Про це повідомляє “Політична Херсонщина”:
Прокуратура Суворовського району підготувала черговий звіт по роботі із зверненнями громадян. Так, за перший квартал 2012 р. до прокуратури надійшло 372 звернення, з яких розглянуто – 212.
Як повідомила помічник прокурора Суворовського району міста Херсона Олена Рашевська, 51% із загальної кількості вирішених звернень стосується питань слідства та дізнання. Це свідчить про незадовільне виконання органами внутрішніх справ, покладених на них функцій.
В 2,5 рази збільшилась кількість звернень у сфері економічних відносин – з 9 у аналогічному періоді 2011 року до 22 – у І кварталі 2012 року.
З загальної кількості звернень – 79 направлено в інші відомства для розгляду по суті та вжиття заходів реагування, в межах наданої компетенції.
З цього року в прокуратурі змінилися правила роботи із зверненнями громадян. Тепер органи прокуратури проводять перевірки за зверненнями громадян та юридичних осіб лише в разі їх перевірки органами державної влади та контролю. Завдяки цьому більша увага зосереджується на захисті прав та інтересів соціально незахищених верств населення та категорій осіб, які потребують особливого захисту з боку держави, а також на законності діяльності органів та вжитих ними заходів, направлених на поновлення прав і законних інтересів громадян.
Як зазначає Олена Рашевська, аналіз статистичної інформації засвідчив, що на адресу прокуратури почали надходити звернення без дотримання вимог щодо їх оформлення, що призводить до повернення заявникам (6 випадків).
Тому представники прокуратури роз’яснюють, що відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та галузевої Інструкції, звернення у якому не вказано прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання; не викладено суті порушеного питання, не містить даних, необхідних для прийняття рішення або його зміст позбавлений будь-якого логічного завершення, залишаються рапортом виконавця без розгляду або повертаються заявникові.
Прокуратурою району активізовано діяльність з особистого прийому громадян. Протягом І кварталу 2012 року на особистому прийому прийнято 75 звернень, проти 28 у минулому році. З 75 звернень – третину прийнято прокурором на особистому прийомі, що свідчить, що сприяє підвищенню якості та ефективності вирішення звернень.
Від Майдану:
Таке коротке повідомлення, а стільки цікавого одразу.
Чому саме цього року змінилися правила, якщо ані в цьому, ані в минулому ніяких змін ані у Закон “Про прокуратуру”, ані у Закон “Про звернення громадян”, які б могли вплинути на ці правила, не вносилося?
Чи не переважує раптом галузева інструкція Закон?
Чому саме цього року змінилися правила, якщо ані в цьому, ані в минулому ніяких змін ані у Закон “Про прокуратуру”, ані у Закон “Про звернення громадян”, які б могли вплинути на ці правила, не вносилося?
Чи не переважує раптом галузева інструкція Закон?
Коли у відповідь на звернення до Пшонки почали опитувати підписантів, то це була причина змін у правилах чи наслідок?
Чи справді у Законі “Про прокуратуру” є положення, що незахищені верстви населення мають пільговий правозахист у виконанні прокуратури?
І хто вирішуватиме, чи є у звернення логічне завершення?
І хто вирішуватиме, чи є у звернення логічне завершення?