Цифровим телебаченням в Україні користується менш ніж третина мешканців

digit129,3% мешканців України користуються цифровим телебаченням (в тому числі 5,7% – ефірним цифровим), 70,7% – аналоговим. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, яке провела Незалежна асоціація телерадіомовників за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

 Користувачі “ефірної цифри” – переважно чоловіки, які у своєму домогосподарстві мають один телевізор. Найбільш лояльна до “ефірної цифри” аудиторія – віком до 25 років.

 Переважна більшість опитаних (87%) чула про те, що 2015 року Україна перейде на цифровий формат мовлення. Основним джерелом інформації стало телебачення.

 За словами фахівців, інформаційну кампанію, присвячену переходу на digit2цифрове телебачення, можна вважати чи не найбільш масштабною за останні роки. При цьому ефективність кампанії оцінюють неоднозначно. “Оцінюючи рекламну кампанію щодо цифрового ефірного телебачення з погляду отримання ефекту обізнаності (awareness), зрозуміло, що ця кампанія є дуже вдалою, адже обізнаність становить 87%, а якщо оцінювати з погляду ефекту дії (action), або ще точніше – ефекту купівлі та використання (buying & using), ми бачимо, що цей показник становить лише 3%. Це ті, хто купив сет-топ-бокс і для кого ефірний цифровий сигнал є основним”, – зазначив Віталій Гордузенко, керівник Дослідницького центру Незалежної асоціації телерадіомовників.

 Практично 50% користувачів ефірного цифрового телебачення (2,8% від загальної кількості опитаних) придбали сет-топ-бокси самостійно, в середньому віддавши 550-600 грн. за прилад. Ще 41,2% отримали його від держави, а 1,5% респондентів заявили, що отримали техніку від народних депутатів.

 Опитування було проведено в липні 2013 року серед мешканців міст України з чисельністю населення понад 50 тис., віком 14-65 років. Вибіркова сукупність становить 2014 респондентів, похибка складає 2,2% при частоті ознаки, близькій до 50%.

 Контакти:

Незалежна асоціація телерадіомовників

(044) 289 25 99

pr@nam.com.ua

1 Kommentar

  1. Принципово не куплятиму насильно навязуваних пристроїв. Я купляв телевізор з цифровим внутрішнім тюнером. Чому я маю спонсорувати навязаного виробника? Результат – купив саелітарку і йдіть подалі

Kommentare sind deaktiviert.