МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Чи потрібна євгеніка українському суспільству?

03/05/2012 | Арій.
Бо от, для даньского суспільства датський вчений вважає, що потрібна.

"Нібург стверджує, що високий рівень інтелекту передається спадково. “Вельми турбує той факт, що люди з низьким рівнем інтелекту народжують більше дітей, аніж розумні даньці”, - стверджує Ніборг. “Від 10 до 20% населення Данії належать до нижчого прошарку нашого суспільства. Вони не в стані працювати та заробляти. Вони не в стані піклуватися про власних дітей, тому вони не повинні мати дітей. Ми усі знаємо про цю проблему, але ніхто не може про неї говорити. Ми повинні зайнятися розв’язанням цієї проблеми, поки вона не сягнула розміру повномасштабної кризи. В майбутньому нам потрібна спільнота дієздатних людей, а не людей, які потребують допомоги”, - каже професор Ніборг. ".

Доктор Ламброзо стверджував, що злочинність є вродженою рисою.
Я сам вважаю, що діти повій, наркоманів, злочинців, шизофреніків й самі скоріше за все стануть такими.
Знаю особисто декілька таких випадків (щодо шизофреніків і злочинців)

То чи не повинно суспільство приймати якісь заходи до його покращення і захисту себе від небажаних елементів у вигляді недопущення їх фізичного розмноження? Адже ж основний тягар по утриманню таких людей і основний збиток від таких людей несе саме суспільство.

Чи "якось само розсмокчеться"?

Відповіді

  • 2012.03.05 | Анатоль

    Питання болюче, бо стикаються інтереси суспільства з правами і свободами громадян.

    Чи можливі (чи допустимі) заходи з регулювання народжуваності?
    В Китаї діють обмеження.
    В Україні подали законопроект про кастрацію педофілів.
    Тобто деяке законодавче регулювання репродуктивних функцій має місце і зараз.
    Як буде в майбутньому?
    Будуть шукати, звичайно, шляхи і способи впливу на генотип потомства.
    Бажано, щоб це був добровільний процес, без насильства і обмеження прав особи.
    Потенційні батьки матимуть можливість спрогнозувати, змоделювати результат на основі аналізу їх генотипу.
    Щось покращити, виправити, змінити, добавити..
    Це буде заохочуватись суспільством.
    Будуть якісь обмеження на допустимі зміни.
    Явно негативні, шкідливі для особи чи суспільства зміни заборонятимуться.
    А в позитивних будуть зацікавлені самі батьки.
    Хоча завжди будуть такі, хто не захоче ніякого втручання в цей природний процес.
    Чи й втручання для продукування якихось монстрів.
    Фантазія в людей багата.

    Можливо цивілізація розібється на окремі ізольовані групи, що житимуть за своїми правилами.
    Одні за жорсткими. Ідеологічними, релігійними чи раціональними.
    Інші хіпуватимуть.
    Хоча такі ізольовані групи можуть бути і в рамках одного суспільства.

    Цивілізація буде розвиватись шляхом проб і помилок.
    Як і все живе в природі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.03.06 | Арій.

      Болюче, але якщо його не вирішувати - буде з кожним роком все болючіше.

      Анатоль пише:
      > >
      > >
      > Цивілізація буде розвиватись шляхом проб і помилок.
      > Як і все живе в природі.

      Чесно кажучи "цивілізація" мене на разі не дуже хвилює, тому-то я й поставив питання саме про українців.

      Якщо вірити Морозову http://taina-vz.narod.ru/taina_soder.html
      , то цивілізації саме й зникали, бо не користувалися євгенікою.

      Тому "помилка" буде тільки одна - другого шансу не буде.

      Раніше негативною євгенікою займалась природа - слабі не виживали, а позитивною - традиційні суспільства.
      Останні ж років 50-70 у зв"язку з розвитком медицини, коли доживають до дітородного віку практично всі і зруйнуванням традиційних суспільств складається картина коли до 80% новонароджених дітей у "розвинутих суспільствах" хворі і скоріше за все вони дадуть хворе потомство у свій час.
      Це ще аби дітей було по 10 у сім"ї - то на пару здорових дітей можна було б розраховувати, але дітей в цих суспільствах - по 1-2...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.03.06 | Анатоль

        Може і є в того Морозова якісь цікаві думки, але варто було мені прочитати в нього таке

        "Когда официальные ученые говорят, что мир был создан в 4004 г. до н.э"

        Кого це він вважає вченими?

        Чи таке:
        "Идеальным путем для цивилизации было бы движение по пути развития изначально данных человеку биологических качеств. Реально цивилизация вступала на путь борьбы с этими качествами. В результате биологически человек не прогрессировал всю свою сознательную историю."

        І як це він собі уявляє біологічний прогрес людини за свідому історію?

        Короче. Справляє враження неграмотної людини.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.03.12 | Арій.

          Я не можу стверджувати що він є грамотною чи навпаки людиною, мені це байдуже

          Проте, я мав на увазі ті речі (депопуляція в результаті антиєвгеніки) про які він пише і загроза у зв"язку з цим для всього європеоїдного суспільства.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.03.12 | Анатоль

            Майбутнє цивілізації буде визначатись технологіями, а не селекцією.

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.03.13 | Арій.

              1. "Селекція" - це теж технології. Суспільні. 2. До такого розвитку генних технологій, які.

              зможуть реально покращувати гени людини ще потрібно дожити і щоби цивілізація до цього часу не виродилась, а вона активно вироджується вже тепер - попитайте в будь-якого лікаря з пологового будинку.
  • 2012.03.13 | Koala

    Турки століттями відбирали в загарбаних народів найкращих дітей.

    Хлопчиків робили яничарами, дівчат - наложницями в гаремах. Їхні нащадки, звісно, ставали повноправними турками.

    Особливого покращення якості турецького генофонду не помічено.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.03.14 | Арій.

      Турки не займались євгенікою, а якраз - навпаки.

      У Вас дуже вульгаристичне уявлення про євгеніку.

      Коли нема свободи вибору (як в гаремах для жінок) - це антиєвгеніка.

      Хлопчиків для яничарів відбирали всіх підряд, а не найкращих.

      Почитайте Морозова - я давав лінк в цій гілці.
  • 2012.03.19 | Арій.

    От, нажаль, підтвердження потреби у євгеніці - миколаївський злочин.

    Таким виродкам потрібно заборонити розмножуватись. Або протримати їх до кінця життя у в"язниці, або якимось іншим чином.

    В п"ятницю на Інтері була передача з Кисельовим, в якій приймав участь спеціаліст по злочинності з Москви - так він прямо сказав, що спадковість - важлива складова зростання злочинності.
    В давні часи таких виродків або знищували, або виганяли з суспільства і вони, частіше за все гинули не давши потомства.

    За часів ще соціалізму цей принцип не діяв і виродки розмножувались - тепер пожинаємо плоди.

    І будемо пожинати надалі й все гірше - якщо не почнемо діяти.
  • 2012.03.31 | Георгій

    Re: Чи потрібна євгеніка українському суспільству? (/)

    - Господа, коли так, - начал выбранный Виргинский, - то я предлагаю давешнее первоначальное мое предложение: если бы кто пожелал начать о чем-нибудь более идущем к делу, или имеет что заявить, то пусть приступит, не теряя времени.
    Общее молчание. Взгляды всех вновь обратились на Ставрогина и Верховенского.
    - Верховенский, вы не имеете ничего заявить? - прямо спросила хозяйка.
    - Ровно ничего, - потянулся он зевая на стуле. - Я, впрочем, желал бы рюмку коньяку.
    - Ставрогин, вы не желаете?
    - Благодарю, я не пью.
    - Я говорю, желаете вы говорить или нет, а не про коньяк.
    - Говорить, об чем? Нет, не желаю.
    - Вам принесут коньяку, - ответила она Верховенскому. Поднялась студентка. Она уже несколько раз подвскакивала.
    - Я приехала заявить о страданиях несчастных студентов и о возбуждении их повсеместно к протесту...
    Но она осеклась: на другом конце стола явился уже другой конкурент, и все взоры обратились к нему. Длинноухий Шигалев с мрачным и угрюмым видом медленно поднялся с своего места и меланхолически положил толстую и чрезвычайно мелко исписанную тетрадь на стол. Он не садился и молчал. Многие
    с замешательством смотрели на тетрадь, но Липутин, Виргинский и хромой учитель были, казалось, чем-то довольны.
    - Прошу слова, - угрюмо, но твердо заявил Шигалев.
    - Имеете, - разрешил Виргинский. Оратор сел, помолчал с полминуты и произнес важным голосом:
    - Господа...
    - Вот коньяк! - брезгливо и презрительно отрубила родственница, разливавшая чай, уходившая за коньяком, и ставя его теперь пред Верховенским вместе с рюмкой, которую принесла в пальцах, без подноса и без тарелки.
    Прерванный оратор с достоинством приостановился.
    - Ничего, продолжайте, я не слушаю, - крикнул Верховенский, наливая себе рюмку.
    - Господа, обращаясь к вашему вниманию, - начал вновь Шигалев, - и, как увидите ниже, испрашивая вашей помощи в пункте первостепенной важности, я должен произнести предисловие.
    - Арина Прохоровна, нет у вас ножниц? - спросил вдруг Петр Степанович.
    - Зачем вам ножниц? - выпучила та на него глаза.
    - Забыл ногти обстричь, три дня собираюсь, - промолвил он, безмятежно рассматривая свои длинные и нечистые ногти.
    Арина Прохоровна вспыхнула, но девице Виргинской как бы что-то понравилось.
    - Кажется, я их здесь, на окне давеча видела, - встала она из-за стола, пошла отыскала ножницы и тотчас же принесла с собой. Петр Степанович даже не посмотрел на нее, взял ножницы и начал возиться с ними. Арина Прохоровна поняла, что это реальный прием, и устыдилась своей обидчивости. Собрание
    переглядывалось молча. Хромой учитель злобно и завистливо наблюдал Верховенского. Шигалев стал продолжать:
    - Посвятив мою энергию на изучение вопроса о социальном устройстве будущего общества, которым заменится настоящее, я пришел к убеждению, что все созидатели социальных систем, с древнейших времен до нашего 187... года, были мечтатели, сказочники, глупцы, противоречившие себе, ничего ровно не
    понимавшие в естественной науке, и в том странном животном, которое называется человеком. Платон, Руссо, Фурье, колонны из алюминия, все это годится разве для воробьев, а не для общества человеческого. Но так как
    будущая общественная форма необходима именно теперь, когда все мы наконец собираемся действовать, чтоб уже более не задумываться, то я к предлагаю собственную мою систему устройства мира. Вот она! - стукнул он по тетради. -
    Я хотел изложить собранию мою книгу по возможности в сокращенном виде; но вижу, что потребуется еще прибавить множество изустных разъяснений, а потому все изложение потребует по крайней мере десяти вечеров, по числу глав моей
    книги. (Послышался смех.) Кроме того объявляю заранее, что система моя не окончена. (Смех опять.) Я запутался в собственных данных: и мое заключение в прямом противоречии с первоначальной идеей, из которой я выхожу. Выходя из
    безграничной свободы, я заключаю безграничным деспотизмом. Прибавлю однако ж, что кроме моего разрешения общественной формулы не может быть никакого.
    Смех разрастался сильней и сильней, но смеялись более молодые и так-сказать мало посвященные гости. На лицах хозяйки, Липутина и хромого учителя выразилась некоторая досада.
    - Если вы сами не сумели слепить свою систему и пришли к отчаянию, то нам-то тут чего делать? - осторожно заметил один офицер.
    - Вы правы, господин служащий офицер, - резко оборотился к нему Шигалев, - и всего более тем, что употребили слово отчаяние. Да, я приходил к отчаянию; тем не менее все, что изложено в моей книге, - незаменимо, и другого выхода нет; никто ничего не выдумает. И потому спешу, не теряя
    времени, пригласить все общество, по выслушании моей книги в продолжение десяти вечеров, заявить свое мнение. Если же члены не захотят меня слушать, то разойдемся в самом начале, - мужчины чтобы заняться государственною
    службой, женщины в свои кухни, потому что, отвергнув книгу мою, другого выхода они не найдут. Ни-ка-кого! Упустив же время, повредят себе, так как потом неминуемо к тому же воротятся.
    Началось движение: "Что он, помешанный что ли?" раздались голоса.
    - Значит, все дело в отчаянии Шигалева, - заключил Лямшин, - а насущный вопрос в том: быть или не быть ему в отчаянии?
    - Близость Шигалева к отчаянию есть вопрос личный, - заявил гимназист.
    - Я предлагаю вотировать, на сколько отчаяние Шигалева касается общего дела, а с тем вместе, стоит ли слушать его или нет? - весело решил офицер.
    - Тут не то-с, - ввязался наконец хромой. Вообще он говорил с некоторой, как бы насмешливою улыбкой, так что пожалуй трудно было и разобрать, искренно он говорит или шутит. - Тут, господа, не то-с. Г. Шигалев слишком серьезно предан своей задаче и притом слишком скромен. Мне книга его известна. Он предлагает, в виде конечного разрешения вопроса - разделение человечества на две неравные части. Одна десятая доля получает свободу личности и безграничное право над остальными девятью десятыми. Те же должны потерять личность и обратиться в роде как в стадо и при безграничном
    повиновении достигнуть рядом перерождений первобытной невинности, в роде как бы первобытного рая, хотя впрочем и будут работать. Меры, предлагаемые автором для отнятия у девяти десятых человечества воли и переделки его в
    стадо, посредством перевоспитания целых поколений, -весьма замечательны, основаны на естественных данных и очень логичны. Можно не согласиться с иными выводами, но в уме и в знаниях автора усумниться трудно. Жаль, что условие десяти вечеров совершенно несовместимо с обстоятельствами, а то бы
    мы могли услышать много любопытного.
    - Неужели вы серьезно? - обратилась к хромому m-me Виргинская, в некоторой даже тревоге. - Если этот человек, не зная куда деваться с людьми, обращает их девять десятых в рабство? Я давно подозревала его.
    - То-есть вы про вашего братца? - спросил хромой.
    - Родство? Вы смеетесь надо мною или нет?
    - И кроме того работать на аристократов и повиноваться им как богам, это подлость! - яростно заметила студентка.
    - Я предлагаю не подлость, а рай, земной рай, и другого на земле быть не может, - властно заключил Шигалев.
    - А я бы вместо рая, - вскричал Лямшин, - взял бы этих девять десятых человечества, если уж некуда с ними деваться, и взорвал их на воздух, а оставил бы только кучку людей образованных, которые и начали бы жить-поживать по-ученому.
    - Так может говорить только шут! - вспыхнула студентка.
    - Он шут, но полезен, - шепнула ей m-me Виргинская.
    - И может быть это было бы самым лучшим разрешением задачи! - горячо оборотился Шигалев к Лямшину; - вы конечно и не знаете, какую глубокую вещь удалось вам сказать, господин веселый человек. Но так как ваша идея почти невыполнима, то и надо ограничиться земным раем, если уж так это назвали.
    - Однако порядочный вздор! - как бы вырвалось у Верховенского. Впрочем он, совершенно равнодушно и не подымая глаз, продолжал обстригать свои ногти.
    - Почему же вздор-с? - тотчас же подхватил хромой, как будто так и ждал от него первого слова, чтобы вцепиться. - Почему же именно вздор? Г. Шигалев отчасти фанатик человеколюбия; но вспомните, что у Фурье, у Кабета особенно и даже у самого Прудона есть множество самых деспотических и самых
    фантастических предрешений вопроса. Г. Шигалев даже может быть гораздо трезвее их разрешает дело. Уверяю вас, что, прочитав книгу его, почти невозможно не согласиться с иными вещами. Он, может быть, менее всех удалился от реализма, и его земной рай - есть почти настоящий, тот самый, о потере которого вздыхает человечество, если только он когда-нибудь существовал.
    - Ну я так и знал, что нарвусь, - пробормотал опять Верховенский.
    - Позвольте-с, - вскипал все более и более хромой, -разговоры и суждения о будущем социальном устройстве - почти настоятельная необходимость всех мыслящих современных людей. Герцен всю жизнь только о том и заботился.
    Белинский, как мне достоверно известно, проводил целые вечера с своими друзьями, дебатируя и предрешая заранее даже самые мелкие так-сказать кухонные подробности в будущем социальном устройстве.

    http://az.lib.ru/d/dostoewskij_f_m/text_0080.shtml
  • 2012.04.04 | Арій.

    Хіба можна допустити, щоб у таких виродків народились діти? (л)

    Адже ті діти вже будуть з генами "звірячості" (це передається) - і так само супільство страждатиме від них.

    "У Керчі 15-річні вихованці школи-інтернату на вулиці пограбували та згвалтували 55-річну жінку

    У міліцію Керчі 17 березня поступила заява від 55-річної місцевої мешканки про те, що її пограбували і згвалтували. Жінка повідомила правоохоронцям, що близько 23 години вона йшла додому. На одній з вулиць міста двоє невідомих вихопили у неї з рук сумку і втекли. Окрім грошей в сумі близько 50 грн., в сумці знаходилися ключі від квартири. У надії, що грабіжники роздивляться вміст сумки і викинуть річ разом з ключами, жінка попрямувала услід за ними.
    У цей момент на потерпілу напали ззаду. Поваливши її на землю, невідомі почали вимагати віддати їм ювелірні прикраси. Під загрозою розправи перелякана жертва віддала речі. Після цього жінку згвалтували. З місця злочину зловмисники одразу ж втекли. Потерпіла встигла тільки помітити, що це були двоє молодих хлопців, яким на вигляд близько 20 років.
    Вже наступного дня співробітникам керченської міліції вдалося вийти на слід підозрюваних. 19 березня зловмисники були затримані в порядку ст.115 КПК України (за підозрою в скоєнні злочину). Ними виявилися двоє 15-річних вихованців школи-інтернату. Один з хлопців вже раніше був судимий за скоєння крадіжки.
    Як з'ясували правоохоронці, напад на жінку був не єдиним їх протизаконним діянням того вечора: троє 15-річних хлопців разом з 18-річним приятелем проникли на територію однієї з керченських металобаз, звідки викрали металеві предмети для того, щоб здати їх на металобрухт.
    Зробивши декілька таких «ходок», хлопці втомилися і вирішили відпочити. Під час відпочинку один із зловмисників побачив жінку, що самотньо йде, і запропонував своєму приятелеві забрати у неї сумку.
    Пограбувавши жінку, вони причаїлися в кущах. Але, роздивившись вміст сумки, побачили, що «улов» дуже маленький. У цей момент вони побачили потерпілу, яка йшла за ними. Хлопці вирішили напасти на жінку знову. Вони забрали ювелірні прикраси і згвалтували"

    http://mair.in.ua/news/show/id/18194#czGCI
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.04.04 | Філолог

      Re: Хіба можна допустити, щоб у таких виродків народились діти? (л)

      Цих виродків покалічило суспільство, і також їх батьків, а тому всі люди відповідальні за такі злочини, бо десь хтось програвся, хтось позаздрив, обманув, змовчав і таки ниточка за ниточкою.

      Їх за злочин ізолюють від суспільства і можливо ці випробування їх отверезять, але в тюрмах такі умови, що тільки назва одна, що це виправні установи.

      Мені їх дуже жалко, обділені любов'ю і увагою підлітки, де там в колонії любов. Жінку звичайно теж жалко, але вони всі жертви недосконалого суспільства.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.04.04 | Арій.

        Вбивць Оксани Макар Вам так само жалко? То, може, не потрібно взагалі

        таких виродків садити - хай собі далі продовжують вбивати це суспільство, як винне в тому, що їх породило?

        Я - теж частина цього суспільства і я ніяким чином не винний у появі таких виродків.

        Отже питання до Вас - чому я маю також за це розплачуватись?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.04.04 | Філолог

          Re: Вбивць Оксани Макар Вам так само жалко? То, може, не потрібно взагалі

          Так, мені їх також шкода, бо вони образ Божий, а через садизм стали на шлях диявола, а я ще раз упевнена, вина не лише персональна, але і суспільства, але дівчину дуже жалко, тяжко навіть, що вона перенесла. Але я б не прокляла б нелюдів, це не моя природа, це не природа християнина, а помолилася б, щоб Господь поставив їх в такі умови, щоб вони покаялись, хлопці молоді, а таке вчинили, як з таким тепер жити і покарання у в'язниці це жорстокість, ця дівчина, якщо я правильно прочитала бажала їм помсти, і прості люди і кажуть, ось потраплять у в'язницю і будуть їх там трахати, а мені страшна така "справедливість".

          Ми не можемо бути праведними, коли світ у злі і святі так думали і плакали про світ, до такої висоти нам не піднятись, але особисто я на собі відчуваю відповідальність за огріхи суспільства, сама викладач була і знаю, яка недосконала сисема освіти, етики, моральності тощо.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.04.05 | Арій.

            Як бур"ян на грядці виростає - Ви теж його жалієте, не вириваєте?

            Бо він же ж не винний, що такий вродився - винне городнє суспільство.

            Зверніть увагу, що беручи частину вини (і, відповідно, покарання у вигляді потенційної жертви цих виродків) на себе (це Ваше особисте право) Ви ще й інших, невинних ні в чому членів суспільства пропонуєте наражати на потенційну небезпеку.

            Сенс євгеніки, про яку я відкрив тему - не в покаранні, а в вичищенні "бур"янів" із суспільства. Якими методами - то вже інша справа - хто на що заслуговує.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.04.05 | Філолог

              Re: Як бур"ян на грядці виростає - Ви теж його жалієте, не вириваєте?

              No comments. Ми це вже з Гітлером і Леніним-Сталіним пройшли, у кожного з них були свої "бур'яни", від яких вони хотіли очиститись. То Ви неонацист, тобто неоарій. Християни тепер я розумію для Вас теж бур'янець. Ну-ну...Мене вже в цьому світі ніякою теорією не здивуєш.

              Тільки Ваша теорія знову проходиться по симптомах хвороби, але не по причині, духовна зіпсутість суспільства причина усіляких бід. Християни віддають остаточний суд Христу, коли кукіль буде відділено від зерна.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2012.04.06 | Арій.

                Ви знаєте - дуже негарно за когось щось додумувати, приписувати те, чого нема,

                вішати ярлики.

                Отже, якщо Ви вважаєте, що цілеспрямована багаторічна, багатовікова діяльність по викоріненню злочинності в суспільстві для того, щоби воно могло полегшено зітхнути і зайнятись творенням кращого життя є неонацизмом - хай буде так - тоді я неонацист.


                Філолог пише:
                > >
                > Тільки Ваша теорія знову проходиться по симптомах хвороби, але не по причині, духовна зіпсутість суспільства причина усіляких бід.

                Тобто, ВСЕ християнське (сподіваюсь нахабства й всіх нехристиян вважати також зіпсутими у Вас не вистачить) суспільство - зіпсуте?

                Якщо так - то й приймайте до себе всіх цих виродків і живіть з ними - вони вам таку Божу кару влаштують, такі страждання - очиститесь від усіх гріхів ще в цьому житті - тільки ізолюйтесь десь від нормальних, незіпсутих людей, не отруюйте їм життя.



                "Християни віддають остаточний суд Христу, коли кукіль буде відділено від зерна."

                Гаразд - пропоную Вам, як християнці виступити з ініціативою відміни взагалі всіх судів в християнських країнах, оскільки людський суд, за Вашим уявленнями є нелегітимним.
                Буде велика економія для економіки - не потрібно буде утримувати численних суддів, прокурорів, юристів, адвокатів, міліцію-поліцію, купу інших. Ех, заживемо!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".