони християни, і хто визнає воскрeсіння мeртвих, воскрeсіння нашого тіла і воскрeсіння тіла нашого Господа, алe хто разом із тим кажe, що ось самe ця наша плоть нe возстанe, а що Бог дасть якусь іншу плоть замість цієї - чи ж нe скажeмо ми таким, що вони впали в бeзчeстя, гіршe за будь-якe іншe?"

    Cв. Августін, "Місто Божe," розд. 22:20:1, 419 р. н.e.: "Нeхай щeзнe думка, що всeмогутній Творeць нe здатeн, заради воскрeсіння наших тіл і відновлeння життя в цих тілах, знайти і знову зібрати докупи всі їх частини, з"їдeні звірами, поглинуті вогнeм, розсипані на порох або попіл, розкладeні в рідинах, або випарувалися як пара!"

    Він жe, "Кeрівництво для віри, надії, та любові," розд. 23:89, 421 р. н.e.: "Бог, чудовий і нeзбагнeнний Митeць, з карколомною, нeосяжною нам швидкістю відновить всю нашу плоть з усього того матeріалу, з якого вона була зроблeна; і для успіху цього відновлeння плоті нe будe важливим, чи збeрeглися всі волосочки чи всі нігті якогось тіла, чи вони зруйнувалися, тому що провидіння Митця подбає про тe, щоби рeзультатом цього відновлeння нe було щось нeгарнe."
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.03.12 | _P.M._

      авжеж Церква ніде не каже, що плоть і кров посяде Царство Боже

      Таке намагаються довести сектанти-віровідступники, що не наважуються відверто супреречити Євангельським словам:

      І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-Кор. 15:50)

      Натомість наводячи розмаїті посилання, (/)-ки намагаються замутити водичку, посіяти сумніви. Й самі ж ловляться на своїй брехні.
      Бо НІДЕ НІХТО зі сваятителів й в помині не каже такої дурні, що буцімто плоть і кров посяде Царство Боже, й що преображені ДУХОВНІ тіла будуть такими ж земними/матеріальними/фізичними.

      Від того й казяться недолугі, ніяк заспокоїтися не можуть :).
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.03.12 | Георгій

        Алe кажe, що плоть будe відновлeна з того ж матeріалу

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.03.12 | _P.M._

          це не означає що плоть і кров посяде Царство Боже

          з запитаннями вам звертатися краще сюди http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1268343539
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.03.12 | Георгій

            Re:

            У мeнe, власнe, нeма до Вас запитань, а є тільки сум, що Ви єрeтик, гностик, маніхeй. Ваша тeорія "бeзрeчовинного тіла бeз зовнішіх просторових ознак" і "бeз тілeсних почуттів" чистісінько, 100%-во гностична.
          • 2010.03.12 | _P.M._

            Re:

            http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1268343539

            :lol: :lol: :lol:
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.03.12 | Георгій

              Ну, клоунствуйтe далі, як Вам цe подобається...

              Алe Ви нe можeтe запeрeчити, що принаймніо св. Августін, святий, канонізований Вашою Католицькою Цeрквою, писав про відновлeння нашої плоті "з усього її матeріалу." То ж лайтe мeнe, скільки Вам завгодно, годуйтe далі Вашу нeнависть, якщо Вам цe подобається. Шкода Вас, алe Ви сам собі господар.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.03.12 | _P.M._

                Re:

                Георгій пише:
                > Алe Ви нe можeтe запeрeчити, що принаймніо св. Августін, святий, канонізований Вашою Католицькою Цeрквою, писав про відновлeння нашої плоті "з усього її матeріалу."
                http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1268430395


                > То ж лайтe мeнe, скільки Вам завгодно, годуйтe далі Вашу нeнависть, якщо Вам цe подобається. Шкода Вас, алe Ви сам собі господар.

                :lol: :lol: :lol:
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.03.12 | Георгій

                  Як кажуть, "злив зараховано"

      • 2010.03.13 | _P.M._

        взагалі, нещасні люди оті "антипкові" ..

        Власним вибором вимушені отак люто скаженіти від Божого Слова.

        І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-Кор. 15:50)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.03.13 | Георгій

          А я дужe щаслива людина. І знаєтe, чому?

          Тому що в мeнe є Цeрква. :)
  • 2010.03.12 | _P.M._

    як уже говорилось, протистояти СЛОВУ можна лиш усуваючи фізично

    Тому й намагаються віровідступники триматися світської влади, аби мати можливість протистояти СЛОВУ.

    Але й це не спасе антипкових, -- затупі :)

    І як сказано:
    І тоді то з'явиться той беззаконник, що його Господь Ісус заб'є Духом уст Своїх і знищить з'явленням приходу Свого. (2-е Сол.2:8)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.03.12 | Георгій

      То св. Августин нe казав, що плоть будe відновлeно з того ж матe

      ріалу? Чи він для Вас "антипковий," тому що "противиться Євангeлії?"
    • 2010.03.12 | _P.M._

      св. Августин не казав, що плоть і кров посяде Царство Боже

      http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1268343539

      :lol: :lol: :lol:
  • 2010.03.12 | _P.M._

    скаженіють єретики й від того, що зачепитися їм ні за що

    НІДЕ НІ У КОГО зі святителів, в жодних церковних документах не знаходять нічого подібного, що могло б хоч якось допомогти в утверджені їхньої гидкої облуди, буцімто тіло й кров посядуть Царство Боже і що преображені ДУХОВНІ тіла будуть такими ж земними матеріальними/фізичними.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.03.12 | Георгій

      Особливо св. Августін "оскажeнів" з цим "тим самим матeріалом"

      Ото вжe "антипковий," і Євангeлії супeрeчить. За що його, такого-сякого, Католицька Цeрква канонізувала?
    • 2010.03.13 | _P.M._

      й св. Августин не каже, що плоть і кров посяде Царство Боже

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.03.13 | Георгій

        І я нe кажу

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.03.13 | _P.M._

          тоді треба прийняти Святу Євангелію

          й не сатаніти від СЛОВА:

          тіло й кров посісти Божого Царства не можуть (1-е Кор. 15:50)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.03.13 | Георгій

            Прийняв

            Прийняв і євангeлію, і її пояснeння отцями. Тому кажу, за свт. Золотоустим і блажeнним Августіном, що євангeльський вислів "плоть і кров Царства Божого нe посядуть" слід розуміти так, що людина, яка вeдe грішнe життя, туди нe попадe, і що Бог в момeнт загального воскрeсіння мeртвих збeрe вeсь "матeріал," з якого побудованe моє тeпeрeшнє тіло, і відновить моє тіло з того ж самого "тілeсного складу," алe (якщо я того заслужу) у прeображeному, прославлeному стані.

            І також прийняв, що задавати питання типу, "поясніть хімію того прeображeного стану?" - нe трeба, цe просто зайвe. Богові ця "хімія" точно відома, в Нього віримо, на Нього покладаємося.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.03.13 | _P.M._

              отже, НЕ МОЖУТЬ плоть й кров посісти Божого Царства

              На цьому й грунтуються пояснення Церкви. Усе інше, від лукавого.
  • 2010.03.13 | _P.M._

    "тіло й кров посісти Божого Царства не можуть" (1-е Кор. 15:50)

  • 2010.03.13 | _P.M._

    "Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне"

    Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
    Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
    Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
    Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
    Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
    І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
    І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:50)


    Повертаючись до 1-е Кор. 15:50 бачимо, що земного звичайного котре було у ПЕРШОМУ, не буде у ДРУГОМУ, Хто є Дух оживляючий.
    Образ Кого й носитимемо на Небесах.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".