Європейським студентам не подобається законопроект Ківалова-Калетніка-Сороки

Європейський союз студентів кілька годин тому прийняв рішення про невідповідність законопроекту “Про вищу освіту” № 1187 авторства ректорів-депутатів від Партії регіонів принципам Болонського процесу.

На думку ЄСС, цей законопроект створює перепони до інтеграції України до Європейського простору вищої освіти.

Натомість ЄСС висловив підтримку законопроектам 1187-1 та 1187-2 (відповідно авторства опозиції та робочої групи під керівництвом М. Згуровського) і закликав до їх якомога швидшого прийняття.

 

Більш детальну інформацію можна дізнатися за тел.:

093-7105193 (Єлизавета Щепетильникова)

050-4210082 (Олександр Смирнов)

16 Kommentare

  1. Заказуха і без доказів )) Де аргументи?! Чи ці студенти лише по партійній приналежності авторів законопроектів розглядають підтримку законопроектів. Раджу їм читати суть законопроекту, адже законопроект 1187 є найбільш прогресивним і саме він допоможе вивести українську вищу освіту на якісно новий європейський рівень. У ньому вперше на законодавчому рівні передбачено створення студентських та аспірантських організацій (ст. 37 і 38). Також, автори законопроекту закликають не ідеалізувати ЗНО, а більшу увагу приділяти балу атестата та вступним іспитам. Адже лише бал атестата реально показує знання випускників шкіл по всіх предметах шкільної програми, а не лише по окремих предметах, які обрали випускники шкіл для тестування. І це в кращому випадку, коли вони добросовісно вчать предмети для тестування, а в більшості – вони просто “зубрять” відповіді на тести. Потрібно зупинити цю деградацію освіти! Що такі спеціалісти тестувати будуть на виробництві – там ж знання необхідні.

  2. На чиє замовлення був надрукований цей матеріал??? Чому акцентується увага на партійності авторів??? Чому не наведені конкретні приклади??? Пусті слова, нічим не підтверджені…

    • Дійсно,ніяких аргументів не наведено щодо невідповідності закону №1187 принципам Болонського процесу і чим кращий проект закону №1187-1 та №1187-2 від №1187? І чому Європейський союз студентів вирішує, що краще для України, а що ні??? Нам потрібно приймати ті закононпроекти, які розроблені під сьогоднішню ситуацію в нашій країні. А якщо її оцінювати – то найоптимальнішим законопроектом на даному етапі розвитку освіти України є закон “3-х ректорів”

  3. Де приклади? Які студенти ? До чого тут взагалі європейські студенти? Я сама студентка і мені законопроект подобається. Чому не питають українську молодь? Законопроект треба приймати, набридло вже спростерігати як бездарі вступають в університети завдяки вгаданим тестам, а тим хто дійсно вчився державних місць немає…

  4. Занадто лаконічне ствердження: не подобається – і все! Ніяких аргументів! Дуже зручна позиція: не знаю, як, але не так.

  5. Що означають слова не подобається?. чим саме? яка невідповідність законопроекту? обгрунтуйте будь ласка свою думку…

  6. Може, це й грубо прозвучить, але “йшла би та Європа зі своїми порадами і коментарями”! Ну чому наші студенти не радять їхнім науковцям, як будувати систему освіти? Чому ми маємо підлаштовуватись під їхню систему? У нас своя віками писана історія, своя ментальність, своє бачення, нічим не гірше за європейське. Давайте шанувати свою точку зору і своїх фахівців. А законопроект справді хороший, в міру поміркований, в міру новаторський. Просто політики у цьому питанні так багато, що за нею самої суті не видно.

  7. Необгрунтоване пояснення чому законопроект “Про вищу освіту” № 1187 створює перепони до інтеграції України до Європейського простору вищої освіти, якщо навпаки, даний законопроект спрямований на інтеграцію України до Європейського простору вищої освіти.

  8. А чим саме європейським студентам не подобається законопроект Ківалова-Калетніка-Сороки? Може тому, що будуть оцінені різнобічно, а не лише за результатами ЗНО та будуть зараховані лише найкращі, а не всі підряд?

  9. наразі законопроект – наближений до реалій, а неподобається виключно через прізвища авторів, причому упередженно.
    Наскільки відомо, ректори та викладачі його підтримують.

  10. Навіть смішно звучить ” Європейським студентам не подобається законопроект”? Це ж не садочок, де грають в гру – люблю\ нелюблю. Якщо зрілій особистості щось не подобається, то свою точку зору вона має аргументувати, доводити, розтлумачувати. Це ж не тести, де ставлять відповідь – так чи ні. Хоча, мабуть, тестова система до цього і призвела, що крім короткої відповіді студенти не ладні щось пояснити. Так, що гру в КВН варто закінчувати і пояснювати причини, хоча їх і немає, просто комусь вигідно опубліковувати подібні статті.

  11. Шановні автори даної статті, Ви б аргументували детальніше сумніви та невдоволення європейських студентів щодо законопроекту, чи Ви це писали на замовлення?! Як на мене та думку освідчених викладачів – це перспективі зміни у нашій освіті, студенти матимуть можливість при вступі до вузу висловитися особисто, складаючи іспити. До того ж складали даний законопроект досвідчені та компетентні ректори вищих навчальних закладів, які чудово розуміються у даній сфері !

  12. Цікава позиція: кажу, що хочу при цьому не аргументую та ще й по голівці гладять. Факти, факти, де конкретні факти?

  13. Шановні підтабачники! Ця новина написана вночі, у день, коли ми дізналися про рішення Європейського союзу студентів. Взнавати вночі аргументацію якось не дуже можливо. Тому всім бажаючим були надані телефони тих, в кого можна взнати всі деталі. Партійна приналежність законопроекту була написана мною, автором новини, а не європейськими студентами. Для кращої орієнтації. Як і була написана приналежність інших двох законопроектів.
    А на користь цього рішення європейських студентів говорять і ваші дописи. Бо коли про освіту розмірковують та підтримують законопроект регіоналів абсолютно “освідчені” (в коханні?) люди, то це означає, що такий законопроект нам точно не потрібен. Бо породжуватиме й надалі “освідчених” (ректору в “кіманті відпочинку” перед іспитом?) замість освічених.

  14. Михайло, звідки така ненависть до людей? Якщо всіх тих, хто коментував статтю називаєте “підтабачниками”, то ким Ви є самі, до якої категорії себе відносите?

  15. Їм необхідно спочатку нормально прочитати Законопроект, які пропонують Калетнік-Ківалов-Сорока, а потім робити відповідні висновки і висловлювати відповідні міркування!!!

Kommentare sind deaktiviert.