Голові Верховної Ради України
ТУРЧИНОВУ О.В.
Вельмишановний Олександре Валентиновичу!
Користуючись нагодою, від імені Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі дозвольте висловити Вам глибоку повагу та повідомити про наступне.
За сучасних умов інформаційний простір набуває дедалі більшої ваги й впливу на стан громадської думки в Україні, стає одним із найважливіших елементів забезпечення національної безпеки. Відсутність визначених законодавством механізмів, які б регулювали розповсюдження та обіг певних видів інформаційної продукції, зокрема електронних ЗМІ, комп’ютерних ігор, мережі Інтернет, обумовлюють ріст кількості злочинів в інформаційній сфері, які посягають насамперед на інтереси Української держави.
Національна комісія, виконуючи визначені законодавством завдання, вживає можливих заходів щодо зупинення навали інформаційної продукції, яка пропагує національну та релігійну ворожнечу, расизм, українофобію, антисемітизм та інші види ксенофобії; виступає проти пропаганди насильства в усіх його проявах, приниження й образи нації або особистості за національною ознакою, посягання на конституційний лад, державні інститути та територіальну цілісність України, деформації світоглядних основ життя дітей та молоді.
Тільки з початку 2014 року Національною комісією вже проаналізовано майже 8 000 одиниць продукції. Протягом квітня-червня 2014 року Національною комісією за результатами аналізу інформаційного простору, зверненнями Служби безпеки України та інших державних органів досліджено й проаналізовано майже 300 Інтернет-матеріалів, які згідно з рішеннями Національної комісії належать до інформаційної продукції, що пропагує війну, національну та релігійну ворожнечу, зміну шляхом насильства територіальної цілісності України, ображає націю. За результатами прийнятих рішень про виявлені порушення Закону України «Про захист суспільної моралі» повідомлено Генеральну прокуратуру України, Службу безпеки України, Міністерство внутрішніх справ України, Раду національної безпеки і оборони України.
Безумовно, антиукраїнська інформаційна війна обумовила зростання кількості порушень Закону України «Про захист суспільної моралі». Проте ця інформаційна війна проти Українського народу готувалась вже давно. Зокрема, ще 5 років тому Національна комісія розпочала відслідковувати в інформаційному просторі України загальні тенденції, які свідчили про швидке розгортання антиукраїнської інформаційної війни.
На першому етапі інформаційної війни це були спроби руйнування національної ідентичності – від насаджування нових стандартів життя, побудованих на насильстві, пияцтві, корупції, засиллі інформаційної продукції, що пропагує культ насилля та жорстокості до посягань на національні символи Українського народу. Зокрема, Національною комісією зафіксовано неодноразові намагання дискредитувати державний герб і прапор України, постать Т.Г. Шевченка. Це обумовило, зокрема, прийняття рішення Національної комісії, що Тарас Шевченко – національний символ та моральний авторитет Українського народу, а його творчість – духовна спадщина і національна святиня.
Другий етап розгортання інформаційної війни був спрямований на знищення міжнаціональної злагоди в України, випадки загострення якої сьогодні інспіровано відомими зовнішніми втручаннями. Відсутність соціально-економічних умов для національної, етнічної та релігійної ворожнечі визнали й представники майже 100 націй і народів, люди різного віросповідання під час круглого столу «Морально-етичні проблеми законодавчого забезпечення міжнаціональної толерантності», що був проведений в жовтні 2013 року у Верховній Раді України Національною комісією спільно з міжфракційним депутатським об’єднанням «За міжнаціональну згоду та громадянський мир».
Третій етап інформаційної війни (листопад 2013 року – червень 2014 року) знайшов свій прояв у масштабному розповсюдженні інформаційної продукції, яка містить посягання на територіальну цілісність та конституційний лад України, що стало реальною загрозою національній безпеці України.
Всі ці факти не раз були приводом для реагування Національної комісії, в тому числі і у вигляді заяв Голови Національної комісії, які були підтримані членами Національної комісії на її засіданнях та надіслані до вищих державних інстанцій. Зокрема, з метою створення необхідних правових та організаційних умов, які сприяють реалізації права на інформаційний простір, вільний від матеріалів, що становлять загрозу фізичному, інтелектуальному, морально-психологічному стану населення, Національна комісія неодноразово зверталась до керівників різних політичних сил та комітетів Верховної Ради України, як до останньої інстанції, яка може вплинути на загрозливу ситуацію в українському інформаційному просторі.
Надсилаючи матеріали, Національна комісія сподівалась на можливість їх відповідного розгляду за участю Національної комісії. Проте, заклики Національної комісії щодо необхідності протидії загрозам інформаційній безпеці України, виявленим Національною комісією, публічно не обговорювалися і роками залишилися без реагування.
Тому звертаємось до Вас, вельмишановний Олександре Валентиновичу, з проханням провести нараду з питань законодавчого забезпечення врегулювання протидії та попередження антиукраїнської інформаційної війни за участю представників депутатських груп та фракцій, комітетів Верховної Ради України, Національної комісії, а також зацікавлених центральних органів виконавчої влади з метою визначення засад загальнодержавної політики у цій сфері, обговорення відповідних інституційних змін, а також надати Голові Національної комісії можливість для представлення конкретних пропозицій задля вирішення зазначеної проблеми.
З повагою,
Голова Національної комісії В.В. Костицький
Джерело: moral.gov.ua
КОМУ ЭТО НУЖНО и КАК ЭТО БУДЕТ НА ПРАКТИКЕ – МОЖЕТ ХВАТИТ ПЛОДИТЬ КОНТРОЛЬНЫЕ СТРУКТУРЫ, а СТАНЕМ УЧИТЬСЯ БЫТЬ ВОЛЬНЫМИ ЛЮДЬМИ В ПРЕКРАСНОЙ СТРАНЕ ?!? ;)
https://www.facebook.com/militarysecretsrussia
Скільки мертвих українців вартують військові секрети Росії?
– Де літаки із системами AWACS? Можливо їх вже купили і не встигли вчасно доставити!
– Нажаль все в цьому світі має вартість, навіть життя і смерть простого УКРАЇНЦЯ: робітника, селянина, рядового управлінця.
– Життя українця оцінюється українською владою і працедавцями в 200-300 доларів на місяць. В іншому випадку на українця чекає голодна смерть або йому вдалося позбутися українського громадянства і отримати громадянство Польщі, Чехії, США, Німеччини, Франції, Британії і т.д. Смерть, відповідно, дещо більше.
…(скорочено)
– Це ж зрозуміло, що українець бидлячий раб для того хто оцінює працю українця 8 годин в день-40 годин в тиждень-160 годин в місяць в 200-300 доларів (1,25-1,88 долари США за годину). Нащо тоді для українця найдорожча військова техніка якщо на цих рабах можна ще й заробити купу бабла коли щось зварити до купи, поставити на колеса чи гусениці і обізвати це найкращою зброєю. Українець це ж не француз, не німець і не громадянин США. Там вартість життя має зовсім іншу оцінку.
Хтось бачив як Українське Військове відомство проводить конкурс для закупівлі найкращої військової техніки?
– А може вартість життя українця така висока, що його можна саджати тільки у французькі Lecrerk – ціна одного танка 6 млн. Євро?
– А може вартість життя українського десантника така височенна що його можна саджати тільки у надсучасні військово-транспортні літаки Airbus Military A400M із усім набором найсучасніших систем захисту?
Чи нехай то українське бидло літає на старих совдепівських коритах, а ми ще трохи нагрибем бабла, розказуючи легенди про якийсь міфічний літак.
– А може вартість життя українського громадянина така висока, що ніхто навіть би нічого і не думав розпочинати на території двох областей без сучасних літаків AWACS. Ви уявляєте дешевше спочатку під гарантії оплати Уряду України купити 5 літаків із сучасною AWACS, ніж українці мають гинути від систем залпового вогню, які міфічним чином з’являються у найнеочікуваніших місцях.
Я розумію що Boeing E-3 Sentry це можливо і за круто, враховуючи територію України, а також мізерну вартість життя українця. Але ж є на платформі SAAB, Embraer, Grumman, Boeing-737????
Чи дешевше українця закопати в землю?
Для прикриття потрібно ескадрилью Eurofighter або Gripen.
Так це дорого. І великі гроші потрібно і на техніку і на те щоб постійно тримати в повітрі для підтримки українських солдат на землі БО УКРАЇНЦІ НЕ БИДЛО І ЇХНЄ ЖИТТЯ ДУЖЕ ДОРОГЕ!!!
БО Чуваки!!! Мати можливість гребти мільярди у ВЛАСНІЙ (розуміти як вид власності) державі протягом багатьох років це дорого, ЗА ЦЕ ТРЕБА ПЛАТИТИ.
Та системами AWACS володіють і використовують армії Мексики, Таїланду, Бразилії, Чилі, африканських країн. Ви шо, дибільніші за них? Ви вже 5 місяців ведете війну!!!
Я питаю, де AWACS? Можливо вже на підльоті до України бо на кону життя українців.
-А може вартість життя українського солдата така висока, що перед початком військових операцій Уряд України зробив інспекцію медичної галузі і, зрозумівши, що все перебуває в лайні, ще в кінці березня звернувся до дружніх країн із проханням про надання медичних послуг у військових госпіталях для лікування і реабілітації українських солдат за рахунок Уряду України. При цьому Уряд України здійснює повну оплату оперативного транспортування спеціалізованими літаками, лікування і реабілітацію?
Чи закордоном лікуються виключно злодії і їхні морально деградовані діточки???
– А може на 5 місяці війни, володіючи стратегічними ракетними секретами російського окупанта Уряд України передає усі креслення російських ракет Уряду США в замін на повне транспортування, лікування і реабілітацію українських солдат на Ramstein Base, а також при необхідності в інших медичних закладах США?
-Чи мислення таке: ну нахер тих українців, най здихають. Більше передохнуть, менше платити пенсій, більше ми зможемо обікрасти бюджет.
-Було таке??? Може було і я щось пропустив, тоді для них ми не останнє бидло на планеті. Якщо, звичайно, таке було.