Організація життя громади: рекомендації Ресурсного центру

Організація життя громади: рекомендації Ресурсного центру

Допомогу у складанні заяви у зв’язку з неналежною якістю послуг централізованого опалення мешканцям багатоквартирного будинку надали юристи Ресурсного центру з питань самоорганізації населення для мешканців Чернігівської області, який працює на базі громадської організації «Центр Доброчин».
Не в усіх помешканнях, які підключені до системи централізованого опалення з початку опалювального періоду стало тепло. За діючими нормами температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) не може бути нижче ніж +18 градусів, у наріжних кімнатах + 20 градусів. Якщо у вашій оселі температура повітря нижча за нормативну, звертайтесь до постачальника послуг централізованого опалення для усунення причин неналежного надання послуг.
Звернення може бути в усній формі за допомогою телефонного зв’язку або у письмовій формі. Нижче наводиться зразок оформлення заяви (може бути як колективною, так і від окремого споживача).
Повідомлення споживача незалежно від його форми обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов’язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім’я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
#тепло#громада #самоврядування #Чернігівщина #фондВідродження
Метою проекту «Посилюємо демократію участі на Чернігівщині», що здійснюється Центром «Доброчин» за підтримки Програмної ініціативи МФВ «Демократична практика”, є посилення спроможності членів територіальних громад брати активну участь в реалізації місцевої демократії.

Директору КЕП «Чернігівська ТЕЦ»
ТОВ фірми «ТЕХНОВА»
Шевченко Олександру Васильовичу

Від мешканців будинку №_______,
вул. _______________, м. Чернігів

ЗАЯВА

Ми, мешканці будинку, що знаходиться за адресою: _________________, заявляємо про незадовільну якість надання послуг з централізованого опалення. Температура повітря у квартирах будинку не відповідає нормативним показникам для жилих приміщень.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) виконавець – це суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.
Ця ж стаття визначила, що комунальні послуги включають в собі поняття забезпечення потреб опалення, як результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи.
Пунктами 1 та 4 ч. 1 ст. 20 Закону передбачено, що споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг та на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг.
Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (Постанова КМ України від 21 липня 2005 р. N 630) передбачено, що у разі якщо представнику виконавця не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, він зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. При цьому для виконання такої дії представник виконавця повинен з’явитися у споживача не пізніше визначеного у договорі строку.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, –
Просимо:
1. Провести перевірку показників надання послуг з централізованого опалення.
2. Усунути недоліки у наданні послуг теплопостачання.

Мешканці будинку №______, вул. ______________, м. Чернігів:

№ Прізвище, ім’я, по-батькові Кв. № Номер телефону Підпис