На MediaBarCamp 2013 презентуватимуть “Майдан”

9-12 травня 2013 в Литві відбудеться шостий міжнародний MediaBarCamp, присвячений використанню нових можливостей інтернет-медіа та розвитку медіа-активізму. Організатор MediaBarCamp 2013 – Swedish International Liberal Centre (SILC).
Головна мета MediaBarCamp 2013 – обмін досвідом у використанні інтернету для проектів різних форм. Учасники заходу представлять  свої онлайн проекти на спеціально організованих презентаціях і в окремих робочих групах.

Зі змістом майданівської презентації англійською мовою Maidan: A History of making history  можна ознайомитися за ланкою 

Відомі також попередньо заявлені виступів та презентації інших учасників MediaBarCamp 2013. Отже на баркемпі обговорюватимуться такі теми:

Анонімність і цензура в Інтернеті

Арт Сядзіба online – презентація нового культурно-інформаційно інтернет-ресурсу

Біржа організаційного розвитку – відкритий ресурс для пошуку і пропозиції консалтингових послуг

Відео на коліні. Як зробити, щоб твій твій контент взяли ЗМІ

Екологія? Ні, не чули. Або як зробити екологічний ресурс популярним

Еўрарадие: ад онлайна ў офлайн?

Журнал про Мінськ CityDog.by

Журналістика даних – чи є для неї місце в Білорусі.

Інтернет паблік “Типичный Борисов” створення вірусного відео

Інтернет ЗМІ в Белнеті: що можуть запропонувати рекламні агентства для інтернет-видань?

Історія розвитку ідеї Radio START. Що вийшло, до чого прагнемо?

Криптовечеринка

Культурная супольнасць Vitebsk4.me – вопыт рэгіянальнай культурніцкай медыя-ініцыятывы

Медіа vs Рекламне агентство: навіщо ми один одному?

Моладзевы інфармацыйны рэсурс Generation.by: ад 2003 да 2013

Незалежная сацыяльная рэклама ў Беларусі

Оперативне розгортання приймальних пунктів і цілодобова координація активності волонтерів у зоні НС Кримська за допомогою соціальних мереж

Організація інтернет-проекту без стороннього фінансування

Особливості регіонів в мережі на прикладі s13.ru

Персоналізація новинного контенту: що, навіщо і як?

Презентація проекту UD @ F – щотижневого гумористичного огляду

Розвиток проекту. Від партійного сайту до популярного медіа-ресурсу

Развіцце беларускамоўнай супольнасці ў інтернеце праз сайт літ.бел

Роль медіа-дипломатії в сучасних міжнародних відносинах

Смертна і несмертна кара – які баги транслюють редакції публіці

Створення та організація інформаційного ресурсу в соцмережах

Створення рекламного порталу. Від ідеї до реалізації.

Соціальна мережа для обміну навичками

Соціальне Інтернет Телебачення

Стартап співтовариство в житті підприємницької екосистеми

Успішний досвід краудсорсинга і краудфандінга в соціальних проектах

Чого хочуть рекламодавці і Чому це неможливо

Як знайти корисних людей для локального ЗМІ і зробити його успішним

Як зробити журнал за 24 години

Як зробити найвідвідуваніший музичний ресурс країни на голому ентузіазмі

Як kyky.org виживає без грантів

Як створити контентний проект без грошей і грантів. Різні ідеї, різні рецепти

Creative Video as a Media Virus

Development of Internet Activism in Belarusian Media

Economics on Fingertips – Politics on the Net

Fish Magazine: How to make people work for free and for fun.

Global Entrepreneurship Week in Belarus

How to mobilize the media?

How to start a movement

Internet resources for active youth

Maidan: A History of making history

NewsBelarus 3.0: змінюється форма, не змінюється зміст