Навчіться продати себе великому бізнесу – Школа Лідерів змін 4

На другий день навчання у Четвертій Школі Лідерів Змін, що проходить у Святогірську, учасники практикували інтеграційні вправи для розвитку комунікативних навичок, прослухали лекції про те, як заробляти на містах та віднайти цікавинку свого регіону для інвестора.

Інтеграційні вправи з Аллою Соколовською, (ІЦ «Майдан Моніторинг», Бережани) та Олександром Караневичем (ІЦ «Майдан Моніторинг», Бережани).

Вправа 1: «Хто я?»
Завдання: Тренери прикріплюють на спини учасників аркуш А4, впродовж трьох хвилин учасники мають написати на спинах хоча б семи учасників по одному слову, які дають характеристику першого враження стосовно цієї людини.
Мета: Знайомство та аналіз написаного.
Тематичний аналіз: Щоразу, коли звертаєтесь до інвесторів, в першу чергу маєте пам’ятати, яке враження ви справляєте як людина. Оскільки інвестиції люди дають ЛЮДЯМ, яким довіряють.

10481138_916600685088786_796518488383293125_o
Алла Соколовська проводить тренінг

ВПРАВА 2: «Хто є хто?»
Завдання: Тренери розділяють на підлозі скотчем три сектори.
Далі оголошують варіанти, а люди розподіляються на сектори
1.Ті, що люблять читати книги
2. Ті, що прочитали в житті менше 20 книг
3. Ті, що не читають (з будь-яких причин)
1. Ті, хто дивляться телевізор
2. Ті, хто дивляться лише новини і улюблені передачі
3. Ті, хто не дивляться телевізор категорично
1. Ті, хто не користуються інтернетом
2. ТІ, хто створюють більше двох новин в день
3. Ті, хто користуються соцмережами більше 4 годин в день
1. ТІ, хто щасливий в стосунках
2. В активному пошуку
3. Все складно
1.Хто знає щось про «Майдан Моніторинг»
2. Хто причетний до його діяльності
3. Хто вперше чує цю назву
Інші запитання-експромтом.
Мета: Побачити інтереси один одного, знайти спільні цінності, пізнати однодумців.

12184955_916601158422072_5566099198722116578_o
Алла Соколовська проводить тренінг

ВПРАВА 3: «Інвестуйте в моє місто»
Роль: Олександр Караневич – Інвестор
Завдання: Тренери ділять усіх на пари, на три хвилини кожен має розійтись і в ході спілкування в парі хтось один має переконати іншого, що інвестувати треба саме в його місто. Через три хвилини за дзвінком тренера одна пара разом має переконати іншу пару інвестувати саме в те місто, яке вони вирішили. Далі четвірка має переконати четвірку. І так далі. В кінцевому результаті має бути єдина пропозиція міста, чітко обґрунтована командою, яку вони представлять інвестору.
Хто не може знайти компромісу – вибуває з гри.
Мета: Застосувати навички переконання, ораторського мистецтва, роботи в команді, можливості прийняти спільне рішення, залучити кошти інвестора хоча б в одне місто!

12186759_916605615088293_6035810799027376119_o
Учасники на тренінгу

ВПРАВА : «Я буду ЛІДЕРОМ ЗМІН»
Завдання: Всі стають в одне коло. По черзі кожен каже «Я буду Лідером змін, бо я вмію робити ось так! (далі кожен показує один жест – рух). Всі перепитують хором «Ти будеш лідером змін, бо ти вмієш робити ось так? (всі повторюють рух)
Мета: Рух, радість, робота в команді, визначення степені креативності учасників.

12189399_916606758421512_1031263107071004933_o
Тренінг Алли Соколовської

ВПРАВА 5: «ДАЙТЕ ГРОШІ»
Роль: Олександр Караневич – Інвестор
Завдання учасників: Стати в чергу до інвестора і спробувати його переконати інвестувати у ваше місто лише двома реченнями.
Завдання інвестора: Давати тільки кожному третьому.
Мета: Визначити, хто може тримати себе в руках, коли йму не вдається. Визначити степінь креативності та переконливості, визначити, хто спостережливий і вловить послідовність «Через трьох».

12241041_916607038421484_836088480825693330_o
Олександр Караневич у ролі інвестора

ВПРАВА-гра 6: «Трата – та, Трата – та, наша пісенька крута».
– наші руки гарні, а в сусіда кращі,
– наші плечі гарні, а в сусіда кращі,
– наша спина гарна, а в сусідів краща….
(для позитивного завершення)

12240828_916605645088290_854263299896171242_o
Тренінг Алли Соколовської

Лекція – мотиватор “Навіщо місту “треті місця” і як на них можна заробляти?
Олександр Славський (програмний директор HUB-Odesa).

12232844_916647101750811_2511778976906320412_o
Олександр Славський

HUB-Odessa: “Чотири ідеальні площадки для роботи, відпочинку та реалізації ваших проектів, які змінюють світ ” – 1700 подій в рік”.

12185001_916646321750889_6656670812976091384_o
Лекція Олександра Славського

Нотатки:
Публічний простір, креативний простір, анти – кафе.
Теотрія “Блакитних океанів” http://innovations.com.ua/ua/articles/13474/temp – пошук просторів, що відрізняються від інших і є конкурентно спроможними.
Знайдіть досі неіснуючий формат в місті. HUB- Одеса об’єднує бізнес – складову та громадські ініціативи.
Є в Одесі Кавярня – книгарня, поєднання речей заради ефективності.
Є теорія інтегральної динаміки, теорія різнокольорового менеджементу.
Соціальне підприємництво – це ідея майбутнього. Україна – бідна держава, ми не дочекаємось, аби держава вкладала в громадськість.
Треба навчитись самому заробляти на соцідеї.

12186436_916629938419194_2798380174857179968_o
Лекція Олександра Славського

Треті місця – це будь – які місця, де зшивається суспільство (перші два – дім та робота). В двох перший місцях ви маєте думати про роботу та про дім, а в третьому місці ви знаходитесь у відносинах з суспільством.
Існує термін – тканина суспільства. Його треба міцно зв’язати між собою. Ключові цінності – відкритість та доступність. В такій співпраці народжуються та реалізуються проекти, бо це не власне – а загальне інформаційне поле.
Кагортінг – це для прикладу 1500 метрів з 9.00 до 23.00 (вартість 1800-місяць).
Якщо є музей – то це має бути живе середовище, бо екскурсія вже не продуктивна.Музей з експонатами, бібліотеки з книгами – мертві.
Зміни не роблять люди в піджачках, зміни народжуються в творчих просторах.
Простір має бути і зрозумілими правилами входу, тематичними подіями. В HUB-Odesa є лише 5 людей – логістів, решту подій задають громадські активісти.

12238480_916936195055235_6934258443692924166_o
Лекція Олександра Славського

Скористайтесь сайтом “Microsoft” для безкоштовного забезпечення програмним забезпеченням навчальні заклади.
Максимально залучайте молодь в місто.
Імпоктність – термін, що визначає ефективність та результативність проекту.
Освіта – наш пріорітет, бо активісти з усього світу навчають саме наших місцян. Ці речі нас надихають!
Спостерігайте, як ведуть себе люди на подіях.
Створюйте простір для бізнесу, громадських діячів, влади.

12237982_916606875088167_299547631000248064_o
Публічно задекларуйте про те, чим ви займаєтесь – через сайти і все інше. Якщо вас нема в інформаційному просторі – люди не знатимуть, що ви є.
Хочете брати кошти в інвесторів – зробіть повну фінансову звітність організації. Щоб люди працювати якісно, вони мають заробляти конкуренту зарплату.
Навчіться продати себе великому бізнесу.
Навчайте на конкретних прикладах успішних особистостей.

Лекція Бориса Кушнірука “Інвестиційна політика регіону. Погляд економіста” .

В економічних реформах України ми не йдемо, а повземо. Єдине радує, що повземо в потрібному напрямку. Конфлікт з Росією все одно вибухне у будь-який час.

12232957_916654448416743_1701622322678463869_o
Борис Кушнірук

Коли в твою ногу вліз цвях – це турбує тебе більше, аніж масштабні проблеми всесвіту. Всі, з ким воювала Росія після конфлікту жили значно краще, аніж Росія. Тому зараз надія є і в нас.
Коли готують бульйон – всі деталі виглядають не смачно. Це стан, в якому зараз перебуває Україна.
Не формуйте психологію безнадії.

12188085_916232208458967_3665476346217183409_o
Учасники на лекції


Ніщо так не стимулює, як ціна. Збільшення тарифів на комунальні послуги навчить нас економити, і цей крок ціноутворення є правильним та необхідним.
За роки незалежності ми мали можливість будь-яку справу збудувати чи зруйнувати. Кожен головний прокурор мав можливість стати доларовим мільйонером. Якщо зараз прокуратура просто буде представником держави в суді – це дасть значний прорив в антикорупційних схемах.

12182476_916654698416718_8204690478651304262_o
Лекція Бориса Кушнірука


Нам треба крок контролю за доходами та видатками. Безліч людей не їздять в райцентри.
рекомендую прочитати статтю “Яку країну ми будуємо“:

Яку країну ми будуємо? Частина 1.

Яку країну ми будуємо? Частина 2.

Яку країну ми будуємо? Частина 3.

Там, де завершується розпорядження землі одною громадою – розпочинається іншою. Нам треба чіткі територіальні межі та передача повноважень громадам.
Місцева громада може зробити багато, але багато залежить і від місцевої політики.

12232843_916287295120125_7789090794008244081_o
Учасники на лекції

Прифронтова територія залишатиметься такою багато років. Крим та Донбас були депресивними територіями, тому досі вони не цікавили Росію.
Якщо ви хочете, щоб в країні народжувались діти – розселяйте пари в приватні будинки.
Треба громаді вимагати, аби влада оприлюднювала витрати бюджету.

Колективізм – то міф радянського союзу, насправді вони були одиночками, які насильно ходили на збори. В Західній культурі люди є членами трьох різних об’єднань за цінностями. Цим людям нав’язати іншу думку неможливо – бо вони в соціальній темі. Рішення в такому суспільстві нав’язується не автоматом, а ефективною комунікацією.

12195130_916618665086988_6770901989367957253_o
Учасники на лекції

Умань живе рік за кошти, які одноразово традиційно привозять хасіди. Ми маємо будувати не пост-совкову систему, а західно – європейську.
Створюйте унікальність тут і на місці – створіть власний міф території. Це ваші внутрішні кошти. Дайте собі раду самі, не чекайте , що прийде хтось і зробить. Без формування первинних громад ми нічого не побудуємо.

Дискусія: “Освіта, як інвестиція в місто”, модератор Галина Усатенко (кандидат наук, доцент КНУ імені Шевченка, Фонд “Європа XXI”, Київ).

11221931_916618691753652_5868720878923073250_o
Галина Усатенко

Думки Галини Усатенко щодо дискусії:

“Надзвичайно цікава дискусія. Кілька висновків, цікавих для освітянської спільноти, яка працює над інвестуванням в освіту. Зауважу що були учасники переважно південно-східних областей, а також Рівненської, Тернопільської, Житомирської та Київської областей:
– освіта для переважної більшості учасників є важливою гуманітарною і ціннісною складовою життя міста;
– від початку дискусії висловлювалося міркування, що питання інвестування в освіту можна розглядати у двох головних аспектах: інвестування в освітні інституції та інвестування в Людину. На завершення дискусії дійшли дещо іншого висновку.

12237936_916618885086966_3663332802342740609_o
Лекція Галини Усатенко

Інвестиції потрібні в:
– менеджмент – управлінський і кадровий, особливо в сегменті загальної і середньої освіти;
– розвиток бізнес-інкубаторів, передовсім в сегменті вищої освіти;
– освітні інституції, особливо з сегменті вищої освіти, можуть стати основою для ребрендінгу міста;
– практично усі висловилися за необхідність інвестування у неформальну освіту та освіту дорослих, зокрема для налагодження мережування та горизонтальних комунікацій і задля гідності людини та розвитку соціального капіталу;
– у формування моделі професійної орієнтації школярів та студентів;
– у нові методики викладання;
– у популяризацію освіти загалом і навиків навчання впродовж життя.
є над чим поміркувати…
але головний сумний висновок: навіть якби й був інвестор – чіткого розуміння об’єкту чи суб’єкту інвестування переважна більшість учасників не бачать”.

12240377_916618575086997_1729410467806679123_o
Учасники на лекції

Перший день У Святогірську стартувала Четверта Школа Лідерів змін

Проект «Українська миротворча школа» реалізується коаліцією громадських організацій за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.

Репортаж Алли Соколовської

Редактор Наталя Ляшенко