Інтeрв"ю з молодим українським богословом д-ром Юрієм Чорноморцeм (л.)
04/06/2011 | Георгій
"Книга, яка може змінити уявлення про історію православного богослов’я. Книга, яка може намітити нові шляхи до розв’язання старих суперечок. Книга, яка допомагає знайти попередників екуменізму в сивій давнині. Книга, яка дозволяє по-новому зрозуміти відносини теології та філософії. Все це – «Візантійський неоплатонізм від Діонісія Ареопагіта до Геннадія Схоларія» Юрія ЧОРНОМОРЦЯ. Про цю книгу і довкола неї розмова з автором."
http://bogoslov-club.org.ua/?p=1918
http://bogoslov-club.org.ua/?p=1918
Відповіді
2011.04.12 | Георгій
Щe цього ж автора, про сучаснe православнe богослов"я (л., фото)
http://theology.in.ua/ua/bp/theologia/contemporary/38710/Часто доводиться чути, що нібито існує єдина правильна православна теологія, і ніякого суттєвого різноманіття в православній теології немає і не повинно бути. Така установка мені особисто завжди подобалась. Хочеться відчувати спокій, знати, що все стабільно. І я шукав єдиної правильної православної теології. Але насправді ніякої стабільності в православній теології немає. Причин для появи різноманітних богословських систем є кілька. По-перше, життя є різноманітним, і у людей в межах православ’я є різний досвід. І є різне розуміння православ’я у простих вірних. Тим більше — є різне розуміння православ’я в богослов’ї, бо тут підключається момент теоретичний. Бо розум може створити нескінченну кількість абстрактних схем, породити різноманітність навіть більшу, ніж можна собі уявити. Таким чином, якщо навіть в житті є певне різноманіття, то коли підключити розум, різноманіття може стати вже нескінченним...