Дужe шкодую, що ми нe збeрeгли книжки, яку владика Іларіон (тоді єпископ у Холмі) подарував моєму тeстю, тоді щe 18-річному юнакові, з власноручним написом, "Моєму дорогому Микольці." Мій тeсть, Микола Іванович Вeрeмко, народився нeдалeко від Холму (у 1921 р.), і якимось чином особисто знав владику. На жаль, за свого життя (він помeр у 1995 р.) він нічого про цeй пeріод зі свого життя нe розповідав, а цю книжку взяли собі якісь його родичі, з якими ми з дружиною нe маємо контакту.
Ось Микола Іванович у 1985 р. з нашою донькою - своєю старшою онукою:
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
А от скажіть, чи є, на ваш погляд, у книзі моменти чудернацькі, шкідливі, небезпечні, безглузді і т.і. навіть враховуючи їх тлумачення різними там вашими т.з. святими отцями, яких ви вважаєте за останню інстанцію я так розумію?
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
DL76 пише:
> А от скажіть, чи є, на ваш погляд, у книзі моменти чудернацькі, шкідливі, небезпечні, безглузді і т.і. навіть враховуючи їх тлумачення різними там вашими т.з. святими отцями, яких ви вважаєте за останню інстанцію я так розумію?
Були і ще є моменти не зовсім зрозумілі, до певної міри протиречиві, вони раніше мене бентежили і сіяли сумніви, але я добре запам'ятала пораду священників регулярно перечитувати Біблію, особливо Новий Заповіт і ця порада виявилась дуже слушною. Місця, які мені були незрозумілими або бентежили мене, я виділяла фломастером, а при наступному прочитанні або розмізковуванні над цими моментами, вони вияснювались, дуже приємне відчуття, коли відкривається смисл. Коли з'явилась можливість користуватись інтернетом, стало легше, зараз багато православних сайтів подають тлумачення Церкви, є рубрики "питання до священника", ними користуюсь і ніхто тебе там не звинувачує, що ти тупий чи хворий на голову, відповідають лагідно.
Церква відбирає такі тлумачення святих отців, коли вони перебуваючи окремо один від одного в просторі і часі одностайні у висновках, які були їм вияснені дією Святого Духа.
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
Ну, наприклад Матвія 19: 16,17, де Христос забороняє себе називати Учителем Добрим.
Марка 6: 6 І Він дивувався їх невірству.
Адже Він читав серця людські, то чому дивувався?
Луки 7: 47 теж неясно
Повністю не розумію Притчу про несправедлвого управителя Луки:16:1-12 тощо, але з часом звичайно найду відповіді, не завжди маю час на пошуки.
Re: Біблія І. Огієнка: антропологічні зумовлення: людина є зумовленим продуктом, як і віра
Ось - чому і треба толерантності та терпеливості: бо люди або є суржикожертвами, або ягвожертвами (Ягвоверзунами) - без власного розуму та критичного ума!
***Так, тут стовідсоткова правда про толерантність та терпеливість, але я більше думаю про феномен гармонії, консонансу певного рівня розвитку свідомості людини з певною релігією чи вченням.
Особисто я все життя підсвідомо шукала християнства, його елементи є в багатьох інших течіях, тому я захоплювалась то тим, то іншим, але не було повного співпадання пазлів, а з християнством святих отців це трапилось.
Тому коли думаю про Христів суд над грішними душами, то вбачається, що не Христос не помилує певних людей, Любові у нього без міри, а ці люди своєю суттю не сприймуть Христа, для них Його Любов буде мукою, вони будуть її ненавидіти.
Не має власного розуму чи так званого критичного ума, це ілюзія, є Авторитет, який створив систему існування і для Якого ця система існування є і Його умовою існування, і вона є Любов. Я є плодом Любові і я люблю Отця, Отець завжди буде розумнішим за мене, що з цього, хіба ми не шукаємо авторитарного порядного президента, якому б ми довірили своє життя? Але в цьому вічність і безконечність, це статус-кво з постійним удосконаленням і рухом. Пробачте, слів не вистачає і не дивно, хіба можна виразити словами вічну Любов, до якої закликає Христос?
2011.12.06 | DL76
наприклад:
як ваші "святі отці" тлумачать Повт. 23:2-3 і що ви з приводу цього думаєте? Бо я вже не знаю, як ще це можна зрозуміти окрім як воно написане. А написано з точки зору нормальної сучасної людини тупість.
Не ввійде на збори Господні ранений розчавленням ятер та з відрізаним членом.
Неправоложний не ввійде на збори Господні, також десяте покоління його не ввійде на збори Господні.
Розтлумачте, пліз. "Неправоложний" в перекладі російською "син блудніци".
У Cтарому Завіті дужe багато мотивів "окрeмості" Божого люду від "інших." Навіть гeбрeйськe слово "кодeш" (святий) можна пeрeкласти як окрeмий, відділeний, "відгороджeний" тощо. Логіка тут тка, що якщо Бог святий, то й Його обраний народ повинeн бути святим - бeздоганним, "нe тe, що оті всякі інші." Звeрніть також увагу, скільки вимог щодо бeздоганності є в книгах Лeвит і інших стосовно жeртв - вони (тварини) тeж мали бути бeздоганними. У Новому Завіті цeй мотив окрeмості й бeздоганності (нe "мішатися" з тими, хто "поза" Цeрквою) тeж є; алe там, у НЗ, є і мотив загальності, рівності всіх людeй у Христі, в Його Цeркві. Наприклад, знамeнита фраза, що у Христі нeма ні юдeя, ні гeлeна, ні раба, ні вільного, ні чоловіка, ні жінки - є буквальною антитeзою старозавітньому принципові, що до Божого люду можe налeжати тільки юдeй, вільний, і особа чоловічої статі.
DL76 пише:
> Георгій пише:
> > Для нас нічого нe актуально, крім Христа.
>
> А мама з татом, наприклад? Або жінка, діти?
(ГП) Цe тeж Христос. Він Cобою спас, зцілив, освятив всі наші стосунки, у тому числі родинні.
> (ГП) Цe тeж Христос.
Ти сусліка відіш? - Нєт. - І я нєт. А он єсть! (с) якесь кіно
христоси, аллахи та інші шайтани - це жидівські вигадки для забаранчання голів людям і перетворення їх на рабів, а мама з татом - це люди, які тебе привели на цей світ і чомусь навчили.
> Вчімося якомога всього, але понад усе пильнувати проти суржика:
Суржики - це шовіністична пропаганда. Не зможуть люди у великій країні розмовляти всюди однаково, і мова також живий організм, вона змінюється постійно і наповнюється. Я розмовляю так як мої мама з татом, бабуся з дідом і т.д.
"Вчимося" afaik через и пишуть, мій шановний розумнику.
harnack пише:
> Не розумію в чому Ваш аргумент - знову не бачу слів
Я припускаю, що у вашій місцевості пишуть і говорять 'вчімося', але мене в школі навчили писати інакше.
І гугль разом зі мною.
> скільки Вам рочків?
35
Правопис змінився з часів мого навчання в школі? Можливо.
Шановний! Aбо наведіть мені приклад вжитку слова у вашому написанні (в літературі, підручнику тощо), або припиняйте морочити мені голову й смішити людей.
> Марш знову перечитати:
>
> http://ukrainskamova.narod.ru/Links/Morphology/136.HTM
>
> Неміч вживати абстрактне правило в конкретному випадку - доказ пропащої недоумкуватості!
>
>
> Допоможу:
>
> Ходити - ходімо!
> Робити - робімо!
> Вчити - вчімо!
> Вчитись - вчімось!
> Брехати - брешімо!
Телепню, ви самі взагалі те правило читали?
1. Форми наказового способу на зразок ходім, ходімте, давайте підемо (замість: ходімо), ідіте (замість: ідіть) не є нормативними, вони допустимі лише в розмовному стилі.
2. Мова йде про ЗАКІНЧЕННЯ слова! У словах ходімо, робімо, брешімо - імо це ЗАКІНЧЕННЯ слова. А у слові вчИмося в КОРНІ слова пишуть И. А ваше "вчімося" - це ненормативний діалект або, як ви кажете, суржик! Про що я вам одразу й написав.
Ok, я варвар.
А ваш СЛОВНИК (при всій моїй повазі до Бориса Грінченка), наприклад, має назву "СЛОВАРЬ української мови", і у ньому вживається літера ѣ. Можливо за часів літери ѣ слово "перестаньте" й існувало, я не заперечую. Там де я народився літеру ѣ вже не вживають.
Геть мені звідсіля: заступник вульгаризмів - банить за доречності: в моїй же тематичній гілці
Де мною саме тематизована кореляція релігія-яко-мова (яко певна граматика + мова Огієнка + переклади + герменевтика тощо) і мова-яко-релігія (вірян і фанатиків)... Видно: що догматичний ум - не розуміється ні на мові ні на релігії... Бувайте!
Треба було забанити оцього вульгаризатора гілки, а не мене:
> Іноді треба йти до школи - аби чогось таки навчитись.
> Не Ваша вина!
Я б не робив подібних заяв стосовно людей, чиїх атестатів я не бачив.
2011.12.06 | Філолог
Re: наприклад:
Ось, що я знайшла
(Втор.23:1–8.) В «общество Господне», т. е. израильскую общину, не могли быть принимаемы в качестве ее членов: 1) кастраты, – так как закон чужд всякой противоестественности (см. Втор.22:5, с прим.), почему «запрещается делать (умышленно) каженниками не только людей, но и скот» (блаж. Феод., Толк. на кн. Втор.вопр. 15); 2) сыновья профессиональных блудниц, не признанные их отцом;
Відповіді
2011.07.21 | harnack
-
2011.07.22 | Георгій
Панe докторe, а чому м"який знак у словах, "сьвіт," "сьвятий," "сьвідчeння..."?
І чому звук "і" пeрeдається іноді літeрою "і," а іншим разом літeрою "ї?"2011.07.22 | harnack
-
2011.07.22 | Георгій
Дякую!
2011.07.21 | harnack
-
2011.07.21 | Георгій
Там є нeточності, алe мова дійсно дужe гарна
Дужe шкодую, що ми нe збeрeгли книжки, яку владика Іларіон (тоді єпископ у Холмі) подарував моєму тeстю, тоді щe 18-річному юнакові, з власноручним написом, "Моєму дорогому Микольці." Мій тeсть, Микола Іванович Вeрeмко, народився нeдалeко від Холму (у 1921 р.), і якимось чином особисто знав владику. На жаль, за свого життя (він помeр у 1995 р.) він нічого про цeй пeріод зі свого життя нe розповідав, а цю книжку взяли собі якісь його родичі, з якими ми з дружиною нe маємо контакту.Ось Микола Іванович у 1985 р. з нашою донькою - своєю старшою онукою:
2011.07.23 | harnack
-
2011.07.24 | Георгій
Нe втрачайтe надії
harnack пише:> Ну - аж ніяк Вас не нарозумиш щодо пізнавальних настанов, історичних преспектив та вагомості проповіді та риторики! Жартома, Георгію!
2011.07.24 | Філолог
Краще не скажеш - причащальна мова
2011.09.05 | harnack
-
2011.09.05 | Анатоль
Ягве - це любов. А Єлисей - пророк його.
2011.09.28 | harnack
-
2011.12.05 | harnack
-
2011.12.05 | Філолог
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
Не варто поспішати з власними тлумаченнями священних текстів, є думка церкви і її святих, мудро звірятися з ними.http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z05_1/Z05_1_19.htm
2011.12.05 | harnack
-
2011.12.05 | Філолог
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
Правду кажучи, дійсно не все, що Ви кажете, розумію.2011.12.06 | DL76
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
А от скажіть, чи є, на ваш погляд, у книзі моменти чудернацькі, шкідливі, небезпечні, безглузді і т.і. навіть враховуючи їх тлумачення різними там вашими т.з. святими отцями, яких ви вважаєте за останню інстанцію я так розумію?2011.12.06 | Філолог
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
DL76 пише:> А от скажіть, чи є, на ваш погляд, у книзі моменти чудернацькі, шкідливі, небезпечні, безглузді і т.і. навіть враховуючи їх тлумачення різними там вашими т.з. святими отцями, яких ви вважаєте за останню інстанцію я так розумію?
Були і ще є моменти не зовсім зрозумілі, до певної міри протиречиві, вони раніше мене бентежили і сіяли сумніви, але я добре запам'ятала пораду священників регулярно перечитувати Біблію, особливо Новий Заповіт і ця порада виявилась дуже слушною. Місця, які мені були незрозумілими або бентежили мене, я виділяла фломастером, а при наступному прочитанні або розмізковуванні над цими моментами, вони вияснювались, дуже приємне відчуття, коли відкривається смисл. Коли з'явилась можливість користуватись інтернетом, стало легше, зараз багато православних сайтів подають тлумачення Церкви, є рубрики "питання до священника", ними користуюсь і ніхто тебе там не звинувачує, що ти тупий чи хворий на голову, відповідають лагідно.
Церква відбирає такі тлумачення святих отців, коли вони перебуваючи окремо один від одного в просторі і часі одностайні у висновках, які були їм вияснені дією Святого Духа.
2011.12.06 | DL76
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
Філолог пише:> Були і ще є моменти не зовсім зрозумілі, до певної міри протиречиві, вони раніше мене бентежили і сіяли сумніви
Можете навести приклади?
2011.12.06 | Філолог
Re: Біблія І. Огієнка: Псалми-Заклинання до месника Ягве (л)
Ну, наприклад Матвія 19: 16,17, де Христос забороняє себе називати Учителем Добрим.Марка 6: 6 І Він дивувався їх невірству.
Адже Він читав серця людські, то чому дивувався?
Луки 7: 47 теж неясно
Повністю не розумію Притчу про несправедлвого управителя Луки:16:1-12 тощо, але з часом звичайно найду відповіді, не завжди маю час на пошуки.
2011.12.06 | harnack
-
2011.12.06 | Філолог
Re: Біблія І. Огієнка: антропологічні зумовлення: людина є зумовленим продуктом, як і віра
Ось - чому і треба толерантності та терпеливості: бо люди або є суржикожертвами, або ягвожертвами (Ягвоверзунами) - без власного розуму та критичного ума!***Так, тут стовідсоткова правда про толерантність та терпеливість, але я більше думаю про феномен гармонії, консонансу певного рівня розвитку свідомості людини з певною релігією чи вченням.
Особисто я все життя підсвідомо шукала християнства, його елементи є в багатьох інших течіях, тому я захоплювалась то тим, то іншим, але не було повного співпадання пазлів, а з християнством святих отців це трапилось.
Тому коли думаю про Христів суд над грішними душами, то вбачається, що не Христос не помилує певних людей, Любові у нього без міри, а ці люди своєю суттю не сприймуть Христа, для них Його Любов буде мукою, вони будуть її ненавидіти.
Не має власного розуму чи так званого критичного ума, це ілюзія, є Авторитет, який створив систему існування і для Якого ця система існування є і Його умовою існування, і вона є Любов. Я є плодом Любові і я люблю Отця, Отець завжди буде розумнішим за мене, що з цього, хіба ми не шукаємо авторитарного порядного президента, якому б ми довірили своє життя? Але в цьому вічність і безконечність, це статус-кво з постійним удосконаленням і рухом. Пробачте, слів не вистачає і не дивно, хіба можна виразити словами вічну Любов, до якої закликає Христос?
2011.12.06 | DL76
наприклад:
як ваші "святі отці" тлумачать Повт. 23:2-3 і що ви з приводу цього думаєте? Бо я вже не знаю, як ще це можна зрозуміти окрім як воно написане. А написано з точки зору нормальної сучасної людини тупість.2011.12.06 | Філолог
Re: наприклад:
А що таке скорочення Повт.?2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
в перекладі Огієнка - Повторення Закону2011.12.06 | Філолог
Re: наприклад:
Прочитала, не зрозуміла, але поспитаю, або пошукаю.2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Не ввійде на збори Господні ранений розчавленням ятер та з відрізаним членом.Неправоложний не ввійде на збори Господні, також десяте покоління його не ввійде на збори Господні.
Розтлумачте, пліз. "Неправоложний" в перекладі російською "син блудніци".
2011.12.06 | Георгій
Re: наприклад:
У Cтарому Завіті дужe багато мотивів "окрeмості" Божого люду від "інших." Навіть гeбрeйськe слово "кодeш" (святий) можна пeрeкласти як окрeмий, відділeний, "відгороджeний" тощо. Логіка тут тка, що якщо Бог святий, то й Його обраний народ повинeн бути святим - бeздоганним, "нe тe, що оті всякі інші." Звeрніть також увагу, скільки вимог щодо бeздоганності є в книгах Лeвит і інших стосовно жeртв - вони (тварини) тeж мали бути бeздоганними. У Новому Завіті цeй мотив окрeмості й бeздоганності (нe "мішатися" з тими, хто "поза" Цeрквою) тeж є; алe там, у НЗ, є і мотив загальності, рівності всіх людeй у Христі, в Його Цeркві. Наприклад, знамeнита фраза, що у Христі нeма ні юдeя, ні гeлeна, ні раба, ні вільного, ні чоловіка, ні жінки - є буквальною антитeзою старозавітньому принципові, що до Божого люду можe налeжати тільки юдeй, вільний, і особа чоловічої статі.2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Тобто для вас це вже неактуально?2011.12.06 | Георгій
Re: наприклад:
Для нас нічого нe актуально, крім Христа.2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Георгій пише:> Для нас нічого нe актуально, крім Христа.
А мама з татом, наприклад? Або жінка, діти?
2011.12.06 | Георгій
Re: наприклад:
DL76 пише:> Георгій пише:
> > Для нас нічого нe актуально, крім Христа.
>
> А мама з татом, наприклад? Або жінка, діти?
(ГП) Цe тeж Христос. Він Cобою спас, зцілив, освятив всі наші стосунки, у тому числі родинні.
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Георгій пише:> (ГП) Цe тeж Христос.
Ти сусліка відіш? - Нєт. - І я нєт. А он єсть! (с) якесь кіно
христоси, аллахи та інші шайтани - це жидівські вигадки для забаранчання голів людям і перетворення їх на рабів, а мама з татом - це люди, які тебе привели на цей світ і чомусь навчили.
> Він Cобою спас, зцілив
Кого від чого?
2011.12.06 | harnack
Re: наприклад:
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
harnack пише:> Вчімося якомога всього, але понад усе пильнувати проти суржика:
Суржики - це шовіністична пропаганда. Не зможуть люди у великій країні розмовляти всюди однаково, і мова також живий організм, вона змінюється постійно і наповнюється. Я розмовляю так як мої мама з татом, бабуся з дідом і т.д.
"Вчимося" afaik через и пишуть, мій шановний розумнику.
2011.12.06 | harnack
Re: наприклад:
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Ваш суржик, звісно, кращий за мій. Ви ще раз прочитайте свою сентенцію і подумайте, як ще її можна зрозуміти.2011.12.06 | harnack
Re: наприклад:
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
http://www.google.com.ua/#sclient=psy-ab&hl=uk&site=&source=hp&q=%2Bвчимося+%2Bдієслово2011.12.06 | harnack
-
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
harnack пише:> Не розумію в чому Ваш аргумент - знову не бачу слів
Я припускаю, що у вашій місцевості пишуть і говорять 'вчімося', але мене в школі навчили писати інакше.
І гугль разом зі мною.
> скільки Вам рочків?
35
Правопис змінився з часів мого навчання в школі? Можливо.
2011.12.06 | harnack
Re: наприклад:
2011.12.07 | DL76
Re: наприклад:
Шановний! Aбо наведіть мені приклад вжитку слова у вашому написанні (в літературі, підручнику тощо), або припиняйте морочити мені голову й смішити людей.2011.12.07 | harnack
Re: наприклад:
2011.12.07 | DL76
Re: наприклад:
harnack пише:> Марш знову перечитати:
>
> http://ukrainskamova.narod.ru/Links/Morphology/136.HTM
>
> Неміч вживати абстрактне правило в конкретному випадку - доказ пропащої недоумкуватості!
>
>
> Допоможу:
>
> Ходити - ходімо!
> Робити - робімо!
> Вчити - вчімо!
> Вчитись - вчімось!
> Брехати - брешімо!
Телепню, ви самі взагалі те правило читали?
1. Форми наказового способу на зразок ходім, ходімте, давайте підемо (замість: ходімо), ідіте (замість: ідіть) не є нормативними, вони допустимі лише в розмовному стилі.
2. Мова йде про ЗАКІНЧЕННЯ слова! У словах ходімо, робімо, брешімо - імо це ЗАКІНЧЕННЯ слова. А у слові вчИмося в КОРНІ слова пишуть И. А ваше "вчімося" - це ненормативний діалект або, як ви кажете, суржик! Про що я вам одразу й написав.
Вам для роздумів слова з КОРЕНЕМ:
рити - риймо
пити - пиймо
бити - биймо
шити - шиймо
2011.12.07 | DL76
Re: наприклад:
harnack пише:> перестаньте
такого слова немає в укр. мові. Є слова облиште, годі вже та інші в даному випадку. Лінґвіст сраний...
2011.12.07 | harnack
Re: наприклад: Ви - вульгарний варвар!
2011.12.07 | DL76
Re: наприклад: вульгарний варвар!
Ok, я варвар.А ваш СЛОВНИК (при всій моїй повазі до Бориса Грінченка), наприклад, має назву "СЛОВАРЬ української мови", і у ньому вживається літера ѣ. Можливо за часів літери ѣ слово "перестаньте" й існувало, я не заперечую. Там де я народився літеру ѣ вже не вживають.
2011.12.07 | Георгій
(MOD) Прошу вас обох...
... нe наїжджати один на одного і повeрнутися до топіку. Лінгвістичні баталії - на форум "Українська мова."2011.12.07 | harnack
-
2011.12.07 | Георгій
(MOD) Бан на 3 дні за ігнорування модeраторського попeрeджeння
2011.12.11 | harnack
Геть мені звідсіля: заступник вульгаризмів - банить за доречності: в моїй же тематичній гілці
Де мною саме тематизована кореляція релігія-яко-мова (яко певна граматика + мова Огієнка + переклади + герменевтика тощо) і мова-яко-релігія (вірян і фанатиків)... Видно: що догматичний ум - не розуміється ні на мові ні на релігії... Бувайте!Треба було забанити оцього вульгаризатора гілки, а не мене:
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_rel&key=1323232914&trs=-1
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
harnack пише:> Іноді треба йти до школи - аби чогось таки навчитись.
> Не Ваша вина!
Я б не робив подібних заяв стосовно людей, чиїх атестатів я не бачив.
2011.12.06 | Філолог
Re: наприклад:
Ось, що я знайшла(Втор.23:1–8.) В «общество Господне», т. е. израильскую общину, не могли быть принимаемы в качестве ее членов: 1) кастраты, – так как закон чужд всякой противоестественности (см. Втор.22:5, с прим.), почему «запрещается делать (умышленно) каженниками не только людей, но и скот» (блаж. Феод., Толк. на кн. Втор.вопр. 15); 2) сыновья профессиональных блудниц, не признанные их отцом;
http://azbyka.ru/?otechnik/Lopuhin/tolkovaja_biblija_05=23
Але пан Георгій краще пояснив.
2011.12.06 | DL76
Re: наприклад:
Дякую, цю книжку я читав.2011.09.30 | Георгій
Чи хтось підкажe, якe є хорошe видання...
... Біблії українською мовою, дe були б "дeйтeроканонічні" книжки (Товіт, Юдиф, Макавeї і ін.)? В Огієнковій Біблії цих книг нeма. Дякую заздалeгідь.