Koala пише:
> Втім, поруч швидше за все, висіло "без сповіді до причастя не допускаються" і ще щось схоже.
> А чому ви вирішили, що стьоб?
(ГП) Та занадто вжe гротeскно.
Автора явно дістали різні категорії невоцерковлених
Ніхто ж не забороняє особисто молитися за них чи підійти до священика й спитати, як допомогти людині.
До речі, можливо, що це було написано на другому аркуші, несфотографованому.
Я невиправний оптиміст, так?
2012.03.14 | Анатоль
Правильно. Для чого на БЕЗПЛАТНІ молитви пускати всяких? Інша справа платні послуги.Там обмежень
Читаємо: "на молитвы в церковь записывать не положено...". Я зрозумів був це так: якщо ти хочеш
прийти в церкву помолитись, то повинен попередньо записатись.
В чергу. Як до стоматолога.
Звідки мені знати чи вона пуста чи переповнена, якщо я ніколи там не був?
Якщо пишуть, що на молитву в церкву треба записуватись, значить певне переповнена.
А що є така прейскурантна послуга, що можна замовити, щоб піп (під час служби?) чиєсь прізвище назвав, - то я і не знав про таке.
Так що причина неправильного розуміння не в неуважності читання, а в незнанні контексту.
У вченні Ісуса не бачив я, що попам треба платити за читання імен в церкві. Там навпаки,
бог сам краще за тебе знає, що тобі треба.
Тож я не розумію віруючих навіщо щось просити в бога.
Якщо ти (чи хтось з родичів) заболів, то це саме те, що тобі (чи їм) найбільше треба.
(Бо ж і волосина не впаде з голови без волі на те бога).
Щось просити в бога - богохульство.
Бо це значить протиставляти свою волю (бажання) його волі.
Це ніби ти краще за нього знаєш, що тобі треба!
Re: У вченні Ісуса не бачив я, що попам треба платити за читання імен в церкві. Там навпаки,
Анатоль пише:
> бог сам краще за тебе знає, що тобі треба.
> Тож я не розумію віруючих навіщо щось просити в бога.
Бог дійсно знає краще, що треба людині, але коли людина при хрестинах починає свій шлях повернення до Бога і обирає Христа за Спасителя, то вона починає шлях навчання, що таке християнство і його цінності, розібратись дуже нелегко після світського життя з його псевдовіруваннями. Священник це вчитель, пастир, посередник, він в ідеалі досконаліший аніж віруючий-початківець, в таїнстві сповіді він бачить хворі душі віруючого і дає пораду, як боротись з пристрастями. Кожен наступний шлях віруючого це прозрівання. Спочатку просять про побутові речі, а коли "дозрівають", то духовні, наприклад, допоможи мені, Господи, не заздрити, не злостивитись, Богу потрібна добра воля людини, насильницьки Він нічого не нав'язує, а стукається в наші душі, але без дозволу не заходить.
> Якщо ти (чи хтось з родичів) заболів, то це саме те, що тобі (чи їм) найбільше треба.
> (Бо ж і волосина не впаде з голови без волі на те бога).
> Щось просити в бога - богохульство.
Просити в Бога - це давати згоду на поміч. І бути готовим, що не все, що просиш корисне для удосконалення, в цьому смиренність
> Бо це значить протиставляти свою волю (бажання) його волі.
> Це ніби ти краще за нього знаєш, що тобі треба!
Поступово віруючий починає розуміти, що корисне, а що непотрібне і навіть шкідливе.
А те, що при приготуванні Причастя не можна молитись за перечислених в списку, то це єдине обмеження, бо ці люди відмовились свідомо від Христа, вони від Нього відпали, а причастя для Його обранців. Під час Літургії церква молиться за всіх і в домашній молитві можна молитись за всіх.
А те, що послуги платні, то священники теж повинні щось їсти, а книговидавництво, побудова чи ремонт церков, все це та інше вимагає грошей.
"І птохі то Пнeвматі" можна пeрeкласти як "ті, хто просять (бажають, жадають і т.п.) Духа." Цe як раз духовно сильні люди. Жадання Духа і є духовним зростанням. Блажeнні ті, хто зростає духовно.
Не розумієте Ви Ісуса. Він же не сказав, що сильні (багаті) духом матимуть Царство Небесне і
тому потрібно старатись рости духовно.
Він сказав протилежне.
Вбогих (бідних) духом Царство Небесне.
От підніметесь, виростете Ви духовно і лишитесь поза Царством Небесним.
Бо хто піднімається - буде опущений.
Перші - стануть останніми.
А останні - першими.
Та дe вжe мeні зрозуміти. Хтось навчиться читати по-малайськи, а я ні...
От хтось вивчив усі правила читання малайською (чи малайзійською) мовою, а я їх нe вивчив. То що, хіба я можу щось сказати проти аргумeнтів знавця малайської мови (у пeрeкладах), що в малайських книжках описується сцeнарій винищeння усіх моїх нащадків прибульцями з планeти Оок-Тун-СууМуу-Тхнайо, які післязавтра з"являться під моїм вікном і заблищать такими малeнькими, алe смeртоносними кинджалами, що сяють зeлeним світлом уночі?
Дійсно, ну що я, грішний, можу зрозуміти з Ісусового вчeння? Бeзумовно, крішнаїти, члeни Білого Братства, або вірні організації Сан Мьюн Муна (http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Myung_Moon), або вірні організації, яка називає сeбe "П"ятидeсятниками Одинності" (http://carm.org/oneness-pentecostal), - вони значно кращe розуміють Христовe вчeння. І точно так само Ви, панe Анатолю, його розумієтe кращe, ніж я, і кращe, ніж Цeрква. Ви ж грамотний. Ви вмієтe читати. От Ви і читаєтe - самe тe, що Вам потрібно для Вашої атeїстичної пропаганди. Так само Ваші побратими крішнаїти, чи "білі брати," чи вірні Мунові, чи одинно-п"ятидeсятники - тeж апeлюють головним чином до того, що І ВОНИ вміють читати. Правда, вони, на відміну від Вас, нe є атeїстами - алe цe нe має такого вжe й принципового значeння. Вони хочуть довeсти, що вони мають рацію, і так само Ви... Чи я нeправий?
Я ж не кажу, що Ви не розумієте вчення Вашої церкви. Я кажу, що попи не прийняли вчення Ісуса
І це впринципі правильно.
Бо не для життя воно.
Тим більше не для їх бізнесу.
А Ви, без сумніву, добре розбираєтесь в попівських писаннях.
Тільки от з Ісусом вони мало мають спільного.
І справа не в умінні чи невмінні читати, а в небажанні приймати його настанови.
Але ж і попи і Ви не Ісуса, а Христа сповідуєте, правда ж ?
2012.03.19 | Філолог
Re: Не розумію для чого вам духовно рости якщо ясно сказано, що вбогих духом Царство Небесне
Коли зануюєшся в науку життя згідно Христа, то бачиш, який ти вбогий духом, бо твої мізки забиті інформаційним сміттям і живеш як скотина, ради видовищ і хліба. Поступово починаєш відрізняти на смак Христовий хліб і пити з вічного джерела Його мудрості, але це джерело бездонне і спрага до Його Вчення зростає, тому ти і вічно вбогий, бо бажання нового дуxовного росту невгасиме.
Re: Ви тільки не сильно занурюйтесь в "глибини Христової науки", а то кинете все і підете по містах
Однако, Вы шутник, пане Анатолію. Зараз на вулицях не проголошують, є телебачення, інтернет. А зануритись в глибини це більше "пізнай себе" найперше. У мене є хист до писанини, ось його і використовую за призначенням. Ви ж дещо читали, навіть похвалили, то буду старатись і далі.
З оголошення випливає тільки те, що там написано, а саме - записувати на молитву (тобто згадування священником під час служби) не можна (далі за текстом). Інших форм саме це ніяк не обмежує.
Як же піп згадає невідомого не записаного? Якщо він читає по списку.
Та я взагалі не розумію навіщо людям здався піп.
Бог же і без попа знає все про кожну людину.
І йому не важко і безпосередньо з кожним мати справу.
(Такому всемогутньому і всезнаючому).
Тож якщо все-таки піп потрібен, - то бога нема.
Відповіді
2012.03.14 | Георгій
Часом нe стьоб?
2012.03.14 | Арій.
А в чому стьоб? Я, наприклад, вважаю правильним, що кожна релігійна громада має право визначати
кого їй приймати, а кого - ні.2012.03.14 | Koala
Гадаю що ні.
Втім, поруч швидше за все, висіло "без сповіді до причастя не допускаються" і ще щось схоже.А чому ви вирішили, що стьоб?
2012.03.14 | Георгій
Re: Гадаю що ні.
Koala пише:> Втім, поруч швидше за все, висіло "без сповіді до причастя не допускаються" і ще щось схоже.
> А чому ви вирішили, що стьоб?
(ГП) Та занадто вжe гротeскно.
2012.03.14 | Koala
Автора явно дістали різні категорії невоцерковлених
Ніхто ж не забороняє особисто молитися за них чи підійти до священика й спитати, як допомогти людині.До речі, можливо, що це було написано на другому аркуші, несфотографованому.
Я невиправний оптиміст, так?
2012.03.14 | Анатоль
Правильно. Для чого на БЕЗПЛАТНІ молитви пускати всяких? Інша справа платні послуги.Там обмежень
не має бути.2012.03.14 | Koala
Колись в Лаврі поруч із монашкою, що складала список, бачив прейскурант
Так що такий варіант теж не проходить - платно всім2012.03.14 | Анатоль
Так це записують, щоб попи за них молились. Тоді я не зрозумів. Думав що просто на вхід в церкву
2012.03.15 | Koala
А ви спробуйте читати, а не рефлексувати.
2012.03.15 | Анатоль
Читаємо: "на молитвы в церковь записывать не положено...". Я зрозумів був це так: якщо ти хочеш
прийти в церкву помолитись, то повинен попередньо записатись.В чергу. Як до стоматолога.
Звідки мені знати чи вона пуста чи переповнена, якщо я ніколи там не був?
Якщо пишуть, що на молитву в церкву треба записуватись, значить певне переповнена.
А що є така прейскурантна послуга, що можна замовити, щоб піп (під час служби?) чиєсь прізвище назвав, - то я і не знав про таке.
Так що причина неправильного розуміння не в неуважності читання, а в незнанні контексту.
2012.03.15 | Koala
Ви стільки тут наводили аргументів стосовно православ’я зокрема і релігії в цілому
що мені й на думку не спало, що ви не маєте ані найменшого уявлення як виглядає те, про що ви говорите.2012.03.15 | Анатоль
У вченні Ісуса не бачив я, що попам треба платити за читання імен в церкві. Там навпаки,
бог сам краще за тебе знає, що тобі треба.Тож я не розумію віруючих навіщо щось просити в бога.
Якщо ти (чи хтось з родичів) заболів, то це саме те, що тобі (чи їм) найбільше треба.
(Бо ж і волосина не впаде з голови без волі на те бога).
Щось просити в бога - богохульство.
Бо це значить протиставляти свою волю (бажання) його волі.
Це ніби ти краще за нього знаєш, що тобі треба!
2012.03.17 | Філолог
Re: У вченні Ісуса не бачив я, що попам треба платити за читання імен в церкві. Там навпаки,
Анатоль пише:> бог сам краще за тебе знає, що тобі треба.
> Тож я не розумію віруючих навіщо щось просити в бога.
Бог дійсно знає краще, що треба людині, але коли людина при хрестинах починає свій шлях повернення до Бога і обирає Христа за Спасителя, то вона починає шлях навчання, що таке християнство і його цінності, розібратись дуже нелегко після світського життя з його псевдовіруваннями. Священник це вчитель, пастир, посередник, він в ідеалі досконаліший аніж віруючий-початківець, в таїнстві сповіді він бачить хворі душі віруючого і дає пораду, як боротись з пристрастями. Кожен наступний шлях віруючого це прозрівання. Спочатку просять про побутові речі, а коли "дозрівають", то духовні, наприклад, допоможи мені, Господи, не заздрити, не злостивитись, Богу потрібна добра воля людини, насильницьки Він нічого не нав'язує, а стукається в наші душі, але без дозволу не заходить.
> Якщо ти (чи хтось з родичів) заболів, то це саме те, що тобі (чи їм) найбільше треба.
> (Бо ж і волосина не впаде з голови без волі на те бога).
> Щось просити в бога - богохульство.
Просити в Бога - це давати згоду на поміч. І бути готовим, що не все, що просиш корисне для удосконалення, в цьому смиренність
> Бо це значить протиставляти свою волю (бажання) його волі.
> Це ніби ти краще за нього знаєш, що тобі треба!
Поступово віруючий починає розуміти, що корисне, а що непотрібне і навіть шкідливе.
А те, що при приготуванні Причастя не можна молитись за перечислених в списку, то це єдине обмеження, бо ці люди відмовились свідомо від Христа, вони від Нього відпали, а причастя для Його обранців. Під час Літургії церква молиться за всіх і в домашній молитві можна молитись за всіх.
А те, що послуги платні, то священники теж повинні щось їсти, а книговидавництво, побудова чи ремонт церков, все це та інше вимагає грошей.
2012.03.18 | Анатоль
Не розумію для чого вам духовно рости якщо ясно сказано, що вбогих духом Царство Небесне
2012.03.18 | Георгій
Mακάριοι οἱ πτωχοὶ τῷ πνεύματι,
"І птохі то Пнeвматі" можна пeрeкласти як "ті, хто просять (бажають, жадають і т.п.) Духа." Цe як раз духовно сильні люди. Жадання Духа і є духовним зростанням. Блажeнні ті, хто зростає духовно.2012.03.18 | Анатоль
Не розумієте Ви Ісуса. Він же не сказав, що сильні (багаті) духом матимуть Царство Небесне і
тому потрібно старатись рости духовно.Він сказав протилежне.
Вбогих (бідних) духом Царство Небесне.
От підніметесь, виростете Ви духовно і лишитесь поза Царством Небесним.
Бо хто піднімається - буде опущений.
Перші - стануть останніми.
А останні - першими.
2012.03.19 | Георгій
Та дe вжe мeні зрозуміти. Хтось навчиться читати по-малайськи, а я ні...
От хтось вивчив усі правила читання малайською (чи малайзійською) мовою, а я їх нe вивчив. То що, хіба я можу щось сказати проти аргумeнтів знавця малайської мови (у пeрeкладах), що в малайських книжках описується сцeнарій винищeння усіх моїх нащадків прибульцями з планeти Оок-Тун-СууМуу-Тхнайо, які післязавтра з"являться під моїм вікном і заблищать такими малeнькими, алe смeртоносними кинджалами, що сяють зeлeним світлом уночі?Дійсно, ну що я, грішний, можу зрозуміти з Ісусового вчeння? Бeзумовно, крішнаїти, члeни Білого Братства, або вірні організації Сан Мьюн Муна (http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Myung_Moon), або вірні організації, яка називає сeбe "П"ятидeсятниками Одинності" (http://carm.org/oneness-pentecostal), - вони значно кращe розуміють Христовe вчeння. І точно так само Ви, панe Анатолю, його розумієтe кращe, ніж я, і кращe, ніж Цeрква. Ви ж грамотний. Ви вмієтe читати. От Ви і читаєтe - самe тe, що Вам потрібно для Вашої атeїстичної пропаганди. Так само Ваші побратими крішнаїти, чи "білі брати," чи вірні Мунові, чи одинно-п"ятидeсятники - тeж апeлюють головним чином до того, що І ВОНИ вміють читати. Правда, вони, на відміну від Вас, нe є атeїстами - алe цe нe має такого вжe й принципового значeння. Вони хочуть довeсти, що вони мають рацію, і так само Ви... Чи я нeправий?
2012.03.19 | Анатоль
Я ж не кажу, що Ви не розумієте вчення Вашої церкви. Я кажу, що попи не прийняли вчення Ісуса
І це впринципі правильно.Бо не для життя воно.
Тим більше не для їх бізнесу.
А Ви, без сумніву, добре розбираєтесь в попівських писаннях.
Тільки от з Ісусом вони мало мають спільного.
І справа не в умінні чи невмінні читати, а в небажанні приймати його настанови.
Але ж і попи і Ви не Ісуса, а Христа сповідуєте, правда ж ?
2012.03.19 | Філолог
Re: Не розумію для чого вам духовно рости якщо ясно сказано, що вбогих духом Царство Небесне
Коли зануюєшся в науку життя згідно Христа, то бачиш, який ти вбогий духом, бо твої мізки забиті інформаційним сміттям і живеш як скотина, ради видовищ і хліба. Поступово починаєш відрізняти на смак Христовий хліб і пити з вічного джерела Його мудрості, але це джерело бездонне і спрага до Його Вчення зростає, тому ти і вічно вбогий, бо бажання нового дуxовного росту невгасиме.2012.03.19 | Анатоль
Ви тільки не сильно занурюйтесь в "глибини Христової науки", а то кинете все і підете по містах
ізраїльських наближення царства божого проголошувати.(В чому власне і є суть його "науки").
2012.03.23 | Філолог
Re: Ви тільки не сильно занурюйтесь в "глибини Христової науки", а то кинете все і підете по містах
Однако, Вы шутник, пане Анатолію. Зараз на вулицях не проголошують, є телебачення, інтернет. А зануритись в глибини це більше "пізнай себе" найперше. У мене є хист до писанини, ось його і використовую за призначенням. Ви ж дещо читали, навіть похвалили, то буду старатись і далі.2012.03.23 | Анатоль
Це правильно. Це я підтримую. Вас цікавіше читати ніж попів. (Хоча попів, крім форумних, я й не
пробував читати).2012.03.15 | Анатоль
Я розумію, що головне для Вас в релігії - це деталі попівського бізнесу. А питання про бога -
то таке...Чи є він чи нема..
Чогось він вчить чи ні...
То - пусте.
Головне - свята, обряди, розцінки...
2012.03.14 | Анатоль
Ісус казав, що прийшов лише пропащих євреїв спасати, а ці попи лише православних.
2012.03.15 | Koala
Можливо, але з оголошення це не випливає
З оголошення випливає тільки те, що там написано, а саме - записувати на молитву (тобто згадування священником під час служби) не можна (далі за текстом). Інших форм саме це ніяк не обмежує.2012.03.15 | Анатоль
Як же піп згадає невідомого не записаного? Якщо він читає по списку.
Та я взагалі не розумію навіщо людям здався піп.Бог же і без попа знає все про кожну людину.
І йому не важко і безпосередньо з кожним мати справу.
(Такому всемогутньому і всезнаючому).
Тож якщо все-таки піп потрібен, - то бога нема.
2012.03.15 | Koala
Уявіть собі, священник - не чиновник, і спілкується переважно не в письмовій формі.
Ну... принаймні, так має бути