Міністр освіти і науки Лілія Гріневич заявила, що 100 пілотних шкіл України забезпечать методикою LEGO, а до перенавчання вчителів, які в 2018 році братимуть перший клас «Нової української школи» приєднаються тренери «The LEGO Foundation». Пряма мова:
“Ми дуже зацікавлені у співпраці, бо дійсно хочемо змінити нашу школу та підхід до навчання. Перш за все, це стосується початкової школи, з якої в наступному навчальному році розпочнеться реформа і діти підуть до першого класу “Нової української школи”. Нам потрібно забезпечити її новим обладнанням і новими методиками, зокрема, навчання через гру, яка впроваджує у своїх проектах LEGO”, – зазначила Лілія Гріневич.
У відповідь на нову методику навчання з’явилося досить багато негативних відгуків, адже існує думка, що сучасні діти занадто сильно «помішані» на іграх, тож нова програма є не зовсім корисною для них. Люди, схаменіться! Сучасний світ надає нам нові можливості, які потрібно використовувати. Гра, все ж таки, може стати навчанням і різниця між новою та старою методикою одна – бажання будь-якої дитини вчитися, адже, як виявилося, це може бути цікаво!
Основною причиною негативних відгуків є застарілі тенденції, коли: «гра – це зло». Насправді, всі ми дійсно згодні з цим, але частково. Звичайно, пригадайте, як ігри можуть висмоктувати підлітка з реальності, закінчуючи навіть самогубством. Якщо ви щойно згадали «Синього кита» – вітаю, ви влучили в яблучко, після такого спробуй не змінити своє ставлення до гри, але це конструктор, він не тільки розвиває, він навчає! Попри все, на поміч «почемучкам» прийшла нова реформа, яка почне себе реалізовувати вже з другого піврічча.
Насправді, 100 шкіл – це дуже мало, але вгамуймо своє прагнення і розставимо всі крапки над «і». Як повідомляє прес-служба Міносвіти України, кожну дитину «Нової української школи» повинні забезпечити набором із незвичайною назвою «шість цеглинок» – це технологія навчання, яка допомагає учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творча мислити. Звісно, дані набори матимуть вагому ціну, тож повністю фінансувати учнів 100 початкових шкіл – досить затратно. Проте не робимо сумних висновків, адже нова методика має в собі міцну основу, яка, за рахунок своєї неоднорідності та ефективності, неодмінно почне розвиватися у майбутньому, то є значний відсоток, що вона дійте і до вашої школи.
Автор: Артем Листопад, студент ХДАК,
Спеціальність: «соціальна та культурна журналістика», 1-й курс.