Лілія Гриневич, представляючи на Круглому столі “Законодавче забезпечення реформування вищої освіти в Україні” законопроект Оробець-Яценюка, сказала, що якість освіти може бути забезпечена поєднанням автономії вищих навчальних закладів та зовнішньої оцінки освітнього процесу. Для цього в законопроекті Оробець-Яценюка передбачені спеціальні органи.
За її словами, розробники намагалися у своєму законі забезпечити механізм впливу на освітній процес як його учасників, так і його споживачів.
Л. Гриневич виступила проти державного замовлення у нинішньому вигляді та запропонувала звузити його лише для реальних потреб держави для роботи в державних інституціях (як правило, це – замовлення на магістрів), а більшу частину коштів на навчання запропонувала розподіляти за принципом “гроші ходять за людиною” шляхом надання державних грантів на навчання за результатами зовнішнього незалежного оцінювання.